PDA

View Full Version : Το GS μάλλον δεν είναι για μένα...


Thodoras
30-06-2013, 23:36
Ο σωστός τίτλος είναι: Το GS μάλλον δεν είναι για μένα...

Το ίδιο θέμα το ανέβασα και στο αδελφό φόρουμ και θα θελα και τις δικές σας απόψεις..

Εδώ και 1 χρόνο είμαι ευτυχής κάτοχος ενός r1200gs του 09. Η αλήθεια είναι όμως ότι έχω αρχίσει να συνηδειτοποιώ ότι το on/off δεν είναι για μένα...
Όλα μου τα μηχανάκια μέχρι τώρα είχαν 17ρηδες τροχούς και στις εθνικές πήγαινα σφαίρα και μέλι (εννοώ γρήγορα και χωρίς κραδασμούς)...
Με το gs τα πράγματα δεν είναι έτσι σε καμία περίπτωση... Πας αργά (έως 150) και οι πάσης φύσεως κραδασμοί όσο περνάνε τα χλμ σε επηρρεάζουν. Τα θετικά του είναι η απίστευτη κατανάλωση για κινητήρα 1200, η πολυχρηστικότητα και το ότι ταιριάζει ο χαρακτήρας του στην χώρα μας λόγω υποδομής του οδικού μας δικτύου...Με έχει κουράσει όμως, το ιδιαίτερο κιβώτιο, το ύψος, οι κραδασμοί και το ότι δεν έχει πλαίσιο και δεν μπορεί να υποστηρίξει κάποιες καγκουριές που έχω ανάγκη μία στο τόσο να κάνω...Ναι το ξέρω ότι αυτό έχει τεράστια πλεονεκτήματα στο χώμα, αλλά μου φαίνεται ότι προτιμώ την άσφαλτο...

Και βλέπω από την άλλη το K1300GT και λιώνω...Πιο δυνατό, πιο άνετο, πιο μαλακό και στα μάτια μου σαφώς πιο όμορφο.
Δεν ξέρω όμως κανέναν που να το έχει και δεν το έχω οδηγήσει.

Το πρόβλημα για μένα είναι ότι η μηχανή είναι το καθημερινό μέσο μετακίνησης όλο το χρόνο, ανεξαρτήτως εποχής και καιρού.
Το πρωί με πάει στη δουλειά, το απόγευμα στο σούπερμάρκετ ή για καφέ, το βράδυ για ποτό.

Ρωτάω λοιπόν αυτούς που το έχουν και αυτούς που το ξέρουν:
Α) Πόσο καίει το μηχάνημα;
Β) Πόσο βολικό θα μου είναι στην καθημερινή χρήση σαν κύριο και μοναδικό όχημα;
Γ) Πόσο αξιόπιστο είναι; (σε σύγκριση με το r1200gs)
Δ) Αξίζει μια τέτοια αλλαγή;

siraxanz
30-06-2013, 23:59
Μια γρήγορη απάντηση από εμένα,

το GT θα σε κουράσει στην καθημερινή μετακίνηση...

Magelanos
01-07-2013, 02:05
Μια γρήγορη απάντηση από εμένα,

το GT θα σε κουράσει στην καθημερινή μετακίνηση...


Πολύ σωστός ο Χάρης.. Απαγορευτική η καθημερινή οδήγηση με αυτή την μηχανή.. Για όλα τ'αλλα οκ.. :ye33:

AKIS_21
01-07-2013, 08:15
Εχω το rs και το gs και η χριστικοτητα ειναι έννοια εντελώς ξεχασμένη με το street σε όλους αρέσει να τρέχουν στην εθνικη αλλα σκέψου πόσες φορές είσαι εκεί και πόσες μέσα στη πόλη ,βάλε άνεση αναρτησεων κόστος αν έχεις άτυχη στιγμή κατανάλωση και κανά νησάκι και η απόφαση ειναι μονόδρομος gs του 13

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
01-07-2013, 08:46
αν ειναι για GT θες και ενα παπι να εισαι αρχοντας....αλλιως ειναι κριμα...

phoenix
01-07-2013, 09:18
Νομίζω οτι πρεπει να πάρεις το καινούργιο 1200 :ye33:

anegis
01-07-2013, 09:47
Κανε ενα τεστ με GT και το νέο GS και... ακολούθησε την καρδιά σου.



Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gemat
01-07-2013, 12:02
Οδηγω καθημερινα το Varadero μου μεσα στη πολη (Μυτιληνη) και θεωρω οτι ειναι πολυ Street για τους δρομους μας. Ενα καθαροαιμο enduro ειναι οτι πιο καταλληλο!

Δεν ξερω ποσο μπορεις να χαρεις μια μοτοσυκλετα δρομου στην Ελληνικη πραγματικοτητα....

Thodoras
01-07-2013, 12:56
Μια γρήγορη απάντηση από εμένα,

το GT θα σε κουράσει στην καθημερινή μετακίνηση...

Χάρη, καταρχήν σ'ευχαριστώ για τη διόρθωση του τίτλου. Η άποψή σου, που τη συμμερίζομαι, είναι το μόνο που με κρατάει..

Εχω το rs και το gs και η χριστικοτητα ειναι έννοια εντελώς ξεχασμένη με το street σε όλους αρέσει να τρέχουν στην εθνικη αλλα σκέψου πόσες φορές είσαι εκεί και πόσες μέσα στη πόλη ,βάλε άνεση αναρτησεων κόστος αν έχεις άτυχη στιγμή κατανάλωση και κανά νησάκι και η απόφαση ειναι μονόδρομος gs του 13

Νομίζω οτι πρεπει να πάρεις το καινούργιο 1200 :ye33:

Κανε ενα τεστ με GT και το νέο GS και... ακολούθησε την καρδιά σου.

Αυτή είναι πιθανότατα η πιο σίγουρη λύση στο πρόβλημα, αλλά τα συν 8 ή 9 χιλιάρικα που θα χρειστώ για το LC με σπρώχνουν στο GT...
Διαβάζω και κάτι παλιά συγκριτικά στο μότοτρίτη (http://www.mototriti.gr/data/magazine/viewthema/37718.asp)που μιλούν για ευκολία και τελικώς πολυχρηστικότητα και μπρηζώνομαι...

GSMAN
01-07-2013, 15:30
Κοίτα βρίσκεσαι σε μία φάση που σε μένα κρατούσε 2 χρόνια τρεις φορές πούλησα το gs και τρεις φορές το ξαναπήρα τη δεύτερη και τη τρίτη φορά το πήρα από τον ίδιο που το είχε αγοράσει από μένα.

έχεις μία σύγκρουση μεταξύ λογικής(κέντρα του φλοιού του εγκεφάλου) και του συνασθήματος(μεταιχμιακό κέντρο- αμυγδαλή)

Η λογική ξέρουμε όλοι μας ποια είναι το συναίσθημα όμως είναι πάντα δυνατό και όταν κατακλυόμαστε από συναισθηματική υπερδιέργεση(κα@λα για το gt) τα κέντρα του φλοιού του εγκεφάλου σου υπολητουργούν αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μειωμένη ικανότητα του κέντρου λήψεως τωναποφάσεων και στο τέλος θα κάνεις αυτό που λέει το συναίσθημα....

Και μόλις περάσει η συναισθηματική υπερδιέργεση θα ξαναγυρίσεις στο gs....


Εκ πείρας σου λέω θα ξαναγυρίσεις....


Εν τούτοις κάνε το κύκλο σου για να ξαναγυρίσεις

τέλος επηδεί σε συμπασχω θα σου δώσω μία τρίτη λύση

Ο μόνος τρόπος για να σου φύγει η εμμονή είναι να απασχολείς τον εγκέφαλο σου με κάτι άλλο εντέχνως

Με αυτό το τρόπο περιορίζεις την αμυγδαλή να τροφοδοτεί τον φλοιό του εγκεφάλου μα την ακόρεστη επιθυμία το GT έτσι έχεις ελπίδες να το ξεπεράσεις....


όπως κατάλαβες διδάσκω το συγκεκριμένο αντικείμενο:cool:

Λέγεται συναισθηματικός αυτοέλεγχος....


Μπορείς να με ευχαριστήσεις όποτε θέλεις;)

Δέχομαι πιτόγυρα μπύρες και όλα τα καλά...:D

peterv
01-07-2013, 15:56
Κοίτα βρίσκεσαι σε μία φάση που σε μένα κρατούσε 2 χρόνια τρεις φορές πούλησα το gs και τρεις φορές το ξαναπήρα τη δεύτερη και τη τρίτη φορά το πήρα από τον ίδιο που το είχε αγοράσει από μένα.

έχεις μία σύγκρουση μεταξύ λογικής(κέντρα του φλοιού του εγκεφάλου) και του συνασθήματος(μεταιχμιακό κέντρο- αμυγδαλή)

Η λογική ξέρουμε όλοι μας ποια είναι το συναίσθημα όμως είναι πάντα δυνατό και όταν κατακλυόμαστε από συναισθηματική υπερδιέργεση(κα@λα για το gt) τα κέντρα του φλοιού του εγκεφάλου σου υπολητουργούν αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μειωμένη ικανότητα του κέντρου λήψεως τωναποφάσεων και στο τέλος θα κάνεις αυτό που λέει το συναίσθημα....

Και μόλις περάσει η συναισθηματική υπερδιέργεση θα ξαναγυρίσεις στο gs....


Εκ πείρας σου λέω θα ξαναγυρίσεις....


Εν τούτοις κάνε το κύκλο σου για να ξαναγυρίσεις

τέλος επηδεί σε συμπασχω θα σου δώσω μία τρίτη λύση

Ο μόνος τρόπος για να σου φύγει η εμμονή είναι να απασχολείς τον εγκέφαλο σου με κάτι άλλο εντέχνως

Με αυτό το τρόπο περιορίζεις την αμυγδαλή να τροφοδοτεί τον φλοιό του εγκεφάλου μα την ακόρεστη επιθυμία το GT έτσι έχεις ελπίδες να το ξεπεράσεις....


όπως κατάλαβες διδάσκω το συγκεκριμένο αντικείμενο:cool:

Λέγεται συναισθηματικός αυτοέλεγχος....


Μπορείς να με ευχαριστήσεις όποτε θέλεις;)

Δέχομαι πιτόγυρα μπύρες και όλα τα καλά...:D

:ye02:

gandreas
01-07-2013, 18:43
Έτσι όπως το παρουσιάζεις δεν είναι για κανένας :D:D:D

ckalfas
01-07-2013, 21:39
Η επιστήμη μίλησε...:ye02:

Θοδωρή μάλλον για Multistrada σε κόβω...

dionysisgs
02-07-2013, 10:18
Η επιστήμη μίλησε...:ye02:

Θοδωρή μάλλον για Multistrada σε κόβω...

Όλα γίνονται....και πόλη και ταξίδι....δοκίμασε το GT αλλά αν δεν θέλεις να φύγεις από τα boxer υπάρχει και το RT με το οποίο πηγαίνεις και με 180 ταξίδι.

jmar
02-07-2013, 10:21
Η επιστήμη μίλησε...:ye02:

Θοδωρή μάλλον για Multistrada σε κόβω...

:eek: φιλαρακι αυτο εχει περισσοτερους κραδασμους απ το gs!

Ασε που μεσα στην πολη σκροτσαρει τρελα! δεν ειναι για πολη τα ducati θελουν γκαζιαααα :cool2:

Thodoras
02-07-2013, 13:04
Η επιστήμη μίλησε...:ye02:

Θοδωρή μάλλον για Multistrada σε κόβω...


Άλλος έρωτας αυτός...
Αλλά θεωρώ πως θα είναι μία παρόμοια κατάσταση με το SMT της ΚΤΜ που είχα προηγουμένως...πολεμικά μηχανάκια που κάνουν αριστουργήματα αλλά δεν πάνε χαλαρά...δε μπορούν να πάνε χαλαρά από τη φτιασά τους...

Εδώ έρχεται το GT...Να το πάω χαλαρά και στον πρώτο κακοήθη και αφθάδη γιαπωνέζο και μοιράζω καταδίκες....;)

taksidiotis
02-07-2013, 21:40
Χα,βρήκες τον κατάλληλο καθώς τα είχα και τα 2.
Λοιπόν.για το gs έχεις απόλυτο δίκιο...ο master του κραδασμού από τα 150 συν στο κοντέρ.
Εκνευριστικά κοντή 6η πού νομίζεις ότι θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι,χωρια δε κραδασμούς και τον ήχο πού νομίζεις ότι σκουζει το καημένο από τον πόνο.
Κακά τα ψέμματα δεν είναι μηχανή για τρέξιμο,θα το κάνει,αλλά μετά κόπων και βασάνων...το φωνάζει άλλωστε,ότι δεν γουστάρει ψηλά το στροφόμετρο.
Κατά τα αλλά,έχει άψογη θέση οδήγησης όπως ήδη ξέρεις,ευέλικτο και σχετικά οικονομικό.
Πάμε στην αντιπέρα όχθη,gt1300,δύναμή σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς να δείχνει πιεσμένο κάπου.
Ανεβάζει χιλιόμετρα για πλάκα και γουστάρεις,δεν κάνει για παιχνίδι,είναι λίγο δύστροπη.
Δεν γουστάρει επίσης τα κλειστά κομμάτια,δώσε της δρόμο με ανοιχτές στροφές και πλάγιασε την άφοβα,σε κλειστά κομμάτια μην επιχειρήσεις,δεν μπαίνει,έχει φύγει απλά.
Θέση οδήγησης...εγώ είχα βάλει προεκτάσεις και για τιμόνι και για μαρσπιε για να έρθει σχετικά εκεί πού το ήθελα το μηχανάκι.και πάλι όμως,την αρχοντική θέση του gs δεν την έχει,λογικό άλλωστε,αλλού τύπου μηχανή η μία,αλλού η άλλη.
Από ζημιές τίποτα το χοντρό σε αντίθεση με τα gs,οι ανακλήσεις πού είχε ήταν κυρίως για περιφερειακούς λόγους κι όχι κάτι σοβαρό.και φυσικά εδώ δε θα ακούσεις για σκάσιμο ανάρτησης,η χίλια δυο άλλα.
Είναι μία πολύ καλή μηχανή για ταξίδια και εθνικό δίκτυο.
Ακόμα και στην πόλη δεν είχα αντιμετωπίσει θέμα.τι διάολό,μηχανή είναι,όχι τανκς.αν δεν μπορούμε να την κουμανταρουμε ας την βλέπουμε μόνο.
Η γνώμη μου είναι να την πάρεις καθώς όπως λες το gs δεν είναι του στυλ σού,όπως και για μένα δεν ήταν η gt κι ας είχε χίλιες δυο χάρες πάνω της.είμαι του ψευτό on/off.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

Thodoras
02-07-2013, 22:56
Χα,βρήκες τον κατάλληλο καθώς τα είχα και τα 2.
Λοιπόν.για το gs έχεις απόλυτο δίκιο...ο master του κραδασμού από τα 150 συν στο κοντέρ.
Εκνευριστικά κοντή 6η πού νομίζεις ότι θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι,χωρια δε κραδασμούς και τον ήχο πού νομίζεις ότι σκουζει το καημένο από τον πόνο.
Κακά τα ψέμματα δεν είναι μηχανή για τρέξιμο,θα το κάνει,αλλά μετά κόπων και βασάνων...το φωνάζει άλλωστε,ότι δεν γουστάρει ψηλά το στροφόμετρο.
Κατά τα αλλά,έχει άψογη θέση οδήγησης όπως ήδη ξέρεις,ευέλικτο και σχετικά οικονομικό.
Πάμε στην αντιπέρα όχθη,gt1300,δύναμή σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς να δείχνει πιεσμένο κάπου.
Ανεβάζει χιλιόμετρα για πλάκα και γουστάρεις,δεν κάνει για παιχνίδι,είναι λίγο δύστροπη.
Δεν γουστάρει επίσης τα κλειστά κομμάτια,δώσε της δρόμο με ανοιχτές στροφές και πλάγιασε την άφοβα,σε κλειστά κομμάτια μην επιχειρήσεις,δεν μπαίνει,έχει φύγει απλά.
Θέση οδήγησης...εγώ είχα βάλει προεκτάσεις και για τιμόνι και για μαρσπιε για να έρθει σχετικά εκεί πού το ήθελα το μηχανάκι.και πάλι όμως,την αρχοντική θέση του gs δεν την έχει,λογικό άλλωστε,αλλού τύπου μηχανή η μία,αλλού η άλλη.
Από ζημιές τίποτα το χοντρό σε αντίθεση με τα gs,οι ανακλήσεις πού είχε ήταν κυρίως για περιφερειακούς λόγους κι όχι κάτι σοβαρό.και φυσικά εδώ δε θα ακούσεις για σκάσιμο ανάρτησης,η χίλια δυο άλλα.
Είναι μία πολύ καλή μηχανή για ταξίδια και εθνικό δίκτυο.
Ακόμα και στην πόλη δεν είχα αντιμετωπίσει θέμα.τι διάολό,μηχανή είναι,όχι τανκς.αν δεν μπορούμε να την κουμανταρουμε ας την βλέπουμε μόνο.
Η γνώμη μου είναι να την πάρεις καθώς όπως λες το gs δεν είναι του στυλ σού,όπως και για μένα δεν ήταν η gt κι ας είχε χίλιες δυο χάρες πάνω της.είμαι του ψευτό on/off.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

Με προβληματίζει αυτό που λες ότι σε κλειστά κομμάτια έχει θέμα και ότι μπορεί να γίνει έως επικίνδυνη...το ακούω και από άλλους τώρα που έχω αρχίσει και τα ρωτάω...:(:(:(
Επίσης θα περίμενα πως από θέση οδήγησης θα ήταν με το καλημέρα πολύ πιο άνετη...:confused::confused::confused:

taksidiotis
02-07-2013, 23:08
Για μένα πιο άνετη δεν ήταν,από την gs τουλάχιστον.δεν κούμπωνα.
Όσο για τα κλειστά κομμάτια,ναι έχει θέμα.για να γίνει επικίνδυνη είναι στο χέρι του οδηγού όμως.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

griv_gs
04-07-2013, 01:25
Ολο προβλήματα είσαι:D:D
Νομίζω δεν θα σε βολέψει στην πόλη, αλλα αφού σου καρφώθηκε κάντο

minaskapetanakis
04-07-2013, 19:46
RT θελεις ...

spyrakos35
05-07-2013, 06:48
fjr 1300 :ye33:

forester
05-07-2013, 19:00
R1200R:cool2:;):cool:

Thodoras
05-07-2013, 19:17
:u60:

advtolis
06-07-2013, 01:59
το καινουργιο capponord θες.......:re26::re26:

taksidiotis
09-07-2013, 06:52
το καινουργιο capponord θες.......:re26::re26:

Ωραίο μηχάνημα.
Δες οτιδήποτε εκτός boxer,τόσο απλά

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

spirossam
09-07-2013, 08:45
Ωραίο μηχάνημα.
Δες οτιδήποτε εκτός boxer,τόσο απλά

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Απλά βρίσκεσαι σε λάθος φόρουμ...Απλά

taksidiotis
09-07-2013, 09:08
Απλά βρίσκεσαι σε λάθος φόρουμ...Απλά

Ένα φόρουμ για όλους τους μοτοσυκλετιστές είναι όπως όλα.το όνομά δε μου λέει κάτι:p
Να δει κάτι εκτός boxer το έγραψα γιατί δε νομίζω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας κάνει για τον φίλο.
Και μην ξεχνάμε ότι εγώ θα επιστρέψω σε boxer,φτάνει να δείξει αξιοπιστία το καινούριο.αλλιώς,Japan.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

phoenix
09-07-2013, 09:13
Gsman μου άρεσε πολυ ο τρόπος που περί εγραψες τα παραπάνω και είμαι σίγουρος πως έχεις δίκιο
Είσαι τιποτα;; Ψυχολόγος η ψυχίατρος ;γιατι αν είσαι νομίζω οτι πρεπει να ανοιχτή θέμα μόνιμο και ο πρώτος απο τους πολλούς μουστερηδες θα είμαι εγω :ye33:

stelth1
09-07-2013, 09:55
:ye36:000

spirossam
09-07-2013, 12:40
Ένα φόρουμ για όλους τους μοτοσυκλετιστές είναι όπως όλα.το όνομά δε μου λέει κάτι:p
Να δει κάτι εκτός boxer το έγραψα γιατί δε νομίζω ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας κάνει για τον φίλο.
Και μην ξεχνάμε ότι εγώ θα επιστρέψω σε boxer,φτάνει να δείξει αξιοπιστία το καινούριο.αλλιώς,Japan.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Κοίτα επείδη δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου προσωπική και γιατί ''χαλάμε'' το thread του φίλου αλλά τι να πω όταν λες japan,κάτω δεξιά στο προφίλ λες ktm 990 adv,και το αξιόπιστο tenere το έδωσες πριν το στρώσεις...Άστο ρε φίλε.



Να επιστρέψεις με το καλό στο boxer ή όπου εσύ αγαπάς,δεν με απασχολεί καθόλου αλλά να προσέχεις τι συμβουλές δίνεις,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ.......:wha05:

spirossam
09-07-2013, 12:41
Gsman respect :ye02:

intruder
09-07-2013, 22:10
εαν ο φιλος δεν παει ,ετσι οπως λεει το ψιλοχωμα,ΕΓΩ θα πηγαινα για το gt δακγωτο.
τοσα χλμ παρεα με gsακηδες ναι,ΘΑΥΜΑΖΩ κ γω την πολυχρηστικοτητα του ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ gs,ΑΛΛΑ επειδη τιποτα δεν ειναι τελειο σε ανοιχτο δρομο δεν ''φτουραει''.


Οσον αφορα περι ''αφθαδεις γιαπωνεζους'' οσο υπαρχουν τα hayabusa κ τα zzrια σε ανοιχτους δρομους δεν νομιζω να σηκωσει κεφαλι κανενας ΕΩς τωρα:p:lo20:

taksidiotis
10-07-2013, 16:37
Κοίτα επείδη δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου προσωπική και γιατί ''χαλάμε'' το thread του φίλου αλλά τι να πω όταν λες japan,κάτω δεξιά στο προφίλ λες ktm 990 adv,και το αξιόπιστο tenere το έδωσες πριν το στρώσεις...Άστο ρε φίλε.



Να επιστρέψεις με το καλό στο boxer ή όπου εσύ αγαπάς,δεν με απασχολεί καθόλου αλλά να προσέχεις τι συμβουλές δίνεις,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ.......:wha05:


Δυστυχώς αυτό ήταν η μεγαλύτερη βλακεία πού είχα κάνει,να δώσω το tenere πού ήταν αστέρι σε σχέση με αλλά 1200άρια,ονόματά μην λέμε:p
Ο Ιάπωνας είναι εγγύηση όπως και να το δούμε...
Τέλος πάντων ας συνεχίσουμε στο θέμα

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

stelth1
12-07-2013, 20:52
Δυστυχώς αυτό ήταν η μεγαλύτερη βλακεία πού είχα κάνει,να δώσω το tenere πού ήταν αστέρι σε σχέση με αλλά 1200άρια,ονόματά μην λέμε:p
Ο Ιάπωνας είναι εγγύηση όπως και να το δούμε...
Τέλος πάντων ας συνεχίσουμε στο θέμα

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ :ye36:000

Thodoras
12-07-2013, 21:39
Η αξιοπιστία είναι κάτι "σχετικό" στο δικό μου μυαλό...Όλα μου τα μηχανάκια βγάλανε θεματάκια... και το YAMAHA και το ΚΤΜ και πιο πολλά το HONDA, όσο και αν μπορεί να κάνει εντύπωση σε μερικούς...φυσικά και το BMW μου με έχει προβληματίσει κανά 2 φορές σε αυτά τα 15.000χλμ που πάμε μαζί ένα χρόνο τώρα...