PDA

View Full Version : Σύστημα "εισροών - εκροών"


forester
12-09-2013, 00:44
Έχετε υπόψη σας κάτι σχετικό?
Αφορά στα πρατήρια υγρών καυσίμων κι υποτίθεται ότι εξασφαλίζεται μ' αυτό τον τρόπο ότι δεν κλέβουν (στην ποσότητα τουλάχιστον).

xurxes
12-09-2013, 00:49
.....εμένα πάλι γιατι με βάλανε σε ΕΚΟ 36lt. ενω πήγα με ρεζερβα στα 50 km υπόλοιπο
κ ενω είπα ότι θα γινει της πο&τανας
απάντησε η κοπέλα ότι πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές
κ δεν παίζει κάτι παράνομο :lo19:



λαμόγια :u59:

forester
12-09-2013, 01:02
Βασίλη παίζει να ξεχείλωσε το ρεζερβουάρ του αντβε ρε συ!!!!:lo19::lo19::lo19::lo19::lo19:

Κι αυτό εντός νόμου είναι:D:D:D



Πλάκα - πλάκα, ακόμα το υπουργείο δεν έχει ενεργοποιήσει τίποτα. ακόμα δίχως έλεγχο είναι τα πάντα.
Εγώ θέλω κάποιον γνώστη, να μας διαφωτίσει αν είναι δυνατόν τελικά και στην πραγματικότητα, αφού αφαρμοστεί πλήρως το σύστημα, να μη μας κλέβουν!


???:Απορία::Απορία::Απορία:

Papadopaidi
12-09-2013, 01:50
Είναι πολλά τα λεφταααααααα...

Georgek
12-09-2013, 02:14
δεν εχει να κανει με την ποσοτητα που βαζουμε εμεις στα οχηματα .Απλως ειναι ενα ησυστημα που καταγραφει ηλεκτρονικα τις εισροες στο πρατηριο ,δηλ τι ακριβως ποσοτητες καυσιμου αγορασε και τις εκροες τι δηλαδη πουλησε το πρατηριο το καλο ειναι θεωρητικα παντα οτι πλεον ολα θα γινινται ηλεκτρονικα και ανα πασα στιγμη θα μπορει να γινεται ελεγχος απο τον υπολογιστη για τις σωστες ποσοτητες που υπαρχουν στις δεξαμενες του πρατηριου συγκρινομενες αμεσα με αυτες που πουλησε αρα δεν θα μπορει να υπαρχουν διαφορες στις παραπανω ποσοτητες θεωρητικα παντα μιλαμε γιατι οπως θα γνωριζεις και εσυ υπάρχουν κατι λαμογια αστα να πανε

emlazo
12-09-2013, 09:41
Όπως γράφει και ο Georgek δεν έχει να κάνει με την ποσότητα που βάζουμε εμείς στα οχήματα μας. Μας αφορά βέβαια γιατί θα περιορίσει τις πειραγμένες αντλίες και τα νοθευμένα καύσιμα.

εν τάχει
Αντλίες και δεξαμενές ενός πρατηρίου παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και λίγο πριν τις 12 το βράδυ βγαίνει το ισοζύγιο εισροών-εκροών που αποστέλλεται μέσω διαδικτύου στο υπουργείο.

Το σύνολο του καυσίμου που έχει διακινηθεί στην διάρκεια της μέρας σε μια δεξαμενή πρέπει να είναι ίσο με το καύσιμο που δόθηκε από τις συνδεδεμένες αντλίες +- 1,5%. Σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη διαφορά κλειδώνει το σύστημα τις αντλίες που είναι συνδεδεμένες με την συγκεκριμένη δεξαμενή.

Σε αριθμούς αν σε ένα πρατήριο έχει διακινήσει 1000lt αμόλυβδη στις δεξαμενές του, οι αντίστοιχες αντλίες θα πρέπει να έχουν γράψει από 985-1015 lt.

Το 1,5% είναι τεράστιο ποσοστό. Στα 10000lt είναι 150lt ή από 250 - 300€ προς όφελος του πρατηριούχου αν οι αντλίες γράφουν περισσότερο. Ευελπιστούμε ότι το %λάθους θα μειωθεί στο 0,5%.

Το Σύστημα λειτουργεί τώρα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Μέχρι 27.02.2014 πρέπει να ολοκληρωθεί σε Ηράκλειο, Αχαία, Λάρισα, Μαγνησία, Ιωάννινα και 27.09.2014 στην υπόλοιπη Ελλάδα

Τα οφέλη του κράτους
Ο πρατηριούχος δεν μπορεί να παραλάβει στις δηλωμένες δεξαμενές του και να πουλήσει στην συνέχεια από τις συνδεμένες αντλίες λαθραίο καύσιμο.
Με την αυτόματη έκδοση αποδείξεων με αναγραφή λίτρων & τιμής λίτρου θα αποδίδεται όλο το ΦΠΑ.

Δικό μας όφελος
Λόγω του ισοζυγίου θα περιοριστεί το κλέψιμο της αντλίας και η νοθεία καυσίμου (ποσότητες βιοντήζελ στο πετρέλαιο, προσμείξεις στη βενζίνη)



Λόγω της ανάγκης ηρεμίας του καυσίμου στην δεξαμενή, για την ανάγνωση της στάθμης, θα υπάρχει πρόβλημα στον εφοδιασμό των οχημάτων από 23:50-24:00 πανελλαδικά:)

forester
12-09-2013, 09:46
Μαλιστα!
Κατατοπιστηκες οι απαντησεις :)
Για να δουμε.....

Georgek
12-09-2013, 09:57
Αψογος

Georgek
12-09-2013, 09:59
Όπως γράφει και ο Georgek δεν έχει να κάνει με την ποσότητα που βάζουμε εμείς στα οχήματα μας. Μας αφορά βέβαια γιατί θα περιορίσει τις πειραγμένες αντλίες και τα νοθευμένα καύσιμα.

εν τάχει
Αντλίες και δεξαμενές ενός πρατηρίου παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και λίγο πριν τις 12 το βράδυ βγαίνει το ισοζύγιο εισροών-εκροών που αποστέλλεται μέσω διαδικτύου στο υπουργείο.

Το σύνολο του καυσίμου που έχει διακινηθεί στην διάρκεια της μέρας σε μια δεξαμενή πρέπει να είναι ίσο με το καύσιμο που δόθηκε από τις συνδεδεμένες αντλίες +- 1,5%. Σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη διαφορά κλειδώνει το σύστημα τις αντλίες που είναι συνδεδεμένες με την συγκεκριμένη δεξαμενή.

Σε αριθμούς αν σε ένα πρατήριο έχει διακινήσει 1000lt αμόλυβδη στις δεξαμενές του, οι αντίστοιχες αντλίες θα πρέπει να έχουν γράψει από 985-1015 lt.

Το 1,5% είναι τεράστιο ποσοστό. Στα 10000lt είναι 150lt ή από 250 - 300€ προς όφελος του πρατηριούχου αν οι αντλίες γράφουν περισσότερο. Ευελπιστούμε ότι το %λάθους θα μειωθεί στο 0,5%.

Το Σύστημα λειτουργεί τώρα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Μέχρι 27.02.2014 πρέπει να ολοκληρωθεί σε Ηράκλειο, Αχαία, Λάρισα, Μαγνησία, Ιωάννινα και 27.09.2014 στην υπόλοιπη Ελλάδα

Τα οφέλη του κράτους
Ο πρατηριούχος δεν μπορεί να παραλάβει στις δηλωμένες δεξαμενές του και να πουλήσει στην συνέχεια από τις συνδεμένες αντλίες λαθραίο καύσιμο.
Με την αυτόματη έκδοση αποδείξεων με αναγραφή λίτρων & τιμής λίτρου θα αποδίδεται όλο το ΦΠΑ.

Δικό μας όφελος
Λόγω του ισοζυγίου θα περιοριστεί το κλέψιμο της αντλίας και η νοθεία καυσίμου (ποσότητες βιοντήζελ στο πετρέλαιο, προσμείξεις στη βενζίνη)



Λόγω της ανάγκης ηρεμίας του καυσίμου στην δεξαμενή, για την ανάγνωση της στάθμης, θα υπάρχει πρόβλημα στον εφοδιασμό των οχημάτων από 23:50-24:00 πανελλαδικά:)

Αψογος!! (Εδώ παει κανονικά)

vpentza
12-09-2013, 10:36
...και τί γίνεται με τις διαφορές της θερμοκρασίας ??? γίνεται άραγε αναγωγή στους 15C ή η "συμφωνία" γίνεται σε φυσική θερμοκρασία ???
το παιχνίδι με τη θερμοκρασία ήταν το επόμενο επικερδές κόλπο όταν άρχισαν να περιορίζονται οι λαμογιές με το ατελώνιστο ναυτιλιακό πετρέλαιο...:cool:
η τεχνητή διόγκωση του καυσίμου μέσω αύξησης της θερμοκρασίας του μπορούσε να μεταβάλλει τον όγκο της μετρήσιμης ποσότητας κατά το δοκούν...:mad:

nanoshophellas
12-09-2013, 16:56
Έχετε υπόψη σας κάτι σχετικό?
Αφορά στα πρατήρια υγρών καυσίμων κι υποτίθεται ότι εξασφαλίζεται μ' αυτό τον τρόπο ότι δεν κλέβουν (στην ποσότητα τουλάχιστον).

Moνο η Shell το εχει ΚΑΙ μονο στα πρατηρια που ιδιοκτητης ειναι η ιδια η shell.
Εδω και 3 χρονια βαζω μονο σε αυτα και βενζινη και deisel και με μια προσφορα που τρεχει 1 φορα την εβδομαδα εχω αρκετο οφελος σε ευρω.

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
12-09-2013, 17:12
Όπως γράφει και ο Georgek δεν έχει να κάνει με την ποσότητα που βάζουμε εμείς στα οχήματα μας. Μας αφορά βέβαια γιατί θα περιορίσει τις πειραγμένες αντλίες και τα νοθευμένα καύσιμα.

εν τάχει
Αντλίες και δεξαμενές ενός πρατηρίου παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και λίγο πριν τις 12 το βράδυ βγαίνει το ισοζύγιο εισροών-εκροών που αποστέλλεται μέσω διαδικτύου στο υπουργείο.

Το σύνολο του καυσίμου που έχει διακινηθεί στην διάρκεια της μέρας σε μια δεξαμενή πρέπει να είναι ίσο με το καύσιμο που δόθηκε από τις συνδεδεμένες αντλίες +- 1,5%. Σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη διαφορά κλειδώνει το σύστημα τις αντλίες που είναι συνδεδεμένες με την συγκεκριμένη δεξαμενή.

Σε αριθμούς αν σε ένα πρατήριο έχει διακινήσει 1000lt αμόλυβδη στις δεξαμενές του, οι αντίστοιχες αντλίες θα πρέπει να έχουν γράψει από 985-1015 lt.

Το 1,5% είναι τεράστιο ποσοστό. Στα 10000lt είναι 150lt ή από 250 - 300€ προς όφελος του πρατηριούχου αν οι αντλίες γράφουν περισσότερο. Ευελπιστούμε ότι το %λάθους θα μειωθεί στο 0,5%.

Το Σύστημα λειτουργεί τώρα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Μέχρι 27.02.2014 πρέπει να ολοκληρωθεί σε Ηράκλειο, Αχαία, Λάρισα, Μαγνησία, Ιωάννινα και 27.09.2014 στην υπόλοιπη Ελλάδα

Τα οφέλη του κράτους
Ο πρατηριούχος δεν μπορεί να παραλάβει στις δηλωμένες δεξαμενές του και να πουλήσει στην συνέχεια από τις συνδεμένες αντλίες λαθραίο καύσιμο.
Με την αυτόματη έκδοση αποδείξεων με αναγραφή λίτρων & τιμής λίτρου θα αποδίδεται όλο το ΦΠΑ.

Δικό μας όφελος
Λόγω του ισοζυγίου θα περιοριστεί το κλέψιμο της αντλίας και η νοθεία καυσίμου (ποσότητες βιοντήζελ στο πετρέλαιο, προσμείξεις στη βενζίνη)



Λόγω της ανάγκης ηρεμίας του καυσίμου στην δεξαμενή, για την ανάγνωση της στάθμης, θα υπάρχει πρόβλημα στον εφοδιασμό των οχημάτων από 23:50-24:00 πανελλαδικά:)

Πληρέστατη απάντηση

forester
12-09-2013, 21:44
Moνο η Shell το εχει ΚΑΙ μονο στα πρατηρια που ιδιοκτητης ειναι η ιδια η shell.
Εδω και 3 χρονια βαζω μονο σε αυτα και βενζινη και deisel και με μια προσφορα που τρεχει 1 φορα την εβδομαδα εχω αρκετο οφελος σε ευρω.



Το διαπίστωσα αυτή την εβδομάδα και μάλλον θα το καθιερώσω....;)

nanoshophellas
12-09-2013, 22:31
Το διαπίστωσα αυτή την εβδομάδα και μάλλον θα το καθιερώσω....;)

Ξερεις που θα στειλεις μνμ για να σε ενημερωνουν (δωρεαν) για την προσφορα η θελεις να ψαξω αυριο και να σου πω;

Ξερεις πια εφαρμογη θα κατεβασεις για να βλεπεις on line τις τιμες η θελεις να σου πω;

Georgek
12-09-2013, 22:51
Απο τα διυλιστήρια όλα τα καύσιμα φόρτωνονονται στους 15 ο βαθμούς
Το σύστημα εισροών - εκροων έχει ένα να μαθηματικό τύπο ο οποίος αναγάγει την οποίαδηποτε αυξημένη ποσότητα λόγω θερμοκρασιών στους 15 βαθμούς ,επίσης οι δεξαμενές αποθήκευσης καυσιμων είναι σταθερά στους 15 βαθμούς - θερμοκρασία εδάφους - άρα ο θεωρητικά ο αυξημένος όγκος που παρέλαβε το πρατήριο επανέρχεται στον αρχικό του όγκο όταν φορτωθηκε στο βυτιοφόρο άρα είναι πάλι η ίδια ποσότητα .
Και έτσι λοιπόν εναρμονίζεται με τις ποσότητες που περνούν στο σύστημα εισροών - εκροων
Πάντως όλα αυτά είναι η θεωρία η οποία πολλές φορές απέχει πολυ απο την πραγματικότητα
Στο δι ταύτα πάντως ότι σύστημα και να βάλουν ότι και να κάνουν εάν κάποιος θέλει να το παρακάμψει ενότηται ότι είναι πολυ απλό.προσωπικη μου άποψη είναι ότι πρέπει να επιλέγουμε σωστούς επαγγελματίες τους οποίους να έχουμε τσεκάρει σε αν υπόπτους χρόνους τόσο για την ποσότητα όσο και για την ποιότητα.

forester
12-09-2013, 22:55
Ξερεις που θα στειλεις μνμ για να σε ενημερωνουν (δωρεαν) για την προσφορα η θελεις να ψαξω αυριο και να σου πω;

Ξερεις πια εφαρμογη θα κατεβασεις για να βλεπεις on line τις τιμες η θελεις να σου πω;


Πες, δεν ξέρω τίποτα:cr13::cr13::cr13:

Πες τα εδώ να τα δουν κι άλλοι;)

forester
12-09-2013, 22:56
Για τις τιμές ξέρω το site του υπουργείου βέβαια...
Δεν ξέρω αν λες το ίδιο ή κάτι άλλο για shell ειδικά.

xurxes
12-09-2013, 22:58
Όπως γράφει και ο Georgek δεν έχει να κάνει με την ποσότητα που βάζουμε εμείς στα οχήματα μας. Μας αφορά βέβαια γιατί θα περιορίσει τις πειραγμένες αντλίες και τα νοθευμένα καύσιμα.

εν τάχει
Αντλίες και δεξαμενές ενός πρατηρίου παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και λίγο πριν τις 12 το βράδυ βγαίνει το ισοζύγιο εισροών-εκροών που αποστέλλεται μέσω διαδικτύου στο υπουργείο.

Το σύνολο του καυσίμου που έχει διακινηθεί στην διάρκεια της μέρας σε μια δεξαμενή πρέπει να είναι ίσο με το καύσιμο που δόθηκε από τις συνδεδεμένες αντλίες +- 1,5%. Σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη διαφορά κλειδώνει το σύστημα τις αντλίες που είναι συνδεδεμένες με την συγκεκριμένη δεξαμενή.

Σε αριθμούς αν σε ένα πρατήριο έχει διακινήσει 1000lt αμόλυβδη στις δεξαμενές του, οι αντίστοιχες αντλίες θα πρέπει να έχουν γράψει από 985-1015 lt.

Το 1,5% είναι τεράστιο ποσοστό. Στα 10000lt είναι 150lt ή από 250 - 300€ προς όφελος του πρατηριούχου αν οι αντλίες γράφουν περισσότερο. Ευελπιστούμε ότι το %λάθους θα μειωθεί στο 0,5%.

Το Σύστημα λειτουργεί τώρα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Μέχρι 27.02.2014 πρέπει να ολοκληρωθεί σε Ηράκλειο, Αχαία, Λάρισα, Μαγνησία, Ιωάννινα και 27.09.2014 στην υπόλοιπη Ελλάδα

Τα οφέλη του κράτους
Ο πρατηριούχος δεν μπορεί να παραλάβει στις δηλωμένες δεξαμενές του και να πουλήσει στην συνέχεια από τις συνδεμένες αντλίες λαθραίο καύσιμο.
Με την αυτόματη έκδοση αποδείξεων με αναγραφή λίτρων & τιμής λίτρου θα αποδίδεται όλο το ΦΠΑ.

Δικό μας όφελος
Λόγω του ισοζυγίου θα περιοριστεί το κλέψιμο της αντλίας και η νοθεία καυσίμου (ποσότητες βιοντήζελ στο πετρέλαιο, προσμείξεις στη βενζίνη)



Λόγω της ανάγκης ηρεμίας του καυσίμου στην δεξαμενή, για την ανάγνωση της στάθμης, θα υπάρχει πρόβλημα στον εφοδιασμό των οχημάτων από 23:50-24:00 πανελλαδικά:)






λιγα μετρα ποιο κατω απ τον μ@λ@κα που βαλα βενζινη 36lt.
εχει μια SHELL οπου σημερα εβαλα βενζινη,.,.,.
ιδια ακριβως περιπτωση.,.,.,.,.,60km υπολοιπο στο ρεζερβουαρ
και μου χρεωσε 30lt.

και ειχε το Σύστημα "εισροών - εκροών" με αυτοκολλητα
πανω στις αντλιες




ευγε:ye33: για την παρατηρηση που κανετε καθως και για την οποια επεξηγηση:sm2:






:re25::re25::re25:

forester
12-09-2013, 23:02
Δηλαδή ο άλλος σου "έφαγε" 6 λίτρα στα 30?????
20%:eek::eek::eek::eek::eek::eek:



Στη θέση σου θα πήγαινα να γεμίσω τη μεθεπόμενη, και θα έφευγα δίχως να πληρώσω. Αν θέλει ας κάνει μήνυση:cool2:

xurxes
12-09-2013, 23:04
Δηλαδή ο άλλος σου "έφαγε" 6 λίτρα στα 30?????
20%:eek::eek::eek::eek::eek::eek:



Στη θέση σου θα πήγαινα να γεμίσω τη μεθεπόμενη, και θα έφευγα δίχως να πληρώσω. Αν θέλει ας κάνει μήνυση:cool2:



ναι τον καρι@λη:u59::u60:

forester
12-09-2013, 23:07
Το έπεθα αυτό το 2011 με το παλιό μου forester.
Με 60β λίτρα ρεζερβουάρ, μου έβαλε 58,5:eek::eek::eek:

Μόλις είχε ανάψει λαμπάκι εντωμεταξύ...
Με 1,5 λίτρο το αμάξι έχει μείνει , εννοείται!!!! Δεν υπήρχε περίπτωση να έφτανα στο πρατήριο.


Άντε να γλιτώσουμε από τα λαμόγια...:ye33:

ckk
12-09-2013, 23:08
Δηλαδή ο άλλος σου "έφαγε" 6 λίτρα στα 30?????
20%:eek::eek::eek::eek::eek::eek:



Στη θέση σου θα πήγαινα να γεμίσω τη μεθεπόμενη, και θα έφευγα δίχως να πληρώσω. Αν θέλει ας κάνει μήνυση:cool2:

Το έχω κάνει... :sm2: :ha15:

forester
12-09-2013, 23:10
Το έχω κάνει... :sm2: :ha15:
Κι εγώ γι αυτό το λέω:cool2:

nanoshophellas
12-09-2013, 23:20
Για τις τιμές ξέρω το site του υπουργείου βέβαια...
Δεν ξέρω αν λες το ίδιο ή κάτι άλλο για shell ειδικά.

Οχι λεω για εφαρμογη στα κιν που μαζι με το gps βλεπεις τις τιμες σε οτι αποσταση θελεις απο εκει που εισαι και για οτι μαρκα του δωσεις.......
Η εφαρμογη ειναι δωρεαν και λεγετε (ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ) εχει κιτρινο τετραγωνο με μαυρη αντλια στο κεντρο.

forester
12-09-2013, 23:27
Οχι λεω για εφαρμογη στα κιν που μαζι με το gps βλεπεις τις τιμες σε οτι αποσταση θελεις απο εκει που εισαι και για οτι μαρκα του δωσεις.......
Η εφαρμογη ειναι δωρεαν και λεγετε (ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ) εχει κιτρινο τετραγωνο με μαυρη αντλια στο κεντρο.


:th11:


Πες και το άλλο με τις προσφορές της shell;)

nanoshophellas
12-09-2013, 23:28
Πες, δεν ξέρω τίποτα:cr13::cr13::cr13:

Πες τα εδώ να τα δουν κι άλλοι;)

Ολα τα shell που ιδιοκτητης ειναι η ιδια η shell 1 φορα την εβδομαδα ΚΑΙ σε διαφορετικη μερα βγαζουν σε προσφορα το vpower deisel στην τιμη του απλου......Την ιδια μερα εχουν την βενζινη την vpower 5 λεπτα του ευρω πανω απο την απλη.
Με εναν καλο υπολογισμο στα χλμ θα γλυτωσεις αρκετα.

Για να ενημερωνεσαι για την προσφορα στελνεις την λεξη shell στο 54301 κανεις εγγραφη και μια μερα πριν σου στελνουν sms.

Oλα τα sms ειναι δωρεαν

forester
12-09-2013, 23:29
Ολα τα shell που ιδιοκτητης ειναι η ιδια η shell 1 φορα την εβδομαδα ΚΑΙ σε διαφορετικη μερα βγαζουν σε προσφορα το vpower deisel στην τιμη του απλου......Την ιδια μερα εχουν την βενζινη την vpower 5 λεπτα του ευρω πανω απο την απλη.
Με εναν καλο υπολογισμο στα χλμ θα γλυτωσεις αρκετα.

Για να ενημερωνεσαι για την προσφορα στελνεις την λεξη shell στο 54301 κανεις εγγραφη και μια μερα πριν σου στελνουν sms.

Oλα τα sms ειναι δωρεαν


:ye02::ye02::ye02:
:re26::re26::re26::th11::th11::th11::th11:

forester
12-09-2013, 23:30
Έστειλα μήνυμα ήδη:ye33::ha16:

forester
12-09-2013, 23:33
Οχι λεω για εφαρμογη στα κιν που μαζι με το gps βλεπεις τις τιμες σε οτι αποσταση θελεις απο εκει που εισαι και για οτι μαρκα του δωσεις.......
Η εφαρμογη ειναι δωρεαν και λεγετε (ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ) εχει κιτρινο τετραγωνο με μαυρη αντλια στο κεντρο.


Στο αΐφόνι δεν τη βρίσκω....:(

Μάλλον για ανδροειδή θα είναι η εφαρμογή...:hmmm:

forester
12-09-2013, 23:35
Βρήκα κάτι αντίστοιχο. Λέγεται ifuel GR.
Την εγκαθιστώ και σας λέω.

forester
12-09-2013, 23:37
:ye02::ye02::ye02::ye02:


Παίζει μια χαρά!!!
Να 'σαι καλά Λιάκο, μας άνοιξες τα μάτια:ha16::ha16::ha16::ha16:

ckk
12-09-2013, 23:42
Στο αΐφόνι δεν τη βρίσκω....:(

Μάλλον για ανδροειδή θα είναι η εφαρμογή...:hmmm:

Σωστός...

και πολύ ενημερωμένο. :th11:

nanoshophellas
12-09-2013, 23:50
Στο αΐφόνι δεν τη βρίσκω....:(

Μάλλον για ανδροειδή θα είναι η εφαρμογή...:hmmm:


Ψαξε να βρεις αλλη με τις ιδιες ρυθμισεις......Kατι θα εχει και για αυτο τι δι@ολο 700 ευρω κανει

nanoshophellas
13-09-2013, 00:04
Να 'σαι καλά Λιάκο:ha16::ha16::ha16::ha16:

Η ημερα της προσφορας ΔΕΝ ειναι ποτε η ιδια

nanoshophellas
13-09-2013, 00:07
Στο αΐφόνι δεν τη βρίσκω....:(

Μάλλον για ανδροειδή θα είναι η εφαρμογή...:hmmm:



https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.x4real.fuelprices.android&hl=el

forester
13-09-2013, 00:07
Ψαξε να βρεις αλλη με τις ιδιες ρυθμισεις......Kατι θα εχει και για αυτο τι δι@ολο 700 ευρω κανει



βρήκα φίλος:ye33:

στο έγραψα πιο πάνω.
ifuel GR


Τα δείχνει σε google maps, επιλογή καυσίμου, τα πάντα.:ye02:

nanoshophellas
13-09-2013, 00:10
Mια χαρα η ιδια ειναι:ye02:

emlazo
13-09-2013, 09:16
Moνο η Shell το εχει ΚΑΙ μονο στα πρατηρια που ιδιοκτητης ειναι η ιδια η shell......

Καμιά εταιρεία δεν είχε σύστημα εισροών-εκροών μέχρι την επιβολή του συστήματος από το κράτος.

Θεωρητικά το έχουν όλα τα πρατήρια που λειτουργούν στην Αττική και Θεσσαλονίκη. Χωρίς το σύστημα ανακαλείται η άδεια λειτουργίας του πρατηρίου.

H Shell στα ιδιόκτητα πρατήρια (Μυρτεα ΑΕ, αναγνωρίζονται από το Select στην πρόσοψη τους) είχε εγκατεστημένο για δική της χρήση (έλεγχο των υπαλλήλων) σύστημα παρακολούθησης των δεξαμενών και των αντλιών της. Προχώρησε όπως όφειλε στην ολοκλήρωση του συστήματος.

Παρόμοια συστήματα είχαν και έχουν τα ιδιόκτητα ΕΚΟ (Καλυψώ) και πολλά μεγάλα ιδιωτικά πρατήρια.

Η Shell έχει αναπτύξει πολύ και το σύστημα παρακολούθησης πελατών. Κάρτες μελών για συγκέντρωση πόντων (Loyalty), Δακτυλίδια αναγνώρισης πελατών (Smart ring κατάλληλα εξοπλισμένα βυτία αναγνωρίζουν από τα δακτυλίδια που είναι τοποθετημένα στις παροχές θέρμανσης τον πελάτη και εκδίδουν αυτόματα το παραστατικό με το τέλος της παράδοσης).....

emlazo
13-09-2013, 09:19
Απο τα διυλιστήρια όλα τα καύσιμα φόρτωνονονται στους 15 ο βαθμούς
.

Τα διυλιστήρια φορτώνουν σε φυσική θερμοκρασία.
Στο τιμολόγιο που εκδίδουν αναγράφονται τα λίτρα στη φυσική θερμοκρασία και η αναγωγή στους 15 βαθμούς. Για τις ανάγκες του συστήματος εισροών-εκροών αναγράφεται πλέον και η πυκνότητα του καυσίμου.

...επίσης οι δεξαμενές αποθήκευσης καυσιμων είναι σταθερά στους 15 βαθμούς - θερμοκρασία εδάφους - ......

Αυτό πίστευαν και πολλοί πρατηριούχοι μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα παρακολούθησης δεξαμενών. Η Θερμοκρασία στην δεξαμενή δεν είναι σταθερή. Το καλοκαίρι ανεβαίνει και τον χειμώνα μειώνεται. Σημαντικό ρόλο παίζει η συχνότητα του εφοδιασμού.

http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/GsForum/tanks.jpg (http://s1097.photobucket.com/user/emlazo/media/GsForum/tanks.jpg.html)

Χαμηλότερη θερμοκρασία στα καύσιμα που κινούνται λιγότερο.

Το καύσιμο στην Κρήτη παραδίδεται καυτό

vpentza
13-09-2013, 09:24
Άρα παραδίδεται εξίσου καυτό και στον καταναλωτή :cool:

Georgek
13-09-2013, 10:27
Όπως γράφει και ο Georgek δεν έχει να κάνει με την ποσότητα που βάζουμε εμείς στα οχήματα μας. Μας αφορά βέβαια γιατί θα περιορίσει τις πειραγμένες αντλίες και τα νοθευμένα καύσιμα.

εν τάχει
Αντλίες και δεξαμενές ενός πρατηρίου παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και λίγο πριν τις 12 το βράδυ βγαίνει το ισοζύγιο εισροών-εκροών που αποστέλλεται μέσω διαδικτύου στο υπουργείο.

Το σύνολο του καυσίμου που έχει διακινηθεί στην διάρκεια της μέρας σε μια δεξαμενή πρέπει να είναι ίσο με το καύσιμο που δόθηκε από τις συνδεδεμένες αντλίες +- 1,5%. Σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη διαφορά κλειδώνει το σύστημα τις αντλίες που είναι συνδεδεμένες με την συγκεκριμένη δεξαμενή.

Σε αριθμούς αν σε ένα πρατήριο έχει διακινήσει 1000lt αμόλυβδη στις δεξαμενές του, οι αντίστοιχες αντλίες θα πρέπει να έχουν γράψει από 985-1015 lt.

Το 1,5% είναι τεράστιο ποσοστό. Στα 10000lt είναι 150lt ή από 250 - 300€ προς όφελος του πρατηριούχου αν οι αντλίες γράφουν περισσότερο. Ευελπιστούμε ότι το %λάθους θα μειωθεί στο 0,5%.

Το Σύστημα λειτουργεί τώρα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη. Μέχρι 27.02.2014 πρέπει να ολοκληρωθεί σε Ηράκλειο, Αχαία, Λάρισα, Μαγνησία, Ιωάννινα και 27.09.2014 στην υπόλοιπη Ελλάδα

Τα οφέλη του κράτους
Ο πρατηριούχος δεν μπορεί να παραλάβει στις δηλωμένες δεξαμενές του και να πουλήσει στην συνέχεια από τις συνδεμένες αντλίες λαθραίο καύσιμο.
Με την αυτόματη έκδοση αποδείξεων με αναγραφή λίτρων & τιμής λίτρου θα αποδίδεται όλο το ΦΠΑ.

Δικό μας όφελος
Λόγω του ισοζυγίου θα περιοριστεί το κλέψιμο της αντλίας και η νοθεία καυσίμου (ποσότητες βιοντήζελ στο πετρέλαιο, προσμείξεις στη βενζίνη)



Λόγω της ανάγκης ηρεμίας του καυσίμου στην δεξαμενή, για την ανάγνωση της στάθμης, θα υπάρχει πρόβλημα στον εφοδιασμό των οχημάτων από 23:50-24:00 πανελλαδικά:)


Τα διυλιστήρια φορτώνουν σε φυσική θερμοκρασία.
Στο τιμολόγιο που εκδίδουν αναγράφονται τα λίτρα στη φυσική θερμοκρασία και η αναγωγή στους 15 βαθμούς. Για τις ανάγκες του συστήματος εισροών-εκροών αναγράφεται πλέον και η πυκνότητα του καυσίμου.



Αυτό πίστευαν και πολλοί πρατηριούχοι μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα παρακολούθησης δεξαμενών. Η Θερμοκρασία στην δεξαμενή δεν είναι σταθερή. Το καλοκαίρι ανεβαίνει και τον χειμώνα μειώνεται. Σημαντικό ρόλο παίζει η συχνότητα του εφοδιασμού.

http://i1097.photobucket.com/albums/g345/emlazo/GsForum/tanks.jpg (http://s1097.photobucket.com/user/emlazo/media/GsForum/tanks.jpg.html)

Χαμηλότερη θερμοκρασία στα καύσιμα που κινούνται λιγότερο.

Το καύσιμο στην Κρήτη παραδίδεται καυτό


Σύμφωνα απόλυτα
Απλώς για να γίνει πιο κατανοητό
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο.

forester
13-09-2013, 18:06
Το μόνο που δεν παίζει, είναι τα μηνύματα προς τη shell για τις ημερήσιες προσφορές.
Ίσχυαν, αλλά όχι πλέον.
Αυτό που ισχύει είναι ότι κάθε Τρίτη-Τετάρτη-Πάμπτη υπάρχει προσφορά στην vpower 98 ron, ενώ Παρασκευή και Σάββατο στην 100αρα.
Τα άλλα όπως τα λέει ο Ηλίας.:ye33:

GeorgeP
13-09-2013, 18:27
[SIZE="3"]..............

Το σύνολο του καυσίμου που έχει διακινηθεί στην διάρκεια της μέρας σε μια δεξαμενή πρέπει να είναι ίσο με το καύσιμο που δόθηκε από τις συνδεδεμένες αντλίες +- 1,5%. Σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη διαφορά κλειδώνει το σύστημα τις αντλίες που είναι συνδεδεμένες με την συγκεκριμένη δεξαμενή.

Σε αριθμούς αν σε ένα πρατήριο έχει διακινήσει 1000lt αμόλυβδη στις δεξαμενές του, οι αντίστοιχες αντλίες θα πρέπει να έχουν γράψει από 985-1015 lt.

Το 1,5% είναι τεράστιο ποσοστό. Στα 10000lt είναι 150lt ή από 250 - 300€ προς όφελος του πρατηριούχου αν οι αντλίες γράφουν περισσότερο. Ευελπιστούμε ότι το %λάθους θα μειωθεί στο 0,5%.

..............................................................................
επετρεψε μου μια διορθωση ως προς αυτο που ανφερεις ως περιπτωση σφαλματος το οποιο το προσδιοριζεις στο 1,5%.
Μου εκανε τρομερη εντυπωση το υψος του 1,5% διοτι ειναι πραγματικα μεγαλο. Ετσι εψαξα την νομοθεσια η οποια διεπει το συστημα αυτο οπου ανακαλυψα οτι ειναι δημοσιευμενη στην εφημεριδα της κυβερνησεως στο ΦΕΚ ''Β'' 1980 στις 21/12/2010(!!!).
Εκει περιγραφονται ολες οι λεπτομερειες για την λειτουργια του συστηματος μεταξυ των οποιων στο αρθρο 4 λεει:

''Το υποσύστημα παρακολούθησης εκροών αντλιών
παρακολουθεί και ελέγχει αδιάλειπτα τις κινήσεις των
ακροσωληνίων και καταγράφει τις εκροές ανά αντλία, εί−
δος καυσίμου κ.λπ., λαμβανομένου υπ’ όψη του μέγιστου
επιτρεπόμενου σφάλματος των αντλιών +/− 0,5%.''

και στο αρθρο '5' περι ''Βαθμονόμησης και μέγιστα αποδεκτά σφάλματα καλής
λειτουργίας'' στην παραγραφο '4' αναφερει:
''Το σύστημα πρέπει να μπορεί να συγκρίνει τις
καταγραφόμενες πωλήσεις καυσίμων μέσω αντλιών, με
τις αντίστοιχες μεταβολές που καταγράφονται από το
υποσύστημα παρακολούθησης των δεξαμενών. Εφόσον
από την σύγκριση εμφανίζονται διαφορές, αυτές δεν
επιτρέπεται να υπερβαίνουν το +/−0,5% τουλάχιστον
κατά το τμήμα που προέρχεται από το σφάλμα των
μετρητών των αντλιών. Τυχόν επιπλέον διαφορές πρέ−
πει να μπορούν να αιτιολογούνται βάσει δεδομένων
παρεχόμενων από το σύστημα σε σχέση με την πηγή
προέλευσης. Οι διαφορές αυτές, θα υπολογίζονται
στους 15°C.''

Αναζητηση του ΦΕΚ για οποιον ενδιαφερεται εδω: Αναζήτηση Φ.Ε.Κ. (http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13)

emlazo
14-09-2013, 08:00
επετρεψε μου μια διορθωση ως προς αυτο που ανφερεις ως περιπτωση σφαλματος το οποιο το προσδιοριζεις στο 1,5%.
Μου εκανε τρομερη εντυπωση το υψος του 1,5% διοτι ειναι πραγματικα μεγαλο. Ετσι εψαξα την νομοθεσια η οποια διεπει το συστημα αυτο οπου ανακαλυψα οτι ειναι δημοσιευμενη στην εφημεριδα της κυβερνησεως στο ΦΕΚ ''Β'' 1980 στις 21/12/2010(!!!).
Εκει περιγραφονται ολες οι λεπτομερειες για την λειτουργια του συστηματος μεταξυ των οποιων στο αρθρο 4 λεει:

''Το υποσύστημα παρακολούθησης εκροών αντλιών
παρακολουθεί και ελέγχει αδιάλειπτα τις κινήσεις των
ακροσωληνίων και καταγράφει τις εκροές ανά αντλία, εί−
δος καυσίμου κ.λπ., λαμβανομένου υπ’ όψη του μέγιστου
επιτρεπόμενου σφάλματος των αντλιών +/− 0,5%.''

και στο αρθρο '5' περι ''Βαθμονόμησης και μέγιστα αποδεκτά σφάλματα καλής
λειτουργίας'' στην παραγραφο '4' αναφερει:
''Το σύστημα πρέπει να μπορεί να συγκρίνει τις
καταγραφόμενες πωλήσεις καυσίμων μέσω αντλιών, με
τις αντίστοιχες μεταβολές που καταγράφονται από το
υποσύστημα παρακολούθησης των δεξαμενών. Εφόσον
από την σύγκριση εμφανίζονται διαφορές, αυτές δεν
επιτρέπεται να υπερβαίνουν το +/−0,5% τουλάχιστον
κατά το τμήμα που προέρχεται από το σφάλμα των
μετρητών των αντλιών. Τυχόν επιπλέον διαφορές πρέ−
πει να μπορούν να αιτιολογούνται βάσει δεδομένων
παρεχόμενων από το σύστημα σε σχέση με την πηγή
προέλευσης. Οι διαφορές αυτές, θα υπολογίζονται
στους 15°C.''

Αναζητηση του ΦΕΚ για οποιον ενδιαφερεται εδω: Αναζήτηση Φ.Ε.Κ. (http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13)

Σωστός:ye02:

αλλά υπάρχει το ΦΕΚ 3017/Β/14-11-2012 (http://gge.gov.gr/wp-content/uploads/2012/11/FEK_F2-2022_TROPOPOIHSH_F2-16171.pdf) το οποίο τροποποιεί όλα τα προηγούμενα.

Στη σελίδα 45713 μεταξύ άλλων αναφέρει:


4. Το άρθρο 5 τροποποιείται ως εξής:
i. O τίτλος του άρθρου 5 τροποποιείται ως εξής:
«Ογκομέτρηση δεξαμενών και μέγιστο επιτρεπτό
σφάλμα καλής λειτουργίας»
....
3. Για το διάστημα δοκιμαστικής εφαρμογής μέχρι
31−03−2014, ορίζεται μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα στο
ισοζύγιο εισροών εκροών στους 15C, τιμή ίση προς
1,5%, συμπεριλαμβανομένων όλων των αβεβαιοτήτων
των μετρήσεων του συστήματος.......

Κι αυτό προέκυψε από όσο γνωρίζω από πιέσεις κατασκευαστών συστημάτων. Αρχικά είχε ζητηθεί και μεγαλύτερη απόκλιση

GeorgeP
14-09-2013, 11:14
Σωστός:ye02:

αλλά υπάρχει το ΦΕΚ 3017/Β/14-11-2012 (http://gge.gov.gr/wp-content/uploads/2012/11/FEK_F2-2022_TROPOPOIHSH_F2-16171.pdf) το οποίο τροποποιεί όλα τα προηγούμενα.

Στη σελίδα 45713 μεταξύ άλλων αναφέρει:


4. Το άρθρο 5 τροποποιείται ως εξής:
i. O τίτλος του άρθρου 5 τροποποιείται ως εξής:
«Ογκομέτρηση δεξαμενών και μέγιστο επιτρεπτό
σφάλμα καλής λειτουργίας»
....
3. Για το διάστημα δοκιμαστικής εφαρμογής μέχρι
31−03−2014, ορίζεται μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα στο
ισοζύγιο εισροών εκροών στους 15C, τιμή ίση προς
1,5%, συμπεριλαμβανομένων όλων των αβεβαιοτήτων
των μετρήσεων του συστήματος.......

Κι αυτό προέκυψε από όσο γνωρίζω από πιέσεις κατασκευαστών συστημάτων. Αρχικά είχε ζητηθεί και μεγαλύτερη απόκλιση

Σωστός και σε ευχαριστω.....ετσι για να μαθαινουμε πως τεκμηριωνονται οι αποψεις.;)
Τουλαχιστον εβαλαν το οριο της 31-03-14 στο ΦΕΚ...........κι επειδη εχει δημοσιευθει στο ΦΕΚ δεν χρειαζεται νεος νομος και ΦΕΚ για επαναφορα στο 0,5%....μετα την παρελευση της 31/3 επιστρεφει στο 0,5.

Και παλι ευχαριστω(-ουμε)

ckk
14-09-2013, 11:41
Σωστός:ye02:

αλλά υπάρχει το ΦΕΚ 3017/Β/14-11-2012 (http://gge.gov.gr/wp-content/uploads/2012/11/FEK_F2-2022_TROPOPOIHSH_F2-16171.pdf) το οποίο τροποποιεί όλα τα προηγούμενα.

Στη σελίδα 45713 μεταξύ άλλων αναφέρει:


4. Το άρθρο 5 τροποποιείται ως εξής:
i. O τίτλος του άρθρου 5 τροποποιείται ως εξής:
«Ογκομέτρηση δεξαμενών και μέγιστο επιτρεπτό
σφάλμα καλής λειτουργίας»
....
3. Για το διάστημα δοκιμαστικής εφαρμογής μέχρι
31−03−2014, ορίζεται μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα στο
ισοζύγιο εισροών εκροών στους 15C, τιμή ίση προς
1,5%, συμπεριλαμβανομένων όλων των αβεβαιοτήτων
των μετρήσεων του συστήματος.......

Κι αυτό προέκυψε από όσο γνωρίζω από πιέσεις κατασκευαστών συστημάτων. Αρχικά είχε ζητηθεί και μεγαλύτερη απόκλιση

Τέτοια του κάνεις και τον μπερδεύεις.

Και μπερδεύεις και μας του υπόλοιπους, μήπως μας μπερδεύει τόσο καιρό, με τα πολύχρωμα σεντόνια του.

Σε Σειτανίδης collections ένα πράμα.

Σε ευχαριστούμε πάντως.

emlazo
16-09-2013, 11:21
......
Τουλαχιστον εβαλαν το οριο της 31-03-14 στο ΦΕΚ...........κι επειδη εχει δημοσιευθει στο ΦΕΚ δεν χρειαζεται νεος νομος και ΦΕΚ για επαναφορα στο 0,5%....μετα την παρελευση της 31/3 επιστρεφει στο 0,5.




Προσωπική μου άποψη:
Δεν νομίζω να επιστρέψει στις 31/03/2014 στο 0,5%. Για να έχουμε αυτή την ακρίβεια, θα πρέπει να ογκομετρηθούν ξανά οι περισσότερες δεξαμενές, πράγμα πολύ χρονοβόρο. Ίσως σε βάθος διετίας....