PDA

View Full Version : Απόψεις για ασφάλτινα ελαστικά


ADV
31-08-2013, 14:26
Δεδομένου ότι έρχονται τα πρωτοβρόχια θέλω να κάνω αλλαγή απο τα Heidenau σε ένα ασφάλτινο λάστιχο το οποίο θέλω να έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε βρεγμένο και καλή χιλιομετρική απόδοση. Θα τα κρατήσω επάνω μέχρι τον Απρίλιο - Μάιο και μετά θα βάλω για καλοκαίρι πάλι τα Scout μιας και έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο την διπλή τους χρήση σε άσφαλτο και χώμα. Θα ήθελα αυτά που θα βάλω να μου κρατήσουν και τον επόμενο χειμώνα.

Απο εδώ έχω διαβάσει ευχαριστημένους για τα Dunlop roadsmart 2
Για τα tourance next απο ότι φάνηκε δεν μείνανε ευχαριστημένοι όσοι τα έβαλαν. Το EXP αναμένετε να αντικατασταθεί αν έχω καταλάβει καλά.

Έχει κάποιος άποψη?

syan
31-08-2013, 20:19
Dunlop Roadsmart τα είχα βάλει σε 2 συνεχείς αλλαγές ελαστικών...πολύ ικανοποιημένος, για τα 2 έχω ακούσει ακόμα καλύτερα λόγια !

phoenix
31-08-2013, 20:39
Ντανλοπ 2 τα καλύτερα εχω φάει δυο ζευγάρια απο 19000 χλμ έκαστο μακράν τα καλύτερα
Κατα την άποψη μου

aeriko
31-08-2013, 20:40
Michelin pilot 3, μετάνοιωσα που δεν τα ξαναέβαλα. Τεσπα στην επόμενη αλλαγή.

jmar
31-08-2013, 20:53
Michelin pilot 3, μετάνοιωσα που δεν τα ξαναέβαλα. Τεσπα στην επόμενη αλλαγή.

:ye31: Αυτα μου ''τελειωνουν'' τωρα και ειμαι αναμεσα σ'αυτα και στα roadsmart 2, παντως τα pilot road 3 στην βροχη δεν παιζονται! Κι ενας φιλος που τα χε πριν και εχει τωρα τα roadsmart 2 μου λεει οτι δεν τα φτανουν τα pilot στη βροχη!! Και τα δυο ασφαλτινα με γρηγορες κορωνες τα μεν roadsmart καλυτερα σε πολυ γλυστερους δρομους τα δε pilot road 3 καλυτερα στη βροχη! Τα pilot κρατανε και λιγακι παραπανω σε χιλιομετρα :ye33:

aeriko
31-08-2013, 21:05
:ye31: Τα pilot κρατανε και λιγακι παραπανω σε χιλιομετρα :ye33:
22.000χλμ και είχαν ακόμη.......

ADV
31-08-2013, 22:32
Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες!!!!

Μάλλον για το pilot3 με βλέπω.

Διάβασα και κάποια σχόλια στο net όπου λένε ότι στην πόλη και στους γλυστερούς μας δρόνους είναι καλύτερα, όπως και στην βροχή.

https://www.youtube.com/watch?v=Bbk6Rxr_1uI από το 3:50 και μετά

για το dunlop λένε ότι είναι ποιό γρήγορα στις εναλλαγές πορείας αλλά μέχρι εκεί. Σε γλιστερούς δρόμους και βρεγμένο είναι πίσω

Με τα 50 50 η οδήγηση τον χειμώνα ήταν εμπειρία πάντως....... αχχααααα

jtnakos
01-09-2013, 00:30
Φιλαρακο το θεμα λαστιχο ειναι αντικειμενικο και ΠΟΛΥ διαφορετικο για τον καθε ενα μας...

Καποιο λαστοιχο για καποιον να ειναι τελειο και σε εσενα να μην κατσει,ΑΛΛΑ και το αντιστροφο..

Ο καθε ενας εχει τον δικο του τροπο οδηγησης και σ'αυτον (τον τροπο) ταιριάζει το λαστιχο που θα αποφασησει ο ιδιος βαση εμπειρίας...Δυστυχώς σαυτο θα πρεπει να αποφασησεις μΑναχος

Εχω αλλαξει πανω απο 10 διαφορετικα λάστιχα και ακομα ΔΕΝ εχω αποφασησει ποιο μου ταιριαζει..:(

Οτι και να παρεις σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ..:):)

aeriko
01-09-2013, 08:59
Φιλαρακο το θεμα λαστιχο ειναι αντικειμενικο και ΠΟΛΥ διαφορετικο για τον καθε ενα μας...

Καποιο λαστοιχο για καποιον να ειναι τελειο και σε εσενα να μην κατσει,ΑΛΛΑ και το αντιστροφο..

Ο καθε ενας εχει τον δικο του τροπο οδηγησης και σ'αυτον (τον τροπο) ταιριάζει το λαστιχο που θα αποφασησει ο ιδιος βαση εμπειρίας...Δυστυχώς σαυτο θα πρεπει να αποφασησεις μΑναχος

Εχω αλλαξει πανω απο 10 διαφορετικα λάστιχα και ακομα ΔΕΝ εχω αποφασησει ποιο μου ταιριαζει..:(

Οτι και να παρεις σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ..:):)
Γιάννη, δεν είναι 100% υποκειμενικό το ζήτημα, υπάρχουν ελαστικά για τα οποία έχουν εκφρασθεί αρνητικά αρκετοί συμφορουμίτες, μεταξύ των οποίων κι εγώ. Π.χ. τα next που έχω τώρα.

sid2011
01-09-2013, 09:25
Φιλαρακο το θεμα λαστιχο ειναι αντικειμενικο και ΠΟΛΥ διαφορετικο για τον καθε ενα μας...

Καποιο λαστοιχο για καποιον να ειναι τελειο και σε εσενα να μην κατσει,ΑΛΛΑ και το αντιστροφο..

Ο καθε ενας εχει τον δικο του τροπο οδηγησης και σ'αυτον (τον τροπο) ταιριάζει το λαστιχο που θα αποφασησει ο ιδιος βαση εμπειρίας...Δυστυχώς σαυτο θα πρεπει να αποφασησεις μΑναχος

Εχω αλλαξει πανω απο 10 διαφορετικα λάστιχα και ακομα ΔΕΝ εχω αποφασησει ποιο μου ταιριαζει..:(

Οτι και να παρεις σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ..:):)

[COLOR="Blue"]Συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη γιατί ανάλογα με το στυλ οδήγησης και το μηχανάκι πάει και ο τύπος του ελαστικού οι πιέσεις κτλ ! δεν μπορείς δηλαδή να βάλεις ένα χαμηλών προδιαγραφών ελαστικό σε τυπο και ταχύτητα και εσύ να να σπας κοντέρ σε κάθε βόλτα άλλα ούτε και το αντίθετο και ξαναεπαναλαμβανωντας το Γιάννη λέω ξανά οτι εσύ αποφασίζεις το ελαστικό που θα φορέσεις !/COLOR]

anegis
01-09-2013, 11:35
Νομίζω ότι έχετε δίκιο και οι δυο.
Δηλαδή υπαρχουν ορισμένα αντικειμενικά χαρακτηριστικά ενός ελαστικού, αλλά και πολλα υποκειμενικά ή που συνδέονται με το στυλ και τις συνθήκες οδήγησης ή ακόμη και τις προσδοκίες του καθενός...
Π.χ. το πως συμπεριφέρεται ενα ελαστικο σε βρεγμενο δρόμο ή στη γλυστερή άσφαλτο μιας πόλης, μπορεί να ειναι αντικειμενικό.
Απο την άλλη, το πως συμπεριφέρεται σε στροφές σχετίζεται άμεσα με το στυλ οδήγησης.
Οσον αφορά τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις, ειναι διαφορετικά τα κριτήρια ενός οδηγού που συνήθως ταξιδεύει σε ταξίδια δικάβαλος με αποσκευές και διαφορετικα ενός αλλού, που ταξιδεύει σύντομες βόλτες μόνος και του αρέσει να κανει και ψιλομαγκιες...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

ADV
01-09-2013, 11:36
:ye31: Αυτα μου ''τελειωνουν'' τωρα και ειμαι αναμεσα σ'αυτα και στα roadsmart 2, παντως τα pilot road 3 στην βροχη δεν παιζονται! Κι ενας φιλος που τα χε πριν και εχει τωρα τα roadsmart 2 μου λεει οτι δεν τα φτανουν τα pilot στη βροχη!! Και τα δυο ασφαλτινα με γρηγορες κορωνες τα μεν roadsmart καλυτερα σε πολυ γλυστερους δρομους τα δε pilot road 3 καλυτερα στη βροχη! Τα pilot κρατανε και λιγακι παραπανω σε χιλιομετρα :ye33:

Ότι τα pilot κρατάνε καλύτερα σε βροχή το ακούω παντού. Για τους γλιστερούς δρόμους λένε πάντως ότι είναι πάλι καλύτερο. Για το Dunlop λένε ότι έχει καλύτερα περιθώρια σε πλάγιασμα και οτι είναι ποιό γρήγορο στις εναλλαγές.

Φιλαρακο το θεμα λαστιχο ειναι αντικειμενικο και ΠΟΛΥ διαφορετικο για τον καθε ενα μας...

Καποιο λαστοιχο για καποιον να ειναι τελειο και σε εσενα να μην κατσει,ΑΛΛΑ και το αντιστροφο..

Ο καθε ενας εχει τον δικο του τροπο οδηγησης και σ'αυτον (τον τροπο) ταιριάζει το λαστιχο που θα αποφασησει ο ιδιος βαση εμπειρίας...Δυστυχώς σαυτο θα πρεπει να αποφασησεις μΑναχος

Εχω αλλαξει πανω απο 10 διαφορετικα λάστιχα και ακομα ΔΕΝ εχω αποφασησει ποιο μου ταιριαζει..:(

Οτι και να παρεις σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ..:):)
Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ. Ισχύει αυτό που λές. Αν δεν δείς ο ίδιος....... απο εκεί και πέρα ακούς γνώμες....... έτσι όπως λέει και το aeriko κάποια ελαστικά έχουν "κάποια" συγκεκριμένη συμπεριφορά. Όταν το λένε και πολλοί μάλλον υπάρχει θέμα, οπότε εκεί δεν ρισκάρεις. Πάς στην ασφαλέστερη δοκιμασμένη επιλογή. Τώρα μπορεί να μην σου κάτσει τελικά όπως λες...... αλλά έχεις προσπαθήσει για το αντίθετο.


[COLOR=Blue]Συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη γιατί ανάλογα με το στυλ οδήγησης και το μηχανάκι πάει και ο τύπος του ελαστικού οι πιέσεις κτλ ! δεν μπορείς δηλαδή να βάλεις ένα χαμηλών προδιαγραφών ελαστικό σε τυπο και ταχύτητα και εσύ να να σπας κοντέρ σε κάθε βόλτα άλλα ούτε και το αντίθετο και ξαναεπαναλαμβανωντας το Γιάννη λέω ξανά οτι εσύ αποφασίζεις το ελαστικό που θα φορέσεις !/COLOR]


Γιάννη, δεν είναι 100% υποκειμενικό το ζήτημα, υπάρχουν ελαστικά για τα οποία έχουν εκφρασθεί αρνητικά αρκετοί συμφορουμίτες, μεταξύ των οποίων κι εγώ. Π.χ. τα next που έχω τώρα.
:ye36:

Καλημέρες!!!!!

jtnakos
01-09-2013, 13:28
Γιάννη, δεν είναι 100% υποκειμενικό το ζήτημα, υπάρχουν ελαστικά για τα οποία έχουν εκφρασθεί αρνητικά αρκετοί συμφορουμίτες, μεταξύ των οποίων κι εγώ. Π.χ. τα next που έχω τώρα.
:ye02::ye02: ακριβος αυτο Πανο ...Θα πρεπει να υποθουν ιδεες και σχολια επι του θεματος ελαστικου πχ. ελατωματικη παρτιδα η αστοχια υλικου η σκισιματα σε ΠΟΛΥ λιγα χιλιομετρα και φυσιολογικες συνθηκες ηη κατι που επεσε στην αντηλυψη καποιου και χρειζει σχολιασμο για να εστιάσει ο καθε ενδιαφερομενος την προσοχη του στο συγκεκριμενο σφαλμα ..

Τωρα για το θεμα κορωνας-αντωχης-ολυσθηρωτητας και συγκρισης ελαστικου το θεμα ειναι ΠΟΛΥ λεπτο..

gsmaniac
01-09-2013, 13:44
Ο καθενας γραφει την εμπειρια του και δεν σημαινει κατι παραπανω......;)

Εχω με τα next....13000 χλμ
Μακρια απο next......
Dunlop.....πολυ καλο σε ολες τις συνθηκες, εκτος χωματος;)
Michelin. ...καλο, αλλα τετραγωνιζει γρήγορα, οπως και το trailmax tr91
Bridgestone. ....σταθερη αξια, αλλα παλαιας γεωμετριας
Pirelli......για μενα, το καλυτερο λαστιχο σε κρατημα σε συνθηκες ελληνικης ασφαλτου, αλλα για 7000-8000 χλμ
Θα τα εβαζα, αν εκανα λιγα χιλιομετρα και λιγα ταξιδια......

Αν βγαζεις ακρη...σφυρα μου:sm7:

jtnakos
01-09-2013, 14:03
Ότι τα pilot κρατάνε καλύτερα σε βροχή το ακούω παντού. Για τους γλιστερούς δρόμους λένε πάντως ότι είναι πάλι καλύτερο. Για το Dunlop λένε ότι έχει καλύτερα περιθώρια σε πλάγιασμα και οτι είναι ποιό γρήγορο στις εναλλαγές.


Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ. Ισχύει αυτό που λές. Αν δεν δείς ο ίδιος....... απο εκεί και πέρα ακούς γνώμες....... έτσι όπως λέει και το aeriko κάποια ελαστικά έχουν "κάποια" συγκεκριμένη συμπεριφορά. Όταν το λένε και πολλοί μάλλον υπάρχει θέμα, οπότε εκεί δεν ρισκάρεις. Πάς στην ασφαλέστερη δοκιμασμένη επιλογή. Τώρα μπορεί να μην σου κάτσει τελικά όπως λες...... αλλά έχεις προσπαθήσει για το αντίθετο.





:ye36:

Καλημέρες!!!!!
Φυσικα και να ακουμε γνωμες ΟΜΩΣ η καθε γνωμη ειναι και αντικειμενικη...

πχ αλλο οδοστρωμα εχω εγω εδω στα βορεια (απο θεμα θερμοκρασιες και συχνοτητα κυκλοφοριας του- ολυσθηρωτητας) απο την Αθηνα-Κρητη κτλ.. οποτε το ΙΔΙΟ λαστιχο να εχει και διαφορετικη συμπεριφορα σε καθε τοπο ..

Τα pilot ΕΜΕΝΑ προσωπικα μου ηταν Ε Π Ι Κ Υ Ν Δ Υ Ν Α (http://www.gsforum.gr/f25/michelin-pilot-road3-%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%9F-%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%91-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-31921/) αλλα δεν μπορω να αποτρεψω καποιον να τα δοκιμασει γιατι αλλοι πινουν νερο στο ονομα τους, εδω ειναι η διαφορα του πως οδηγαει ο καθενας...
Το dunlop road smart 2 (http://www.gsforum.gr/f25/dunlop-roadsmart-2-a-32188/index5.html) παλι εχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κορωνα και πολυ γρηγορη ΑΛΛΑ και αυτα δεν μου εκαναν το κλικ..

ΟΠΟΤΕ το καθε λαστιχο εχει την δικια του φιλοσοφια και ειναι ΠΩΣ θα κατσει στον καθενα μας..

ΕΛΠΙΖΩ απο αυτα που διαβαζεις να μην μπερδευτης περισσοτερο και να επιλεξεις ενα λαστιχο το οποιο πραγματικα θα σου κατσει...



Μια σημβουλη μονο αν μου επιτρεπεις...ΑΝ βρεις ενα λαστιχο που θα σου "κατσει" ΜΗΝ ψαχτεις για κατι καλυτερο ,το κανω εδω και αρκετες αλλαγες ελαστικων,εχω μπερδρυτει και σε πληροφορω θα καταληξω σ'αυτο που μου αρεσε απο παλια ...:cr13: αφου εχω ξοδεψει και δεν εχω ευχαριστηθει αρκετα ...

ADV
01-09-2013, 18:13
Ο καθενας γραφει την εμπειρια του και δεν σημαινει κατι παραπανω......;)

Εχω με τα next....13000 χλμ
Μακρια απο next......
Dunlop.....πολυ καλο σε ολες τις συνθηκες, εκτος χωματος;)
Michelin. ...καλο, αλλα τετραγωνιζει γρήγορα, οπως και το trailmax tr91
Bridgestone. ....σταθερη αξια, αλλα παλαιας γεωμετριας
Pirelli......για μενα, το καλυτερο λαστιχο σε κρατημα σε συνθηκες ελληνικης ασφαλτου, αλλα για 7000-8000 χλμ
Θα τα εβαζα, αν εκανα λιγα χιλιομετρα και λιγα ταξιδια......

Αν βγαζεις ακρη...σφυρα μου:sm7:
:sm3::sm3: Αχχααααα Τα continental ? Έβγαλε και καινούργιο μοντέλο. Δηλαδή μέχρι στιγμής roadsmart 2?

Φυσικα και να ακουμε γνωμες ΟΜΩΣ η καθε γνωμη ειναι και αντικειμενικη...

πχ αλλο οδοστρωμα εχω εγω εδω στα βορεια (απο θεμα θερμοκρασιες και συχνοτητα κυκλοφοριας του- ολυσθηρωτητας) απο την Αθηνα-Κρητη κτλ.. οποτε το ΙΔΙΟ λαστιχο να εχει και διαφορετικη συμπεριφορα σε καθε τοπο ..

Τα pilot ΕΜΕΝΑ προσωπικα μου ηταν Ε Π Ι Κ Υ Ν Δ Υ Ν Α (http://www.gsforum.gr/f25/michelin-pilot-road3-%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%9F-%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%91-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-31921/) αλλα δεν μπορω να αποτρεψω καποιον να τα δοκιμασει γιατι αλλοι πινουν νερο στο ονομα τους, εδω ειναι η διαφορα του πως οδηγαει ο καθενας...
Το dunlop road smart 2 (http://www.gsforum.gr/f25/dunlop-roadsmart-2-a-32188/index5.html) παλι εχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κορωνα και πολυ γρηγορη ΑΛΛΑ και αυτα δεν μου εκαναν το κλικ..

ΟΠΟΤΕ το καθε λαστιχο εχει την δικια του φιλοσοφια και ειναι ΠΩΣ θα κατσει στον καθενα μας..

ΕΛΠΙΖΩ απο αυτα που διαβαζεις να μην μπερδευτης περισσοτερο και να επιλεξεις ενα λαστιχο το οποιο πραγματικα θα σου κατσει...



Μια σημβουλη μονο αν μου επιτρεπεις...ΑΝ βρεις ενα λαστιχο που θα σου "κατσει" ΜΗΝ ψαχτεις για κατι καλυτερο ,το κανω εδω και αρκετες αλλαγες ελαστικων,εχω μπερδρυτει και σε πληροφορω θα καταληξω σ'αυτο που μου αρεσε απο παλια ...:cr13: αφου εχω ξοδεψει και δεν εχω ευχαριστηθει αρκετα ...

Δηλαδή Εσύ Γιάννη ποιό είναι το λάστιχο στο οποίο έχεις καταλήξει, μετά απο τόσες αλλαγές?

ADV
01-09-2013, 18:14
Νομίζω ότι έχετε δίκιο και οι δυο.
Δηλαδή υπαρχουν ορισμένα αντικειμενικά χαρακτηριστικά ενός ελαστικού, αλλά και πολλα υποκειμενικά ή που συνδέονται με το στυλ και τις συνθήκες οδήγησης ή ακόμη και τις προσδοκίες του καθενός...
Π.χ. το πως συμπεριφέρεται ενα ελαστικο σε βρεγμενο δρόμο ή στη γλυστερή άσφαλτο μιας πόλης, μπορεί να ειναι αντικειμενικό.
Απο την άλλη, το πως συμπεριφέρεται σε στροφές σχετίζεται άμεσα με το στυλ οδήγησης.
Οσον αφορά τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις, ειναι διαφορετικά τα κριτήρια ενός οδηγού που συνήθως ταξιδεύει σε ταξίδια δικάβαλος με αποσκευές και διαφορετικα ενός αλλού, που ταξιδεύει σύντομες βόλτες μόνος και του αρέσει να κανει και ψιλομαγκιες...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Αιμίλιε εσύ με το TR είναι που είσαι ευχαριστημένος?

anegis
01-09-2013, 18:33
Το Dunlop TR91 ειναι εξαιρετικό για την άσφαλτο και τη βροχή. Δεν βγάζει ομως πολλα χλμ. Σε εμενα τετραγωνισε στα 12-13.000χλμ. απο τα οποία τα μισά εκτός πόλης.
Τώρα φοραω τα Metzeler tourance EXP απο τα οποία ειμαι πολυ ευχαριστημένος. Θεωρώ πως ειναι τα πλέον κατάλληλα για τη μηχανη μας, για την ποιότητα των δρόμων μας και τις καιρικές συνθήκες.
Μέχρι σήμερα έχω δοκιμάσει σε 2 αλλαγες και τα Anakee II, τα οποία νομίζω ότι ταιριάζουν σε περισσότερο συντηρητικούς οδηγούς, που κάνουν ταξίδια κυρθως σε εθνικη οδό.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

ADV
01-09-2013, 18:36
Το Dunlop TR91 ειναι εξαιρετικό για την άσφαλτο και τη βροχή. Δεν βγάζει ομως πολλα χλμ. Σε εμενα τετραγωνισε στα 12-13.000χλμ. απο τα οποία τα μισά εκτός πόλης.
Τώρα φοραω τα Metzeler tourance EXP απο τα οποία ειμαι πολυ ευχαριστημένος. Θεωρώ πως ειναι τα πλέον κατάλληλα για τη μηχανη μας, για την ποιότητα των δρόμων μας και τις καιρικές συνθήκες.
Μέχρι σήμερα έχω δοκιμάσει σε 2 αλλαγες και τα Anakee II, τα οποία νομίζω ότι ταιριάζουν σε περισσότερο συντηρητικούς οδηγούς, που κάνουν ταξίδια κυρθως σε εθνικη οδό.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Μίλησα με περιστερά και είπε ότι θεωρείται παλιό πλέον και θα πάνε για αλλαγή τα EXP....... Απο τόσα καλά που είχα ακούσει για αυτά το σκεφτόμουν

forester
01-09-2013, 18:57
Συμφωνώ με Αιμίλιο για ΕΧΡ:)
Χθες με βροχή στο οροπέδιο της Τρίπολης ταξίδευα άνετα 140-160. Κανένα aqua planning, κανένα γλίστριμα, καμιά ασάφεια στις καμπές!
Όντας ζεσταμένα από το ταξίδι, στη Θηβών σπινάριζε μόνο η 1η!
Με 2η και 3η το μηχανάκι σηκωνότανε:D
Η πλάκα είναι ότι μετά το ακρόπολις και τα 300χλμ χώμα τα είχα για "τελειωμένα", μιας κι είχαν επηρεαστεί από τη σκόνη και απέκτησαν γυαλάδα, οπότε είχα γλιστρήματα εντός πόλης με το γκάζι και επέμβαση του ABS με το παραμικρό. Όμως αυτά τέλειωσαν μόλις ταξίδεψε το λάστιχο και πιέστηκε στην καλή άσφαλτο. Η γυαλάδα τους έφυγε κι είναι μια χαρά:)
Ερωτώ λοιπόν, γιατί να μην τα βάλω για 3η φορά?
Επειδή είναι παλιά η τεχνολογία τους?
Τα pilot και roadsmart είναι αμιγώς ασφάλτινα, οπότε προσωπικά δεν τα θέλωω στη μηχανή μου. Ακυρώνω το χαρακτήρα της.
Για τα pilot, ακούω καλά λόγια εδώ μέσα, αλλά κάποιοι (Νάκος...;)) τα απεχθάνονται! Επίσης κι άλλοι που δεν είναι στο φόρουμ, αλλά τους εμπιστεύομαι, λένε "μακριά"!!!
Άλλη ερώτηση.
Αυτοί που λένε " όχι" στα ΝΕΧΤ που φοράνε, γιατί το λένε?
Τα συγκρίνουν με τα road smart & pilot ας πούμε?
Αν ναι, κάνουν λάθος....
Άλλη κατηγορία;)
Εγώ σε κανά δυο μήνες που θα πάω για λάστιχα, ή τα ΝΕΧΤ θα βάλω, ή πάλι ΕΧΡ .
Θα δω.....

anegis
01-09-2013, 19:06
Βασίλη και τι σε πειράζει που ειναι παλιά;
Αν κυκλοφορούν ακόμη, μπορείς να τα φορεσεις και αν αποσυρθούν, θα προβληματιστούμε απο κοινού στην επόμενη αλλαγή...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Μιχάλης 1988
01-09-2013, 20:03
Εχω τα exp περίπου 17000χλμ, σημερα βγήκα μια στριφτερη βόλτα και αυτο που διαπίστωσα ειναι οτι μετα απο τόσα χλμ τα λάστιχα ακόμα και στα όρια τους συμπεριφέρονται όπως οταν είχαν 1000χλμ.. Ποτε δεν με έχουν τρομάξει ακόμα και δυο ή τρεις φορές που μου έφυγε το μπροστα, βεβαίως μέσα στην πόλη έχουν τα χαζογλυστριματα τους... Σκεφτόμουν κατι πιο ασφαλτινο, αλλα απ´οτι φαίνεται θα ξαναβαλω τα ίδια!

jtnakos
01-09-2013, 20:23
Λοιπον αφου μπηκαμε στο τρυπακι να γραψουμε για λαστιχα ,,,αυτα ισχυουν για μενα....



Τα metzeler exp τα εχω φορεσει 3 φορες και ειμαι απόλυτα ικανοποιημενος εκ των οποίων τα 2 ζευγοι μου εβγαλαν περι 13000 χλμ το καθε ενα ΑΛΛΑ το 3ο ουτε καν 7000 :wo20:..

Εχω φορεσει και το παλαιοτερο tourance και πρωτο metzeler στο πρωτο gs 05 που ειχα αλλα γλιστρουσε πολυ ενω ειχα την καλυτερη εντύπωση απο ενα KLR 650 που το ειχα φορεμενο...προφανώς παιζει ρολο ΚΑΙ το μηχανακι

Τα micelin anakee 2 τα ειχα ...καλουτσικο λαστιχο ΑΛΛΑ ηθελα κατι παραπανω και απο θεμα γλιστρήματος ΔΕΝ ηταν και οτι καλύτερο..

Τα micelin pilot 3 οπως προανεφερα Α Π Α Ρ Δ Ε Κ Τ Α

Τα road smart 2 φοβερη κορωνα και γρηγορη καταστοντας το adve ενα μικρο ποδηλατακι ΑΛΛΑ να του λείπει το αμυδρό τακουνακι που ειναι απαραίτητο πανω στην στροφη ,στην ψιλη αμουδα-χωματακι και διστυχως ΚΑΙ αυτο το εφαγα στα 6700 χλμ...

Το metzeler next που φοραω τωρα ειναι ενα απλο ΜΕΤΡΙΟ λαστιχο που απλα ΔΕΝ θα το ξαναφορεσω για το λογο οτι εχω καλυτερο στο μυαλο μου (το προγενεστερο exp) αν και το εχω ηδη 13000 χλμ..


Μου εμεινε να δοκιμασω ΜΟΝΟ το continental για να εχω μια ολοκληρωμενη εικονα περι ελαστικων και εμπειριας συναμα...

