PDA

View Full Version : Αγορά νέας μηχανής


Boston George
15-09-2013, 14:26
Καταρχάς καλησπέρα σε όλους κα σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμμετοχή σας στο θέμα μου . Θα ήθελα να σας πω δυο τρεια πραγματα για τον ευατο μου και να σας δωσω καποιες πληροφοριες για να το συζητησουμε .

Με λένε Γιώργο , είμαι απο Αθήνα και είμαι φωτογράφος .

Ιστορικη αναδρομη : Είμαι αρκετά νέος , την αφετηρια μου στον μοναδικό κόσμο των μηχανών την έκανα στα 16 αγοράζοντας κούτα ένα Gillera Runner ST 50cc , στα 18 μια Honda Transalp XLV 400 '91 και στα 20 μου , πάλι κούτα ένα Ζ750R που έτσι για την ιστορία είναι προς πωληση . Με όλες έκανα ταξίδια , με το 50 εφτασα βραδυ και σχεδον κοκαλο , με το ΤΑ εφτασα πασας δυκαβαλος φορτωμενος αλλα πηγαινα πολυ αργα (στο χωμα πηγαινε πολυ μα πολυ καλα) και με το Ζ μονος , φορτωμενος σχετικα , πολυ γρηγορα μα πολυ γρηγορα αλλα δεν απολαυσα το ταξιδι μονο το γκαζι ...

Παρον : Ετσι λοιπον πλεον αποφασισα να επιστρεψω στην αγαπημενη μου κατηγορια των On Off . Η μηχανη θα ειναι 2η μιας και υπαρχει σκουτερακι για τα πολυκοντινα αρα δεν με νοιαζει η κινηση στην πολη . Θελω ταξιδια , ανεση και εντος και εκτος πολης , θελω δυο μπουτακια να με ζεσταινουν απο πισω , να φορτωνω σαν μουλαρι , να εχω αυτονομια , να μπαινω και χωμα , να εχω γκαζι αλλα να θελει να πηγαινει και αργα , να ειναι ομορφο .



Τα αυτο : Μετα απο καποια ερευνα αναμεσα στα μεγαλα on off ειχα καταληξει σε gs kai

ktm adv αλλα μου εχουν πει οτι δεν εχει μεγαλη ανεση και ειναι πολυ νευρικο , δεν θελει να το πας αργα . Επιπλεον δεν μου αρεσει εμφανισιακα .

Θελω λοιπον τα + και τα- του Bmw gs 1200 Adv. και τις διαφορες του απο το απλο . Δεν υπαρχει προβλημα με το ποσο , στην τελικη μπορω να περιμενω λιγο καιρο . Ηταν η πρωτη μηχανη που προσεξα ποτε στον δρομο και ελεγα οτι καποια στιγμη θα την παρω , την ειχα για λιγο αργοτερα ηλικιακα στο μυαλο μου αλλα εφοσων δεν υπαρχει κατι καλυτερο γιατι να περιμενω .

Οταν τα συζητησουμε λιγο και μπουν καποια πραγματα σε σειρα στο κεφαλι μου θα ηθελα να μιλησουμε και για ποια χρονολογια , τι να προσεξω κτλ κτλ ..


Ευχαριστω !

peterv
15-09-2013, 15:36
Και εγω φίλε μου την πήρα μετα απο Transalp (το απόλυτο μέτριο μηχανάκι σε όλα του χώμα άσφαλτο κλπ)

Το Gs θα σε ταξιδέψει πραγματικά σε αλλα μέρη πολύ πιο εύκολα και αποδοτικά απο το Transalp.
Έχει απίστευτα φρένα και συμπεριφορά στις στροφές (ελάχιστη φυγόκεντρο λόγω paralevel).
Για αυτονομία και ταξίδια καλύτερα adv. Αφού δεν σε νοιάζει και η τιμή.

Μειονεκτήματα θα βρεις ανάλογα το μοντέλο. Αν έχει servo ESA κλπ

Ανάλογα τα λεφτά σου υπάρχουν λιγότερο και περιςςότερο ζημιάρικα μοντέλα. Μεταξύ τους δεν έχουν τρομερές διαφορές (για κάποιον που προέρχεται από άλλες μάρκες) ειναι όμως αρκετές για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Boston George
15-09-2013, 18:23
Και εγω φίλε μου την πήρα μετα απο Transalp (το απόλυτο μέτριο μηχανάκι σε όλα του χώμα άσφαλτο κλπ)

Το Gs θα σε ταξιδέψει πραγματικά σε αλλα μέρη πολύ πιο εύκολα και αποδοτικά απο το Transalp.
Έχει απίστευτα φρένα και συμπεριφορά στις στροφές (ελάχιστη φυγόκεντρο λόγω paralevel).
Για αυτονομία και ταξίδια καλύτερα adv. Αφού δεν σε νοιάζει και η τιμή.

Μειονεκτήματα θα βρεις ανάλογα το μοντέλο. Αν έχει servo ESA κλπ

Ανάλογα τα λεφτά σου υπάρχουν λιγότερο και περιςςότερο ζημιάρικα μοντέλα. Μεταξύ τους δεν έχουν τρομερές διαφορές (για κάποιον που προέρχεται από άλλες μάρκες) ειναι όμως αρκετές για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Peter σε ευχαριστώ για την απάντηση σου , απο την έρευνα που εχω κανει κατι τετοιο εχω καταλαβει και εγω , επειδη ειληκρηνα για μενα ειναι οτι χειροτερο να πηγαινω σε μαστορες , πρωτειμω να μην εχω μηχανη τοσο πολυ , δεν θελω καποιο φθηνο με πηθανοτητες ζημιων . Οπως ειπα η τιμη δεν ειναι κατι σημαντικο για μενα , απο αυτην απλα θα καθοριστει αν θα το παρω αυριο η σε λιγους μηνες . Η αληθεια ειναι οτι απο εμφανιση μου αρεσει καπου 2008+ μετα , και μετα απο λιγο ψαξιμο εχω δει καποια μηχανακια με λιγα χιλιομετρα (εως 30κ) και με καποια εξτρα κιολας πανω . Ισως απο το 07-08 και μετα να μην εχει αλλαξει πολυ το μηχανακι (ως το 12) αλλα ποιες ειναι οι διαφορες του adv με το απλο ; Μεγαλυτερο ντεποζητο , απο τι υψος και πανω ειναι το adventure γιατι εχω ακουσει οτι δεν ειναι για κοντους ...

peterv
15-09-2013, 20:15
Εγω λόγο ύψους 1.72 πήρα το απλό.
Το adv εκτός απο μεγαλύτερο ντεπόζιτο ειναι πιο βαρύ με αναρτήσεις πιο ενισχυμένες πιο ψιλές και γενικά λίγο διαφορετικά στημένο το μηχανάκι απο το απλό . Ειναι σαφώς πιο ταξιδιάρικο με ψιλή ζελατίνα και λόγο βάρους πιο σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες. Αν και αυτα ειναι όλα λεπτομέρειες άμα σου κάτσει στο μάτι κάποια δύσκολα ξεκολλάς. Απο την άλλη το απλό ειναι πιο μανιτζεβελο λόγο λιγότερου βάρους και περιβάλει άνετα ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα. Και κάνει και αυτό μια χαρά ταξίδια και χωμάτινες εξορμήσεις με λιγότερη προσπάθεια λόγω του χαμηλότερου βάρους.

Τα πιο χοντρά προβλήματα που μπορει να συναντήσεις ειναι ότι όσες είχαν servo (2004-2007) κάποια στιγμή χαλάει και κοστίζει πανάκριβα.
Απο 2008 και δώθε έχουν ακουστεί προβλήματα στις πρώτες αναρτήσεις ESA που δακριζουν.

Τελος σε μεταχειρισμένη κοιτάς να μην θέλει δίσκο πλατώ και επιδιόρθωση στον άξονα διότι αυτά κοστίζουν πολλά.

Κατα τα άλλα θα έχεις ένα μηχανάκι απίστευτα βολικό και αςφαλες για ταξίδια χωρίς να φοβάσαι να πατήσεις σε οποιοδήποτε τερέν με σιγουριά και ασφάλεια.

Καλή αρχή !


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Boston George
15-09-2013, 20:43
Εγω λόγο ύψους 1.72 πήρα το απλό.
Το adv εκτός απο μεγαλύτερο ντεπόζιτο ειναι πιο βαρύ με αναρτήσεις πιο ενισχυμένες πιο ψιλές και γενικά λίγο διαφορετικά στημένο το μηχανάκι απο το απλό . Ειναι σαφώς πιο ταξιδιάρικο με ψιλή ζελατίνα και λόγο βάρους πιο σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες. Αν και αυτα ειναι όλα λεπτομέρειες άμα σου κάτσει στο μάτι κάποια δύσκολα ξεκολλάς. Απο την άλλη το απλό ειναι πιο μανιτζεβελο λόγο λιγότερου βάρους και περιβάλει άνετα ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα. Και κάνει και αυτό μια χαρά ταξίδια και χωμάτινες εξορμήσεις με λιγότερη προσπάθεια λόγω του χαμηλότερου βάρους.

Τα πιο χοντρά προβλήματα που μπορει να συναντήσεις ειναι ότι όσες είχαν servo (2004-2007) κάποια στιγμή χαλάει και κοστίζει πανάκριβα.
Απο 2008 και δώθε έχουν ακουστεί προβλήματα στις πρώτες αναρτήσεις ESA που δακριζουν.

Τελος σε μεταχειρισμένη κοιτάς να μην θέλει δίσκο πλατώ και επιδιόρθωση στον άξονα διότι αυτά κοστίζουν πολλά.

Κατα τα άλλα θα έχεις ένα μηχανάκι απίστευτα βολικό και αςφαλες για ταξίδια χωρίς να φοβάσαι να πατήσεις σε οποιοδήποτε τερέν με σιγουριά και ασφάλεια.

Καλή αρχή !


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Εμενα με ενδιαφερουν οι μεγαλες αποστασεις και τα ταξιδια και θελω ανεση και την δυναμη . Τωρα για το βαρος πιστευω οτι αν θα θελω για χωμα η για δουλειες στην πολη απλα δεν θα το εχω φουλαριστο θα ειναι αρκετα κιλα κατω .

Εγω ειμαι 1.75 χωρις παπουτσια , 1.78+ με παπουτσι . Το να φτανω με μυτες δεν με ενοχλει και εχω ακουσει και για αλλαγες απλα στην σελα ...

Το προβλημα με την αναρτηση ειναι στο 2008 ή εως και του 2012 ? οσο αναφορα μεταχειρησμενη θα την παω σε φιλο μαστορα για τον ελενχο και δεν θα εχω θεμα . Αλλα φυσικα καλο θα ειναι να ξερω και εγω απο την αρχη τι να προσεξω . .

peterv
15-09-2013, 21:21
Για τις αναρτήσεις ESA του adv δεν ξέρω ακριβώς ποιες παρουσιάζουν πρόβλημα και πως ....

Καλύτερα να μιλήσει κάποιος απο εδώ που έχει adv και γνωρίζει περισσότερα.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Boston George
15-09-2013, 23:00
Όλοι οι Adventurades εχουν παει βουνο μαλλον ... :ha15:

staikosn1
16-09-2013, 00:20
Γιατι δεν βαζεις και στο πλανο οτι πιθανων να βρεις και ενα 1150 adve?? Την ναυαρχιδα της bmw.

Boston George
16-09-2013, 00:30
Γιατι δεν βαζεις και στο πλανο οτι πιθανων να βρεις και ενα 1150 adve?? Την ναυαρχιδα της bmw.

Δεν μου αρέσει εμφανισιακά και αν δεν κανω λαθος ειναι παραγωγης '01-'05 . Εγω θα ηθελα οσο πιο καινουρια γινεται και ηλικιακα και χιλιομετρικα γιατι σκοπευω να μεινω με αυτην την μηχανη αρκετα χρονια . Φυσικά είμαι ανοιχτός σε συζητηση . Αν και σε αυτο δεν θα ειναι και πολυ αντικειμενικη η αποψη καποιον μιας και εχω παρατηρησει και ας ειμαι λιγο καιρο μελος οτι οσοι εχουν 1150 την δοξαζουν και ειναι αρνητικη με την 1200 και οσοι εχουν την 1200 ειναι αρνητικη ως προς την 1150 ... :P

forester
16-09-2013, 01:38
Γιατι δεν βαζεις και στο πλανο οτι πιθανων να βρεις και ενα 1150 adve?? Την ναυαρχιδα της bmw.

Πλακιτσα ε;;;;
:)

Δε θελει μουσειο ο ανθρωπος, ουτε ιστορικο μηχανακι ;)

Αν ηταν ετσι επαιρνε κι αφρικα !!! :)

forester
16-09-2013, 01:41
Αδερφε αντβε 1200 θες κι ανα παρεις κατι αλλο θα το μετανιωσεις!
Την εχεις στο ματι χρονια κι ουσιαστικα την αγαπας ηδη ;)
Βρες μηχανακια εσυ στο βαλαντιο σου, κι αφου εχεις μαστορα δικο σου, θα βρεις ακρη ;)

Boston George
16-09-2013, 01:54
Αδερφε αντβε 1200 θες κι ανα παρεις κατι αλλο θα το μετανιωσεις!
Την εχεις στο ματι χρονια κι ουσιαστικα την αγαπας ηδη ;)
Βρες μηχανακια εσυ στο βαλαντιο σου, κι αφου εχεις μαστορα δικο σου, θα βρεις ακρη ;)

Στο μυαλο μου εισαι ... Απλα ακομα θελω να μαθω 2-3 πραγματακια ...

