PDA

View Full Version : f 650 gs twin ή r 1200 gs ;;;


erpeto
06-09-2013, 18:56
και εξηγουμαι. Διαθετω μεχρι 5000 ευρω και σε αυτα τα χρηματα βρισκω μεταχειρισμενα f 650 gs twin απο 2008 και μετα με 30000 με 50000 χλμ.και
r 1200 gs του 2004 μεχρι 2006 απο 50000 μεχρι οσο . Το μηχανακι το θελω για να πηγαινω καθημερινες στο μαγαζι 20χλμ πηγαινε ελα και 3-5 ταξιδια ασφαλτο μονο μεσα στο χρονο εκ των οποιων τα δυο μεγαλα 1000 + χλμ . Τα προηγουμενα μηχανακια μου ηταν απο 900 μεχρι 1000 κυβικα. κυριως μηχανακια touring street και αυτα πουειχα (κυριως ducati) ηταν δυσχρηστα μεσα στην πολη.
Το ερωτημα μου ειναι αν 1)τα εξοδα συντηρησης μεταξυ των δυο μοτο εχουν μεγαλη διαφορα και 2) αν αξιζει ενα μεγαλο παλιο απο ενα μικροτερο νεοτερο.
Μικρο μηχανακι δεν υπαρχει. Το μηχανακι θα ειναι μοναδικο.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων. για τις απαντησεις σας :)

TASOS GS
06-09-2013, 19:30
1200 gs !! τα εξοδα πανω κατω ιδια ειναι αλλα σιγουρα πιο αξιοπιστος κινητηρας ο boxer.

xntinou
06-09-2013, 20:28
Ότι απόφαση πάρεις να τη στηρίξεις εσύ ο ίδιος ..
Μην πάρεις το θεριό και στην πρώτη στραβή μπινελικιάζεις ασταμάτητα ..
Ή αν πάρεις το 650 μην λοξοκοιτάς τα 1200άρια στο δρόμο και τα ΄χεις απωθημένα ..
Τώρα το τι είναι καλύτερο είναι σχετικό ..
Είναι κάτι σαν τις γκόμενες :p :)

erpeto
06-09-2013, 20:42
Το multistrada που ειχα μεχρι προτινος ηταν μανικι στην Αθηνα. Ειχε πολυ βαρη συμπλεκτη και ζεστενοταν απιστευτα. Το 1200 παρ όλα αυτα το βλεπω πολυ συχνα μεσα στην πολη και φανταζομαι οτι ειναι τουλαχιστον ανετο... Η καταναλωση από όσο εχω δει στο νετ ειναι ασημαντη η διαφορα.

johnny walker
06-09-2013, 23:17
Κρατησου ακομα λιγο μαζεψε παραπανω λεφτα κανα 2000 και πηγαινε η για f800 η για κανα καλυτερο 1200!!!

phoenix
07-09-2013, 06:08
Καταρχήν κανε μια έρευνα για τα χιλιόμετρα που βγάζουν οι κινητήρες μποξερ δεύτερον κανε μια έρευνα για το κόστος των σερβις (καλη όμως)
Τα 5000 ευρω ειναι πολλα χρήματα αυτο τον καιρο και μπορείς να βρεις πολυ καλο εργαλείο
Μια παρατήρηση όμως θα κάνω
Το 650 έχει μόνο δίσκο φρενου μπροστα !!!!!!!!!!!!!!!!!!

erpeto
07-09-2013, 14:26
Με συγχωρειται για την καθυστερηση αλλα βρισκομαι κατω απο δυο κουβερτες τρεμμαμενος απο τον πυρετο.
Στην αρχη ξεκινησα με 3000 κ και πηγαινα για Dakar. Μετα ζοριστικα λιγακι και τα εκανα 5000 για κατι καλυτερο. Παραπανω παιδες δεν παει γιατι εχω και οικογενεια. Το μηχανακι σκοπευω να το κρατησω τουλαχιστον 7-8 χρονια... Ο μονος δισκος στο f 650 πραγματικα ειναι τεραστιο μειον αν υπολογισεις οτι ολος ο ανταγωνισμος εχει δυο και με λιγοτερα αλογα... Υπαρχει καποιος απο το forum που να εχει το 1200 σαν μοναδικο μηχανακι και να το εχει μετανοιωσει; Ξερω οτι αυτα ειναι υποκειμενικα αλλα μια γνωμη θα ηταν πολυ χρησιμη.
Ευχαριστω.

white angel
07-09-2013, 14:36
φίλος το έχω εγώ στην κατοχή μου εδώ και 14 μήνες το έχω για καθημερινή χρήση και όλα ok. για 1 πράγμα το έχω μετανιώσει που δεν την είχα αγοράσει από πριν

erpeto
07-09-2013, 14:38
φίλος το έχω εγώ στην κατοχή μου εδώ και 14 μήνες το έχω για καθημερινή χρήση και όλα ok. για 1 πράγμα το έχω μετανιώσει που δεν την είχα αγοράσει από πριν

:ye02: ωραιος

aeriko
07-09-2013, 18:15
Με συγχωρειται για την καθυστερηση αλλα βρισκομαι κατω απο δυο κουβερτες τρεμμαμενος απο τον πυρετο.
Στην αρχη ξεκινησα με 3000 κ και πηγαινα για Dakar. Μετα ζοριστικα λιγακι και τα εκανα 5000 για κατι καλυτερο. Παραπανω παιδες δεν παει γιατι εχω και οικογενεια. Το μηχανακι σκοπευω να το κρατησω τουλαχιστον 7-8 χρονια... Ο μονος δισκος στο f 650 πραγματικα ειναι τεραστιο μειον αν υπολογισεις οτι ολος ο ανταγωνισμος εχει δυο και με λιγοτερα αλογα... Υπαρχει καποιος απο το forum που να εχει το 1200 σαν μοναδικο μηχανακι και να το εχει μετανοιωσει; Ξερω οτι αυτα ειναι υποκειμενικα αλλα μια γνωμη θα ηταν πολυ χρησιμη.
Ευχαριστω.
Το έχω 3 χρόνια και 3 μήνες ως μοναδικό μου μηχανάκι-όχημα για καθημερινή χρήση και ελάχιστη διαδρομή 40χλμ.

GSMAN
07-09-2013, 19:52
Τα μοντέλα που ανέφερες 04-06 έχουν υποβοήθηση φρένων που κατά καιρούς έχουν παρουσιάσι προβλήματα στις κεντρικές μονάδων ABS (2150€ καινούργια) και αρκετοί έχουν κινδυνέψει....

Επίσης έχουν πέσει και μυνήσεις στη μαμά αντιπροσωπεία

μεταξύ αυτών των δύο δε τίθεται ερώτημα(κατά τη προσωπική μου πάντα άποψη)

Safety coming first

Επίσης το F 650 gs είναι τέλοιο για τη δουλειά που το θέλεις οικονομικό αξιόπιστο απλά η τελική του περιορίζεται στα 175-180 χιλιόμετρα

Αν η τελική δε σε ενοχλεί βουρ....

steliosx
07-09-2013, 19:53
Και τα δύο είναι πολύ καλά, αλλά είναι διαφορετικά!
Για την χρήση που περιγράφεις είναι προφανές ότι το F650GS TWIN σου κάνει μια χαρά. Μπορεί να κάνει και πολύ περισσότερα! Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μηχανή 800cc!
Το κόστος συντήρησης και κατανάλωσης είναι επίσης σαφές υπέρ του "μικρού".
Γιά το θέμα του μονού δίσκου πραγματικά δεν υπάρχει πρόβλημα! Ένας δίσκος 300mm κάνει μια χαρά την δουλειά του. Χωρίς να χρειαστεί να ασκήσεις ιδιαίτερη πίεση το μπροστινό ελαστικό έρχεται στο μέγιστο της πρόσφυσής του πριν αναλάβει το ABS το οποίο είναι εξαιρετικό! Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ελαστικό 110 το οποίο δίνει πολύ καλύτερη πρόσφυση από το 90 που φοράει το F800GS. Ο μονός δίσκος έχει τρία μειονεκτήματα 1) Όταν οδηγείς αγωνιστικά (πίστα) θα υπερθερμανθεί γρηγορότερα από ένα διπλό 2) Όταν οδηγείς αγωνιστικά (πίστα) υπάρχει θεωρητικά (δεν το αντιλαμβάνεσαι) στρέβλωση του μπροστινού συστήματος 3) ψυχολογικοί λόγοι.

Επίσης ποτέ μην παραβλέπεις το πιο βασικό κριτήριο για επιλογή moto. Πάρε αυτό που ΕΣΥ γουστάρεις και όχι οι άλλοι.;)

Sokolatas
07-09-2013, 20:34
+1000!!!!

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Sokolatas
07-09-2013, 20:36
Επίσης ποτέ μην παραβλέπεις το πιο βασικό κριτήριο για επιλογή moto. Πάρε αυτό που ΕΣΥ γουστάρεις και όχι οι άλλοι.;)[/QUOTE]


Τα λέει ολα ο Στέλιος με τα παραπάνω...!!!


Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

erpeto
07-09-2013, 22:12
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις άμεσες απαντήσεις σας παιδιά. Να είστε όλοι καλά.