PDA

View Full Version : Interphone F4 βλάβη και εγγύηση


sterzam
09-07-2013, 13:08
Καλημέρα πάιδες!
Αγορασα πριν 13 μήνες, από το motoraid, την Interphone F4. To περασμένο Σαββατοκύριακό, με καλούσαν στο τηλέφωνο και ενώ τους άκουγα κανονικά, στην άλλη άκρη δεν με άκουγαν. Καλώδια, φορτίσεις, επαφές όλα ήταν εντάξει.
Σκεπτόμενος ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση, κάλεσα την motoraid για να ζητήσω αντίκατάσταση ή επισκευή, όπου μου είπαν ότι έχει ένα χρόνο.
Τελικά τι ισχύει;
Αυτή τη βλάβη την παρουσίασε σε κανέναν άλλο;

Thodoras
09-07-2013, 14:47
Μάλλον τα έπαιξε το μικροφωνάκι σου...Το είχε πάθει η δικιά μου F5s αμέσως μόλις την αγόρασα και τελικά την επέστρεψα χωρίς ποτέ να προλάβω να τη χρησιμοποιήσω...βέβαια θέλω κάποια στιγμή να γράψω ένα νήμα για όλα αυτά που μου προέκυψαν στην F5s...

sterzam
09-07-2013, 14:49
Το μικροφωνο δεν ειναι. Γιατι δοκιμασα και το δευτερο που δινει για full face και δεν παιζει...
Με την εγγυηση τι ξερεις; Τελικα ειναι ενα η δυο χρονια;

Thodoras
09-07-2013, 15:44
Χωρίς να είμαι σίγουρος (γιατί είχα διάφορα προβλήματα και κατέληξα να τη γυρίσω 2 φορές πριν καν τη χρησιμοποιήσω και από το ξενέρωμά μου τους ζήτησα και μου στείλανε τελικά μία της Midland) νομίζω πως όντως ένα έτος έχει εγγύηση....Πάντως θεωρώ ότι τα παιδιά του Motoraid αν μπορούσαν να στο περάσουν εγγύηση θα το έκαναν...

georgios
09-07-2013, 23:13
Αυτό με τις εγγυήσεις των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών ισχύει το: "Κούγιας που σας χρειάζεται..."

Οτιδήποτε διακινείται εντός της Ε.Ε. με νόμιμα παραστατικά και χρησιμοποιεί ρεύμα για να λειτουργήσει και/ή για να φορτιστεί έχει 2 χρόνια εγγύηση. Τέλος! Όποιος ιδιώτης/καταναλωτής πέσει θύμα παραπλάνησης να καταγγέλλει το περιστατικό στο Ινστιτούτο Καταναλωτών.

jmar
09-07-2013, 23:29
Αυτό με τις εγγυήσεις των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών ισχύει το: "Κούγιας που σας χρειάζεται..."

Οτιδήποτε διακινείται εντός της Ε.Ε. με νόμιμα παραστατικά και χρησιμοποιεί ρεύμα για να λειτουργήσει και/ή για να φορτιστεί έχει 2 χρόνια εγγύηση. Τέλος! Όποιος ιδιώτης/καταναλωτής πέσει θύμα παραπλάνησης να καταγγέλλει το περιστατικό στο Ινστιτούτο Καταναλωτών.

:ye31:

georgios
10-07-2013, 00:32
:ye31:

Και επειδή συμφώνησες, δώρο η δημοσίευση της οδηγίας:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/eu/Dir-EK-1999-44.pdf

Άρθρο 5 παρακαλώ...

D_Artagian
10-07-2013, 07:45
Καλημέρα πάιδες!
Αγορασα πριν 13 μήνες, από το motoraid, την Interphone F4. To περασμένο Σαββατοκύριακό, με καλούσαν στο τηλέφωνο και ενώ τους άκουγα κανονικά, στην άλλη άκρη δεν με άκουγαν. Καλώδια, φορτίσεις, επαφές όλα ήταν εντάξει.
Σκεπτόμενος ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση, κάλεσα την motoraid για να ζητήσω αντίκατάσταση ή επισκευή, όπου μου είπαν ότι έχει ένα χρόνο.
Τελικά τι ισχύει;
Αυτή τη βλάβη την παρουσίασε σε κανέναν άλλο;

Καλημέρα και απο εδώ ! Δυστυχώς αυτά τα θέματα δεν λύνονται με τα φόρουμ βρε παιδιά. Η οδηγία που έχουμε από την Interphone είναι οτι καλύπτονται απο ένα χρόνο εγγύηση. Απο κει και πέρα αν εσύ επιμένεις οτι έχει γίνει σωστή χρήση κλπ κλπ δεν χάνεις κάτι και να μας στείλεις μονάδες, ακουστικά κλπ. και να γίνει εκ νέου έλεγχος , ζητώντας από την Interphone κάτι παραπάνω.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου πελάτες νομίζουν οτι φταίει η μονάδα ή το καλώδιο και τελικά ανακαλύπτουμε οτι τα βύσματα είναι διαλυμένα τελείως (σε άλλο post έχουμε ενα τυπικό παράδειγμά, αλλά υπάρχουν πολλές πολλές περιπτώσεις).

Πρέπει να καταλάβουμε οτι είναι ακίδες που κάνουν τις λειτουργίες, και ναι, όντως, μπορεί και εμείς να φταίμε κάπου στη χρήση τους κάτι να στραβώσει κλπ..
ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν λέω οτι φταίς στο συγκεκριμένο !!

Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, έχουμε περάσει και τέτοια πράγματα σε εγγύηση, αλλά δεν γίνεται πάντα.

Άρα λοιπον, αν θές, έλα σε επικοινωνία πάλι μαζί μας (όχι εδώ) προκειμένου να ανοίξουμε και εμείς ενα ticket στην Interphone. Χαμένος αποκλείεται να βγεις..

D_Artagian
10-07-2013, 07:53
Με την ιδιότητα του επίσημου εκπροσώπου του MotoRAID, και σε συνδιασμό με τα γραφόμενα που υπάρχουν απο κάποιον / κάποιους χρήστες για θέματα της Interphone τα οποία δεν είναι απολύτως αληθή, επιφυλάσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μας.

Αυτό γίνεται για μια τυπική διασφάλιση των γραφομένων μας, και σας ευχαριστώ για την κατανόηση.

siraxanz
10-07-2013, 08:50
Γιάννη μου, όλοι ξέρουμε τι παιδί είσαι και πόσο εξυπηρετεις.....

Δεν είναι κακό η δημοσιοτητα!

Αλλωστε καλός καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής

Αυτο με την οδηγία για 2 χρόνια εγγύηση ισχύει, ΑΣΧΕΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΊΕς ΒΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑΤΑ...

Γιατί δεν ανεβάζεις ένα tutorial για την σωστή χρήση της ενδοεπικοινωνίας,

και τι να προσέχει ο χρήστης!

frits
10-07-2013, 09:00
Και επειδή συμφώνησες, δώρο η δημοσίευση της οδηγίας:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/eu/Dir-EK-1999-44.pdf

Άρθρο 5 παρακαλώ...

Copypastomena Aπό το pdf που παρέθεσες...:)


Ο πωλητής ευθύνεται δυνάμει του άρθρου 3, όταν η έλλειψησυμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού. Εάν, δυνάμει της εθνικής νομοθεσίας, τα δικαιώματα που προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παραγραφή, η παραγραφή αυτή δεν συμπληρώνεται προ της παρόδου δύο ετών από την παράδοση


Δυστυχώς ο όρος "έλλεψη συμμόρφωσης" δεν σημαίνει εγγύηση, υπάρχει το άρθρο 6 που αναφέρεται στις εγγυήσεις

Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρεισύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης
και στη σχετική διαφήμιση.

Εργάζομαι στον χώρο των φωτογραφικών προϊόντων, δεν είναι δυνατό τα νομικά τμήματα των Sony, Νikon, Canon και άλλων να οδηγούν στην παρανομία τις εταιρείες με τεράστιο κίνδυνο δυσφήμησης του ονόματός τους.

Να μην παρεξηγηθώ, προσωπικά θα ήθελα να πουλώ προϊόντα με 3 και 4 χρόνια εγγύηση, αλλά η πραγματικότητα είναι το 1 έτος, Όσοι δίνουν 2 το κάνουν για λόγους ανταγωνισμού και marketing και όχι γιατί τους υποχρεώνει ο νόμος.

D_Artagian
10-07-2013, 09:02
Δεν έχει να κάνει με το να ξέρει κανείς ποιος είμαι, ή τι δουλειά κάνω...
Αν σας αναφέρω ελάχιστες περιπτώσεις με εικόνες, του τι έχει συμβεί, πώς έχουν διαλυθεί μονάδες (όχι μονο interphone, και midland) και τι ζητάνε οι πελάτες θα τρελαθείτε.

Έχω ήδη στείλει σχετικό email για τη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης στην Interphone και αναμένω.
Το θέμα είναι οτι πρέπει - χρειάζεται να προσεχθούν κάποια προϊόντα που έχουν τις ευαισθησίες τους, όπως πχ οι φορτιστές των κινητών.
Το περί νομίμου δικαιώματος που γράφω , δυστυχώς δεν μπόρεσα να το αποφύγω, και θα μείνω εδώ, δεν υπάρχει λόγος για καμία άλλη επέκταση σε αυτό το θέμα :)

Αν πραγματικά θεωρείτε οτι θα πρέπει να φτιάξουμε ενα tutorial για τα βίσματα κλπ των f3,f4,f5 , πολύ ευχαρίστως να το κάνω αν θα φανεί εξυπηρετικό !

Βλέπουμε απαντήσεις - αντιδράσεις και εδώ είμαστε. Δεν είναι κακό σαν ιδέα, αρκεί να υπάρχει όντως χρησιμότητα.

Σχετικά με το πρόβλημα που απασχολεί το θέμα στο οποίο γράφουμε, θα επανέλθω

D_Artagian
10-07-2013, 09:04
Copypastomena Aπό το pdf που παρέθεσες...:)


Ο πωλητής ευθύνεται δυνάμει του άρθρου 3, όταν η έλλειψησυμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού. Εάν, δυνάμει της εθνικής νομοθεσίας, τα δικαιώματα που προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παραγραφή, η παραγραφή αυτή δεν συμπληρώνεται προ της παρόδου δύο ετών από την παράδοση


Δυστυχώς ο όρος "έλλεψη συμμόρφωσης" δεν σημαίνει εγγύηση, υπάρχει το άρθρο 6 που αναφέρεται στις εγγυήσεις

Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρεισύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης
και στη σχετική διαφήμιση.

Εργάζομαι στον χώρο των φωτογραφικών προϊόντων, δεν είναι δυνατό τα νομικά τμήματα των Sony, Νikon, Canon και άλλων να οδηγούν στην παρανομία τις εταιρείες με τεράστιο κίνδυνο δυσφήμησης του ονόματός τους.

Να μην παρεξηγηθώ, προσωπικά θα ήθελα να πουλώ προϊόντα με 3 και 4 χρόνια εγγύηση, αλλά η πραγματικότητα είναι το 1 έτος, Όσοι δίνουν 2 το κάνουν για λόγους ανταγωνισμού και marketing και όχι γιατί τους υποχρεώνει ο νόμος.



Ο αστάθμητος παράγοντας "ανθρώπινη χρήση" χωρίς κανέναν ενδιασμό παίζει τεράστιο ρόλο παιδιά.. μην το λησμονείτε αυτό.
Εχουν έρθει εδώ μονάδες και μονάδες που στις 3 ημέρες είναι διαλυμένες τελείως !!!

sterzam
10-07-2013, 09:56
Παίδες, από μέρους μου, θεωρώ ότι έληξε το θέμα.
Το κόστος της F4 ώς μονάδας (χωρίς ακουστικά κλπ) είναι λίγο μεγαλύτερο από το πήγαινε-έλα με κούριερ, Βέροια-Πάτρα.
Έχω την αίσθηση, ότι αν πίεζα λίγο την κατάσταση, δεν θα έβγαινα χαμένος.
Το θέμα ΄΄εγγύηση ηλεκτρονικών 2 χρόνια΄΄ το αφήνω στην άκρη.
Μέχρι τα επόμενα λοιπόν... :ye33:

mikochem
10-07-2013, 11:19
Με την ιδιότητα του επίσημου εκπροσώπου του MotoRAID, και σε συνδιασμό με τα γραφόμενα που υπάρχουν απο κάποιον / κάποιους χρήστες για θέματα της Interphone τα οποία δεν είναι απολύτως αληθή, επιφυλάσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μας.

Αυτό γίνεται για μια τυπική διασφάλιση των γραφομένων μας, και σας ευχαριστώ για την κατανόηση.

Αυτό πάντως εγώ δεν το κατάλαβα.

Απειλείς κάποιον που θέλει να πει κάτι για τα προιόντα σου?

Εσύ για ποιον λόγο είσαι εδώ? Για το χόμπι σου ή για να βρίσκεις πελάτες ή/και να λογοκρίνεις - ελέγχεις τους πελάτες σου?

Ο καθένας είναι υπεύθυνος για αυτά που γράφει. Υπάρχουν οι οδηγίες του forum καθώς και οι admin για να τηρούν την τάξη. Δεν χρειαζόμαστε άλλους.

ΥΓ: Ο γραφόμενος είναι και πελάτης σου.

D_Artagian
10-07-2013, 11:21
Μόλις λάβαμε απάντηση από την Interphone στο θέμα μας περι εγγύησης με αφορμή το thread, και πλέον επιβεβαιώνουμε οτι η εγγύηση για τις μονάδες Interphone είναι 24 μήνες. Αντιθέτως με τους 12 για τους οποίους μας είχαν ενημερώσει στην Κολωνία, είναι ένα πολυ ευχάριστο γεγονός.

Άρα , 24 μήνες εγγύηση σε όλες τις μονάδες Interphone

D_Artagian
10-07-2013, 11:30
Αυτό πάντως εγώ δεν το κατάλαβα.

Απειλείς κάποιον που θέλει να πει κάτι για τα προιόντα σου?

Εσύ για ποιον λόγο είσαι εδώ? Για το χόμπι σου ή για να βρίσκεις πελάτες ή/και να λογοκρίνεις - ελέγχεις τους πελάτες σου?

Ο καθένας είναι υπεύθυνος για αυτά που γράφει. Υπάρχουν οι οδηγίες του forum καθώς και οι admin για να τηρούν την τάξη. Δεν χρειαζόμαστε άλλους.

ΥΓ: Ο γραφόμενος είναι και πελάτης σου.

Λυπάμαι που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, αλλά επειδη ακριβώς κάποια πράγματα που γράφονται εδώ δεν είναι απολύτως σωστά, οφείλω να διαφυλάξω την ακαιρεότητα των λεγομένων για την επιχείρηση με δεδομένη την διπλή ιδιότητα που έχω. ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ απειλώ, ΔΕΝ φέρω σε τάξη τίποτα, ΔΕΝ με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Αυτό έλλειπε.. Είδες εσύ κάποια απειλή σε αυτό που έγραψα ;

Μιλόντας σαν Γιάννης, το πως είμαι εδώ - τι έχω κάνει, μπορεις να το δεις απο τα post μου. Γράφω πολύ πριν το MotoRAID ακρβώς στο ίδιο ύφος..
ΑΝ ΗΘΕΛΑ να έχω πελάτες απο τα forum, πίστεψε οτι θα μπορούσα να έχω εκατοντάδες παραπάνω γυρνώντας απο forum σε forum και κάνοντας αυτά που κάνουν άλλοι συνάδελφοι. Αλλά προτιμώ να μείνω καθαρός, γιατι με νοιάζει το βάθος.

Μάρτυρες μου οι φίλοι - φορουμίτες ο οποίοι με ρωτάνε καθημερινά πράγματα, και επιμένω να στέλνουν μηνυματα που αφορουν εμπορικό κομμάτι στο e-mail της επιχείρησης και οχι εδώ γιατι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ εδώ για εμπορικό σκοπό. Παρολα αυτά, απο τη στιγμή που κάποιος ποσταρει εδώ, και το βλέπω (γιατι μπαίνω λιγο στο φορουμ λόγω φόρτου εργασίας), και μπορώ να απαντήσω, θα το κάνω.

Ελπιζω να έγινα κατανοητός, δεν θα ασχοληθώ στο παρόν θέμα για κάτι άλλο, πολύ ευχαριστώς αν το θέλετε να σας περιγράψω εφόσον ζητηθεί το τι κάνω εδώ :)

D_Artagian
10-07-2013, 11:32
Τέλος, λέω και επισημαίνω, οτι χωρις τα feedback των πελατών, δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβουμε - γίνουμε καλύτεροι και να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας. Αλλά τα feedback θα πρέπει να γίνονται σε λογικά πλαίσια και με καθαρό μυαλό, και όχι όπως να ναι. :)

katsanakis
10-07-2013, 14:27
Γιάννη συνεχίστε την καλή δουλειά που κάνετε....:re25::re25:

sterzam
10-07-2013, 15:15
Να πω και γω, ότι η F4 εχει πάρει το δρόμο της για Πάτρα και η αίσθηση μου είναι ότι δεν πρόκειται να βγω χαμένος... :ye02:

Thodoras
10-07-2013, 19:37
Με την ιδιότητα του επίσημου εκπροσώπου του MotoRAID, και σε συνδιασμό με τα γραφόμενα που υπάρχουν απο κάποιον / κάποιους χρήστες για θέματα της Interphone τα οποία δεν είναι απολύτως αληθή, επιφυλάσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μας.

Αυτό γίνεται για μια τυπική διασφάλιση των γραφομένων μας, και σας ευχαριστώ για την κατανόηση.

Με την ιδιότητα του επίσημου εκπροσώπου του εαυτού μου, (μέλους αυτού του forum-που μέσα από αυτό γνώρισα και έγινα πελάτης του Motoraid) θέλω να κάνω δύο δηλώσεις:

Α) Με την δήλωση/αποκάλυψη του D_Artagian ότι επιφυλάσεται παντώς νομίμου δικαιώματός του για όποιον έχει να εκφράσει μία πικρή εμπειρία για προιόν που αγόρασε από αυτόν, θεωρώ πως πλέον έχει εξαφανισθεί οποιαδήποτε πιθανότητα αντικειμενικότητος των post του, καθώς φανερά πια είναι στο forum για να πρωωθεί τα προιόντα του. Καλά κάνει φυσικά (αν επιτρέπεται από το forum), και εγώ το ίδιο θα έκανα, όμως πλέον ξέρω πως θα διαβάζω post ενός επαγγελματία/εμπόρου.

Β) Απευθύνομαι στους administrators και ρωτάω: αν/όταν το μέλος D_Artagian θεωρήσει ότι προσβάλλεται η εταιρία που εκπροσωπεί και ζητήσει να δικαιωθεί διά της νομίμου οδού (εξώδικη όχληση ή έγκληση ή αγωγή), θα του παραδώσουν/κοινοποιήσουν τα προσωπικά στοιχεία έτερου μέλους, τα οποία τυχόν θα αιτηθεί;



Λυπήθηκα πραγματικά που διάβασα μια τέτοια δήλωση. Στα ποστ 2 και 4 του παρόντος νήματος ανέφερα και εγώ μία άσχημη εμπειρία που είχα με την Interphone, την οποία τα παιδιά του Motoraid αλλά και ο Γιάννης προσωπικά φρόντισαν να τη διορθώσουν. Μετά όμως από μία τέτοια συμπεριφορά δεν ξέρω αν θα ξαναψωνίσω από το Γιάννη.

sterzam sorry που ξεφεύγει η συζήτηση από το θέμα και εύχομαι να βρεις την εγγύηση που σου αξίζει!

siraxanz
10-07-2013, 20:30
Θόδωρα κ όλοι σας που πειραχτήκατε με το ύφος του Γιάννη,

δεν υπάρχει άλλος λόγος που μίλησε έτσι παρά τυπική νομική διατύπωση!

Μην το παιρνετε σαν προσβολή!

Είμαστε εδώ κ διαβάζουμε κ παρακολουθούμε...

Προσωπικά σαν άτομο αλλά κ σαν διαχειριστής

ετσι ακριβώς εξέλαβα την δήλωση του Γιάννη...

Δήλωση διατυπωμένη με νομικό αντίκρυσμα...

Ας σχολιάσουν παρακαλώ κάποιοι ειδήμονες κ εννοώ νομικούς.

Δεν είμαι ειδήμων, με το ένστικτο μου το ανάλυσα κ με την πείρα της ζωής :rolleyes:(αυτοσαρκασμός:D)

georgios
11-07-2013, 00:35
Καλησπέρα και από μένα... Μόλις επέστρεψα από Κόσοβο και πέφτω σε βομβαρδισμούς από mails.
Θαρρώ πως έχουμε 3 ζητήματα στο thread: 1) Το ζήτημα της διάρκειας της εγγύησης. Το θαύμα έγινε και πλέον η Interphone δίνει 24 αντί για 12 μήνες. Η γνώμη μου, ή τέλος πάντων η ενημέρωση που είχα από την οδηγία, δεν αλλάζει! Είτε γίνονταν είτε ΔΕΝ γίνονταν το θαύμα. Τώρα περί ερμηνείας νόμων/οδηγιών/προεδρικών διαταγμάτων μου φαίνεται δεν είναι επί της ουσίας και θα ξεφύγει χωρίς λόγο.
2) Το ύφος του Γιάννη και η φαινόμενη απειλή. Θα πρέπει να είσαι πολύ... που λέει και ο ελληνικός λαός. Κατάστημα πανελλήνιας εμβέλειας να κάνει μήνυση για συκωφαντική δυσφήμιση σε μέλος φόρουμ με θέμα, σχετικό με τα προιόντα που εμπορεύεται το κατάστημα!
3) Για την ποιότητα της interphone ότι και να πούμε θα είναι λίγο. Εγώ καλώς ή κακώς είμαι ένας από αυτούς που είχαν την F4, F5 και πλέον F5XT. Υπάρχει προφανώς ένα παράδοξο. Γιατί τις αγοράζω αφού δεν είμαι ικανοποιημένος. Η απάντηση σχετικά απλή. Είμαι ικανοποιημένος. Όχι όμως απόλυτα. Η μονάδα είναι άψογη για το σκοπό που προορίζεται. ΠΑΣΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ στο θέμα καλωδίωσης και κυρίως στο θέμα φόρτισης. Στο κάτω-κάτω, αφού ΔΕΝ υπήρχε θέμα με τα βίσματα στην υποδοχή της φόρτισης, γιατί κυκλοφόρησαν τη σειρά ΧΤ; όπου η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι το βίσμα φόρτισης; Μην μας περνάτε για μ@κ@κ@ς. Είμαστε πελάτες και παραμένουμε όσο είστε εντάξει εσείς. Ούτε εσύ ο ίδιος Γιάννη δεν θα αγόραζες interphone αν διάβαζες σε ολα τα φόρουμς ότι δεν υπάρχει χρηστης της interphone που δεν έχει χαλασμένο βίσμα στη φόρτιση. Τι να κάνουμε δηλαδή; Μας φτύνουν και βρέχει;

D_Artagian
11-07-2013, 01:33
Επειδή μάλλον βλέπετε τα πράγματα όπως θέλετε, και ειλικρινά δεν μπορώ να κάτσω να παίξω αυτό το "παιχνίδι" απαντάω πολύ συγκεκριμένα και όποιος άλλος έχει ερώτημα, μπορεί επισήμως να μας το αναφέρει στο email του site μας.

@thodoras.. Το θέμα σου το έχουμε δεί, αναλύσει σε άλλο post, έχεις αποδεχθεί αυτά που έχω γράψει και έχουν γίνει, και πίστευα οτι τελείωσε εκεί η ιστορία. Για ποιο λόγο το αναφέρεις πάλι, σε θέμα άλλο, δεν το έχω καταλάβει. Είπαμε, είχες ένα πρόβλημα, σε βοηθήσαμε ώς έπρεπε στο θέμα της αντικατάστασης, έμεινες ευχαριστημένος. Μια χαρά ! Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ; Κρίνεις σωστό σε κάθε θέμα για Interphone ή οτιδήποτε άλλο να γράφεις το ίδιο ; Πές μου πως αλλιώς να σε βοηθήσω και θα το κάνω. Είναι σαν να έχεις ένα πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα σου πχ, και σε κάθε post που ανεβάζει κάποιος χρήστης, να γράφεις για το πρόβλημά αυτό που έχεις.

@georgios..το ύφος μου δεν θα είναι ειρωνικό, δεν θα μιλήσω περι "θαυμάτων", αλλά ακριβώς όπως έχουν τα πργάματα και με αποδείξεις εαν χρειαστεί. Όπως είναι κατανοητό, η κάθε εταιρία παίρνει τα feedback των πελατών της για να κάνει τα προϊόντα της καλύτερα.Απόλυτη φυσική εξέλιξη.. Υπήρξε πρόβλημα σε κάποιες συσκευές με ορθή χρήση τα οποία και σαν MotoRAID έχουμε αλλάξει φυσικά, αλλά υπήρξαν και περιπτώσεις όπου τα βίσματά ήταν τελείως διαλυμένα. Ακόμα και σε αρκετές από αυτές τις περιπτώσεις καταφέραμε και τα αλλάξαμε, εξαντλώντας τα περιθώρια που μας έδινε ο κατασκευαστής. ΔΕΝ γίνεται όμως να γίνουν σε όλα. Αυτό θέλω να καταλάβετε. Πιστέψτε με, οτι αν δείτε τι βίσματα έχουν έρθει πίσω, πόσο διαλυμένα είναι, θα εκπλαγείτε, και δεν θα πιστέψετε οτι έγινε !! ΔΕΝ μπορεί η μονάδα να γίνει RAMBO, δεν γίνεται αυτό !!
Όλο αυτό το concept λοιπον, οδήγησε στον ανασχεδιασμό και την έλευση της έκδοσης ΧΤ, και γιατι χαλούσαν τα βίσματα, αλλά αι για να υπάρχει όσο το δυνατόν λιγότερη επαφή του πελάτη με αυτά και με το βάλε-βγάλε ! Επειδή ο κατασκευαστής λοιπον δεν ξέρει αν είσαι ούνος ή όχι, και πως χειρίζεσαι τη συσκευή σου, προσπαθεί να την προστατεύσει με αυτό τον τρόπο. Θεωρώ αυτό το βήμα απόλυτα φυσιολογικό.. Το ίδιο και με τις μοτοσυκλέτες, και με τα πάντα..
Αν οποιοσδήποτε θέλει να κάνει την μονάδα του ΧΤ, μπορεί να πάρει το κεφαλοακουστικό ΧΤ, και να την μετατρέψει πολύ απλά.
Τα ίδια προβλήματα έχουν και οι Midland, με δεκάδες κεφαλοακουστικά που έχουν σπάσει. Άλλα έχουν αλλαχτεί σε εγγύηση, άλλα όχι. ΔΕΝ ΕΪΝΑΙ όλες οι καταστάσεις ίδιες..

-------Το θέμα περί φαινόμενης απειλής..δυστυχώς εδώ δεν έχω λόγια..δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι αν εσύ βλέπεις αυτό το πράγμα σαν απειλή.. Βλέπεις κάπου να κάνουμε λόγο για μήυνυση ; Βλέπεις κάτι κακό; Βλέπεις κάτι περίεργο; Είπα κάτι για μήνυση ; Ο καθένας όπως πολύ σωστά ελέχθηκε πιο πάνω είναι υπεύθυνος γι'αυτά που γράφει.. το αν είναι αληθή ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ, θα φανεί με τον χρόνο..
αν θέλεις μπορώ πολύ εύκολα να στο αναλύσω και αυτό (μην μου ζητήσεις να το κάνω τώρα :) ) και να είσαι 100% οτι θα αλλάξεις γνώμη σε dt.

-------Το τρίτο που δυστυχώς διαπιστώνω είναι οτι δεν γνωρίζεις οτι είμαι εδω κατά 95% ώς μοτοσυκλετιστής και τελευταία ιδιότητα μου είναι η εμπορική. Δες τα πιο πάνω post, και σίγουρα μπορείς να πάρεις διαβεβαιώσεις από πολλά μέλη γι'αυτό. Προφανώς δεν γνωρίζεις οτι έχω χρησιμοποιήσει και Midland, και Starcom, και Interphone και πολλές άλλες επικοινωνίες.. όπως έχω χρησιμοποιήσει και Touratech, και Wunderlich, και Twalcom, και AltRider..και Michelin, και Metzeler κλπ κλπ κλπ... άρα, ΝΑΙ, μπορώ να έχω την δική μου ολοκληρωμένη γνώμη για πάρα πολλά πράγματα, και λόγω δοκιμής σε συνθήκες, και λόγω του εμπορίου όπου έχω δοκιμάσει ένα κάρο πράγματα..
Αλλά αν την πώ εγώ, θα είμαι ο "έμπορος" που θα μιλάει, αν την πει κάποιος άλλος, θα είναι η "αντικειμενική γνώμη". Αυτό δυστυχώς είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό.

Πίστεψε με, ούτε όρεξη έχω να γράφω εδώ τέτοια ώρα, ούτε μου λείπει η δημοσιότητα, ούτε είμαι τέτοιος άνθρωπος. Αλλά από τη στιγμή που λέγονται αναλήθειες, φυσικά και θα πάρω θέση.

Τέλος, για το θέμα των Interphone, έχουμε 1-2-3-5-10 περιπτώσεις όπου έχουμε αντιμετωπίσει με τον πιο άμεσο τρόπο στα πλαίσια του εφικτού (δεν είμαστε οι κατασκευαστές) όταν υπάρχει πρόβλημα . Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος ο οποίος να μην έχει εξυπηρετηθεί. Οι εύκολες περιπτώσεις με τις εύκολες, και οι πιο δύσκολες, με περισσότερη καθυστέρηση. Έχουμε όμως άλλες 195 περιπτώσεις τα τελευταία 2 χρόνια όπου δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα. Χαίρομαι πάρα πολύ που μου δίνετε αυτές τις "ευκαιρίες" να μιλήσω λίγο πιο ελεύθερα, και ειλικρινά θα χαρώ σε οποιονδήποτε έχει πρόβλημα να τον βοηθήσω. Γιατι πολύ απλά μπορώ και θέλω να το κάνω.

D_Artagian
11-07-2013, 01:36
@sterzam, είμαστε σε επαφή :)

georgios
11-07-2013, 09:02
Καλημέρα!

Ρε Γιάννη; Θα με τρελλάνεις...

Όταν γράφεις: "Επιφυλάσομαι για κάθε νόμιμα δικαίωμα" τι εννοείς; ότι θα κεράσετε καφέ σε όσους γράφουν κάτι αρνητικό για την Interphone; Οι περισσότεροι ως απειλή το είδαν. Και εγώ έγραψα ότι θα είναι ανόητο από την πλευρά σας (εσείς του Motoraid) να κάνετε κάτι τέτοιο. Ότι ουσιαστικά αποκλείεται να κάνετε κάτι τέτοιο.

Και πάμε ξανά για την ποιότητα τη Interphone. Είσαι υποψήφιος αγοραστής ενδοεπικοινωνίας και μπαίνεις λοιπόν σε φόρουμ (ελληνόφωνα και αγγλόφωνα) για μηχανές και διαβάζεις review για τα προιόντα της Interphone. Υπάρχει περίπτωση να βρεις φορουμ ή thread στο οποίο να μην αναφέρει άνθρωπος βλάβη; και μάλιστα πάντα του ίδιου τύπου; Τι άλλο δηλαδή θες για να είσαι επιφυλακτικός και για να πεις ότι οι συγκεκριμένη εταιρία/προιόντα έχει θέμα;
Ποιος μίλησε για δημοσιότητα και τα λοιπά που αναφέρεις; Δηλαδή έχουμε 10 άνθρωποι θέμα με ένα προιόν και δεν θα βγούμε να το πούμε; Θα λέμε, άσε μωρέ! Χαλάλι τα 400 ευρώ, αρκεί που είναι καλό παιδί ο Γιάννης που μας το πούλησε; Τι; εγγύηση; Έλα μωρέ τώρα ποια εγγύηση; Θα πάρω την καινούρια. Θα δώσω άλλο ένα 400αρι. Αφού η interphone άκουσε τα παράπονα μας, και έβγαλε καινούριο μοντέλο;
Εγώ θα σου πω και το άλλο... Βγάζει η TOYOTA ένα μοντέλο πριν από 4 χρόνια, το YARIS αν δεν κάνω λάθος, και μετά από ένα 6μηνο βγάζει υποψία προβλήματος στο γκάζι. Υποψία! Ούτε καν πρόβλημα. Σε ορισμένα μοντέλα. Τι κάνει η TOYOTA και η κάθε TOYOTA; Βγάζει επόμενο μοντέλο στο οποίο διορθώνει το πρόβλημα; ή επιδιορθώνει το πρόβλημα τόσο σε αυτούς στους οποίους παρουσιάστικε όσο και σε αυτούς που δεν τους παρουσίασε κάτι; Τόσο απλά!

Και νέα επανάληψη γιατί μου φαίνεται εδώ ψοφάμε για παρεξηγήσεις. Όταν κάποιος γράφει αγόρασα την F4, F5, FXT, όταν εσύ ο ίδιος ξέρεις ότι όλα αυτά τα αγόρασα από εσάς, ότι εκτός από αυτά, πόσα ακόμα και πόσο συχνά αγοράζω από το κατάστημά σας προιόντα και τρίτον όταν γράφω πως είμαστε και παραμένουμε πελάτες όσο είστε εντάξει εσείς, όταν έχει γραφτεί σε παλαιότερη συζήτηση ότι αν δεν ήσασταν εσείς ως άτομα ξηγημένοι κλπ κλπ. βγάζεις το συμπέρασμα ότι; σας θεωρούμε "ύποπτους" και δεν σας προτιμούμε ως κατάστημα ή ότι είμαστε πελάτες που απλά θέλουμε το δίκαιο μας;

D_Artagian
11-07-2013, 09:20
Βρε Γιώργο, δεν έχει να κάνει με το κατάστημα, αυτό δεν καταλαβαίνετε !! Το ξέρω οτι η εξυπηρέτηση που δίνουμε ειναι εξαιρετική, κλπ κλπ κλπ, με τα λεγόμενα και την επανάληψη των ίδιων πραγμάτων είναι αυτό που βαριέμαι πραγματικά να βλέπω.

Επειδη δεν έχω καθόλου χρόνο να απαντήσω, βρες περιπτώσεις που αναφέρεται αυτή η επιφύλαξη, και τι σημαίνει, και θα είμαι στη διάθεσή σου να το συζητήσω τηλεφωνικά ή με email στο σωστό επαγγελματικό μου λογαριασμό.
Με άλλο "ξεκατίνιασμα" εγώ δεν ασχολούμαι εδώ, δεν υπάρχει κανένας λόγος.

Πολλές καλημέρές με χαμόγελα :)

MARK
11-07-2013, 10:18
Λυπάμαι που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, αλλά επειδη ακριβώς κάποια πράγματα που γράφονται εδώ δεν είναι απολύτως σωστά, οφείλω να διαφυλάξω την ακαιρεότητα των λεγομένων για την επιχείρηση με δεδομένη την διπλή ιδιότητα που έχω. ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ απειλώ, ΔΕΝ φέρω σε τάξη τίποτα, ΔΕΝ με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Αυτό έλλειπε.. Είδες εσύ κάποια απειλή σε αυτό που έγραψα ;

Μιλόντας σαν Γιάννης, το πως είμαι εδώ - τι έχω κάνει, μπορεις να το δεις απο τα post μου. Γράφω πολύ πριν το MotoRAID ακρβώς στο ίδιο ύφος..
ΑΝ ΗΘΕΛΑ να έχω πελάτες απο τα forum, πίστεψε οτι θα μπορούσα να έχω εκατοντάδες παραπάνω γυρνώντας απο forum σε forum και κάνοντας αυτά που κάνουν άλλοι συνάδελφοι. Αλλά προτιμώ να μείνω καθαρός, γιατι με νοιάζει το βάθος.

Μάρτυρες μου οι φίλοι - φορουμίτες ο οποίοι με ρωτάνε καθημερινά πράγματα, και επιμένω να στέλνουν μηνυματα που αφορουν εμπορικό κομμάτι στο e-mail της επιχείρησης και οχι εδώ γιατι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ εδώ για εμπορικό σκοπό. Παρολα αυτά, απο τη στιγμή που κάποιος ποσταρει εδώ, και το βλέπω (γιατι μπαίνω λιγο στο φορουμ λόγω φόρτου εργασίας), και μπορώ να απαντήσω, θα το κάνω.

Ελπιζω να έγινα κατανοητός, δεν θα ασχοληθώ στο παρόν θέμα για κάτι άλλο, πολύ ευχαριστώς αν το θέλετε να σας περιγράψω εφόσον ζητηθεί το τι κάνω εδώ :)


Γιάννη μας κάλυψες πλήρως με την απάντηση σου....
Προσωπικά θέλω να πώ οτι μακάρι να ήταν όλοι επαγγελματίες οπως εσύ και να προσπαθούσαν όλοι να εξυπηρετήσουν και να λύσουν προβλήματα οπως προσπαθείς εσύ....
Επίσης να πώ οτι κανένας έμπορος δεν είναι υπεύθυνος για την εγγύηση ενος προιόντος αλλά αποκλειστικά και μονο ο κατασκευαστής.Και νομίζω οτι όλοι έχουμε αντιμετωπίσει περιπτώσεις τέτοιου είδους.
Καλό θα ήταν λοιπόν πριν κακολογήσουμε, προσβάλλουμε, δυσφημίσουμε πείτε το όπως θέλετε μια επιχείρηση σε αυτόν το χώρο να είμαστε βέβαιοι ότι έχουν την ευθύνη και να και δεν ανταποκρίθηκαν όπως έπρεπε στις υποχρεώσεις τους....

Thodoras
11-07-2013, 10:48
@thodoras.. Το θέμα σου το έχουμε δεί, αναλύσει σε άλλο post, έχεις αποδεχθεί αυτά που έχω γράψει και έχουν γίνει, και πίστευα οτι τελείωσε εκεί η ιστορία. Για ποιο λόγο το αναφέρεις πάλι, σε θέμα άλλο, δεν το έχω καταλάβει. Είπαμε, είχες ένα πρόβλημα, σε βοηθήσαμε ώς έπρεπε στο θέμα της αντικατάστασης, έμεινες ευχαριστημένος. Μια χαρά ! Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ; Κρίνεις σωστό σε κάθε θέμα για Interphone ή οτιδήποτε άλλο να γράφεις το ίδιο ; Πές μου πως αλλιώς να σε βοηθήσω και θα το κάνω. Είναι σαν να έχεις ένα πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα σου πχ, και σε κάθε post που ανεβάζει κάποιος χρήστης, να γράφεις για το πρόβλημά αυτό που έχεις.

Το αναφέρω μια τελευταία φορά γιατί το θέμα του νήματος το έχουμε διαστρεβλώσει τελείως:
Το MotoRAID είναι από τα πιο αξιόπιστα και ίσως το πιο εξυπηρετικό internetικό μαγαζί από το οποίο έχω ψωνίσει και αυτό είμαι βέβαιος ότι οφείλεται στη γραμμή που δίνει ο Γιάννης. Νομίζω ότι το γράφω ξεκάθαρα και σε όλα τα ποστ, στο παρόν νήμα και σε άλλα και Γιάννη σου το έχω στείλει και στα mail μας για το δικό μου πρόβλημα ότι, αν δεν υπήρχε το αξιόπιστο μαγαζί σου, δε θα τολμούσα να αγοράσω την ΓΙΑ ΜΕΝΑ αναξιόπιστη Interphone.
Εσένα για ποιό λόγο σε πειράζει το ανωτέρω δε μπορώ να καταλάβω...

Αυτή είναι η εμπειρία μου Γιάννη και θα την αναφέρω σε δημόσιες συζητήσεις όσες φορές το θεωρήσω σωστό.
Και ναι ο κολλητός μου, που μαζί τις πήραμε τις F5 είναι καταευχαριστημένος και με πολύ άσχημη χρήση δεν του έχει παρουσιάσει τίποτα.

Επίσης, από τις "δηλώσεις" σου, καταλαβαίνω ότι είσαι πωλητής και όχι καταναλωτής...Κανένας καταναλωτής εδώ μέσα δεν επιφυλάχθηκε νομίμων δικαιωμάτων του...


Καλημέρα!

Ρε Γιάννη; Θα με τρελλάνεις...

Όταν γράφεις: "Επιφυλάσομαι για κάθε νόμιμα δικαίωμα" τι εννοείς; ότι θα κεράσετε καφέ σε όσους γράφουν κάτι αρνητικό για την Interphone; Οι περισσότεροι ως απειλή το είδαν. Και εγώ έγραψα ότι θα είναι ανόητο από την πλευρά σας (εσείς του Motoraid) να κάνετε κάτι τέτοιο. Ότι ουσιαστικά αποκλείεται να κάνετε κάτι τέτοιο.

Και πάμε ξανά για την ποιότητα τη Interphone. Είσαι υποψήφιος αγοραστής ενδοεπικοινωνίας και μπαίνεις λοιπόν σε φόρουμ (ελληνόφωνα και αγγλόφωνα) για μηχανές και διαβάζεις review για τα προιόντα της Interphone. Υπάρχει περίπτωση να βρεις φορουμ ή thread στο οποίο να μην αναφέρει άνθρωπος βλάβη; και μάλιστα πάντα του ίδιου τύπου; Τι άλλο δηλαδή θες για να είσαι επιφυλακτικός και για να πεις ότι οι συγκεκριμένη εταιρία/προιόντα έχει θέμα;
Ποιος μίλησε για δημοσιότητα και τα λοιπά που αναφέρεις; Δηλαδή έχουμε 10 άνθρωποι θέμα με ένα προιόν και δεν θα βγούμε να το πούμε; Θα λέμε, άσε μωρέ! Χαλάλι τα 400 ευρώ, αρκεί που είναι καλό παιδί ο Γιάννης που μας το πούλησε; Τι; εγγύηση; Έλα μωρέ τώρα ποια εγγύηση; Θα πάρω την καινούρια. Θα δώσω άλλο ένα 400αρι. Αφού η interphone άκουσε τα παράπονα μας, και έβγαλε καινούριο μοντέλο;
Εγώ θα σου πω και το άλλο... Βγάζει η TOYOTA ένα μοντέλο πριν από 4 χρόνια, το YARIS αν δεν κάνω λάθος, και μετά από ένα 6μηνο βγάζει υποψία προβλήματος στο γκάζι. Υποψία! Ούτε καν πρόβλημα. Σε ορισμένα μοντέλα. Τι κάνει η TOYOTA και η κάθε TOYOTA; Βγάζει επόμενο μοντέλο στο οποίο διορθώνει το πρόβλημα; ή επιδιορθώνει το πρόβλημα τόσο σε αυτούς στους οποίους παρουσιάστικε όσο και σε αυτούς που δεν τους παρουσίασε κάτι; Τόσο απλά!

Και νέα επανάληψη γιατί μου φαίνεται εδώ ψοφάμε για παρεξηγήσεις. Όταν κάποιος γράφει αγόρασα την F4, F5, FXT, όταν εσύ ο ίδιος ξέρεις ότι όλα αυτά τα αγόρασα από εσάς, ότι εκτός από αυτά, πόσα ακόμα και πόσο συχνά αγοράζω από το κατάστημά σας προιόντα και τρίτον όταν γράφω πως είμαστε και παραμένουμε πελάτες όσο είστε εντάξει εσείς, όταν έχει γραφτεί σε παλαιότερη συζήτηση ότι αν δεν ήσασταν εσείς ως άτομα ξηγημένοι κλπ κλπ. βγάζεις το συμπέρασμα ότι; σας θεωρούμε "ύποπτους" και δεν σας προτιμούμε ως κατάστημα ή ότι είμαστε πελάτες που απλά θέλουμε το δίκαιο μας;

:ye31:Λες και τα έγραψα εγώ!

Επίσης πολλές καλημέρες με χαμόγελα και φιλιά!!

D_Artagian
11-07-2013, 11:00
Επειδή ακόμα η ιδιότητα που έχω είναι διπλή, και αυτό άλλοτε βολεύει και άλλοτε όχι όλους μας, ίσως θα πρέπει να διαχωριστεί.

mikochem
11-07-2013, 11:38
Για μένα υπήρξε πρώτα λάθος του sterzam ο οποίος άνοιξε το θέμα και καλώς μας ενημέρωσε με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει αλλά δεν χρειαζόταν να μας πει από που την πήρε. Θεωρώ από όπου και να την έπαιρνε μπορεί να του εμφανιζόταν το ίδιο πρόβλημα.
Μετά όμως το φάουλ το έκανε ο D artagian με την δήλωση περί επιφύλαξης για νόμιμο δικαίωμα.
Κατά την άποψή μου μπορούμε να μιλάμε όοοοσσσοοο θέλουμε για την Interfone αρκεί να μην αναφέρουμε από που αγοράστηκε.
Στο παρόν φόρουμ στα τεχνικά θέματα μιλάμε συνέχεια για προβλήματα που βγάζουν οι bmw μηχανές μας. Φαντάζεσαι να σήκωνε το γάντι ο x αντιπρόσωπος και να μας απειλούσε με μήνυση? Μπορούμε να μιλάμε για βλάβες και μάρκες όσο θέλουμε αλλά υπάρχουν και τα pm αν θέλει κάποιος να ενημερωθεί για τον αντιπρόσωπο.
Για μένα αν πάρει πίσω το σχετικό περί νομίμων δικαιωμάτων είμαι πλήρως καλυμένος.

D_Artagian
11-07-2013, 11:43
Η επιφύλαξή μας δεν ήταν για το αρχικό post

Εννοείται οτι μιλάμε όοοοοσο θέλουμε !!!

sterzam
15-07-2013, 13:51
Για την ιστορία, σήμερα παρέλαβα την αντικαταστατρια F4.
Ευχαριστώ τα παιδιά της Motoraid για την άμεση επίλυση του προβλήματος. :ye33:

jmar
15-07-2013, 14:19
:re25::ye02: