PDA

View Full Version : Νόμος απόσυρσης μηχανής για αγορά καινούριας !!!!!!!!!!


riko46
19-07-2009, 12:40
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3245/2004 (ΦΕΚ 110/Α΄) ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΩΝ


* (εκτός από το ΦΕΚ 110Α/2004 υπαρχει και ένα συμπληρωματικό 91Α/12-04-2005)

Με στόχο τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών και της οδικής ασφάλειας, προωθείται από
την Κυβέρνηση πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου των κυκλοφορούντων δικύκλων
κυλινδρισμού άνω των 50 κυβικών εκατοστών.

Προς τούτο εκδόθηκε ο ν. 3245/2004 –άρθρο 2 (ΦΕΚ 110/Α΄) «Κίνητρα για τη ανανέωση των
κυκλοφορούντων δικύκλων μοτοσικλετών» και η κατʼ εξουσιοδότηση της παραγράφου 7 του
άρθρου 2 του ανωτέρω νόμου εκδόθηκε η αριθμ. 37687/4039/2004 (Φ.Ε.Κ 984Β/30-6-2004)
(http://www.pitstop.gr/showthread.php?t=3885)
Κοινή Υπουργική Απόφαση για την εφαρμογή του μέτρου.

Σας επισυνάπτουμε τον ανωτέρω νόμο και την απόφαση και παρακαλούμε με προσωπική σας
παρέμβαση και ευθύνη να προωθηθεί η δραστηριοποίηση των υπηρεσιών σας, για να αρχίσει
άμεσα η εφαρμογή του μέτρου

Με την παρούσα εγκύκλιο καταγράφονται στη συνέχεια τα βασικά θέματα που προκύπτουν από
το ανωτέρω νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την εφαρμογή του μέτρου της ανανέωσης του
στόλου των κυκλοφορούντων 3333333333δικύκλων.

Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δώσετε στις παραγράφους 8, 9 και 13 της εγκυκλίου που
αφορούν τα ακόλουθα θέματα:
· Ενέργειες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που εντάσσονται στο πρόγραμμα παραλαβής των
προς απόσυρση δικύκλων (παρ.13)
· Διαδικασία παράδοσης του προς απόσυρση δικύκλου (παρ.8)
· Έκδοση βεβαίωσης απόσυρσης (παρ.9)

1. Αντικείμενο του προγράμματος ανανέωσης του στόλου των κυκλοφορούντων δικύκλων
Το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου των κυκλοφορούντων δικύκλων, αφορά την παροχή
κινήτρων για την οριστική απόσυρση από την κυκλοφορία και καταστροφή δικύκλων
μοτοσικλετών, με κυλινδρισμό άνω των 50 κ.ε. και ηλικίας δέκα ετών και άνω (ταξινομημένων
μέχρι και το 1994) και την αντικατάσταση τους με καινούργιες μοτοσικλέτες νέας τεχνολογίας.

2. Κίνητρα για την εφαρμογή του προγράμματος ανανέωσης του στόλου των κυκλοφορούντων
δικύκλων
Οι νέες δίκυκλες μοτοσικλέτες που τίθενται σε κυκλοφορία σε αντικατάσταση των
αποσυρομένων σε εφαρμογή του υπόψη μέτρου απολαμβάνουν των ακολούθων απαλλαγών:
· α. Απαλλάσσονται του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου 124 του Ν.2960/2001
(ΦΕΚ265/Α΄) τέλους ταξινόμησης.
· β. Απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής των τελών κυκλοφορίας, οριστικά
εφ΄όσον έχουν κυλινδρισμό άνω των 50 κ.εκ. και για πέντε έτη εφ΄όσον έχουν κυλινδρισμό άνω
των 300 κ.εκ.

3. Χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρούν τα προς απόσυρση δίκυκλα
Για την εφαρμογή του μέτρου γίνονται δεκτές προς απόσυρση δίκυκλες μοτοσικλέτες με τα
ακόλουθα χαρακτηριστικά και προϋποθέσεις :
· α. Ο κυλινδρισμός του κινητήρα τους υπερβαίνει τα 50 κυβικά εκατοστά
· β. Έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα μέχρι και το έτος 1994
· γ. Αποσύρονται οριστικά από την κυκλοφορία και καταστρέφονται.
· δ. Κατά την παράδοσή τους προς απόσυρση πρέπει να φέρουν τον βασικό τους
λειτουργικό εξοπλισμό (πλαίσιο, κινητήρα, τροχούς, ελαστικά) , έστω και αν ο κινητήρας τους δεν
λειτουργεί
· ε. Έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας από το έτος 2004 και μέχρι το έτος της
απόσυρσης.
· στ. Συνοδεύονται από άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες. Στις περιπτώσεις που η προς
απόσυρση δίκυκλη μοτοσικλέτα στερείται άδειας κυκλοφορίας ή πινακίδα (λόγω απώλειας ή
φθοράς), εκδίδονται ατελώς, νέα άδεια κυκλοφορίας για απόσυρση ή βεβαίωση υποβολής
δικαιολογητικών για έκδοση πινακίδας κυκλοφορίας, αντίστοιχα.

4. Χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι νέες δίκυκλες μοτοσικλέτες που τίθενται σε
κυκλοφορία σε αντικατάσταση των αποσυρομένων
Οι νέες δίκυκλες μοτοσικλέτες που τίθενται σε κυκλοφορία σε αντικατάσταση των
αποσυρομένων πρέπει να έχουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
· Να είναι καινούργιες,
· Να έχουν παλινδρομικό εμβολοφόρο κινητήρα με κυλινδρισμό που υπερβαίνει τα 50 κυβικά
εκατοστά της δασμολογικής κλάσης ΕΧ 8711 της Συνδυασμένης Ονοματολογίας.
· Να είναι νέας τεχνολογίας σύμφωνα με τον ορισμό που δίδεται από τον νόμο.

5. Χαρακτηρισμός δικύκλων μοτοσικλετών νέας τεχνολογίας
Για την εφαρμογή του μέτρου της ανανέωσης του στόλου των δικύκλων, δίδεται από τον νόμο, ο
ορισμός της «δίκυκλης μοτοσικλέτας νέας τεχνολογίας».
Σύμφωνα με τον ορισμό αυτό, ως «δίκυκλες μοτοσικλέτες νέας τεχνολογίας» χαρακτηρίζονται οι
δίκυκλες μοτοσικλέτες με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 50 κυβικών εκατοστών, που πληρούν
εκ κατασκευής, σε ότι αφορά τις εκπομπές καυσαερίων, την οδηγία 2002/51/ΕΚ ή νεώτερη.

Κατ΄ εξαίρεση, και για μια μεταβατική περίοδο που λήγει την 31.12.2004, ως «δίκυκλες
μοτοσικλέτες νέας τεχνολογίας» χαρακτηρίζονται και οι μοτοσικλέτες που πληρούν εκ
κατασκευής, σε ότι αφορά τις εκπομπές καυσαερίων, την οδηγία 97/24/ΕΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5, υπό
την προϋπόθεση ότι μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου:
· (α). Έχει υποβληθεί στην αρμόδια Τελωνειακή Αρχή δήλωση άφιξης Οχήματος, (ΔΑΟ) για
δίκυκλες μοτοσικλέτες με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 300 κυβικών εκατοστών ή αίτηση για
λήψη στοιχείων προκειμένου για δίκυκλες μοτοσικλέτες με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 50 και
μέχρι 125 κυβικά εκατοστά, ή
· (β). Έχουν τεθεί σε καθεστώς φορολογικής αποθήκης,
·

(γ). Βρίσκονται σε προσωρινή εναπόθεση ή έχουν τεθεί σε καθεστώς Τελωνειακής
Αποταμίευσης, προκειμένου για δίκυκλες μοτοσικλέτες τρίτων χωρών, ή
· (δ). Έχουν τεθεί σε ελεύθερη κυκλοφορία στο όνομα του εισαγωγέα και σε ανάλωση ή
· (ε). Έχει εκδοθεί πιστοποιητικό ταξινόμησης, ή άδεια κυκλοφορίας ως καινούργιες στο
όνομα του εισαγωγέα της δίκυκλης μοτοσικλέτας

6. Διάρκεια του προγράμματος της ανανέωσης του στόλου των δικύκλων
Για την παροχή των κινήτρων που προβλέπονται από το πρόγραμμα για την ανανέωση του
στόλου των δικύκλων, η απόσυρση της παλαιάς δίκυκλης μοτοσικλέτας και η θέση σε
κυκλοφορία του νέας πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι 31-12-2009.
Εξαιρετικά, για την παροχή των κινήτρων για τις τιθέμενες σε κυκλοφορία δίκυκλες μοτοσικλέτες
νέας τεχνολογίας, που πληρούν εκ κατασκευής την οδηγία 97/24/ΕΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5, η απόσυρση
και η θέση σε κυκλοφορία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι 31-12-2004.

7. Φορείς παραλαβής των αποσυρόμενων δικύκλων μοτοσικλετών.
Η παραλαβή των αποσυρόμενων δικύκλων μοτοσικλετών γίνεται από τον ΟΔΔΥ για όλες τις
περιοχές της χώρας .
Εναλλακτικά, για τους νομούς που δεν υπάρχουν υποκαταστήματα του Ο.Δ.Δ.Υ., η παραλαβή
των δικύκλων μοτοσικλετών μπορεί να γίνει και από υπηρεσία της οικείας Νομαρχιακής
Αυτοδιοίκησης, που θα καθορισθεί με απόφαση του Νομάρχη.

Ο Ο.Δ.Δ.Υ. έχει υπηρεσίες στις ακόλουθες περιοχές:
α. Αττική: Κέντρο Άνω Λιοσίων
β. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Πολίχνης και Κέντρο Σίνδου
γ. Λάρισα: Κέντρο Σικουρίου
δ. Πάτρα: Κέντρο Αχαγιάς

8. Διαδικασία παράδοσης του προς απόσυρση δικύκλου

Για την παράδοση της προς απόσυρση δίκυκλης μοτοσικλέτας, εφαρμόζεται η ακόλουθη
διαδικασία:
(1). Ο ιδιοκτήτης της προς απόσυρση δίκυκλης μοτοσικλέτας παραδίδει την μοτοσικλέτα, σε
οποιοδήποτε υποκατάστημα τον ΟΔΔΥ επιθυμεί, ή εναλλακτικά, για τους νομούς που δεν
υπάρχουν υποκαταστήματα του Ο.Δ.Δ.Υ., η παράδοση μπορεί να γίνει και στις οικείες
Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις.
(2) Μαζί με την παράδοση της δίκυκλης μοτοσικλέτας, υποβάλλονται στην κατά τα ανωτέρω
αρμόδια υπηρεσία και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
α. αίτηση απόσυρσης,
β. υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν.1599/1986 (Φ.Ε.Κ. Αʼ75) του ιδιοκτήτη της δίκυκλης
μοτοσικλέτας, στην οποία δηλώνει ότι «η αριθ. κυκλοφορίας………… δίκυκλη μοτοσικλέτα,
ιδιοκτησίας του, έχει κυλινδρισμό άνω των 50 κ.ε., έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα μέχρι και το έτος
1994, έχει καταβάλλει τα τέλη κυκλοφορίας από το έτος 2004 και μέχρι το έτος απόσυρσης,
καθώς και ότι την αποσύρει οριστικά από την κυκλοφορία, προκειμένου να την αντικαταστήσει με
άλλη νέας τεχνολογίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3245/2004»
γ. την άδεια κυκλοφορίας και
δ. την πινακίδα κυκλοφορίας.
Σε περίπτωση έλλειψης πινακίδας ή άδειας κυκλοφορίας, λόγω απώλειας ή φθοράς, ο
ενδιαφερόμενος υποχρεούται πριν την παράδοση του δικύκλου να προβεί στην προβλεπόμενη
διαδικασία για την παραλαβή νέας άδειας ή πινακίδας κυκλοφορίας. Προς τούτο ο
ενδιαφερόμενος υποβάλλει στην αρμόδια Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών
όλα τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία για την έκδοση νέας
αδείας κυκλοφορίας ή πινακίδας (λόγω απώλειας ή φθοράς) εκτός από το προβλεπόμενο

παράβολο. Η Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών αφού ελέγξει τα
δικαιολογητικά που προβλέπονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, χορηγεί στον
ενδιαφερόμενο «Αντίγραφο αδείας κυκλοφορίας για απόσυρση» ή «Βεβαίωση υποβολής
δικαιολογητικών για ανταλλακτική πινακίδα λόγω απόσυρσης», αντίστοιχα. Στην περίπτωση αυτή
ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει στον Ο.Δ.Δ.Υ. ή στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, αντί της πινακίδας
κυκλοφορίας, ή της άδειας κυκλοφορίας την ανωτέρω αναφερομένη «Βεβαίωση» ή «Αντίγραφο».
Η «Βεβαίωση υποβολής δικαιολογητικών για ανταλλακτική πινακίδα λόγω απόσυρσης»
συντάσσεται σύμφωνα με το υπόδειγμα 3 που επισυνάπτεται στην παρούσα και αποτελεί
αναπόσπαστο μέρος αυτής.

(3). Η παραδιδόμενη στον Ο.Δ.Δ.Υ. ή στην αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης,
προς απόσυρση δίκυκλη μοτοσικλέτα, θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις που τίθενται από
το νόμο.

(4). Ο Ο.Δ.Δ.Υ. ή η αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ελέγχει την ταυτότητα της
δίκυκλης μοτοσικλέτας, επαληθεύοντας με βάση την άδεια και την πινακίδα κυκλοφορίας, το
εργοστάσιο κατασκευής και τον αριθμό πλαισίου της.
Ακολούθως ελέγχει, με βάσει την άδεια κυκλοφορίας, αν ο κυλινδρισμός του κινητήρα της
υπερβαίνει τα 50 κυβικά εκατοστά και έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα μέχρι και το έτος 1994, ώστε
να βεβαιωθεί ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις απόσυρσης.

(5). Εφʼ όσον ο Ο.Δ.Δ.Υ. ή η αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης διαπιστώσει την
ταυτότητα του δικύκλου, και βεβαιωθεί ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις απόσυρσης, το
παραλαμβάνει και εκδίδει δελτίο ποσοτικής παραλαβής ή πρωτόκολλο παράδοσης και
παραλαβής, αντίστοιχα, σε δύο (2) αντίτυπα, όπως το υπόδειγμα 1, που επισυνάπτεται στην
παρούσα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.
Το πρώτο από τα αντίτυπα (στέλεχος) παραμένει στο αρχείο της υπηρεσίας που το εξέδωσε και
το άλλο παραδίδεται στον ενδιαφερόμενο, προκειμένου να το παραδώσει στην οποιαδήποτε
Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών για την χορήγηση Βεβαίωσης Απόσυρσης.
Μαζί με το δελτίο ποσοτικής παραλαβής ή το πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής, κατά
περίπτωση, επιστρέφονται στον ενδιαφερόμενο η άδεια και η πινακίδα κυκλοφορίας, εφόσον
υπάρχει, ή η «Βεβαίωση υποβολής δικαιολογητικών για ανταλλακτική πινακίδα λόγω
απόσυρσης» το «Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας για απόσυρση». Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο
της άδειας κυκλοφορίας ή του «Αντιγράφου» κρατείται από την υπηρεσία που παραλαμβάνει το
δίκυκλο και το συνοδεύει μέχρι την καταστροφή του.
Αν δεν διαπιστωθεί η ταυτότητα του δικύκλου διακόπτεται η διαδικασία και ο Ο.Δ.Δ.Υ. ή η
Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση παρακρατεί τα στοιχεία κυκλοφορίας του (άδεια και πινακίδα) και τα
αποστέλλει με έγγραφό του στην αρμόδια Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών
για τα περαιτέρω.



...........................:cool:

riko46
19-07-2009, 12:42
9. Έκδοση βεβαίωσης απόσυρσης

Για την έκδοση βεβαίωσης απόσυρσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

(1). Ο ιδιοκτήτης της προς απόσυρση δίκυκλης μοτοσικλέτας ή ο εξουσιοδοτημένος
εκπρόσωπός του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και
Επικοινωνιών και υποβάλλει αίτηση απόσυρσης του δικύκλου με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
· α. υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν.1599/1986 του ιδιοκτήτη της δίκυκλης
μοτοσικλέτας, στην οποία δηλώνει ότι «η αριθ. κυκλοφορίας………… δίκυκλη μοτοσικλέτα,
ιδιοκτησίας του, έχει κυλινδρισμό άνω των 50 κ.ε., έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα μέχρι και το έτος
1994 και ότι την αποσύρει οριστικά από την κυκλοφορία, προκειμένου να την αντικαταστήσει με
άλλη νέας τεχνολογίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3245/2004.»,
·
β. την άδεια κυκλοφορίας, ή το σχετικό «Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας για απόσυρση»
· γ. την πινακίδα κυκλοφορίας ή τη σχετική «βεβαίωση υποβολής δικαιολογητικών για
ανταλλακτική πινακίδα λόγω απόσυρσης»,
· δ. το δελτίο ποσοτικής παραλαβής του Ο.Δ.Δ.Υ. ή το πρωτόκολλο παράδοσης -
παραλαβής της αρμόδιας Νομαρχιακής Υπηρεσίας και
· ε. επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αποδείξεων καταβολής τελών κυκλοφορίας από το 2004
και μέχρι το έτος απόσυρσης, ή σε περίπτωση απώλειας αυτών, σχετική βεβαίωση από τη Δ.Ο.
Υ.

(2). Η Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών ελέγχει τα στοιχεία της δίκυκλης
μοτοσικλέτας μέσω του ON LINE συστήματος και αφού διαπιστώσει την ορθότητά τους και ότι
πληρούνται οι προϋποθέσεις απόσυρσης, προβαίνει στην οριστική διαγραφή της από τα
τηρούμενα μητρώα και χορηγεί σχετική μηχανογραφημένη «Βεβαίωση Απόσυρσης», η οποία
είναι προσωπική και δεν μεταβιβάζεται, σύμφωνα με το υπόδειγμα 2, που επισυνάπτεται στην
παρούσα.

(3). Η βεβαίωση απόσυρσης εκδίδεται σε τρία αντίγραφα, τα οποία υπογράφονται και
σφραγίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο της υπηρεσίας.
· Το πρώτο αντίγραφο φέρει την ένδειξη «Αντίγραφο για την υπηρεσία» και φυλάσσεται στην
υπηρεσία σε ειδικό φάκελο.
· Το δεύτερο και το τρίτο αντίγραφο φέρουν τις ενδείξεις «Αντίγραφο για το Τελωνείο» και
«Αντίγραφο για την ταξινόμηση», αντίστοιχα και παραδίδονται στον ενδιαφερόμενο, προκειμένου
να κατατεθούν αρμοδίως για να τύχει των προβλεπομένων απαλλαγών για την αγορά νέου
δικύκλου.
Η βεβαίωση απόσυρσης φέρει κωδικό αριθμό, ο οποίος αρχίζει με χαρακτηριστικό γράμμα που
ορίζεται από τη Διεύθυνση Οργάνωσης και Πληροφορικής του Υπουργείου Μεταφορών και
Επικοινωνιών, ακολουθεί ο κωδικός της υπηρεσίας και στη συνέχεια αύξων πενταψήφιος
αριθμός σειράς.

(4). Σε περίπτωση που υπάρχει παρακράτηση κυριότητας δεν θα είναι δυνατή η απόσυρση
παρά μόνο αν προηγηθεί άρση της παρακράτησης της κυριότητας.

(5). Σε περίπτωση απώλειας της «βεβαίωσης απόσυρσης» εκδίδεται αντίστοιχο
μηχανογραφημένο αντίγραφο, μόνο από ειδικώς προς τούτο, εξουσιοδοτημένους από το
Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, υπαλλήλους των Νομαρχιακών υπηρεσιών
Μεταφορών και Επικοινωνιών, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου και αιτιολογημένη
απόφαση του Διευθυντή των υπηρεσιών αυτών.
Σε περίπτωση δεύτερης ή και επόμενης απώλειας των ανωτέρω στοιχείων είναι δυνατή η
έκδοση αντιγράφου μόνο από τους ανωτέρω εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, ύστερα από
αίτηση του ενδιαφερομένου και αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Νομάρχη.

10. Αγορά δικύκλου νέας τεχνολογίας – Εφαρμογή των κινήτρων
Για να επωφεληθεί των προβλεπόμενων κινήτρων του νόμου, ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης της
αποσυρθείσας δίκυκλης μοτοσικλέτας, εφαρμόζονται τα ακόλουθα:
α. Η «Βεβαίωση Απόσυρσης» (αντίγραφο για το Τελωνείο) παραδίδεται στον εισαγωγέα ή στον
έμπορο από τον ενδιαφερόμενο, ή στην αρμόδια τελωνειακή υπηρεσία αν η εισαγωγή της
δίκυκλης μοτοσικλέτας γίνει από τον ίδιο.
β. Οι προβλεπόμενες από τον νόμο απαλλαγές ισχύουν για τη δίκυκλη μοτοσικλέτα που
αγοράζεται από τον ιδιοκτήτη του αποσυρόμενου δικύκλου και σε περίπτωση μεταβίβασης
αυτής, η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας ακολουθεί τη δίκυκλη μοτοσικλέτα.
γ. Για την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας του νέου δικύκλου με τη διαδικασία της απόσυρσης,
υποβάλλονται από τον ενδιαφερόμενο όλα τα προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις

δικαιολογητικά και επιπλέον η «Βεβαίωση Απόσυρσης» (αντίγραφο για την ταξινόμηση). Η
Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών, προκειμένου να εκδώσει την άδεια
κυκλοφορίας, ελέγχει επιπρόσθετα αν το υπόψη δίκυκλο είναι νέας τεχνολογίας, κατά τα
οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 2 του ν.3245/2004.

δ. Στην εκδιδόμενη με την ανωτέρω διαδικασία της απόσυρσης, άδεια κυκλοφορίας του
δικύκλου, θα υπάρχει η ένδειξη «Κυκλοφορεί σε αντικατάσταση του αριθμ……. αποσυρθέντος
δικύκλου» και με βάση την ένδειξη αυτή θα ισχύουν, για το υπόψη δίκυκλο, οι προβλεπόμενες
από τον νόμο απαλλαγές για τα τέλη κυκλοφορίας.
Για τις δίκυκλες μοτοσικλέτες, για τις οποίες παρέχονται τα ανωτέρω κίνητρα, χορηγείται το
προβλεπόμενο από τον νόμο ετήσιο ειδικό σήμα που χορηγείται και για τα λοιπά
απαλλασσόμενα από τα τέλη κυκλοφορίας οχήματα, με την καταβολή της προβλεπόμενης από
τις ισχύουσες διατάξεις, κάθε φορά, αξίας.

