PDA

View Full Version : Μαστόρια!!!


dim
10-06-2013, 19:40
Εδώ και κάποιο καιρό προσπαθώ να πουλήσω το Tiger 955i που έχω για να αλλάξω κατά κύριο λόγο κατηγορία.Έχω συζητήσει με κάποια παιδιά συμφορουμίτες για το 1150R.To τελευταίο μήνα λοιπόν και αφού έχω βάλει τη μηχανή στο car (δύσκολη μεταπωλητικά η TRIUMPH) με παίρνει ένας τύπος τηλέφωνο από την Αθήνα και μου λέει:είμαι μηχανικός στα HONDA αλλά οδηγώ μόνο Ευρωπαικά μηχανάκια(!) και ενδιαφέρομαι σοβαρά γιατί ότι βλέπω στην Αθήνα είναι να το πετάξεις από την Ακρόπολη.Αφού μιλήσαμε 2-3 φορές στο τηλέφωνο και αφού του εξήγησα ότι την μηχανή δεν την χαρίζω αλλά την πουλάω του λέω ότι θα την κατεβάσω στην Αθήνα(τα έξοδα λιγοστά).Σημειώνω ότι η μηχανή είναι σε άριστη κατάσταση αγρατσούνιστη-άπεφτη με όλα τα σερβις στην ώρα τους.Την κατεβάζω λοιπόν και ο τύπος με ύφος 15000 καρδιναλλίων άρχιζε να βλέπει το χρώμα της να μου λέει ότι σε κάποια σημεία είναι βερνικωμένη,ότι θέλει άλλαγμα το ρουλεμάν τιμονιού,ότι είναι στραβό το τιμόνι(ήταν λίγο από την αρχή που τη πήρα,αλλά μικρό το κακό) και ούτε λίγο ούτε πολύ ότι έχει πέσει από τις δύο πλευρές και έχει χτυπήσει και από μπροστά.Νευριάσα σηκώθηκα και έφυγα γιατί δεν είχα σκοπό να κάνω παζαρέματα.Δεν με εκνέυρισε που δεν έγινε το Deal αλλά που προσπάθησε ο επιστήμονας να μου τη βγάλει τη μηχανή άχρηστη με σκοπό να τη αγοράσει τσάμπα!Φανταστήτε τώρα να κάνετε σερβις την μηχανή σας σε έναν τέτοιο τύπο-να κάνει κάποιο λάθος και να το παραδεχτεί.Χαμός!
Εγώ ξέρω τη μηχανή και ο μεγαλύτερος ενδοιασμός μου είναι εάν τη δώσω αν θα βρω μτχ μηχανάκι στη ίδια κατάσταση.Οπότε και δεν χαλάστηκα αλλά κάποιοι νομίζουν σε αυτή τη χώρα ότι τα ξέρουν όλαααα..:hmmm:

Arkas
10-06-2013, 20:02
Κάθε εμπόδιο για καλό Μήτσε !

Έπρεπε όμως, να συνεχίσεις το story :D :
σκέψου να την αγόραζε
και μετά από λίγο, να ήθελε να την μεταπωλήσει !
Φαντάσου πώς θα την παίνευε στο (νέο) υποψήφιο αγοραστή ... :mad:

Καλύτερα που δεν έμπλεξες !!!

tsatsos
10-06-2013, 20:26
Οταν εδωσα το varadero με εστειλε ο Βαγιανελης σε καποιον που συνεργαζετε να την κρατησει για να παρω το rt.Ο πολυξερος μηχανικος ειχε ενα τεταρτο που την εφερνε γυρω γυρω και της εβρισκε ολο ελατωματα.Εγω δεν μιλαγα καθολου και με κοιταει σε μια στιγμη με απορια.Του λεω περιμενω να βρεις τιποτε καλο επανω της.Να σημειωσω οτι το μηχανακι ηταν πολυ προσεγμενο με παρα πολλα εξτρα.Οταν την εβαλε στο car μετα να την πουλησει επρεπε να δειτε το κειμενο που την συνοδευε.Ασε που ειδα τα χιλιομετρα που ειχε κανει η μηχανη μου και δεν το πιστευα πως ειχα κανει τοσα λιγα...:eek:

white angel
10-06-2013, 21:05
Οταν εδωσα το varadero με εστειλε ο Βαγιανελης σε καποιον που συνεργαζετε να την κρατησει για να παρω το rt.Ο πολυξερος μηχανικος ειχε ενα τεταρτο που την εφερνε γυρω γυρω και της εβρισκε ολο ελατωματα.Εγω δεν μιλαγα καθολου και με κοιταει σε μια στιγμη με απορια.Του λεω περιμενω να βρεις τιποτε καλο επανω της.Να σημειωσω οτι το μηχανακι ηταν πολυ προσεγμενο με παρα πολλα εξτρα.Οταν την εβαλε στο car μετα να την πουλησει επρεπε να δειτε το κειμενο που την συνοδευε.Ασε που ειδα τα χιλιομετρα που ειχε κανει η μηχανη μου και δεν το πιστευα πως ειχα κανει τοσα λιγα...:eek:
να υποθέσω ότι είναι στον ίδιο δρόμο με τον Βαγιανελη αυτός και ασχολείται μονο με japan αν λέμε τον ειδιό εγώ όταν έδωσα το vstrom με 10.000χιλ να δεις τι μου έλεγε αυτός

tsatsos
10-06-2013, 21:41
να υποθέσω ότι είναι στον ίδιο δρόμο με τον Βαγιανελη αυτός και ασχολείται μονο με japan αν λέμε τον ειδιό εγώ όταν έδωσα το vstrom με 10.000χιλ να δεις τι μου έλεγε αυτός
Μεσα επεσες...:)

vaska
10-06-2013, 22:39
Πριν από κανα 2 - 3 χρόνια είπα να δώσω τη χοντρή απλά για να μην κάθεται. Δεν είχα καθόλου χρόνο και το μηχανάκι ήταν μονίμως στη φόρτιση. Έχει πάνω της διάφορα καλούδια και σήμερα μοντέλο του 06 έχει 18000 χλμ. Υπήρξε και σχετική αγγελία εδώ.

Κάποια στιγμή εμφανίζονται 2 τύποι και μου ζητάνε να δουν το μηχανάκι. Εννοείται πως τους έκλεισα ραντεβού στα μαγαζί μου και όχι στο γκαράζ μου, γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Φέρνω λοιπόν τη μηχανή και αρχίζουν και οι 2 να την κοιτάνε γύρω γύρω, από κάτω από πάνω από πίσω. Όλο και κάτι σιγομουρμουρίζανε και ο ένας κούναγε συνέχεια το κεφάλι του. Με τα πολλά μου ζητάνε να την βάλουν μπροστά. Βάζω το κλειδί και πατάω το μπουτόν της μίζας. Αμέσως η χοντρούλα άρχισε να γουργουρίζει. Απλώνει ο ένας το ξερό του και της τραβάει μια γκαζία, τέρμα το γρίπ. Προλαβαίνω και κλείνω τον διακόπτη και το μοτέρ δεν πρόλαβε ν' ανεβάσει.
Ατάκες:
Εγώ: Αν τολμήσεις και ξαναγκαζώσεις έτσι τη μηχανή, θα σου σπάσω το χέρι
Υποψ.Αγοραστ.: Μα γιατί??? Έχει κάποιο πρόβλημα και δεν θέλεις να την γκαζώσουμε??
- Πρόβλημα και μάλιστα σοβαρό έχεις εσύ στο κεφάλι σου που πας να τερματίσεις το γκάζι σε κρύο κινητήρα
- Φίλε μίλα μου καλύτερα δεν σε ξέρω κι από χθες
- ΟΚ αλλά ισχύει ότι είπαμε.
Ξαναβάζω μπροστά και αρχίζει ο άλλος, κάτι κοπανάει εδώ μέσα κι έδειχνε τα πλαστικά του ρεζερβουάρ, κάτι κοπανάει και δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι. Επίσης επειδή είμαι μηχανικός και ξέρω, είμαι σίγουρος ότι έχεις γυρίσει τα χιλιόμετρα
- Ρε φίλε δίκιο έχεις πως το κατάλαβες???

-Λοιπόν το μηχανάκι δεν θα το πάρουμε γιατί έχει πρόβλημα και τα χιλιόμετρα είναι κατεβασμένα αλλά σου δίνω (δεν θυμάμαι ποσό) να μου πεις πως το έκανες. Μ' ενδιαφέρει να μάθω.

- ΑΑΑΑ είναι πολύ απλό, τη βάζεις στο 2πλό σταντ, μαγκώνεις το γκάζι λίγο πάνω από το ρελαντί (στη μηχανή έχω το kaoko throttle lock) βάζεις όπισθεν και το αφήνεις από 1-2 ώρες την ημέρα. Σε μια εβδομάδα μπορείς να κατεβάσεις έως 3000 χλμ και το κυριότερο είναι ότι δεν φαίνεται στο διαγνωστικό της μαμάς.

- Είδες ρε μλκ που σου το έλεγα, υπάρχει τρόπος.

χαχαχαχα
μη δίνεις σημασία φίλε μου, από παντογνώστες γεμάτος ο τόπος.

dim
10-06-2013, 23:28
Τελικά όλοι έχουν και από μία ιστορία μου φαίνεται παιδιά.Όπως είπε και ο arkas κάθε εμπόδιο σε καλό.