PDA

View Full Version : Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!!


johnkrassas
15-07-2009, 13:42
Ψάχνω να βάλω ελεύθερο φίλτρο στο εργαλείο!!
¨Εχει κανείς ιδέα που μπορώ να βρώ???
Και τι μάρκα να πάρω??


Εχει βάλει κανένας? είδε αποτελέσματα??

GeorgeP
15-07-2009, 13:56
Ψάχνω να βάλω ελεύθερο φίλτρο στο εργαλείο!!
¨Εχει κανείς ιδέα που μπορώ να βρώ???
Και τι μάρκα να πάρω??


Εχει βάλει κανένας? είδε αποτελέσματα??

γιατι θέλεις να βάλεις ελευθερο φίλτρο? φαντάζομαι οτι ψαχνεις για Κ&Ν ¨η καποιο ανάλογο, αλλα γιατί?
Εχεις σταθμισει τα υπερ και τα κατά?

NLS
15-07-2009, 13:57
K&N
τι άλλο

johnkrassas
15-07-2009, 14:00
Το Κ&Ν θέλω!! Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα βάλει και έβλεπα διαφορά μαζί με εξάτμιση!!

Και την άλλη εβδομάδα θα πάω να αλάκσω καταλύτι!!

Θα πετάει το εργαλείο μετά!!

syan
15-07-2009, 14:17
Το Κ&Ν θέλω!! Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα βάλει και έβλεπα διαφορά μαζί με εξάτμιση!!

Δέν συνιστάται αν πηγαίνεις χώμα!!!

GeorgeP
15-07-2009, 14:37
Το Κ&Ν θέλω!! Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα βάλει και έβλεπα διαφορά μαζί με εξάτμιση!!

Και την άλλη εβδομάδα θα πάω να αλάκσω καταλύτι!!

Θα πετάει το εργαλείο μετά!!
το έχω ξαναγράψει πολλές φορές και θα το επαναλάβω κι εδώ, τα ελεύθερα φίλτρα ¨η αλλιώς φίλτρα αυξημένης ροής αέρα ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοση ενός κινητήρα!!! Ο λόγος είναι απλός και ονομάζεται ECM (Electronic Control Module). Aυτή είναι η μονάδα που επεξεργάζεται όλα τα δεδομένα, από τις εξωτερικές ατμοσφαιρικές /καιρικές συνθήκες μέχρι και τα του κινητήρα π.χ θερμοκρασία ψυκτικού υγρού (για τα υδροψυκτα), θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα, ποσότητα εισερχόμενου αέρα κ.λ.π.!! Όταν όλα αυτά τα δεδομένα επεξεργασθούν κι αναλυθούν δεόντως τότε η μονάδα αυτή αποφασίζει την ποσότητα καύσιμου που θα ψεκασθεί και δίνει εντολή στο σύστημα να πράξει έτσι!!!
Ολα αυτα γιατι γίνονται? διότι ενας κινητηρας δεν κυκλοφορεί μονο στο υψος της θάλασσας αλλα και στα βουνα όπου το υψόμετρο μπορεί να είναι και 1000,2000μ όπου ο αερας ειναι αραιότερος και οι αναγκες σε καυσιμο περισσότερες!
Η καθε ECM εχει ενα ευρος επεξεργασίας του αέρα αναλόγως του υψομετρου, δηλαδη μπορει και διαχειριζεται πυκνότητες άερα μεχρι π.χ τα 2000μ, στα 2300, ο κινητηρας αρχιζει να ‘βηχει’’ απο την ελλειψη καυσίμου! Το ιδιο συμβαινει και οταν ο αερας ειναι περισσότερος (εχει περισσότερο οξυγόνο), αλλα σε αυτην την περίπτωση το ψεκαζόμενο καυσιμο ειναι φτωχότερο του κανονικου με αποτέλεσμα την μειωμενη ιπποδυναμη!!!
Βαζοντας ενα φίλτρο ''ελευθερας'' διαταρασσουμε την παραπανω διαδυκασία, το αν την διαταρασσουμε προς το καλυτερο ¨η χειρότερο μονον το δυναμόμετρο μπορει να μας το δειξει διότι 3-4 άλογα μειον/συν και 1-1,5κιλο ροπής πάλι μειον/συν ουτε ο Ροσσι δεν μπορει να το καταλαβει οστον δρόμο!!!
Η τοποθετηση ελευθερου φίλτρου ΚΑΙ εξατμισης ενδέχεται να επιδεινώσει την κατασταση διότι τα διαφράγματα που εχει μελετησει και βάλει η ΄΄μαμα’’ στην εξατμιση της δεν είναι εκει τυχαία!! Παιζουν το 20% του ρόλου της αποδιδομένης ιπποδυναμης και ροπης!!! Θα εχετε όλοι ακουσει/διαβασει στα διαφορα τεστ των μοτοπεριοδικων το ‘’....εχει φιμωμενη εξατμιση το οποιο συμβάλει στην ροπή αλλα καταστρέφει την ιπποδυναμη’’!!

