PDA

View Full Version : προβλημα με abs(adv`07)


stukas
07-06-2013, 22:21
Mετα απο επισκευη της μοτο,παρουσiαστηκε το εξης:το abs ενω στην αρχη,οταν κυλησει η μηχανη εμπλεκεται(κ σβηνει) αλλα μετα απο μια διαδρομη 400-500μ απενεργοποιειται κ μενει αναμμενη η φωτεινη ενδειξη-σταθερα-στο καντραν,κ ειτε αν πατησεις το κουμπι που εμπλεκει-απεμπλεκει το abs,ειτε σβησεις κ ξανανοιξεις τον διακοπτη η ενδειξη παραμενει σταθερα αναμενη-δηλαδη το abs παραμενει πλεον απενεργοποιημενο..Κανενας με παρεμφερη η ιδια συμπτωματα?Να περιμενω τα χειροτερα(μοναδα)?Ευχαριστω εκ των προτερων,stukas.

AKIS_21
07-06-2013, 22:24
Mετα απο επισκευη της μοτο,παρουσiαστηκε το εξης:το abs ενω στην αρχη,οταν κυλησει η μηχανη εμπλεκεται(κ σβηνει) αλλα μετα απο μια διαδρομη 400-500μ απενεργοποιειται κ μενει αναμμενη η φωτεινη ενδειξη-σταθερα-στο καντραν,κ ειτε αν πατησεις το κουμπι που εμπλεκει-απεμπλεκει το abs,ειτε σβησεις κ ξανανοιξεις τον διακοπτη η ενδειξη παραμενει σταθερα αναμενη-δηλαδη το abs παραμενει πλεον απενεργοποιημενο..Κανενας με παρεμφερη η ιδια συμπτωματα?Να περιμενω τα χειροτερα(μοναδα)?Ευχαριστω εκ των προτερων,stukas.

Οταν λες επισκευή εννοείς προγραμματισμένο σέρβις ? χιλιόμετρα ποσά?

Giof
07-06-2013, 22:58
Είναι 07; Μήπως είναι πριν τον 10 του 06 και είναι με σερβό;
Αν διαβάσεις και σε αλλα παρόμοια θέματα ξεκινάς με έλεγχο μπαταρίας και μετα τσεκαρισμα και καθαρισμα τους αισθητήρες. Αν είναι χωρίς σερβο δύσκολα βγάζουν βλάβη οπότε συνήθως είναι κατι άλλο.
Ισως κατι να έχω ξεχάσει, θα σου που και οι υπόλοιποι.
Εύχομαι να είναι το πιο απλο.

stukas
08-06-2013, 08:08
οχι δεν ειναι με σερβο,εχει 140.000χλμ κ κατι,εδω ειναι το προκειμενο,λεγοντας επισκευη ενοοω αλλαγη μπουκαλες,γεφυρα,ζαντα μπροστινη,υποπλαισιο κ το καβουκι στην πισω μεταδοση,λογω ατυχηματος.Επειδη λοιπον το μηχανακι λυθηκε κ ξαναδεθηκε,εκει φοβαμαι οι εχει γινει κατα κατα την συναρμολογηση,χωρις να αποκλειω κ την βλαβη της μοναδας του abs,λογω του ταρακουνηματος της προσκρουσης.

Giof
08-06-2013, 09:49
Ξεκινα λοιπόν τσεκαροντας την μπαταρία και μετα συνεχίζεις ψάχνοντας

stukas
08-06-2013, 10:08
η μπαταρια ειναι οκ.

J-P-HELLAS
08-06-2013, 11:35
δεν ξερω αν υπαρχει τροπος ελεγχου του πισω αισθητηρα του abs, αφου ειναι στο πισω καβουκι που αλλαξες, μηπως φταιει αυτο?
τον δισκο με τις τρυπουλες που διαβαζει το ματι του αισθητηρα, τον αλλαξες? μηπως εχει πετσικαρει και δεν τον διαβαζει σωστα?
τωρα ειδα οτι αλλαξες και εμπρος πραγματα, για κοιτα και τον εμπρος δισκο

vaskoukou
08-06-2013, 11:59
Στην μανέτα του μπροστινού φρένου έχει ένα διακοπτάκι,μπορεί να έχει πιάσει μάκα και να σου κολλάει.

stukas
08-06-2013, 13:49
νεο συμπτωμα:το ταχυμετρο κανει τα τρελλα του-μια δουλευει κ μια οχι,την πιο πολυ ωρα ειναι εκτος λειτουργιας-κατι που με παραπεμπει στον πισω αισθητηρα...ποιο διακοπτακι λες φιλε,μπορεις να μου εξηγησης λιγο μπας κ καταλαβω..?

Giof
08-06-2013, 14:45
Οπότε μάλλον είναι ο πίσω αισθητηρας.
Βγαλε τον πίσω τροχό και στην μέσα πλευρά του διαφορικου είναι ο αισθητηρας. Θα δεις και το καλώδιο.
Βγαλτον με προσοχή και μην χάσεις το oring που έχει. Καθάρισε τον και ξαναβαλτον. Αν και πάλι δεν δουλέψει μάλλον πας για αλλαγή. Τσεκάρει και το καλώδιο που παει πίσω μήπως είναι κομμένο.

nivam
08-06-2013, 14:57
Στην μανέτα του μπροστινού φρένου έχει ένα διακοπτάκι,μπορεί να έχει πιάσει μάκα και να σου κολλάει.

Διακοπτάκι έχουν μόνο τα μοντέλα με servo.
Αφού τρελάθηκε και το ταχύμετρο ίσως να χει τσακίσει κάπου το καλώδιο του αισθητήρα ή να τα χει παίξει εντελώς κιόλας.
Αν το κουμπώσεις στον εγκέφαλο θα σου βγάλει ακριβώς τη βλάβη ώστε να μην πηγαίνεις ψάχνοντας.:)

Alkinoos
08-06-2013, 21:04
Οπως διαβάζω, κάτι παίζει με την συναρμολόγηση κ τους αισθητήρες.
Να βγάλει βλάβη απο την πρόσκρουση το βλέπω απίθανο.

BOXER
09-06-2013, 00:51
Αγόρασε ένα καινούργιο ο'ring του αισθητήρα του ABS απο αντιπροσωπια (χρησιμοποίησε το Vin της μηχανής σου για να είσαι σίγουρος ότι θα πάρεις το σωστο). Τοποθέτησε το καινούργιο, και σιγουρεψου ότι πάτησε σωστά ο αισθητηρας στην φωλιά του.
Δες επίσης την φυσα του καλωδιου του αισθητήρα ότι έιναι σωστά κουμπωμενη στην υπόλοιπη πλεξουδα!

Αυτα είναι τα πιο απλά, πιο φθηνα, μα συγχρόνως απο τα πιο βασικά, σύμφωνα με τα συμπτώματα της μηχανής σου!


***κατα την τοποθέτηση του αισθητήρα στην φωλιά του, το o'ring να το έχεις τοποθετήσει στην έδρα του, και μετα να εισχωρησεις τον αισθητήρα, αφού πρώτα τον έχεις λιπανει ελαφρώς εξωτερικά. Έτσι θα αποφύγεις "φαγωμά" του o'ring και πιθανή διαρροη ελαιου απο αυτο το σημείο!