PDA

View Full Version : Πρόβλημα με cosmote κ iPhone 5


Alkinoos
17-06-2013, 23:17
Την προηγούμενη Δευτέρα, συγκεκριμένα 14:40 το μεσημέρι παρέλαβα απο κατάστημα cosmote την νέα μου συσκευή κ το συμβόλαιο μου.
Πήγα στο Μαγαζι μου, το άνοιξα κ το έβαλα να φορτίσει μέχρι να κάνω back up το παλιό μου iPhone.
Ολα καλα μέχρι που έβαλα την νέα κάρτα sim κ ενεργοποίησα τη συσκευή.
Ανακάλυψα πως ενα κομμάτι της οθόνης ειναι καμμενο, δε δουλεύει καθόλου.
Είχε περάσει η ώρα 15:30 κ είχα κλείσει το κατάστημα ώστε να το επιστρέψω επι τόπου.
Πήγα το πρωί της 9.
Αρνήθηκαν να μου το αντικαταστήσουν κ το έστειλαν για service κ δεν ξέρουν λένε αν θα μου το καλύψει η εγγύηση γιατι λέει ότι μπορεί να μου έπεσε!
Επικοινώνησα με την εξυπηρετιση πελατών, διαμαρτηριθηκα αλλα άκρη δεν έβγαλα μιας κ μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα κ ότι υπεύθυνος για τις συσκευές ειναι το κατάστημα.
Το κατάστημα αρνήθηκε να μου δώσει άλλο τηλέφωνο με αποτέλεσμα εγω να έχω μείνει χωρίς συσκευή, να έχω δώσει ενα σωρο λεφτα, να έχω δυο χρονια συμβόλαιο, να κινδύνευω να μη με καλύπτει η εγγύηση κ εάν δωθει λύση τελικά, θα έχω στα χέρια μου ενα επισκευασμενο τηλέφωνο, πληρωμένο για καινούργιο.
Εν το μεταξύ είμαι στον αέρα τελείως.
Δεν έχω καμία ενημέρωση επι του θέματος ενώ έχει περάσει μια εβδομάδα.

Κ ερωτώ,τι κάνω τώρα;
Δεν υπάρχει κάτι που να μπορω να κάνω;
Να κινηθώ νομικά σε ποιον;
Στη cosmote η στο κατάστημα; Κ με ποιον τροπο μπορω να δώσω λύση στο πρόβλημα μου;
Έχω αγανακτήσει λέμε.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.

vpentza
17-06-2013, 23:25
Η δικαιολογία είναι άσχετη, ο/η υπάλληλος εξίσου άσχετος.
Περίμενε την απάντηση του service που αν δεν κάνω λάθος ΔΕΝ είναι από το κατάστημα.....

jmar
18-06-2013, 00:09
Φιλαρακι αν το κινητο δεν εχει σημαδια πτωσης να πας να τους το τριψεις στην μουρη!! εχουν υποχρεωση να το αντικαταστησουν αμεσα εφοσον πηγες την αμεσως επομενη μερα! :mad:
Η cosmote την εχει δει καπως τα τελευταια χρονια και θα την πατησει καθως ολο και πιο πολλοι φευγουν...μην το αφησεις ετσι Νεύρα
Θεωρειται ελαττωματικο απο το κουτι του και εχει αμεση αντικατασταση κι οχι service!

giorgos_gs
18-06-2013, 00:48
Φίλε κατά τη γνώμη μου καταγγελία στη ενωση προστασία καταναλωτών

Lepanto ii
18-06-2013, 01:27
Αν το αιφονι το παρελαβες σφραγισμένο απ το κατμα δύσκολα θα ξεμπερδεψεις διότι η aple κάνει ποιοτικό έλεγχο κατα τη συσκευασία τον οποίο και βιντεοσκοπει αν ήταν ανοιχτό έπρεπε να το τσεκαρεις
Οσον αφορά τα iPhone εντός εγγύησης πανε Αμερική για αλλαγή και δεν εμπλέκεται καμμια cosmote η vodafon η wind δεν τα επισκευαζει κανεις
Καλη τύχη και καλά ξεμπερδεματα

Djvolis
18-06-2013, 12:11
δυστηχως δυσκολα θα βγαλεις ακρη...πιο πιθανο να στο αλλαξουν θα ηταν αν προλαβαινες την ιδια μερα ανοιχτο το καταστημα ωστε να στο περναγαν ως DOA

lepanto
18-06-2013, 12:34
Φιλαρακι αν το κινητο δεν εχει σημαδια πτωσης να πας να τους το τριψεις στην μουρη!! εχουν υποχρεωση να το αντικαταστησουν αμεσα εφοσον πηγες την αμεσως επομενη μερα! :mad:
Η cosmote την εχει δει καπως τα τελευταια χρονια και θα την πατησει καθως ολο και πιο πολλοι φευγουν...μην το αφησεις ετσι Νεύρα
Θεωρειται ελαττωματικο απο το κουτι του και εχει αμεση αντικατασταση κι οχι service!

Γιάννη μου κανεις λάθος ,καλο ειναι να είμαστε λίγο /// ωραίοι // και όλα λύνονται πολύ απλά και όμορφα :)

georged
18-06-2013, 15:02
Την προηγούμενη Δευτέρα, συγκεκριμένα 14:40 το μεσημέρι παρέλαβα απο κατάστημα cosmote την νέα μου συσκευή κ το συμβόλαιο μου.
Πήγα στο Μαγαζι μου, το άνοιξα κ το έβαλα να φορτίσει μέχρι να κάνω back up το παλιό μου iPhone.
Ολα καλα μέχρι που έβαλα την νέα κάρτα sim κ ενεργοποίησα τη συσκευή.
Ανακάλυψα πως ενα κομμάτι της οθόνης ειναι καμμενο, δε δουλεύει καθόλου.
Είχε περάσει η ώρα 15:30 κ είχα κλείσει το κατάστημα ώστε να το επιστρέψω επι τόπου.
Πήγα το πρωί της 9.
Αρνήθηκαν να μου το αντικαταστήσουν κ το έστειλαν για service κ δεν ξέρουν λένε αν θα μου το καλύψει η εγγύηση γιατι λέει ότι μπορεί να μου έπεσε!
Επικοινώνησα με την εξυπηρετιση πελατών, διαμαρτηριθηκα αλλα άκρη δεν έβγαλα μιας κ μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα κ ότι υπεύθυνος για τις συσκευές ειναι το κατάστημα.
Το κατάστημα αρνήθηκε να μου δώσει άλλο τηλέφωνο με αποτέλεσμα εγω να έχω μείνει χωρίς συσκευή, να έχω δώσει ενα σωρο λεφτα, να έχω δυο χρονια συμβόλαιο, να κινδύνευω να μη με καλύπτει η εγγύηση κ εάν δωθει λύση τελικά, θα έχω στα χέρια μου ενα επισκευασμενο τηλέφωνο, πληρωμένο για καινούργιο.
Εν το μεταξύ είμαι στον αέρα τελείως.
Δεν έχω καμία ενημέρωση επι του θέματος ενώ έχει περάσει μια εβδομάδα.

Κ ερωτώ,τι κάνω τώρα;
Δεν υπάρχει κάτι που να μπορω να κάνω;
Να κινηθώ νομικά σε ποιον;
Στη cosmote η στο κατάστημα; Κ με ποιον τροπο μπορω να δώσω λύση στο πρόβλημα μου;
Έχω αγανακτήσει λέμε.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.

Είχε συμβεί και σε εμένα ακριβώς το ίδιο (Vodafone αλλά δεν έχει σημασία).
Αφου το φόρτισα, ετοιμάζομαι να κάνω την πρώτη μου κλήση. Μάταια όμως.
Να μην πολυλογώ, το ενσωματωμένο μικρόφωνο ήταν χαλασμένο.
Όταν συνέδεσα τα handsfree μπορούσε ο συνομιλητής να με ακούσει.
Απαίτησα κι εγώ να μου δώσουν άλλη συσκευή. Δυστυχώς δεν έδιναν άλλη. Ίδια αντιμετώπιση με εσένα.
Τα έστειλαν για service (στην apple) και εκεί διαπίστωσαν ότι το κινητό έχει πρόβλημα.
Ειδοποιούν το κατάστημα (μπορεί και να τους δίνουν άλλη συσκευή εντός εγγύησης, δεν το ξέρω αυτό) και το κατάστημα με τη σειρά του μου έδωσε άλλη συσκευή.
Σημείωση: Η συσκευή που μου έδωσαν ήταν ολοκαίνουργια, απλά είχαν αφαιρέσει την εξωτερική πλαστική ζελατίνα του κουτιού (μάλλον για να μην μπορώ να το πουλήσω για ολοκαίνουργιο, αυτό εικάζω).
Τα παραπάνω συνέβησαν το 2007/8 (αν θυμάμαι καλά).

Δεν θα έχεις πρόβλημα, απλά είναι γκαντεμιά ότι θα πρέπει να περιμένεις...

jmar
18-06-2013, 16:40
Γιάννη μου κανεις λάθος ,καλο ειναι να είμαστε λίγο /// ωραίοι // και όλα λύνονται πολύ απλά και όμορφα :)

Φιλαράκι μου καλο όταν σκας 600-700 ευρω μετρητά θα έπρεπε πρώτα απ όλα αυτοί να ειναι " ωραίοι" προς εσένα ;)
Εφόσον βέβαια το προϊόν ειναι ελάττωματικο απο την αρχη...


Sent from my Hand using Fingers

alx_k
18-06-2013, 17:12
Υπαρχει και το λεγομενο DOA (dead on arrival) για ολες τις ηλεκτρονικες συσκευες. Συνηθως ειναι σε ισχυ για 5 ημερες απο την αγορα της συσκευης. Ψαξτο αν θες και διεκδικησε νεα συσκευη.

Εστάλη από ΤΑΠΑΤΟΚ-ΤΑΠΑΤΟΚ!

Alkinoos
18-06-2013, 21:39
Σημερα πήγα ξανά στο κατάστημα.
Μετά απο συζητήσει κ τηλέφωνα στην αντιπροσωπεία, αποδείχθηκε πως στο κινητό δεν είχα κάνει κάν activation που σημαίνει πως οντος ήταν αχρησιμοποιητο.
Χωρίς να έχει πάρει επιβεβαίωση ότι θα σντικαυασταθει μιας κ δεν επρόκειτο για επίσημη απάντηση της apple (ακόμα), μου έδωσε καινούργιο το οποίο κ άνοιξε μπροστά μου.
Μου είπε πως οοοταν έρθει πίσω το δικό μου, θα με πάρει τηλ να περάσω απο εκεί ώστε να δούμε μαζι την απάντηση της apple.

Εγω έχω πλέον νέα συσκευή κ ξεμπερδεψα.
Το κακό ειναι πως το δικό μου ήταν Ασπρο αλλα αυτο που μου έδωσε ειναι Μαυρο.
Τέλος καλο, όλα καλα!