PDA

View Full Version : Όλα τα μοντέλα με τον κυανόλευκο έλικα


arisxios
15-07-2009, 18:49
Όλα τα μοντέλα με τον κυανόλευκο έλικα

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2406098.jpg (http://javascript<b></b>:;)Ο καιρός που η βαυαρική εταιρεία είχε ελλείψεις σε κάποιες κατηγορίες έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί και πλέον η BMW είναι ικανή να καλύψει κάθε ανάγκη, αλλά και καταναλωτές που δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα για να προσθέσουν το ελικοειδές λογότυπο στο γκαράζ τhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2406099.jpg (http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:;)ους. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2406097.jpg (http://javascript<b></b>:;)





class=general2>Μεγάλο ρόλο στα παραπάνω έπαιξε η έλευση, τα τελευταία χρόνια, δύο νέων σειρών, η οποία είναι ικανή να καλύψει κάθε ανάγκη, χωρίς να ζητά μεγάλο οικονομικό αντάλλαγμα. Οι δύο αυτές σειρές είναι οι F και G. Στην πρώτη ανήκουν κυρίως street μοτοσικλέτες (F 800 S και ST, F 800 R), αλλά και τα νέα on-off της εταιρείας, τα F 650 και 800 GS. Οι συγκεκριμένες μοτοσικλέτες έφεραν μια νέα πνοή στην εταιρεία, με φιλικό χαρακτήρα, all round δυνατότητες και λογικές τιμές, μιας και απουσιάζει ο ακριβός εξοπλισμός των Βαυαρών. Η δεύτερη σειρά, η G, περιλαμβάνει μοτοσικλέτες σε κατηγορίες που δεν είχαμε συνηθίσει από τους Βαυαρούς. Τα G 650 Xchallenge και Xmoto ήταν τα πρώτα enduro και supermoto αντίστοιχα της BMW και μαζί με το all round Xcountry σήμαναν μια νέα εποχή. Και, φυσικά, η BMW εξακολουθεί να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω, με μοτοσικλέτες όπως τα R 1200 GS και Adventure, αλλά και τη σειρά Κ. Οι συγκεκριμένες μοτοσικλέτες διαθέτουν εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και δυνατότητες που μόνο η BMW μπορεί να προσφέρει. Και αν η τιμή των μεγάλων της μοτοσικλετών σάς φαίνεται λίγο τσουχτερή, υπολογίστε κι αυτό. Η BMW Hellas προσφέρει με κάθε αγορά καινούργιας μοτοσικλέτας, το 10% της αξίας της σε εξοπλισμό αναβάτη ή μοτοσικλέτας. Με λίγα λόγια, αν προτιμήσετε το K 1300 R, για παράδειγμα, το οποίο κοστίζει 14.050 ευρώ, θα αποκτήσετε δωρεάν εξοπλισμό αξίας 1.405 ευρώ.

F 650 GS / F 800 GS

Έχουν αρκετά κοινά μεταξύ τους, ωστόσο οι διαφορές τους είναι μεγάλες, ξεκινώντας από τα τεχνικά χαρακτηριστικά και καταλήγοντας στο χαρακτήρα τους.

Τιμή: 7.900 / 10.090 ευρώ

Χρηματοδότηση: 10% προκαταβολή, έως 60 μήνες, 10% επιτόκιο

F 650 GS

To F 650 GS ήταν το πρώτο από τα δύο μοντέλα που έφτασε στην Ελλάδα και έστρωσε το έδαφος για την έλευση του «μεγαλύτερου αδερφού» του. Μπορεί να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα με το 800 (798 κ.εκ.), ωστόσο οι επιδόσεις του είναι μειωμένες και ο προσανατολισμός του περισσότερο ασφάλτινος. Το μοτέρ των 798 κ.εκ. είναι προσαρμοσμένο ώστε να αποδίδει 13 ίππους λιγότερους από το 800 (71 ονομαστικούς), αλλά κερδίζει σε ροπή και φιλικότητα. Η θέση οδήγησης και το μεγάλο τιμόνι, σου δίνουν καλό έλεγχο και μεγάλη ευελιξία, ενώ τα φρένα έχουν περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα. Η συμπεριφορά του συνόλου χαρακτηρίζεται από ομοιογένεια και, παρά τον ασφάλτινο χαρακτήρα του, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο χώμα.

F 800 GS

H εμφάνιση του 800 είναι σαφώς πιο πολεμική από του 650 και με μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές διαχωρίζει άμεσα τη θέση του από αυτό. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τις επιδόσεις του, αλλά και τη συνολική του συμπεριφορά, η οποία είναι πιο επιθετική από αυτή του 650, αλλά και με περισσότερες χωμάτινες δυνατότητες. Ο κινητήρας είναι ισχυρότερος από τον «περιορισμένο» του 650 και, παρά το γεγονός αυτό, το πλαίσιο (ίδιο και αυτό και στα δύο μοντέλα) αντεπεξέρχεται εύκολα στη μεγαλύτερη πίεση.

F 800 R

Είναι ισχυρό, ζόρικο, ωμό και κτηνώδες, όπως όλα τα υπόλοιπα R, αλλά μικρότερο σε κυβισμό και επιδόσεις. Το νέο F 800 R επεκτείνει τη δυναστεία των χούλιγκαν της BMW, αποτελώντας το μικρότερο σε κυβισμό και φθηνότερο της σειράς.

Τιμή: 8.100 ευρώ

Χρηματοδότηση: 10% προκαταβολή, έως 60 μήνες, 10% επιτόκιο

Αισθητικά παραπέμπει στο μεγάλο Κ 1300 R, ωστόσο μια ματιά πέρα από το εξώφυλλο αυτού του βιβλίου, δείχνει ότι πρόκειται για εντελώς διαφορετικό είδος λογοτεχνίας! Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι ο ίδιος που έχει επιλεχθεί και στην υπόλοιπη σειρά των F (GS, S και ST) και, σύμφωνα με τη BMW, ξεχωρίζει για τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, το 90% των οποίων εμφανίζεται από τις 5.000 μόλις σ.α.λ.! Το αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών φροντίζει ώστε το νέο BMW να διαχειρίζεται την ισχύ του. Αλουμινένιο είναι και το ολοκαίνουργιο ψαλίδι, το οποίο διαφοροποιείται από το μονόμπρατσο των F 800 S και ST. Το πιρούνι είναι συμβατικό και έχει διάμετρο 43 χιλιοστά. Τέλος, τα φρένα του νέου γυμνού μοντέλου της BMW ανέλαβε η Brembo. Μπροστά συναντάμε δύο δίσκους 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω έναν 265 χιλιοστών. Το σύστημα ABS, το οποίο διαθέτει νέο αισθητήρα πίεσης, είναι προαιρετικό.

F 800 S/ST

Τιμή: 8.990 / 9.750 ευρώ

Χρηματοδότηση: 10% προκαταβολή, έως 60 μήνες, 10% επιτόκιο

Οι δύο μοτοσικλέτες που εγκαινίασαν τη σειρά F 800 είναι αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους στα χαρτιά, αλλά η προσωπικότητα της καθεμίας χτίζεται γύρω από τις ίδιες σταθερές: τη χρηστικότητα και τη φιλικότητα.

F 800 S

Το S είναι αυτό που κληρονόμησε τα sport γονίδια της σειράς. Η θέση οδήγησης είναι επιθετική και το κλιπόν σε «αναγκάζει» να ξαπλώσεις πάνω στη μοτοσικλέτα. Ωστόσο, δεν μιλάμε για sport θέση οδήγησης, αλλά για μια άνετη μοτοσικλέτα με επιθετική θέση. Το S μπορεί να γίνει παιχνιδάκι στα χέρια του αναβάτη, χάρη στο καλό του στήσιμο και το μικρό του βάρος. Επιπλέον, παρόλο που οι αναρτήσεις κυμαίνονται στο σφιχτό και sport φάσμα των ρυθμίσεων, είναι άνετες και δίνουν καλή πληροφόρηση.

F 800 SΤ

Το ST αποτελεί την πιο… πολιτική έκδοση του S, κάτι το οποίο σημαίνει ότι είναι ευκολότερο και πιο ξεκούραστο στην καθημερινή χρήση, θα ταξιδέψει άνετα και επίσης ξεκούραστα, ενώ παράλληλα δεν χάνει και πολύ από το σπορ χαρακτήρα του «δίδυμου αδελφού» του. Το καλύτερο στοιχείο του (όπως άλλωστε και της έκδοσης S) είναι ο κινητήρας. Είναι «ήσυχος», ελαστικός και γραμμικός. Εκτός από φιλικό και ξεκούραστο, το ST μπορεί να αποδειχθεί και διασκεδαστικό στην οδήγηση, ικανό να κινηθεί σε κάθε δρόμο, από την πόλη, μέχρι την ορεινή φιδίσια διαδρομή.

G 650 Xchallenge / Xcountry / Xmoto

Η σειρά των μονοκύλινδρων, που ήρθε να καλύψει κάποια από τα κενά της BMW σε διάφορες κατηγορίες, έχει ήδη εδραιωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι συχνά προτιμούν ένα από τα G 650 για το χώμα ή την άσφαλτο.

Τιμή: 8.500 / 7.250 / 8.750 ευρώ

Χρηματοδότηση: 10% προκαταβολή, έως 60 μήνες, 10% επιτόκιο

G 650 Xchallenge

To enduro της σειράς εντυπωσιάζει με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την αισθητική του, ενώ τεχνολογικά κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας ανήκει στη Rotax, ωστόσο έχει δεχθεί αλλαγές σε σχέση με αυτόν που γνωρίσαμε στο μονοκύλινδρο GS, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της ιπποδύναμης και το μικρότερο βάρος. Τέλος, στους τομείς των φρένων και των αναρτήσεων, το Xchallenge έχει εξοπλιστεί με σύγχρονες και αποτελεσματικότατες λύσεις.

G 650 Xcountry

Το καταλληλότερο από τα τρία για καθημερινή μετακίνηση, το Xcountry, διαθέτει άνετη και χαμηλή θέση οδήγησης. Επιπλέον, η μοτοσικλέτα υπακούει άμεσα στις εντολές του αναβάτη και σε συνδυασμό με το πολύ καλό της ζύγισμα, το αποτέλεσμα είναι ένα ευκολοδήγητο δίκυκλο που δεν κουράζει ούτε τρομάζει σε καμία περίπτωση. Στην πόλη ελίσσεται με μεγάλη ευκολία ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, βοηθούμενο και από το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Πάντως, την παράσταση κλέβει ο κινητήρας, όντας ένας από τους καλύτερους μονοκύλινδρους για «πολιτική» χρήση που υπάρχουν σήμερα.

G 650 Xmoto

Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα με δυναμική εικόνα και χαρακτήρα που δεν πρόκειται να την διαψεύσει. Το βαυαρικό supermoto μπορεί να μην κερδίζει πόντους στον τομέα της χρηστικότητας, ωστόσο είναι ικανό να αποδώσει τα μέγιστα όσο οι ρυθμοί ανεβαίνουν. Το σφιχτό του στήσιμο, η μεγάλη ισχύς και η ελαστική λειτουργία του κινητήρα θα δώσουν το έναυσμα για παιχνίδι αλλά και συνθήκες πίεσης στο μονοκύλινδρο supermoto.

K 1300 S / R / GT

Τιμή: 16.650 / 14.050 / 18.600 ευρώ

Χρηματοδότηση: 10% προκαταβολή, έως 60 μήνες, 10% επιτόκιο

Τα τρία Κ της BMW ανανεώθηκαν σε τεράστιο βαθμό, αποκτώντας μεγαλύτερες επιδόσεις και τεχνολογία που θα ζήλευε κάθε μοτοσικλέτα του ανταγωνισμού. Επιπλέον, το καθένα διαθέτει το δικό του χαρακτήρα, ο οποίος χάρη στην ανανέωση ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο.

K 1300 S

Η αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα μετέτρεψε το S στην ισχυρότερη μοτοσικλέτα της BMW. Φυσικά, η αλλαγή αυτή έφερε κι άλλες, στη γεωμετρία της και τον περιφερειακό της εξοπλισμό. Βελτιωμένη είναι και η άνεση και η εργονομία. Στις μπροστινές αναρτήσεις συναντάμε το αναβαθμισμένο Duolever, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και το νέο ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης των αναρτήσεων ESA II.

K 1300 R

Το 1300 R κράτησε τη λογική του προκατόχου του και αποτελεί συνέχειά του με την κυριολεκτική έννοια της λέξης. Είναι ίδιο, αλλά συνάμα διαφορετικό. Κράτησε τα καλά και έγινε καλύτερο. Μπορεί στην πόλη να μη δείξει τον καλύτερο εαυτό του, ωστόσο θα παραμείνει ευέλικτο και άνετο. Και θα συνεχίσει έτσι και παραέξω, καθώς θα καταπιεί ευθείες και στροφές, χωρίς ο αναβάτης να το πάρει χαμπάρι. Όλα αυτά, βέβαια, θα υποστηριχτούν και από το πολύ καλό στήσιμό του, αλλά και τον περιφερειακό του εξοπλισμό.

K 1300 GT

Σύμφωνα με την BMW, ο τουρίστας της σειράς Κ είναι πλέον ο ισχυρότερος στην κατηγορία του. Και, φυσικά, αυτό δεν είναι το μόνο θετικό στοιχείο του K 1300 GT, καθώς τα επίπεδα άνεσης, εργονομίας, αλλά και οδικής συμπεριφοράς, κυμαίνονται πολύ ψηλά. Ο κινητήρας του το καθιστά ισχυρότερο από τον προκάτοχό του σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών και οι αλλαγές σε εξοπλισμό (ESA, Duolever, συμβατικοί διακόπτες, νέο φέρινγκ) το κάνουν καλύτερο από ποτέ.

R 1200 GS / Adventure

Οι δύο εκδόσεις του GS (απλή και Adventure) το καθιστούν το πλέον μοσχοπουλημένο μοντέλο της BMW, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Και γιατί όχι; Είναι επιβλητικό, ισχυρό, αξεπέραστο σε ποιότητα και δεν προτίθεται να σταματήσει πουθενά!

Τιμή: 13.480 / 14.990 ευρώ

Χρηματοδότηση: 10% προκαταβολή, έως 60 μήνες, 10% επιτόκιο

R 1200 GS

Η νέα εμφάνιση έκανε το GS ακόμη ομορφότερο, οι βελτιώσεις στο μοτέρ ακόμη ισχυρότερο, ενώ κάποιες σημαντικές αλλαγές έγιναν και στον προαιρετικό του εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να γίνει ικανότερο στο χώμα. Το νέο ESA έχει προβλέψει και τις συνθήκες του χωμάτινου τερέν, ενώ το ASC (Automatic Stability Control) επεμβαίνει όταν ο πίσω τροχός αρχίζει να γλιστρά ταχύτερα από τον εμπρός.

R 1200 GS Adventure

Aν το απλό GS είναι ικανό να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο, το Adventure είναι ικανό να το ισοπεδώσει! Ο ταξιδευτής παντός εδάφους των Βαυαρών διαθέτει επιπλέον εξοπλισμό που θα αποδειχθεί σωτήριος σε κάθε περίπτωση και θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο τη ζωή του αναβάτη. Αν και θηριώδες (σε διαστάσεις και βάρος), το Adventure είναι εκπληκτικά ζυγισμένο.

essel
15-07-2009, 19:03
ωραίος ο Αρις
:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 19:36
Μπράβο Άρη ...

Πολύ καλό θέμα !!!;)

leonidas
17-07-2009, 01:40
:sm8:

Μόνο οι τιμές δεν μου κάθονται καλά!!!;);)

arisxios
17-07-2009, 07:38
:sm8:

Μόνο οι τιμές δεν μου κάθονται καλά!!!;);)


Αυτές είναι οι τιμές Μαμά !!!:sm7::sm7:

gelasios
19-07-2009, 00:07
:):):):):)

Arkas
19-07-2009, 05:15
:sm8:

riko46
19-07-2009, 09:08
:sm8:

EOD-K9
20-07-2009, 05:00
:sm8: