PDA

View Full Version : Ερωτηση για το ROAD TRAINING στα ΜΕΓΑΡΑ


Gemat
03-06-2013, 13:53
Ποιοι απο εσας κανατε κατι λαθος στην τεχνικη της οδηγησης σας και δεν το γνωριζατε μεχρι να περασετε 1 ημερα εκπαιδευομενοι στη πιστα των Μεγαρων??

Arkas
03-06-2013, 14:03
Δε θες να μάθεις ...

Gemat
03-06-2013, 14:06
Δε θες να μάθεις ...



εκανα 9 20 λεπτα προ 2ετιας (Με τον Μικρουλη) και ξεστραβωθηκα..... εχω ομως την απορια αν μονο εγω νομιζα οτι μεχρι τοτε τα εκανα ολα σωστα!

LakisGS
03-06-2013, 14:09
Θα μιλήσω εκ' μέρους όλων. Πιστεύω ότι έχω δίκιο και δεν θα μου την "πέσουν"...
Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι: ΟΛΟΙ

Gemat
03-06-2013, 14:15
Θα μιλήσω εκ' μέρους όλων. Πιστεύω ότι έχω δίκιο και δεν θα μου την "πέσουν"...
Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι: ΟΛΟΙ

Αν μας πει ο καθενας τι εκανε λαθος (ή τουλαχιστον τα σημαντικοτερα πραγματα) ισως ανοιξουν και μερικα ματια ακομη....

gentleman
03-06-2013, 14:19
:ye02::ye02:

LakisGS
03-06-2013, 14:24
Αν μας πει ο καθενας τι εκανε λαθος (ή τουλαχιστον τα σημαντικοτερα πραγματα) ισως ανοιξουν και μερικα ματια ακομη....

Προσωπικά, λάθος γραμμές, λάθος άνοιγμα του γκαζιού (πολύ γρήγορα), στην έξοδο της στροφής. Κινδύνευα να χάσω το μπροστινό σε γρήγορη οδήγηση. Αυτά ήταν τα βασικά μου. Αλλά και άλλα ψιλολάθη (φυσικά τίποτα δεν είναι "ψιλολάθος" στην οδήγηση της μηχανής), που θα προσπαθήσω να διορθώσω.
Κράτησα αυτό που είπε ο Χούντρας. "Η μηχανή ΠΟΤΕ δεν πέφτει μόνη της. Είναι βράχος. Εμείς κάνουμε πολλά για να την ρίξουμε, και κάποιες φορές τα καταφέρνουμε!!" :o

giamil
03-06-2013, 14:31
κυριοι....το πιο σημαντικο πραγμα που αρχισε κ κατεληξε ο κ.Χουντρας
ηταν ενα....!


το ενστικτο μας και πως να το εκπαιδευσουμε να εχει την σωστη αντιδραση οταν θα γινει η στραβη!

Αυτο....δεν το χει κανενας εμφυτο μεσα του....πρεπει να στο αναλυσουν, να το καταλαβεις για να νιωθεις τι κανεις κ να το διορθωσεις!
;)

LakisGS
03-06-2013, 14:35
κυριοι....το πιο σημαντικο πραγμα που αρχισε κ κατεληξε ο κ.Χουντρας
ηταν ενα....!


το ενστικτο μας και πως να το εκπαιδευσουμε να εχει την σωστη αντιδραση οταν θα γινει η στραβη!

Αυτο....δεν το χει κανενας εμφυτο μεσα του....πρεπει να στο αναλυσουν, να το καταλαβεις για να νιωθεις τι κανεις κ να το διορθωσεις!
;)



+1200!!! :ye02::ye02:

Gemat
03-06-2013, 14:41
To δικο μου βασικοτερο λαθος ηταν το σημειο που εστιαζα το βλεμα μου κατα τη στροφη. Ενω επρεπε να κοιταζω την εξοδο της στροφης, εγω της εριχνα κλεφτες ματιες και εστιαζα μπροστα απο τη ροδα μου (κακη συνηθεια ανθρωπων που οδηγουν στους ελληνικους δρομους και ψαχνουν τις λακουβες...)

Δευτερευον, το σημειο που τελειωνα το φρεναρισμα ηταν πολυ αργα μεσα στη στροφη ενω επρεπε να εχω τελειωσει με αυτο πριν αρχισω να γερνω τη μηχανη!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
03-06-2013, 14:53
... εστιαζα μπροστα απο τη ροδα μου (κακη συνηθεια ανθρωπων που οδηγουν στους ελληνικους δρομους και ψαχνουν τις λακουβες...)




Σημαντικότατη λεπτομέρεια Γιώργο ...

Εάν εστιάσεις στη λακούβα, ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΜΕΣΑ !!!

Στο "εμπόδιο" - όποιο κι αν είναι αυτό - λακούβα, ζώο, πεζός, το βλέμα σου πρέπει να βρει το "δρόμο" διαφυγής ...

giamil
03-06-2013, 14:55
To δικο μου βασικοτερο λαθος ηταν το σημειο που εστιαζα το βλεμα μου κατα τη στροφη. Ενω επρεπε να κοιταζω την εξοδο της στροφης, εγω της εριχνα κλεφτες ματιες και εστιαζα μπροστα απο τη ροδα μου (κακη συνηθεια ανθρωπων που οδηγουν στους ελληνικους δρομους και ψαχνουν τις λακουβες...)

Δευτερευον, το σημειο που τελειωνα το φρεναρισμα ηταν πολυ αργα μεσα στη στροφη ενω επρεπε να εχω τελειωσει με αυτο πριν αρχισω να γερνω τη μηχανη!

κ το τελευταιο κ μεγαλυτερο λαθος πρεπει να ναι οτι γερνεις την μηχανη!γιατι μονο το σωμα πρεπει να γερνεις προς το εσωτερικο της στροφης!η μηχανη πρεπει να ναι οσο πιο καθετα στο δρομο γινεται για να δουλευουν τ αμοριτσερ σου!
;)

jmar
03-06-2013, 15:09
To δικο μου βασικοτερο λαθος ηταν το σημειο που εστιαζα το βλεμα μου κατα τη στροφη. Ενω επρεπε να κοιταζω την εξοδο της στροφης, εγω της εριχνα κλεφτες ματιες και εστιαζα μπροστα απο τη ροδα μου (κακη συνηθεια ανθρωπων που οδηγουν στους ελληνικους δρομους και ψαχνουν τις λακουβες...)

Δευτερευον, το σημειο που τελειωνα το φρεναρισμα ηταν πολυ αργα μεσα στη στροφη ενω επρεπε να εχω τελειωσει με αυτο πριν αρχισω να γερνω τη μηχανη!

Αυτα τα δυο ειναι τα βασικοτερα λαθη που κανουμε! :ye02:

phoenix
03-06-2013, 15:19
κακα τα ψεμματα αν δεν κατεχεις την τεχνικη πας με την ταυτοτητα στο στομα
στο παρλθον πηγαινα τακτικα ετσι μετα ομως απο τα μαθηματα αρχισα να ξετσιμενταρω που λενε (πολυ δυσκολη διαδικασια)και να το φιαχνω στο μυαλο μου απο την αρχη συχγρονως (πολυ επικινδυνη περιοδος) για αυτο εγινα πιο προσεχτικος(σας το προτεινω)
τωρα ειμαι σε μια φαση αναδειξης του καινουργιου μοτιβου μα θελει δουλεια καθημερινα
σημαντικο σημειο η το να κανεις κτημα σου την αισθηση του σημειου που πρεπει να αρχισεις το γυροσκοπικο σε καθε στροφη που στην πιστα ειναι ευκολοτερο απο οτι στους καθημερινους δρομους που πρεπει να χρησιμοποιεις τον μισο δρομο
δευτερο σημειο το σταθερο γκαζι μεσα στην στροφη και η αισθηση του ποτε πρεπει να αρχισεις την επιταχυνση εξοδου
θελει δουλεια πολυ

Gemat
03-06-2013, 15:26
κακα τα ψεμματα αν δεν κατεχεις την τεχνικη πας με την ταυτοτητα στο στομα
στο παρλθον πηγαινα τακτικα ετσι μετα ομως απο τα μαθηματα αρχισα να ξετσιμενταρω που λενε (πολυ δυσκολη διαδικασια)και να το φιαχνω στο μυαλο μου απο την αρχη συχγρονως (πολυ επικινδυνη περιοδος) για αυτο εγινα πιο προσεχτικος(σας το προτεινω)
τωρα ειμαι σε μια φαση αναδειξης του καινουργιου μοτιβου μα θελει δουλεια καθημερινα
σημαντικο σημειο η το να κανεις κτημα σου την αισθηση του σημειου που πρεπει να αρχισεις το γυροσκοπικο σε καθε στροφη που στην πιστα ειναι ευκολοτερο απο οτι στους καθημερινους δρομους που πρεπει να χρησιμοποιεις τον μισο δρομο
δευτερο σημειο το σταθερο γκαζι μεσα στην στροφη και η αισθηση του ποτε πρεπει να αρχισεις την επιταχυνση εξοδου
θελει δουλεια πολυ

Πραγματικα απο το να διαγνωσεις το προβλημα σου μεχρι να το βελτιωσεις χρειαζονται πολλες-πολλες στροφες εναντια στα ενστικτα σου....

....και ακομη κι οταν νομιζεις οτι το εχεις διορθωσει , μολις αγχωθεις επανερχεσε στα ενστικτωδη λαθη.... πραγματικα θελει ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ!!!

Thomas Ptwmas
03-06-2013, 17:34
Το δικό μου βασικό λάθος ήταν οτι οσον αφορά το γυροσκοπικό εγώ συνήθιζα να σπρώχνω (ή να τραβάω ανάλογα με την κατεύθυνση) προς τα πάνω ή προς τα κάτω αντί για μπρος-πίσω πράγμα το οποίο φυσικά ΑΝ και ΟΠΟΤΕ δούλευε γινόταν απο τύχη :p:p.

Luckilly no more ;)

forester
03-06-2013, 19:40
Το δικό μου βασικό λάθος ήταν οτι οσον αφορά το γυροσκοπικό εγώ συνήθιζα να σπρώχνω (ή να τραβάω ανάλογα με την κατεύθυνση) προς τα πάνω ή προς τα κάτω αντί για μπρος-πίσω πράγμα το οποίο φυσικά ΑΝ και ΟΠΟΤΕ δούλευε γινόταν απο τύχη :p:p.

Luckilly no more ;)

Πάντα δούλευε!!!!
Αλλιώς σε κάθε στροφή θα έπεφτες, πράγμα που δεν έγινε....:ye33:
Το θέμα είναι ότι κατάλαβες το σωστό!
Αυτό που συνέβαινε , ήταν ότι έστριβε το μηχανάκι σου με τη μία εκ των συνιστωσών δυνάμεων, αυτής που εσύ εφάρμοζες. Επειδή υπάρχει η γωνία κάστερ, η κατακόρυφη δύναμη που έβαζες αναλύεται σε δύο συνιστώσες. Η χρήσιμη είναι η οριζόντια:)
Η άλλη πήγαινε στο βρόντο!
Οπότε τώρα θα στρίβεις ασκώντας σαφώς μικρότερη δύναμη, άρα δε θα κουράζονται οι καρποί σου στα μακρινά ταξίδια;)

Thomas Ptwmas
03-06-2013, 20:31
Πάντα δούλευε!!!!
Αλλιώς σε κάθε στροφή θα έπεφτες, πράγμα που δεν έγινε....:ye33:
Το θέμα είναι ότι κατάλαβες το σωστό!
Αυτό που συνέβαινε , ήταν ότι έστριβε το μηχανάκι σου με τη μία εκ των συνιστωσών δυνάμεων, αυτής που εσύ εφάρμοζες. Επειδή υπάρχει η γωνία κάστερ, η κατακόρυφη δύναμη που έβαζες αναλύεται σε δύο συνιστώσες. Η χρήσιμη είναι η οριζόντια:)
Η άλλη πήγαινε στο βρόντο!
Οπότε τώρα θα στρίβεις ασκώντας σαφώς μικρότερη δύναμη, άρα δε θα κουράζονται οι καρποί σου στα μακρινά ταξίδια;)

:ye02:

peterv
03-06-2013, 23:20
Το αλλο είναι ότι στην στροφή κρατούσα την μηχανή από το τιμόνι για να την κατευθύνω και να ξέρω που πάω ???? ΛΆΘΟΣ

Η μηχανή στην στροφή κρατιέται από τα πόδια τα χέρια απλά ακουμπάνε και κρατάνε το γκάζι ελάχιστα ανοικτό.

Για να το καταλάβω με έβαλε στο πλάινό σταν να είμαι πάνω στην μηχανή ίσια ( να έχω την κλίση δηλαδή της μηχανής). Μετά μου ζήτησε να βγάλω τα χέρια απο το τιμόνι και να μην τα βάλω για κανένα λόγο. Ξαφνικά με έσπρωξε από το πλάι και πήγα να πέσω. Κρατήθηκα με τα πόδια που γάντζωσαν πάνω στην μηχανή.

Ε έτσι θα κάνεις στην στροφή , μόνο με τα πόδια !!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gemat
04-06-2013, 00:37
Το αλλο είναι ότι στην στροφή κρατούσα την μηχανή από το τιμόνι για να την κατευθύνω και να ξέρω που πάω ???? ΛΆΘΟΣ

Η μηχανή στην στροφή κρατιέται από τα πόδια τα χέρια απλά ακουμπάνε και κρατάνε το γκάζι ελάχιστα ανοικτό.

Για να το καταλάβω με έβαλε στο πλάινό σταν να είμαι πάνω στην μηχανή ίσια ( να έχω την κλίση δηλαδή της μηχανής). Μετά μου ζήτησε να βγάλω τα χέρια απο το τιμόνι και να μην τα βάλω για κανένα λόγο. Ξαφνικά με έσπρωξε από το πλάι και πήγα να πέσω. Κρατήθηκα με τα πόδια που γάντζωσαν πάνω στην μηχανή.

Ε έτσι θα κάνεις στην στροφή , μόνο με τα πόδια !!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Εδω να σημειωσουμε ακομη ενα θεμα με το οποιο διαφωνω με αρκετους.

Εχω την αποψη οτι με τα παπια και τα σκουτερ μαθαινει κανεις να οδηγει ....τουλαχιστον ανορθοδοξα! Κατα τη γνωμη μου για 3 λογους....

1. κακη κατανομη βαρους.
2. ελλειψη ρεζερβουαρ ωστε βοηθα το σωμα τη στηριξη του αναβατη.
3. μικρη η καθολου αξιοποιηση του μπροστινου φρενου.

Μπορει τα παποσκουτερ να εξυπηρετουν στα ψωνια του σουπερμαρκετ αλλα η μοτοσυκλετιστικη παιδεια που προσφερουν ειναι για τα μπαζα και με δεδομενο οτι αποτελουν στη συντριπτικη τους πλειοψηφια το πρωτο δικυκλο παραγουν κακους στη τεχνικη οδηγησης μοτοσυκλετιστες!

forester
04-06-2013, 08:24
Εδω να σημειωσουμε ακομη ενα θεμα με το οποιο διαφωνω με αρκετους.

Εχω την αποψη οτι με τα παπια και τα σκουτερ μαθαινει κανεις να οδηγει ....τουλαχιστον ανορθοδοξα! Κατα τη γνωμη μου για 3 λογους....

1. κακη κατανομη βαρους.
2. ελλειψη ρεζερβουαρ ωστε βοηθα το σωμα τη στηριξη του αναβατη.
3. μικρη η καθολου αξιοποιηση του μπροστινου φρενου.

Μπορει τα παποσκουτερ να εξυπηρετουν στα ψωνια του σουπερμαρκετ αλλα η μοτοσυκλετιστικη παιδεια που προσφερουν ειναι για τα μπαζα και με δεδομενο οτι αποτελουν στη συντριπτικη τους πλειοψηφια το πρωτο δικυκλο παραγουν κακους στη τεχνικη οδηγησης μοτοσυκλετιστες!



Δεν έχεις κι άδικο, ειδικά για τα σκούτερ!
Κάποια παπάκια όμως , είναι μοτοσυκλετάκια κανονικά.
Γενικά ισχύει και προσωπικά ποτέ δε μου άρεσαν. Τα αποφεύγω!

Eftixis
04-06-2013, 08:35
Πολύ ωραίο θέμα Γράψτε παιδιά την εμπειρία σας να ξεστραβωθούμε εμείς που δεν μπορέσαμε να έρθουμε :ye02:

siraxanz
04-06-2013, 09:45
Σωστή θέση σώματος κατά την διάρκεια της στροφής

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/485881_10151635634059320_560834145_n.jpg



επίσης το 800αρι μπαίνει με σωστή θέση σώματος αναβάτη

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/6308_10151635637894320_2102867333_n.jpg


επίσης και οι τρεις μηχανές με σωστή γραμμή και επίσης σωστή θέση σώματος και οι τρεις αναβάτες...



https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/5367_10151635639869320_1716356476_n.jpg



Το RT τα "σπάει"

και έμαθα ότι έχει πολλές φωτό ο ιδιοκτήτης....:D


https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/295696_10151635636054320_1669966835_n.jpg


Στην παρακάτω εικόνα συγκρίνετε τις στάσεις του σώματος των αναβατών!

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/854_10151635625859320_2137423466_n.jpg







Τελείως λάθος ο συνφορουμίτης,

δεν τον ξέρω ποιός είναι,

αλλά μέχρι και το τέλος αυτή τη λάθος θέση σώματος!:o

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/947345_10151635635194320_575919851_n.jpg

Νάτος πάλι στην πέμπτη είσοδο στην πίστα,

όπου πήγαμε ελεύθερα χωρίς εκπαιδευτή και τα χώσαμε κ λίγο...


