PDA

View Full Version : Χάος!


login
18-06-2013, 17:18
Καλησπέρα σε όλους.ειμαι κάτοχος μιας Africa twin και θέλω να την πουλησω γιατί αποφάσισα να πάρω BMW.κοιταγα στην αρχή για την gs1200 αλλά έμαθα για τα φρένα που είχε στα παλιά μοντέλα της και ξενερωσα.μετα κοιταγα για το f800gs όπου κάποιοι λένε για το ψηλό και το χαμηλό.(εδω θέλω την γνώμη σας)άλλοι μου είπαν για το tiger το 800 η ακόμα καλημέρα το 1050.
Είμαι μέτριος οδηγός και ψάχνω να βρω μια Μηχανη όπου θα ττην πηγαίνω μας την πόλη περισσότερο και ταξίδια αρκετά.χωμα θα ήθελα αλλά αποφάσισα να πάρω ένα καθαρό.παρακαλω γνώμες.
Ευχαριστώ.

ortho
18-06-2013, 18:40
Καλησπέρα και σε σένα. Τι εννοείς καθαρό; χωμάτινο; Απαντώντας στα πρώτα που έγραψες, θα έλεγα το f 800 gs.

....εκσυγχρονίστηκα......τρομάρα μου!

staikosn1
18-06-2013, 23:50
Θεωρω παντως οτι και αυτο που εχεις ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι.
Εγω ηθελα να πουλησω την δικια μου και να παρω αφρικα...
Αφου πηρες καθαρο, κρατα την αφρικα και πιες της το αιμα.

tattoopanther
19-06-2013, 00:47
Σα το r1200gs δε έχει ,.. Φίλε,.,
Και το 800 όμως Γ@μάει,.,
Τώρα για τα triumph και τα δυό που ανέφερες ,.,.
,., το ένα καλύτερο απο το άλλο,.,
για βόλτες όπως λες όλα καλά είναι ,.,

ότι και να πάρεις ,.
, στο 1200 θα καταλύξεις,.,:lo19:

πλάκα κάνω φίλος ,.,

Καλα είναι να κάνεις και δεύτερη και 3σκέψη,.,
η πρώτη μετράει παντα ποιο πολυ,..
γιατι είναι και ποιο αυθόρμητη,.,

Για φρένα ,.,. Ψιλά,.,. Και κοντά ,
., μη τρως πρόλογο ,..

κάντα test ride όλα και μετα,.,
εσένα ειναι τι σε κάνει ΚΛΙΚ,.,:ye33:

tattoopanther
19-06-2013, 00:55
,.,.

Aggelos-Syros
19-06-2013, 09:03
F800gs τα κανει όλα και συμφέρει......

astegos
19-06-2013, 17:33
χάος δεν υπάρχει.
απλή λογική χρειάζεται.
υπάρχουν τόσα πολλά μοντέλα γιατί υπάρχουν διαφορετικά γούστα.
αυτό που αρέσει εμένα δεν αρέσει υποχρεωτικά και σε εσένα.
βάλε το χέρι στην τσέπη, κοίτα τι μπορείς να αγορ'ασεις αλλά και να το πουλήσεις εύκολα αν χρειαστεί...και μετά ξανά το ίδιο....
νέος είσαι ακόμα..

forester
20-06-2013, 00:38
Αμα σου χει κάτσει το 1200, ότι και να πάρεις αυτό θα κοιτάς!
Για Tiger 1050 και πόλη, δε στο συνιστώ.... (για αποφυγή παρεξηγήσεων, όχι ότι δεν ελίσσεται το μηχανάκι, αλλά το λυπάται η ψυχή σου στη ζέστη και στο σταμάτα ξεκίνα).

Πάρε 1200 μετά το 2006 και δεν υπάρχει θέμα με σέρβο κλπ... Απλά απουσιάζει;)

kostas8383
20-06-2013, 10:27
Φιλε εγω εχω μια f800gs και ειμαι υπερευχαριστημενος!ηθελε κι εγω ενα μηχανακι που να τα κανει ολα!για μεσα στην πολη ειναι παρα πολυ βολικο!ψηλο ωστε να περναει το τιμονι πανω απτους καθρεφτες των αυτοκινητων ελαφρυ κ ευελεικτο!!για αυτη την χρηση πιστευω καλητερο απτο r1200gs... Για ταξιδια ειναι ανετο σε θεμα ταχυτητας αλλα πρεπει να κανεις σταση καθε μια-μιαμιση ωρα γιατι μ'αυτη τη σελα πιανεται η μεση και ο κω__σ απιστευτα!μπορεισ να την αλλαξεισ βεβαια αλλα θα κοστησει...και σιγουρα χρειαζεται και μια ψηλη ζελατινα!!οποτε για ταξιδια σιγουρα το r1200gs ειναι καλητερο!οσο για χωμα μολις πατησεις θα καταλαβεις οτι το μηχανακι μπηκε στο φυσικο του περιβαλον!!εγω προσωπικα ειμαι ερωτευμενος με την f800gs!αλλα αυτο φυσικα ειναι υποκειμενικο κ με βαση τα δικα μου κριτηρια!!βαλε κατω ολους τους παραγοντες που σε απασχολουν και θα καταληξεις στο σωστο!

Για το χαμηλο που αναφερεις αν εννοεις το f650gs που εχει το οδιο μοτερ αλλα με λιγοτερα αλογα θα ελεγα οχι...το f800gs εχει πολυ καλητερα φρενα μεγαλητερες ροδες κ καλητερες πιο μακρυες αναρτησεις!

Για το οτι εισαι μετριος οδηγος θα σου πω οτι εγω οδηγαω μηχανη εδω και 1,5 χρονο περιπου και πριν απ'αυτο ειχα ενα tmax!ειναι πολυ ευκολη μηχανη μη σε φοβιζει καθολου!!

Στα ελατωματα του ειναι οτι τα φλας δν βολευουν καθολου και οτι εχει σχετικα λεπτα γκριπ,που με γαντια ομως ειναι οτι πρεπει!(αυτα για τα μοντελα πριν το 2013)

Ελπιζω να βοηθησα κ να μη σε μπερδεψα περισοτερο!!:) αλλα οπως σου ειπα εσυ θα κρινεις τι θελεις ποιο καλυπτει τισ αναγκες σου κλπ κλπ...εμας ασε μας να λεμε!!:u58:

georged
20-06-2013, 10:28
Αμα σου χει κάτσει το 1200, ότι και να πάρεις αυτό θα κοιτάς!
Για Tiger 1050 και πόλη, δε στο συνιστώ.... (για αποφυγή παρεξηγήσεων, όχι ότι δεν ελίσσεται το μηχανάκι, αλλά το λυπάται η ψυχή σου στη ζέστη και στο σταμάτα ξεκίνα).

Πάρε 1200 μετά το 2006 και δεν υπάρχει θέμα με σέρβο κλπ... Απλά απουσιάζει;)

ενώ το αερόψυκτο 1200GS στους 35+ καλοκαιρινούς βαθμούς της Αθήνας δεν το λυπάται η ψυχἠ σου...
ότι να'ναι από επιχειρήματα...

el_dem
20-06-2013, 12:14
Εγώ γενικά είμαι υπερ του να πάρεις αυτό που σου κάνει κλικ. Κακό μηχανάκι δεν υπάρχει πλέον και τις ιδιαιτερότητες της κάθε μηχανής τις συνηθίζεις.

Εδώ και 1 εβδομάδα κυκλοφορώ με ένα F700GS. Πρόκειται για το διάδοχο του 650, με διπλό δισκόφρενο εμπρός, ASC, ABS και ηλεκτρονική ρύθμιση της απόσβεσης πίσω (ESA).
Και εγώ άπειρος οδηγός μοτοσυκλέτας, είχα ενα μεγάλο σκούτερ και έκανα τη δουλειά μου. Είναι ευκολοδήγητη και πρακτική. Μια χαρά στην κίνηση, μια χαρά και στην εθνική. Χρειάζεται οπωσδήποτε πιο μεγάλο fairing ωστόσο. Με τη σέλα δεν είχα θέμα, πήγα Χαλκίδα και γύρισα non stop και δεν ταλαιπωρήθηκα... Τα περί σέλας είναι ανάλογα τον κ@λο.

όπως και να'χει ένα θα σου ΞΑΝΑ πω:

ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ. ΑΛΛΙΩς ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ....:sm2:

nikosgs
20-06-2013, 13:45
ενώ το αερόψυκτο 1200GS στους 35+ καλοκαιρινούς βαθμούς της Αθήνας δεν το λυπάται η ψυχἠ σου...
ότι να'ναι από επιχειρήματα...

Νομιζω οτι το tiger δουλευει ομως πολυ πιο ψηλα απο τα gs ... Και λογικα να ζεσταινεται πιο πολυ απο το αεροψυκτο.. Δεν νομιζω ειναι "οτι ναναι" το επιχειρημα..


Σεντ φρομ αιφον

mikochem
20-06-2013, 14:06
Και εγώ τους ίδιους ενδοιασμούς είχα για το servo αλλά τους νίκησα. Πήρα το 1200 του 04 και εδώ και δύο χρόνια δεν έχει βγάλει το παραμικρό.
Αν πάρεις νεότερο μπορεί και να μπεις στο club των σκασμένων αναρτήσεων ESA!
Βασικά ότι μηχανάκι και να διαλέξεις αν μπεις στο αντίστοιχο forum και διαβάσεις τα προβλήματα που βγάζουν θα απελπιστείς. Το θέμα είναι τα στατιστικά. Δηλαδή στα πόσα πουληθέντα μηχανάκια έβγαλε το τάδε πρόβλημα? Δυστυχώς αυτό δεν το ξέρει κανείς από εμάς. Για αυτό πάρε αυτό που ζαχαρεύεις στον δρόμο από αξιόπιστο πωλητή εφόσον σε παίρνει οικονομικά και μην το σκέφτεσαι άλλο

phoenix
20-06-2013, 14:23
Και εγώ τους ίδιους ενδοιασμούς είχα για το servo αλλά τους νίκησα. Πήρα το 1200 του 04 και εδώ και δύο χρόνια δεν έχει βγάλει το παραμικρό.
Αν πάρεις νεότερο μπορεί και να μπεις στο club των σκασμένων αναρτήσεων ESA!
Βασικά ότι μηχανάκι και να διαλέξεις αν μπεις στο αντίστοιχο forum και διαβάσεις τα προβλήματα που βγάζουν θα απελπιστείς. Το θέμα είναι τα στατιστικά. Δηλαδή στα πόσα πουληθέντα μηχανάκια έβγαλε το τάδε πρόβλημα? Δυστυχώς αυτό δεν το ξέρει κανείς από εμάς. Για αυτό πάρε αυτό που ζαχαρεύεις στον δρόμο από αξιόπιστο πωλητή εφόσον σε παίρνει οικονομικά και μην το σκέφτεσαι άλλο
συμφωνω
εγω σε 18 μηνες 52000 χιλιομετρα του 05 λαδια μπουζια και ξιδια ενα ρουλεμαν στο διαφορικο ενα τεντωτηρα καδενας
τωρα εχει 102000 χλμ και ειναι και το πιο γρηγορο 1200:ye33::sm3:

christosms
01-07-2013, 15:21
Τώρα που την πούλησα μπορώ να απαντήσω να σου πω, πάρε F800 Gs, τα κάνει όλα και συμφέρει, οικονομία στη κατανάλωση, μανιτζέβελο στη πόλη, τέλειο σε εκδρομές, καλό στήσιμο, δεν γνωρίζεις τους μηχανικούς με το μικρό τους....

Πάνος
01-07-2013, 15:41
Κράτα την Αφρικα... Τείνει να γίνει κλασσικό το μηχανάκι και είναι και απροβλημάτιστο. :D

Πάνος
01-07-2013, 15:43
Πέραν των σχολίων, πήγαινε σε μια έκθεση κάνε τα μηχανάκια απο μια βόλτα και όποιο σου πηγαίνει καλύτερα. Συνήθως η πρώτη εντύπωση είναι η σωστή, αλλίως αναγκάζεσαι να κάνεις συμβιβασμούς και προσαρμογές στην καθημερινή οδήγησή σου.
Και αν μπορείς κρατάς και την Αφρικα...

forester
05-07-2013, 08:56
ενώ το αερόψυκτο 1200GS στους 35+ καλοκαιρινούς βαθμούς της Αθήνας δεν το λυπάται η ψυχἠ σου...
ότι να'ναι από επιχειρήματα...

Ασφαλώς! το λυπάμαι κι αυτό αλλά συγκριτικά με τον τίγρη όχι και τόσο...
Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, επειδή το είχα το tiger, την "άκουγε" πιο πολύ στη ζέστη. Από την άποψη πάντα των ενδείξεων (θερμοκρασίες πάντα στα μέγιστα) και τα βεντιλατέρ να δουλεύουν υπερωρίες. Δεν πλησίαζες χέρι στους 30 πόντους γύρω από το μοτέρ.
Με το gs μόνο οι αστράγαλοί μου νιώθουν τη θερμότητα, πιο πολύ από τον καταλύτη. Ο αριστερός κυρίως....
Μπάρα δεν έχει ανεβάσει ο αερόψυκτος ποτέ, ακόμα κι αν έχει φάει πολλά πηξίματα και μποτιλιαρίσματα με 41 - 42 βαθμούς πέρσι το καλοκαίρι.
Τώρα αν σπάσει το μοτέρ σε καμιά 40000χλμ -όπως του tiger-, θα δείξει....:cool: