PDA

View Full Version : Σκούτερ


NLS
21-07-2009, 12:02
Θα ήθελα την άποψη σας για τα σκούτερ.
Ξέρω ότι κάποιοι από εσάς είναι κάτοχοι ΚΑΙ σκούτερ οπότε θα έχουμε και άποψη εκ των έσω.

Λίγο παλιότερα υπήρχε η άποψη ότι τα σκούτερ δεν είναι μηχανές (αλλά και η δική μου άποψη για αυτά ήταν μάλλον αρνητική).

Σήμερα υπάρχουν σκούτερ με αρκετά κυβικά, με μεγαλύτερες ρόδες, με μεγάλη άνεση και ευκολίες, με σχεδίαση που παραπέμπει σε σπορ μηχανές (μερικά τα μπερδεύεις εύκολα αν τα δεις από μπρος ή από πίσω).

Τελικά είναι πια στο χειρισμό τους και στο "handling", "μηχανές"; Ή ακόμα απέχουν; Ή μήπως προσπέρασαν κιόλας;

georgekostas
21-07-2009, 12:07
Ειχα σκουτερ απο 150cc μεχρι 650cc.Ειναι βολικα μηχανακια για μες την πολη αλλα σε καμμια περιπτωση,για πολλους και διαφορους λογους,δε συγκρινονται με τις μοτοσυκλετες.

vasorfa
21-07-2009, 12:18
απο μια μικρη σχετικα εμπειρια με σκοοτερακια θα ελεγα απλα οτι υπαρχει παντελης ελλειψη κεντρου βαρους,,,,,ναι μεν ειναι ευχρηστα και ιδιαιτερα βολικα για την πολη αλλα απο ασφαλεια......<<zero>>

georgekostas
21-07-2009, 12:20
Μεγαλο μειονεκτημα τους οι μικροι τροχοι και οι αναρτησεις τους.

aeriko
21-07-2009, 12:20
Ειχα ενα 400αρι αρκετα γρήγορο, αλλά η μηχανή είναι άλλο πράγμα, άλλη αίσθηση στην οδήγηση.

NLS
21-07-2009, 12:35
ρε παιδιά πως είναι "βολικά στην πόλη" όμως;

Τα μεγαλύτερα, είναι και φαρδιά και με τιμόνια που κόβουν λίγο, και βαριά και μακρουλά... Εγώ σπάνια έχω δει σκούτερ 400+ κυβικά να κάνει σφήνα στην κίνηση γιατί απλά δεν μπορεί.

georgekostas
21-07-2009, 12:39
ρε παιδιά πως είναι "βολικά στην πόλη" όμως;

Τα μεγαλύτερα, είναι και φαρδιά και με τιμόνια που κόβουν λίγο, και βαριά και μακρουλά... Εγώ σπάνια έχω δει σκούτερ 400+ κυβικά να κάνει σφήνα στην κίνηση γιατί απλά δεν μπορεί.

Απο 400 και πανω οντως δεν ειναι και τοσο βολικα στην πολη.Ειναι λιγο απ'ολα μπορεις να πας και ενα κοντινο ταξιδι ας πουμε.

aeriko
21-07-2009, 12:41
Προσωπικά είχα το Piaggio tourer 400cc, εκεί που χωνόμουν με το scooter χώνομαι και με το F 800 gs και μάλιστα θα έλεγα με μεγαλύτερη ''ευλυγισία'' αν κολλάει αυτός ο όρος. Μπορεί να είναι κατά πολύ πιο ψηλό αλλά μου δίνει μια αίσθηση σιγουριάς και απλότητας στην κίνησή της.

NLS
21-07-2009, 12:54
εγώ ξέρω ότι σκούτερ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ θα με κολλήσει στην κίνηση με το αδύνατο... 1200GS

στο θέμα μας όμως

aeriko
21-07-2009, 12:57
Εντάξει στην κίνηση ή στον φανάρι είναι πιθανόν να σου φύγει το scooter αλλά μετά........

NLS
21-07-2009, 13:30
που... θα μου φύγει το scooter;

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

kostas_366
21-07-2009, 13:58
Πολύ βολικά, και είναι μοτο για εργασία (χώρος αποσκευών κλπ). Σε κάποιες περιπτώσεις λόγω αυτόματου σασμάν κλπ ``ρίχνουν`` και σε μεγαλύτερα. Την διαφορά όμως κάνει η χρήση τους και όχι ι επιδόσεις τους.
Τα μεγαλύτερα τώρα 'ερχονται κοντά με μοτοσυκλέτες.

γιαγια αρκουδα
22-07-2009, 09:13
καποια στιγμη ψαχτηκα για σουτερ πριν 3-4 χρωνια.ηθελα μεγαλο σκουτερ για κοντινα ταξιδια φορτομενος και για μεσα στην πολη. εκεινο τον καιρο τα παιδια μου ειχαν gilera runer 50cc & 125 cc τα εκανα βολτα και αλαξα χρομα απο την τρομαρα μου με την οδικη συμπεριφορα τουσ . μπορει αυτοι να τα πιγενανε αερα πατερα αλλα εγω εσθανομουν ανασφαλεις σε αυτα.
οποτε εψαξα πανω απο 250 cc.
αποτελεσμα....
μονο τα κοριφαια σου προσφαιρουν ασφαλεια...
οποτε αρχισα να κανω τεστγια να παρω εμα απο τα μεγαλα.

μπερκμαν 650.
γκαζι απιστευτο και με το αυτοματο και το χειροκινητο κιβοτιο κοντο η μακρη. φρενα τρομερα. χοροι τεραστοιοι. στροφες ........ χεστικα απο τον φοβο μου . το μιχανακι απλα δεν στριβη.........

χοντα 600 σιλβεργουιν
ολλα τα παραπανω με κοριφαια ποιοτητα αλλα ..... δεν στριβη...

γιαμαχα 500 καλο σε γκαζι και φρενα. μετριο απο χωρους σε σχεση με τα αλλα καλιτερο στισ στροφες.

μπρεκμαν 500
καλο γκαζι καλα φρενα μικροι χοροι μετριο στις στροφεσ ιδα με το γιαμαχα.

gilera nexus 500

αρκετα καλο γκαζι μετροιοι χοροι απιστευτα φρενα. στις στροφες που το δοκιμασαμε πιγενοντας ιταλια απο φορλι προσ φλορεντια ....
απλα κανεις πλακιτσα στα SS αλλα και σε οποιο αλλα σου καθησει διπλα.

τελικα πηρα το νεξους.
στον καθιερομενο γυρο του κορινθιακου που κανουμε καμια 40 τρελαμενοι καθε χρονο μπροστα ειμασταν με διαφορα
ενα ντουκατι 749.
ενα bmw 1150 gς
ενα cbr 1000rr
ενα καβασακι 1000
και εγω με το νεχους. και οι αλλοι ειχαν μινει πισο... πολλη πισω......:sm7:

συμπερασμα ..... μονο το νεξους εχει συμπεριφορα μοτοσικλετας ιστερι σε χορουσ και γκαζι αλλα σε ορινα στροφιλικια σφικτα απλα δεν πιανετε προπαντοσ αν το οδηγει καποιος νεαρος στην ιλικια των γιων μου .......... αντε για που λενε οχι σαν και εμενα που απο τα γεραματα εχω γινει κουλομαρια:sm7:

DIOGO
23-07-2009, 01:20
Να σας πω λιγο κ εγω την γνωμη μου σαν σκουτερας κ κατοχος 1 ΤΜΑΧ500 09 ABS
Λοιπον

Ολα τα σκουτερ απο 400 κ πανω περνανε ανετα στην κινηση με μια διαφορα μονο το burgman 650 που λογω του ογκου του ισως να κολλησει καπου αλλα κ παλι κλεινει τους καθρεφτες κ περναει καλα,αλλωστε προβληματα στην κινηση σιγουρα συναντατε κ εσεις με τα gs;)
Στριβουν καλα κ ειδικα καποια σαν το δικο μου που εχει κ στησιμο μηχανης ειναι μια χαρα,προσοχη δεν λεω οτι στριβουν σαν μηχανες.............
Οσον αφορα 1 φιλο που λεει για το φαναρι,ναι 1 ισως σου φυγει καποιο στο φαναρι κ αυτο ειναι το 800αρι της gilera;):)

NLS
23-07-2009, 01:49
μπαααα
(πως θα το κάνει αυτό ακριβώς, με 75 άλογα και 245 κιλά; θα πρέπει να έχω ξεχάσει να βάλω πρώτη :sm7: *)

btw ευχαριστώ όλους μέχρι τώρα και ειδικά τη γιαγιά αρκούδα με το εμπεριστατωμένο post

(* edit: πράγμα που επιβεβαιώνεται και από τις δοκιμές 4.5+ 0-100 λένε...)

DIOGO
23-07-2009, 09:18
μπαααα
(πως θα το κάνει αυτό ακριβώς, με 75 άλογα και 245 κιλά; θα πρέπει να έχω ξεχάσει να βάλω πρώτη :sm7: *)

btw ευχαριστώ όλους μέχρι τώρα και ειδικά τη γιαγιά αρκούδα με το εμπεριστατωμένο post

(* edit: πράγμα που επιβεβαιώνεται και από τις δοκιμές 4.5+ 0-100 λένε...)


καλααααααααααααααααααααα οτι πεις:)

NLS
23-07-2009, 10:43
καλααααααααααααααααααααα οτι πεις:)

η ελπίδα (του κατόχου του σκούτερ) πεθαίνει πάντα τελευταία :sm7:

αν έχεις συναντήσει κουλούς δεν σημαίνει ότι αλλάζουν οι όροι της φυσικής και της μηχανικής

έχει παρόμοια κιλά και 25 ολόκληρα άλογα λιγότερα (ούτε πέντε ούτε δέκα)

επειδή όμως επιμένεις το έψαξα λίγο online και αν δεν σου φτάνει αυτό, δες στις δοκιμές τι 0-100 έχει το ένα και τι το άλλο (στις πιο αισιόδοξες για το σκούτερ, είδα ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο διαφορά...)

DIOGO
23-07-2009, 12:11
[QUOTE][η ελπίδα (του κατόχου του σκούτερ) πεθαίνει πάντα τελευταία :sm7:

/QUOTE]


ποια ελπιδα ρε φιλε???????δεν μπορουμε να συγκριθουμε,αλλη δουλεια κανει το δικο σου μηχανακι κ αλλη το δικο μου........
πλεον τα σκουτερ κ ας μην το παραδεχεσαι εχουν αλλαξει νοοτροπια,ειναι κ γρηγορα εχουν καλα φρενα κ στριβουν,μ αυτο που σου λεω δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι......

NLS
23-07-2009, 12:24
προς τι η επιθετικότητα; ("ρε φίλε;")

τα σκούτερ μπορεί να έχουν βελτιωθεί και μπλα μπλα ποιος σου είπε όχι

νόμιζα ότι μιλάγαμε για ένα συγκεκριμένο σκούτερ ότι "θα μου φύγει στο φανάρι" (κάτι που δεν συνηγορεί ούτε με την λογική, ούτε με τα νούμερα, ούτε με τίποτα)

αν εσύ θες να πιστεύεις ότι θες, δικαίωμα σου
ανέβασε το και στις Σέρρες να παίξει με τα R1

DIOGO
23-07-2009, 14:08
Δεν υπαρχει επιθετικοτητα καμμια απο μερους μου κ κακως το βλεπεις ετσι,συζητηση κανουμε....

Arkas
23-07-2009, 14:32
http://www.greenpeoplemovers.com/images/piaggio/Beverly500a.jpg

Απόλυτα ευχαριστημένος από την καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη!
Άνετο, γρήγορο, ασφαλές και αρκετά "στενό" να ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Μοναδικό μειονέκτημα ότι καίει τα άντερά του (έχω το 500) και ότι γρυλίζουν τα μπροστινά φρένα (ένεκα "μαμά").

aeriko
23-07-2009, 14:43
Εγώ που είχα το 400αρι έκαιγε όσο καιει η F 800GS που είναι και σφιγμένη ακόμη. Περιμένω να ελατtωθεί η μέση κατανάλωση. Τώρα είναι 4,8lt/100km με 80% πόλη

bogart
21-04-2010, 16:00
Παλαιότερα είχα ένα Χ-Max 250 και ήμουνα πολύ ευχαριστημένος αλλά ήθελα το κάτι παραπάνω...

Πήρα το F800 GS και φυσικά το γουστάρω τρελά......ΟΜΩΣ

Τον τελευταίο καιρό έχω καταλάβει οτι χρειάζομαι ενά δούλο γιαπωνέζο να μετακινούμαι στην δουλειά, στο κέντρο, κίνηση κλπ.....
να τον βάζω να κοιμάται δίπλα στην Ευρωπαία κουκλάρα μου και να κλαίει!!! χαχαχαχα

Δεν θέλω να καίω την μηχανή στην κίνηση ειδικά τώρα που έρχεται καλοκαίρι...
Δεν έχω καταλήξει αλλά πρόσφατα οδήγησα το Beverly 250 και δεν μου άρεσε καθόλου. Μάλλον προς X-City προσανατολίζομαι....

Εδώ θέλω και την άποψη σας για τα παπιά...
Δεν μου αρέσουνε ΚΑΘΟΛΟΥ αλλά είναι σκυλοι μαύροι...
Ένας συνάδελφος έχει Honda Astrea 100 απο το 1992 με 85.000 χιλ.

By the way, το Τ-MAX που προανέφερε ο φίλος Diogo δεν έχει καμία σχέση με σκούτερ γιατί απλά δεν είναι σκούτερ, είναι μηχανή με στολή σκούτερ όχι μόνο μηχανικά (500 δικύλυνδρο), πλαίσιο διαμάντι και πολλές άλλες λεπτομέρειες...είναι απλά κορυφαίο..

Michael Chatzilias
21-04-2010, 16:47
Γειά σου NLS!
Έχω ένα RT και ένα Beverly 250. Όπως καταλαβαίνεις το Beverly είναι για τις καθημερινές χρήσεις μέσα στην πόλη. Με πάει παντού και παρκάρει παντού. Δεν καίει τίποτα και έχει πολύ καλό κέντρο βάρους. Το χρησιμοποιώ διπλός επί το πλείστον μέσα στην πόλη και τα τραβήγματά του και η σταθερότητα είναι άψογη. Με έχει βολέψει πάρα πολύ και δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω τις δουλειές μου στο κέντρο χωρίς το Beverly (εκτός κι αν είμαι με τα πόδια).

Επίσης, το Beverly το έχουμε χαρεί στα νησιά, αφού και άνετα πάει διπλό, και αρκετό φόρτο παίρνει για 2-4 μέρες στα νησιά.

Έχουμε κάνει και βόλτες γύρω γύρω στην Αττική, τραβάει καλά για τα δεδομένα του αλλά δεν είναι και για πολλά και μακρινά ταξίδια.

Όπου δεν με βολεύει o RTs, έρχεται ο Beverlis. Και όπου δεν πάει ο Beverlis (ταξίδι μακριά), με πάει ο RTs.

taksidiotis
22-04-2010, 03:56
Εχω κι εγώ tmax500 κι απλά καμία σχέση με τους ιταλούς,κλάση ανώτερο κι από ποιότητα κατασκευής κι από μοτερ κι από πλαίσιο κι από φρένα,απλά δεν συγκρίνω πότε ξανά ιταλία με ιαπωνία,εχω αλλάξει πολλά,έχουν δει τα μάτια μου,εχω πάθει και ξέρω.

bogart
23-04-2010, 20:33
Σύμφωνοι αλλά για βοηθείστε λίγο εδω πέρα...

Παίρνεις ένα σκούτερ για τις καθημερινές σου μετακινήσεις για να μην λιώνεις την μηχανή

ή

Δεν παίρνεις σκούτερ γιατί θα πιάνεις την μηχανή 2 φορές τον μήνα ?????

aeriko
23-04-2010, 20:46
Εάν είναι να πάρεις bmw μηχανή και να την κρατάς στο γκαράζ για να μην την λιώσεις, νομίζω είναι τζάμπα τα λεφτά που έδωσες. Οι μηχανές αυτές είναι κατασκευασμένες για να κάνουν δουλειά πάσης φύσεως. Μην ξεχνάμε αυτές που κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα μετά από 40 ή και 50 χρόνια σκληρής μεταχείρισης και με μηδαμινά service.

Fred
23-04-2010, 20:52
Εάν είναι να πάρεις bmw μηχανή και να την κρατάς στο γκαράζ για να μην την λιώσεις, νομίζω είναι τζάμπα τα λεφτά που έδωσες. Οι μηχανές αυτές είναι κατασκευασμένες για να κάνουν δουλειά πάσης φύσεως. Μην ξεχνάμε αυτές που κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα μετά από 40 ή και 50 χρόνια σκληρής μεταχείρισης και με μηδαμινά service.


Kαι συγκρίνεις αυτές των 40-50 ετών, με την δική σου σημερινή ;;;;;;;:sm7::sm7::sm7:

Fred
23-04-2010, 20:56
Εάν είναι να πάρεις bmw μηχανή και να την κρατάς στο γκαράζ για να μην την λιώσεις, νομίζω είναι τζάμπα τα λεφτά που έδωσες. Οι μηχανές αυτές είναι κατασκευασμένες για να κάνουν δουλειά πάσης φύσεως.


Ετσι θα σκέφτονται αυτοί με τις Καγιέν και αυτοί με τις Μερσεντές που πάνε στο περίπτερο με την αμαξάρα εκατομμυρίων. Τα αμάξια είναι κατασκευασμένα για να κάνουν δουλειά πάσης φύσεως. Και υπάρχουν κάποιοι πικρόχιλοι που τους κοροιδεύουν στο Κολωνάκι :sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

aeriko
23-04-2010, 20:56
Η δική μου δεν είναι από αυτές, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι βασικές αρχές του boxer κινητήρα έχουν διατηρηθεί. Αν δεν τις λιώσετε κρατήστε τες να τις χαίρεστε:sm7:

Fred
23-04-2010, 21:01
Η δική μου δεν είναι από αυτές, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι βασικές αρχές του boxer κινητήρα έχουν διατηρηθεί. Αν δεν τις λιώσετε κρατήστε τες να τις χαίρεστε:sm7:

Έξω από την πλάκα, εσύ πιστεύεις οτι ο γερμανός πριν 50 χρόνια έφτιαξε τον μπόξερ για να πηγαίνεις Μαρούσι-Χαλάνδρι σε 25 λεπτά μέσα στη κίνηση;;;; Ε όχι φίλε μου.Αυτό είναι πραγματικό λιώσιμο :(

aeriko
23-04-2010, 22:33
Ο γερμανος τον έφτιαξε για να πηγαίνει στην έρημο, στις στέπες της Ρωσίας ή να τον βάζει στις γραμμές του υπερσιβηρικού και να κάνει το ταξίδι Μόσχα-Βλαδιβοστόκ. Αυτά και αν ήταν λιωσίματα.

Capitain
24-04-2010, 23:18
Ο γερμανος τον έφτιαξε για να πηγαίνει στην έρημο, στις στέπες της Ρωσίας ή να τον βάζει στις γραμμές του υπερσιβηρικού και να κάνει το ταξίδι Μόσχα-Βλαδιβοστόκ. Αυτά και αν ήταν λιωσίματα.
Εντάξει, τώρα το κάναμε λύσσα που λένε οι παλιοί...:sm7:
Κατασκευάστηκαν μεν με γνώμονα την αντοχή και με την καλύτερη ποιότητα υλικών (εξαιρουμένων των μοντέλων μετά το 2003/2004) αλλά όχι και για συγκεκριμένα ταξίδια...
Είπαμε...

taksidiotis
25-04-2010, 05:24
Εάν είναι να πάρεις bmw μηχανή και να την κρατάς στο γκαράζ για να μην την λιώσεις, νομίζω είναι τζάμπα τα λεφτά που έδωσες. Οι μηχανές αυτές είναι κατασκευασμένες για να κάνουν δουλειά πάσης φύσεως. Μην ξεχνάμε αυτές που κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα μετά από 40 ή και 50 χρόνια σκληρής μεταχείρισης και με μηδαμινά service.
κι εγω ειμαι της αποψης οτι και οι μεγαλες μηχανες κανουν τα παντα και μαλιστα χωρις ιδιαιτερο κοπο ακομα και στην πολη.
αυτα τα περι ταλαιπωριας μεσα στην πολη τα ακουω βερεσε,ενταξει,μπορει να πατας περισσοτερες φορες τον συμπλεκτη και να εισαι με 1η 2η αντε και 3η συνεχεια ομως μια χαρα εκτελουν και χρεη σκουτερ οι μεγαλες μηχανες.
με αυτη την λογικη θα πρεπε να την εχω μεσα κλεισμενη και σκεπασμενη βεβαια μην τυχων και φτυσει κανενα μυγακι πανω της.:sm7:
δεν παει ομως ετσι,και στο κατω κατω αν καποιος θελει πραγματικα να ειναι ευκινητος μεσα στην πολη και να κανει σφηνες σαν φιδι μεσα στην κυκλοφορια τοτε δεν παιρνει mega scooter αλλα κανενα παπακι που ειναι και η σωστοτερη λυση.
οπως χωνομαι με το tmax το ιδιο χωνομαι και με το gs και μαλιστα καποιες φορες καλυτερα λογω υψους.
το δικο μου καλος η κακως εκτελει χρεη και για scooter αλλα και για εθνικη οδο.τα κανει ολα απλα και χωρις κανενα παραπονο.

KAS
25-04-2010, 23:26
Παιδιά έχω και εγώ σκούτερ και το χρησιμοποιώ .Τώρα τελευταία όμως αντιλήφθηκα ότι μόνο κακό κάνει όχι επειδή αφήνεις το μεγάλο στο γκαράζ , αλλά επειδή είναι πολύ ποιο κουραστικό μια και όλη τη λακούβα της Αθήνας την νιώθεις στο κορμί σου το βράδυ .

bogart
27-04-2010, 14:25
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό...
Εγώ πάντως τσίμπησα ένα X-City για τις κοντινές αποστάσεις...

Πήγαινα γραφείο (κέντρο) = 8 ώρες η μηχανή απο κάτω και ταλαιπωρία στην κινηση για μένα και το μωρό
Πήγαινα ωδείο πλατεία βάθυς = 1 ώρα απο κάτω και ξέρετε όλοι τι γίνεται εκεί
Πήγαινα γυμναστήριο = 2 ώρες απο κάτω η μηχανή

Εντάξει την κλειδώνω κλπ αλλά ξέρουμε όλοι πόσο έυκολα κλέβουνε μια μηχανή αν θέλουνε...
Πραγματικά εκτός της άνεσης που παρέχει το σκούτερ στην οδήγηση, γλυτώνει και απο το άγχος....
Και απο το να κάνεις ασφάλεια κλοπής παίρνεις ένα σκούτερ και σε 5 χρόνια έχεις αποσβέσει και το κρατάς και κάβα....