PDA

View Full Version : ΒΑΛΙΤΣΕΣ+ΣΤΑΝΤ+ΚΑΡΑΒΙ= ?


giorgos
13-07-2009, 19:41
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ.ΛΕΓΟΜΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΧΩ ΕΝΑ GS 650 TWIN ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ STO FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΣΗΜΑ(PHOTOS ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ.Α.).
ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ:
ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΥΡΑ
ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΟΤΑΝ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ 1) ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΝΟ Η ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΑΝΤ?
2) ΤΗΝ ΔΕΝΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΙΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣ ΠΟΥ?
ΑΝΗΣΥΧΩ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΑΝΤ ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ.
ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΤΩΜΑ.

essel
13-07-2009, 19:46
Φίλε Γιώργο
Καλώς ήρθες στην παρέα μας...και καλά ταξίδια να έχεις
Πάντα στο διπλό και για τους ιμάντες θα σου πούν στο καράβι μην ανυσηχείς.Απλά φρόντισε να είναι κλειδωμένες οι βαλίτσες σου.Καλό θά είναι να έχεις ένα τάνκ μπάκ
που θα το έχεις μαζί σου με όλα τα απαραίτητα...
:):):)

ntinopoulos
13-07-2009, 19:52
στο πλαινο και τη δενεις με εναν ιμαντα που ξεκιναει απο το σιδερο του μασπιε του συνοδηγου της αντιθετης πλευρας,περναει σφιχτα πανω απο τη σελα και δενει σε σταθερο σημειο που ειναι στην πλευρα του σταντ.
ελπιζω να εγινα κατανοητος!;)
περνα να γραφτεις κι απ τα νεα μελη;)

gsmaniac
13-07-2009, 19:58
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ.ΛΕΓΟΜΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΧΩ ΕΝΑ GS 650 TWIN ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ STO FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΣΗΜΑ(PHOTOS ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ.Α.).
ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ:
ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΥΡΑ
ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΟΤΑΝ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ 1) ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΝΟ Η ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΑΝΤ?
2) ΤΗΝ ΔΕΝΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΙΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣ ΠΟΥ?
ΑΝΗΣΥΧΩ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΑΝΤ ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΑΘΕΙΑ.
ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΤΩΜΑ.
Γεια σου γιωργο;)τι εννοεις μικρη γυρα;

giorgos
13-07-2009, 20:01
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ DEBATE .
ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟ , ΜΙΑ ΤΟ ΠΛΑΙΝΟ.
ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΛΑΙΝΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ , ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

giorgos
13-07-2009, 20:04
ΒΕΝΕΤΙΑ-ΖΕΛ ΑΜ ΣΙ - KOMO - ΠΑΣΟ ΝΤΙ ΣΤΕΛΒΙΟ - ΑΟΣΤΑ - ΝΙΚΑΙΑ - ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΟΣΚΑΝΗ - ΑΝΚΟΝΑ .ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ.
ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ.

gsmaniac
13-07-2009, 20:09
ΒΕΝΕΤΙΑ-ΖΕΛ ΑΜ ΣΙ - KOMO - ΠΑΣΟ ΝΤΙ ΣΤΕΛΒΙΟ - ΑΟΣΤΑ - ΝΙΚΑΙΑ - ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΟΣΚΑΝΗ - ΑΝΚΟΝΑ .ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ.
ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ.
Ωραια βολτα;)να περασεις καλα,οπωσδηποτε αδιαβροχα:(:(περιμενουμε φωτο

riko46
13-07-2009, 22:03
[QUOTE=ntinopoulos;48577]στο πλαινο και τη δενεις με εναν ιμαντα που ξεκιναει απο το σιδερο του μασπιε του συνοδηγου της αντιθετης πλευρας,περναει σφιχτα πανω απο τη σελα και δενει σε σταθερο σημειο που ειναι στην πλευρα του σταντ.
ελπιζω να εγινα κατανοητος!;)
περνα να γραφτεις κι απ τα νεα μελη;)[/QUOTE




:sm8:...............................:cool:

ckalfas
13-07-2009, 22:26
Στον πλαγιοστάτη, είναι πιο σίγουρη!

Gazi
13-07-2009, 22:37
Και εγώ πιστεύω οτι το πλαϊνό σταντ είναι πιο σταθερό!!
Την έχω πατήσει με το διπλό βλέπεις,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!

georgekostas
13-07-2009, 22:44
Ισχυουν οτι σου ειπαν τα παιδια παραπανω.Να τους ζητησεις να σου δωσουν και τακους.Εχουν θα τους δεις ειναι στην ακρη του πλοιου.
Ετσι θα εισαι 100% σιγουρος.

gemara
13-07-2009, 22:56
Πλαϊνό ή κεντρικό, δεν σπάει κανένα.
Τα πλοία που κάνουν την διαδρομή για Ιταλία είναι μεγάλα και κουνάνε ελάχιστα. Πάρκαρέ το όπως σ' αρέσει. Το 1200 το έβαζα στο κεντρικό και "λυτό", εγκάρσια στο διάμηκες του πλοίου.

Το F650 παλιότερα στο Αιγαίο με μικρότερα πλοία που μπορεί να κουνήσει και παραπάνω, το στερέωνα στο πλαϊνό με την κλίση στο μπουλμέ ή το κάγκελο του καταστρώματος, τριβάλιτσο, φουλ γεμάτο.
Το δένεις εσύ ή ακόμη καλύτερα το αναλαμβάνει το πλήρωμα.

Μη σε απασχολεί τίποτα.

george81
17-07-2009, 10:28
στο πλαινο και τη δενεις με εναν ιμαντα που ξεκιναει απο το σιδερο του μασπιε του συνοδηγου της αντιθετης πλευρας,περναει σφιχτα πανω απο τη σελα και δενει σε σταθερο σημειο που ειναι στην πλευρα του σταντ.
ελπιζω να εγινα κατανοητος!;)
περνα να γραφτεις κι απ τα νεα μελη;)


+1!!!!!!

GeorgeP
17-07-2009, 11:15
Φίλε Γιώργο
Καλώς ήρθες στην παρέα μας...και καλά ταξίδια να έχεις
Πάντα στο διπλό και για τους ιμάντες θα σου πούν στο καράβι μην ανυσηχείς.Απλά φρόντισε να είναι κλειδωμένες οι βαλίτσες σου.Καλό θά είναι να έχεις ένα τάνκ μπάκ
που θα το έχεις μαζί σου με όλα τα απαραίτητα...
:):):)

Λάθος μεγάλο!! Αν το πλοίο συναντησει θαλασσοταραχη η μοτο θα ''βουτηξει'' (πεσει) απο το διπλό σταντ όπου/όπως κι αν την εχεις δεμενη, με ζημιές μεγάλες και στην ιδια αλλα και στα παρευρισκόμενα οχηματα!! σημειωταίον οτι η ασφαλεια δεν καλυπτει οποιαδηποτε ζημια σε οποιοδηποτε γκαραζ πλοιου ανοικτου τυπου ¨η κλειστου, γκαραζ πολυκατοικιας, πυλωτη, πεζοδρ΄'ομιο κ.λ.π.


στο πλαινο και τη δενεις με εναν ιμαντα που ξεκιναει απο το σιδερο του μασπιε του συνοδηγου της αντιθετης πλευρας,περναει σφιχτα πανω απο τη σελα και δενει σε σταθερο σημειο που ειναι στην πλευρα του σταντ.
ελπιζω να εγινα κατανοητος!;)
περνα να γραφτεις κι απ τα νεα μελη;)

Σωστός ως προς το πλαγιο σταντ, αλλα δεν εξηγεις προς τα που θα γερνει η μοτο (οντας πανω στο πλαινο σταντ), προς τον ''μπουλμέ'' (τοιχο) του πλοίου ¨η προς την αντιθετη μεριά?
Η απαντηση ειναι ΠΑΝΤΑ προς τον ''μπουλμέ'' του πλοίου με δεσιμο όπως λεει ο Ντινόπουλος και επιπλέον με εναν ιμαντα απο την αντιθετη μεριά της μοτο που θα πιανει απο καποιο σταθερο σημειο της (σκελετο, μαρσπιέ οδηγου-ΠΟΤΕ συνοδηγου) και θα πηγαινει σε μια απο τις δεστρες των οχηματων στο πατωμα του γκαραζ του πλοίου!!! Αυτος ο δευτερος ιμαντας θα σφιχτει αρκετά (αν ειναι με καστανια ειναι το τελειο) ουτως ωστε να μαζεψει τα μποσικα του μπαλαντζαρισματος της μοτο, να την κρατάει πραγματικά ακουνητη και σε ακραια θάλασσα να μην σπασει το πλαινο σταντ!!!

kifinas
17-07-2009, 12:44
Μόμο στο μονό στ΄σντ στο καράβι. Ποτέ στο διπλό. ¨οσον αφορά το δέσιμο μην το αφήσεισ στους.......ανεκδιήγητους του πλοίου. Η άν θα τους αφήσεις φρόντισε να μη φύγεις απο το γκαράζ εως ότου δείς οτι το δέσανε(τραγική κατάσταση στο πλίο απο Ανκώνα για Πάτρα(προσωπική εμπειρία))

mjtir
18-07-2009, 12:16
Και ψαχνω και ψαχνω να βρω σημεια προσδεσης πανω στην GSΑ και δεν βρισκω.

Τα περισσοτερα ειναι προς την ουρα που εχει το λιγοτερο βαρος αλλα και τις πλαινες βαλιτσες.

Μπρος ειναι το μεγαλο τεποζιτο με τα σωληνακια sensores δεν τολμω να ανεβω προς τα εκει .

Στο κεντρο τιποτα χαμηλα ....

Βρε μπελας που με βρηκε . Βρε μηπως επρεπε να παρω VARADERO ????

Βοηθατε χωριανοι ..... :yz:yz:yz

ntinopoulos
18-07-2009, 12:33
Και ψαχνω και ψαχνω να βρω σημεια προσδεσης πανω στην GSΑ και δεν βρισκω.

Τα περισσοτερα ειναι προς την ουρα που εχει το λιγοτερο βαρος αλλα και τις πλαινες βαλιτσες.

Μπρος ειναι το μεγαλο τεποζιτο με τα σωληνακια sensores δεν τολμω να ανεβω προς τα εκει .

Στο κεντρο τιποτα χαμηλα ....

Βρε μπελας που με βρηκε . Βρε μηπως επρεπε να παρω VARADERO ????

Βοηθατε χωριανοι ..... :yz:yz:yz
που εισαι GEORGE P?να παρει varadero?:sm7:
εγω θα ελεγα οχι παντως,γιατι το varadero με τοση πλαστικουρα μονο απ το τιμονι θα μπορουσες να το δεσεις!:p

antonis1150GSA
18-07-2009, 14:48
Στο πλαινο σταντ την αφηνεις φιλαρακι και την δενεις απο σταθερα σημεια που δεν θα υπαρχει κυνδυνος να παθεις ζημεια οπως τα εμπρος καγκελα,πισω βασεις, μασπιε συνοδηγου-οδηγου....Καλο ταξιδι να εχεις.

mjtir
18-07-2009, 14:52
Στο πλαινο σταντ την αφηνεις φιλαρακι και την δενεις απο σταθερα σημεια που δεν θα υπαρχει κυνδυνος να παθεις ζημεια οπως τα εμπρος καγκελα,πισω βασεις, μασπιε συνοδηγου-οδηγου....Καλο ταξιδι να εχεις.


Recorded που λενε και οι Αγγλοι.

Παω αμεσως για ασκησεις επι χαρτου .. επι GS εννοουσα.

Σε ευχαριστω για τις ευχες σου.

rider
19-07-2009, 03:02
τη δένεις από τα κάγκελα αμα έχεις η από το τιμόνι αμα δεν έχεις κάγκελα

Arkas
19-07-2009, 05:33
τη δένεις από τα κάγκελα αμα έχεις η από το τιμόνι αμα δεν έχεις κάγκελα
Σωστός!

ntinopoulos
19-07-2009, 12:52
τη δένεις από τα κάγκελα αμα έχεις η από το τιμόνι αμα δεν έχεις κάγκελα
αμα δεν εχεις τιμονι?:Απορία:

EOD-K9
20-07-2009, 05:59
αμα δεν εχεις τιμονι?:Απορία:

εε τότε θα έχεις σκελετό δεν μπορεί να μην έχεις και τα δυο :Απορία: εε ??

κάποιο θα έχεις :oοοοoh:

ntinopoulos
20-07-2009, 08:47
εε τότε θα έχεις σκελετό δεν μπορεί να μην έχεις και τα δυο :Απορία: εε ??

κάποιο θα έχεις :oοοοoh:
;););)
για να το λες κατι θα ξερεις!

Kimwnas
20-07-2009, 09:44
Ο κανόνας λέει όπως ειπώθηκε ήδη στο πλαϊνό γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
Πάντως στις σοβαρές ακτοπλοϊκές θα σε καθοδηγήσουν οι υπεύθυνοι του γκαράζ που να την αφήσεις και θα αναλάβουν το δέσιμο αυτοί.

ntinopoulos
20-07-2009, 11:00
Ο κανόνας λέει όπως ειπώθηκε ήδη στο πλαϊνό γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
Πάντως στις σοβαρές ακτοπλοϊκές θα σε καθοδηγήσουν οι υπεύθυνοι του γκαράζ που να την αφήσεις και θα αναλάβουν το δέσιμο αυτοί.
σωθηκες!!!:rolleyes:

GeorgeP
20-07-2009, 11:48
Και ψαχνω και ψαχνω να βρω σημεια προσδεσης πανω στην GSΑ και δεν βρισκω.

Τα περισσοτερα ειναι προς την ουρα που εχει το λιγοτερο βαρος αλλα και τις πλαινες βαλιτσες.

Μπρος ειναι το μεγαλο τεποζιτο με τα σωληνακια sensores δεν τολμω να ανεβω προς τα εκει .

Στο κεντρο τιποτα χαμηλα ....

Βρε μπελας που με βρηκε . Βρε μηπως επρεπε να παρω VARADERO ????

Βοηθατε χωριανοι ..... :yz:yz:yz

Στον μαρσπιε του οδηγου, στον μαρσπιε του οδηγου!!!!!!!!!!!!!!! Τον εξωτερικο ενοειται!! Ειναι το μονο ασφαλες σημείο. Ενας ιμαντας σε αυτο το σημειο ειναι αρκετός!!!

Γιατι το Βαραντερο τι ειναι καθαρόαιμο με εκτεθειμενες καμπυλες? τα ιδια σκ....ά ειναι!! Και σε αυτο το μηχανακι......μαρσπιές οδηγου και μονον!

mjtir
20-07-2009, 11:52
Στην γρια μου δυο φορες εγινε ζημια κατα την μεταφορα .

Μια με τον ιμαντα που οπως τοποθετηθηκε και με την τριβη μου χαρακωσε ολοκληρο πλαινο καπακι , και αλλη μια φορα στα προστατευτικα καγκελα που σχεδον ειχαν φτασει να ακουμπησουν τεποζιτο .

Δυστυχως τα περισσοτερα πλοια ειναι παλαια χωρις προβλεψη για δεσιμο δικυκλων ενω το σαντουιτς <<πολλες μηχανες παραλληλα >> η μια να δενει στην αλλη ειναι κατι το συνηθες ....

ΥΓ. Η καστανια φανταζομαι πρεπει να ειναι στο σταθερο ακρο του δεσιματος και οχι στην πλευρα της μηχανης , ετσι δεν ειναι .

Αντε του χρονου με κοτσαδορο ....

GeorgeP
20-07-2009, 11:55
που εισαι GEORGE P?να παρει varadero?:sm7:
εγω θα ελεγα οχι παντως,γιατι το varadero με τοση πλαστικουρα μονο απ το τιμονι θα μπορουσες να το δεσεις!:p

Χε, χε,.....γελασαμε!!!!!!:p
Ενω το gs που δεν εχει τοση πλαστικουρα απο που το δένεις? απο το ακάλυπτο υποπλαισιο?????:p:) Α οχι βρε παιδί μου, ξεεεεεχασα, το δενεις σε εκεινο το εξεχον σημείο χαμηλά που εχει και ενα ομοιο απο την άλλη λιγο χαμηλοτερα γιατι δεν ειανι σε ευθεία τα δυό τους κι εχει κατι ραβδωσεις μετάλλου!!! Πως το λενε να δεις!!! Α εχει κιενα μαυρο πλαστικό με ενα καλωδιο στο κεντρο του!!! Πως το λενε, πως το λενε????? Α, θυμηθηκα κυλινδρο το λενε!!!:)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-07-2009, 07:02
Για κοιτάξτε κι αυτή την άποψη που διάβασα....



1ο) Καλό είναι να πηγαίνουμε πιο νωρίς από την ώρα αναχώρησης στο καράβι. Αυτό γιατί αν πάμε τελευταία στιγμή το πιο πιθανό είναι να μπει η μηχανή σε σημείο όχι και τόσο ασφαλές.

2ο) Αν είναι δυνατόν να έχουμε μαζί ένα εφεδρικό ιμάντα για να κάνουμε το πρώτο δέσιμο εμείς, έτσι ώστε και να είμαστε πιο ήσυχοι, και να μην υπάρξει περίπτωση να μετακινηθεί η μηχανή μας από άλλους επειδή έτσι τους βολεύει.

3ο) Αν έχουμε κεντρικό σταντ το βάζουμε και ανοίγουμε και το πλαϊνό προληπτικά.

4ο) Αν δεν έχουμε κεντρικό κοιτάμε να βάλουμε την μηχανή (να αυτό είναι δυνατόν εφ όσον έχουμε πάει νωρίτερα) σε τοίχωμα του πλοίου με το σταντ να βρίσκεται αντίθετα απο το τοίχωμα.

5ο) Σε πέρπτωση που δεν έχουμε ιμάντα, ζητάμε να μας δώσουν απο το πλοίο σχοινιά (σφυλάτσα στη ναυτική ορολογία)

6ο)Αν βρούμε χαρτόνια τα τοποθετούμε ανάμεσα στη μηχανή και στα τοιχώματα (μπουλμέδες)

7ο)Ποτέ δεν βάζουμε ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ στη μηχανή. Λόγω των διατιχισμών του πλοίου μπορεί να ενεργοποιηθεί και καθώς υπάρχει η απαγόρευση οι επιβάτες να κατεβαινουν στο γκαράζ, θα σταματήσει να χτυπάει μόνο όταν τελειώσει η μπαταρία ή τον απενεργοποιήσετε το πρωί

8ο) Όχι κολλητά στο τοίχο.Σε πείπτωση διατοιχισμου πλοίου να μην βρίσκει πάνω στα τοιχώματα αν η μηχανή "ανασηκωθεί" (πράγμα που στις μεγάλες μηχανές με μεγάλο βάρος (150 kg +) είναι δύσκολο που συμβαίνει μόνο αν το πλοίο πάρει 25+ μοίρες κλίση)




www.politicsοnline.gr (http://www.politicsοnline.gr)

GeorgeP
21-07-2009, 10:59
...........................................
1ο) Καλό είναι να πηγαίνουμε πιο νωρίς από την ώρα αναχώρησης στο καράβι. Αυτό γιατί αν πάμε τελευταία στιγμή το πιο πιθανό είναι να μπει η μηχανή σε σημείο όχι και τόσο ασφαλές.

σωστά!!


2ο) Αν είναι δυνατόν να έχουμε μαζί ένα εφεδρικό ιμάντα για να κάνουμε το πρώτο δέσιμο εμείς, έτσι ώστε και να είμαστε πιο ήσυχοι, και να μην υπάρξει περίπτωση να μετακινηθεί η μηχανή μας από άλλους επειδή έτσι τους βολεύει.

ακομα πιο σωστά



3ο) Αν έχουμε κεντρικό σταντ το βάζουμε και ανοίγουμε και το πλαϊνό προληπτικά.
ΛΑΘΟΣ!!!!!! Διότι αν π.χ η μοτο κοιτάει την πλωρη (μπροστα μερος) του πλοίου (αλλα και την πρυμνη το ιδιο ειναι) και το πλοίο συναντησει θαλασσοταραχη (πανω απο 7 μπωφόρ), θα αρχισει το μποντζαρισμα που λεμε στην γλωσσα των ναυτικων και δεν ειανι άλλο απο το ''πλωρη πανω πρυμνη κατω, πλωρη κατω πρυμνη πάνω'' οταν η πρωτη συγκρουεται με τα κυματα. Οταν λοιπόν η πλωρη ''βουτάει'' η μοτο που ειανι στηριγμενη στο κεντρικό σταντ (ανεξαρτητα αν ειανι το πλαινο ανοικτό ¨η οχι) θα ''βουτηξει'' κια υτη μπροστά και τότε η πτωση απο το κεντρικό σταντ ειναι βέβαιη!!!!


4ο) Αν δεν έχουμε κεντρικό κοιτάμε να βάλουμε την μηχανή (να αυτό είναι δυνατόν εφ όσον έχουμε πάει νωρίτερα) σε τοίχωμα του πλοίου με το σταντ να βρίσκεται αντίθετα απο το τοίχωμα.
Στην μονη περίπτωση που μπορει να γινει αυτό ειναι αν ο ιμαντας προσδεσης ''πιανει'' πανω στα σημεια προσδεσης των αυτοκινητων και φορτηγων που βρισκονται ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΑΖ και ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΙΝΟΥ ΣΤΑΝΤ!!! Σε καθε άλλη περιπτωση ο παραπανω περιγραφόμενος τρόπος του συντακτη του αρθρου ειναι ΛΑΘΟΣ τραγικό!!!! Διότι, ΑΝ βαλουμε την μοτο με το πλαινο σταντ αντιθετα απο τον ''μπουλμέ'' (τοιχωμα) του πλοίου και δεν την δενουμε ως περιγραφω πιο πανω αλλα πανω σε σημεια του τοιχωματος, στην παραμικρη θαλασσοταραχη ακομα και κατω απο τα 7b και ειδικα αν το πλοιο εχει τον καιρό στην ''μπάντα'' (στο πλαι) ¨η ''δευτερόπλωρα'' (πλαγιομετωπικά) η μοτο εχει πεσει πανω στον μπουλμέ αφου το καράβι μποντζαρει δεξια αριστερά!!!!! Κι επειδη ο προσφερομενος χωρος για μοτοσυκλέτες στα πλοία ειναι ελαχιστότατος αρα δεν υπαρχει δυνατότητα προσδεσης της μοτο στα σημεια προσδεσης στο εδαφος, ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΝΟ ΣΤΑΝΤ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΑΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΛΜΕ!!


5ο) Σε πέρπτωση που δεν έχουμε ιμάντα, ζητάμε να μας δώσουν απο το πλοίο σχοινιά (σφυλάτσα στη ναυτική ορολογία) .
Τα οποια όμως για να τα δεσεις πρέπει να ξερεις ναυτικούς κόμπους διότι με το μποντζαρισμα του πλοίου οι ‘’άλλοι’’ κομποι........λυνονται!! Σε ταξιδι Αθηνα-Κρητη με 8b πριν 2 χρόνια φίλος ειχε δεσει με απλο αλλα διπλό κομπο το Σουζουκι του κι οταν κατεβηκε το πρωι να το παρει το βρηκε πανω σε ενα........ lexus!!!!!!!



6ο)Αν βρούμε χαρτόνια τα τοποθετούμε ανάμεσα στη μηχανή και στα τοιχώματα (μπουλμέδες)
Σωστό



7ο)Ποτέ δεν βάζουμε ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ στη μηχανή. Λόγω των διατιχισμών του πλοίου μπορεί να ενεργοποιηθεί και καθώς υπάρχει η απαγόρευση οι επιβάτες να κατεβαινουν στο γκαράζ, θα σταματήσει να χτυπάει μόνο όταν τελειώσει η μπαταρία ή τον απενεργοποιήσετε το πρωί
Σωστό!!!!

[QUOTE=ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ;50510]
8ο) Όχι κολλητά στο τοίχο.Σε πείπτωση διατοιχισμου πλοίου να μην βρίσκει πάνω στα τοιχώματα αν η μηχανή "ανασηκωθεί" (πράγμα που στις μεγάλες μηχανές με μεγάλο βάρος (150 kg +) είναι δύσκολο που συμβαίνει μόνο αν το πλοίο πάρει 25+ μοίρες κλίση)
www.politicsοnline.gr[/QUOTE (http://www.xn--politicsnline-wrj.gr%5b/QUOTE)]
Σωστό!! Αν και δεν χρειαζονται 25 μοιρες κληση για να συμβουν τα περιγραφόμενα, και 10-15 αρκετες ειναι ειδικα αν συνδυασθουν με μποντζαρισματα κι ατσαλες επαναφορες του πλοίου στην ευθεία!!

NLS
21-07-2009, 11:22
... (http://www.politics%CE%BFnline.gr)

Έχω κάποιες μικρές ενστάσεις (φιλικά)...

3) Αποφεύγουμε ΠΑΝΤΑ το κεντρικό σταντ. Με το μπρος πίσω, το πιθανότερο είναι να "κατέβει" και να πέσει. Επίσης η μηχανή με το κεντρικό έχει ΠΟΛΥ μικρότερη βάση στήριξης. Έχει ένα πολύ στενό τριγωνάκι, μεταξύ του ενός λάστιχου και των δυο ποδιών του σταντ. Με το πλαϊνό έχει ένα πολύ μεγαλύτερο τρίγωνο (βάση), ενώ επιπλέον έχει ΔΥΟ σημεία που ακουμπάνε με αμορτισέρ και ένα σημείο χωρίς αντίθετα από την άλλη περίπτωση.

4) Τη μηχανή τη βάζουμε να γέρνει ΠΡΟΣ τον τοίχο, όχι αντίθετα. Αν μάλιστα έχουμε ένα σημείο τριβής (πχ. ένα χαρτόνι, ένα πανί ή μια πετσέτα δικιά μας που μετά θα πάει για πλύσιμο από τα λάδια που θα έχει :)) μπορούμε και να ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΜΕ στον τοίχο ΧΩΡΙΣ όμως να στηρίξουμε βάρος της μηχανής εκεί (πρέπει να γείρει όσο θα έγερνε έτσι κι αλλιώς) - αυτό το τελευταίο το λες βέβαια.

Αυτές τις μικρές ενστάσεις και συγνώμη για την παρέμβαση.

NLS
21-07-2009, 11:23
χα, ο George λέει τα ίδια... βρε βρε είδες η ζωή; :)

σόρρυ δεν είχα δεν την απάντηση γιατί ήταν στην επόμενη σελίδα

george1968
21-07-2009, 11:59
Φίλε Νίκο, ο φίλος Νίκος έχει δίκιο.


έτσι για να μπερδευτούμε λίγο με τους Νικόλες:sm7::sm7:

mjtir
21-07-2009, 13:30
Ρε παιδια με συγκινειται με την ανταποκριση σας .

Ο μονος φοβος που εχω -λογω οτι θα ειμαι με τριπλετα και tankbag - και σχεδον γεματο τεποζητο μηπως απο το βαρος και κουνημα το πλαινο τα παιξει . Αλοιμονο αν δεν βρω σημειο αντιστηριξης στην αντιθετη πλευρα.

Με την γρια δεν με ενοιαζε αλλα με το θηριο θα πονεσει ...

Θα ποσταρω και foto ....

Ντινοπουλε (να σου ζησει ο μπεπμπης) υπαρχουν αξεσουαρ μπρατσακια και πεδιλα για τις GS ?

george1968
21-07-2009, 13:41
Ο μονος φοβος που εχω -λογω οτι θα ειμαι με τριπλετα και tankbag - και σχεδον γεματο τεποζητο μηπως απο το βαρος και κουνημα το πλαινο τα παιξει .

Φίλε Γιάννη,
'Εχω ανεβάσει photo (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=3360) (στη 2η σελίδα) όπου μπορείς να διακρίνεις τα εξής:

1. Η μηχανή φορτωμένη με 2 πλαινές και μία πίσω βαλίτσα

2. Το tankbag το έχω πάρει - δεν το αφήνω ποτε

3. Διαγράφεις από τη φωτό τη γυναίκα μου και τον σκύλο (με τη φαντασία σου) και επικεντρώνεσαι στο γκρι ιμάντα με τον οποίο έχω δέσει τη μηχανή. Η λειτουργικότητά του είναι να κρατά την μηχανή όταν γέρνει από την αντίθετη πλευρά από αυτή του stand.

4. Μέχρι στιγμής και με αυτό τον τρόπο δεσίματος δεν είχα ποτέ πρόβλημα - ούτε στο Αιγαίο, ούτε στην Αδριατική.

Ελπίζω να βοήθησα
:-))

NLS
21-07-2009, 13:58
το πλαϊνό αντέχει

δεν είναι τίποτα αυτά τα βάρη όταν έχω δει ανθρώπους 100+ κιλών να κάθονται στη μηχανή που κάθεται στο σταντ :)

...

Πάντως η όλη φάση μου θυμίζει όταν πρωτοείδα τον Χούντρα...

Είμαι σε πλοίο για Λέσβο (με το dakar τότε)... οπότε βλέπω διαγώνια πίσω μου ένα (κατακαίνουριο τότε) KTM 950 του οποίου το φόρτωμα ήταν σαν κάτι φωτογραφίες από 3ο κόσμο που βρίσκουμε στο Internet... είχε ένα φόρτωμα που δεν χωράει σε πορτμπαγκάζ μέσου σεντάν (και κυριολεκτώ δεν υπερβάλω).

Με εντυπωσίασε και το 950 (φαινόταν και πολύ "χρησιμοποιημένο" ειδικά για μηχανή που είχε παρουσιαστεί πριν λίγους μήνες) και το φόρτωμα αλλά φυσικά συνέχισα το ταξίδι μου.

Όταν πια ήταν να φύγουμε, πάω πάλι στη μηχανή μου, βλέπω το Χούντρα να έχει πάει στο ΚΤΜ (μάλιστα δεν το κατάλαβα αμέσως ότι ήταν αυτός μια και δεν τον είχα ξαναδεί), ΕΙΧΕ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (!!! που προφανώς είχε πάρει πάνω στο πλοίο μαζί του) και να μιλάει με μια κοπελιά ενώ τριγύριζαν γύρω τους και δυο σκυλιά (!)... το ένα μάλιστα ένα μεγάλο Κόλεϊ... Ε σκέφτηκα "προφανώς αυτός με τη μηχανή και η κοπέλα με το αυτοκίνητο και τα σκυλιά)...

Πόσο λάθος είχα κάνει. Η κοπέλα έκατσε πίσω από τον Χούντρα, το ένα σκυλί ανάμεσα τους (!) και το άλλο σκυλί στο τιμόνι μπροστά από τον Χούντρα και να κοιτάει μέσα από το παρμπριζ (προφανώς το σκυλί ήξερε ακριβώς τι να κάνει)...

Εκεί εντυπωσιάστηκα και γύρισα και του είπα ότι έπρεπε να έχω τη φωτογραφική μου μηχανή (και κρίμα που δεν την είχα)...

mjtir
21-07-2009, 14:20
Φίλε Γιάννη,
'Εχω ανεβάσει photo (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=3360) (στη 2η σελίδα) όπου μπορείς να διακρίνεις τα εξής:

1. Η μηχανή φορτωμένη με 2 πλαινές και μία πίσω βαλίτσα

2. Το tankbag το έχω πάρει - δεν το αφήνω ποτε

3. Διαγράφεις από τη φωτό τη γυναίκα μου και τον σκύλο (με τη φαντασία σου) και επικεντρώνεσαι στο γκρι ιμάντα με τον οποίο έχω δέσει τη μηχανή. Η λειτουργικότητά του είναι να κρατά την μηχανή όταν γέρνει από την αντίθετη πλευρά από αυτή του stand.

4. Μέχρι στιγμής και με αυτό τον τρόπο δεσίματος δεν είχα ποτέ πρόβλημα - ούτε στο Αιγαίο, ούτε στην Αδριατική.

Ελπίζω να βοήθησα
:-))


Thanks !

mjtir
21-07-2009, 14:22
το πλαϊνό αντέχει

δεν είναι τίποτα αυτά τα βάρη όταν έχω δει ανθρώπους 100+ κιλών να κάθονται στη μηχανή που κάθεται στο σταντ :)

...

Πάντως η όλη φάση μου θυμίζει όταν πρωτοείδα τον Χούντρα...

Είμαι σε πλοίο για Λέσβο (με το dakar τότε)... οπότε βλέπω διαγώνια πίσω μου ένα (κατακαίνουριο τότε) KTM 950 του οποίου το φόρτωμα ήταν σαν κάτι φωτογραφίες από 3ο κόσμο που βρίσκουμε στο Internet... είχε ένα φόρτωμα που δεν χωράει σε πορτμπαγκάζ μέσου σεντάν (και κυριολεκτώ δεν υπερβάλω).

ME KOYFANES FILE ...:eek::eek::eek:

Με εντυπωσίασε και το 950 (φαινόταν και πολύ "χρησιμοποιημένο" ειδικά για μηχανή που είχε παρουσιαστεί πριν λίγους μήνες) και το φόρτωμα αλλά φυσικά συνέχισα το ταξίδι μου.

Όταν πια ήταν να φύγουμε, πάω πάλι στη μηχανή μου, βλέπω το Χούντρα να έχει πάει στο ΚΤΜ (μάλιστα δεν το κατάλαβα αμέσως ότι ήταν αυτός μια και δεν τον είχα ξαναδεί), ΕΙΧΕ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (!!! που προφανώς είχε πάρει πάνω στο πλοίο μαζί του) και να μιλάει με μια κοπελιά ενώ τριγύριζαν γύρω τους και δυο σκυλιά (!)... το ένα μάλιστα ένα μεγάλο Κόλεϊ... Ε σκέφτηκα "προφανώς αυτός με τη μηχανή και η κοπέλα με το αυτοκίνητο και τα σκυλιά)...

Πόσο λάθος είχα κάνει. Η κοπέλα έκατσε πίσω από τον Χούντρα, το ένα σκυλί ανάμεσα τους (!) και το άλλο σκυλί στο τιμόνι μπροστά από τον Χούντρα και να κοιτάει μέσα από το παρμπριζ (προφανώς το σκυλί ήξερε ακριβώς τι να κάνει)...

Εκεί εντυπωσιάστηκα και γύρισα και του είπα ότι έπρεπε να έχω τη φωτογραφική μου μηχανή (και κρίμα που δεν την είχα)...


Με κουφανες φιλε :eek:

NLS
21-07-2009, 14:27
Εγώ να δεις σοκ που είχα πάθει.

Έπρεπε να είχα την φωτό.

GeorgeP
21-07-2009, 15:56
χα, ο George λέει τα ίδια... βρε βρε είδες η ζωή; :)

σόρρυ δεν είχα δεν την απάντηση γιατί ήταν στην επόμενη σελίδα

αντε βρε.....συμφωνησαμε!!!!!!:)
αυτο ελειπε να διαφωνουσαμε και στα αυτονόητα!!!:D

NLS
21-07-2009, 17:38
ποτέ δεν ξέρεις

εξάλλου θα είδες πως με χαρακτηρίζει κάποιος σε άλλο thread

GeorgeP
21-07-2009, 18:29
ποτέ δεν ξέρεις

εξάλλου θα είδες πως με χαρακτηρίζει κάποιος σε άλλο thread
οι άλλοι ειναι....... άλλοι κι εμεις....εμεις!!! καμια σχεση δηλαδη!!;)

gemara
21-07-2009, 18:39
..........θα αρχισει το μποντζαρισμα που λεμε στην γλωσσα των ναυτικων και δεν ειανι άλλο απο το ''πλωρη πανω πρυμνη κατω, πλωρη κατω πρυμνη πάνω'' οταν η πρωτη συγκρουεται με τα κυματα.
................
........αν το πλοιο εχει τον καιρό στην ''μπάντα'' (στο πλαι) ¨η ''δευτερόπλωρα'' (πλαγιομετωπικά) η μοτο εχει πεσει πανω στον μπουλμέ αφου το καράβι μποντζαρει δεξια αριστερά!!!!! .....

Για να είμαστε και τύποις σωστοί, ο όρος "μποτζάρισμα" χρησιμοποιείται, για το δεξιά - αριστερά ενός πλοίου, ή αλλιώς για τον διατοιχισμό ή το roll στα αγγλικά. Αυτό που εννοείς λέγεται σκαμπανέβασμα ή προνευστασμός ή pitching στα αγγλικά.

Στη δεύτερη παράγραφο το χρησιμοποιείς σωστά και αντίθετα από την πρώτη.

Ο όρος «δευτερόπλωρα» είναι τελείως αδόκιμος στη ναυτική ορολογία και είναι αποκύημα του «δευτερόπρυμνα», του καιρού δηλαδή από πρύμα αριστερά ή δεξιά ή «στο ισχίο». Το πολύ να τ' ακούσεις να το λένε έτσι ιδιοκτήτες φουσκωτών, που κάπου έπιασε το αυτί τους το δευτερόπρυμνα και το αντιστοιχούν...

Αντ’ αυτού για τον καιρό από πλώρα αριστερά ή δεξιά, χρησιμοποιούμε το «όρτσα» ή «στη μάσκα».

arisxios
21-07-2009, 18:51
Στο μονό με ταχύτητα και δεμένη από το τιμόνι και από το σασί εμπρός και πίσω από την δεξιά μεριά ,περνάς πάνω στην σέλα το σχοινί και το δένεις στο καράβι
Προσοχή το σχοινί του καραβιού μπορεί να σου λερώσει την σέλα γιαυτό το λόγω βάλε κάτι ,ένα χαρτόνι ή πανί!!
Τουλάχιστον εγώ έτσι την δένω στα ταξίδι μου

Και καλό ταξίδι !!!!!!!
Περιμένουμε πολλές φώτο !!!!!!!!!

GeorgeP
21-07-2009, 18:58
Για να είμαστε και τύποις σωστοί, ο όρος "μποτζάρισμα" χρησιμοποιείται, για το δεξιά - αριστερά ενός πλοίου, ή αλλιώς για τον διατοιχισμό ή το roll στα αγγλικά. Αυτό που εννοείς λέγεται σκαμπανέβασμα ή προνευστασμός ή pitching στα αγγλικά.

Στη δεύτερη παράγραφο το χρησιμοποιείς σωστά και αντίθετα από την πρώτη.

Ο όρος «δευτερόπλωρα» είναι τελείως αδόκιμος στη ναυτική ορολογία και είναι αποκύημα του «δευτερόπρυμνα», του καιρού δηλαδή από πρύμα αριστερά ή δεξιά ή «στο ισχίο». Το πολύ να τ' ακούσεις να το λένε έτσι ιδιοκτήτες φουσκωτών, που κάπου έπιασε το αυτί τους το δευτερόπρυμνα και το αντιστοιχούν...

Αντ’ αυτού για τον καιρό από πλώρα αριστερά ή δεξιά, χρησιμοποιούμε το «όρτσα» ή «στη μάσκα».

αν τα εγραφα ετσι όπως ορθα αναφέρεις ξερεις ποσες διευκρινησεις και παραπομπές προς εξηγηση τους θα χρειαζοντουσαν ωστε να το καταλαβουν όλοι κι οχι μονον εμεις και 2-3 άλλοι που το κατεχουμε το θεμα?
Γιαυτο τα εγραψα οσο πιο απλα μπορουσα χρησιμοποιωντας ευπεπτους ορους με λιγες διευκρινησεις!!;)

friend2
16-08-2009, 22:16
αν τα εγραφα ετσι όπως ορθα αναφέρεις ξερεις ποσες διευκρινησεις και παραπομπές προς εξηγηση τους θα χρειαζοντουσαν ωστε να το καταλαβουν όλοι κι οχι μονον εμεις και 2-3 άλλοι που το κατεχουμε το θεμα?
Γιαυτο τα εγραψα οσο πιο απλα μπορουσα χρησιμοποιωντας ευπεπτους ορους με λιγες διευκρινησεις!!;)


Νομίζω οτι δεν είναι μόνο 2-3 ξύπνιοι εδω μέσα ......:(Και οι άλλοι κάτι καταλαβαίνουμε ...:cool:

GeorgeP
17-08-2009, 12:12
Νομίζω οτι δεν είναι μόνο 2-3 ξύπνιοι εδω μέσα ......:(Και οι άλλοι κάτι καταλαβαίνουμε ...:cool:
δηλαδη αν εγραφα, ''κατα τον ''διατοιχισμο'' του πλοιου ενδέχεται........'' πιστευεις θα με καταλαβαιναν όλοι?οι περισσότεροι?, οι λιγοτεροι? κανεις ισως πλην των ναυτικων?
Εδω οι περισσότεροι των Ελληνων (και δικαιως) δεν ξερουν τι θα πει πλωρη-πρυμνη αφου δεν ασχολουνται με το θεμα θάλασσα καθ' οιονδηποτε τρόπο!!!

Και που ειδες να γραφω την λεξη ''ξυπνιοι'' οι οποια ειανι και υποτιμητικη αλλα και πολυ προσβλητική? Εγραψα ''εμεις οι 2-3 που κατεχουμε το θεμα'' διότι ειμαστε Ναυτικοι, Ναυτιλιακοι πρακτορες, κυβερνητες Σκαφων και γιοτ κ.λ.π.!!!