PDA

View Full Version : Τακάκια και καλές τιμές


billy_bmw
23-07-2009, 20:59
Το παρακάτω μαγαζί πλέον(μετά απο πολλές αγορές) το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Έχει τακάκια σε ιδιαίτερα φιλικές τιμές και πρωσοπικά ο χρόνος παράδοσης δεν ξεπερνα ποτέ την 1 εβδομάδα.

Είναι εντός Ε.Ε(Αγγλία) το μαγαζί οπότε δεν υπάρχει ο φόβος τελωνείου.

http://stores.shop.ebay.com/MotorcycleBrakesDirect__W0QQ_armrsZ1

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-07-2009, 21:39
http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF66.gif Billy ....

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
23-07-2009, 21:59
Ευχαριστούμε Βασίλη

kostas_366
23-07-2009, 22:06
Ωραίος

leonidas
24-07-2009, 03:07
:sm8:

Arkas
25-07-2009, 14:39
Για άλλη μια φορά σε ευχαριστούμε Billy!

eolos
21-08-2009, 18:40
Γειά σου Μπίλυ.
Επειδή παράγγειλα τακάκια και μου ζητάει κάτι περίεργο, μπορείς να μου εξηγήσεις παρακαλώ τι λέει ?
Έχω ξανααγοράσει απο ebay και δεν μου ζήτησε κάτι.
Εδώ μου ζητάει να του στείλω διεύθυνση και το mail και μάλιστα ταχυδρομικά ?
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
You are the winning buyer for the item below. Thank you for your business!


Item title: Full Set Brake Pads BMW R1150RT R1150 1150 GS R1150GS
Web address: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220456459329
Item number: ..................
Buyer User ID:............
Seller User ID: motorcyclebrakesdirect

Your total is:
£39.99 per item
£0.00 insurance (not offered)
£0.00 Sales discounts (-) or charges (+)
£9.00 postage/packing

-----
£48.99 = Total


Please send me your postal address and payment. The following payment methods
are accepted: PayPal


If you want to mail your payment, please send it and include a copy of this
page to:



Brakesdirect
19-21
Bull Plain
Hertford, Herts

ΟΚ. Συγνώμη για την βιασύνη.
Τελικά μου ήρθε mail οτι έχει σταλεί.

I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.

Και πάλι συγνώμη.

nek21
21-08-2009, 21:45
Το παρακάτω μαγαζί πλέον(μετά απο πολλές αγορές) το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Έχει τακάκια σε ιδιαίτερα φιλικές τιμές και πρωσοπικά ο χρόνος παράδοσης δεν ξεπερνα ποτέ την 1 εβδομάδα.

Είναι εντός Ε.Ε(Αγγλία) το μαγαζί οπότε δεν υπάρχει ο φόβος τελωνείου.

http://stores.shop.ebay.com/MotorcycleBrakesDirect__W0QQ_armrsZ1
φιλε μου ευχαριστουμε πολυ,μια ερωτηση εχω να κανω,αν γνωριζεις.ειναι τα εν λογω τακακια τοσο αξιοπιστα οσο τις μαμα?ευχαριστω

billy_bmw
22-08-2009, 00:13
Η μαμά φοράει τα Brembo(δαγκάνες+τακάκια) που είναι αρκετά καλά και αξιόπιστα.Προσωπικά φοράω τα συγκεκριμένα (EBC FA 335double HH sintered,όχι τα απλά) στο K1200S και δεν με έχουν απογοητεύσει καθόλου και στο κανονικό φρενάρισμα και σε δυνατό.Είναι λίγο πιο μαλακά απο τα Brembo στην αίσθηση.

vpentza
26-08-2009, 14:04
Στο manual του 800GS που ομως δεν το εχω μπροστα μου τωρα αναφερει οτι εχει διαφορετικων υλικων δισκους εμπρος/πίσω. Καταλαβαινω λοιπόν ότι πέρνει και τακακια με διαφορετικα υλικα τριβης. Αυτο άραγε το υπολογίζει ο aftermarket κατασκευαστης οταν τα προτεινει ?
Πχ στο 1150 που ειχα τα μπροστινα ηταν ακριβοτερα λόγω υλικού σε σχεση με τα πίσω.
Ακομη, μου ειχαν πει πως τα τακακια σε καποιο απο τα BMW που ειχα (μαλλον στο funduro) ειχαν (ας πουμε) ρινισματα μεταλλου που εκαναν πιο αμεσο το φρεναρισμα αλλα ετρωγαν τους δίσκους.
Αλλαζοντας τα πίσω στο 1150 με τακακια απο USA δεν ειδα ποτε το φρεναρισμα των αυθεντικων, μηπως λοιπόν τα υλικα δίσκου/τακακια πρέπει να ειναι συμβατά και δεν το προσέχουμε κατα την αγορά ? Με ποναει το κοστος των αυθεντικών αλλα μηπως ειναι καλύτερο να φρεναρουμε όπως του πρέπει ?

vpentza
26-08-2009, 14:25
οποιος ψαχνει....βρισκει
το υλικο που αναφερα προηγουμενα ως "διαφορετικο" αναφερεται στο υλικο των τακακίων (ωραια γενική...)
Λεει λοιπόν : για τα μπροστα Θερμοσυσσωματομενο μεταλλο (!!!) και για το πίσω Οργανικά (!!!)
Δεν ειμαι μηχανολόγος και δεν καταλαβαίνω αλλα αν μου πείτε πού θα τα βρούμε εκτος BMW και φθηνότερα να μου το πειτε....

kostaspro
29-08-2009, 21:07
οποιος ψαχνει....βρισκει
το υλικο που αναφερα προηγουμενα ως "διαφορετικο" αναφερεται στο υλικο των τακακίων (ωραια γενική...)
Λεει λοιπόν : για τα μπροστα Θερμοσυσσωματομενο μεταλλο (!!!) και για το πίσω Οργανικά (!!!)
Δεν ειμαι μηχανολόγος και δεν καταλαβαίνω αλλα αν μου πείτε πού θα τα βρούμε εκτος BMW και φθηνότερα να μου το πειτε....

:sm8:

riko46
29-08-2009, 22:09
Ευχαριστούμε Βασίλη ...................

vpentza
29-08-2009, 22:19
Δεν μου ειπατε αν το σκεπτικο μου ειναι σωστό.....ή αν ειμαι υπερβολικός;)

billy_bmw
30-08-2009, 14:55
οποιος ψαχνει....βρισκει
το υλικο που αναφερα προηγουμενα ως "διαφορετικο" αναφερεται στο υλικο των τακακίων (ωραια γενική...)
Λεει λοιπόν : για τα μπροστα Θερμοσυσσωματομενο μεταλλο (!!!) και για το πίσω Οργανικά (!!!)
Δεν ειμαι μηχανολόγος και δεν καταλαβαίνω αλλα αν μου πείτε πού θα τα βρούμε εκτος BMW και φθηνότερα να μου το πειτε....

Θερμοσυσσωματόμενο μέταλλο είναι το sintered στα Αγγλικά.

Π.χ εδώ

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/searchbypartnumber.asp?PARTNUMBER=34117683064

και εδώ στα Ελληνικά το ίδιο ανταλλακτικό (Νούμερο 12)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0581&mospid=48141&btnr=34_1392&hg=34&fg=05


Οπότε με τα double HH sintered της EBC είσαι καλυμμένος απλά για να μπουν και sintered πίσω πρέπει να υπάρχουν και μπροστά όπως αναφέρει η EBC στους καταλόγους της.

xenos
30-08-2009, 15:52
τελικα τακακια σαν τα μαμισια βρισκουμε???:D:D:D:D

georgekostas
30-08-2009, 15:58
τελικα τακακια σαν τα μαμισια βρισκουμε???:D:D:D:D

Ναι οντως μαμισια πιο φθηνα παιζουν πουθενα;

SenseiG
30-08-2009, 16:32
Ευχαριστουμε.

vpentza
02-09-2009, 13:20
Πολυ καλή έρευνα, η EBC που απαιτει ίδιες προδιαγραφες για τα τακακια εμπρος+πίσω, εχει λαβει υποψιν ότι πίσω απαιτει η BMW "οργανικά" ???
Επαναλαμβανω δεν γνωριζω τί ειναι τα οργανικά ....

billy_bmw
03-09-2009, 09:14
H EBC απλώς αναφέρει ότι για να μπουν πίσω sintered πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν και εμπρός.

Πίσω εάν θες βάζεις πάλι οργανικά που είναι και πιο φθηνά.Ή αλλιώς βάζεις sintered που είναι καλύτερα.

billy_bmw
03-09-2009, 13:25
Επαναλαμβανω δεν γνωριζω τί ειναι τα οργανικά ....


Organic (http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/organic_brake_pads/organic.shtml) Pads are made with man made fibres such as Kevlar or Twaron bonded together with a petrochemical resin and sintered metal pads are copper alloy fused together under heat and pressure.

Με λίγα λόγια τα οργανικά είναι πιο "μαλακά" τακάκια με γρήγορη φθορά,####κότερο φρενάρισμα και πιο μικρή φθορά στο δίσκο σε σχέση με τα θερμ/να τα οποία είναι πιο σκληρά με πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα και μεγαλύτερη φθορά στο δίσκο.

Η επιλογή είναι πρωσοπική του καθενός αν και η BMW στο μπροστινά της συστήματα χρησιμοποιεί συνήθως "σκληρά"(sintered).

vp_68
03-09-2009, 13:44
Ευχαριστουμε για την ενημέρωση

GeorgeP
03-09-2009, 13:47
Organic (http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/organic_brake_pads/organic.shtml) Pads are made with man made fibres such as Kevlar or Twaron bonded together with a petrochemical resin and sintered metal pads are copper alloy fused together under heat and pressure.

Με λίγα λόγια τα οργανικά είναι πιο "μαλακά" τακάκια με γρήγορη φθορά,####κότερο φρενάρισμα και πιο μικρή φθορά στο δίσκο σε σχέση με τα θερμ/να τα οποία είναι πιο σκληρά με πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα και μεγαλύτερη φθορά στο δίσκο.

Η επιλογή είναι πρωσοπική του καθενός αν και η BMW στο μπροστινά της συστήματα χρησιμοποιεί συνήθως "σκληρά"(sintered).

Σωστός!!!

Να προσθεσω μονον οτι τα μεταλικα τακακια δεν φθειρουντον δισκο όπως θελουν να μας ''πεισουν'' καποιοι μηχανικοι διότι το μεταλλο που χρησιμοποιουν ειναι μαλακοτερο του ατσαλιου του δισκου! Στο 99% των περιπτωσεων χρησιμοποιειται χαλκος!!
Αντιθετα το οργανικο τακακι σε παρατεταμενο φρεναρισμα π.χ σε κατηφορικες γρηγορες διαδρομες με στροφες και σε μοτοσυκλετες σαν τις δικιες μας με 250+κιλα δημιουργει προβληματα όπως π.χ υπερθερμανσης η οποια εχει ως αποτέλεσμα το ''βρασιμο'' των υγρών (με ολεθρια αποτελεσματα) αλλα και την προωρη φθορά του δισκου αφου οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται των ''λιωνουν'' δημιουργωντας, συντομοτερα απο ενα μεταλικο, την γνωστη ''πατουρα/δοντι'' στην περιφερεια των δισκων μειωνοντας σε συντομο χρονικο διαστημα το ωφελιμο παχος αυτων!!

Απο το 1988 χρησιμοποιω μονον μεταλικα (sintered) τακακια και ποτε δεν εχω αλλαξει δισκους κι ας εχω υπερβει τα 100,000κμ με καποιες μοτοσυκλετες μου!! Το φρεναρισμα τους δε ειανι κατα πολυ καλλυτερο απο τα οργανικα, αυτος ειναι και ο λογος που η χοντα χρησιμοποιει αποκλειστικα και μονον μεταλικα τακακια στα μεγαλα κυβικα!!

Arkas
03-09-2009, 21:12
Ευχαριστουμε για την ενημέρωση
:sm8:

billy_bmw
03-09-2009, 21:52
Σωστός!!!

Να προσθεσω μονον οτι τα μεταλικα τακακια δεν φθειρουντον δισκο όπως θελουν να μας ''πεισουν'' καποιοι μηχανικοι διότι το μεταλλο που χρησιμοποιουν ειναι μαλακοτερο του ατσαλιου του δισκου! Στο 99% των περιπτωσεων χρησιμοποιειται χαλκος!!
Αντιθετα το οργανικο τακακι σε παρατεταμενο φρεναρισμα π.χ σε κατηφορικες γρηγορες διαδρομες με στροφες και σε μοτοσυκλετες σαν τις δικιες μας με 250+κιλα δημιουργει προβληματα όπως π.χ υπερθερμανσης η οποια εχει ως αποτέλεσμα το ''βρασιμο'' των υγρών (με ολεθρια αποτελεσματα) αλλα και την προωρη φθορά του δισκου αφου οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται των ''λιωνουν'' δημιουργωντας, συντομοτερα απο ενα μεταλικο, την γνωστη ''πατουρα/δοντι'' στην περιφερεια των δισκων μειωνοντας σε συντομο χρονικο διαστημα το ωφελιμο παχος αυτων!!

Απο το 1988 χρησιμοποιω μονον μεταλικα (sintered) τακακια και ποτε δεν εχω αλλαξει δισκους κι ας εχω υπερβει τα 100,000κμ με καποιες μοτοσυκλετες μου!! Το φρεναρισμα τους δε ειανι κατα πολυ καλλυτερο απο τα οργανικα, αυτος ειναι και ο λογος που η χοντα χρησιμοποιει αποκλειστικα και μονον μεταλικα τακακια στα μεγαλα κυβικα!!

Συμφωνώ και πλέον με τους αεριζόμενους δίσκους στη σημερινή εποχή και όταν αυτοί είναι διπλοί(όπως συμβαίνει πλέον σήμερα σχεδόν σε όλες τις μοτο) δύσκολα να φθαρούν απο τα θερμ/να αφού πια δεν ανεβάζουν και τις θερμοκρασίες που ανέβαζαν οι μονοί και\η οι μη αεριζόμενοι όπως παλιά.

nek21
17-10-2009, 10:37
μηπως θυμαται κανεις ποσο κοστιζουν τα μαμα μπρος και πισω se r1200gsa?

MARK
17-10-2009, 16:28
Ευχαριστούμε....;)

daflos
24-12-2009, 14:23
Ευχαριστούμε.

antoine
24-12-2009, 17:01
Μόνο σε μένα ρε παίδες δεν δουλεύει το λινκ;;;

antoine
24-12-2009, 17:02
ααααα άκυρο... το βρήκα από το προϊόν που αγόρασες..

πρέπει να έχει αλλάξει σε http://stores.shop.ebay.co.uk/Goldfren-Motorcycle-Brake-Pads__W0QQ_armrsZ1

stukas
24-12-2009, 20:12
εγω τα αλλαζω μονος μου(adv07)(μεχρι στιγμης τα πισω,δεν εχει χρειαστει τα μπροστα) τα αγοραζω απο το brake shop καπου στην καλλιροης(ναι..?) εκει κοντα,μετα τον μπαξεβανη-παιρνω τα μαμισια(brembo) κ κοστιζουν 40ε.Στην αντιπροσωπεια δεν εχουν καμια τρελλη διαφορα στην τιμη(καπου 10ε,μπορει κ πιο λιγο),αλλα γιατι να τους τα δωσω,αφου τα εχω δει κ τα δυο κ ειναι τα ιδια..?(απο κατι αριθμους που εχουν στο πισω μερος).Αυτα...

antoine
07-01-2010, 00:20
Ξέρει κανείς ποιο είναι το part number για τα Brembo τακάκια που φοράει το 650άρι το GS (Twin);;; Θα τα έχει το brake shop;;;

Ευχαριστώ!