PDA

View Full Version : ABS αυτός ο "άγνωστος"...


ckalfas
12-09-2013, 15:57
Εδώ και έναν μήνα άρχισε το ABS να μου "κάνει κόλπα". Εν κινήσει, κατά την διάρκεια φρεναρίσματος σπανίως, "πετούσε" το ABS εκτός λειτουργείας, άναβε η ένδειξη του ABS σαν τρελλό και επίσης η ένδειξη του κόκκινου τρίγωνου. Είχα φρένα, αλλά όχι συνδυασμένη πέδηση, χωρίς τον ήχο του σερβό. Έσβηνα, και έφευγα, μιας και η ένδειξη έσβεινε και είχα κανονικότατα φρένα... Κατά την διάρκεια των Ασφάλτινων Βουνών πρέπει να απενεργοποιήθηκε πάνω από 5 φορές, οπότε "χεσμεντέν" εις την λαϊκήν και χαλλλαρά...
Χθες το βράδυ, μου πέταξε το ABS, αλλά όταν το ξαναέσβησα και το έκανα εκκίνηση, τα μοτεράκια του σερβομηχανισμού ακουγόταν μόνιμα και η ένδειξη δεν έλεγε να σβήσει...:mad:
Οι καλά γνωρίζοντες και οι παθόντες τι λένε;
Παρεπιπτώντος, σε ερώτηση μου σε μηχανικό, μου είπε ότι η μονάδα μάλλον τα έπαιξε. :eek:
Εγώ μάλλον τα έπαιξα περισσότερο...!!!:u60:

Papadopaidi
14-09-2013, 22:45
Αμάν...:cr13:

N4pSt3R
14-09-2013, 22:55
Εδώ και έναν μήνα άρχισε το ABS να μου "κάνει κόλπα". Εν κινήσει, κατά την διάρκεια φρεναρίσματος σπανίως, "πετούσε" το ABS εκτός λειτουργείας, άναβε η ένδειξη του ABS σαν τρελλό και επίσης η ένδειξη του κόκκινου τρίγωνου. Είχα φρένα, αλλά όχι συνδυασμένη πέδηση, χωρίς τον ήχο του σερβό. Έσβηνα, και έφευγα, μιας και η ένδειξη έσβεινε και είχα κανονικότατα φρένα... Κατά την διάρκεια των Ασφάλτινων Βουνών πρέπει να απενεργοποιήθηκε πάνω από 5 φορές, οπότε "χεσμεντέν" εις την λαϊκήν και χαλλλαρά...
Χθες το βράδυ, μου πέταξε το ABS, αλλά όταν το ξαναέσβησα και το έκανα εκκίνηση, τα μοτεράκια του σερβομηχανισμού ακουγόταν μόνιμα και η ένδειξη δεν έλεγε να σβήσει...:mad:
Οι καλά γνωρίζοντες και οι παθόντες τι λένε;
Παρεπιπτώντος, σε ερώτηση μου σε μηχανικό, μου είπε ότι η μονάδα μάλλον τα έπαιξε. :eek:
Εγώ μάλλον τα έπαιξα περισσότερο...!!!:u60:


Χρήστο την προηγούμενη βδομάδα κόλλησε και μένα και τελικά ήταν η μανέτα ξεβιδωμένη!!!

10άρακι κόντρα από κάτω και από πάνω νομίζω 8ράκι allen και σφίξτε μπας και στρώσει!!

ckalfas
14-09-2013, 23:37
Χρήστο την προηγούμενη βδομάδα κόλλησε και μένα και τελικά ήταν η μανέτα ξεβιδωμένη!!!

10άρακι κόντρα από κάτω και από πάνω νομίζω 8ράκι allen και σφίξτε μπας και στρώσει!!


Ευχαριστώ Στέφανε, αύριο θα το κοιτάξω!:ye02:

phoenix
15-09-2013, 21:50
Τι έγινε ; Κανένα νέο !!!!

ckalfas
15-09-2013, 22:17
Δυστυχώς, δεν ήταν καμία βιδούλα της μανέτας χαλαρή, ούτε όμως και η φισούλα της μανέτας για την οποία μου υπέδειξε ο φίλος Τάσος (tasospan)...:(
Αναμένω νέες υποδείξεις...

peterv
15-09-2013, 22:20
Υγρά φρενών στην μονάδα έχεις αλλάξει κανονικά ;
Μέσα στο χρόνο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

phoenix
15-09-2013, 22:23
Πέτρο αληθεύει οτι φτιάχνει κάποιος το Σέρβο αλλάζοντας μοτερακια

ckalfas
15-09-2013, 22:34
Υγρά φρένων αλλάχθηκαν όπως ορίζει το εγχειρίδιο της bmw, στος 40000 χλμ και τώρα έχω 70000 χλμ...

phoenix
15-09-2013, 22:37
Αδερφέ Αστο το μανιουαλ κάθε χρόνο Αλαγη γενική απο την μονάδα

ckalfas
15-09-2013, 22:40
Δυστυχώς Στέργιε, τώρα το έμαθα... :cool:

phoenix
15-09-2013, 22:45
Κάποιος τα φτιάχνει!!!!
Ο Πέτρος (peterv)Αλλαξε τώρα τελευταία μονάδα αλλα νομίζω μετα βρήκε κάποιον που τα φτιάχνει
Σε πασίγνωστο σάιτ ένας απο τα Χανιά που πουλάει ανταλλακτικά άρχισε και πουλάει μοτέρ για abs

phoenix
15-09-2013, 22:50
Λάδια κάθε 5000χλμ
Κάθε 10000 και φίλτρο λαδιού φύσημα του αέρα και αλλαγή βάλβολινες διαφορικου και σαζμαν
Κάθε 20000 μπουζι και φίλτρο αέρα
Κάθε 10000 βαλβίδες και κάθε 40000 ιμαντα
Δεν έχει τιποτα άλλο
Α ....και πάντα μετα κάνουμε και τον σταυρο μας !!!!

ΙoannisPanagiotidis
15-09-2013, 23:48
Xρηστο!...ακριβως πριν ενα χρονο ειμασταν μια εβδομαδα με τη παρεα στις Αλπεις και την τριτη μερα πανω που ειχα κουρασει τα φρενα για μην χασω του γρηγορους μπροστα μου ....και σε κατηφορα , ακριβως στα φρενα της στροφης και εντελως στα όρια μου ....μου συνεβει το ιδιο που περιγραφεις. Ενιωσα το μηχανακι , ενω ειχα τη μπροστα μανετα πατημενη , αυτο να τσουλαει αφρεναριστο! ...ειδα το χριστο , φανταρο! ...δεν ξερω, πως στα μερικα μετρα που ειχα ακομα πριν πεταξω στο κενο, μπορεσα και συνειδητοποίησα οτι ειχα φρενα αλλα χωρις την επιδραση του σεβρο..και απλα πατησα με πολυ περισσοτερη δυναμη τα φρενα! ...μιλαμε οτι ακομα απορώ πως σταματησα!...ειχα δει ηδη την πτηση μου!

αφου ξαναβρηκα το χρωμα μου ...παρατηρησα το τριγωνακι να αναβοσβυνει και συνειδητοποιησα οτι το σερβο δεν ακουγετε! Οπως το περιγραφεις ...εκλεισα το διακοπτη με το κλειδι ...το ξανανοιξα ...κανει τον ελεγχο του και ολα ενταξει!

...να μην στα πολυλογω ...εγραψα τα επομενα 20 χιλιομετρα προσεχτικα ...τσεκαροντας τα φρενα ..και ηταν ολα ενταξει! Η έμφυτη ανευθυνότητα που εχω σαν Ελληνας ,και η αναγκη μου να μην θελω να πιστεψω οτι θα χαλασω την εκδρομη που σχεδιαζα ολο τον χρόνο, ετσι απλα συνεχισα εντελως στα ορια και τις υπολοιπες μερες μεχρι που γυρισα πισω! Ενας Θεος με βοηθησε να μην παθω ατυχημα ...γιατι το φαινομενο επαναλήφθηκε ακομα 3 φορες ...4ρις στο συνολο σε μια εβδομαδα!

αυτο που ειχα την ψυχραιμια να παρατηρησω στις 3 επομενες φορες ηταν ...οτι το ABS τα τιναζε οταν ... κατα εντονο φρεναρισμα και σε κατηφορες που ειχαν λακουβες ή λιγο χαλικι ... εμπαινε επαναλαμβανωμενα σε λειτουργια μεχρι που εβγαζε ενδειξη στο ταμπλο!


γυρισαμε Σαββατο και Δευτερα ημουν στη BMW... το βαλαν στο εγκεφαλο και μου ειπε οτι βλεπει τη καταγραφη του error αλλα δεν υπαρχει λογικη απαντηση για το λογο που συνεβει και οτι για το συγκεκριμενο λαθος που διαβασε ο υπολογιστης , υπαρχει συγκεκριμενη οδηγια απ την μαμα BMW οτι αν μελλοντικα ξαναεμφανιστει ..παω γαι νεα μοναδα ABS ...ψιθυρίζοντας μου κατι για γυρω στα 1800ευρωπουλα!


ειχα ξενερωσει πιο πολυ και απο τοτε που μου κολλησε το μοτερ !!!...ηθελα να το πουλησω κοψοχρονια σε μια εβδομαδα! Τελικα η ψυχραιμία και η συζητηση του θεματος στο Γερμανικο φορουμ με παρόμοιο προβλημα ...φιλος μου θεσε το θεμα της μπαταριας!

... σε επαναλαμβανόμενη λειτουργια του Abs σε συνδυασμό με το σερβο και με συνεχόμενα πολυ απαιτητικά φρεναρισματα ..δεν φτανει η δυναμη σε ρευμα να δουλεψει σωστα το Abs ... χανει σε πιεσεις και ο εγκεφαλος διαβαζει δεδομενα που δεν προβλέπονται ...πετωντας το σερβο εξω! η αναγκη μου να πιστεψω οτι μπορει να την γλυτωσω ετσι , με εκανε να παραγγειλω νεα μπαταρια ... παλι την ιδια !

...αυτη που ειχα , την ειχα βαλει τελη 2005 της γνωστη αμερικανικης φιρμας και ειχε βγαλει αξιοπρεπώς 6 χειμωνες! Τον χειμωνα εδειχνε την κουραση της αλλα το καλοκαιρι φαινοταν δυνατη! ...ισως οντως ειχε πεσει η δυναμη της σκεφτηκα.


φιλε!... δεν μου ξανασυνέβει το παραμικρο ...εγραψα ηδη σχεδον 18 χιλιαδες ακομα σε Κυριακατικες βολτες και μια 7ημερη γυροβολιά...και καθε χρονος που περνάει γινομαι πιο "βάρβαρος" στο τροπο που οδηγαω και φρεναρω! Το προβλημα εξαφανίστηκε !



σου ευχομαι να εχεις το ιδιο!:ye02:

staikosn1
16-09-2013, 00:14
Παντως μετα απο ψαξιμο βρηκα ενα σαιτ στην Ρωσια
που μολαει για παντώς επισκευες μοναδων abs σε εξαιρεικα χαμηλες τιμες.
Δεν εχω δοκιμασει αλλα ειναι σοβαρη εταιρια.

ckalfas
16-09-2013, 00:25
Γιάννη ευχαριστώ... αλλά το θέμα είναι ότι τώρα με το που γυρνάω τον διακόπτη για να βάλω μπρος, ακούγονται κατευθείαν τα μοτεράκια και η ένδειξη με το ABS να αναβοσβήνει (συν το κόκκινο τρίγωνο) δεν λέει να σβήσει.
Χώρια που δοκίμασα να το απενεργοποιήσω πατώντας το πλήκτρο του ABS, αλλά τίποτα... Δεν απενεργοποιείται πλέον!:cool:

Μιχάλης 1988
16-09-2013, 00:39
Φίλε νομίζω πως ξέρω ποιος φτιάχνει τις μονάδες του abs στην αθηνα... Θα βρω το τηλ του, θα τον πάρω αύριο το πρωι και αφού επιβεβαιωσω οτι ειναι αυτός θα σε πάρω τηλ.:ye02:

peterv
16-09-2013, 00:47
Πέτρο αληθεύει οτι φτιάχνει κάποιος το Σέρβο αλλάζοντας μοτερακια

Ναι Στεργιε
Φτιάχνουν κανα δυο εδω στην Αθήνα MotoZita.gr και bmwart.gr και οι Ρώσοι που λένε τα παιδιά παραπάνω. Περίπου στο 1/3 με 1/2 της τιμής της αντιπροσωπίας.




Sent from my iPad using Tapatalk HD

ckalfas
16-09-2013, 00:58
Είδωμεν...

Πάντως το κεφάλαιο του ABS είναι μεγάλο και πολύπλοκο...!!!

Μέχρι τώρα οι λόγοι:
1. Μπαταρία
2. Ακουμπά η μανέτα στην χούφτα
3. Χαλαρή βίδα στην βάση της μανέτας
4. Πρόβλημα στο φυσάκι της μανέτας του φρένου
5. ...

Στην δική μου περίπτωση τι να συμβαίνει άραγε...

anegis
16-09-2013, 01:08
Χρήστο επειδή το έχω ψάξει... δεν σου έχω καλά νέα.
Μονάδα με servo δεν φτιάχνει κανείς. Ρώσοι δεν υπαρχουν. Σε ξένα φόρουμ υπάρχουν αναφορές σε έναν τεχνικό, ο οποίος ζει στις ΗΠΑ στην πόλη Moscow!! και ο οποίος φτιάχνει εγγυημένα μονάδες από το 2006 και μετα. Κόστος 500 δολ.
Έχω επικοινωνήσει μαζί του πριν 2 μήνες και μου είπε ότι δεν φτιάχνει με servo.
Στο ebay βρίσκεις μονάδες μεταχεθρισμενες με τιμη 400-1.100 ευρω.

Εύχομαι ότι καλύτερο...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

peterv
16-09-2013, 01:46
Παίζει και η μετατροπή από servo σε νέα μονάδα μετά του 2007.

Στοιχίζει το κόστος της νέας μονάδας , τα καλώδια υγρών φρένων μπρος και πίσω που είναι διαφορετικά (απο τα τρία τα δύο) και οι αισθητήρες μπρος και πίσω, (ο πίσω ειναι μεσα στο πίσω μέρος του άξονα και θέλει λύσιμο)

Στοιχίζει πιο πολλά απο τις λύσεις της επισκευής αλλά αναβαθμίζεσαι στα φρένα και θα έχεις φρένα όπως ακριβώς τα μοντέλα 2007 και μετά.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

george81
16-09-2013, 08:31
Παίζει και η μετατροπή από servo σε νέα μονάδα μετά του 2007.

Στοιχίζει το κόστος της νέας μονάδας , τα καλώδια υγρών φρένων μπρος και πίσω που είναι διαφορετικά (απο τα τρία τα δύο) και οι αισθητήρες μπρος και πίσω, (ο πίσω ειναι μεσα στο πίσω μέρος του άξονα και θέλει λύσιμο)

Στοιχίζει πιο πολλά απο τις λύσεις της επισκευής αλλά αναβαθμίζεσαι στα φρένα και θα έχεις φρένα όπως ακριβώς τα μοντέλα 2007 και μετά.


Sent from my iPad using Tapatalk HD


Καλημερα, εκτος απο αυτα που αναφερει ο Πετρος, χρειζεσαι εγκεφαλο (αυτα που εχουν σερβο συνδεεται η πλακετα του ABS με τον εγκεφαΛΟ της μοτο), καλωδιωση, διαφορικο (εχει τον πισω αισθητηρα "χτυπημενο" στην κορωνα του διαφορικου,) και αριστερη μποτα στο μπροστινο (εχει στη βαση της τον εμπρος αισθητηρα που ειναι πιο χοντρος απο τον 8/2006 και μετα). δηλαδη θεωρητικα γινεται η μετατροπη αλλα το κοστος ειναι παρα πολυ υψηλο-ασυμφορο.

kwstas
16-09-2013, 19:01
Χρήστο επειδή το έχω ψάξει... δεν σου έχω καλά νέα.
Μονάδα με servo δεν φτιάχνει κανείς. Ρώσοι δεν υπαρχουν. Σε ξένα φόρουμ υπάρχουν αναφορές σε έναν τεχνικό, ο οποίος ζει στις ΗΠΑ στην πόλη Moscow!! και ο οποίος φτιάχνει εγγυημένα μονάδες από το 2006 και μετα. Κόστος 500 δολ.
Έχω επικοινωνήσει μαζί του πριν 2 μήνες και μου είπε ότι δεν φτιάχνει με servo.
Στο ebay βρίσκεις μονάδες μεταχεθρισμενες με τιμη 400-1.100 ευρω.

Εύχομαι ότι καλύτερο...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ποτε μη λες ποτε...:ye33:

kwstas
16-09-2013, 19:05
Χρηστο,

Αν δεν το πηγες στην BMW θα σου προτεινα σε 1η φαση να πας και να δεις τι θα σου πουνε (εννοειτε με οδικη και οχι με το μοτερακι κολλημενο γιατι τοτε ειναι που θα παει για πεταμα η μονοδα).

Οσον αφορα την επισκευη...αγορασα το δικο μου με προβλημα μονο στο πισω φρενο, απο λαθος ή εξυπναδα του ιδιοκτητη ή του μηχανικου αλλα καταλαβα απο τι εγινε οταν το πηγα στην BMW. To χειμωνα θα ανοιχτει και θα επισκευαστει (ετσι μου εγγυηθηκαν) με 1 χρονο εγγυηση και 400€ (με φπα).

Αν εισαι την Τεταρτη στον καφε θα τα πουμε απο κοντα, διαφορετικα παρε με ενα τηλ οποτε θελεις να σου τα πω απο το τηλεφωνο.

kwstas
16-09-2013, 19:08
Παίζει και η μετατροπή από servo σε νέα μονάδα μετά του 2007.

Στοιχίζει το κόστος της νέας μονάδας , τα καλώδια υγρών φρένων μπρος και πίσω που είναι διαφορετικά (απο τα τρία τα δύο) και οι αισθητήρες μπρος και πίσω, (ο πίσω ειναι μεσα στο πίσω μέρος του άξονα και θέλει λύσιμο)

Στοιχίζει πιο πολλά απο τις λύσεις της επισκευής αλλά αναβαθμίζεσαι στα φρένα και θα έχεις φρένα όπως ακριβώς τα μοντέλα 2007 και μετά.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Το ειδα δει και αυτο οπως και να πεταξω στα σκουπιδια ολο το abs αλλα δεν γινετε.
Η αλλαγη της μοναδας απο 2007 απαιτει και πλεξουδα με σωληνακια...μοναδες εχει πολυ φθηνες απο τρακαρισμενα λογω του οτι δεν χαλανε αλλα τα υπολοιπα ειναι πανακριβα!

DoctorAbo
16-09-2013, 23:25
Γιάννη ευχαριστώ... αλλά το θέμα είναι ότι τώρα με το που γυρνάω τον διακόπτη για να βάλω μπρος, ακούγονται κατευθείαν τα μοτεράκια και η ένδειξη με το ABS να αναβοσβήνει (συν το κόκκινο τρίγωνο) δεν λέει να σβήσει.
Χώρια που δοκίμασα να το απενεργοποιήσω πατώντας το πλήκτρο του ABS, αλλά τίποτα... Δεν απενεργοποιείται πλέον!:cool:

Αγαπητέ το πρόβλημά σου μάλλον είναι απλούστατο.

Με όλο το σεβασμό στους εμπειρότατους προλαλλήσαντες, όταν γυρίζεις κλειδί και το σέρβο ξεκινάει και μένει σε λειτουργία το πρόβλημά σου είναι ένας από τους 3 διακ΄όπτες που ενεργοποιούν και απενεργοποιούν το σέρβο - συνήθως ο εμπρός.

Καλά σου είπαν να τσεκάρεις τη μανέττα και τη φίσσα αλλά υπάρχει και το ίδιο το διακοπτάκι. Αυτό ο διακοπτάκι (του εμπρός φρένου ειδικά) θέλει τα εξής :

1 - τσεκ ότι η μανέτα σου βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο της πλαστικής χούφτας και ότι έχει τον απαραίτητο χώρο για να κάνει και μια ανάποδη διαδρομή προς τα έξω και όχι προς τα μέσ που φρενάρει. Αν δεν έχει τη διαδρομή διότι βρίσκει στη χούφτα, ρύθμισε τη χούφτα ώστε να αποκτήσει το χώρο που απαιτείται για να αποκτήσει και λίγη διαδρομή προς τα έξω.

Αν τώρα έχει, ή αποκτήσει και αυτή τη διαδρομή και το πρόβλημα εξακολουθεί,

2 - Βγάλε τη μανέτα, και ψέκασε το διακοπτάκι με WD 40

ξαναμοντάρισε τη μανέτα.

Γύρνα διακόπτη και κατά πάσα πιθανότητα θα είσαι εντάξει.
Αν δεν είσαι, πάρε ένα αλενάκι 2 mm βρες το βιδάκι ακριβώς απ τη κάτω μεριά της μανέτας, κάτω από το διακοτπάκι, και όπως έχει ρεύμα και το μοτεράκι του σέρβο σκούζει γύρνα λίγο δεξιά, λίγο αριστερά μέχρι να σταματήσει.

Αν γυρίσεις αρκετά και απ τη μια και απ την άλλη και δε σταματήσει, μάλλον πρέπει να πληρώσεις το εκπληκτικό ποσό τω 25 € για να ο αντικαταστήσεις με καινούργιο (αν ήσουν στη Σιβηρία θα μπορούσες να πάρεις το διακόπτη απ τη μανέτα του συμπλέκτη που είναι ίδιος αλλά αν το πάρεις δε θα έχεις την ασφάλεια του να σβήνει το μοτέρ όταν το σταντ είναι κάτω και πας να βάλεις πρώτη.

Εκτιμώ πως κατά 90% δε θα χρειαστείς ούτε μονάδα abs ούτε καν διακόπτη. Για κάντα αυτά και ρίξε μας ενημέρωση.

ckalfas
16-09-2013, 23:47
Τα καλύτερα νέα που άκουσα τελευταία! :ye30:
Αύριο θα το ψάξω και θα ενημερώσω!

DoctorAbo
16-09-2013, 23:49
Τα καλύτερα νέα που άκουσα τελευταία! :ye30:
Αύριο θα το ψάξω και θα ενημερώσω!

και αν αυτά δε πιάσουν θα τσεκάρουμε τον διακόπτη του πίσω φρένου, αλλά μάλλον θα πιάσουν !!!!! :)

ckalfas
16-09-2013, 23:53
Μακάρι...

ckalfas
18-09-2013, 00:21
Έβγαλα τον πόλο, μπας και κάνει reset. Ψέκασα τον διακόπτη με σπρέϊ επαφών, "πείραξα" την αλενόβιδα, αλλά τίποτα και ...
μου γεννήθηκε η απορία:
Όταν γυρνάς το κλειδί, πατώντας παράλληλα την μανέτα των φρένων, το μοτεράκια του σερβό δεν ακούγονται, μιας και δεν έχεις ABS. Αυτό ενεργοποιείται αφού αφήσουμε την μανέτα και κάνουμε ένα μέτρο, οπότε ακούγονται και τα μοτεράκια! Εδώ γίνεται κάτι άλλο, με το που γυρνάς το κλειδί ακούγονται τα μοτεράκια του σερβομηχανισού, ενώ δεν έπρεπε... Οπότε, δεν παίζει πρόβλημα με την μανέτα, αλλά κάτι που έχει να κάνει απευθείας με την μονάδα!:wha06:

DoctorAbo
18-09-2013, 00:49
Χρήστο πρέπει να βάλουμε στη θέση τους μερικά βασικά.

το μοτεράκι που ακούς να σκούζει δεν έχει να κάνει με το ABS. Έχει να κάνει με την ενίσχυση της δύναμης που βάζεις στη μανέτα του μπρος φρενου ή στο ποδόφρενο του πίσω φρένου όταν φρενάρεις.

Αυτό το μοτεράκι παίρνει εντολή να ενεργοποιηθεί και να ενισχύσει τη δύναμη που βάζεις με το που ξεκινάς να τραβάς τη μανέτα ή το ποδόφρενο. Ακολούθως, με το που αφήνεις τ φρένα σου το μοτεράκι σταατάει.

Θα μπορούσα να υποθέσω πως έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα εάν το μοτεράκι δεν ξεκίναγε να δουλεύει. Όταν ξεκινάει να δουλεύει και απλά δε σταματάει απλά ο ένας από τους 2 διακόπτες που το ενεργοποιούν / απενεργοποιούν δεν ανοίγει το κύκλωμα για να τον απενεργοποιήσει.

Το συμπέρασμα που βγάζω ως τώρα είναι πως όντως το πρόβλημα είναι στο διακοπτάκι του μπρος φρένου.

Στη θέση σου θα έβγαζα τελείως τη μανέτα και θα ξαναδοκίμαζα. Το διακοπτάκι κάνει το χαρακτηριστικό κλικ όταν ενεργοποιείται και ξανά όταν απενεργοποιείται.

Βγάζοντας τη μανέτα, και πριν δώσω ρεύμα θα κοίταγα με ένα μικρό κατσαβιδάκι να επιβεβαιώσω ότι ακούγεται ξεκάθαρα το κλίκ όταν πίεζα το λαμάκι του διακόπτη προς τα μέσα. Αν το λαμάκι λειτουργούσε (κλικι κλίκι) και εάν το ελατήριο επαναφοράς λειτουργούσε επίσης σωστά, αφήνοντας την πίεση θα έκανε το κλικ της επιστροφής.

Συνεπώς, βγάλε τη μανέτα και τσεκάρισε ότι έχεις κλίκι κλίκι. Εάν έχεις, δώσε ρεύμα χωρίς τη μανέτα και δες τι θα γίνει. Ο σωστός ήχος είναι μόλις δώσεις ρεύμα να ακούσεις ένα βζιιν και μετά σιωπή. Μετά, πίέζοντας το ελατήριο του διακόπτη προς τα μέσα θα πάρει μπρος και θα λειτουργεί το μοτεράκι όσο κρατάς πατημένο το διακοπτάκι.

Εάν αυτό που σου λέω επαληθευτεί, τότε θες ρύθμιση στο διακόπτη σου από το αλενάκι ή από την ίδια τη μανέτα.

Τέλος, εάν με όλα αυτά που σου λέω δεν αλλάξει τίποτα από όσα γίνονται τώρα, σειρά έχει η ίδια διαδικασία για τον διακόπτη του ποδόφρενου. Εκεί πρέπει να πας.

Λυπάμαι που επιμένω αλλά επιμένω :)

Είναι τελείως παράλογο να λέμε πως θες αλαγή στη μονάδα του ABS επειδή δε σταματάει το μοτεράκι. Άαααμα πια :ye33:

kwstas
18-09-2013, 00:59
Oτι και να λεμε ειναι υποθεσεις, επιμενω να παει στο διαγνωστικο αλλα οχι με τη μοναδα κολλημενη, με οδικη!
Οταν μαθουμε ακριβως τη διαγνωση τοτε μπορουμε να δουμε τι και πως!

DoctorAbo
18-09-2013, 01:18
Γιάννη ευχαριστώ... αλλά το θέμα είναι ότι τώρα με το που γυρνάω τον διακόπτη για να βάλω μπρος, ακούγονται κατευθείαν τα μοτεράκια και η ένδειξη με το ABS να αναβοσβήνει (συν το κόκκινο τρίγωνο) δεν λέει να σβήσει.
Χώρια που δοκίμασα να το απενεργοποιήσω πατώντας το πλήκτρο του ABS, αλλά τίποτα... Δεν απενεργοποιείται πλέον!:cool:

Χρήστο, κάνε και το εξής τσεκ ...... όταν δίνεις ρεύμα όπως λες εδώ από πάνω και αρχίζουν να δουλεύουν τα μοτεράκια, τι κάνει το στοπ πίσω ? Αν μένει και αυτό κολλημένο, είναι η επιβεβαίωση πως ένας από τους 2 διακόπτες είναι κολλημένος :)

DoctorAbo
18-09-2013, 01:19
Oτι και να λεμε ειναι υποθεσεις, επιμενω να παει στο διαγνωστικο αλλα οχι με τη μοναδα κολλημενη, με οδικη!
Οταν μαθουμε ακριβως τη διαγνωση τοτε μπορουμε να δουμε τι και πως!

Δίκιο έχεις, αλλά προς το παρόν ζητάει γνώμες ο άνθρωπος για το τι να τσεκάρει. Ε, αυτές του δίνουμε :cool: (τζάμπα κιόλας :ye33: )

kwstas
18-09-2013, 01:45
Δίκιο έχεις, αλλά προς το παρόν ζητάει γνώμες ο άνθρωπος για το τι να τσεκάρει. Ε, αυτές του δίνουμε :cool: (τζάμπα κιόλας :ye33: )
Δεν αντιλεγω, απλα με φοβιζει η συνεχομενη λειτουργεια της μοναδας...η οποια ειναι ικανη να την καψει με τοσες δοκιμες και ας μην ειναι κατεστραμενη!
Τα διαγνωστικα γιαυτο βγηκαν,μπριζωνεις και βλεπεις που ειναι το προβλημα.

Billy-Bo
18-09-2013, 01:46
Χρηστο καλημερα, ελπιζω μετα απο ολους τους ελεγχους να βρεις τι φταιει!

Στο Βολο ειναι ενας μαστορας ονοματι Γωγος Χρηστος MOTOTECH τηλ. 2421065440 - 6947647782. Επισκευαζει μοναδες servo. Τηλεφωνησε του και πες του ολο το ιστορικο.
Θα του τηλεφωνησω το πρωι και θα σεενημερωσω. Προς το παρον καληνυχτα....:hi46:

ckalfas
18-09-2013, 06:59
Χρήστο, κάνε και το εξής τσεκ ...... όταν δίνεις ρεύμα όπως λες εδώ από πάνω και αρχίζουν να δουλεύουν τα μοτεράκια, τι κάνει το στοπ πίσω ? Αν μένει και αυτό κολλημένο, είναι η επιβεβαίωση πως ένας από τους 2 διακόπτες είναι κολλημένος :)

Καταρχάς, να σας ευχαριστήσω όλους για την ενασχόλησή σας με το θέμα και στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε...:re26:
Δημήτρη, δεν ανάβει το πίσω στοπ - αναβόσβηνε όταν με το μικρό αλενάκι γυρνούσα την αλενόβιδα της μανέτας. Οπότε δεν νομίζω πως "παίζει" πρόβλημα του διακόπτη.
Αυτό που είπα πριν και με προβλημάτισε είναι το εξής:
Πριν εμφανιστεί το πρόβλημα, όταν γυρνούσες τον διακόπτη για να κάνει τσεκ και ακολούθως να βάλεις μπρος - αν παράλληλα κρατούσες πατημένη την μανέτα του φρένου- όταν έβαζες μπρος, δεν έσκουζαν τα μοτοράκια του σερβό (ένδειξη ότι δεν ήταν σε λειτουργία), αλλά αναβόσβηνε γρήγορα η ένδειξη του ABS. Με το που ξεκινούσες τότε έσβηνε η ένδειξη (σήμαινε ότι όπλιζε το ABS).
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, με το που γυρνάς τον διακόπτη, κατευθείαν αρχινούν να δουλεύουν. Εγώ έτσι που το αντιλαμβάνομαι είναι ότι το πρόβλημα είναι ότι αυτό που δίνει εντολή να δουλέψουν τα μοτεράκια (πέρα από τον διακόπτη μανέτας - ποδόφρενου) έχει κολλήσει!
Τι δίνει εντολή μετά την μανέτα...; Η πλακέτα;:wha13:

peterv
18-09-2013, 08:12
Ναι η πλακέτα μέσα στην μονάδα, όμως :

Οφείλεις (κυρίως στη τσέπη σου) να ελέγξεις όλα τα παραπάνω που σου λένε τα παιδιά σε συνεργείο (διακόπτες Μανέτα κλπ) διεξοδικά έστω και αν νομίζεις ότι δεν είναι (παρακάλα να ειναι). Έχουν δίκιο τα παιδιά που επιμένουν στους ελέγχους πριν πιάσεις την μονάδα.
Αν δεν ανακαλυφθεί δυσλειτουργία εκεί ΜΟΝΟ τότε προχωράει η εγχείρηση πιο κάτω στην καρδιά (μονάδα abs) και πάλι αλλάζεις υγρά μέσα της , κάνεις σωστή εξαερωση και βλέπεις αν λειτουργεί σωστά
Αν όχι τότε την βγάζεις και βλέπει ο τεχνικός αν ειναι πιστονακια, πλακέτα η κάτι άλλο.

Επίσης να πω ότι αν ειναι τα πιστονακια ακομα και με την ένδειξη βλάβης ένα απο τα δυο φρένα δουλευει κανονικά (με υποβοήθηση) το μπρος ή το πίσω (δεν χαλάνε ποτέ ταυτόχρονα και τα δυο πιστονακια). Αλλιώς ειναι πλακέτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

ckalfas
12-10-2013, 23:46
Το λοιπόν:
Τελικά, ήταν θέμα της μονάδας του ABS. Το γεγονός ότι τα μοτεράκια δούλευαν συνεχόμενα από την στιγμή που γυρνούσε το κλειδί, ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ήταν κάτι περιφερειακό (διακόπτης μανέτας, μανέτα κλπ).
Η μονάδα ανοίχτηκε και διαπιστώθηκε ότι ήταν πολύ καλή κατάσταση και ότι ήταν θέμα "εντολών" της πλακέτας. Επειδή όμως η πλακέτα ήταν κι αυτή σε τέλεια κατάσταση, απλά το μόνο που έκανε ο ηλεκτρονικός ήταν να κάνει κάτι σαν απομαγνήτιση (δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς) και να επανατοποθετηθεί στην μονάδα και δοκιμάστηκε στην μηχανή, όπου δούλευε άψογα! Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί (η καλη της λειτουργία) με μία μεγάλη και απαιτητική βόλτα...:D

ckalfas
12-10-2013, 23:53
Ξέχασα να γράψω ότι προληπτικά αλλάχθηκε και η μπαταρία, διότι δύο φορές που απεμπλέχθηκε το ABS, δεν έδινε ρεύμα για εκκίνηση.

frits
12-10-2013, 23:54
Το λοιπόν:
Τελικά, ήταν θέμα της μονάδας του ABS. Το γεγονός ότι τα μοτεράκια δούλευαν συνεχόμενα από την στιγμή που γυρνούσε το κλειδί, ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ήταν κάτι περιφερειακό (διακόπτης μανέτας, μανέτα κλπ).
Η μονάδα ανοίχτηκε και διαπιστώθηκε ότι ήταν πολύ καλή κατάσταση και ότι ήταν θέμα "εντολών" της πλακέτας. Επειδή όμως η πλακέτα ήταν κι αυτή σε τέλεια κατάσταση, απλά το μόνο που έκανε ο ηλεκτρονικός ήταν να κάνει κάτι σαν απομαγνήτιση (δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς) και να επανατοποθετηθεί στην μονάδα και δοκιμάστηκε στην μηχανή, όπου δούλευε άψογα! Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί (η καλη της λειτουργία) με μία μεγάλη και απαιτητική βόλτα...:D

Τώρα θα έχουμε ένα ακόμα λόγο να ανεβούμε Σαλονίκη...:)

Γρήγορα η βόλτα Χρήστο....:ye33:

tazman
12-10-2013, 23:56
:ye35::ye02:

ckalfas
12-10-2013, 23:57
Άντε με το καλό Σταύρο...

tazman
13-10-2013, 00:00
Να γιατι Gs Forum
μπραβο παιδια:re27::re27:

ΙoannisPanagiotidis
13-10-2013, 10:28
μακαρι να ηταν αυτο Χρηστο!... ακομα και αν αυτο λεγεται "απομαγνήτιση" ή θαυμα ...αρκει να δουλεψουν τα φρενακια ξανα!:ye02:

ckalfas
13-10-2013, 10:54
μακαρι να ηταν αυτο Χρηστο!... ακομα και αν αυτο λεγεται "απομαγνήτιση" ή θαυμα ...αρκει να δουλεψουν τα φρενακια ξανα!:ye02:

Μακάρι Γιάννη μου...

DoctorAbo
13-10-2013, 21:21
Εντυπωσιακό ε ? Ήξερα ότι απομαγνητίζονται τα όργανα κατά καιρούς από το μηχανικό. Ρε μπας και πρέπει να βάλουμε και γείωση στα μηχανάκια ?

Προφανώς ο στατικός ηλεκτρισμός μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.

ckalfas
13-10-2013, 21:27
Το εντυπωσιακό κατ' εμέ είναι ότι αν πήγαινα στην BMW, θα μου έλεγαν ορθά - κοφτά: "Καινούργια Μονάδα, μόλις 2100 ευρώ..." :u60:

nivam
13-10-2013, 21:38
Εντυπωσιακό ε ? Ήξερα ότι απομαγνητίζονται τα όργανα κατά καιρούς από το μηχανικό. Ρε μπας και πρέπει να βάλουμε και γείωση στα μηχανάκια ?

Προφανώς ο στατικός ηλεκτρισμός μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.

Όταν είναι στο stand, δεν γειώνει.:)

DoctorAbo
13-10-2013, 21:57
Όταν είναι στο stand, δεν γειώνει.:)

Λογικά να, αλλά τελικά δε γειώνει τη μονάδα όπως δε γειώνει και τα όργανα.

DoctorAbo
13-10-2013, 22:01
Το εντυπωσιακό κατ' εμέ είναι ότι αν πήγαινα στην BMW, θα μου έλεγαν ορθά - κοφτά: "Καινούργια Μονάδα, μόλις 2100 ευρώ..." :u60:

Αυτό μπορούμε να το πούμε με σιγουριά ? Αν γνωρίζουν το σύμπτωμα πιστεύω ότι είναι θέμα ανθρώπου. Κάποιοι μπορεί να το λέγανε και κάποιοι όχι .

nivam
13-10-2013, 22:59
Τι εννοείς "απομαγνητίζονται τα όργανα" ?

DoctorAbo
13-10-2013, 23:08
Τι εννοείς "απομαγνητίζονται τα όργανα" ?

Λοιπόν, κάποιες φορές, το display των οργάνων σκουραίνει και παύει να είναι όσο πορτοκαλί πρέπει. Μου είχε συμβεί το 09 και το είδε το συνεργείο που πήγαινα τότε και μου είπε, το βλέπεις αυτό ? Θα στο απομαγνητίσω και θα ξαναγίνει όπως ήταν. Ε, ο έκανε και το display επανήλθε. Πρέπει να ήτα στατικός ηλεκτρισμός.

nivam
13-10-2013, 23:11
Εννοείς το LCD με τις πληροφορίες ε?
Δεν μου χει τύχει ποτέ, μόνο από υπερέκθεση στον ήλιο το χω δει να σκουραίνει λίγο.:)

DoctorAbo
13-10-2013, 23:31
Εννοείς το LCD με τις πληροφορίες ε?
Δεν μου χει τύχει ποτέ, μόνο από υπερέκθεση στον ήλιο το χω δει να σκουραίνει λίγο.:)

Ναι, λάθος δική μου έκφραση, το LCD λοιπόν. Το πάθαινε και πρωϊ στη σκιά.

nivam
14-10-2013, 00:18
Xenon έχεις ή απλα?

DoctorAbo
14-10-2013, 01:00
Xenon έχεις ή απλα?

μαμά, Η7 / 55 W

peterv
14-10-2013, 01:19
Και πως απο μαγνητίζει τα όργανα το συνεργείο ;


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

DoctorAbo
14-10-2013, 01:28
Και πως απο μαγνητίζει τα όργανα το συνεργείο ;


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Δεν το κάνανε μπροστά μου, μόλις όμως το πήρα πίσω ήταν άψογο.

BOXER
14-10-2013, 16:46
Δεν το κάνανε μπροστά μου, μόλις όμως το πήρα πίσω ήταν άψογο.

Το βασικοτερο δεν ρωτησες :(!!!
Μπορεις να τους ρωτησεις εστω και τωρα, μηπως και μαθουμε;
Ειναι πολυ χρησιμη αυτη η πληροφορια, οχι μονο για τις μηχανες μας, αλλα γενικοτερα...

DoctorAbo
14-10-2013, 20:23
Το βασικοτερο δεν ρωτησες :(!!!
Μπορεις να τους ρωτησεις εστω και τωρα, μηπως και μαθουμε;
Ειναι πολυ χρησιμη αυτη η πληροφορια, οχι μονο για τις μηχανες μας, αλλα γενικοτερα...

Μπαααα, πάνε χρόνια που δε πλησιάζω αυτά τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Βλάπτουν βαριά το πορτοφόλι μου. Όμως θα ρωτήσω ένα φίλο ηλεκτρονικό και θα σας πω πως απομαγνητίζεται (προφανώς γειώνεται ο στατικός ηλεκτρισμός)σε αυτά τα πιρπιτσόλια :D

TASOS GS
14-10-2013, 22:05
2 μηνων ηταν που ειχε μαυρισει η οθονη
τι εκαναν δεν ξερω ,παντως απο τοτε εστρωσε..

tazman
15-10-2013, 15:59
Να κανω και εγω μια ερωτηση μιας και αφορα την καλη λειτουργια και συντηρηση του abs...
Για να ειμαστε ποιο συγουροι εμεις με τα servo καθε ποτε αλλαζουμε υγρα φρενων εμπρος/πισω :confused:

DoctorAbo
15-10-2013, 16:03
Εγώ τα αλλάζω μια φορά κάθε 2 χρόνια.

tazman
15-10-2013, 16:09
Εγώ τα αλλάζω μια φορά κάθε 2 χρόνια.
Σε χιλιομετρα η δεν παιζει ρολο ...

kwstas
15-10-2013, 16:21
Σε χιλιομετρα η δεν παιζει ρολο ...
Noμιζω 20.000 λεει ο κατασκευαστης αλλα αν δεν κανεις τοσα οπωσδηποτε στα 2 χρονια!
Εκει ειναι που την πατησαν πολλοι με λιγα χλμ...

Επισης αν κινεισαι στην πολη με φαναρια κτλ θελει πιο νωρις γιατι αν και δεν κανει πολλα χλμ η μηχανη γραφει ωρες λειτουργειας η μοναδα.

BlackDragon
15-10-2013, 16:51
Εγώ τα αλλάζω μια φορά κάθε 2 χρόνια.

Είσαι -είστε σίγουροι ότι τα αλλάζεται τα υγρά από όλα τα κυκλώματα και με τη
σωστή διαδικασία που ορίζει ο κατασκευαστής.
Εγώ τα έχω αλλάξει τρεις φορές με τελευταία την παρασκευή που μας πέρασε, σε εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία.
Όλοι μα ὀλοι μόνο κατόπιν δικής μου επιμονής έκαναν τα εντελώς απαραίτητα "όχι όλα" από αυτά που λέει η διαδικασία στο service manual.
Προσοχή λοιπόν και όχι εμπιστοσύνη στο μάστορα.

DoctorAbo
15-10-2013, 17:29
Είσαι -είστε σίγουροι ότι τα αλλάζεται τα υγρά από όλα τα κυκλώματα και με τη
σωστή διαδικασία που ορίζει ο κατασκευαστής.
Εγώ τα έχω αλλάξει τρεις φορές με τελευταία την παρασκευή που μας πέρασε, σε εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία.
Όλοι μα ὀλοι μόνο κατόπιν δικής μου επιμονής έκαναν τα εντελώς απαραίτητα "όχι όλα" από αυτά που λέει η διαδικασία στο service manual.
Προσοχή λοιπόν και όχι εμπιστοσύνη στο μάστορα.

Σωστή η παρατήρηση. Προσωπικά έχω δικό μου μηχανικό και οι δουλειές αυτές γίνονται απογεύματα - βράδια και εγώ είμαι παρών. Ναι λοιπόν, αλλάξουμε τα υγρά και από την κεντρική μονάδα (από 3 σημεία σε αυτήν αν θυμάμαι καλά). :)
Τα πάντα όλα αλλάζουμε.

BlackDragon
15-10-2013, 18:16
Έγραψα μόνο για να επισημάνω ότι υπάρχουν συνεργεία που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.

Το πρώτο εξουσιοδοτημένο ρούφηξε μόνο από τα ποτηράκια τα υγρά στα δύο κυκλώματα control ενώ αντικατέστησε τα υγρά στα δύο κυκλώματα πέδησης.
Όταν το ρώτησα τη γίνεται με τα υγρά που βρίσκονται στα κυκλώματα control
πέρα από αυτά που ρούφηξε μου απάντησε θα ανακατευτούν.
Φυσικά θα ανακατεύονταν και υγρασία που υπήρχε στα παλιά υγρά.
Τώρα για βγάλσιμο δαγκάνας και τοποθέτηση ιδικού εργαλείου -αποστάτη
που πατά πίσω τα έμβολα ούτε λόγος. Έλα μωρέ βλέπεις με το μάτι την φθορά στα τακάκια και ρίχνεις αναλόγως.

Το δεύτερο εξουσιοδοτημένο και φημισμένο αλλαγή πάλι μόνο από τα
κυκλώματα πέδησης και ρούφηγμα με τα σκουπίσματος των ποτηρακίων.
Όταν του είπα ότι εγώ σου είπα ότι θέλω να τα αλλάξεις από όλα τα κυκλώματα γιατί δεν το έκανες μου είπε ο προϊστάμενος ότι από τα κυκλώματα control
τα αλλάζουν μόνο όταν αλλάζει η μονάδα όταν το ρώτησα αφού είναι έτσι γιατί ρούφηξες από τα ποτηράκια και έβαλες άλλα
αφού δεν αλλάζουν από τα control κυκλώματα δεν πήρα απάντηση. Για αποστάτες στις δαγκάνες δεν συζητάμε.

Τρίτο εξειδικευμένο τώρα ρούφηγμα και από τα ποτηράκια και από την μονάδα.
Άντε πάλι λέω μέσα μου κανίβαλε πάλι φροντιστήριο θα πέσει.

Εκτυπωμένο χαρτί κατά των έλεγχο πιέσεων κατά το μπρίζομα δεν πήρα από κανένα. Δεν ξέρω αν έκαναν.

BOXER
16-10-2013, 02:22
2 μηνων ηταν που ειχε μαυρισει η οθονη
τι εκαναν δεν ξερω ,παντως απο τοτε εστρωσε..

Εσυ έχεις την ευχέρεια να ρωτήσεις τι ακριβώς έκαναν;
Και αν αυτο που έκαναν, ισχύει για κάθε μαγνητισμενη πλακέτα;

tazman
16-10-2013, 02:41
Έγραψα μόνο για να επισημάνω ότι υπάρχουν συνεργεία που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.

Το πρώτο εξουσιοδοτημένο ρούφηξε μόνο από τα ποτηράκια τα υγρά στα δύο κυκλώματα control ενώ αντικατέστησε τα υγρά στα δύο κυκλώματα πέδησης.
Όταν το ρώτησα τη γίνεται με τα υγρά που βρίσκονται στα κυκλώματα control
πέρα από αυτά που ρούφηξε μου απάντησε θα ανακατευτούν.
Φυσικά θα ανακατεύονταν και υγρασία που υπήρχε στα παλιά υγρά.
Τώρα για βγάλσιμο δαγκάνας και τοποθέτηση ιδικού εργαλείου -αποστάτη
που πατά πίσω τα έμβολα ούτε λόγος. Έλα μωρέ βλέπεις με το μάτι την φθορά στα τακάκια και ρίχνεις αναλόγως.

Το δεύτερο εξουσιοδοτημένο και φημισμένο αλλαγή πάλι μόνο από τα
κυκλώματα πέδησης και ρούφηγμα με τα σκουπίσματος των ποτηρακίων.
Όταν του είπα ότι εγώ σου είπα ότι θέλω να τα αλλάξεις από όλα τα κυκλώματα γιατί δεν το έκανες μου είπε ο προϊστάμενος ότι από τα κυκλώματα control
τα αλλάζουν μόνο όταν αλλάζει η μονάδα όταν το ρώτησα αφού είναι έτσι γιατί ρούφηξες από τα ποτηράκια και έβαλες άλλα
αφού δεν αλλάζουν από τα control κυκλώματα δεν πήρα απάντηση. Για αποστάτες στις δαγκάνες δεν συζητάμε.

Τρίτο εξειδικευμένο τώρα ρούφηγμα και από τα ποτηράκια και από την μονάδα.
Άντε πάλι λέω μέσα μου κανίβαλε πάλι φροντιστήριο θα πέσει.

Εκτυπωμένο χαρτί κατά των έλεγχο πιέσεων κατά το μπρίζομα δεν πήρα από κανένα. Δεν ξέρω αν έκαναν.
Τι να πω ρε παιδια σεβαση καθολου:(
Εμεις μια χαρα τους δινουμε τα ωραια μας ευρουλακια :u55:
Αλλα πως να παει μπροστα αυτη η χωρα με ολους αυτους τους αρπακολατζηδες...
Και μετα μια ωραια πρωια σου λενε ,,, μεγαλε μοναδα (abs) και την τιμη και πεφτης τ'ανασκελα !!!
Προσωπικα απο τοτε που το πηρα εχω αλλαξει υγρα μια φορα αλλα τι εχει κανει,,ποιος ξερει ?
Σε ποιες ακριβως διαδικασια να επιμενουμε ρε παιδια μια και φτανει ξανα ο καιρος ???

tazman
16-10-2013, 02:43
:th11:Noμιζω 20.000 λεει ο κατασκευαστης αλλα αν δεν κανεις τοσα οπωσδηποτε στα 2 χρονια!
Εκει ειναι που την πατησαν πολλοι με λιγα χλμ...

Επισης αν κινεισαι στην πολη με φαναρια κτλ θελει πιο νωρις γιατι αν και δεν κανει πολλα χλμ η μηχανη γραφει ωρες λειτουργειας η μοναδα.

kwstas
16-10-2013, 08:43
Εγω αλλαξα μια φορα στην BMW...

Ημουν παρων (οπως σε ολα τα service) και ειδα τα παλια υγρα οτι τα τραβηξε μεχρι να ερθει καθαρο, τα βρωμικα καθισμενα και τα καινουργια επανω στο ιδιο μπουκαλι!
Τα σημεια που αλλαζουν ειναι 6, 2 για καθε σωληνακι, το ενα ειναι απο το ποτηρακι στη μοναδα (χαμηλης) και το αλλο απο τη μοναδα στη δαγκανα (υψηλης).

Αυτα μου τα ειχε πει ο μηχανικος πριν απο τη διαδικασια και κατα την εργασια ειχε την υπομονη να μου τα εξηγει!

BlackDragon
16-10-2013, 09:38
Και εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Ντόλλα από φίλο στην Ξάνθη.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί εκτός από το service manual εξηγείται και εδώ (http://www.gsforum.gr/f25/bmw-4v-abs-integral-brake-fluid-exchange-brake-pads-12729/)

kwstas
16-10-2013, 09:45
Και εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Ντόλλα από φίλο στην Ξάνθη.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί εκτός από το service manual εξηγείται και εδώ (http://www.gsforum.gr/f25/bmw-4v-abs-integral-brake-fluid-exchange-brake-pads-12729/)

;)

BlackDragon
16-10-2013, 10:03
Σαν αντιπρόσωπο δεν ξέρω ο φίλος μια BMW R25 έχει.

g.demoulas
16-10-2013, 10:59
Τσεκαρε το πίσω δοχείο υγρών φρενου .Αν εχει δυο τάπες η εσωτερική ειναι για το servo.Εχει υγρά ;;;;