Στο adv τι υψος και πανω το καβαλας ;
Ποιες χρονολογιες να ψαχνω (πιο αξιοπιστα) απο το '08 και μετα ;
Απο γκαζι τι λεει ; Δηλαδη εκικνηση , τελικες και ανετη ταχυτητα σε ταξιδι και για τον οδηγο και για την μηχανη ;

forester
16-09-2013, 02:19
Κι 1,60 να εισαι την καβαλας. Αφου δε θες δυο ποδια κατω ;)
Ταξιδευεις ανετα 160 φορτωμενος. Παει κι αλλο, αλλα συνυπολογιζοντας καταναλωση κλπ ειναι μια καλη προταση.
Τα αλλα περι επιδοσεων, γνωριζεις οτι ειναι σχετικα.....
Στην κατηγορια που παιζει, μονη της ειναι ;)

Τα μοντελα 2012-2013 τα εξαιρω, μιας και μιλαμε για μεταχειρισμενα ....

Τα αντβε δεν εχουν θεμα σερβο κλπ. Δεν παρηχθησαν ποτε με σερβο, ή κι αν βγηκαν ειναι ελαχιστα. Ά εξαμηνο 2006 ισως.
Με esa κανενα προβλημα!!!!
Με showa ναι ;). Δε χαλασε ποτε μηχανισμος ρυθμισης. Μονο αμορτισερ.

Αν σε παιρνει οικονομικα προτιμησε μοντελο 2010+.
Το τελευταιο αεροψυκτο, με white power αναρτησεις, και σαφως πιο δυνατα παντου απο τα προγενεστερα. Τελικες, πρακτικα ιδιες για ολα.

Boston George
16-09-2013, 02:41
Κι 1,60 να εισαι την καβαλας. Αφου δε θες δυο ποδια κατω ;)
Ταξιδευεις ανετα 160 φορτωμενος. Παει κι αλλο, αλλα συνυπολογιζοντας καταναλωση κλπ ειναι μια καλη προταση.
Τα αλλα περι επιδοσεων, γνωριζεις οτι ειναι σχετικα.....
Στην κατηγορια που παιζει, μονη της ειναι ;)

Τα μοντελα 2012-2013 τα εξαιρω, μιας και μιλαμε για μεταχειρισμενα ....

Τα αντβε δεν εχουν θεμα σερβο κλπ. Δεν παρηχθησαν ποτε με σερβο, ή κι αν βγηκαν ειναι ελαχιστα. Ά εξαμηνο 2006 ισως.
Με esa κανενα προβλημα!!!!
Με showa ναι ;). Δε χαλασε ποτε μηχανισμος ρυθμισης. Μονο αμορτισερ.

Αν σε παιρνει οικονομικα προτιμησε μοντελο 2010+.
Το τελευταιο αεροψυκτο, με white power αναρτησεις, και σαφως πιο δυνατα παντου απο τα προγενεστερα. Τελικες, πρακτικα ιδιες για ολα.

Ναι αλλα μην γερνει και η μηχανη τοσο που ο μποξερ να ακουμπαει για πλαινο σταντ κατω γιατι με τοσα που εχω διαβασει δεν θα φτανω ουτε με μυτες ... Οπως ειπα με παπουτσι ειμαι καπου 1.78+ ... Σιγουρα ποδι λιγο βαζεις κατω αλλα να την παω και τσαρκα εντος πολης με τα πολλα της φαναρια :lo20:

Αν παω 160 χωρις ενοχλησεις ουτε για μενα ουτε για μηχανη ειμαι ενταξει , δεν θελω ουτε επικυνδινα ουτε βιαστικα πολυ , να απολαυσω και λιγο διαδρομες ... Σχετικα ειναι ολα ναι , βεβαια να εχει λιγο νευρο στις εκκινησεις ... (Πρεπει να την καβαλησω για να μου λυθουν αυτες οι αποριες ...)