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970773_10151635639239320_1704851937_n.jpg

Ξεκάθαρα φαίνεται ότι το σώμα είναι πρός την αριστερή πλευρά της στροφής αντίθετα με τις οδηγίες της εκπαίδευσης!

Φίλε συμφορουμίτη με βάση αυτές τις δύο εικόνες πάλεψε να νικήσεις το ένστικτο!

Δες και τους παραπάνω και θα καταλάβεις!

giamil
04-06-2013, 09:59
Ωραιος ο Χαρης κ με παραδειγματα!
:re27:

Gasgs
04-06-2013, 10:00
Μπράβο παιδιά ευχαριστούμε για τίς πληροφορίες :ye02:
Συνεχίστε .........

Arkas
04-06-2013, 10:02
Να σημειωθεί,
ότι το παρόν νήμα φιλοξενεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
προσωπικές απόψεις των γραφόντων
και σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,
αυτές δεν αποτελούν μεθόδους διδασκαλίας ασφαλούς οδηγήσεως,
οι αποίες παρέχονται ΜΟΝΟΝ από σχετικές αναγνωρισμένες σχολές !
.

siraxanz
04-06-2013, 10:05
Ωχ

http://thinkpositive30.com/blog/wp-content/uploads/2011/09/JIMINY2.jpg

:D:D

giamil
04-06-2013, 10:07
Ωχ

http://thinkpositive30.com/blog/wp-content/uploads/2011/09/JIMINY2.jpg

:D:D


:sm7::sm7::sm7::sm7:

todor
04-06-2013, 10:15
Εγω παλι σαν εντελως ασχετος με το αντικειμενο και με μηδενικη εμπειρια καταλαβα οτι :
1. Η σταση του σωματος ξεκινα απο το "σφιξιμο" των ποδιων στην μηχανη,αρα και τα χερια ειναι πιο ελαφρια και δεν πιεζουν το τιμονι.
2) το βλεμα ακολουθει την στροφη (εκει που θες να πας) σαν κεφαλι,σαν να φορας παρωπιδες και οχι με γυρισμα των ματιων,με το κεφαλι σε αλλη διευθυνση...βλεμα/κεφαλι σε ευθεια...
3) δε χρειαζεται να βγω ολοκληρος απο την σελα,δεν οδηγω στριταδικο σε πιστα,απλα κινηση κεφαλιου και κορμου (ελαφρια κινηση κορμου) προς την κατευθυνση που θελω να οδηγησω την μηχανη.
4) με το ελαφρως ανοιγμενο γκαζι στη στροφη θα αποτρεψει πτωση και
5) φρενα,ταχυτητα στι κιβωτιο ΠΡΙΝ την κινηση του σωματος και ολα αυτα ΠΡΙΝ μπω στη στροφη....

Αυτα...αν καταλαβα κατι λαθος διορθωστε με, μη τα μαθω λαθος,αφου τωρα μαθαινω.... ;-)

Τι εστειλε παλι το πατατα τοκ...

asotosios
04-06-2013, 10:19
Σαν νεος σχετικα οδηγος με πολυ λιγη σχετικα εμπειρια...μπορω να πω οτι εμαθα παρα πολλα...money well spend που λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλοι...

το γυροσκοπικο ημουν τυχερος και μου το ειχαν εξηγησει παλαιοτεροι οδηγοι καποιοι απο τους οποιους ειχαν κανει στο παρελθον παρομοιες εκπαιδευσεις...το χρησιμοποιουσα αλλα πολυ λιγοτερο συνειδητα απο οτι το εκανα στις ελεγχομενες συνθηκες μιας πιστας...οποτε πλεον μου βγαινει πολυ πιο ευκολα και στον δρομο...

το σωμα ειχαν προσπαθησει να μου το εξηγησουν αλλα οχι οσο καλα οσο ο Χουντρας...και το ποσο σημαντικο ειναι...επισης λογο οτι στην πιστα "περνεις καποια ρισκα" παραπανω...μπορουσες να το δοκιμασεις πολυ πιο ευκολα...και να δεις πως στην ουσια ειναι σχεδον η μιση δουλεια της στροφης...

Το μεγαλο θεμα με εμενα ηταν η ρυθμιση της ταχυτητας πριν την στροφη και το ελαφρα αυξανομενο γκαζι κατα την διαρκεια της στροφης...εκει το ενστικτο πολλες φορες ελεγε κλεισε γκαζι...πλεον προσπαθω να το υπερνηκισω...πηγαινοντας ενα κλικ κατω απο οτι θα πηγαινα...αλλα μπαινοντας πολυ σωστοτερα πλεον στην στροφη...οποτε σε βαθος χρονου με αυτο τον τροπο θα υπενικησω το "στομαχι"...

Το αλλο μεγαλο θεμα ηταν το οπου κοιτας πας...ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ειναι αυτο...πολλες φορες εστιαζα στο λαθος σημειο και στην ουσια αντιδρουσα ατσαλα...με το να βαλεις σωστα το σωμα σου αρα και το βλεμμα σου...δεν εχεις εκπληξεις μεσα στην στροφη αρα χρονο να επεξεργαστεις πληροφοριες...και να αντιδρασεις ηρεμα...

Αυτο που ηθελα να παρω απο αυτη την εκπαιδευση...ηταν να ειμαι σε θεση να κινουμαι σβελτα (οχι μαλιοκουβαρα) για τα δικα μου δεδομενα και αυτο μπορει να γινει ΜΟΝΟ Συνδιαζοντα ΟΛΑ αυτα που μαθαμε...

χρειαζομαι πολυ εξασκηση σιγουρα ακομα αλλα πλεον ξερω τι πρεπει να εξασκησω...και τι πρεπει να προσεξω...αυτο για εμενα ειναι πολυ σημαντικο...

Προσωπικα πιστευω οτι ο καθε οδηγος πρεπει να κανει μια αντιστοιχη εκπαιδευση γιατι μονο τοτε θα βαλει τα σωστα θεμελια στον τροπο που οδηγει...και με τον χρονο θα τα εξασκησει και θα βελτιωθει αρκετα...
Μακαρι να μπορουσαν αντιστοιχα μαθηματα να μπουν κατα την διαρκεια των μαθηματων οδηγησης...ξερω πολυ νωρις...αλλα γιατι να μην βαλεις τις σωστες βασεις απο νωρις...
ΑΝ πχ ο Χουντρας (η ο οποιοσδηποτε με αυτες τις γνωσεις πιστοποιημενες) εκανε μια σχολη οδηγων συνδιαζοντας την συμβατικη σχολη (σηματα, ανεβα κατεβα κτλ κτλ ολα τα σχεδον αχρηστα που μαθαινεις στις σχολες οδηγων για να περασεις τις εξετασεις) σε συνδιασμο με τα βασικα που μαθαμε στο μαθημα...τοτε θα βγαιναμε πολυ καλυτεροι οδηγοι με σωστες βασεις...

τωρα ο τροπος εκπαιδευσης ηταν παρα πολυ καλος...

δεν ξερω τι γινεται σε αλλα σχολεια αλλα η εναλλαγη του πρωτου μετα τον εκπαιδευτη σου εδινε την ευκαιρια να δεις υποδηγματικη οδηγηση και να προσπαθησεις να την μιμηθεις...

και οι εκπαιδευτες πολυ καλοι...ειχαν τον νου τους συνεχεια σε εσενα και τα λαθη σου...και προσπαθουσαν με νοηματα και "υπερβολικη" κινηση να σου δειξουν τον σωστο τροπο...

Αριστη πρακτικη...ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ...!!!

Andreas_F800GS
04-06-2013, 11:22
Πιστεύω ότι στην αρχική ερώτηση "πόσοι έκαναν κάτι λάθος πριν την εκπαίδευση" θα συμφωνήσω με τον Λάκη, στην απάντηση "όλοι".

Για μένα τα λάθη ήταν πολλά να μην πω σχεδόν τα πάντα! Θα εστιάσω όμως στα εξής:
α) αγνοούσα πλήρως το πόσο ωφέλιμο είναι το ελαφρά ανοιγόμενο γκάζι κατά τη διάρκεια της στροφής.
β) λάθος θέση σώματος. Αν και είχα ξαναακούσει για το "όπου βλέπεις πας", δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να το επιβάλω στον εαυτό μου, έχοντας το κακό συνήθειο να κοιτάω την μπροστινή ρόδα! Να μην πω επίσης ότι πολλές φορές για "παιχνίδι" έστριβα την μηχανή γέρνοντάς την όσο μπορούσα, ενώ παράλληλα κρατούσα όσο το δυνατόν κάθετο το σώμα κάτι που τελικά είναι τελείως λάθος και πολύ επικίνδυνο! Το σωστό φυσικά είναι κλίση στο σώμα και όχι στη μηχανή και ο λόγος είναι για να δουλεύουν όσο το δυνατόν ιδανικότερα οι αναρτήσεις που είναι σχεδιασμένες για κάθετη κίνηση και όχι πλάγια.
γ) το τιμόνι είναι για να ακουμπάμε επάνω του και να το σπρώχνουμε ελαφρά όταν χρειάζεται να στρίψουμε και όχι για να κρατιόμαστε και να στηριζόμαστε από αυτό. Η στήριξη γίνεται αποκλειστικά και μόνο με τα πόδια που σφίγγουν πάνω στο ντεπόζιτο.

Αυτά από μένα και χωρίς καμία διάθεση να το παίξω εκπαιδευτής, δηλαδή αυτά που λέω είναι αυτά που κατάλαβα εγώ και μπορεί να εμπεριέχουν λάθη, οπότε "do it at your own risk"! :) :) :)

giamil
04-06-2013, 11:37
Πιστεύω ότι στην αρχική ερώτηση "πόσοι έκαναν κάτι λάθος πριν την εκπαίδευση" θα συμφωνήσω με τον Λάκη, στην απάντηση "όλοι".

Για μένα τα λάθη ήταν πολλά να μην πω σχεδόν τα πάντα! Θα εστιάσω όμως στα εξής:
α) αγνοούσα πλήρως το πόσο ωφέλιμο είναι το ελαφρά ανοιγόμενο γκάζι κατά τη διάρκεια της στροφής.
β) λάθος θέση σώματος. Αν και είχα ξαναακούσει για το "όπου βλέπεις πας", δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να το επιβάλω στον εαυτό μου, έχοντας το κακό συνήθειο να κοιτάω την μπροστινή ρόδα! Να μην πω επίσης ότι πολλές φορές για "παιχνίδι" έστριβα την μηχανή γέρνοντάς την όσο μπορούσα, ενώ παράλληλα κρατούσα όσο το δυνατόν κάθετο το σώμα κάτι που τελικά είναι τελείως λάθος και πολύ επικίνδυνο! Το σωστό φυσικά είναι κλίση στο σώμα και όχι στη μηχανή και ο λόγος είναι για να δουλεύουν όσο το δυνατόν ιδανικότερα οι αναρτήσεις που είναι σχεδιασμένες για κάθετη κίνηση και όχι πλάγια.
γ) το τιμόνι είναι για να ακουμπάμε επάνω του και να το σπρώχνουμε ελαφρά όταν χρειάζεται να στρίψουμε και όχι για να κρατιόμαστε και να στηριζόμαστε από αυτό. Η στήριξη γίνεται αποκλειστικά και μόνο με τα πόδια που σφίγγουν πάνω στο ντεπόζιτο.

Αυτά από μένα και χωρίς καμία διάθεση να το παίξω εκπαιδευτής, δηλαδή αυτά που λέω είναι αυτά που κατάλαβα εγώ και μπορεί να εμπεριέχουν λάθη, οπότε "do it at your own risk"! :) :) :)


:re25:
:ye31:

nanoshophellas
04-06-2013, 11:47
Σωστή θέση σώματος κατά την διάρκεια της στροφής

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/485881_10151635634059320_560834145_n.jpg



επίσης το 800αρι μπαίνει με σωστή θέση σώματος αναβάτη

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/6308_10151635637894320_2102867333_n.jpg


επίσης και οι τρεις μηχανές με σωστή γραμμή και επίσης σωστή θέση σώματος και οι τρεις αναβάτες...



https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/5367_10151635639869320_1716356476_n.jpg



Το RT τα "σπάει"

και έμαθα ότι έχει πολλές φωτό ο ιδιοκτήτης....:D


https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/295696_10151635636054320_1669966835_n.jpg


Στην παρακάτω εικόνα συγκρίνετε τις στάσεις του σώματος των αναβατών!

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/854_10151635625859320_2137423466_n.jpg







Τελείως λάθος ο συνφορουμίτης,

δεν τον ξέρω ποιός είναι,

αλλά μέχρι και το τέλος αυτή τη λάθος θέση σώματος!:o

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/947345_10151635635194320_575919851_n.jpg

Νάτος πάλι στην πέμπτη είσοδο στην πίστα,

όπου πήγαμε ελεύθερα χωρίς εκπαιδευτή και τα χώσαμε κ λίγο...


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970773_10151635639239320_1704851937_n.jpg

Ξεκάθαρα φαίνεται ότι το σώμα είναι πρός την αριστερή πλευρά της στροφής αντίθετα με τις οδηγίες της εκπαίδευσης!

Φίλε συμφορουμίτη με βάση αυτές τις δύο εικόνες πάλεψε να νικήσεις το ένστικτο!

Δες και τους παραπάνω και θα καταλάβεις!

Xαρη εγω που δεν καταφερα να ερθω λογο του μικρου......
Επειδη οι δυο μας εχουμε κανει αρκετα γρηγορα ορεινα χλμ και επειδη το (style) οδηγησης μας ειναι πολυ κοντα.....

Θελω να ακουσω εαν και τι εκανες εσυ λαθος εως τωρα

giamil
04-06-2013, 12:07
Να σημειωθεί,
ότι το παρόν νήμα φιλοξενεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
προσωπικές απόψεις των γραφόντων
και σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,
αυτές δεν αποτελούν μεθόδους διδασκαλίας ασφαλούς οδηγήσεως,
οι αποίες παρέχονται ΜΟΝΟΝ από σχετικές αναγνωρισμένες σχολές !
.


Εννοειται οτι δεν κανουμε ουτε τους δασκαλους, αλλα ουτε σεμιναριο σ αυτους που δεν ηρθαν Δημητρη, κ οτι απλα τα συζηταμε μεταξυ μας για το τι του εμεινε του καθενας....

ετσι κι αλλιως αν δεν κανει καποιος το μαθημα...οτι και να του πει περιγραφικα καποιος αλλος δεν θα χει ποτε την ιδια αξια κ βελτιωση πανω του...

οπως κ να χει ομως καλα κανεις και το επισημαινεις!
:ye02:

ortho
04-06-2013, 22:34
Να υπενθυμίσω το "twist of the wrist" και σε μετάφραση από τον Καλαντζόπουλο αν δεν κάνω λάθος. Το είχα διαβάσει κάμποσες φορές και προσπαθούσα να τα εφαρμόσω. Πολύ γρήγορα ανακάλυψα ότι πράγματι η μηχανή πάει εκεί που κοιτάς. Το κάνω πάντα έκτοτε και δε με έχει προδώσει.

Από κει και πέρα ευελπιστώ να κάνω κι εγώ κάποια στιγμή αυτά τα μαθήματα.

forester
04-06-2013, 23:56
Να υπενθυμίσω το "twist of the wrist" και σε μετάφραση από τον Καλαντζόπουλο αν δεν κάνω λάθος. Το είχα διαβάσει κάμποσες φορές και προσπαθούσα να τα εφαρμόσω. Πολύ γρήγορα ανακάλυψα ότι πράγματι η μηχανή πάει εκεί που κοιτάς. Το κάνω πάντα έκτοτε και δε με έχει προδώσει.

Από κει και πέρα ευελπιστώ να κάνω κι εγώ κάποια στιγμή αυτά τα μαθήματα.


Και το ποδήλατο, το αυτοκίνητο, το πατίνι, το σκί.....
ΟΛΑ!!!
Όπου κοιτάς, ΕΚΕΙ θα πας!!!!!
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που βλέπεις....:cool2:



ΥΓ : ψάξτε λίγο και τις "πετέχειες κινήσεις των ματιών".....
Μια σχολή αγωνιστικής οδήγησης στην Ιταλία, έχει κάνει ολόκληρη
διατριβή στο θέμα. Εστιάζει εκεί, για τη βελτίωση των επιδόσεων των αγωνιζομένων. Και κάνει θαύματα:);)

el_dem
11-06-2013, 15:44
Πράγματι, έχετε δίκιο. Όπου κοιτάς πηγαίνεις. Κάνω χρόνια ΜΤΒ, μέχρι πρόπερσι αγωνιστικό.
Όταν κατεβαίνοντας το μονοπάτι με τα χίλια κοίταγες τη ρίζα/λακούβα/πέτρα, έσκαγες ακριβώς πάνω της. όταν όμως το κεφάλι σου ακολουθούσε τη φορά της διαφυγής, εξαφανιζόλ.
Είχα παρακολουθήσει του Χούντρα ένα αντίστοιχο σχολείο με το σκούτερ παλιότερα.
Έχετε ιδέα αν θα ξαναγίνει και πότε;

Arkas
11-06-2013, 17:08
...
Έχετε ιδέα αν θα ξαναγίνει και πότε;
http://cdn.makeuptalk.com/8/8a/50x50px-ZC-8af41144_staytuned-776450.jpeg ;)