11. Διαδικασία τελωνισμού, οριστικοποίησης της απαλλαγής ή επιστροφής του τέλους
ταξινόμησης δικύκλων νέας τεχνολογίας.

Το τέλος ταξινόμησης που έχει καταβληθεί κατά τον τελωνισμό δίκυκλων μοτοσικλετών νέας
τεχνολογίας επιστρέφεται στις εμπορικές επιχειρήσεις, εφόσον μέχρι την έναρξη ισχύος του
νόμου, το δίκυκλο δεν έχει πωληθεί και ταξινομηθεί στο όνομα ιδιωτών.

Για τον τελωνισμό, την οριστικοποίηση της απαλλαγής ή την επιστροφή του τέλους ταξινόμησης,
εφαρμόζονται τα ακόλουθα:

α. Κατά τον τελωνισμό καινούργιων δικύκλων μοτοσικλετών με παλινδρομικό εμβολοφόρο
κινητήρα με κυλινδρισμό που υπερβαίνει τα 50 κυβικά εκατοστά, με απαλλαγή από το τέλος
ταξινόμησης, κατατίθεται στην αρμόδια Τελωνειακή Αρχή χρηματική παρακαταθήκη ή εγγυητική
επιστολή τραπέζης, το ύψος της οποίας καλύπτει το σύνολο του αναλογούντος τέλους
ταξινόμησης.
Η χρηματική παρακαταθήκη επιστρέφεται ή η εγγύηση αποδεσμεύεται, μερικά ή ολικά, με την
τήρηση της διαδικασίας οριστικοποίησης της απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης που
προβλέπεται στο άρθρο αυτό.

β. Η οριστικοποίηση της απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης θα πραγματοποιείται ύστερα από
αίτηση του ενδιαφερόμενου εισαγωγέα ή ιδιώτη στην αρμόδια Τελωνειακή Αρχή τελωνισμού της
δίκυκλης μοτοσικλέτας, στο όνομα του οποίου έχει κατατεθεί το σχετικό Τελωνειακό Παραστατικό
και έχει εκδοθεί το πιστοποιητικό ταξινόμησης.
Με την αίτηση συνυποβάλλονται η μηχανογραφημένη «Βεβαίωση Απόσυρσης» (αντίγραφο για το
Τελωνείο), η άδεια κυκλοφορίας της νέας μοτοσικλέτας και προκειμένου για εισαγωγέα,
αντίγραφο του τιμολογίου πώλησης.
Η αίτηση, προκειμένου για εισαγωγέα, θα υποβάλλεται το αργότερο μέσα σε τρεις (3) μήνες από
την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου πώλησης ή από της ημερομηνίας έκδοσης της άδειας
κυκλοφορίας της νέας μοτοσικλέτας, προκειμένου για ιδιώτη.

γ. Η επιστροφή του τέλους ταξινόμησης που έχει ήδη καταβληθεί κατά τον τελωνισμό δίκυκλης
μοτοσικλέτας κατά εφαρμογή της παραγράφου 6 του άρθρου 2 του Ν.3245/2004, θα
πραγματοποιείται ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου εισαγωγέα ή εμπόρου στην αρμόδια
Τελωνειακή Αρχή τελωνισμού της δίκυκλης μοτοσικλέτας, εφαρμοζομένων ανάλογα των
διατάξεων περί επιστροφής καταβληθέντων φόρων.
Στην αίτηση επισυνάπτονται κατά περίπτωση τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην
προηγούμενη περίπτωση β.
Η επιστροφή του τέλους ταξινόμησης ενεργείται με Απόφαση του Προϊσταμένου της Τελωνειακής

Αρχής στην οποία έχει καταβληθεί το τέλος ταξινόμησης της νέας μοτοσικλέτας.

δ. Η αρμόδια Τελωνειακή Αρχή αφού ελέγξει τη συμφωνία και την ακρίβεια των υποβαλλόμενων
στοιχείων προβαίνει είτε στην οριστικοποίηση της απαλλαγής με σχετική πράξη επί του
Τελωνειακού Παραστατικού τελωνισμού είτε στην έκδοση Απόφασης επιστροφής του
καταβληθέντος τέλους ταξινόμησης.

ε. Οι εισαγωγείς ή οι ιδιώτες που παραλαμβάνουν δίκυκλη μοτοσικλέτα με απαλλαγή από το
τέλος ταξινόμησης και τη θέτουν σε κυκλοφορία χωρίς προηγούμενη απόσυρση παλαιάς
μοτοσικλέτας, υποχρεούνται όπως, μέσα σε τέσσερις (4) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης
του τιμολογίου πώλησης, ή απόδειξης λιανικής πώλησης, προκειμένου για εισαγωγέα ή από την
έκδοση της άδειας κυκλοφορίας, προκειμένου για ιδιώτη, να προσέλθουν στην αρμόδια
Τελωνειακή Αρχή για την καταβολή του αναλογούντος τέλους ταξινόμησης. Μετά την παρέλευση
της προθεσμίας αυτής, επιφυλασσομένων των περί λαθρεμπορίας διατάξεων του Ν.2960/2001
«Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας», επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις
κυρώσεις και πρόστιμα.

στ. Η Δ/νση Οργάνωσης και Πληροφορικής του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών το
πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα παρέχει πληροφορία σε ηλεκτρονική μορφή στη Δ/νση Εφαρμογών
Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Δ30, Τμήματα Α΄και Γ΄) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών
Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, με στοιχεία για τις ταξινομήσεις
δικύκλων μοτοσικλετών του προηγούμενου μήνα με ή χωρίς απόσυρση δικύκλων μοτοσικλετών
(αριθμός άδειας κυκλοφορίας, αριθμός πλαισίου, αριθμός άδειας κυκλοφορίας αποσυρόμενης
μοτοσικλέτας).

12. Διαδικασία διαχείρισης και καταστροφής των αποσυρομένων δικύκλων
Για τη διαχείριση και την καταστροφή των αποσυρόμενων δικύκλων εφαρμόζονται τα ακόλουθα:

(1). Ο Ο.Δ.Δ.Υ. και οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις συντάσσουν καταστάσεις με τους αριθμούς
κυκλοφορίας, τους αριθμούς πλαισίων, το εργοστάσιο κατασκευής και τον κυλινδρισμό των
αποσυρόμενων δικύκλων καθώς και το ονοματεπώνυμο των ιδιοκτητών τους.

(2). Τα αποσυρόμενα δίκυκλα που συγκεντρώνονται από τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις
παραδίδονται, με ίδια μέσα, προς καταστροφή στον Ο.Δ.Δ.Υ. με βάση συγκεντρωτικές
καταστάσεις παράδοσης – παραλαβής, οι οποίες για κάθε δίκυκλο θα περιλαμβάνουν τα στοιχεία
που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο. Οι συγκεκριμένες καταστάσεις υποβάλλονται
Πηγή: PitStop.gr http://www.pitstop.gr/showthread.php?t=3885 (http://www.pitstop.gr/showthread.php?t=3885)
στον Ο.Δ.Δ.Υ σε τρία (3) αντίτυπα και αφού επικυρωθεί απ΄αυτόν η παραλαβή των δικύκλων
που αναφέρονται σε αυτά, το ένα αντίτυπο παραμένει στον Ο.Δ.Δ.Υ, το δεύτερο στην Ν.Α και το
τρίτο αποστέλλεται από την Ν.Α στο ΥΠΕΣΔΔA μαζί με το αντίγραφο του αντίστοιχου «δελτίου
ποσοτικής παραλαβής» του Ο.Δ.Δ.Υ.

(3). Ο Ο.Δ.Δ.Υ. τηρεί τα στοιχεία των προσώπων ή των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που
παρέδωσαν τα δίκυκλα, καθώς και τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το κάθε δίκυκλο (αριθμός
κυκλοφορίας, αριθμός πλαισίου, εργοστάσιο κατασκευής και ημερομηνία παράδοσης
παραλαβής και καταστροφής).

(4). Η καταστροφή των δικύκλων πραγματοποιείται με ευθύνη του Ο.Δ.Δ.Υ., σύμφωνα με την
ισχύουσα διαδικασία.

(5). Αν κατά τη διαδικασία παράδοσης των δικύκλων από την αρμόδια Νομαρχιακή Υπηρεσία
στον ΟΔΔΥ υπάρξει αμφισβήτηση αναφορικά με την ταυτότητα ενός ή περισσοτέρων δικύκλων,
τα εν λόγω δίκυκλα εξαιρούνται από την παράδοση και διαγράφονται από τις συγκεντρωτικές

καταστάσεις παράδοσης-παραλαβής. Η ταυτότητα των δικύκλων αυτών εξετάζεται τελεσίδικα από
την αρμόδια επιτροπή Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχίας που παρέλαβε τα προς
απόσυρση δίκυκλα. Σε περίπτωση που η ως άνω επιτροπή αποφανθεί θετικά για την ταυτότητα
του δικύκλου χαράσσει στο πλαίσίο του τον αριθμό κυκλοφορίας του δικύκλου και με βάσει αυτόν
τον αριθμό και το πρακτικό της επιτροπής τα δίκυκλο παραλαμβάνεται υποχρεωτικά από τον
ΟΔΔΥ, Σε αντίθετη περίπτωση ανακαλείται το πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής της
αρμόδιας Νομαρχιακής Υπηρεσίας και η βάσει αυτού, τυχόν, εκδοθείσα Βεβαίωση Απόσυρσης ή
και η άδεια κυκλοφορίας με την ένδειξη «Κυκλοφορεί σε αντικατάσταση του αριθμ…….
αποσυρθέντος δικύκλου» αν έχει εκδοθεί τέτοια άδεια.

...........................:cool:

riko46
19-07-2009, 12:43
13. Ενέργειες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που εντάσσονται στο πρόγραμμα παραλαβής των
προς απόσυρση δικύκλων
Η διαδικασία αυτή αφορά τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις στις οποίες δεν λειτουργούν υπηρεσίες
του ΟΔΔΥ, δηλαδή όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις της χώρας πλην της Αττικής, της
Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και της Αχαΐας.

Καταγράφονται στη συνέχεια οι ενδεδειγμένες ενδεικτικές ενέργειες των Νομαρχών ώστε να
υλοποιηθεί η διαδικασία παραλαβής των δικύκλων και η παράδοσή τους στον ΟΔΔΥ, με στόχο
την καλύτερη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των πολιτών.
1. Ορισμός με απόφαση των Νομαρχών της υπηρεσίας εκείνης που θα αναλάβει την
υλοποίηση της διαδικασίας παραλαβής των δικύκλων.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η υπηρεσία να διαθέτει ή να εξεύρει κατάλληλο χώρο για την
προσωρινή ασφαλή φύλαξη των παραλαμβανομένων δικύκλων, μέχρι τη μεταφορά τους σε ένα
από τα κέντρα του ΟΔΔΥ.
Παράλληλα θα πρέπει να ορίσει και το κατάλληλο προσωπικό για την παραλαβή των δικύκλων
καιτον έλεγχο της ταυτότητάς τους.
Συνιστάται ένας τουλάχιστον από τους υπαλλήλους αυτής να είναι τεχνικός υπάλληλος του ΚΤΕΟ
ή της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχίας, με εμπειρία στα οχήματα.
2. Στην απόφαση ορισμού της Υπηρεσίας πρέπει να αναφέρεται και η έναρξη της
δραστηριοποίησης της Υπηρεσίας στην διαδικασία παραλαβής των δικύκλων.
3. Τα αναγκαία στοιχεία ενημέρωσης του κοινού (αρμόδια υπηρεσία, Δ/νση υπηρεσίας, ώρες
λειτουργίας, ημερομηνία έναρξης λειτουργίας κ.λ.π), πρέπει να δημοσιοποιηθούν με όλα τα
μέσα ώστε να υπάρξει απόλυτη ενημέρωση των πολιτών.
Τα ανωτέρω στοιχεία μαζί με την απόφαση των Νομαρχών πρέπει να κοινοποιηθούν
τουλάχιστον στο Υπουργείο Μ.Ε, στο ΥΠΕΣΔΔΑ, στον ΟΔΔΥ και στην οικεία Υπηρεσία Μ.Ε
4. Τα κλιμάκια των υπηρεσιών παραλαβής των δικύκλων είναι χρήσιμο να λειτουργούν και
κατά τις μη εργάσιμες ώρες, εφόσον τούτο είναι εφικτό.
5. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διαπίστωση της ταυτότητας των
παραλαμβανόμενων δικύκλων με σύγκριση του αριθμού πλαισίου του και εργοστασίου
κατασκευής, με τα αντίστοιχα στοιχεία των αδειών κυκλοφορίας.
Προς τούτο πρέπει να χρησιμοποιούνται έμπειροι υπάλληλοι και σε κάθε περίπτωση να υπάρξει
συνεργασία με την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Το αυτό πρέπει να γίνεται και σε κάθε περίπτωση που υπάρχει και η ελάχιστη αμφιβολία
αναφορικά με το θέμα της ταυτότητας των δικύκλων.
Μαζί με κάθε παραλαμβανόμενο δίκυκλο θα κρατείται και επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της
άδειας κυκλοφορίας το οποίο θα κατατίθεται στη συνέχεια στον ΟΔΔΥ.
6. Τα προς παράδοση στον ΟΔΔΥ δίκυκλα θα συνοδεύονται από έμπειρο τεχνικό υπάλληλο της
Ν.Α, με προτίμηση τον υπάλληλο που ήλεγξε την ταυτότητα του δικύκλου κατά την παραλαβή του
από τον ιδιοκτήτη, ώστε να διευκολυνθεί η ταυτοποίησή του κατά την παράδοσή του στον ΟΔΔΥ.
7. Κατά την παράδοση του δικύκλου στον ΟΔΔΥ θα συντάσσεται σχετικό πρωτόκολλο.


8. (5). Αν κατά τη διαδικασία παράδοσης των δικύκλων από την αρμόδια Νομαρχιακή Υπηρεσία
στον ΟΔΔΥ υπάρξει αμφισβήτηση αναφορικά με την ταυτότητα του δικύκλου εφαρμόζεται η
διαδικασία της περίπτωσης 5 της προηγούμενης παραγράφου.

14. Ενέργειες ενδιαφερομένων πολιτών για να επωφεληθούν των μέτρων της απόσυρσης.

Ο πολίτης που είναι κάτοχος δικύκλου ηλικίας άνω των 10 ετών (δηλαδή ταξινομημένου μέχρι
και το έτος 1994), και επιθυμεί να το αποσύρει από την κυκλοφορία και να το αντικαταστήσει με
άλλο νέας τεχνολογίας, επωφελούμενος των κινήτρων του νόμου πρέπει να προβεί στις
ακόλουθες ενέργειες:

(1). Να παραδώσει το παλαιό δίκυκλο σε ένα από τα πέντε παρακάτω κέντρα του ΟΔΔΥ.
α. Αττική: Κέντρο Άνω Λιοσίων
β. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Πολίχνης και Κέντρο Σίνδου
γ. Λάρισα: Κέντρο Σικουρίου
δ. Πάτρα: Κέντρο Αχαγιάς
Για τους νομούς που δεν υπάρχουν υποκαταστήματα του Ο.Δ.Δ.Υ., η παράδοση του δικύκλου
μπορεί να γίνει είτε σε οποιοδήποτε Ο.Δ.Δ.Υ. της χώρας είτε σε υπηρεσία της Νομαρχιακής
Αυτοδιοίκησης, που θα καθορισθεί με απόφαση του Νομάρχη.
Μαζί με το δίκυκλο πρέπει να υποβάλλει στον Ο.Δ.Δ.Υ. (ή την αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχίας)
και αίτηση, υπεύθυνη δήλωση για την απόσυρση και την άδεια και την πινακίδα κυκλοφορίας
του δικύκλου..

(2) Ο Ο.Δ.Δ.Υ. ή η αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης αφού ελέγξει τη δίκυκλη
μοτοσικλέτα και διαπιστώσει την ταυτότητα της, την παραλαμβάνει και παραδίδει στον
ενδιαφερόμενο πολίτη δελτίο ποσοτικής παραλαβής ή πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής.
Μαζί με αυτό επιστρέφει στον ενδιαφερόμενο και την άδεια και την πινακίδα κυκλοφορίας

(3) Ακολούθως ο ενδιαφερόμενος πολίτης προσέρχεται σε οποιαδήποτε Νομαρχιακή υπηρεσία
Μεταφορών και Επικοινωνιών και υποβάλλει αίτηση απόσυρσης του δικύκλου συνοδευόμενη
από
· α. υπεύθυνη δήλωση
· β. την άδεια κυκλοφορίας και την πινακίδα κυκλοφορίας
· γ. το δελτίο ποσοτικής παραλαβής του Ο.Δ.Δ.Υ. ή το πρωτόκολλο παράδοσης -
παραλαβής της αρμόδιας Νομαρχιακής Υπηρεσίας και
· δ. επικυρωμένα φωτοαντίγραφα αποδείξεων καταβολής τελών κυκλοφορίας από το 2004
και μέχρι το έτος απόσυρσης, ή σε περίπτωση απώλειας αυτών, σχετική βεβαίωση από τη Δ.Ο.
Υ.

(4) Η Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών ελέγχει τα στοιχεία της δίκυκλης
μοτοσικλέτας και αφού διαπιστώσει την ορθότητά τους και ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις
απόσυρσης, προβαίνει στην οριστική διαγραφή της από τα τηρούμενα μητρώα και χορηγεί στον
ενδιαφερόμενο πολίτη σχετική μηχανογραφημένη «Βεβαίωση Απόσυρσης»εις διπλούν.

(5) Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης της αποσυρθείσας δίκυκλης μοτοσικλέτας για να τύχει των
απαλλαγών του νόμου για το νέο δίκυκλο που θα αγοράσει παραδίδει το ένα αντίγραφο της
«Βεβαίωσης Απόσυρσης» (αντίγραφο για το Τελωνείο) στον εισαγωγέα ή στον έμπορο, ή στην
αρμόδια τελωνειακή υπηρεσία αν η εισαγωγή της δίκυκλης μοτοσικλέτας γίνει από τον ίδιο και το
δεύτερο αντίγραφο (αντίγραφο για την ταξινόμηση) στη Νομαρχιακή υπηρεσία Μεταφορών και
Επικοινωνιών, προκειμένου να εκδώσει την άδεια κυκλοφορίας,



(6) Όλες οι ανωτέρω ενέργειες μπορούν να γίνουν και από εκπρόσωπο του ιδιοκτήτη του
δικύκλου που μπορεί να είναι και ο αντιπρόσωπος – εισαγωγέας ή έμπορος - πώλησης του
νέου δικύκλου.
Στην περίπτωση αυτή ο ενδιαφερόμενος πολίτης παραδίδει στον εκπρόσωπό του το προς
απόσυρση δίκυκλο μαζί με σχετική εξουσιοδότηση και τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά και
αφού ο προωθηθούν, από τον εκπρόσωπό του, οι αναγκαίες ενέργειες, του παραδίδεται το νέο
δίκυκλο με τις καθορισμένες από τον νόμο απαλλαγές.

15. Μηχανογραφικές εργασίες
Οι περιγραφόμενες στις προηγούμενες παραγράφους εργασίες (όπως ο έλεγχος των στοιχείων,
ή έκδοση βεβαίωσης υποβολής δικαιολογητικών για ανταλλακτική πινακίδα λόγω απόσυρσης, η
έκδοση βεβαίωσης απόσυρσης, ή έκδοση αντιγράφου κλπ) καλύπτονται μηχανογραφικά από
αντίστοιχη μηχανογραφική εφαρμογή που έχει αναπτυχθεί και της οποίας οι οδηγίες χρήσης
επισυνάπτονται στο παρόν (Παράρτημα 1).


..............................:cool:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
19-07-2009, 12:48
Πολύ χρήσιμο θέμα. Ευχαριστούμε !

xenos
19-07-2009, 15:44
εχει γινει αυτο οπως το γραφεις ??..γιατι δεν εχω ακουσει κανεναν να κανει απόσυρση ουτε καμια διαφήμιση σε μαγαζι οτι κανουμε απόσυρση!!!:D:D:D:D

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
19-07-2009, 16:06
εχει γινει αυτο οπως το γραφεις ??..γιατι δεν εχω ακουσει κανεναν να κανει απόσυρση ουτε καμια διαφήμιση σε μαγαζι οτι κανουμε απόσυρση!!!:D:D:D:D


Ισχύει κανονικά ....

Κάποιες ημερομηνίες θέλουν διόρθωμα,

αλλά σε γενικές γραμμές, "παίζει" .....;)




Μην σε φοβίζουν τα παραπάνω,

γιατί είναι ολόκληρος ο νόμος,

που απευθύνεται στα Υπουργεία ....




Αυτό που ισχύει για μας είναι:

Παίρνουμε ένα "χρέπι" (50, 100 €) που να έχει άδεια κυκλοφορίας,

με σωστά τα νούμερά του ...(πλαίσιο & μοτέρ).

Πάμε στο Αστυνομικό τμήμα του αγοραστού

κ παίρνουμε τα σχετικά έντυπα (μικροέξοδα για παράβολα),

για να προχωρήσουμε την απόσυρση.

Με τα έντυπα & το χρέπι βέβαια,

πάμε στον ΟΔΔΥ, όπου σε λίγα λεπτά έχουμε τελειώσει,

με το αποσυρόχαρτο στο χέρι ....:D




.

Arkas
20-07-2009, 11:12
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3245/2004 (ΦΕΚ 110/Α΄) ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΩΝ




Με την παρούσα εγκύκλιο καταγράφονται στη συνέχεια τα βασικά θέματα που προκύπτουν από
το ανωτέρω νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την εφαρμογή του μέτρου της ανανέωσης του
στόλου των κυκλοφορούντων 3333333333δικύκλων.


...........................:cool:
Καλά, έκατσαν και τα μέτρησαν ένα, ένα;:D