PDA

View Full Version : Nordkapp


NikosGus
14-07-2009, 12:42
Στις 6 του αλλου μηνα ξεκιναω με στοχο (οχι ντε κ καλα) το Nordkapp. Καταρχην διαβασα οτιδηποτε σχετικο στο φορουμ κ ηθελα να ρωτησω αν η πισω top βαλιτσα θα μου δημιουργει προβλημα στο ταξιδι. Αυτο αρχισα να το σκεφτομαι οταν προσεξα στις ταξιδιοτικες φοτο οτι δεν την χρισημοποιουσαν. Σορυ αν εχει ειπωθει κατι αναλογο εδω, δεν βρηκα κατι. Δεν εχω αναλογη εμπειρια με onoff αφου μια ζωη τρεχω επιδαυρους κ αργοτερα στις πιστες κ τωρα ξαφνικα μου καρφωθηκε να γυρισω την ευρωπη. Σε μια βδομαδα θα εχω το adventure κ θα πρεπει να προλαβω να το στρωσω. Τωρα λεω να ερθω να σας βρω κ αυριο στην συναντηση αλα το σκευτομαι γιατι δεν ξερω κανεναν.. :sm2:

NLS
14-07-2009, 13:03
το top case για ταξίδι το παίρνει κανείς, μη κοιτάς τους τριβάλιτσους της Αθήνας

τι πρόβλημα να δημιουργεί

manthos-k
14-07-2009, 13:06
Synadelfe den xreiazetai na xereis kapoion oi motosykletistes gnwrizontai metaxy toys eykola. Oso gia to Nordkapp tha elega oti epeidh den exeis empeiria na xekinhseis me
kati eykolotero as poume Pindos, meta proxwras gia tis Alpeis kai tha erthei kai h wra tou Nordkapp. Oso gia thn valitsa den tha exeis kanena provlima.

NikosGus
14-07-2009, 13:13
Μανθο τι λες? ειναι ολα ετοιμα! Διαδρομες διαβατηρια κ με την συνοδηγο μου μετραμε τις μερες που απομενουν. ασε που με το μυαλο μου εχω παει το γυρο του κοσμου. :)

mjtir
14-07-2009, 13:37
Αν πας δικαβαλος το top case ειναι οκ .

Αν οχι τοτε να το αποφυγεις .

Να προτιμησεις πλαινες ή και κεντρικο λουκανικο ή και tankBag ...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14-07-2009, 13:39
εγω φιλε μου πιστευω πως με το top case δεν 8α εχεις καποιο προβλημα αλλα....θα ειναι καλυτερα απο πλευρας αεροδυναμικης να μην το εχεις μην φανταστεις οτι αμα το βαλεις θα πηγενεις αριστερα κ δεξια σαν ερμεο του αερα αλλα επειδη ο αερας οπως φευγει απο μποστα κανει κυκλο σκαει απο πισω χαλωντας κατα καποιο τροπο την αεροδυναμικη σου ειναι σαν αεροτομη κ εμεις(οι τρελοι με της μηχανες:sm7:)δεν την θελουμε.κ εγω το εβαζα κ πηγενα ταξιδια μολις το εβγαλα απο παροτρυνση ενος φιλου ειδα διαφορα.καλοταξι κ καλοταξιδι με προσοχη σε ζηλευω περιμενουμε φοτο

NikosGus
14-07-2009, 13:46
Σας ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις, κ εγω δεν νομιζω να αντιμετοπισω σοβαρο προβλημα, θα εχω κ συνοδηγο συν ενα σακο δεμενο ενδιαμεσα.

NikosGus
14-07-2009, 13:57
Σας ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις, κ εγω δεν νομιζω να αντιμετοπισω σοβαρο προβλημα, θα εχω κ συνοδηγο συν ενα σακο δεμενο ενδιαμεσα.

NLS
14-07-2009, 14:33
υπόψη ότι η αεροδυναμική της BMW vario top case είναι μάπα
άλλες έχουν καλύτερη

αυτό δεν είναι μεγάλο θέμα στις GS γιατί η ροπή κάνει αυτό που πρέπει να κάνει: τα βάζει με τα δύσκολα, εκεί που η ιπποδύναμη τα φτύνει - εξάλλου ιπποδύναμη και ροπή είναι "το ίδιο πράγμα" (υπεραπλούστευση αυτό, μην πέσετε επάνω μου - η ιπποδύναμη και η ροπή σχετίζονται με τις στροφές του μοτέρ και μια σταθερά) και το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη... όλοι ξέρουμε τι προτιμά η BMW στις GS

GeorgeP
14-07-2009, 16:17
.............................................................................................
αυτό δεν είναι μεγάλο θέμα στις GS γιατί η ροπή κάνει αυτό που πρέπει να κάνει: τα βάζει με τα δύσκολα, εκεί που η ιπποδύναμη τα φτύνει - εξάλλου ιπποδύναμη και ροπή είναι "το ίδιο πράγμα" (υπεραπλούστευση αυτό, μην πέσετε επάνω μου - η ιπποδύναμη και η ροπή σχετίζονται με τις στροφές του μοτέρ και μια σταθερά) και το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη... όλοι ξέρουμε τι προτιμά η BMW στις GS

Πολυ υπεραπλουστευση, μα τον Δια, που δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικότητα!! π.χ. ''......τα βάζει με τα δύσκολα, εκεί που η ιπποδύναμη τα φτύνει''! Αυτο θα συνεβαινε αν η ιπποδυναμη προηγουνταν της ροπης πράγμα αδυνατον!!
¨η ''το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη''!!! Που το ακουσες αυτο? ποιος στο είπε? δηλαδη ο κατασκευαστης στην GS μπορει τα 10 κιλα ροπης και τα 105 άλογα να τα κανει 5 κιλα ροπης και 150 άλογα? ειναι τελείως μα τελείως λαθος!!

Αλλα, τεσπα, μεσες-ακρες καταλαβε ο ανθρωπος (NikosGus)

NLS
14-07-2009, 16:35
όχι δεν είπα αυτό, εξάλλου ο τύπος ροπής vs ιπποδύναμης είναι γνωστός

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 13:06
Στις 6 του αλλου μηνα ξεκιναω με στοχο (οχι ντε κ καλα) το Nordkapp. Καταρχην διαβασα οτιδηποτε σχετικο στο φορουμ κ
ηθελα να ρωτησω αν η πισω top βαλιτσα θα μου δημιουργει προβλημα στο ταξιδι. Αυτο αρχισα να το σκεφτομαι οταν προσεξα στις ταξιδιοτικες φοτο οτι δεν την χρισημοποιουσαν.


Σίγουρα υπάρχει διαφορά με ή χωρίς βαλίτσα ...

Μας το τόνισαν κ στο μάθημα ασφάλτινης οδήγησης ΕΔΩ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=1480) ......





Προσωπικά πάντως, όσες φορές την αφαίρεσα από την Adve,

δεν κατάλαβα καμιά αισθητή διαφορά, (με ταχύτητες 140-150 σταθερά ...;))

Η αλήθεια είναι ότι η βαλίτσα είναι απίστευτα βολική-ασφαλής,

ειδικά σε ταξίδι ....:)









Τωρα λεω να ερθω να σας βρω κ αυριο στην συναντηση αλα
το σκευτομαι γιατι δεν ξερω κανεναν..


...θα γνωρίσεις εμένα ...

Κοντός, ξανθός, αδύνατος με κοτσίδα ....:D





Σε περιμένουμε ..........;)





.

ntinopoulos
15-07-2009, 13:24
Σίγουρα υπάρχει διαφορά με ή χωρίς βαλίτσα ...

Μας το τόνισαν κ στο μάθημα ασφάλτινης οδήγησης ΕΔΩ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=1480) ......





Προσωπικά πάντως, όσες φορές την αφαίρεσα από την Adve,

δεν κατάλαβα καμιά αισθητή διαφορά, (με ταχύτητες 140-150 σταθερά ...;))

Η αλήθεια είναι ότι η βαλίτσα είναι απίστευτα βολική-ασφαλής,

ειδικά σε ταξίδι ....:)












...θα γνωρίσεις εμένα ...

Κοντός, ξανθός, αδύνατος με κοτσίδα ....:D





Σε περιμένουμε ..........;)





.
βρε ψευτη!αφου κουρευτηκες!:p

NikosGus
15-07-2009, 13:34
οκ θα ειμαι εκει. ισως λιγο πιο αργα αλα θα ερθω. :)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 13:37
...θα γνωρίσεις εμένα ...

Κοντός, ξανθός, αδύνατος με κοτσίδα ....:D





Σε περιμένουμε ..........;)

.

βρε ψευτη!αφου κουρευτηκες!:p




...μαρτυριάρηηηηηη ...... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/NEYR-39.gif




.

arisxios
15-07-2009, 14:09
Αν πας δικαβαλος το top case ειναι οκ .

Αν οχι τοτε να το αποφυγεις .

Να προτιμησεις πλαινες ή και κεντρικο λουκανικο ή και tankBag ...


Σωστός :sm8:
Μονός θα σου φέρει αρκετούς κραδασμούς στο τιμόνι :Απορία:

Dionisis
15-07-2009, 15:47
...θα γνωρίσεις εμένα ...

Κοντός, ξανθός, αδύνατος με κοτσίδα ....:D





Σε περιμένουμε ..........;)


:sm6::sm6:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 15:58
...θα γνωρίσεις εμένα ...

Κοντός, ξανθός, αδύνατος με κοτσίδα ....:D





Σε περιμένουμε ..........;)







...δάσκαλεεεεεεεε ....:sm6:

Arkas
19-07-2009, 02:52
Νικόλα, καταρχήν, με το καλό το ταξίδι.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα και καλή επάνοδο.

Κι' εγώ πιστεύω πως η πίσω βαλίτσα περισσότερο θα σε διευκολύνει παρά θα σε δυσκολέψει.

Περιμένουμε πολλές φωτό!!!

PortoLeone
19-07-2009, 14:39
Φίλε καλό ταξίδι και να μας πεις εντυπώσεις στον γυρισμό.!!!;)

fidemporas
20-07-2009, 01:28
Εγώ την έβγαλα την μπαγκαζιέρα και έβαλα ενα καταπληκτικό λουκάνικο που εχω μηχανής. Χωράει πολλά πράγματα.
Βέβαια έκανα λίγη ώρα να το συνηθίσω γιατί αλάζει η αεροδυναμική της μηχανής.
Η αλλαγή έγινε λοιπόν για πρακτικούς λόγους...

kifinas
20-07-2009, 02:17
Και`γω παρα τα όσα έχω ακούσει είμαι υπέρ της βαλίτσας, πέρα απο την άνεση(χώρος και ευκολία) υπάρχει και το θέμα της ασφάλειας. Πολλές φορές στα μεγάλα ταξίδια σε κάποια στάση θες να σταματήσεις και κάπου να μπείς χωρίς να κουβαλάς πράγματα.

NLS
20-07-2009, 11:26
το λουκάνικο είναι βολικό σε πράγματα όπως διαδρομές σε χώμα και τέτοια

στο ταξίδι, τίποτα δεν αλλάζει την σκληρή βαλίτσα ή την τριπλέτα για πολλούς λόγους (αν θέλετε ανάλυση ευχαρίστως)

Arkas
20-07-2009, 11:30
το λουκάνικο είναι βολικό σε πράγματα όπως διαδρομές σε χώμα και τέτοια

στο ταξίδι, τίποτα δεν αλλάζει την σκληρή βαλίτσα ή την τριπλέτα για πολλούς λόγους (αν θέλετε ανάλυση ευχαρίστως)
Θέλουμε, θέλουμε!;)

NikosGus
20-07-2009, 12:25
Εγω εχω καλυφτει πληρως κ σας ευχαριστω πολυ αλλα αμα ειναι για κουβεντα βεβαια θελουμεεε. :D

NLS
20-07-2009, 13:03
ok disclaimer: ότι λέω είναι από τη σχετικά μικρή μου προσωπική εμπειρία, δεν σημαίνει ότι ότι λέω είναι κανόνας (καλά αυτό το ξέρατε χεχεχε)

λοιπόν κάποια πράγματα ήδη αναφέρθηκαν

το λουκάνικο είναι πολύ βολικό στα εξής:

- γεμίζει όσο θες και το υπόλοιπο το μαζεύεις (ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ να το μαζεύεις!)

- πιέζεται και έτσι δεν κρατά "με το ζόρι" το κέντρο βάρους ψηλά

- αν δεθεί με ωραίο τρόπο γίνεται και ένα είδος "σαμαράκι" που παίζει και το ρόλο του αυγού του Κολόμβου σταθεροποιώντας το πίσω μέρος, ειδικά στο χώμα

- επίσης για το χώμα, έχεις ένα λιγότερο πράγμα να φοβάσαι μη πάθει κάτι (άσε που σε πέσιμο θα προστατεύσει μάλιστα χωρίς να ζορίσει καν κάποιες βάσεις κλπ.)

όμως:

- το λουκάνικο αν ΔΕΝ δεθεί σωστά μπορεί πολύ εύκολα να μετακινηθούν πράγματα και να επηρεάσουν ακόμα και αρκετά σοβαρά την κίνηση της μοτό

- δεν προσφέρει καμία ασφάλεια για τα πράγματα σου, δεν είναι κάτι που θα άφηνες ούτε 5-10 λεπτά στη μηχανή μια και ένα σουγιαδάκι δίνει πολλά δώρα στον επιτήδειο

- ταυτόχρονα με το παραπάνω, δεν είναι ότι πιο εύκολο απλά να το βγάλεις από τη μηχανή και να το ξαναβάλεις, ακόμα και όταν πας για ένα 15λεπτο καφέ

- σε περίπτωση πεσίματος μπορεί μεν να προστατεύσει αλλά μια σκληρή μπαγκαζιέρα ή πλαϊνές, μπορεί να γδαρθούν, αλλά μπορεί να κρατήσουν ολόκληρη την υπόλοιπη μηχανή μακριά από άλλη ζημιά (αν δεν γίνει ζημιά ΑΠΟ τις μπαγκαζιέρες)

- οι σταθερές μπαγκαζιέρες είναι και σταθερός παράγοντας στη μηχανή... αν σε επηρεάζουν ξέρεις πως θα σε επηρεάζουν σε όλο το ταξίδι και προσαρμόζεσαι... αντίθετα το λουκάνικο ΑΝ το βγάζεις και το ξαναβάζεις, μπορεί κάθε φορά να είναι διαφορετικά... φυσικά προσοχή θέλει να μην κινούνται πράγματα ΜΕΣΑ στις μπαγκαζιέρες (εκεί γίνονται χάλια οι γεωμετρίες βέβαια)

- επηρεάζουν την αντίσταση στον αέρα οι μπαγκαζιέρες, αλλά υπάρχουν και αρκετά αεροδυναμικές (όχι αυτές που προτιμούν οι bmwάκηδες πάντως...)

...καταλήγοντας νομίζω η επιλογή είναι ανά περίπτωση

για μένα είναι μεγαλύτερη ευκολία η μπαγκαζιέρα από το λουκάνικο (παρά το "ρέμπελο" και το "ψαγμένο" που έχει στο χαρακτήρα του) για μια εύκολη μετακίνηση εκτός έδρας

με δεύτερο άτομο δε, δεν το συζητώ καν (γιατί οι μπαγκαζιέρες προσφέρουν και πλάτη)

Arkas
20-07-2009, 20:21
:sm8:

Gazi
20-07-2009, 21:13
Εγώ πάντος,επειδή είμαι χαλαρός οδηγός,και απολαμβάνω το ταξίδι,και το σημαντικότερο απο όλα.................................είμαι τεμπελάκος,προτιμώ την βαλίτσα πίσω από το οποιοδήποτε λουκάνικο!
Βαριέμαι βρε παιδάκι μου το δέσε,λύσε,βάλε σωστά το κέντρο βάρους κτλ,κτλ,κτλ.....

Doc
20-07-2009, 22:17
από πλευράς αεροδυναμικής μπορεί να πλεονεκτεί το tankbag, αλλά....


δεν είναι ασφαλές, σε κάθε στάση πρέπει να το παίρνεις μαζί σου, κάτι που δεν σε πειράζει σε μονοήμερη εκδρομή, αλλά σε τρεις εβδομάδες θα είναι εφιάλτης.

Προσωπικά προτιμώ διβάλιτσος με εσωτερικές τσάντες για εύκολο ξεφόρτωμα στο κατάλυμα [έκανα μία Ευρώπη με βάλε/βγάλε ολόκληρες βαλίτσες και ανέβασμα στο ξενοδοχείο - δράμα] και στην τρίτη [topcase], όπου οριζόντια κάτω μου χωράει το λαπτοπ και χαρτιά, φορτιστές, φωτογραφική κτλ + αδιάβροχα. Όλα αυτά σε αδιάβροχη εσωτερική τσάντα με άνεση και εύκολη και γρήγορη προσπέλαση, τα αδιάβροχα εκτός αυτήν μέσα στο topcase. Με αυτόν τον τρόπο δεν έχω ποτέ άγχος μην μου κλέψουν κάτι από την μηχανή. Εάν το ταξίδι είναι ακόμα μεγαλύτερο, προσθέτω λουκάνικο στην σέλα και εκεί βάζω διάφορα σπανιότερα πράγματα [ιδιαίτερα ζεστά ρούχα, ανταλλακτικά κτλ.] Αυτό το λουκάνικο το ασφαλίζω με ατσάλινο δίχτυ από την ΤΤ. Ναι, μπορεί να παραβιαστεί, αλλά όχι όπως το tankbag. θα έπρεπε κάποιος να έχει μαζί πρόχειρο δυνατό κόφτη να μπορεί να πάρει το λουκάνικο. Λίγο δύσκολο να είναι έτσι προετοιμασμένος. Οπότε είσαι ήσυχος και άνετος σε μία στάση σε μία πόλη, σε ένα πάρκιν κάτω από ένα κάστρο. Και πολύ άνετος από πλευράς χώρου. Συνήθως παίρνω μαζί πολύ περισσότερα πράγματα από τα απαραίτητα, αλλά με βολεύει να μην στριμόχνω κάθε φορά και πιέζω. Δεν πλένω στις εκδρομές. Δέκα-δεκαπέντα εσώρουχα και κάλτσες δεν είναι δύσκολο σαν χώρος, μπλουζάκια είναι λεπτά. Καμιά φορά παίρνω μαζί και πλαϊνές τσέπες από το tankbag [WP 45 από την Wunderlich] και μικρές τσαντούλες ΤΤ μου τα βάζουμε στα κάγκελα στην Adv. Εκεί βάζω κάτι πρόχειρο, αλλά όχι πολύτιμο [ιμάντες για πλοία, άλλα γάντια, αθλητικά παπούτσια] που και να κλαπούν, δεν κλαίω [ποτέ για την ώρα.....]

Νέα από το τελευταίο μου ταξίδι:
η νέα μου εμπειρία λέει, ότι κάποιο windstopper κάτω από το μουφάν κάνει πολύ καλή δουλειά. Απαλλάσσεσαι από τα πολλά στρώματα [οπότε πολλά ρούχα στις τσάντες] και είσαι πιο ζεστός. Άρα απλό μπλουζάκι [plenty of] και μπουφάν + windstopper όταν χρειαστεί. Και ένα-δύο ισοθερμικά για Βορρά.

Όταν έτσι και αλλιώς υπάρχει συνεπιβάτης, στροβιλισμός [λόγω topcase] περιορίζεται, όταν δεν υπάρχει, βάλε λουκάνικο ή τσάντα στην θέση του. Δεν θα καταλάβεις απολύτως κανένα πρόβλημα με τον αέρα

ntinopoulos
20-07-2009, 22:20
από πλευράς αεροδυναμικής μπορεί να πλεονεκτεί το tankbag, αλλά....


δεν είναι ασφαλές, σε κάθε στάση πρέπει να το παίρνεις μαζί σου, κάτι δεν σε πειράζει σε μονοήμερη εκδρομή, αλλά σε τρεις εβδομάδες θα είναι εφιάλτης.

Προσωπικά προτιμώ διβάλιτσος με εσωτερικές τσάντες για εύκολο ξεφόρτωμα στο κατάλυμα [έκανα μία Ευρώπη με βάλε/βγάλε βαλίτσες και ανέβασμα στο ξενοδοχείο - δράμα] και στην τρίτη [topcase] οριζόντια μου χωράει το λαπτοπ και χαρτιά, φορτιστές, φωτογραφική κτλ + αδιάβροχα. Όλα και αυτά σε αδιάβροχη εσωτερική τσάντα , τα αδιάβροχα εκτός αυτήν μέσα στο topcase. Με αυτόν τον τρόπο δεν έχω ποτέ άγχος μην μου κλέψουν κάτι από την μηχανή. Εάν το ταξίδι είναι ακόμα μεγαλύτερο, προσθέτω λουκάνικο στην σέλα και εκεί βάζω διάφορα σπανιότερα πράγματα [ιδιαίτερα ζεστά ρούχα, ανταλλακτικά κτλ.] Αυτό το λουκάνικο το ασφαλίζω με ατσάλινο δίχτυ από την ΤΤ. Ναι, μπορεί να παραβιαστεί, αλλά όχι όπως το tankbag. θα έπρεπε κάποιος να έχει μαζί πρόχειρο δυνατό κόφτη να μπορεί να πάρει το λουκάνικο. Λίγο δύσκολο να είναι έτσι προετοιμασμένος. Οπότε είσαι ήσυχος και άνετος σε μία στάση σε μία πόλη, σε ένα πάρκιν κάτω από ένα κάστρο. Και πολύ άνετος από πλευράς χώρου. Συνήθως παίρνω μαζί πολύ περισσότερα πράγματα από τα
απαραίτητα, αλλά με βολεύει να μην στριμόχνω κάθε φορά και πιέζω. Δεν πλένω στις εκδρομές. Δέκα-δεκαπέντα εσώρουχα και κάλτσες δεν είναι δύσκολο σαν χώρος, μπλουζάκια είναι λεπτά.

Νέα από το τελευταίο μου ταξίδι:
η νέα μου εμπειρία λέει, ότι κάποιο windstopper κάτω από το μουφάν κάνει πολύ καλή δουλειά. Απαλλάσσεσαι από τα πολλά στρώματα [οπότε πολλά ρούχα στις τσάντες] και είσαι πιο ζεστός. Άρα απλό μπλουζάκι [plenty of] και μπουφάν + windstopper όταν χρειαστεί. Και ένα-δύο ισοθερμικά για Βορρά.

Όταν έτσι και αλλιώς υπάρχει συνεπιβάτης, στροβιλισμός [λόγω topcase] περιορίζεται, όταν δεν υπάρχει, βάλε λουκάνικο ή τσάντα στην θέση του. Δεν θα καταλάβεις απολύτως κανένα πρόβλημα με τον αέρα
συμφωνω απολυτα:)

emix
22-07-2009, 12:48
Εγω παντως στο ταξιδι που πηγα στην Σουηδια ημουνα με δυο πλαινες και ενα λουκανικο καθετα στην μηχανη.
Οταν εισαι μονος νομιζω οτι αυτος ο συνδυασμος ειναι ο καλυτερος.
Οταν εισαι διπλος, μαλλον και η κεντρικη μπαγκαζιερα χρειαζεται.

NikosGus
27-07-2009, 00:41
thanks. Τωρα να σας πω οτι το μηχανακι το πηραμε κ ειμαι στη φαση του στρωσηματος. Στις 4 την αλλη βδομαδα εχω ραντευου για το πρωτο σερβις κ την επομενη μερα ξεκιναμε. Κατι αλλο ηθελα να σας ρωτησω, θελω αυριο να παρω το zumo 660 για να το συνηθησω. που να παω να το παρω? δεν θελω μεσω ιντερνετ, ξερει κανεις καποιο μαγαζι? α κ κατι αλλο. ανταλαξα τηλ στο νοτος καφε με εναν απο εσας που εχει γυρισει ολο τον πλανητη, με σκοπο να βρεθουμε βορεια. Στο μεταξυ εμενα μου εφυγε το κντ απο την τσεπη με 300 στην εθνικη :hmmm: κ εχασα οτι τηλ ειχα. πιο ειναι το νικ του να του στειλω πμ?

NikosGus
27-07-2009, 11:53
Ειχε κ δεμενο το χερι του.. :)

vtheo
27-07-2009, 19:08
Mιλάς για το Θανάση με nickname Beduin μπες εδώ (http://www.gsforum.gr/member.php?u=392) στο προφίλ του έχει τηλ.

NikosGus
27-07-2009, 21:35
thanks :rolleyes: