PDA

View Full Version : Και ξανα BMW


BATALOS
25-06-2013, 23:53
Tο τελευταιο τριμηνο μου καρφωθηκε η ιδεα να βρω μια παλια bmw για αναπαλαιωση,ρωτουσα φιλους και γνωστους αν ειδανε η ακουσανε κατι αλλα τιποτα.ολη την ημερα στο internet αλλα παλι τιποτα,λογω της δουλειας μου γυρνωντας σε πολλα περιχωρα της θεσσαλιας ρωτουσα οποιονδηποτε εβρισκα μπροστα μου,κοιτουσα μεσα στις αυλες,ειχα τρελαθει τελειως....μεχρι που το Σαββατο βρηκα κατι αξιολογο και το πηρα χωρις δευτερη σκεψη(τωρα αν εκανα καλα θα φανει στην πορεια) αγορασα λοιπον μια EMW πιθανον του 1952 σε καλη κατασταση σε γενικες γραμμες.θα χρειαστω την βοηθεια ολων σας σχετικα με την ιστορια αυτου του μοντελου(εχει καμια σχεση με το R-35?) επισης θα ηθελα να μου πειτε οσοι γνωριζεται τι πρεπει να προσεξω σε μια αναπαλαιωση οπως επισης και μαγαζια που να ασχολουνται με κλασσικες μοτοσυκλετες(κατα προτιμηση βορεια ελλαδα)οπως και site με την ιστορια του emw αλλα και με ανταλακτικα. παρτε και μια πρωτη δοση....

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
26-06-2013, 01:16
Μπράβο Κώστα ... καλορίζικη κ καλοτάξιδη ...

Πες μας μερικές ακόμη κουβέντες ...

Πού την βρήκες, πως την μετέφερες, αν θέλεις - πόσο την πήρες ... :rolleyes:



http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18733&d=1372193365 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18733&d=1372193365)

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18734&d=1372193365 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18734&d=1372193365)

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18735&d=1372193365 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18735&d=1372193365)

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18736&d=1372193365 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18736&d=1372193365)

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18737&d=1372193365 (http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18737&d=1372193365)

vpentza
26-06-2013, 07:48
Πριν πούμε οτιδήποτε, βρες τα s/n της μοτό να αρχίσει το ψάξιμο...
Για την ιστορία, τον ίδιο τρόπο αναζήτησης είχαν κάποιοι Γερμανοί έμποροι στις αρχές της δεκαετίας του 80, που γύριζαν με φορτηγά από χωριό σε χωριό και μάζεψαν πάρα πάρα πολλές μοτοσυκλέτες που μέχρι εκείνη την εποχή η πιό πιθανή κατάληξή τους θα ήταν τα χυτήρια. Κατά δήλωση παλαιών μαστόρων, στα Ελληνικά χυτήρια έχουν χαθεί μοτοσυκλετιστικοί θησαυροί :cool:

Καλή δουλειά φιλαράκο :ye30:

phoenix
26-06-2013, 10:12
Ωραίο εργαλείο

lepanto
26-06-2013, 10:39
Να πω ότι δεν σε ζηλεύω ; Καλη αρχή ,τώρα ξεκινούν τα ωραία ,άντε να Την δούμε και έτοιμη στους δρόμους

BATALOS
26-06-2013, 18:29
Tην πηρα απο ενα χωριο κοντα στην Λαρισα(κυπαρισσι) που βρισκεται στο υψος των διοδιων Μοσχοχωριου.Η προτεινομενη τιμη ητανε στα 1500 ευρω αλλα μετα απο το απαιτουμενο παζαρι επεσε στα 1000 μετα στα 800 και τελικα στα 500.(πιστευω καλη τιμη)την ειχε καποιος που ητανε συλλεκτης αλλα δεν προλαβε να την κανει οπως την ηθελε γιατι ειχε αρκετα προβληματα υγειας.(ειχε και καποιες μηχανες για τις οποιες δεν γνωριζα καν την μαρκα τους(ADLER.EXPRESS JLO)τα τελευταια 3 χρονια ητανε εκτεθειμενη σε ολες τις καιρικες συνθηκες.το καλο της υποθεσης ειναι πως η μανιβελα κατεβαινει ευκολα που σημαινει δεν ειναι κολλημενο το μοτερ(που σημαινει πολλα λεφτα) και οτι το τεποζιτο δεν εχει μεσα δειγμα σκουριας και αυτο γιατι μολις ανοιξα την ταπα ειδα πως ειχε προσαρμοσει μια ναυλον σακουλα.Αλλα πραγματα δεν ειδα να λειπουνε.υπαρχεο καποιος που να ξερει την ιστορια του μοντελου αυτου και εαν εβγαινε με το συγκεκριμενο μοτερ?

PanLampro
26-06-2013, 18:46
Λεσχη Φιλων Κλασσικης Μοτοσικλετας
�������� ����� ����� �������� ������������ :: CLASSIC MOTORCYCLE CLUB OF GREECE (http://www.classicbike.gr/)


BMW/EMW R35-3 1952 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XIVQbT88k38)


αυτή είναι?

pyrosbestis
26-06-2013, 21:00
Καλορίζικη φιλε!!!Πάρε με τηλ είναι στο προφίλ για να σου πω κάποια πράγματα,έχω κάνει αναπαλαίωση σε ΝSU!!!

vpentza
26-06-2013, 22:55
Να επαναλάβω, πως καλύτερα να ξεκινούσες βρίσκοντας τα s/n του κινητήρα και του σκελετού όπου από εκεί θα αρχίζει να ξετυλίγεται το κουβάρι...

Καταρχήν, μοιάζει με αυτό :
http://de.wikipedia.org/wiki/EMW_R_35

http://fritz-dilger.de/emw/emw.htm

BATALOS
26-06-2013, 23:21
Bασιλη απο το ταμπελακι του σκελετου δεν φενεται απολυτως τιποτα,στον κινητηρα δεν ειδα κατι.οι φωτογραφιες που εβαλες ναι ειναι σαν το δικο μου αλλα εχει αλλο μοτερ.ολα τα R-35 εχουνε την μανιβελα στα δεξια,το δικο μου στα αριστερα,λογικα φοραει αλλο μοτερ πιθανον απο r-25.για να σε βοηθησω εαν μπεις στο car και πατησεις ΒMW R-35 βγαζει ενα ακριβως ιδιο και με το ιδιο μοτερ!!! πιθανον να ειναι και αυτο αλλαγμενο το μοτερ,εκτος και εαν στη Ρωσσια το βγαζανε ετσι

vaggosgs1150
26-06-2013, 23:36
Η γριά η κότα έχει το ζουμί.

Μπράβο ρε φίλε

vpentza
26-06-2013, 23:36
Μόλις βρεις τον αρ της μηχανής που πρέπει να βρίσκεται στη βάση των ωστηρίων, κοίτα στο κάτω μέρος της σελίδας που αφορά στα μονοκύλινδρα
Bench Mark Works:Serial Numbers (http://www.benchmarkworks.com/articles/tech/serial.html)

siraxanz
27-06-2013, 07:47
Ωραία η γιαγιά, υπομονή και δύναμη να την κάνεις του κουτιού!

Υπάρχει η ανανέωση μιας παρόμοιας μηχανής ...

Θα μπορέσεις να μάθεις από τον συνφορουμίτη πράματα ;) :)


http://www.gsforum.gr/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1-classic-79/bmw-r25-1951-a-39140/

dionysisgs
27-06-2013, 10:57
κκοουυκκκκλλααααα

BATALOS
27-06-2013, 17:53
ο αριθμος κινητηρα ειναι 202871 (r-24?) τον αριθμο πλαισιου που τον βρισκω?

Anthism
27-06-2013, 20:02
Φίλε μου καλορίζικο και καλοτάξιδο γιατί μην ξεχνάς ότι τέτοια μοτόρια είναι για ταξίδια και ας μην έχουν τις ανέσεις των τελευταίων μοντέλων. Η δική μου βοήθεια είναι αν θέλεις κάποιον ο οποίος έχει πραγματικά πείρα στις αναπαλαιώσεις να τον πάρεις ένα τηλέφωνο γιατί είναι απο αθήνα, και να σου δώσει μια γραμμή, ανταλλακτικά, μερικά τα φτιάχνει και μόνος του, ή ότι άλλο θελήσεις, μπορεί κάποιοι απο εδώ να τον ξέρουν είναι στο Ίλιον και τον λένε Περικλή Παπαμιχαήλ. Τον ξέρω 20 χρόνια και κάθε μέρα κάνει αυτή την δουλειά με πραγματικό μεράκι. Δεν ξέρω αν πρέπει να σου δώσω τηλέφωνο επικοινωνίας χύμα οπότε στείλε μου ενα μνμ. :ye02:

vpentza
27-06-2013, 20:36
ο αριθμος κινητηρα ειναι 202871 (r-24?) τον αριθμο πλαισιου που τον βρισκω?

Σύμφωνα με τις γραφές ο κινητήρας σου είναι από R24
Τον σκελετό του r35 δεν τον γνωρίζω, κοίταξε όμως τις κάτω σωλήνες του σκελετού, αυτές που είναι παράλληλες με το έδαφος και την εξάτμιση. Στο κομμάτι πριν τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ, καμιά 30 πόντους πριν από αυτά...
Ίσως εκεί να βρεις κάτι, κάτω από ατελείωτα στρώματα μπογιάς.....
Αν βέβαια ρωτήσεις τον τυπάκο που έκανε την ανακατασκευή στο link που σου ανέβασα παραπάνω, θα πάρεις πιό άμεση απάντηση....:)

BATALOS
27-06-2013, 21:19
Μολις ανακαλυψα και τον αριθμο πλαισιου. 238692

vpentza
27-06-2013, 22:10
Ο αριθμός παραπέμπει σε σκελετό R25, που οι φωτό όμως δεν το υποστηρίζουν :rolleyes:

Συνήθης πρακτική των παλαιότερων συνεργείων μας ήταν, να αντικαθιστούν με μαεστρία το τμήμα του σκελετού ή να παραποιούν τα νούμερά του ώστε να ταιριάξουν τα νούμερα με κάποια άδεια που είχε αγοραστεί σαν ένα απλό χαρτί....
Όταν υπήρχε η άδεια αλλά όχι η μοτό, το συνεργείο αγόραζε την άδεια και "έφτιαχνε" τα νούμερα στον σκελετό ώστε να ταιριάζουν με αυτά στην άσχετη άδεια....
Αν η δική σου είναι από αντικατάσταση μέρους του σκελετού, θα δεις δεξιά και αριστερά κοψίματα ή κάποια λάμα η οποία μπήκε για να (λέμε τώρα ;)) κολήσει ένα σπασμένο τμήμα του σκελετού....πες μας όμως που βρήκες το s/n του σκελετου...:)

BATALOS
27-06-2013, 22:18
και ομως δεν υπαρχει το παραμικρο κοψιμο-ραψιμο,ουτε καμια λαμα
(το r-25 απο τι γνωριζω δεν εβγαινε ποτε με αυτον το σκελετο) υπαρχει περιπτωση το νουμερου πλαισιου να μην αντιστοιχει στον πινακα της ΒΜW για τον λογο του οτι φτιαχτηκε στην Ρωσσια και ειναι EMW? το μοτερ ενταξει ειναι bmw και στον αντιστοιχο πινακα μας λεει οτι ειναι R-24, Yπαρχει αντιστοιχος πινακας για τα ΕΜW? οσον αφορα το S.N ειναι ακριβως εκει που ειπες Βασιλη

vpentza
27-06-2013, 22:37
Α ρε γούγλη......ψάχνωντας διαβάζω εκπληκτικές ιστορίες.....

Διάβασε παρακάτω, δεν έχω χρόνο τώρα να φτιάξω τη μετάφραση

"As to the R35s, there were two types produced by the East Germans after the war. One being completely from wartime parts and being monikered "BMW". The other used up the remaining stock of R35 parts, but also changed the rear end to have a plunger type suspension rather than the fixed rear end found on wartime models of the R35. These bikes were produced towards the end of the R35 run and about the time that the Munich operations were putting out their postwar bike, the R24. These last R35s, with the postwar produced plunger rear end, were labeled "EMW" for Eisenach Motorwerks. EMW continued in operation until it depleted the entire stock of wartime parts."

BATALOS
27-06-2013, 22:45
τωρα δεσαμε,το μονο που καταλαβα ειναι οτι λεει κατι για το R-35 !!!!!!

vpentza
27-06-2013, 23:06
Δεν κατέεις τα Αγγλικά, πώς πας από ....Γερμανικά ?

http://www.emw-r35.de/EMWgalerie.html

Το Αγγλικό κείμενο λέει σε γενικές γραμμές ότι από τα "υπόλοιπα" του αρχικού εργοστασίου της BMW, κατασκεύασαν οι Ανατολικογερμανοί τα EMW R35 με ό,τι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν !
Το ενδιαφέρον είναι ότι όταν έβαλαν πίσω αμορτισέρ στις τελευταίες R35 ήταν η εποχή που η BMW στη Δυτική Γερμανία έβγαζε τη R24 !!!
Δεδομένου της ανεπάρκειας σχεδίων στην δυτική πλευρά (όλα είχαν μείνει κρυμμένα στην ...ανατολική πλευρά!), οι Βαυαροί του Μονάχου αντέγραψαν τις πρό του πολέμου εναπομείνασες μοτοσυκλέτες για να στήσουν από το 48 τα νέα μοντέλα.....θεωρώ πολύ πολύ πιθανό ο σκελετός σου να έπαιρνε "κουτί" έναν κινητήρα R24 λόγω απόλυτης συμβατότητας, εφόσον τα εργοστάσια έστηναν σχεδόν τα ίδια πράγματα και την ίδια εποχή !!!

BATALOS
27-06-2013, 23:15
A εχει πολυ ψωμι η υποθεση,τωρα ολα αυτο το σκηνικο ειναι καλο η οχι,δηλαδη απο ιστορικης αποψης αξιζει? (οχι οτι με ενδειαφερει,αλλα ετσι απο περιεργεια? υπαρχει περιπτωση τα νουμερα κινητηρα-πλαισιου να συμβαδιζουνε?

vpentza
27-06-2013, 23:16
Κι άλλες πληροφορίες :

Έπιανε max 100χλμ/ώρα, είχε(έχει) 12 λίτρα ρεζερβουάρ, εκαιγε 3,5lt/100kms αν το πήγαινες με ...60

There are several different types of R35.
1. Pre-war R35 (civil)
2. Pre-war R35 (military)
3. Post-war R35 (1945-51)
nr.200000-223309
4. R35 handgear with frontfork without rubbers and undamped (1951)
Nr.223310-226000. R35/2
5. R35 footgear with frontfork without rubbers and undamped (1951) Nr.226001-228200. R35/3
6. R35 footgear with frontfork without
rubbers and damped (1951)
Nr.228201-234000. R35/3
These bikes are all hardtail and called
BMW.
7. EMW R35/3 with softtail.
Cylinderhead with 3 pipes (1952) Nr. 234001-236000
8. EMW R35/3 Cylinderhead with 2 pipes (1952-53) Nr. 236001-256500
9. EMW R35/3 Frame for sidecar
(1954-56?) Nr. 256501-292000 (?)

vpentza
27-06-2013, 23:30
Κάνω τις τελευταίες λογικές σκέψεις της ημέρας και λέω ότι η συνήθης πρακτική του Γερμανικού εργοστασίου ήταν να έχουν και ο σκελετός και το μοτέρ τον ίδιο σειριακό αριθμό (κι όμως αυτές ήταν ιδέες ομαδοποίησης της ...ΙΒΜ :confused:).
Ας δεχτούμε ότι ο κινητήρας δεν μπήκε από το εργοστάσιο αν και εκείνες οι εποχές είναι αδιευκρίνιστα πονηρές.....
Εφόσον έχεις όμως τον αρ. Πλαισίου και εγώ υποθέτω ότι τον ίδιο αριθμό ΘΑ είχε και ο κινητήρας, διαβάζω πάλι το προηγούμενό μου post και θα μπορούσα να πω ότι η μοτό σου είναι παραγωγής 1952-1953 αν και καταρχήν μου ακούγεται η περίοδος αυτή λίγο πιό σύγχρονη σε σχέση με αυτά που διαβάζω

Να μη ψαχτώ άλλο, εξάλλου είναι δική σου πια και είναι ενδιαφέρουσα η αναζήτηση στοιχείων για τόσο παλιά μοτό που είναι μέρος της ιστορίας μιας ταραγμένης περιόδου....
Αν λόγω της δουλειάς σου βρεις κάτι αντίστοιχο, επικοινώνησε μαζί μου σε παρακαλώ.....

Αν ζητάς να δεις αν "αξίζει" θα σου έλεγα ότι δεν βρήκες κάτι "συλλεκτικό" ιδιαίτερα τώρα που δείχνει ότι η μοτό είναι κανιβαλισμένη με άλλο μοτέρ....
Επειδή όμως αντιλαμβάνομαι ότι το R24 μοτέρ θα κάθεται γάντι, θα μπορέσεις να έχεις στο τέλος μια απόλυτα λειτουργική και ασφαλή μοτοσυκλέτα.....
Καλό κουράγιο με την ανακατασκευή και να μας ενημερώνεις για τη πρόοδο της...:ye02:

BATALOS
27-06-2013, 23:49
Βασιλη χιλια ευχαριστω για τον χρονο που σπαταλησες για να με βοηθησεις στο να μαθω το ιστορικο της μοτοσυκλετας μου(αν και πολλα απο τα γραφομενα σου δεν μπορεσα να τα καταλαβω)(πρεπει να κατσω να μελετησω...) καπου διαβασα πως μπορω να στειλω email στα κεντρικα της bmw και να μου δωσουνε ολα τα στοιχεια της μοτοσυκλετας(εκτος και εαν δεν την αναγνωριζει σαν επισημη bmw

vpentza
27-06-2013, 23:59
Ό,τι θες να με ρωτάς....έκανες αυτό που πάντα ήθελα να κάνω εγώ αλλά μένω στην Αθήνα και δεν μπορώ να ψάχνω στην επαρχία, γι αυτό και σε παρακάλεσα εάν βρεις κάτι αντίστοιχο να επικοινωνήσεις μαζί μου....

Μου αρέσει το ψάξιμο για παλιακές μοτοσυκλέτες και αφού έκατσε σε εσένα το φλουρί γιατί να μην βοηθήσω ?

Δεν γνωρίζω εάν η BMW θα σου απαντήσει για τις EMW....
Μετά τον πόλεμο οι Ανατολικογερμανοί έβγαζαν μοτοσυκλέτες (από τα υπόλοιπα του πολέμου είπαμε) με σηματάκι ...BMW
Περίπου το 1946-47 η BMW πήρε την άδεια από τους συμμάχους (:cool:) να δουλέψει πάλι το εργοστάσιο και το 1948 απαίτησε δικαστικά να ΜΗΝ χρησιμοποιούν πλέον οι Ανατολικοί το σήμα της BMW......έτσι και έγινε...
Τότε υιοθέτησαν το EMW......

BATALOS
28-06-2013, 00:10
το οτι εκατσε σε μενα το φλουρι δεν σημαινει πως θα σταματησω να ψαχνω,ειδικα τωρα που πηρα φορα...εαν βρω κατι αντιστοιχο στον ωμο θα στο φερω...και παλι χιλια ευχαριστω

vpentza
28-06-2013, 00:25
το οτι εκατσε σε μενα το φλουρι δεν σημαινει πως θα σταματησω να ψαχνω,ειδικα τωρα που πηρα φορα...εαν βρω κατι αντιστοιχο στον ωμο θα στο φερω...και παλι χιλια ευχαριστω

Be my guest , που λεν και οι κοκκινόκ_λοι :ha16::ha16::ha16:

phoenix
28-06-2013, 13:59
νομιζω οτι προκειτε για λαβρακι φιλε οσο αφορα τον σκελετο της μηχανης θεωρω οτι ειναι σπανιος απο τα λιγα που ξερω τωρα το μοτερ νομιζω οτι εβγαινε ,με 350 κυβικα αλλα τι σε νιαζει καντη κουκλα και θα σαι αρχοντας!!!!και μπορει αργοτερα να βρεις και το δικο της μοτερ

mario
28-06-2013, 14:47
Πολύ ωραίο πρότζεκτ φίλε με υπομονή θα γίνει κούκλα!

Στάλθηκε από το σούπερ ντουπερ κινητό μου!

BATALOS
28-06-2013, 21:12
Πολύ ωραίο πρότζεκτ φίλε με υπομονή θα γίνει κούκλα!

Στάλθηκε από το σούπερ ντουπερ κινητό μου!
να και μια φωτογραφια για του που ακριβως ειναι ο αριθμος πλαισιου(μπροστα απο το δεξι αμορτισερ και σχεδον κατω απο την σελα,εκει που εχω μαρκαρει την περιοχη με δυο ασπρα αυτοκολλητακια)

TEOSS
29-06-2013, 03:46
Η επαναφορά στην αρχική κατάσταση (γνησιότητα) και λειτουργικότητα, θα κοστίσει ένα τσουβάλι γιούρα ... ώστε να γίνει έτσι :1955 EMW R35 (SOLD) (http://cooleurobikes.com/1955-emw-r35/) ...
και πάλι τα <<νούμερα>> κινητήρα-πλαισίου δεν θα έχουν αντιστοιχία.

Εάν θες πράγματι να την επαναφέρεις, ξεκίνα από εδώ αγοράζοντας τα μηχανικά μέρη (κινητήρας-κιβώτιο) ...Motor Getriebe EMW R35 R 35 Lima Zündung DDR defekt / unvollständig (3) | eBay (http://www.ebay.de/itm/Motor-Getriebe-EMW-R35-R-35-Lima-Zundung-DDR-defekt-unvollstandig-3-/141004949094?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item20d48cc666)


Ακόμα και έτσι να το κρατήσεις θέλει πολύ δουλειά και έξοδα για να γίνει αξιοπρεπώς λειτουργικό.

Άδεια κυκλοφορίας έχει? Με τι και σαν τι, το κυκλοφορούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ... όταν το κυκλοφορούσε ?
....;)

Υ.Γ.
Με υπομονή και ψάξιμο βρίσκεις ...
Bonhams 1793 : 1954 EMW 342cc R35 Frame no. 267063 Engine no. 267063 (http://www.bonhams.com/auctions/18033/lot/93/)
EMW/BMW R35 - Dutch Lion Motorbikes (http://www.dutch-lion-motorbikes.com/en/motorcycles/emw-bmw-r35)
EMW R35 350 cm³ 1955 - Tornio - Motorcycle - Nettimoto (http://www.nettimoto.com/en/emw/r35/1530621)

και μαθαίνεις ...
http://bmwvmca.org/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=235&Itemid=37
Eisernes aus Eisenach: Die BMW und EMW R35: 9783980663113: Amazon.com: Books

;)

BATALOS
29-06-2013, 12:15
θοδωρη βασικος μου στοχος ειναι να το κρατησω οπως εχει γιατι οπως ειπες πολυ ευστοχα στο να το επαναφερω στην αρχικη του κατασταση θα κοστισει ενα ~τσουβαλι γιουρα~ καποια ατομα που το ειδανε απο κοντα και ασχολουνται με ανακατασκευες μου ειπανε πως τα περισσοτερα πραγματα σωζονται με μικρο σχετικα κοστος(μπουκαλες,αμορτισερ,φτερα,τεποζιτο,μονοσελο)οσον αφορα τα χαρτια δεν υπαρχουνε...σε ευχαριστω πολυ για τις σελιδες που μου υπεδειξες,σιγουρα θα χρειστω και την δικη σου βοηθεια οσο και πολλων αλλων εδω μεσα!!!

vpentza
29-06-2013, 20:41
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου στο car έναν Βολιώτη που πούλαγε παλιακές μοτό αλλά και σκέτες ....άδειες

TEOSS
30-06-2013, 03:22
θοδωρη βασικος μου στοχος ειναι να το κρατησω οπως εχει γιατι οπως ειπες πολυ ευστοχα στο να το επαναφερω στην αρχικη του κατασταση θα κοστισει ενα ~τσουβαλι γιουρα~ καποια ατομα που το ειδανε απο κοντα και ασχολουνται με ανακατασκευες μου ειπανε πως τα περισσοτερα πραγματα σωζονται με μικρο σχετικα κοστος(μπουκαλες,αμορτισερ,φτερα,τεποζιτο,μονοσελο)οσον αφορα τα χαρτια δεν υπαρχουνε...σε ευχαριστω πολυ για τις σελιδες που μου υπεδειξες,σιγουρα θα χρειστω και την δικη σου βοηθεια οσο και πολλων αλλων εδω μεσα!!!

Ιδίως εάν <<πιάνουν τα χέρια σου>> θα γλυτώσεις αρκετά χρήματα, όπως ο συμφορουμίτης s-ex-rx pig !

Το θέμα είναι σε τι κατάσταση είναι τα μηχανικά και το ηλεκτρικό σύστημα, κυρίως επειδή η μοτό έχει μείνει πολλά χρόνια εκτός λειτουργίας.

Μόλις την λύσεις θα έχεις μια ποιο καθαρή εικόνα του εσωτερικού της.

Ο κινητήρας που φορά έχει το πλεονέκτημα ότι επισκευάζεται εύκολα, λόγο πληθώρας ανταλλακτικών (σε αντίθεση με τον 350cc που φόραγε μαμά).

Μόλις τελειώσεις θα έχεις μια σπάνια, όμορφη και πλήρως λειτουργική μοτό !
Ότι θελήσεις, στην διάθεσή σου να βοηθήσω. Καλή ανακατασκευή !!!:)

tsitsos
30-06-2013, 07:17
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου στο car έναν Βολιώτη που πούλαγε παλιακές μοτό αλλά και σκέτες ....άδειες
το τηλεφωνο του ειναι 24210 80114, ζητας τον Γιαννη η τον Αλεξη, αλλα δεν ξερω αν θα βγαλεις ακρη...;)

vpentza
30-06-2013, 10:07
το τηλεφωνο του ειναι 24210 80114, ζητας τον Γιαννη η τον Αλεξη, αλλα δεν ξερω αν θα βγαλεις ακρη...;)

Εγώ πάντως, παλαιότερα ΔΕΝ είχα βγάλει άκρη......ο φιλαράκος είχε την εντύπωση ότι πούλαγε ....διαστημόπλοια :D
Δεν χάνει όμως τίποτε να τον ρωτήσει πως μπορεί να κάνει match μια παλιακή άδεια με τη δική του μοτό....;)

tsitsos
30-06-2013, 12:50
:ye31:Εγώ πάντως, παλαιότερα ΔΕΝ είχα βγάλει άκρη......ο φιλαράκος είχε την εντύπωση ότι πούλαγε ....διαστημόπλοια :D
Δεν χάνει όμως τίποτε να τον ρωτήσει πως μπορεί να κάνει match μια παλιακή άδεια με τη δική του μοτό....;)

;):ye31:

BATALOS
30-06-2013, 23:02
Ξεκινησανε τα οργανα.... σε πρωτη φαση βγηκανε τα φτερα,τεποζιτο μονοσελο,φαναρι ολα λυσανε σχετικα ευκολα,οταν ομως επιχειρησα να βγαλω τον αξονα απο τον μπροστινο τροχο αρχισανε τα δυσκολα.τον ζεστανα με το καμινετο,τον εριξα ανισκωριακο και τελος ενα κουτακι coca cola και,.....τα παρατησα για αυριο....ειπαμε σιγα σιγα για να το απολαυσουμε!!!

vpentza
30-06-2013, 23:17
Χωρίς παγωμένη μπύρα δίπλα σου, ο άξονας δεν βγαίνει.....
Δοκίμασε πάλι....:D

BATALOS
30-06-2013, 23:25
Ξεκινησανε τα οργανα.... σε πρωτη φαση βγηκανε τα φτερα,τεποζιτο μονοσελο,φαναρι ολα λυσανε σχετικα ευκολα,οταν ομως επιχειρησα να βγαλω τον αξονα απο τον μπροστινο τροχο αρχισανε τα δυσκολα.τον ζεστανα με το καμινετο,τον εριξα ανισκωριακο και τελος ενα κουτακι coca cola και,.....τα παρατησα για αυριο....ειπαμε σιγα σιγα για να το απολαυσουμε!!![/QUOTE]

siraxanz
30-06-2013, 23:41
http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18823&d=1372623704


http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18824&d=1372623704

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18825&d=1372623704


http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18826&d=1372623704


http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18827&d=1372623704

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18828&d=1372623704


http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18829&d=1372623704

http://www.gsforum.gr/attachment.php?attachmentid=18830&d=1372623704

Να χαρώ ανεβατόριο μηχανής:D

Πιό πολλές φωτό και στις λεπτομέρειες να θυμάσαι τι έκανες και που είναι τι....

Προχώρα δυνατά, σε παρακολουθούμε με αγωνία!

siraxanz
30-06-2013, 23:42
ΑΠ'ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΓΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝΕ ΤΑ έφηβα ΓΕΡΑΚΙΑ :ye02:

BATALOS
30-06-2013, 23:44
δεν θελω σχολια για το ανεβατοριο...

siraxanz
01-07-2013, 00:37
δεν θελω σχολια για το ανεβατοριο...

:D οκ σιωπώ:D:D