PDA

View Full Version : Αγορα r1150rt. Να την αγοράσω;


yannister
09-07-2013, 20:56
Γεια σας.
Έχω βρει μία r1150rt στη Θεσσαλονίκη με 83000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η κατάσταση της μοτό είναι αρκετά καλή χωρίς σκουριές στους δίσκους φρένων καθώς και στην εξάτμηση και στον καταλύτη. Έχει γίνει αλλαγή δίσκου πλατώ πριν 13000 ή πριν 17000 χιλόμετρα. ΄Εχει αλλαχτεί και η τρόμπα του συμπλέκτη καθώς και ο πολλαπλασιαστής "δεξιά" από ότι μου είπε το συνεργείο όπου πήγαινε ο κάτοχος. Η μηχανή είναι σε ακινησία εδώ και 1,5 με 2 χρόνια. Είναι μοντέλο του 2003 δεκέμβριο ή του 2004 με διπλά μπουζί και σερβόφρενα. Το βάλαμε μπρος και παρατήρησα ότι στο ρελαντί σκαμπανεβάσματα στροφών και το ίδιο γινόταν και στις 1500+ στροφές. Μήπως θέλει ρύθμιση των ιντζέκσιον; (συγχρονισμός κυλινδρων). Όταν άλλαξαν δίσκο πλατώ, δεν άλλαξαν και τις τσιμούχες γιατί όπως μου είπαν δεν χρειάζεται αφού δεν υπήρχε κάποια διαρροή. Λάστιχα αλλάχτηκαν το 2010 και είναι όντως απάτητα αλλά μήπως στο μεταξύ έχουν "γεράσει"; Μήπως θα πρέπει να αλλαχτούν τα υγρά στο ABS και σέρβο; Τελευτάιο σέρβις έγινε στα 80000 το 2011 αλλά μετά υπήρξε και η ακινησία. Από μπαταρία δεν ξέρω. Η μηχανή βρίσκεται στο Car.gr. Δεν ξέρω αν καίει λάδια και πόσα. Ο μηχανικός μου είπε ότι 83000 χλμ δεν είναι τίποτα. Όλα τα σέρβις έχουν γίνει στο εξουσιοδοτημένο σέρβις του Ξανθόπουλου στη Θεσσαλονίκη. Μήπως ξέρει κανείς για το συγκεκριμένο μαγαζί; Είναι αξιόπιστο; Αν πάρω τη μηχανη να πηγαίνω εκεί για Σέρβις ή κάπου που θεωρείτε καλύτερο και αξιόπιστο; Αα !! Μου είπε ο Ξανθόπουλος ότι αν θέλω να ελέγξω τη μηχανή θα κοστίσει 60 ευρώ. Υπάρχει συνεργείο που κάνει έλεγχο δωρεάν ή έστω και με λιγότερα χρήματα; Θέλω να ελέγξω τον εγκέφαλο για τυχόν διαγνωστικά προβλήματα (Διαρροή ρεύματος, πραγματικά χιλιόμετρα, έλεγχο φρένων κλπ) Γιατί δεν έχει διακόπτη φώτων όπως τα προηγούμενα μοντέλα;
Ευχαριστώ πολύ.
Γιάννης από Βέροια.:)

kostas_366
09-07-2013, 22:21
Δεν υπάρχει διαγνωστικό να σου ``πει`` προβληματα. Μόνο εάν κάποια 'ένδειξη είναι κόκκινη.
*Δεν μπορείς να βρεις πραγματικά κλμ, δεν υπάρχουν κάπου
* Το 2μπουζο έτσι είναι, χωρίς διακόπτη.

Βόλτα το έκανες ή σε έκανε αυτός? χρόνια ακίνητη, γιατί?

Μιχάλης 1988
09-07-2013, 22:28
Οταν έψαχνα bmw πήγα τρία μηχανάκια σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο και δεν με χρεώσαν απολύτως τίποτα.. Αυτα!!

yannister
09-07-2013, 22:46
Ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να κάνω ο ίδιος βόλτα αλλά και ούτε με έκανε ο ίδιος. Σε ακινησία γιατί υπήρχε μία χρηματική διαφορά μεταξύ δύο κυρίων, οπότε αυτός που του χρωστούσε πήρε την μηχανή από τον άλλο σαν μία "μερική ανταμοιβή" έναντι των χρωστούμενων με σκοπό να την πουλήσει και να πάρει ένα μέρος των χρημάτων του πίσω. Μπορεί να μπει διακόπτης φώτων όπως στα προηγούμενα μοντέλα; . Τελικά αξίζει να την πάρω; Υπάρχει κάποιος με 1150Ρτ να με διαφωτίσει;
Ευχαριστώ και πάλι Γιάννης

yannister
09-07-2013, 22:53
Οταν έψαχνα bmw πήγα τρία μηχανάκια σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο και δεν με χρεώσαν απολύτως τίποτα.. Αυτα!!
Ευχαριστώ. Τα 60 ευρώ δεν μου τα ζήτησε εξουσιοδοτημένο συνεργείο επίσημης αντιπροσωπείας αλλά μάλλον αυτό θα ήταν εξειδεικευμένο. Τι να πω, έχω μπλέξει λίγο. Ο πρώην ιδιοκτήτης όπου μόλις μίλησα μου συνέστησε να την πάρω γιατί κυρίως έχει όλα τα σέρβις στην ώρα τους.
Ευχαριστώ και πάλι και όποια παραπάνω διευκρύνιση ή παρατήρηση δεκτή.

TEOSS
10-07-2013, 01:01
Γεια σας.
Έχω βρει μία r1150rt στη Θεσσαλονίκη με 83000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η κατάσταση της μοτό είναι αρκετά καλή χωρίς σκουριές στους δίσκους φρένων καθώς και στην εξάτμηση και στον καταλύτη. Έχει γίνει αλλαγή δίσκου πλατώ πριν 13000 ή πριν 17000 χιλόμετρα. ΄Εχει αλλαχτεί και η τρόμπα του συμπλέκτη καθώς και ο πολλαπλασιαστής "δεξιά" από ότι μου είπε το συνεργείο όπου πήγαινε ο κάτοχος. Η μηχανή είναι σε ακινησία εδώ και 1,5 με 2 χρόνια. Είναι μοντέλο του 2003 δεκέμβριο ή του 2004 με διπλά μπουζί και σερβόφρενα. Το βάλαμε μπρος και παρατήρησα ότι στο ρελαντί σκαμπανεβάσματα στροφών και το ίδιο γινόταν και στις 1500+ στροφές. Μήπως θέλει ρύθμιση των ιντζέκσιον; (συγχρονισμός κυλινδρων). Όταν άλλαξαν δίσκο πλατώ, δεν άλλαξαν και τις τσιμούχες γιατί όπως μου είπαν δεν χρειάζεται αφού δεν υπήρχε κάποια διαρροή. Λάστιχα αλλάχτηκαν το 2010 και είναι όντως απάτητα αλλά μήπως στο μεταξύ έχουν "γεράσει"; Μήπως θα πρέπει να αλλαχτούν τα υγρά στο ABS και σέρβο; Τελευτάιο σέρβις έγινε στα 80000 το 2011 αλλά μετά υπήρξε και η ακινησία. Από μπαταρία δεν ξέρω. Η μηχανή βρίσκεται στο Car.gr. Δεν ξέρω αν καίει λάδια και πόσα.
Ο μηχανικός μου είπε ότι 83000 χλμ δεν είναι τίποτα. Σωστά σου είπε!!! Γιατί δεν του ζητάς να την ελέγξει αφού είναι της εμπιστοσύνης σου ?
Όλα τα σέρβις έχουν γίνει στο εξουσιοδοτημένο σέρβις του Ξανθόπουλου στη Θεσσαλονίκη. Μήπως ξέρει κανείς για το συγκεκριμένο μαγαζί; Είναι αξιόπιστο; Αν πάρω τη μηχανη να πηγαίνω εκεί για Σέρβις ή κάπου που θεωρείτε καλύτερο και αξιόπιστο; Αα !! Μου είπε ο Ξανθόπουλος ότι αν θέλω να ελέγξω τη μηχανή θα κοστίσει 60 ευρώ. Υπάρχει συνεργείο που κάνει έλεγχο δωρεάν ή έστω και με λιγότερα χρήματα; Θέλω να ελέγξω τον εγκέφαλο για τυχόν διαγνωστικά προβλήματα (Διαρροή ρεύματος, πραγματικά χιλιόμετρα, έλεγχο φρένων κλπ) Γιατί δεν έχει διακόπτη φώτων όπως τα προηγούμενα μοντέλα;
Ευχαριστώ πολύ.
Γιάννης από Βέροια.:)

Στο κάτω μέρος των σωμάτων του ψεκασμού υπάρχουν 2 (μία σε κάθε σώμα) μικρές πλαστικές <<τάπες>>, εάν έχουν φθορά (ή ..λείπουν!) παίρνει αέρα και δημιουργείται αυτό το <<σκαμπανέβασμα>> των στροφών.

Υγρά φρένων καλό είναι να αλλάξεις, εργασία που θα πρέπει να κάνεις κάθε 2 χρόνια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!
Τα φρένα είναι συνδυασμένα και ισχυρότατα !!!
Τα λάστιχα, εάν η μηχανή ήταν σε κλειστό στεγασμένο χώρο, έχουν ψωμί.
Πραγματικά χιλ. δεν βρίσκεις, εάν η εικόνα και η λειτουργία της είναι καλή μην σε απασχολεί.
Διακόπτη φώτων τοποθετεί εύκολα ηλεκτρολόγος ή κι εσύ εάν το κατέχεις!!!
Πήγαινε να την ελέγξεις σε όποιο συνεργείο έχεις εμπιστοσύνη.
Έχεις οδηγήσει 1150RT ?

yannister
10-07-2013, 10:50
Στο κάτω μέρος των σωμάτων του ψεκασμού υπάρχουν 2 (μία σε κάθε σώμα) μικρές πλαστικές <<τάπες>>, εάν έχουν φθορά (ή ..λείπουν!) παίρνει αέρα και δημιουργείται αυτό το <<σκαμπανέβασμα>> των στροφών.

Υγρά φρένων καλό είναι να αλλάξεις, εργασία που θα πρέπει να κάνεις κάθε 2 χρόνια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!
Τα φρένα είναι συνδυασμένα και ισχυρότατα !!!
Τα λάστιχα, εάν η μηχανή ήταν σε κλειστό στεγασμένο χώρο, έχουν ψωμί.
Πραγματικά χιλ. δεν βρίσκεις, εάν η εικόνα και η λειτουργία της είναι καλή μην σε απασχολεί.
Διακόπτη φώτων τοποθετεί εύκολα ηλεκτρολόγος ή κι εσύ εάν το κατέχεις!!!
Πήγαινε να την ελέγξεις σε όποιο συνεργείο έχεις εμπιστοσύνη.
Έχεις οδηγήσει 1150RT ?
Ευχαριστώ για την απάντηση. Όλα όσα είπα περί μηχανικού και 83000 χλμ καθώς και τις εργασίες που έχουν γίνει είναι κατόπιν συνομιλίας με τον ίδιο τον Ξανθόπουλο. Μάλιστα μου είπε ότι για τα λάδια του ABS "σιγά μωρέ πιος τα αλλάζει κάθε δύο χρόνια στην ελλάδα. Αυτά που λέει το Μάνιουαλ είναι για τις συνθήκες της Γερμανίας. Εδώ έχουμε διαφορετικές θερμοκρασίες και είμαστε κάτω από τον ισημερινό(!!!!!!!!!)" Για έλεγχο του είπα εγώ ο ίδιος από δική μου πρωτοβουλία, αν και η μοτό είναι ελεγμένη από τον ίδιο στα 80000 χλμ. άρα προφανώς δεν χρειάζεται καν έλεγχος. Μόνο μου είπε ότι η τελευταία παρατήρηση που έκανε είναι ότι χρειάζεται αλλαγή οι ντίζες από το γκάζι γιατί προφανώς "κολλούσε" το γκάζι, κάτι που εγώ δεν παρατήρησα αλλά ίσως και να μου διέφυγε όντως! Δεν έχω οδηγήσει 1150 αλλά μία 1100 πριν 5 μήνες αλλά και αυτή για 2-3 χιλιόμετρα όπου δεν μπόρεσα να βγάλω και κάποια συμπεράσματα, το μόνο που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η προστασία από τον άνεμο (φυσούσε εκείνη τη μέρα και δεν ένοιωσα τίποτα από άνεμο) καθώς και το χαμηλό κέντρο βάρους !!!! Δύναμη και φρένα δεν μπορώ να πω και πολλά πράγματα. Ευχαριστώ Γιάννης

kostas_366
10-07-2013, 12:41
Στο CAR δεν υπάρχει RTμε 83,000κλμ

phoenix
10-07-2013, 13:33
φιλε ειχα 1150gs ιδιοι κινητηρες με λιγο περισσοτερη δυναμη το rt λογο βαρους αλλα και χρησης
γενικα ειναι ενα καλο μηχανακι και παιζει σπουδαιο ρολο πως το ειχε ο προκατοχος του με τα λαδια και το σερβις
συνηθως αυτα τα μοτο δεν τα παιρνουν καγκουρες στατιστικα τα οδηγουν ανθρωποι ηρεμοι με σκοπο τα ταξιδια
σημαντικο και ισως αρνητικο ειναι οτι η μηχανη ηταν σε ακινησια αν καταλαβα καλα
αν ειχε γεματο ρεζερβουαρ τοτε δε θα εχεις προβλημα με την τρομπα βενζινης αν δεν ειχε....τοτε να το περιμενεις
τα υγρα των φρενων δεν πρεπει ποτε να ειναι μαυρα πρεπει παντα να ειναι καθαρα και αυτο δεν εχει να κανει με τα χρονια αλλα με την χρηση και τα χιλιομετρα
συνιστω μια φορα τον χρονο
να κοιταξεις τσογους διαφορικου
να κοιταξεις τις αναρτησεις
και καπου πισω απο το φιλτροκουτι εχει ενα δοχειο αποστραγγιξεις απο τα επιστρεφομενα λαδια αν ειναι αυτο αδειο η εχει λιγο λαδακι μεσα η μηχανη ειναι οκ αν εχει ποσοτητα μεσα να σε προβληματισει
αυτα!!!!!

yannister
10-07-2013, 16:00
Στο CAR δεν υπάρχει RTμε 83,000κλμ
Αγαπητέ φίλε Κώστα, στο Καρ.γρ όντως δεν λέει 83000 χλμ !!!! Λέει για 65000 με το διπλό μπουζί, με πινακίδα Λάρισας ΡΙΡ 228 μοντέλο 12/2003. Όταν πήγα και το είδα, έμεινα και εγώ έκπληκτος, αντικρίζοντας 83000 στο κοντέρ....... και όχι 65000. Άσε που η πίσω δισκόπλακα είναι λιωμένη. Αυτό που οφείλεται; Στην υποβοήθηση Σέρβο; Αυτού του είδους τα φρένα είναι και CBS (ενεργούν ταυτόχρονα και στους δύο τροχούς είτε πατώντας μόνο μπροστινό είτε πισινό); Οι μπροστινοί δίσκοι έιναι τζετ !!! Από τακάκια δεν ξέρω γιατί πρέπει να βγουν και να ελεγχθούν οπτικά.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον !!!
Γιάννης

yannister
10-07-2013, 16:17
φιλε ειχα 1150gs ιδιοι κινητηρες με λιγο περισσοτερη δυναμη το rt λογο βαρους αλλα και χρησης
γενικα ειναι ενα καλο μηχανακι και παιζει σπουδαιο ρολο πως το ειχε ο προκατοχος του με τα λαδια και το σερβις
συνηθως αυτα τα μοτο δεν τα παιρνουν καγκουρες στατιστικα τα οδηγουν ανθρωποι ηρεμοι με σκοπο τα ταξιδια
σημαντικο και ισως αρνητικο ειναι οτι η μηχανη ηταν σε ακινησια αν καταλαβα καλα
αν ειχε γεματο ρεζερβουαρ τοτε δε θα εχεις προβλημα με την τρομπα βενζινης αν δεν ειχε....τοτε να το περιμενεις
τα υγρα των φρενων δεν πρεπει ποτε να ειναι μαυρα πρεπει παντα να ειναι καθαρα και αυτο δεν εχει να κανει με τα χρονια αλλα με την χρηση και τα χιλιομετρα
συνιστω μια φορα τον χρονο
να κοιταξεις τσογους διαφορικου
να κοιταξεις τις αναρτησεις
και καπου πισω απο το φιλτροκουτι εχει ενα δοχειο αποστραγγιξεις απο τα επιστρεφομενα λαδια αν ειναι αυτο αδειο η εχει λιγο λαδακι μεσα η μηχανη ειναι οκ αν εχει ποσοτητα μεσα να σε προβληματισει
αυτα!!!!!
Αγαπητέ φίλε, βάλαμε μπρος τη μηχανη, άρα είχε βενζίνη. Στο όργανο μέτρησης που βρίσκεται δεξιά στο ταμπλό, στην αριστερή του πλευρά είχε δύο γραμμούλες (προφανώς αυτή η μπάρα είναι για τη θερμοκρασία) και στη δεξιά μεριά του οργάνου δεν υπήρχε καμμιά γραμμούλα. Μήπως είταν στην περιοχή της ρεζέρβας; Όταν τη βάλαμε μπροστα, άναβε το πράσινο λαμπάκι, το κίτρινο (μήπως αυτό είναι η ρεζέρβα;) και αφού έκανε τον έλεγχο στο σύστημα και στα φρένα, αναβόσβησαν τα δύο λαμπάκια του ABS για μερικά δευτερόλεπτα και στη συνέχεια έμεινε μόνιμα αναμένο το πάνω λαμπάκι του ABS. Αυτό οφείλεται σε βλάβη του ABS ή στο ότι δεν υπήρχε επαρκές ρεύμα από την μπαταρία ώστε να ελέγξει σωτά το σύστημα του ABS; Με τα λάδια και τα σέρβις δεν πρέπει να έχει πρόβλημα γιατί είδα το βιβλίο σέρβις και όλα φαίνονταν εντάξει, αν και μίλησα και με το συνεργείο όπου πήγαινε για τα τακτικά σέρβις και απ' ότι μου είπε άλλαξαν Πολλαπλασιαστή, τρόμπα του συμπλέκτη, δίσκο πλατό στα 65 ή στα 70000 χλμ. Στο βιβλίο ήταν τσεκαρισμένα όλες οι αλλαγές λαδιών και υγρών καθώς ένας έλεγχος στο ιντζέκσιον. Το μόνο που δεν μου είπε το συνεργείο, ήταν για μία βλάβη στο αριστερό μπέκ και αντικατάστασή του στια 28000 χλμ, το οποίο φαινόταν καθαρό στο βιβλίο σέρβις. Τελευταίο σέρβις ήταν στα 80000, το 2011 και μετά από εκεί, λίγα χιλιόμετρα και ύστερα η .....ακινησία.... Αυτά εν ολίγοις !!!
Ευχαριστώ, Γιάννης.

kostas_366
10-07-2013, 16:41
Περιπου στα 70,000 κλμ με ``κακα`` τακάκια χαλάσε ο πίσω δισκος. Τόσο άλλαξα στο 1100. με μαλακά μπρέμπο, το 1150 ειχε 68,000 και ήταν καινούργιος. Αν κανεις κλμ φορτωμένος πάλι την ``τρως`` την δισκόπλακα. Δεν είναι κακό πάντως η δισκόπλκα, 100ε είναι στην καλλιρόης. Εάν δεις άλλα πράγματα που δεν σ αρέσουν να κρατηθείς, όχο από την δισκόπλακα. Εμένα μ αρέσει πάντως το εργαλείο που είδες (όσο μπορώ να δω απο΄φωτο).

yannister
10-07-2013, 17:29
Ρε παιδιά, τώρα που πρόσεξα καλύτερα τις φωτογραφίες, (πως μου ξέφυγε όταν την είδα από κοντά !!!) η εν λόγω μηχανή για την οποία σας έχω πρήξει, δεν έχει θερμαινόμενα γκριπ !!! Δεν υπάρχει ο γνωστός διακόπτης στο δεξιό μέρος του τιμονιού πάνω στη δεξιά μανέτα !!!! Απαράδεκτο !!! Δεν είναι στον στάνταρ εξοπλισμό αυτό; Τι να πω......... αν και στην αγγελία αναφέρει για θερμαινόμενες χούφτες.

kostas_366
10-07-2013, 17:33
Δεν είναι στάνταρ, ειδικά εαν είναι εισαγωγής. Αλλά μην τρελένεσαι, άλλα να δεις είπαμε.
Άλωστε, πολλές από αυτές τις μοτο, τις αγοράζουν για να γυρίσουν τον κόσμο, και τις τρώει τα γκαράζ :).
Οπότε δεν θα χρειαστούν τα θερμενόμενα χαχαχα

MIHALIS TZIMAS
10-07-2013, 18:20
το μονο ανησυχητικο ειναι η μοναδα ABS οπου εκει παιζεις λοττο.
δεν γνωριζεις αν εχει γινει συντηρηση,τι χρηση εχει κανει ο πρωην και μετα την ακινησια τι κουσουρι του εμεινε.

yannister
10-07-2013, 21:18
Παιδιά μ' αυτά και μ' αυτά έχω κουραστεί πολύ........... ΟΥΦΦΦΦΦ !!!! Καλύτερα να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω μία 1200ρτ και να ησυχάσει το κεφαλάκι μου ή να πάρω μία VARADERO με ABS και με πολύ λιγότερα χρήματα και χιλιόμετρα. Βρήκα ένα στη Βέροια με 4400 ευρώ και με λίγα χιλιόμετρα (κοντά στα 30000). Έχω σκάσει πια με την ανεύρεση BMW !!!!

kostas_366
10-07-2013, 21:20
Πουληθηκε αυτο στην βέροια χαχαχα

yannister
10-07-2013, 21:39
Πουληθηκε αυτο στην βέροια χαχαχα
Πολύ καλόόόόόό !!!! Μου άρεσε όντως το αστείο :ye33: Να είσαι καλά φίλε Κώστα, ξέρω ότι σας έχω πρήξει και ζητάω συγγνώμη αλλά τι να κάνεις όταν δεν υπάρχουν τα ρημάδια και προσπαθείς να βρεις το καλύτερο σε σχέση τιμή/ποιότητα !!!!!

kostas_366
10-07-2013, 21:46
Πολύ καλόόόόόό !!!! Μου άρεσε όντως το αστείο :ye33: Να είσαι καλά φίλε Κώστα, ξέρω ότι σας έχω πρήξει και ζητάω συγγνώμη αλλά τι να κάνεις όταν δεν υπάρχουν τα ρημάδια και προσπαθείς να βρεις το καλύτερο σε σχέση τιμή/ποιότητα !!!!!
Δεν είναι αστείο, έχει πουληθεί. Στην ΚΥΠ CIA κλπ που είμαι, τα παρακολουθώ όλα!!!!:)