Τα εγραψα λιγο συνοπτικά και γρηγορα και ελπιζω να βοηθησα και ΟΧΙ να μπερδεψα..

ΕΠΙΜΕΝΩ πως το θεμα ελαστικο ειναι πολυ λεπτο ζητημα για τον καθενα μας και διαφορετικο...

peterv
01-09-2013, 21:30
Exp σε 13.000 χλμ !!!!

Δεν θέλω να ξέρω πως πας στο δρόμο !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

VDR
02-09-2013, 01:46
Για ασφαλτοτουριστάδικα...EXP
Για χωματοτουριστάδικα..Karoo T
To θέμα με τα ελαστικά είναι "θεματάκι"..;)

forester
02-09-2013, 08:30
Exp σε 13.000 χλμ !!!!

Δεν θέλω να ξέρω πως πας στο δρόμο !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Πετρο εκει που ζει ο Γιαννης ειναι αλλιως....
Εμεις ειμαστε με μωτ 35-40 χαω μεσα στις πολεις για το 80% της ζωης των ελαστικων. Εκει βγαζεις ευκολα τη διπλασια μωτ στην καθημερινοτητα. Το ειδα και στην πραξη αυτο το διαστημα στις διακοπες. Βαλε οτι ειναι και στριφτερουλης, οποτε εχει φθορα ο Γιαννος μας :)

katsim
02-09-2013, 09:30
Τα anakee 3 δεν τα εχει δοκιμασει κανεις;; Το roadsmart 2 μεσα στη πολη πως συμπεριφερεται;; Καλυτερα απο τα exp?

jtnakos
02-09-2013, 11:17
Τα anakee 3 δεν τα εχει δοκιμασει κανεις;; Το roadsmart 2 μεσα στη πολη πως συμπεριφερεται;; Καλυτερα απο τα exp?
Φιλαρακο για σας τα νησια τα πραγματα ειναι λιγο πολυπλοκα..αν εχεις ποιοτητα ασφαλτου σαν την Κρητη (σαν γυαλι δλδ) ειναι προτημοτερο να ψαχτεις για ενα μαλακο λαστιχο το οποιο ναι μεν θα σου βγαλει ΛΙΓΟΤΕΡΑ χιλιομετρα ΑΛΛΑ θα σου κραταει σε γλιστερο οδοστρωμα και θα ειναι ποιο ασφαλες..

jtnakos
02-09-2013, 11:21
Exp σε 13.000 χλμ !!!!

Δεν θέλω να ξέρω πως πας στο δρόμο !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Πετρο εμεις εδω οπου και να παμε εχουμε την κακουργα την Εγνατια στην μεση και σε στροφιλικη να παμε θελουμε 50 χλμ να μπουμε και αλλα τοσα να βγουμε..οποτε και κεντρο του ελαστικου θελοντας και μη τετραγωνιζει στην μεση..


ΕΕΕΕΕ βαλε λιγο και τον παραγοντα ταχυτητα και λιγο που με αρεσουν οι στροφες.....πολυ θελει ???με 13000 να πω την αληθεια ειμαι ευχαριστημενος ετσι και αλιως ΔΕΝ θα τα κρατουσα πανω απο 15000 και ας ειχαν ψωμι ακομα

kornlaz
02-09-2013, 11:28
Για έναν μέσο οδηγό όπως είμαι εγώ τα ANAKEE II φαντάζουν πολύ καλή λύση.Πάρα πολύ καλό κράτημα στις στροφές, άριστη συμπεριφορά στο βρεγμένο και πολύ καλό κράτημα στο χώμα.Τα είχα πριν και έβαλα ξανά τα ίδια.:ye02:
Τα pilot road 3 επίσης με βόλεψαν απλά ήθελα και λίγο χώμα γιαυτό δεν τα ξαναέβαλα. Δεν συγκρίνονται βέβαια με τα ANAKEE II που φοράω αλλά είπαμε σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα.:ye33:
Ελπίζω να μην σε μπερδεύω και εγώ:o:o

AKIS_21
02-09-2013, 16:01
Από οτι κατάλαβες δε υπάρχουν στάνταρ φυσικα.
Απο τις διάφορες στις απαντήσεις καταλαβαίνει κανείς οτι το τέλειο ελαστικό ειναι στον εγκέφαλο καθενός διαφορετικό.
Αλλο λέει το ένα άλλος το αλλο και πες μου αν συμφωνούν κάποιος σε κάτι με άλλους.
Γιαυτο βάλε αυτο που γουσταρεις και αποφάσισε μόνος σου.




Υ.Γ καλύτερα απο τα exp metzeler δε θα βρεις :ye33:

paschalis
04-09-2013, 07:56
Αυτα που ζητας τα κανει το Anakee 2 με μονο αντιτιμο την
μετρια συμπεριφορα σε πιστα η πολυ γρηγορη οδηγηση.
Αυτο ομως:rolleyes: το χειμωνα δεν υφισταται ως αναγκη:)

kostaskyriakos
04-09-2013, 14:54
michelln pilot 3 το φοραω τωρα κ εχω κανει 24,000

ευχαριστημενος μεχρι αηδιας μεχρι τα πρωτα 18,000χλμ....μετα εχασαν λιγο σε κρατημα.....μαλλον θα ξαναβαλω τα ιδια απο την στιγμη που δεν παω σε χωμα καθολου

ADV
04-09-2013, 15:30
Καταπάσα πιθανότητα θα βάλω το pilot 3 μιας και το θελω μόνο για άσφαλτο και καλύτερη συμπεριφορά τον χειμώνα. Το καλοκαίρι θα βάλω πάλι το 50-50. Ως εναλλακτική το EXP. Θα κλείσει στον λαστιχά.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πολύτιμες πληροφορίες
:th08:

ADV
27-09-2013, 13:36
Τελευταία ενημέρωση ότι σταμάτησε η παραγωγή του metzeler EXP.......

TR91? Γνώμες?

Gemat
27-09-2013, 15:32
Συμφωνώ με Αιμίλιο για ΕΧΡ:)
Χθες με βροχή στο οροπέδιο της Τρίπολης ταξίδευα άνετα 140-160. Κανένα aqua planning, κανένα γλίστριμα, καμιά ασάφεια στις καμπές!
Όντας ζεσταμένα από το ταξίδι, στη Θηβών σπινάριζε μόνο η 1η!
Με 2η και 3η το μηχανάκι σηκωνότανε:D
Η πλάκα είναι ότι μετά το ακρόπολις και τα 300χλμ χώμα τα είχα για "τελειωμένα", μιας κι είχαν επηρεαστεί από τη σκόνη και απέκτησαν γυαλάδα, οπότε είχα γλιστρήματα εντός πόλης με το γκάζι και επέμβαση του ABS με το παραμικρό. Όμως αυτά τέλειωσαν μόλις ταξίδεψε το λάστιχο και πιέστηκε στην καλή άσφαλτο. Η γυαλάδα τους έφυγε κι είναι μια χαρά:)
Ερωτώ λοιπόν, γιατί να μην τα βάλω για 3η φορά?
Επειδή είναι παλιά η τεχνολογία τους?
Τα pilot και roadsmart είναι αμιγώς ασφάλτινα, οπότε προσωπικά δεν τα θέλωω στη μηχανή μου. Ακυρώνω το χαρακτήρα της.
Για τα pilot, ακούω καλά λόγια εδώ μέσα, αλλά κάποιοι (Νάκος...;)) τα απεχθάνονται! Επίσης κι άλλοι που δεν είναι στο φόρουμ, αλλά τους εμπιστεύομαι, λένε "μακριά"!!!
Άλλη ερώτηση.
Αυτοί που λένε " όχι" στα ΝΕΧΤ που φοράνε, γιατί το λένε?
Τα συγκρίνουν με τα road smart & pilot ας πούμε?
Αν ναι, κάνουν λάθος....
Άλλη κατηγορία;)
Εγώ σε κανά δυο μήνες που θα πάω για λάστιχα, ή τα ΝΕΧΤ θα βάλω, ή πάλι ΕΧΡ .
Θα δω.....

Τα ΝΕΧΤ εχουν λιγο παραξενη συμπεριφορα υπο κλιση. Δεν ειναι ευκολο να περιγραφει... ενω για να πλαγιασεις τη μηχανη στη στροφη χρειαζεται να πιεσεις ερχεται μια στιγμη στις περιπου 20 μοιρες που το επιπλεον πλαγιασμα ερχεται ασκοντας λιγοτερη πιεση. Με αλλα λογια ειναι πιο ευελικτα αλλα απαιτουν εξοικιωση. Εμενα αυτη η πιο στριφτερη αισθηση μου αρεσει. Εχουν τουλαχιστον ιδια προσφυση με τα ΕΧΡ και λογω σκληροτερης γομας στο κεντρο και μαλακης στα μαγουλα πιστευω οτι θα αντεξουν περισσοτερο απο τα Εχρ που στα χερια μου δυσκολα βγαζουν πανω απο 12000χιλιομετρα. Επισης με τα ΝΕΧΤ εξαφανιστηκε ενα ενοχλητικο τρεμουλο του τιμονιου στα 80-100 χιλιομετρα με τα χερια πολυ απαλα πανω στο τιμονι.

forester
04-10-2013, 07:42
Τα ΝΕΧΤ εχουν λιγο παραξενη συμπεριφορα υπο κλιση. Δεν ειναι ευκολο να περιγραφει... ενω για να πλαγιασεις τη μηχανη στη στροφη χρειαζεται να πιεσεις ερχεται μια στιγμη στις περιπου 20 μοιρες που το επιπλεον πλαγιασμα ερχεται ασκοντας λιγοτερη πιεση. Με αλλα λογια ειναι πιο ευελικτα αλλα απαιτουν εξοικιωση. Εμενα αυτη η πιο στριφτερη αισθηση μου αρεσει. Εχουν τουλαχιστον ιδια προσφυση με τα ΕΧΡ και λογω σκληροτερης γομας στο κεντρο και μαλακης στα μαγουλα πιστευω οτι θα αντεξουν περισσοτερο απο τα Εχρ που στα χερια μου δυσκολα βγαζουν πανω απο 12000χιλιομετρα. Επισης με τα ΝΕΧΤ εξαφανιστηκε ενα ενοχλητικο τρεμουλο του τιμονιου στα 80-100 χιλιομετρα με τα χερια πολυ απαλα πανω στο τιμονι.



:ha16::ha16::ye02::ye02:

Επειδή ο Κώστας (gsmaniac) είχε βάλει πριν τα next, 2 αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά (pilot & dunlop) τα next δεν του άρεσαν και μου έλεγε να μην τα βάλω.
Η κριτική σου με καλύπτει και νομίζω πως κατανοώ τη συμπεριφορά τους από την περιγραφή σου.
Οπότε μάλλον για next με βλέπω:cool2:

gsmaniac
04-10-2013, 07:48
:ha16::ha16::ye02::ye02:

Επειδή ο Κώστας (gsmaniac) είχε βάλει πριν τα next, 2 αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά (pilot & dunlop) τα next δεν του άρεσαν και μου έλεγε να μην τα βάλω.
Η κριτική σου με καλύπτει και νομίζω πως κατανοώ τη συμπεριφορά τους από την περιγραφή σου.
Οπότε μάλλον για next με βλέπω:cool2:

Δοκιμασε τα....
Τα αλλαξα στα 16000....
Ηρωας ειμαι.....:lo20:

forester
04-10-2013, 08:03
Δοκιμασε τα....
Τα αλλαξα στα 16000....
Ηρωας ειμαι.....:lo20:
Σε σχέση με τα ΕΧΡ , θα μου αρέσουν πιο πολύ στην άσφαλτο (όπως λέει κι ο Gemat) και θα πατάω καλύτερα στο χωματάκι σε σχέση με τα αμιγώς ασφάλτινα (όπως μου είπες κι εσύ;) ). Οπότε 2 σε 1:ye33:
Ούτε το vidal sasoon να ήταν:lo19::lo19::lo19:

aeriko
04-10-2013, 08:07
Δοκιμασε τα....
Τα αλλαξα στα 16000....
Ηρωας ειμαι.....:lo20:
Δεν ξέρω αν θ' αντέξω κι εγώ μέχρι τα 16,000χλμ!

Gemat
07-10-2013, 18:18
Αυτες τις μερες που η θερμοκρασια εχει μειωθει θελω να συμπληρωσω τη παρατηρηση οτι τα ΝΕΧΤ ζεσταινονται δυσκολοτερα απο τα ΕΧΡ. Ενω τα δευτερα δεν χρειαζονται σχεδον καθολου ζεσταμα, τα πρωτα χρειαζονται τουλαχιστον μερικα χιλιομετρα για να εμπνευσουν εμπιστοσυνη. Η παραπανω διαπιστωση αφορα το κεντρο της γομας. ...αλλα δεν τολμω να δοκιμασω το πλαι χωρις να τα ζεστανω!

aeriko
07-10-2013, 20:21
Αυτες τις μερες που η θερμοκρασια εχει μειωθει θελω να συμπληρωσω τη παρατηρηση οτι τα ΝΕΧΤ ζεσταινονται δυσκολοτερα απο τα ΕΧΡ. Ενω τα δευτερα δεν χρειαζονται σχεδον καθολου ζεσταμα, τα πρωτα χρειαζονται τουλαχιστον μερικα χιλιομετρα για να εμπνευσουν εμπιστοσυνη. Η παραπανω διαπιστωση αφορα το κεντρο της γομας. ...αλλα δεν τολμω να δοκιμασω το πλαι χωρις να τα ζεστανω!
Τελικά τα next μου φαίνεται ότι είναι για ..........next:(

vasilis83
10-11-2013, 19:20
Παιδια εγω παντως εχω τα brigestone και εχω κανει 40.000 χιλιομετρα, Το μονο που μπορω να πω για αυτα ειναι οτι για μεγαλες αποστασεις (οπως εγω) ειναι ιδανικα, παρολαυτα μετα της 8 χιλ. χιλιομετρα εχασαν την φρεσκαδα τους

peterv
10-11-2013, 21:00
Άλλος ;

Απόψεις για τα next ;


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2

Μιχάλης 1988
11-11-2013, 00:03
Παιδια εγω παντως εχω τα brigestone και εχω κανει 40.000 χιλιομετρα, Το μονο που μπορω να πω για αυτα ειναι οτι για μεγαλες αποστασεις (οπως εγω) ειναι ιδανικα, παρολαυτα μετα της 8 χιλ. χιλιομετρα εχασαν την φρεσκαδα τους

Ειναι υπερβολικά πολλα τα χλμ που έχουν τα λαστιχά σου, και έιναι άκρως επικίνδυνα:rolleyes:, είχα τα ίδια λάστιχα και μετά τισ 15000χλμ ήταν του θανατά,.
φιλική συμβουλη αλλαξε τα λάστιχα χθες.....

jtnakos
11-11-2013, 01:02
Άλλος ;

Απόψεις για τα next ;


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2
Πετρο ΠΟΛΥ μετρια και σε ανθεκτικότητα ΑΛΛΑ και σε κρατημα...Ενα ΠΑΡΑ πολυ μετριο λαστιχο κατεμε..Οταν τα αλλαξα τα εβγαλα φωτο για να το ανεβασω γιατι τα τακουνια του παραμορφώθηκαν και ψιλο στραβωσαν..με την πρωτη ευκαιρία θα ανεβασω φωτο

forester
11-11-2013, 01:56
Άλλος ;

Απόψεις για τα next ;


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2

Εμένα Πετράν, που προέρχομαι από τα παλιότερα και λίγο πιο "χωμάτινου " προφιλ ΕΧΡ, μου αρέσουν. Βέβαια είναι καινούρια με 1500χλμ περίπου. Καιτου gsmaniac πάντως που δοκίμασα (πριν βάλω τα δικά μου) και ήταν στο τελείωμάτους με 15000χλμ+, μου άρεσαν. Παίζει ρόλο τι φορούσες πριν...

peterv
11-11-2013, 02:14
Tnx παιδιά

Exp φοράω

Και ειμαι μεταξύ next και Dunlop ....


Sent from my iPad using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) Pro

forester
11-11-2013, 02:22
Tnx παιδιά

Exp φοράω

Και ειμαι μεταξύ next και Dunlop ....


Sent from my iPad using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) Pro

Ποια Dunlop?
Radsmart II, ή TR91???

Τα πρώτα είναι ασφάλτινα touring λάστιχα, που προτείνονται για τα gs από τη Dunlop, ενώ τα δεύτερα είναι τα λάστιχα της Dunlop για μεσαία και μεγάλα ON/OFF και συστήνονται για μηχανάκια μας*, μιας και δεν στερούν τόσα πολλά από τον OFF χαρακτήρα τους.
Πρακτικά, τα πρώτα διαβάζουν το δρόμο καλύτερα και ως εκ τούτου εμφανίζονται "νευρικά" στις αλλαγές οδοστρώματος, στο ψιλό χαλικάκι των επαρχιακών , στις ανωμαλίες κλπ.
Τα δεύτερα, σαν μικτής χρήσης, δεν είναι τόσο ακριβή στις παρεχόμενες πληροφορίες και μάλλον βολεύουν τα on/off;)


*Μπες στο site της dunlop και επέλεξε λάστιχα με βάση το μοντέλο και δες τι προτείνει. Μετά έγκειται στις δικές σου ανάγκες η επιλογή.

peterv
11-11-2013, 03:15
Δεν ειμαι για πολύ ασφαλτινο on με δεδομένο ότι διαρκούν λιγότερα χλμ από τα πιο ανθεκτικά on off σε χλμ. Και κάνω άνω του μέσου όρου χλμ ετησίως 2500 χλμ / μήνα .
Και στην οδήγηση μου δεν ειμαι από αυτούς που θα αξιοποιήσουν στο έπακρο το κατι παραπάνω του ασφάλτινου ελαστικού. (Παρόλο που παλιά ειχα τα roadsmart I και μου άρεσαν πολύ αλλα δεν άντεξαν ούτε ενα χρόνο)

Επίσης παρόλο που εχω ζευγάρι με χωμάτινα Karoo δεν τα φοράω ποτέ λόγο χρόνου (πήγαινε στο λαςτιχα βάλε βγάλε ) οπότε κατι on off μου ταιριάζει πιο πολύ.

Τέλος νομίζω ότι για το GS ταιριάζουν αυτα τα ελαστικά , αν ειχα RT άλλαζε το πράγμα …

Άρα ξεκάθαρα tr91 vs Next …




Sent from my iPad using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) Pro

jtnakos
11-11-2013, 03:16
Δες τε λιγο προσεκτικα πως ανασηκώνεται το καθε τακουνακι..


http://img28.imageshack.us/img28/2984/7ifl.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/28/7ifl.jpg/)



http://img820.imageshack.us/img820/6779/hwti.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/820/hwti.jpg/)



http://img818.imageshack.us/img818/8619/tu9g.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/818/tu9g.jpg/)

peterv
11-11-2013, 03:22
Γιατι έτσι ρε Γιάννη ;

Λογω χώματος ;



Sent from my iPad using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) Pro

jtnakos
11-11-2013, 03:25
Πετρο στο χωμα ΔΕΝ μπηκα καθολου με αυτα ειχα tkc 80 και αλλες ζαντες για χωμα..Απλα ειναι σκονισμενα..
Ενα μετριο λαστιχο απο την METZELER που την ειχα βασιλιά στο ειδος..

aeriko
11-11-2013, 09:25
Άλλος ;

Απόψεις για τα next ;


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2

Μετά από 15.000χλμ χθές παρατήρησα ότι το μπροστινό είναι τελειωμένο, ενώ το πίσω έχει ακόμη "φαί". Ηταν μέτρια ελαστικά που ποτέ δεν μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη.

Eftixis
11-11-2013, 23:36
Προχθές άλλαξα στο RT λάστιχα είχα τα Danlop με 13.000 κμ φάνηκαν τα λινά πίσω Να πω πως δεν τα εμπυστέυτικα ποτέ δεν ξέρω γιατί

Έβαλα τα Τ30 GT Brigeston έκανα χθές διπλός μια βόλτα περίπου 80κμ με στροφές σε επαρχιακό δρόμο και σε εθνική οδό Νόμισα πως είχα άλλο μηχανάκι τέλεια πρόσφυση στις στροφές και απόλυτη οδηγική απόλαυση σε όλη την διαδρομή Άν με κρατήσουν και κάμποσα χιλιόμετρα τότε θα είναι ότι καλύτερο

ALX
17-11-2013, 01:13
Από Ιανουάριο 2014 έρχονται Ελλάδα και τα νέα Michelin Pilot Road 4
Aν φτιάχτηκε η αδυναμία μεγάλων κλίσεων στις στροφές που είχε το 3 και κρατήσει (ή βελτιώσει ακόμα περισσότερο) τα πολύ καλά χαρακτηριστικά που είχε το 3, θα μιλάμε για ένα τρομερό ελαστικό!

stelth1
17-11-2013, 16:09
Προχθές άλλαξα στο RT λάστιχα είχα τα Danlop με 13.000 κμ φάνηκαν τα λινά πίσω Να πω πως δεν τα εμπυστέυτικα ποτέ δεν ξέρω γιατί

Έβαλα τα Τ30 GT Brigeston έκανα χθές διπλός μια βόλτα περίπου 80κμ με στροφές σε επαρχιακό δρόμο και σε εθνική οδό Νόμισα πως είχα άλλο μηχανάκι τέλεια πρόσφυση στις στροφές και απόλυτη οδηγική απόλαυση σε όλη την διαδρομή Άν με κρατήσουν και κάμποσα χιλιόμετρα τότε θα είναι ότι καλύτερο
Tιμιο κ αξιοπιστο ελαστικο με μεγαλη διαρκεια ζωης κ καλη πληροφορηση !
:ye02:

THANOSEOD
17-11-2013, 21:14
Καλησπέρα,εν'όψει αλλαγής ελαστικών να πώ και γω τη γνώμη μου!!!
Αρχικά για 17000χλμ είχα EXP εργοστασιακά,απίστευτη αίσθηση και αν και άπειρος οδηγός δε με προβλημάτισαν ποτέ ούτε με φόβησαν!Αν και στο τέλος 2-3 φορές άναψε το ABS,αν δε βρισκόταν κάποιος να μου πεί ότι τα λάστιχα της μηχανής δεν είναι σα του αυτοκινήτου ίσως να τα κρατούσα κι άλλο!
Επόμενη αλλαγή ήταν τα ANAKEE 2,λίγο πιο μαλακό αν θυμάμε καλά αλλά καμία ιδιαίτερη εντύπωση,τα είχα βάλει γιατί ήταν αρκετά μαλακά και εγώ έκανα μόνο ταξίδια Ελλάδα και ήθελα κάτι να μπορεί να προσαρμοστεί στους δρόμους μας!Έμοιαζε λίγο σε όψη στο EXP αλλά μόνο σε όψη!
Αλλαγή 3,PILOT ROAD 3 . . . Αρχικά πολύ ασφάλτινο λάστιχο κατά τα λεγόμενα όλων αλλά εγώ δυστυχώς δε κατάλαβα καμία ιδιαίτερη διαφορά!Πολύ γρηγορές εναλλαγές όμως στις στροφές,σε βρεγμένο δεν έχω άποψη γιατί γενικά θέλω να είμαι αργός αλλά σε Αυγουστιάτικη άσφαλτο ελληνικής πόλης δίχως ιδιαίτερη πίεση μου έκανε 2-3 χαζά γλυστρίματα!!!
Λόγω εμπιστοσύνης στο παρελθόν έλεγα να ξανά δώσω μια ευκαιρία στα Metzeler Next,εμφανισιακά μου αρέσουν τα ANAKEE 3 που φοράει το νέο GS αλλά μέχρι την ώρα της αλλαγής . . . Διαβάζουμε!!!

n.l
17-11-2013, 21:47
Εγώ σήμερα σε μια κοντινη με τα pilot 3 δεν μπορούσα να φτάσω τον φίλο με τα heidenau scout k60 που ειναι χωμάτινα τι να λεμε τώρα! Θα μαι πολύ κουλάδι, , αλλά δεν είναι μόνο τα λάστιχα, , είναι κ ο οδηγός κύριοι. ...

siraxanz
17-11-2013, 21:55
Δες τε λιγο προσεκτικα πως ανασηκώνεται το καθε τακουνακι..


http://img28.imageshack.us/img28/2984/7ifl.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/28/7ifl.jpg/)



http://img820.imageshack.us/img820/6779/hwti.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/820/hwti.jpg/)



http://img818.imageshack.us/img818/8619/tu9g.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/818/tu9g.jpg/)





Όλα τα λάστιχα μου έτσι γίνονται Γιάννη, τι φταίει γιατρέ μου:p

THANOSEOD
17-11-2013, 22:00
Εγώ σήμερα σε μια κοντινη με τα pilot 3 δεν μπορούσα να φτάσω τον φίλο με τα heidenau scout k60 που ειναι χωμάτινα τι να λεμε τώρα! Θα μαι πολύ κουλάδι, , αλλά δεν είναι μόνο τα λάστιχα, , είναι κ ο οδηγός κύριοι. ...

Δε πρόλαβα να φύγω . . .

jtnakos
17-11-2013, 22:07
Χαρη εμενα ΠΡΩΤΗ μου φορα εγινε αυτο δλδ να ανασυκωνεται η ακρη απο το τακουνι προς τα πανω και μου εκανε πολυ εντυπωση...Καποια στιγμη σε λιγα σχετικα χιλιομετρα αρχισαν να γλυστρανε αδικαιολογητα ...

siraxanz
17-11-2013, 22:28
Γιάννη βελτιωνεσαι συνεχώς για αυτό τα σκαλώνεις τα λάστιχα...:D


Τελικά τι συμπέρασμα βγήκε?

Τι λαστιχάκι να παραγγείλω? :)

ALX
18-11-2013, 00:22
EXP ή TR91:lo19:

BOXER
18-11-2013, 02:01
Γιάννη βελτιωνεσαι συνεχώς για αυτό τα σκαλώνεις τα λάστιχα...:D


Τελικά τι συμπέρασμα βγήκε?

Τι λαστιχάκι να παραγγείλω? :)

Brigeston 501-502, και καθαρισες!
Για εμένα, αυτα είναι τα καλύτερα και μετα έρχονται τα EXP.

peterv
18-11-2013, 02:24
Brigeston 501-502, και καθαρισες!
Για εμένα, αυτα είναι τα καλύτερα και μετα έρχονται τα EXP.

Σε ποιο τομέα ειναι καλύτερα ;
Διάρκεια χλμ ;
Στροφές ;
Βρεγμένο ;

Ειναι διγομα ;


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2

alpe
18-11-2013, 03:02
EXP & πάλι EXP κατ'εμε.
Ειχα πριν ANAKEE2 στα 14000χλμ πολυ γλιστρημα ακομα κ σε στεγνό. Τώρα με τα EXP εχω 17000+ Δεν εχω γλιστρήσει πουθενα ούτε σε βρεγμένο κ εχουν απίστευτη συμπεριφορα. Απλα τώρα θα τα αλλάξω λόγω χιλιομέτρων κ όχι λόγω φθοράς καθώς εχουν "ψωμί" ακομα. Όπως είπαν βέβαια κ οι προηγούμενοι είναι κ στη χέρι μας.

peterv
18-11-2013, 09:23
Ναι αλλα τα exp δεν βγαίνουν πια , αντικαταστάθηκαν απο τα next :(


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2

alpe
18-11-2013, 10:00
Κ ομως θα τα βρεις γιατι κυκλοφορούν ακομα στην αγορά

siraxanz
18-11-2013, 11:34
EXP ή TR91:lo19:

Μέσα έπεσες!:lo19:

Brigeston 501-502, και καθαρισες!
Για εμένα, αυτα είναι τα καλύτερα και μετα έρχονται τα EXP.

3 σειρές έλιωσα, από όταν βγήκε το 2003 με αυτά έμαθα να οδηγώ...

ένα παραξηγημένο γενικά λάστιχο ζούσε πάντα στην σκιά των metzeler

Καλό σε όλους τους τομείς, πολύ ισσοροπημένο λάστιχο αλλά γενικά
και ειδικά δεν διακρίθηκε σε κάτι με αποτέλεσμα να βάζουν όλοι tourance εκείνες τις εποχές...

Το 2011 φόρεσα EXP κατάλαβα και καμμιά διαφορά(σημαντική) από τα μπρίτζι

Το 2012 φόρεσα τα TR91 ... κανένα θέμα αλλά δεν με συγκίνησαν...

Πριν ενάμισυ μήνα παράγγειλα τα pilot 3 να τα δω, αλλά είμαι ατυχος-τυχερος γιατί δεν υπάρχει το εμπρός..

Στο ενδιάμεσο τα φόρεσα τα 3αρια από τις μεταχειρώ ζάντες του george-k που αγόρασα ...δεν κάνει το λάστιχο για γρήγορη οδήγηση

Βέβαια έχουν πάνω από 15000χλμ, αλλά είναι κάπως και στα απότομα φρένα και στις απότομες αλλαγες..

Οπότε θα φάνε άκυρο σήμερα λόγω μη ελευσης του εμπρόσθιου

Σε ποιο τομέα ειναι καλύτερα ;
Διάρκεια χλμ ;
Στροφές ;
Βρεγμένο ;

Ειναι διγομα ;


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) 2

Πέτρο διάβασε παραπάνω και ναι είναι τα πρώτα δίγομα η μάλλον ενισχυμένα στο κέντρο...

EXP & πάλι EXP κατ'εμε.
Ειχα πριν ANAKEE2 στα 14000χλμ πολυ γλιστρημα ακομα κ σε στεγνό. Τώρα με τα EXP εχω 17000+ Δεν εχω γλιστρήσει πουθενα ούτε σε βρεγμένο κ εχουν απίστευτη συμπεριφορα. Απλα τώρα θα τα αλλάξω λόγω χιλιομέτρων κ όχι λόγω φθοράς καθώς εχουν "ψωμί" ακομα. Όπως είπαν βέβαια κ οι προηγούμενοι είναι κ στη χέρι μας.

Εκεί θα πάω .... χωρίς να με έχουν πείσει ότι είναι καλύτερα από τα αρχαία μπριτζι 501-502

και ένα τελευταίο σχόλιο... γιατί δεν μπορώ να κρατήσω λάστιχο πάνω από 12-13 χιλ χλμ??????????:confused:

n.l
18-11-2013, 13:25
Επειδή πάνω αναφερεις οτι το pilot3 δεν κάνει για γρήγορη οδήγηση κ θα προτιμούσες-έβαζες EXP, θεωρεις οτι κάνουν για γρήγορη οδηγηση ή γρηγορότερη απο τα 3, ή απλά σαν συνολο κατεληξες εκει; Μιας κ τα 3 είναι καθαρά ασφαλτινα....

V.Stratos
19-11-2013, 00:36
Τα PR3 έχουν αργή κορώνα..Αυτό τα κάνει ελαστικά που θέλουν λίγη προσπάθεια με το σώμα ας πούμε (αμελητέα αλλά σε σχέση πάντα με τα υπόλοιπα που είναι 0°)..
Μέσα στη στροφή είναι το πιο σταθερό λάστιχο..Διαβάζει όπως πρέπει και εαν περάσεις και
από βρεγμένο ΜΕΣΑ στη στροφή θα σου κρατήσει την πορεία..
Λόγω του ότι το ADV είναι ήδη βαρύ,δε θα έβαζα τα PR3 για τον παραπάνω λόγο
Θα πήγαινα σε πιο γρήγορη κορώνα..Τα ScorpionTrail και τα ContiTrailAttack2 ας πούμε..

Το βάρος του ADV επίσης παίζε πολύ σημαντικό ρόλο στο να τελειώσει ένα σετ ελαστικών τετραγωνίζοντάς τα..Λόγω βάρους πάλι..Εαν φορτωθεί και για ταξίδι τότε σίγουρα θα τα καταστρέψει..Πιστεύω ότι στην καθημερινή χρήση του θέλει ένα μαλακό ελαστικό όπως τα παραπάνω και για κάποιον που ταξιδεύει πολύ τα 501-502 μαζί με τα PR3 ίσως να είναι μονόδρομος..

Για τα απλά GS θα δοκίμαζα οτιδήποτε..Οπως έκανα 5 χρόνια τώρα με το V-Strom ABS που είχα και πλέον μπορώ κι έχω άποψη για όλα τα ελαστικά πλην των τελευταίων μοντέλων.. (Next-TrailAttack2-Anakee3)

Αναλυτικά σαν τελευταίο και να κλείσω θα σας γράψω τα χλμ στο κάθε σετ που αισθάνθηκα ότι το χάνω..

1) Dunlop TR-91 -> 13K χλμ απότομα πολύ..
2) Metzeler EXP -> 13K χλμ πολύ νορμάλ..
3) Μetzeler EXP (M) -> 16K χλμ πολύ νορμάλ
4) Pirelli Sc.Trail -> 10Κ χλμ
5) Michelin PR3 -> 14Κ χλμ ένα κατιτίς και μετά στα 18Κ χλμ απότομα..
6) Conti TrailAttack -> 12K χλμ σε βροχή το έχασα απότομα

Ελπίζω να πληροφόρησα όσο γίνεται με τη σειρά μου..
ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάποιον του τί ελαστικό να φορέσω..Ηξερα πως σε 9-10 μήνες θα τα άλλαζα οπότε το ρίσκο δεν ήταν και πολύ μεγάλο !!!
Αυτό θα συμβούλευα τον καθένα..Να ξέρει 1ον σε τί τερρέν κινείται και 2ον να διαλέξει
ένα ελαστικό που του κάθεται καλύτερα οπτικά !! Τα άλλα να χαμε να λέγαμε..Μετά τις 10-12Κ χλμ όλα αρχίζουν και χάνουν πρόσφυση..Αλλα σημαντικά και άλλα πολύ σημαντικά !!! :lo20:


Στράτος :cool:

siraxanz
19-11-2013, 01:44
Τελικά φόρεσα τα πιλοτ 3...

οψομεθα...:D

aeriko
19-11-2013, 09:05
Τελικά φόρεσα τα πιλοτ 3...

οψομεθα...:D
Καλά χιλιόμετρα και τελούμε εν αναμονή εντυπώσεων:)

anegis
19-11-2013, 10:08
Ποιος σε πιάνει τώρα?
Καλοφαγωτα Χάρη...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

ALX
24-11-2013, 01:52
Τελικά φόρεσα τα πιλοτ 3...

οψομεθα...:D

Οπότε τώρα θα λέμε ότι ο Χάρης κάααααποτε έστριβε :D

siraxanz
24-11-2013, 01:54
Οπότε τώρα θα λέμε ότι ο Χάρης κάααααποτε έστριβε :D

Αυπνίες... :p

ADV
24-11-2013, 01:59
Οπότε τώρα θα λέμε ότι ο Χάρης κάααααποτε έστριβε :D
:lo19::lo19::lo19::lo19::lo19:

Μέχρι στιγμής έχω συμβιώσει με τα TR91 σε στεγνό και βρεγμένο 1500 χιλιόμετρα. Απλά φανταστικό λάστιχο!!!!!!!!!!!

Δοκιμασμένο στις βροχές της προηγούμενης εβδομάδας και σε υψηλές ταχύτητες μου έδωσε την μηχανή πίσω.......
Δοκιμάστε το!!!!!

ALX
24-11-2013, 17:51
Εγώ τα είπα και παραπάνω. Το PR3 αν δεν είχε θέμα με το όριο κλίσης στις στροφές, θα ήταν απλά κορυφαίο ελαστικό! Τέτοιο κράτημα σε πόλη στεγνή/βρεγμένη αλλά και στην βρεγμένη επαρχία, ΔΕΝ υπάρχει σε άλλο ελαστικό απ' όσα έχω βάλει! Αλλά μην του πεις θέλω να πλαγιάσω στη στροφή!:D

ΤR91 κράτημα παντού και πάντα και στρίψιμο μέχρι να ακουμπήσουν τ' αυτιά σου στο δρόμο. Μένεις όμως από πέλμα το πολύ στις 10Κ (μεγάλη και απότομη φθορά)

Roadsmart II -Κράτημα σε στεγνή επαρχία, πλάγιασμα όσο θες, κράτημα σε βρεγμένη πόλη, αλλά κακό (έως πολύ κακό) κράτημα σε στεγνή πόλη.

ΕΧΡ η χρυσή τομή (για μένα) Πουθενά τέλειο, αλλά γενικώς πολύ καλό ελαστικό με κύριο γνώρισμά του, την άμεση πληροφόρηση ότι έφτασε στο όριο και πας για γλίστρημα (το οποίο γλίστρημα γινόταν πολύ ελεγχόμενα!)

Continental trail attack ούτε ζωγραφιστά δεν θέλω να τα ξαναδώ.

Pirellia και Bridgestone δεν έχω βάλει ποτέ στην ζωή μου και σε κανένα μηχανάκι μου! (όχι ότι δεν είναι καλά, απλά δεν τα προτίμησα ποτέ!)

tsitsos
24-11-2013, 18:56
Εγώ τα είπα και παραπάνω. Το PR3 αν δεν είχε θέμα με το όριο κλίσης στις στροφές, θα ήταν απλά κορυφαίο ελαστικό! Τέτοιο κράτημα σε πόλη στεγνή/βρεγμένη αλλά και στην βρεγμένη επαρχία, ΔΕΝ υπάρχει σε άλλο ελαστικό απ' όσα έχω βάλει! Αλλά μην του πεις θέλω να πλαγιάσω στη στροφή!:D

ΤR91 κράτημα παντού και πάντα και στρίψιμο μέχρι να ακουμπήσουν τ' αυτιά σου στο δρόμο. Μένεις όμως από πέλμα το πολύ στις 10Κ (μεγάλη και απότομη φθορά)

Roadsmart II -Κράτημα σε στεγνή επαρχία, πλάγιασμα όσο θες, κράτημα σε βρεγμένη πόλη, αλλά κακό (έως πολύ κακό) κράτημα σε στεγνή πόλη.

ΕΧΡ η χρυσή τομή (για μένα) Πουθενά τέλειο, αλλά γενικώς πολύ καλό ελαστικό με κύριο γνώρισμά του, την άμεση πληροφόρηση ότι έφτασε στο όριο και πας για γλίστρημα (το οποίο γλίστρημα γινόταν πολύ ελεγχόμενα!)

Continental trail attack ούτε ζωγραφιστά δεν θέλω να τα ξαναδώ.

Pirellia και Bridgestone δεν έχω βάλει ποτέ στην ζωή μου και σε κανένα μηχανάκι μου! (όχι ότι δεν είναι καλά, απλά δεν τα προτίμησα ποτέ!)

:ye31::ye31::ye31:σε όλα, απλα νομιζω ότι τα Bridgestone μεινανε πισω σε εξελιξη...;)

jmar
24-11-2013, 23:08
Εγώ τα είπα και παραπάνω. Το PR3 αν δεν είχε θέμα με το όριο κλίσης στις στροφές, θα ήταν απλά κορυφαίο ελαστικό! Τέτοιο κράτημα σε πόλη στεγνή/βρεγμένη αλλά και στην βρεγμένη επαρχία, ΔΕΝ υπάρχει σε άλλο ελαστικό απ' όσα έχω βάλει! Αλλά μην του πεις θέλω να πλαγιάσω στη στροφή!:D



:confused::confused::confused: καποιοι απο δω τα εβγαλαν γιατι βουτουσε γρηγορα η μηχανη (γρηγορη κορωνα) !! τα εχω πανω και ειναι απ τα πιο στριφτερα λαστιχα που εχω βαλει, επισης μπαινει ΤΕΡΜΑ ακομα και τωρα με 18.000 χλμ! Το μονο μειον ειναι οτι γλυστρανε το καλοκαιρι σε λεια ασφαλτο, ΠΟΛΥ ομως!! Στο βρεγμενο απλα δεν παιζονται !! Δεν ξερω αν θα τα ξαναβαλω γιατι εδω καλοκαιρι στην Κρητη Καιει η ασφαλτος 5 μηνες τον χρονο! Τα εχω ευχαριστηθει ομως σε ταξιδι αλλα και βολτες στην πανω Ελλαδα! :ye33:

peterv
25-11-2013, 06:17
Εγώ τα είπα και παραπάνω. Το PR3 αν δεν είχε θέμα με το όριο κλίσης στις στροφές, θα ήταν απλά κορυφαίο ελαστικό! Τέτοιο κράτημα σε πόλη στεγνή/βρεγμένη αλλά και στην βρεγμένη επαρχία, ΔΕΝ υπάρχει σε άλλο ελαστικό απ' όσα έχω βάλει! Αλλά μην του πεις θέλω να πλαγιάσω στη στροφή!:D

ΤR91 κράτημα παντού και πάντα και στρίψιμο μέχρι να ακουμπήσουν τ' αυτιά σου στο δρόμο. Μένεις όμως από πέλμα το πολύ στις 10Κ (μεγάλη και απότομη φθορά)

Roadsmart II -Κράτημα σε στεγνή επαρχία, πλάγιασμα όσο θες, κράτημα σε βρεγμένη πόλη, αλλά κακό (έως πολύ κακό) κράτημα σε στεγνή πόλη.

ΕΧΡ η χρυσή τομή (για μένα) Πουθενά τέλειο, αλλά γενικώς πολύ καλό ελαστικό με κύριο γνώρισμά του, την άμεση πληροφόρηση ότι έφτασε στο όριο και πας για γλίστρημα (το οποίο γλίστρημα γινόταν πολύ ελεγχόμενα!)

Continental trail attack ούτε ζωγραφιστά δεν θέλω να τα ξαναδώ.

Pirellia και Bridgestone δεν έχω βάλει ποτέ στην ζωή μου και σε κανένα μηχανάκι μου! (όχι ότι δεν είναι καλά, απλά δεν τα προτίμησα ποτέ!)

Ωραίος !!

Απλό λιτό και κατανοητό !!!!




Sent from my iPad using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) Pro

ALX
30-11-2013, 03:18
[B]:confused::confused::confused: καποιοι απο δω τα εβγαλαν γιατι βουτουσε γρηγορα η μηχανη (γρηγορη κορωνα) !! τα εχω πανω και ειναι απ τα πιο στριφτερα λαστιχα που εχω βαλει, επισης μπαινει ΤΕΡΜΑ ακομα και τωρα με 18.000 χλμ!

Εξαρτάται που είναι το τέρμα του καθενός ελαστικού. (Για να μην πω το τέρμα του κάθε αναβάτη!);)

jmar
30-11-2013, 03:53
Εξαρτάται που είναι το τέρμα του καθενός ελαστικού. (Για να μην πω το τέρμα του κάθε αναβάτη!);)

Οταν λεω ΤΕΡΜΑ εννοω εως που να βρει το πατακι δεν παει και παρακατω..! ;)

Τεσπα εχω αντιθετη αποψη για τα συγκεκριμενα ελαστικα, ισως στο 1150 που ειναι λιγο πιο βαρυ και λιγο λιγοτερο ευστροφο σε σχεση με το 1200 να φαινεται ετσι... αλλωστε για λαστιχα ποτε δεν θα ακουσεις τις ιδιες γνωμες..! :)

ALX
03-12-2013, 01:58
Οταν λεω ΤΕΡΜΑ εννοω εως που να βρει το πατακι δεν παει και παρακατω..! ;)

Τεσπα εχω αντιθετη αποψη για τα συγκεκριμενα ελαστικα, ισως στο 1150 που ειναι λιγο πιο βαρυ και λιγο λιγοτερο ευστροφο σε σχεση με το 1200 να φαινεται ετσι... αλλωστε για λαστιχα ποτε δεν θα ακουσεις τις ιδιες γνωμες..! :)

To πρόβλημα δεν είναι να βρει το πατάκι κάτω (που δεν βρίσκει)
Το πρόβλημα είναι ότι το λάστιχο μαυρίζει απ' άκρη σ' άκρη φτάνοντας πια να πατάει στην κόχη με το προφίλ και εκεί τελειώνουν όποια άλλα όνειρα έκανες για μεγαλύτερη κλίση (πολύ πριν καταφέρεις να φτάσεις στο πατάκι όπως λες)
Με την καμία δεν φτάνεις εκεί, γιατί αν φτάσεις θα έχεις ήδη πέσει.

jmar
03-12-2013, 02:11
To πρόβλημα δεν είναι να βρει το πατάκι κάτω (που δεν βρίσκει)
Το πρόβλημα είναι ότι το λάστιχο μαυρίζει απ' άκρη σ' άκρη φτάνοντας πια να πατάει στην κόχη με το προφίλ και εκεί τελειώνουν όποια άλλα όνειρα έκανες για μεγαλύτερη κλίση (πολύ πριν καταφέρεις να φτάσεις στο πατάκι όπως λες)
Με την καμία δεν φτάνεις εκεί, γιατί αν φτάσεις θα έχεις ήδη πέσει.

Οτι πεις, δεν συνεχιζω γιατι δεν θα βγαλουμε ακρη...επερεψε μου ομως να διαφωνω γιατι σαν να υποννοεις οτι λεω και ψεματα...αλλοι φτανουν στα πατακια και τους κυλινδρους με τα χωματινα (εκπαιδευτες) λες να μην μπορει να φτασει ενα ασφαλτινο λαστιχο??

ALX
03-12-2013, 20:39
Κανένας δεν είπε ότι λες ψέματα. Κουβέντα κάνουμε.

Εγώ κάποτε έξυνα τις μύτες των μποτών (ή μύτη πατούσε πάνω στο μαρσπιέ κι όχι η καμάρα του ποδιού) με απλό Tourance, με Tourance EXP, με ΤR91 και με Roadsmart II και το λάστιχο όταν το κοιτούσες μετά, είχε και μισό πόντο ακόμα αμαύριστο.
Το Michelin είναι όλο μαυρισμένο, και δεν έχω φτάσει ακόμα στη μπότα και η μοτό κουνάει προειδοποιώντας με ότι να μη πιέσω άλλο.

Τι να πω δεν ξέρω. Πάντως εγώ με αυτό το λάστιχο δεν κατάφερα ποτέ να στρίψω όπως με άλλα. Κατά τα άλλα όπως είπα, είναι το καλύτερο ελαστικό που έχω βάλει!