Ειναι χαρακτηριστικό το παραδειγμα Βαραντερο το οποιο ‘’μαμα’’ και με 18000κμ μετρηθηκε στα 85 άλογα και 9 κιλα ροπής με φίλτρο ελευθερας την επομενη μερα στα 82αλογα και 8,8 κιλα ροπής και με φίλτρο ελευθερας συν εξατμισεις την μεθεπομένη στα 80άλογα και 8,2 κιλα ροπής!!!

Αν και ο αναβάτης του διερυγνυε τα ιματια του οτι το μηχανακι ‘’σκοτωνει’’ το δυναμόμετρο ειχε άλλη γνωμη. Απλα παρασσυρόταν απο την αγριάδα που προσδιδει μια εξατμιση κι ενα φίλτρο κι οχι απο την πραγματικη δυναμη του κινητηρα!! Στο τέλος για να μην πεταξει τα λεφτα που εδωσε για όλα αυτά αγόρασε κι ενα power commander (διαχειριση καυσιμου μεσω διαφορετικων χαρτών) για να φερει την ιπποδυναμη στο 86 ίππους και 9 κιλα ροπής, δηλαδη εκει που ηταν σαν ‘’μαμα’’!!!

Να ξερετε ακόμη οτι τα αερόψυκτα ειναι ακομη πιο ευπαθη σε μειωσεις του παραγόμενου εργου (ροπη) λογω των υψηλότατων θερμοκρασιων που αναπτυσσονται σε αυτά απο την έλλειψη ψυκτικου υγρου κι ετσι όλα τα παρπανω μπορει να επιδυνωθουν ακόμη πιο πολύ!!

johnkrassas
16-07-2009, 13:19
:sm4: Συμφωνώ μετα περισσότερα αλλα με τον καταλύτη η εταιρία πρέπει να περνάει τους ρύπους που τους εχει βάλει το κράτος, και ετσι τους κόβουνε τα αλογακια απο τα μηχανάκια μας!!

GeorgeP
16-07-2009, 16:01
:sm4: Συμφωνώ μετα περισσότερα αλλα με τον καταλύτη η εταιρία πρέπει να περνάει τους ρύπους που τους εχει βάλει το κράτος, και ετσι τους κόβουνε τα αλογακια απο τα μηχανάκια μας!!

Μα ποιος σας λέει τέτοια πράγματα?

Ο τριοδικός καταλυτης που φορανε όλα τα οχηματα για να καλυπτουν τις προδιαγραφες ρυπων απο euro3 - euro4 (τωρα παμε για την 5!) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ των κινητηρων!!! Τα BMW GS ειναι euro3 πολυ πριν ξυπνησουν οι χαρτογιακαδες της ΕΕ και την επιβαλλουν σαν προδιαγραφή ωστε να ακολουθησουν και οι Γιαπωνέζοι και νομιζω οτι τωρα ¨η τωρα κοντα θα περασουν στην euro4 πολυ πριν επιβληθεί στις μοτοσυκλέτες!! Τ βαραντερο το 2003 μεχρι 2006 εισαγόταν στην γερμανια με αισθητηρα ''λ'' και ευρο3 προδιαγραφες, στην υπόλυπη ευρωπη χωρις αισθητηρα ''λ'' και ευρο2 προδιαγραφες κι οξειδωτικούς καταλύτες!

Αυτο που λες περι ''κοψιματος'' ιπποδυναμης ισχυε στους οξειδωτικούς καταλυτες 18 χρόνια πριν λογω ''πλέξης'' του υλικου μεσα στο καζανάκι!! Τωρα αυτο εχει αλλαξει αφου τα ευγενη μεταλλα ειναι πολυ αραιοτερα σε ''υφανση'' και δεν εμποδιζουν την εξοδο των καυσαερίων ΟΥΔΟΛΩΣ!!!! Ετσι το Βαραντερο με τον οξειδωτικό καταλυτη ηταν -3 άλογα και το Βαραντερο απο το 2007 και μετα (τριοδικο καταλυτη) εχει και +3 άλογα απο το μοντέλο του 2002 και +5 απο το 2003-2006!!

killer
29-07-2009, 03:18
Εντυπωσιαστηκα...:D
Eγω παντως στη δικη μου φοραω K&N.;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-07-2009, 12:13
Εντυπωσιαστηκα...:D
Eγω παντως στη δικη μου φοραω K&N.;)



Μετά την αλλαγή,

"είδες" καμιά διαφορά ;;;;;:confused:


.

killer
29-07-2009, 15:29
Μετά την αλλαγή,

"είδες" καμιά διαφορά ;;;;;:confused:.

Το αλλαξα πριν απο 3000χιλ. περιπου, δωρο απο τον φιλο Anax;)!
Αισθανομαι:
1) οτι αναπνεει καλυτερα η μηχανη ;)
2) καλυτερη - αμεση αποκριση στο ανοιγμα του γκαζιου :)
3) αλλαξε λιγο ο ηχος, εγινε περισσοτερο μπασος :p
4) ισως να αυξηθηκαν τα σκασιματα της εξατμισης στα κατεβασματα :rolleyes:
5) τα 220+ στο κοντερ τα πιανω και τωρα (σε προσφατο ταξιδι) :D
6) θελει καθαρισμα-συντηρηση σε τακτα διαστηματα (πραγμα που μου αρεσει να κανω στη μοτο μου) :o

Επομενως μονο καλα, εχω να αποκομισω απο την αλλαγη αυτη. ;) Τωρα αν ειναι ολα στη σφαιρα της φαντασιας μου, ισως και να αυταπαταμε... αλλα δυναμομετρηση στο GS δεν προκειτε να κανω! Εξαλλου GS εχω και οχι κανενα Κ8! :sm7:

NLS
29-07-2009, 15:35
τι δεν καταστράφηκε η μηχανή και δεν έπεσε ο ουρανός πάνω στο κεφάλι σου;
δεν μας τα λες καλά

Arkas
23-08-2009, 12:57
Το αλλαξα πριν απο 3000χιλ. περιπου, δωρο απο τον φιλο Anax;)!
Αισθανομαι:
1) οτι αναπνεει καλυτερα η μηχανη ;)
2) καλυτερη - αμεση αποκριση στο ανοιγμα του γκαζιου :)
3) αλλαξε λιγο ο ηχος, εγινε περισσοτερο μπασος :p
4) ισως να αυξηθηκαν τα σκασιματα της εξατμισης στα κατεβασματα :rolleyes:
5) τα 220+ στο κοντερ τα πιανω και τωρα (σε προσφατο ταξιδι) :D
6) θελει καθαρισμα-συντηρηση σε τακτα διαστηματα (πραγμα που μου αρεσει να κανω στη μοτο μου) :o

Επομενως μονο καλα, εχω να αποκομισω απο την αλλαγη αυτη. ;) Τωρα αν ειναι ολα στη σφαιρα της φαντασιας μου, ισως και να αυταπαταμε... αλλα δυναμομετρηση στο GS δεν προκειτε να κανω! Εξαλλου GS εχω και οχι κανενα Κ8! :sm7:

:sm8:

soter3gm
23-08-2009, 17:47
αλλα δυναμομετρηση στο GS δεν προκειτε να κανω! Εξαλλου GS εχω και οχι κανενα Κ8! :sm7:


Λάθος μεγάλο γιατί εκεί βλέπεις που πονάει το μηχανάκι έχω κάνει ούτε και εγώ θυμάμαι πόσες, είναι απολύτως ασφαλές και σίγουρα θα μάθεις-ουμε τι λέει το μηχανάκι μας

ntinopoulos
23-08-2009, 17:57
Λάθος μεγάλο γιατί εκεί βλέπεις που πονάει το μηχανάκι έχω κάνει ούτε και εγώ θυμάμαι πόσες, είναι απολύτως ασφαλές και σίγουρα θα μάθεις-ουμε τι λέει το μηχανάκι μας
που γινονται,πως ειναι η διαδικασια?το κοστος?:confused:

soter3gm
23-08-2009, 18:36
Υπάρχουν αρκετά μαγαζιά στην Αθήνα εγώ πηγαίνω στην Ισμήνης 6 στη Δάφνη
Η διαδικασία είναι η εξής Αφού ανεβάσουν τη μηχανή στον κύλινδρο τη δέσουν και βάλουν τα καλώδια του δυναμόμετρου στα καλώδια του πολλαπλασιαστή αφήνουν τη μηχανή να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας
Εκεί ανοίγουν κάτι μεγάλα fun για να παίρνει αέρα η μηχανή και την "τρέχουν" από 2α μέχρι και τη τελευταία σχέση του μοτέρ ΄9εδώ καταγράφετε η ιπποδύναμη)
μετά αφού καταγράψουν τα δεδομένα και τα σώσουν τρέχουν άλλη μια φορά με τη τελευταία σχέση μόνο και πάλι η ίδια διαδικασία καταγραφής (εδώ μετράει τη ροπή)
και βέβαια υπάρχουν μερικά άλλα τρεξίματα που σου λένε πόσο δυνατό είναι το μοτέρ σου η πόση ζωή του απομένει και άλλα πράγματα που τώρα μου διαφεύγουν

Προσωπικά αν ήθελα να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα από εδώ το μόνο που θα κοίταζα είναι να το βάλω στο δυναμόμετρο μόνο εκεί θα μάθαινα αν λέει αλήθεια ο πωλητής για τη κατάσταση της μηχανής του :hmmm:
Το κόστος αυτή τη στιγμή δεν το γνωρίζω γιατί έχω καιρό να περάσω από εκείνο το μαγαζί

arisxios
23-08-2009, 18:41
Υπάρχουν αρκετά μαγαζιά στην Αθήνα εγώ πηγαίνω στην Ισμήνης 6 στη Δάφνη
Η διαδικασία είναι η εξής Αφού ανεβάσουν τη μηχανή στον κύλινδρο τη δέσουν και βάλουν τα καλώδια του δυναμόμετρου στα καλώδια του πολλαπλασιαστή αφήνουν τη μηχανή να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας
Εκεί ανοίγουν κάτι μεγάλα fun για να παίρνει αέρα η μηχανή και την "τρέχουν" από 2α μέχρι και τη τελευταία σχέση του μοτέρ ΄9εδώ καταγράφετε η ιπποδύναμη)
μετά αφού καταγράψουν τα δεδομένα και τα σώσουν τρέχουν άλλη μια φορά με τη τελευταία σχέση μόνο και πάλι η ίδια διαδικασία καταγραφής (εδώ μετράει τη ροπή)
και βέβαια υπάρχουν μερικά άλλα τρεξίματα που σου λένε πόσο δυνατό είναι το μοτέρ σου η πόση ζωή του απομένει και άλλα πράγματα που τώρα μου διαφεύγουν

Προσωπικά αν ήθελα να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα από εδώ το μόνο που θα κοίταζα είναι να το βάλω στο δυναμόμετρο μόνο εκεί θα μάθαινα αν λέει αλήθεια ο πωλητής για τη κατάσταση της μηχανής του :hmmm:
Το κόστος αυτή τη στιγμή δεν το γνωρίζω γιατί έχω καιρό να περάσω από εκείνο το μαγαζί


Μπράβο ρε Σωτήρη έγραψες !!:sm8::sm8:

riko46
23-08-2009, 18:52
Εγώ από την άλλη μεριά θα πω πως ,
φίλτρο ΚΝ,
μπουζί ιριδίου
εξάτμιση ακράμπα ,
το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.....................:cool:

skippybi
23-08-2009, 18:54
Εγώ από την άλλη μεριά θα πω πως ,
φίλτρο ΚΝ,
μπουζί ιριδίου
εξάτμιση ακράμπα ,
το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.....................:cool:

άκουσε τον γιατρό!!! κάτι ξέρει...;)

soter3gm
23-08-2009, 19:18
Εγώ από την άλλη μεριά θα πω πως ,
φίλτρο ΚΝ,
μπουζί ιριδίου
εξάτμιση ακράμπα ,
το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.....................:cool:


Παίδες τα μηχανάκια μας είναι ψεκαστά με εγκέφαλο μιας χαρτογράφησης και μόνο Δηλαδή το ίδιο καύσιμο θα πάρουν στην εισαγωγή ότι και να κάνεις αν δεν αλλάξεις πολλάααα πράγματα (που δεν αξίζει)
Μόνο με αυτά θα δείτε κάποια βελτίωση ανεπαίσθητη στης μεσαίες και περισσότερο θόρυβο
η κουβέντα αυτή είναι για καφέ και πίνακα ανακοινώσεων με σχεδιαγράμματα :sm7::yz

nikolas29
29-08-2009, 21:01
θα ηθελα να εκφερω την γνωμη μου στο προηγουμενο μου GS 2004 γερμανιας ειχα περασει μια ολοσωμη εξατμηση boss. το αποτελεσμα ηταν απιστευτο... Σε ταξιδι απο θεσσαλονικη αθηνα μαζι με φιλι που ειχε gs 2005 ελληνικο στης τελικες τον περνουσα με χαρακτηριστικη ανεση. Στο βενζιναδικο που σταματουσαμε ειχα ελφρα καλυτερη καταναλωση βεβαια ο θορυβος ηταν ανυποφορος και την πουλησα μετα απο αυτο το ταξιδι. Να προσθεσω την απουσια καταλυτη

evanslam
24-02-2010, 22:53
Εγώ από την άλλη μεριά θα πω πως ,
φίλτρο ΚΝ,
μπουζί ιριδίου
εξάτμιση ακράμπα ,
το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.....................:cool:


Θα συμφωνήσω και εγώ με το φίλο riko με το Κ Ν φιλτρο ακόμη και μονο αυτό να αλλάξεις εγω είδα μια μικρη βελτίωση κυρίως στηναπόκριση αλλα και στον ήχο ειναι λίγο πιο μπάσος προσωπικά μου αρεσε. Αυτα για καμια βδομάδα μεχρι που μου ήρθε η Ακραπα απο γερμανία και μετά τα είδα όλα. Ηχος, Απόδοση απόκριση ακόμη και τελική βελτιώθηκαν!

kostas-patra
24-02-2010, 23:17
είχα K&n και το χαιρόμουν, το περηφανευόμουν, μέχρι που το ψαξα λίγο παραπάνω
το μαμμά φίλτρο αν και λέγεται οτι κόβει πολύ, στα συγκριτικά έδειξε οτι δεν έχει διαφορά μεταξύ με φίλτρο Oem και δίχως, άρα το ελευθέρας περίμενέ το κάπου ανάμεσα στο λίγο και στο καθόλου, αναλόγως του τι άλλο έχει κανείς πρόθεση να αλλάξει
ο γιώργηςρ μια χαρά τα γράφει

κάτι ακόμα: όποιος δεί στην έρημο ντόπιο να φοράει στη μύτη λαδωμένη κρισάρα=κόσκινο, αντί για μαντήλι, να μην μου γράψει, γιατί θα χει δεί κανέναν γρήγορο
μην ξεχάσω, το παράδειγμα είναι επεκτάσιμο και στα γουέστερν, μαντήλι για τον αέρα και κόσκινο για εκεί που νομίζουν οτι θα βρούν χρυσό.
ακόμα και στην περίπτωση όμως που βρούν, το κόσκινο δεν επιτρέπει την διέλευση των μεγάλων κομματιών, ενώ για τα λεπτότερα τεμαχίδια της ύλης προτιμούν πάλι, μάντεψε τι; μαντήλι

η πολλή ελευθερία στα φίλτρα σκοτώνει τον κινητήρα

kostas-patra
24-02-2010, 23:31
Θα συμφωνήσω και εγώ με το φίλο riko με το Κ Ν φιλτρο ακόμη και μονο αυτό να αλλάξεις εγω είδα μια μικρη βελτίωση κυρίως στηναπόκριση αλλα και στον ήχο ειναι λίγο πιο μπάσος προσωπικά μου αρεσε. Αυτα για καμια βδομάδα μεχρι που μου ήρθε η Ακραπα απο γερμανία και μετά τα είδα όλα. Ηχος, Απόδοση απόκριση ακόμη και τελική βελτιώθηκαν!

στα ορυχεία βάζουν μαντήλι για μάσκα μπας και εξοικονομήσουν κανα χρόνο ζωής ακόμα, σε σχέση με κείνους που μάσκα δεν φορούν, μα δεν φτάνουν τα στατιστικά όσων δεν ζουν σε επιβαρυμένο περιβάλλον
θα μου πείς, το θέμα μας δεν είναι ιατρικό, αλλά μηχανικό
ωραία, δες τον κινητήρα σου σαν ένα κλειστό ρουλεμάν, πρέπει να δουλεύει με τις ελάχιστες δυνατές τριβές, ωραία;
τώρα βάλε δίπλα του ένα ανοιχτό ρουλεμάν και ρίξε και στα δύο σμυριδόσκονη, δούλεψέ τα και τα δύο στον ίδιο βαθμό, σε ένταση και διάρκεια.
οκ;
τα παιδιά στην πλατεία παίζουν με βώλους, από ποιο ρουλεμάν νομίζεις;

όποιος ψάξει θα βρεί στα ιντερνέτια αρκετές δημοσιευμένες κριτικές των ελευθέρων έναντι των oem χάρτινων. επειδή είναι πολλά τα λεφτά άρη(συγγνώμη για τον ενικό) και οι στρατιές του μάρκετινγκ δεν θέλουν να πεινάσουν, μπορεί ο καθείς στο σπίτι του, δίχως γονική επίβλεψη, να δοκιμάσει να περάσει λεπτοκοσκινισμένη σκόνη , σκέτη πούδρα, κι από τα δύο, τον καλολαδωμένο ποντικό και το φιλτράκι άσπρο και παχύ.
ρεστ μαη κεις

υγρ. γιατί, εμείς του μάρκετινγκ των oem φίλτρων, μπρίκια κολλάμε; δεν πεινάμε; κρίση έχουμε και μια πίττα να μοιράσουμε

saitman
26-02-2010, 00:11
Εγώ από την άλλη μεριά θα πω πως ,
φίλτρο ΚΝ,
μπουζί ιριδίου
εξάτμιση ακράμπα ,
το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.....................:cool:

:sm8::sm8:
και εγω συμφωνω.στο αμαξι μου εχω βαλει λογω τσιπαρισματος .ισως και στο GS να το κανω.