Λιγο που το κοιταξα με παιρνει για 2010+ αρα θα επιλεξω κατι πιο καινουριο ναι ... :ye33:

J-P-HELLAS
16-09-2013, 20:30
:ye33:Ναι αλλα μην γερνει και η μηχανη τοσο που ο μποξερ να ακουμπαει για πλαινο σταντ κατω γιατι με τοσα που εχω διαβασει δεν θα φτανω ουτε με μυτες ... Οπως ειπα με παπουτσι ειμαι καπου 1.78+ ... Σιγουρα ποδι λιγο βαζεις κατω αλλα να την παω και τσαρκα εντος πολης με τα πολλα της φαναρια :lo20:

Αν παω 160 χωρις ενοχλησεις ουτε για μενα ουτε για μηχανη ειμαι ενταξει , δεν θελω ουτε επικυνδινα ουτε βιαστικα πολυ , να απολαυσω και λιγο διαδρομες ... Σχετικα ειναι ολα ναι , βεβαια να εχει λιγο νευρο στις εκκινησεις ... (Πρεπει να την καβαλησω για να μου λυθουν αυτες οι αποριες ...)

Λιγο που το κοιταξα με παιρνει για 2010+ αρα θα επιλεξω κατι πιο καινουριο ναι ...

υπαρχει σαν αξεσουαρ η σελα της bmw η χαμηλη, που ανετα σε βολευει να την οδηγησεις, πρεπει να υπαρχει στην motion στον αγιο στεφανο ενα adventure με χαμηλη σελα μεταχειρισμενο για να το δεις, δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο παρε πρωτα τηλ. να ρωτησεις :ye33:

Boston George
16-09-2013, 21:30
:ye33:

υπαρχει σαν αξεσουαρ η σελα της bmw η χαμηλη, που ανετα σε βολευει να την οδηγησεις, πρεπει να υπαρχει στην motion στον αγιο στεφανο ενα adventure με χαμηλη σελα μεταχειρισμενο για να το δεις, δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο παρε πρωτα τηλ. να ρωτησεις :ye33:

Ωραίος !! Να'σαι καλα ! Θα το κοιταξω !! Αρα παει αυτο :) :re26:

Και ψαχνω εδω και μερες καποια adv στο δρομο να ρωτησω για το υψος και πουθενα ενω μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα εβλεπα καμια 10 την ημερα ...

:ha16:

aeriko
16-09-2013, 21:57
Σχετικα ειναι ολα ναι , βεβαια να εχει λιγο νευρο στις εκκινησεις ... :ye33:
Εξηγήσου τι εννοείς, ειδάλλως να σε παραπέμψουμε στο ποστ περί αξόνων:sm7:

Boston George
17-09-2013, 01:44
Εξηγήσου τι εννοείς, ειδάλλως να σε παραπέμψουμε στο ποστ περί αξόνων:sm7:

Δεν εχω οδηγησει (ακομα) gs , ουτε εχω δει ποτε κανενα να ξεκιναει γρηγορα . Ειναι δικυλινδρο , 1170cc , 115hp , ειναι λιγο βαρουτσικο αλλα εχει τους "αριθμους" για γκαζι . Θελω να πω οταν ξεκιναει μην σερνετε ... Αυτο εννοουσα και πιο πανω . Οι αξονες τι θεμα εχουν ;

Papadopaidi
17-09-2013, 02:20
Δεν εχω οδηγησει (ακομα) gs , ουτε εχω δει ποτε κανενα να ξεκιναει γρηγορα . Ειναι δικυλινδρο , 1170cc , 115hp , ειναι λιγο βαρουτσικο αλλα εχει τους "αριθμους" για γκαζι . Θελω να πω οταν ξεκιναει μην σερνετε ... Αυτο εννοουσα και πιο πανω . Οι αξονες τι θεμα εχουν ;


Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ των GS είναι το 1150.-
Κόντρα με τους 1200αρηδες δεν υπάρχει απλά
θα καταλάβεις αργότερα όταν θα γίνεις χρήστης γιατί μας
ζηλεύουν κ γιατί την γουστάρουν ΟΛΟΙ. ;)
Δεν σου λέω περισσότερα γιατί ΕΝΑ μετράει.
Όπως είπε ο εν Χριστώ αδελφός Θεόδωρος:
Αδερφε αντβε 1200 θες κι ανα παρεις κατι αλλο θα το μετανιωσεις!
Την εχεις στο ματι χρονια κι ουσιαστικα την αγαπας ηδη ;)
Βρες μηχανακια εσυ στο βαλαντιο σου, κι αφου εχεις μαστορα δικο σου, θα βρεις ακρη ;)

Να προσθέσω ότι μετράει ότι ήδη έχεις "γράψει" χλμ
με διάφορα "παπιά" :sm7::lo19::sm3: οπότε όταν
θα την καβαλήσεις θα πάθεις Σ Ο Κ κ Δ Ε Ο Σ.
Στρίβει σαν χαζή, αρπάζει με 4η κ με 5η 2καβαλος ΤΙΓΚΑ
φορτωμένος κ περνάς τις νταλίκες ΑΕΡΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
κ φυσικά φρενάρες απίστευτες κ δεν λέει όχι στο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ
χώμα τηρώντας απόλυτα τον χαρακτήρα του On Off.
Ναι θα "την παντρευτείς".
Προχώρα κ αν έχεις το "κασέρι" ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΣ
υπάρχουν τρομερές ευκαιρίες κ τα παιδιά ΟΛΑ θα
σε βοηθήσουν. Καλή παντρειά. :re25::re25::re25:

Boston George
17-09-2013, 09:39
Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ των GS είναι το 1150.-
Κόντρα με τους 1200αρηδες δεν υπάρχει απλά
θα καταλάβεις αργότερα όταν θα γίνεις χρήστης γιατί μας
ζηλεύουν κ γιατί την γουστάρουν ΟΛΟΙ. ;)
Δεν σου λέω περισσότερα γιατί ΕΝΑ μετράει.
Όπως είπε ο εν Χριστώ αδελφός Θεόδωρος:


Να προσθέσω ότι μετράει ότι ήδη έχεις "γράψει" χλμ
με διάφορα "παπιά" :sm7::lo19::sm3: οπότε όταν
θα την καβαλήσεις θα πάθεις Σ Ο Κ κ Δ Ε Ο Σ.
Στρίβει σαν χαζή, αρπάζει με 4η κ με 5η 2καβαλος ΤΙΓΚΑ
φορτωμένος κ περνάς τις νταλίκες ΑΕΡΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
κ φυσικά φρενάρες απίστευτες κ δεν λέει όχι στο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ
χώμα τηρώντας απόλυτα τον χαρακτήρα του On Off.
Ναι θα "την παντρευτείς".
Προχώρα κ αν έχεις το "κασέρι" ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΣ
υπάρχουν τρομερές ευκαιρίες κ τα παιδιά ΟΛΑ θα
σε βοηθήσουν. Καλή παντρειά. :re25::re25::re25:

Θα ομολογησω οτι με μπερδεψες λιγο και για το σε ποιον μιλας και για ποια μηχανη μιλας .

Μιχάλης 1988
17-09-2013, 11:33
Μη σε προβληματίζει το ύψος, ειμαι 1.70 και τα Καβαλαω άνετα τα adv, κανένα πρόβλημα πουθενα

Boston George
17-09-2013, 16:44
Μη σε προβληματίζει το ύψος, ειμαι 1.70 και τα Καβαλαω άνετα τα adv, κανένα πρόβλημα πουθενα

Ωραια :ha16::cool2:

forester
17-09-2013, 16:51
Μη σε προβληματίζει το ύψος, ειμαι 1.70 και τα Καβαλαω άνετα τα adv, κανένα πρόβλημα πουθενα


Εσύ δεν πιάνεσαι!
Είσαι σόι του Πετερανσελ:D:D:D:D

Boston George
18-09-2013, 00:29
Παιδια σας ευχαριστω ολους πολυ , με βοηθησατε αρκετα :re25:

Το καλυτερο απο εδω και περα θα ηταν να ερθω και σε καποια συναντηση που θα κανετε να σας γνωρισω και απο κοντα και οποιος θελει αλλαζουμε για λιγο μηχανες να κανω και εγω ενα ατυπο τεστ ride χεχεχε . :ha16:

Καλο βραδυ σε ολους :ye33:

forester
18-09-2013, 09:00
Παιδια σας ευχαριστω ολους πολυ , με βοηθησατε αρκετα :re25:

Το καλυτερο απο εδω και περα θα ηταν να ερθω και σε καποια συναντηση που θα κανετε να σας γνωρισω και απο κοντα και οποιος θελει αλλαζουμε για λιγο μηχανες να κανω και εγω ενα ατυπο τεστ ride χεχεχε . :ha16:

Καλο βραδυ σε ολους :ye33:


Εδώ είσαι:)

http://www.gsforum.gr/f14/%CE%9A%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%92%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1-vol-2-a-43241/


Κι αν δε μπορέσεις σήμερα, μείνε συντονισμένος:ye33:

Boston George
18-09-2013, 12:08
Εδώ είσαι:)

http://www.gsforum.gr/f14/%CE%9A%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%92%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1-vol-2-a-43241/


Κι αν δε μπορέσεις σήμερα, μείνε συντονισμένος:ye33:

Θα ερθουμε με τις μηχανες μαζι με ενα φιλαρακι αν δεν υπαρχει προβλημα !

forester
18-09-2013, 18:05
Θα ερθουμε με τις μηχανες μαζι με ενα φιλαρακι αν δεν υπαρχει προβλημα !
Τι πρόβλημα να υπάρχει?
Καφές με ανοικτή πρόσκληση για όλο τον κόσμο είναι;)

Boston George
18-09-2013, 19:03
Τι πρόβλημα να υπάρχει?
Καφές με ανοικτή πρόσκληση για όλο τον κόσμο είναι;)








:ye35::ye35:

V.Stratos
27-09-2013, 11:46
Να εκμεταλλευτώ κι εγώ το ποστάρισμα του φίλου ώστε να μην ανοίγω καινούριο και γίνομαι βαρετός..

Βρίσκομαι σε ένα δίλλημα..

Θα πάρω R1200GSA 2009+ mod. Αυτό είναι το μόνο δεδομένο στη κεφάλα μου !!
Τώρα..

Εχω βρεί 4 στον αριθμό..

1) 11/09 από τον Ανδριόπουλο στην Πάτρα.. Full Extra με ESA,Touratech κωδικούς κτλ κτλ στα 12.900€
2) 5/09 στο Γέρακα..Full Extra με ESA κτλ κτλ.. 12.000€
3) 12/10 στο Γέρακα (κίτρινο)..Full extra και αυτό ΑΛΛΑ χωρίς τριβάλιτσο.. 13.000€
4) 3/11 στον Παναγιωτόπουλο νομίζω..Full Extra ΑΛΛΑ και αυτό χωρίς τριπλέτα.. 13.000€ (αυτό έχει και αυτοκόλλητο GS Forum πάνω)

Kαι αναρωτιέμαι..Το ποσό που θα διαθέσω ταβάνι είναι τα 13.000€ και φυσικά θέλω να πάρω ότι πιο καλό υπάρχει στην αγορά,οπότε με την κατάλληλη φροντίδα μου και προδέρμ να γίνει η αχώριστη 2η γυναίκα μου για τα επόμενα 6-7 χρονάκια στάνταρ !!

Και πάμε τώρα στον προβληματισμό..

Τα μοντέλα του 2009 με τις ESA κτλ κτλ ξέρω ότι βγάζανε λόγω Sachs κάποια προβλήματα με την ανάρτηση..Εαν μου κάτσει κάτι τέτοιο υπολογίζω +1400€ για να φτιαχτεί..Αλλά είναι Full Extra και έτοιμα για ταξίδια κατά τ'άλλα..

Τα μοντέλα του 2010 κ 2011 είναι με τις διορθωμένες αναρτήσεις White Power οπότε NO Problem θεωρητικά πάντα μιας και δεν έχει ακουστεί κάτι για αυτές αλλά μόλις τις αποκτήσω πρέπει να σκάσω και άλλα 1500€ για τριπλέτα μιας και ταξιδεύω αρκετά..Και φυσικά θα ήθελα να έχω την μανίσια τριπλέτα μιας και είναι αυτή που κατ'εμέ ταιριάζει και καλύτερα οπτικά κτλ κτλ πάνω στη μοτό..

Οπότε..

Παίρνω κάποιο από τα 2009 και αφήνω τον παράγοντα τύχη να μου παίξει ίσως μελλοντικά κάποιο παιχνίδι ??

Η'

Παίρνω κάποιο από τα άλλα 2 που είναι και με διπλούς εκκεντροφόρους κτλ κτλ και πιο καινούρια αλλά ψάχνω για τριπλέτα (που δεν πουλάει εύκολα κάποιος) ?

Τα λεφτά όπως βλέπετε είναι πάνω-κάτω τα ίδια..Με το (2) μοτό να παίζει στο 1000€ κάτω.. (σε αυτό γέρνω πιο πολύ με την έννοια ότι αν μου κάτσει βλάβη ESA ήδη έχω 1000€ κερδισμένα από την αγορά του σε σχέση με τα άλλα)..

Οι διαφορές στην κατανάλωση του 2εκκεντρ. με το παλιότερο δλδ με 1εκκεντρ. ποια είναι ? Εχουν κάποιες αλλες σημαντικές διαφορές ?

Εαν είσαστε σε αυτό το δίλλημα τί θα επιλέγατε ? Και εαν γίνετε σας παρακαλώ χαζοαιτιολογήστε το κιόλας μπας και βοηθήσετε !!!!

Σας ευχαριστώ και συγνώμη εαν σας κούρασα ή εαν σας έφερα και εσάς στο δίλλημα !!!

:ye02:

georgios
27-09-2013, 16:23
Καλησπέρα,

1) Είσαι για Adventure δαγκωτό; Αν όχι, σου έχω κάτι πολύ καλό από Θεσσαλονίκη: PM me...
2) Το 3βάλιτσο ΔΕΝ κάνει 1500 ευρώ! Βρίσκεις μεταχειρισμένα, σε άριστη κατάσταση και σε καλή τιμή.
3) Το συμπέρασμα που έβγαλα από τη θεωρητική αναζήτηση: η ESA χαλάει αν κάνεις εξυπνάδες, όπως φόρτιση ελατηρίου με τη γυναίκα πάνω (ή και εσύ πάνω εν κινήσει κλπ). Αν είσαι με το προδρέμ, λογικά ΔΕΝ θα σου βγάλει πρόβλημα
4) Προσπάθησε να δεις άλλα γενικότερα "σημάδια" που να μαρτυρούν καλή ή κακή χρήση.

Υ.Γ: Κοίτα να δεις που αυτός που έχει GS το λιγότερο διάστημα, είναι αυτός που έγραψε και πρώτος. Θα φταίει ο πυρετός...

georged
27-09-2013, 17:08
3) Το συμπέρασμα που έβγαλα από τη θεωρητική αναζήτηση: η ESA χαλάει αν κάνεις εξυπνάδες, όπως φόρτιση ελατηρίου με τη γυναίκα πάνω (ή και εσύ πάνω εν κινήσει κλπ). Αν είσαι με το προδρέμ, λογικά ΔΕΝ θα σου βγάλει πρόβλημα


Συνονόματε Γεώργιε! Αυτό με το ESA που αναφέρεις είναι άκυρο.
Εγώ να δεις με τι προδέρμ ήμουν. Αν είναι να σκάσει θα σκάσει (εμένα μου έσκασε στα 3 χρόνια ακριβώς).

Για να απαντήσω στο παλικάρι που είναι στην αναζήτηση:
Εγώ θα χτύπαγα το κίτρινο με τους διπλούς εκκεντροφόρους.
Γενικότερα, θα προτιμούσα μοντέλο απο '10 και μετά με τους διπλούς εκ.
Το γεγονός ότι πας μέσω αντιπροσώπου είναι καλό, είμαι σίγουρος ότι και τα 4 που αναφέρεις είναι ¨καθαρά¨ μηχανάκια.

Καλή αναζήτηση / αγορά και το κυριότερο: καλές βόλτες και ευχαρίστηση!

georgios
27-09-2013, 20:46
Άλλο ειναι "αν ειναι να σκάσει, θα σκάσει" με το οποίο συμφωνώ απόλυτα, και άλλο "οτιδήποτε δεν ειναι WP και παλαιότερο του 2010 σκάει". Προφανώς υπάρχει η τυχαία στατιστική βλάβη, αλλα ακόμα πιο προφανώς υπάρχει και η πληθώρα βλαβών που οφείλεται απο την λάθος χρήση ενός ηλεκτρονικού συστήματος. Ιδίως όταν αυτό ειναι πρωτοεμφανιζόμενο.

V.Stratos
28-09-2013, 02:01
Από όσο το εψαξα η πρώτη γενιά ESA ερχόταν από την Showa..Είχε αρκετά λάθη πάνω
της και σίγουρα σαν πρωτοεμφανιζόμενη σε εντούρο ας πούμε μηχανή..
Μετά ήρθε η WhitePower η οποία εξέλιξε λίγο τα πράγματα,την έκανε λίγο πιο compact,με καλύτερη απόκριση και σίγουρα πιο γερή..Αυτό φαίνεται από τις ανακλήσεις των Showa και τις βλάβες σε σχέση με τις καινουριες..

Εκτός από εκκεντροφόρους-ανάρτηση κτλ κτλ έχουν άλλες διαφορές ?
Στο θέμα κατανάλωση τί παίζει ?

Η μηχανή θα αγοραστεί καθαρά για ταξιδιωτικο σκοπό και θα με ξενέρωνε να με
αφήσει στα κρύα του λουτρού πχ. στο Μαρόκο από χαλασμένη ESA..!!! Για αυτό ψάχνω
κάτι που θα είναι αξιόπιστο αρκετά εως πάρα πολύ..Ο παράγοντας τύχη είναι πάντα εκεί..

Οπότε πάμε για το 2010/12 μοντέλο ή το 2011/3 ? Ωραία..Να ετοιμάσω μία 13ούμπα !!

:wo20:

georgios
28-09-2013, 08:50
Όχι! Είτε πάρε με τηλέφωνο μετά τις 11:00 είτε στείλε μου ΡΜ με το δικό σου...