PDA

View Full Version : ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΜΟΤΟ


ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13-07-2009, 15:28
Καλησπερα σε ολους.Θελω γνωμες, αποψεις ,εμπειριες σε παααααρα πολααααααα πραγματα αρχικα θα αναφερθω σε ενα το οποιο το θεωρω συμαντικο.ειναι πρωτη φορα που παραλαμβανουμε εγω με τον daddy μου(κωνσταντινος)καινουργια μοτο,ολες αυτες που ειχε στο παρελθον ηταν μτχ οποτε απο στρωσιμο εγω ειδικα δεν σκαμαπζω μια ενα innova πηρα καινουργιο κ απλα στα πρωτα χλμ δεν εβαλα 2ο ατομα κ δεν εσπαγα τον κινητηρα.Αλλα εδω αλλαζουν πολλα.....
λοιπον ακουω...........:Απορία::Απορία::Απορία:


Υ.Γ BMW 1200 GS ειναι το αστρωτο........ευχαριστω εκ των προτερων ολους.ΜΗΤΣΟΣ

Dionisis
13-07-2009, 15:43
Καλοριζικο Δημητρη το εργαλειο σιγουρα καποιος απο τους 1200ριδες θα σε βοηθησει καλα χλμ και παντα ορθιοι αδελφε.......;)

NLS
13-07-2009, 15:50
αν ψάξεις θα βρεις να το ξαναρωτάνε το θέμα

ότι σου πει ο μηχανικός του εμπόρου:

4000-4500 στροφές για περίπου 1000χλμ., αλλά αυτά τα χλμ. όχι βέβαια μονοκοπανιά, ούτε "μονότονα" (δηλ. μια Εθνική ευθεία συνεχώς)

διαλέγετε μέρη που θα χρειαστούν αρκετές αλλαγές ταχύτητας, αρκετά φρεναρισματάκια... οι επιταχύνσεις δεν πρέπει να είναι με πολύ "φορτίο" (δηλ. καλύτερα να "ακολουθείς" εσύ την επιτάχυνση παρά η μηχανή να πασχίζει να ακολουθήσει τον καρπό σου)

επίσης κάθε τόσο (θα έλεγα 2 φορές ανά ντεπόζιτο) άφηνε το μοτέρ να κρυώνει τελείως (άρα δεν μιλάμε για στάση "τσιγάρου" αλλά για στάση "καφέ") και μετά πάλι

δεν στρώνεις μόνο μοτέρ αλλά όλα (μοτέρ, φρένα, κιβώτιο, λάστιχα κλπ. και βασικά ΚΑΙ τον αναβάτη με τη μηχανή του)

θα έλεγα ότι το δικάβαλο δεν επηρεάζει αρνητικά αυτή τη μηχανή

με αυτές τις στροφές πας άνετα 120χαω. άρα άνετα ταξιδεύεις

πάντως κατά πολλούς ακόμα και τίποτα να μην κάνεις, όλα οκ θα είναι

αχ ζηλεύω τι ωραία που ήταν

killer
13-07-2009, 16:07
Καλορυζικη και καλοταξιδη η καινουρια σου μπεμπα!!!! :sm5:
Ειχα την ευτυχια να αγορασω τρεις καινουριες μηχανες και να τις στρωσω ευλαβικα και τις τρεις, με τελευταια την BMW R1200GS 08. ;) Ωραια δε μυριζει οταν ειναι καινουρια???:p
Το στρωσιμο του κινητηρα ειναι το σημαντικοτερο σταδιο (προσωπικη αποψη) για την μετεπειτα ζωη του. Ακουγονται πολλα για την διαδικασια "ροταρισματος" του μοτερ της μηχανης, αλλα το σημαντικοτερο ειναι να οπλιστεις με υπομονη!!!:)
Προσωπικα μεχρι τα 1000 πρωτα χιλιομετρα (οπου μετα θα κανεις την πρωτη αλλαγη λαδιων) προσπαθουσα να μην ξεπερασω τις 3000-3200 στροφες του κινητηρα, ανοιγοντας προοδευτικα το γκαζι με λεπτοτητα (οπως αρμοζει σε μια κυρια;)), χωρις αυτο να σημαινει οτι θα σπας τις ταχυτητες μεχρι τις 3000 στροφες!!!:cool:
Δεν χρειαζονται αποτομα κατεβασματα και καλο ειναι να επιλεξεις διαδρομες επαρχιακου οδικου δικτυου. Να αλλαζεις δηλαδη ταχυτητες, να κανεις κατεβασματα , να φρεναρεις προοδευτικα, γενικως μην επιλεξεις την εθνικη οδο, καρφωνοντας 6η στο κιβωτιο πηγαινοντας με 3000 στροφες και 110 χιλιομετρα...:hmmm:
Μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων για 500 χιλιομετρα την ανοιγα μεχρι τις 3500-3800 στροφες και μετα τα 1500 χιλιομετρα μεχρι τα 2000 αρχισα σιγα -σιγα να φτανω και να ξεπερναω τις 4000 στροφες.:)
Μην ξεχνας οτι θελουν ''στρωσιμο'' ολα τα περιφερειακα της μοτοσυκλετας φρενα κλπ.:)
Δεν ειμαι μηχανικος, ουτε κανω τον εξυπνο σε κατι! Απλα ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια, υστερα απο διεξοδικες συζητησεις με μηχανικους και ειδικους του ειδους!!!:D
Καλως να χαρεις τη μπεμπα σου!!!!:p

syan
13-07-2009, 16:16
Καλησπερα σε ολους.Θελω γνωμες, αποψεις ,εμπειριες σε παααααρα πολααααααα πραγματα αρχικα θα αναφερθω σε ενα το οποιο το θεωρω συμαντικο.ειναι πρωτη φορα που παραλαμβανουμε εγω με τον daddy μου(κωνσταντινος)καινουργια μοτο,ολες αυτες που ειχε στο παρελθον ηταν μτχ οποτε απο στρωσιμο εγω ειδικα δεν σκαμαπζω μια ενα innova πηρα καινουργιο κ απλα στα πρωτα χλμ δεν εβαλα 2ο ατομα κ δεν εσπαγα τον κινητηρα.Αλλα εδω αλλαζουν πολλα.....
λοιπον ακουω...........:Απορία::Απορία::Απορία:


Υ.Γ BMW 1200 GS ειναι το αστρωτο........ευχαριστω εκ των προτερων ολους.ΜΗΤΣΟΣ

Καλησπέρα Δημήτρη,
Αν γνωρίζεις Αγγλικά, ο καλύτερος τρόπος στρωσίματος εξηγείται ΕΔΩ! (http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm)

Αν πάλι δεν τα καταφέρνεις στείλε μου πμ.

killer
13-07-2009, 16:23
Αυτα αναγραφει ο κατασκευαστης στο manual που σου εδωσαν.;)

NLS
13-07-2009, 18:33
Καλησπέρα Δημήτρη,
Αν γνωρίζεις Αγγλικά, ο καλύτερος τρόπος στρωσίματος εξηγείται ΕΔΩ! (http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm)

Αν πάλι δεν τα καταφέρνεις στείλε μου πμ.

χοχοχο

αυτό εδώ και χρόνια σε όλα τα forum εσωτερικού και εξωτερικού ΠΑΝΤΑ κάποιος θα το αναφέρει

καλή τύχη στον τολμηρό που θα το δοκιμάσει

εγώ είμαι κότα σε τέτοια - δεν μπορώ να παίξω με 18000+ τόσο σύντομα... θέλω να τις έχω για να παίζω μετά

yannis
13-07-2009, 19:18
Πάντως αν και ο κατασκευαστής δεν είναι και τόσο "αργός" στο στρώσιμο: μόνο τα πρώτα 1000χλμ <4000σαλ, θα αναφέρω κάτι που ξέρω.
Κάποτε έστρωνα ένα αλφα-ρομεο, όταν έφευγα ταξίδι, λέω του πατέρα μου μην το δουλεύεις πάνω από 4000σαλ, μέχρι να στρώσει. "Τρελός είσαι" μου λέει (τότε δούλευε στο λιμάνι), "εμείς όταν ξεφορτώνουμε τα αυτοκίνητα τα πάμε με τις πάντες"!!!! Επίσης έχω δει μηχανικούς αντιπροσώπων να τα δίνουν όλα στον κινητήρα και δυστυχώς κρύο. Κάτι άλλο, στις πολύ χαμηλές στροφές δεν αναπνέει ο κινητήρας, οπότε το κακό που του κάνεις είναι μεγαλύτερο.;)

gsmaniac
13-07-2009, 20:07
Και η δικη μου εμπειρια σε καινουργια μοτερ ειναι αρκετα μεγαλη,οχι μονο σε ΜΟΤΟ αλλα αυτοκινητα,εξωλεμβια.Ολα τα ρονταρισματα μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων ειναι σε σχετικα λιγες στροφες,αλλα μετα πιστευω ειναι καλυτερα να ανοιγεις ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ολο το φασμα των στροφων του κινητηρα;)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13-07-2009, 20:38
Καλησπέρα Δημήτρη,
Αν γνωρίζεις Αγγλικά, ο καλύτερος τρόπος στρωσίματος εξηγείται ΕΔΩ! (http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm)

Αν πάλι δεν τα καταφέρνεις στείλε μου πμ.

[QUOTE=killer;48539]Αυτα αναγραφει ο κατασκευαστης στο manual που σου εδωσαν.;)

ουτε αγγλικα ξερω ουτε manual εχω παρει μια κ την μπεμεπ την περνω πεμπτη.ευχαριστω για τις πληροφοριες

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
13-07-2009, 21:12
........ "εμείς όταν ξεφορτώνουμε τα αυτοκίνητα τα πάμε με τις πάντες"!!!! ;)


... ανάμεσα σ' αυτά,

δεν ήταν κ η δική σου Alfa φαντάζομαι ....:D



.

yannis
14-07-2009, 02:24
... ανάμεσα σ' αυτά,

δεν ήταν κ η δική σου Alfa φαντάζομαι ....:D



.


Και βέβαια, όχι!!!!!! Την δική μου την έφεραν σε κουτί του " κοσμικόν" και δώρο λικεράκι αμαρέττο!!!!!:sm7:

Major_Goose
14-07-2009, 16:56
Εγώ πάντως το στρώνω (1100 χιλ) με τον προτεινόμενο τρόπο, αλλά το αισθάνεσαι ότι το μοτέρ είναι πολύ σφιχτό ακόμα. Πιστεύω ότι θα το φχαριστηθώ μετά τις 6-7000 χιλ και ίσως και ακόμα περισσότερα. :)

NLS
14-07-2009, 18:11
θα αλλάξει όταν σου αλλάξουν και το software... τώρα έχεις του "στρωσίματος"

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14-07-2009, 20:42
[QUOTE=Major_Goose;48789]Εγώ πάντως το στρώνω (1100 χιλ) με τον προτεινόμενο τρόπο, αλλά το αισθάνεσαι ότι το μοτέρ είναι πολύ σφιχτό ακόμα. Πιστεύω ότι θα το φχαριστηθώ μετά τις 6-7000 χιλ και ίσως και ακόμα περισσότερα. :)[/QUOTE
ποιος ειναι ο προτεινομενος τροπος εχω ακουσει καμια 200 τροπους
η bmw μου λεει οχι πανω απο 4000 στροφες αλλα ξερω γω δεν τους πολυ εμπιστευομαι ρε παιδια καλως η κακος.

gemara
14-07-2009, 21:22
η bmw μου λεει οχι πανω απο 4000 στροφες αλλα ξερω γω δεν τους πολυ εμπιστευομαι ρε παιδια καλως η κακος.:Απορία::Απορία::Απορία:

NLS
14-07-2009, 21:47
εμ... φτιάχνουν και μα*ακία μηχανές

τι να ξέρουν οι παλιογερμαναράδες μηχανικοί

Arkas
19-07-2009, 01:12
Μήτσο, πώς πάει το στρώσιμο;;;

ntinopoulos
19-07-2009, 01:26
εμ... φτιάχνουν και μα*ακία μηχανές

τι να ξέρουν οι παλιογερμαναράδες μηχανικοί
:sm2::sm2::sm2::sm3:

rider
19-07-2009, 02:56
εγώ τη δικιά μου την έστρωσα μέχρι 4000 τα πρώτα 1000 χιλ. και μετά σταδιακό ανοιγμα μέχρι τις 5000 στροφές. Να προτιμίσεις στροφιλίκια και όχι ΕΟ.

konstantinos
25-07-2009, 18:16
ΚΑΛΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ......ΥΠΟΜΟΝΗ ΞΕΡΕΙΣ
Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΤΡΕΛΑ ΤΡΕΛΑ

konstantinos
25-07-2009, 18:16
ΟΧΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.ΜΗΤΣΟΣ

Arkas
25-07-2009, 20:03
ΚΑΛΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ......ΥΠΟΜΟΝΗ ΞΕΡΕΙΣ
Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΤΡΕΛΑ ΤΡΕΛΑ

ΟΧΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.ΜΗΤΣΟΣ
Το καταλάβαμε!:D

konstantinos
25-07-2009, 21:04
ακομα δεν εχεις καταλαβει τιποτα αγαπητε μου δημητρη μολις μεγαλωσει ο δικος σου υιος τοτε θα καταλαβεις:yz:yz ακομα δεν την πηρε και θελει αλλα τοσα σε αξεσουαρ

Arkas
25-07-2009, 21:09
ακομα δεν εχεις καταλαβει τιποτα αγαπητε μου δημητρη μολις μεγαλωσει ο δικος σου υιος τοτε θα καταλαβεις:yz:yz ακομα δεν την πηρε και θελει αλλα τοσα σε αξεσουαρ
Είναι πολλά τα λεφτά γυιέ μου....:yz

konstantinos
25-07-2009, 21:21
:yz:yz:yz:yzπολλα μητσο μ πολλα δεν λες τιποτα

zortal
13-12-2009, 15:06
Πρώτα πρώτα με υγεία το μηχανάκι σου.εγώ θα σου έλεγα να ακολουθήσεις οτι λέει ο κατασκευαστής.αυτός τα έχει ψάξει τα πράγματα και σου σηστήνει το καλύτερο.οι γνώμες οι δικές μας είναι καλές.αλλά γιατί να είναι πιο σωστές από του κατασκευαστή ;;;;;:hmmm:

teo69
13-12-2009, 16:36
Καλορυζικη και καλοταξιδη η καινουρια σου μπεμπα!!!! :sm5:
Ειχα την ευτυχια να αγορασω τρεις καινουριες μηχανες και να τις στρωσω ευλαβικα και τις τρεις, με τελευταια την BMW R1200GS 08. ;) Ωραια δε μυριζει οταν ειναι καινουρια???:p
Το στρωσιμο του κινητηρα ειναι το σημαντικοτερο σταδιο (προσωπικη αποψη) για την μετεπειτα ζωη του. Ακουγονται πολλα για την διαδικασια "ροταρισματος" του μοτερ της μηχανης, αλλα το σημαντικοτερο ειναι να οπλιστεις με υπομονη!!!:)
Προσωπικα μεχρι τα 1000 πρωτα χιλιομετρα (οπου μετα θα κανεις την πρωτη αλλαγη λαδιων) προσπαθουσα να μην ξεπερασω τις 3000-3200 στροφες του κινητηρα, ανοιγοντας προοδευτικα το γκαζι με λεπτοτητα (οπως αρμοζει σε μια κυρια;)), χωρις αυτο να σημαινει οτι θα σπας τις ταχυτητες μεχρι τις 3000 στροφες!!!:cool:
Δεν χρειαζονται αποτομα κατεβασματα και καλο ειναι να επιλεξεις διαδρομες επαρχιακου οδικου δικτυου. Να αλλαζεις δηλαδη ταχυτητες, να κανεις κατεβασματα , να φρεναρεις προοδευτικα, γενικως μην επιλεξεις την εθνικη οδο, καρφωνοντας 6η στο κιβωτιο πηγαινοντας με 3000 στροφες και 110 χιλιομετρα...:hmmm:
Μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων για 500 χιλιομετρα την ανοιγα μεχρι τις 3500-3800 στροφες και μετα τα 1500 χιλιομετρα μεχρι τα 2000 αρχισα σιγα -σιγα να φτανω και να ξεπερναω τις 4000 στροφες.:)
Μην ξεχνας οτι θελουν ''στρωσιμο'' ολα τα περιφερειακα της μοτοσυκλετας φρενα κλπ.:)
Δεν ειμαι μηχανικος, ουτε κανω τον εξυπνο σε κατι! Απλα ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια, υστερα απο διεξοδικες συζητησεις με μηχανικους και ειδικους του ειδους!!!:D
Καλως να χαρεις τη μπεμπα σου!!!!:p


+1990 (gs1200-ktm990)

portman
13-12-2009, 20:14
Τέο ξέχασες 200cc? νομίζω πως δεν τα ξέχασες τα άφησες ελεύθερα μήπως τα χρειαστεί κάποιος να πάει καμιά βόλτα.. :sm7::sm7::sm7: