PDA

View Full Version : R1200GSA - computer και μέτρηση πίεσης ελαστικών


george1968
20-07-2009, 13:06
Κάθε φορά που κοιτάζω τις πιέσεις των ελαστικών, το computer δείχνει λιγότερο απ' ότι η "τρόμπα αέρα" στο βενζινάδικο.
Άσε που παρατήρησα ότι το computer αργεί να διαβάσει την πίεση στο εμπρός ελαστικό τώρα τελευταία.
Εσεις τι λέτε?

Space
20-07-2009, 13:14
Το εχω παρατηρησει και γω.Μαλλον ειναι χαλασμενες οι τρομπες απο τη πολυ χρηση.Ετσι θελω να πιστευω δλδ.Τωρα εγω εχω και ενα αλλο θεμα με το μπροστινο.Απο καπου χανει πολυ λιγο πχ 0.1 καθε 2 μερες και πριν το παω να το δουν θελω να σιγουρευτο οτι το rdc λειτουργει σωστα.Θα δουμε..

mjtir
20-07-2009, 14:11
To computer και στην δικη μου δειχνει λιγοτερο απο

α) οργανο στο βενζιναδικο
β) Ηλεκτρονικο οργανο χειρος που παντα εχω μαζι μου

Περισσοτερο απο

β) οργανο στο εξουσιοδοτημενο (τοσο που αναγκαστηκα να βγαλω αερα)

Τι τα ψαχνουμε ?

Το μπροστινο παντα χανει περισσοτερο ....

Τωρα για την καθυστερηση ενημερωσης δεν το εχω παρατηρησει για να σου πω κατι...

vtheo
20-07-2009, 14:16
Παιδιά εγώ ποτέ δεν το εμπιστεύτηκα.Πάντα η ένδειξη που δείχνει το RDC είναι διαφορετική από ότι στα βενζινάδικα και το συζητούσα τις προάλλες με ένα παλικάρι σε ένα βενζινάδικο ο οποίος χρησιμοποιει και όργανο - μανόμετρο αλλά ποτέ δε συμπίπτει και με το RDC.Γενικότερα τα συμπτώματα που διαβάζω σε σας τα έχω παρατηρήσει και στην δικιά μου.

NLS
20-07-2009, 15:04
αν δεν καλιμπράρονται κάθε τόσο δεν έχει νόημα

μην είστε με τα απόλυτα νούμερα - αυτό που σας νοιάζει είναι τι γίνεται ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ όργανο σε βάθος χρόνου

εμένα πάντως το πίσω χάνει πιο γρήγορα από το μπροστά

vasorfa
20-07-2009, 15:21
Επειδη οταν προτοπηρα την Πριγκιπισσα μου....το εμπρος της πα######κι εχανε αερα συνεχεια.....οχι πολλυ ,αλλα πολυ πολλυ λιγο......το αποτελεσμα μετα απο αρκετη ταλαιπωρια...ηταν να εντοπισουμε φυσικα το προβλημα....Λοιπον....στην δικη μου μοτο.....μεταξυ ζαντας και ελαστικου ειχε <<πιασει>>3 τριχιδια απο το πλαινο μερος του ελαστικου...και ενω δεν φαινοταν...απο την στιγμη που τα ελευθερωσαμε......ο εμπρος τροχος δεν χανει καθολου.......τωρα οσον αφορα τις πιεσεις,,,ακομα και με ψηφιακο πιεσομετρο...ο εγκεφαλος μου δειχνει διαφορετικη πιεση....απλα γνωριζω πλεον ποσο πρεπει να δειχνει(με την απωλεια..)πιστευω να βοηθησα....:rolleyes:

NLS
20-07-2009, 15:23
το βασικό είναι να ξέρουμε ΠΟΣΟ πρέπει να έχουμε μπρος πίσω :)

georgekostas
20-07-2009, 15:42
Το RDC της μηχανης σε τι σας δειχνει την πιεση σε BAR η PSI;

mjtir
20-07-2009, 15:57
Το RDC της μηχανης σε τι σας δειχνει την πιεση σε BAR η PSI;

Bares ...

georgekostas
20-07-2009, 16:18
Να πατε σ'ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο να σας το αλλαξουν να δειχνει PSI και μετα θα ειναι πιο ευκολο να το υπολογισεις.Διοτι 2.4 ΒΑR=34.80 PSI - 2.5 BAR=36.26 κ.ο.κ.

gemara
20-07-2009, 17:40
Αν ρίξετε μια ματιά στο manual της μηχανής σας, πολλά ερωτήματα έχουν την απάντησή τους.

Πχ. Αν δεν ξεπεραστούν τα 30χλμ/ω, οι αισθητήρες πίεσης δεν ενεργοποιούνται (έχουν φυγοκεντρικό διακόπτη). Καμιά φορά εμένα μου ενεργοποιείται και μετά τα 60, καμιά φορά άμα είμαστε σε έντονο ηλεκτρομαγνητικό περιβάλλον, αργούνε πάλι.

Οι δε ενδείξεις πιέσεως είναι ανηγμένες σε σχετική θερμοκρασία 20C. Οπότε δεν πρόκειται ποτέ να δείτε την ίδια ένδειξη με το μετρητήρι του βενζινάδικου γιατί αυτό δεν ανάγει την πίεση στους 20C, εκτός και αν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος και του ελαστικού είναι η ίδια, 20C.
Χρειάζεται να πω ότι στη ζέστη βλέπουμε μεγαλύτερες ενδείξεις από ότι στο κρύο;

Οι ενδείξεις πίεσης αλλάζουν και κατά τη διάρκεια της οδήγησης και εξαρτώνται από το στυλ της οδήγησης.

Αν επίσης η μηχανή πιάνει μεγάλες ταχύτητες είναι πάλι αναμενόμενο να χάνει λίγο αέρα το πίσω λάστιχο, ιδίως αν δεν έχει τάπα η βαλβίδα (το γράφει και αυτό...)

Προσωπικά συμβουλεύομαι το RDC και μόνο, καθ' υπόδειξη και του αντιπροσώπου βέβαια.

NLS
20-07-2009, 23:15
Αν επίσης η μηχανή πιάνει μεγάλες ταχύτητες είναι πάλι αναμενόμενο να χάνει λίγο αέρα το πίσω λάστιχο, ιδίως αν δεν έχει τάπα η βαλβίδα (το γράφει και αυτό...)

ντροπή τι είναι αυτά που λες; :p
εννοείται έχω τάπα στην βαλβίδα :cool::sm7:

Arkas
21-07-2009, 00:10
Αν ρίξετε μια ματιά στο manual της μηχανής σας, πολλά ερωτήματα έχουν την απάντησή τους.

Πχ. Αν δεν ξεπεραστούν τα 30χλμ/ω, οι αισθητήρες πίεσης δεν ενεργοποιούνται (έχουν φυγοκεντρικό διακόπτη). Καμιά φορά εμένα μου ενεργοποιείται και μετά τα 60, καμιά φορά άμα είμαστε σε έντονο ηλεκτρομαγνητικό περιβάλλον, αργούνε πάλι.

Οι δε ενδείξεις πιέσεως είναι ανηγμένες σε σχετική θερμοκρασία 20C. Οπότε δεν πρόκειται ποτέ να δείτε την ίδια ένδειξη με το μετρητήρι του βενζινάδικου γιατί αυτό δεν ανάγει την πίεση στους 20C, εκτός και αν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος και του ελαστικού είναι η ίδια, 20C.
Χρειάζεται να πω ότι στη ζέστη βλέπουμε μεγαλύτερες ενδείξεις από ότι στο κρύο;

Οι ενδείξεις πίεσης αλλάζουν και κατά τη διάρκεια της οδήγησης και εξαρτώνται από το στυλ της οδήγησης.

Αν επίσης η μηχανή πιάνει μεγάλες ταχύτητες είναι πάλι αναμενόμενο να χάνει λίγο αέρα το πίσω λάστιχο, ιδίως αν δεν έχει τάπα η βαλβίδα (το γράφει και αυτό...)

Προσωπικά συμβουλεύομαι το RDC και μόνο, καθ' υπόδειξη και του αντιπροσώπου βέβαια.
RESPECT!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-07-2009, 03:00
Παρόλο που είμαι άνθρωπος που του αρέσει η "τάξη" κ η ακρίβεια,

στο συγκεκριμένο θέμα, θα διαφοροποιηθώ ...

Πιστεύω ότι δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" για τις ενδείξεις του RDC ...

Και εξηγούμαι:

α) Από βενζινάδικο σε βενζινάδικο, διαφέρουν οι ενδείξεις.

β) Από βενζινάδικο σε ηλεκτρονικό - χειρός - μετρητή, διαφέρουν οι ενδείξεις.

γ) Από βενζινάδικο σε ηλεκτρονικό - χειρός - μετρητή και με το RDC, διαφέρουν οι ενδείξεις.

δ) Ανάλογα με την εποχή, τα λάστιχα ζεσταίνονται λιγότερο ή περισσότερο.

ε) Ανάλογα με το φορτίο, τα λάστιχα ζεσταίνονται λιγότερο ή περισσότερο.

(γιατί δεν πιστεύω ότι, με το που παίρνεις κάποιον συνεπιβάτη, τρέχεις στο βενζινάδικο να συμπληρώσεις αέρα κ μόλις τον "αδειάσεις" ξανατρέχεις στο βενζινάδικο ν' αφαιρέσεις τον επιπλέον αέρα ... )

..... και επειδή, δεν παίζει ΤΟΣΟ μεγάλο ρόλο στην οδήγηση αν αντί για 2.4 Bar, έχεις 2,3 ή 2,5

και επειδή στα λάστιχά μας έχουμε αέρα (κοπανιστό :)) που αυξομειώνει τον όγκο του,

και όχι άζωτο,

προτείνω, να συμβουλευόμαστε το RDC για τυχόν διαρροές που θα υπάρξουν στον δρόμο ή σε κάποιο ταξίδι,

πριν αυτό φανεί στην οδήγηση της μοτό (πράγμα που θα είναι "αργά" ... :()

Κάθε μέρα ξεκινώντας, ρίχνω μια ματιά στις ενδείξεις,

απλά συμβουλευτικά - χωρίς να κολλάω στο ακριβές νούμερο ....

Ένα, δύο milibar διαφορά είναι αμελητέα ....








Υ.Γ. Αυτό που δεν έχει αναφερθεί

και θα ήταν άξιο ελέγχου είναι,

αν σε 3-4-5 μοτό, το RDC, έχει την ίδια ένδειξη ....

Πάμε δηλαδή όλοι μαζί σ' ένα βενζινάδικο,

φουλάρουμε την ίδια πίεση αέρα

κ τσεκάρουμε τις ενδείξεις του RDC ....

Πολύ φοβάμαι ότι κι αυτές θα διαφέρουν .... :cool:







.

NLS
21-07-2009, 11:25
καλά τα λες

από την άλλη 2 bar με 2.5 bar έχουν σαφή διαφορά στην οδήγηση (διασταυρωμένο από εμένα και μάλιστα συχνότατα αφού το προηγούμενο μου λάστιχο έχανε στο τέλος τόσο γρήγορα που ήθελε κάθε 2-3 μέρες όχι συμπλήρωμα αλλά γέμισμα)

Space
22-07-2009, 19:33
Λοιπον πηγα πριν λιγο και τσεκαρα τον αερα στο μπροστινο να σιγουρευτω οτι χανει και τελικα εχανε αλλα ειναι αυτο το θεμα μας.
Βγαζω ολο τον αερα απο μεσα και γεμιζω παλι.
Η τρομπα του συνεργειου εδειχνε 2.4-5 bar.
Ανοιγω τον διακοπτη και το RDC διαβασε 1.8.
Γιατι τοση μεγαλη διαφορα??

georgekostas
22-07-2009, 19:41
Λοιπον πηγα πριν λιγο και τσεκαρα τον αερα στο μπροστινο να σιγουρευτω οτι χανει και τελικα εχανε αλλα ειναι αυτο το θεμα μας.
Βγαζω ολο τον αερα απο μεσα και γεμιζω παλι.
Η τρομπα του συνεργειου εδειχνε 2.4-5 bar.
Ανοιγω τον διακοπτη και το RDC διαβασε 1.8.
Γιατι τοση μεγαλη διαφορα??

Το περπατησες;Πρεπει να παει ανω των 30 χλμ/ωρα για να δειξει σωστα το RDC.

Space
22-07-2009, 19:46
Ναι.Το πηγα απο το συνεργειο στο σπιτι.
Ερωτηση.
Ποιο απο τα 2 θα πρεπει να εμπιστευομαστε???
Την τρομπα του συνεργειου/βενζιναδικου η το RDC???

georgekostas
22-07-2009, 20:01
Κοιτα 2.5 με 1.8 bar ειναι μεγαλη διαφορα.Εγω παντως εμπιστευομαι το RDC που μπορει να εχει 0.1 η 0.2 bar διαφορα οχι παραπανω.

killer
22-07-2009, 20:26
Προσωπικα καυσιμα και αερα βαζω απο συγκεκριμενο βενζιναδικο για ευνοητους λογους... :D
Επομενως υπολογιζω με ακριβεια την πιεση καθε φορα, με διαφορα της ταξεως 0,15-0,2 σε σχεση με το RDC της μπεμπας μου. ;)
Δηλαδη οταν η ενδειξη στο βενζιναδικο γραφει 2,5 το RDC δειχνει 2,3. :cool:

Arkas
25-07-2009, 13:50
Σ' εμένα πάντως, συμπίπτει το RDC με τις ενδείξεις του βενζινάδικου...

pepax66
27-07-2009, 16:21
Σ' εμένα πάντως, συμπίπτει το RDC με τις ενδείξεις του βενζινάδικου...

Έψαξες βενζινάδικο ή απλά σου έτυχε??????????

:sm7::sm7::sm7::sm7:

george1968
27-07-2009, 16:28
Σ' εμένα πάντως, συμπίπτει το RDC με τις ενδείξεις του βενζινάδικου...


Δημήτρη, μη ξεχάσεις να παίξεις ΛΟΤΤΟ!
:D:D:D

kostas_366
27-07-2009, 16:35
Σ' εμένα πάντως, συμπίπτει το RDC με τις ενδείξεις του βενζινάδικου...
Θες να μου πεις 6 νούμερα?
Για ξεκίνα :p

Arkas
28-07-2009, 13:08
Έψαξες βενζινάδικο ή απλά σου έτυχε??????????

:sm7::sm7::sm7::sm7:

Δημήτρη, μη ξεχάσεις να παίξεις ΛΟΤΤΟ!
:D:D:D

Θες να μου πεις 6 νούμερα?
Για ξεκίνα :p
Όχι βρε παιδιά. Παραννόηση έγινε... Μάλλον έχετε δίκιο...

http://users.sch.gr/vaxtsavanis/skorda%20pleksouda.jpg

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7: