PDA

View Full Version : Νέος ψάχνει, καλώς σας βρήκα


archi
30-05-2013, 10:21
καλημέρα στη παρέα, και καλώς σας βρήκα.
είμαι νέος αν και παρακολουθώ και διαβάζω το φόρουμ πολύ καιρό.
Ψάχνω για f650 gs το δίμπουζο κατά προτίμηση εδώ και καιρώ και έχω απογοητευτεί λίγο.

phoenix
30-05-2013, 10:32
Καλώς ορισες φίλε
Θα το βρούμε το μοτο που θέλεις !!!!!

lepanto
30-05-2013, 12:23
:wh13:γείτονα στην παρέα καλα να περάσεις μαζι μας

MARK
30-05-2013, 12:40
Καλωσόρισες στην παρέα μας

http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=166&pictureid=2372

alpe
30-05-2013, 18:57
:wh13::wh13:

gentleman
30-05-2013, 19:19
Καλος ηλθες στο φορουμ και στη παρεα μας! :ye02:

mario
30-05-2013, 20:19
Καλώς ήρθες στην παρέα μας φίλε και σύντομα με το μότο σου! :)

Στάλθηκε από το σούπερ ντουπερ κινητό μου!

varaderiadis
30-05-2013, 20:23
:wh13::wh13:

archi
31-05-2013, 12:40
μιας και σας βρήκα, ας σας κάνω και μια πρώτη ερώτηση πριν ανοίξω το πρώτο μου θέμα.
Ψάχνω για μεταχειρισμένο f650gs μονοκύλινδρο.
Σε 2 μηχανικούς που πήγα ώστε να μου ελέγξουν κάποια που βρήκα μου είπαν και οι 2 να πρωτημήσω το δίμπουζο από το πρώτο μοντέλο, λόγο του ότι έχουν διορθωθεί κάποια μικροπροβλήματα. ισχύει κάτι τέτοιο? αξίζει τη χρηματική διαφορά 600+€.
Ευχαριστώ.
αν πρέπει να ανοίξω νέο θέμα κατ ευθείαν πείτε μου :ye33:

ortho
31-05-2013, 14:51
Νίκο καλωσήρθες στην παρέα μας!

Το δίμπουζο έχει εκτός από το δεύτερο μπουζί για καλύτερη καύση του μείγματος κι άλλον εγκέφαλο. Θεωρητικά έχει καλύτερη κατανάλωση, αν κι αυτό εξαρτάται από το χέρι του οδηγού.;) Λένε ότι έχει και καλύτερο φανάρι με καλύτερη δέσμη φωτός. Υπάρχουν ακόμη μερικές αλλαγές ήσσονος σημασίας, άλλο πλαστικό στο πίνακα οργάνων, διαφορετική διευθέτηση διακοπτών. Στο δίμπουζο ο διακόπτης για τα θερμαινόμενα γκριπ είναι στα χειριστήρια του τιμονιού δεξιά, ενώ στο πρώτο, πάνω από την τιμονόπλακα. Το δίμπουζο έχει κι αλάρμ.
Αν και πολύ λόγος γίνεται για φαινόμενα "κροταλίσματος" στο μονόμπουζο, δε μπρώ να πω ότι παρατήρησα κάποια διαφορά.....είχα και τα δύο.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας (rotax) είναι αλεξίσφαιρος αν κάνεις τη στοιχειώδη συντήρηση. Εχει αναφερθεί θέμα με την τρόμπα νερού, αλλά διορθώνεται σχετικά εύκολα και φθηνά αν προκύψει. Από κει και πέρα παίζει ρόλο η χρήση του/των προηγούμενου/ων ιδιοκτητών. Οπότε μαζί με τη μηχανή ρίξε και μιά ματιά στον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Σίγουρα τσεκάρεις τα γνωστά όπως σε κάθε αγορά μεταχειρισμένου.

Ελπίζω να βοήθησα. Και πάλι καλή παραμονή στην παρέα μας, με το καλό και γρήγορα η μοτό κι ότι θες μη διστάσεις να ρωτήσεις!

Γιάννης

tolhs
31-05-2013, 14:51
:wh13::wh13:

archi
31-05-2013, 15:04
Νίκο καλωσήρθες στην παρέα μας!

Το δίμπουζο έχει εκτός από το δεύτερο μπουζί για καλύτερη καύση του μείγματος κι άλλον εγκέφαλο. Θεωρητικά έχει καλύτερη κατανάλωση, αν κι αυτό εξαρτάται από το χέρι του οδηγού.;) Λένε ότι έχει και καλύτερο φανάρι με καλύτερη δέσμη φωτός. Υπάρχουν ακόμη μερικές αλλαγές ήσσονος σημασίας, άλλο πλαστικό στο πίνακα οργάνων, διαφορετική διευθέτηση διακοπτών. Στο δίμπουζο ο διακόπτης για τα θερμαινόμενα γκριπ είναι στα χειριστήρια του τιμονιού δεξιά, ενώ στο πρώτο, πάνω από την τιμονόπλακα. Το δίμπουζο έχει κι αλάρμ.
Αν και πολύ λόγος γίνεται για φαινόμενα "κροταλίσματος" στο μονόμπουζο, δε μπρώ να πω ότι παρατήρησα κάποια διαφορά.....είχα και τα δύο.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας (rotax) είναι αλεξίσφαιρος αν κάνεις τη στοιχειώδη συντήρηση. Εχει αναφερθεί θέμα με την τρόμπα νερού, αλλά διορθώνεται σχετικά εύκολα και φθηνά αν προκύψει. Από κει και πέρα παίζει ρόλο η χρήση του/των προηγούμενου/ων ιδιοκτητών. Οπότε μαζί με τη μηχανή ρίξε και μιά ματιά στον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Σίγουρα τσεκάρεις τα γνωστά όπως σε κάθε αγορά μεταχειρισμένου.

Ελπίζω να βοήθησα. Και πάλι καλή παραμονή στην παρέα μας, με το καλό και γρήγορα η μοτό κι ότι θες μη διστάσεις να ρωτήσεις!

Γιάννης



Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ ήσουν πολύ κατατοπιστικός.
Μου έχει γυαλίσει ένα dakar δίμπουζο με 40.000χλμ του '04. Το είδε μηχανικός και μου είπε ότι είναι καθαρό. Λόγο ακινησίας όμως θα χρειαστεί:
σέρβις, λάδια - ξίδια, τσιμούχες - λάδια στο μπροστινό, τρόμπα βενζίνης και μπαταρία.
O μηχανικός μου είπε 350-400€ για αυτά (με μεταχειρισμένη τρόμπα +1 χρόνο εγγ.)
το μηχανάκι μου το αφήνει στα 2800€. Δεν είναι ευκαιρία σίγουρα αλλά αξίζει να ασχοληθώ?
ευχαριστώ:wha13:

phoenix
31-05-2013, 15:59
κοιτα και στο γνωστο σαιτ υπαρχει ενα κοκκινο νομιζω του 98 με τριπλετα στην σκυρο στα 1800 νομιζω οτι ειναι πολυ καλο

ortho
31-05-2013, 16:36
Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ ήσουν πολύ κατατοπιστικός.
Μου έχει γυαλίσει ένα dakar δίμπουζο με 40.000χλμ του '04. Το είδε μηχανικός και μου είπε ότι είναι καθαρό. Λόγο ακινησίας όμως θα χρειαστεί:
σέρβις, λάδια - ξίδια, τσιμούχες - λάδια στο μπροστινό, τρόμπα βενζίνης και μπαταρία.
O μηχανικός μου είπε 350-400€ για αυτά (με μεταχειρισμένη τρόμπα +1 χρόνο εγγ.)
το μηχανάκι μου το αφήνει στα 2800€. Δεν είναι ευκαιρία σίγουρα αλλά αξίζει να ασχοληθώ?
ευχαριστώ:wha13:


Για λάδια, ξύδια το καταλαβαίνω. Τα υπόλοιπα;! Τρέχουν τα λάδια των καλαμιών; Η τρόμπα βενζίνης γιατί οπωσδήποτε αλλαγή; Το έβαλες μπροστά; το οδήγησες; παρατήρησες κάτι στην τροφοδοσία;Η εγγύηση είναι για την τρόμπα;
Νίκο, αν κάνει τίποτε κουλά κατά την κίνηση, διακοπές, σβησίματα κλπ, το πρώτο που κάνεις είναι ένα reset στην ECU.....βγάζεις πόλους μπαταρίας, περιμένεις κανά μισάωρο, ξανασυνδέεις, γυρίζεις κλειδί, περιμένεις να σβήσουν τα λαμπάκια, γυρίζεις τη μανέτα 2-3 φορές μέχρι το τέρμα και την αφήνεις να γυρίσει μόνη της πίσω. Ξανακλείνεις ρεύματα, περιμένεις να τελειώσουν τα τσακ τσακ που μπορεί να κάνει, ξαναδίνεις ρεύμα, περιμένεις να σβήσουν όλα τα λαμπάκια και μιζάρεις μέχρι να πάρει μπροστά. ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΚΑΖΙ. Αφήνεις τον κινητήρα να δουλέψει ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ μέχρι να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Η ECU είναι πάλι παρθένα, έχει σβήσει τυχόν σφάλματα. Σε αυτό το μηχανάκι δε δίνει ποτέ γκάζι όταν πατάς τη μίζα, αλλιώς ο εγκέφαλος παίρνει λανθασμένες μετρήσεις και μετά θα κάνει μαμακίες.

Αν τα 2800 + 400 είναι πολλά και δεν είναι ευκαιρία, αυτό πρέπει να το αποφασίσεις εσύ φίλε μου. Σήμερα πιά τα παζάρια είναι θεμιτά, αρκεί να μην προσβάλλει ο ένας τον άλλον! ;)


Εδώ είμαστε.....

archi
31-05-2013, 17:16
Για λάδια, ξύδια το καταλαβαίνω. Τα υπόλοιπα;! Τρέχουν τα λάδια των καλαμιών; Η τρόμπα βενζίνης γιατί οπωσδήποτε αλλαγή; Το έβαλες μπροστά; το οδήγησες; παρατήρησες κάτι στην τροφοδοσία;Η εγγύηση είναι για την τρόμπα;
Νίκο, αν κάνει τίποτε κουλά κατά την κίνηση, διακοπές, σβησίματα κλπ, το πρώτο που κάνεις είναι ένα reset στην ECU.....βγάζεις πόλους μπαταρίας, περιμένεις κανά μισάωρο, ξανασυνδέεις, γυρίζεις κλειδί, περιμένεις να σβήσουν τα λαμπάκια, γυρίζεις τη μανέτα 2-3 φορές μέχρι το τέρμα και την αφήνεις να γυρίσει μόνη της πίσω. Ξανακλείνεις ρεύματα, περιμένεις να τελειώσουν τα τσακ τσακ που μπορεί να κάνει, ξαναδίνεις ρεύμα, περιμένεις να σβήσουν όλα τα λαμπάκια και μιζάρεις μέχρι να πάρει μπροστά. ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΚΑΖΙ. Αφήνεις τον κινητήρα να δουλέψει ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ μέχρι να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Η ECU είναι πάλι παρθένα, έχει σβήσει τυχόν σφάλματα. Σε αυτό το μηχανάκι δε δίνει ποτέ γκάζι όταν πατάς τη μίζα, αλλιώς ο εγκέφαλος παίρνει λανθασμένες μετρήσεις και μετά θα κάνει μαμακίες.

Αν τα 2800 + 400 είναι πολλά και δεν είναι ευκαιρία, αυτό πρέπει να το αποφασίσεις εσύ φίλε μου. Σήμερα πιά τα παζάρια είναι θεμιτά, αρκεί να μην προσβάλλει ο ένας τον άλλον! ;)


Εδώ είμαστε.....



πήγα με το μηχανικό με μπούστερ και προσπαθήσαμε να το βάλομε μπροστά για να το δει. Τελικά δεν τα καταφέραμε γιατί δεν δούλευε καθόλου η τρόμπα
και για αυτό πάμε για αλλαγή.
Επίσης θέλει και ρουλεμαν τιμονιού όπως είπες ο μηχανικός. Έχω προβληματιστεί :(

ortho
31-05-2013, 18:18
Αν όντως θέλει τρόμπα, τότε τα 2800 ίσως είναι πολλά. Με 3200 χτύπα το Dakar του Βασίλη , έχει αγγελία στο φόρουμ. Με factory αναρτήσεις κι άλλα .

archi
31-05-2013, 21:19
Αν όντως θέλει τρόμπα, τότε τα 2800 ίσως είναι πολλά. Με 3200 χτύπα το Dakar του Βασίλη , έχει αγγελία στο φόρουμ. Με factory αναρτήσεις κι άλλα .

αυτήν (http://www.gsforum.gr/%CE%A0%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD-34/bmw-f650gs-dakar-38808/) λες?
ή κάποια άλλη που δεν βρίσκω?

ortho
31-05-2013, 22:12
Αλλη έλεγα, αλλά δεν τη βρίσκω ούτε εγώ, μάλλον πουλήθηκε.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-06-2013, 01:26
Φίλε Νίκο,

καλωσόρισες στην παρέα μας ... :)

Καλές διαδικτυακές βόλτες "μέσα" στο GS Forum

και με το καλό ν' αποκτήσεις γρήγορα την νέα σου "προπελάτη" κούκλα

κ να κάνεις μαζί της, πολλά-πολλά ασφαλή κ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα ....;)




http://iviiii.pise.sk/obrazky/iviiii.pise.sk/mm-welcome.jpg






.


Y.Γ. Σε περιμένουμε να γνωριστούμε, σε κάποια προσεχή μας συνάντηση ....:)

kwstas
07-07-2013, 19:05
:wh13: