PDA

View Full Version : Πίεση ελαστικών (στην άσφαλτο)...


NLS
29-07-2009, 23:23
Πρόσφατα τέθηκε "πλαγίως" το θέμα αλλά τελικά δεν το αγγίξαμε.

Είναι μεγάλο θέμα και οι απόψεις περί αυτού έχουν και... οπαδούς!

Υπάρχουν βέβαια και οι αδιάφοροι με το θέμα, αλλά αυτοί συνήθως οδηγούν τόσο κάτω από τα όρια της μηχανής (δεν λέω ότι πρέπει να είμαστε στην τσίτα συνεχώς) που δεν καταλαβαίνουν και τόση διαφορά. (!)

Στις μηχανές που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα έχω δει ΣΑΦΩΣ διαφορετική συμπεριφορά ακόμα και με ακόμα και με 4-5 διαφορετικά PSI. Αυτό δεν με έχει εμποδίσει να "πάρω" άτομο που νόμιζε ότι με είχε αλλά ο μόνος λόγος που με δυσκόλεψε ήταν ότι είχα σχεδόν μηδέν πίεση στο πίσω :P αλλά αυτό είναι θέμα άλλου thread. ;)

Λοιπόν ας πούμε για την 1200GS... ο κατασκευαστής (βλέπε "η μαμά") λέει αν θυμάμαι, 2.2 Atm (32 PSI) μπροστά, 2.5 Atm (36 PSI) πίσω...

Η Bridgestone (να πάρουμε την εταιρία που τυχαίνει να φοράω τώρα) λέει 2.5 (36) μπροστά, 2.9 (42) πίσω!

Η διαφορά του ενός από τον άλλο είναι μεγάλη! Ποιος έχει δίκιο;

Από τη μια έχουμε την εκάστοτε "μαμά" που μιλάει για το πως συμβουλεύει να έχεις τα λάστιχα σου με βάση το βάρος της μηχανής, ίσως τις ταχύτητες που υπολογίζει να έχεις ως μέσο όρο με βάση το χαρακτήρα και τις δυνατότητες της, αλλά ακόμα και πιθανά το είδος των αναρτήσεων ή και "απλά" μελέτες που έκανε.

Ο κατασκευαστής του λάστιχου όμως... ξέρει το λάστιχο του. Ξέρει πως ζεσταίνεται, σε ποια πίεση κρατάει το σχήμα που θέλει αυτός κλπ. και τελικά ξέρει ουσιαστικά σε ποιες μηχανές απευθύνεται (συνήθως δεν είναι παραπάνω από κάποια συγκεκριμένα λίγα μοντέλα) άρα δεν είναι ξένος και στο τι βάρος αναμένει να έχει επάνω στο λάστιχο κλπ.

Εγώ τείνω να εμπιστεύομαι τον κατασκευαστή του λάστιχου.

Ποια η άποψη σας για το θέμα;

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
30-07-2009, 00:08
Λοιπόν ας πούμε για την 1200GS... ο κατασκευαστής (βλέπε "η μαμά") λέει αν θυμάμαι, 2.2 Atm (32 PSI) μπροστά, 2.5 Atm (36 PSI) πίσω...

Η Bridgestone (να πάρουμε την εταιρία που τυχαίνει να φοράω τώρα) λέει 2.5 (36) μπροστά, 2.9 (42) πίσω!






Όπως είχα γράψει κ παλαιότερα,

δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" με τις "ακριβείς" πιέσεις ...;)

Και εξηγούμαι ...

α) Η διαφορά - στο μέσο όρο μεταξύ "μαμάς" μοτό κ εταιρίας ελαστικού - είναι 2 Psi ....

β) Η εταιρία ελαστικών, κατασκευάζει το ελαστικό για διάφορες μοτό,

που μπορεί να έχουν διαφορά βάρους 20, 30 κιλά κ προτείνει μια μέση πίεση ...

γ) Την ίδιου τύπου μοτό καβαλάει αναβάτης 70 κιλών κ αναβάτης 100,110,120,130 ......κιλών.....

δ) Επειδή μετράμε την πίεση στα λάστιχα άλλος πρωί πρωί που φεύγει για τη δουλειά του

κ άλλος το μεσημέρι που γυρίζει (πάντα με λίγα χιλιόμετρα από το σημείο που ξεκίνησε),

η εξωτερική θερμοκρασία συμβάλει σε πλασματική πίεση (μικροπράγματα βέβαια)

ε) Επειδή από βενζινάδικο σε βενζινάδικο,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική μέτρηση μοτό,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική ένδειξη μοτό κ με ψηφιακό όργανο χειρός,

δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....

στ) Επειδή, κ να έχουμε βάλει τη σωστή πίεση (34 psi - την "μέση" τιμή),

ανάλογα με την χρήση που θα κάνουμε την συγκεκριμένη μέρα,

(πρωί ή μεσημέρι ή βράδυ - γρήγορη ή "χαλαρή" βόλτα)

οι αυξομειώσεις θα είναι διαφορετικές .....

Γι' αυτό, το 34 με το 32

καθώς και το 34 με το 36, δεν "παίζουν" τόση μεγάλη σημασία ....

Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...;)



.

georgekostas
30-07-2009, 00:17
Eτσι ειναι Νικο...

VARAKO
30-07-2009, 00:28
Όπως είχα γράψει κ παλαιότερα,

δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" με τις "ακριβείς" πιέσεις ...;)

Και εξηγούμαι ...

α) Η διαφορά - στο μέσο όρο μεταξύ "μαμάς" μοτό κ εταιρίας ελαστικού - είναι 2 Psi ....

β) Η εταιρία ελαστικών, κατασκευάζει το ελαστικό για διάφορες μοτό,

που μπορεί να έχουν διαφορά βάρους 20, 30 κιλά κ προτείνει μια μέση πίεση ...

γ) Την ίδιου τύπου μοτό καβαλάει αναβάτης 70 κιλών κ αναβάτης 100,110,120,130 ......κιλών.....

δ) Επειδή μετράμε την πίεση στα λάστιχα άλλος πρωί πρωί που φεύγει για τη δουλειά του

κ άλλος το μεσημέρι που γυρίζει (πάντα με λίγα χιλιόμετρα από το σημείο που ξεκίνησε),

η εξωτερική θερμοκρασία συμβάλει σε πλασματική πίεση (μικροπράγματα βέβαια)

ε) Επειδή από βενζινάδικο σε βενζινάδικο,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική μέτρηση μοτό,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική ένδειξη μοτό κ με ψηφιακό όργανο χειρός,

δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....

στ) Επειδή, κ να έχουμε βάλει τη σωστή πίεση (34 psi - την "μέση" τιμή),

ανάλογα με την χρήση που θα κάνουμε την συγκεκριμένη μέρα,

(πρωί ή μεσημέρι ή βράδυ - γρήγορη ή "χαλαρή" βόλτα)

οι αυξομειώσεις θα είναι διαφορετικές .....

Γι' αυτό, το 34 με το 32

καθώς και το 34 με το 36, δεν "παίζουν" τόση μεγάλη σημασία ....

Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...;)



.


όταν μιλάει για ελαφρύτερους, γιά μάς λέει ....(Varaδες ):sm7::sm7::sm7:


Σε όλα τάλα, συμφωνώ απόλυτα να μην ψάχνουμε για ψύλους στάχυρα ...;)

EOD-K9
30-07-2009, 00:52
:sm8:


Και στου δυο σας για το θέμα και τις απαντήσεις

danaos
30-07-2009, 00:54
Εγω οτι γραφει τι manual....και ας μην ειμαι ΜΕΟΝΙ ευτυχως που ειναι αλλοι εδω μεσα......ΞΕΚΑΒΑΛΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΜΕΡΙΚΟΙ!!!!!!!!!!!!

NLS
30-07-2009, 01:03
ok guys ευχαριστώ για τις γνώμες (keep them coming)

δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα ακριβώς την απάντηση του Δαναού...

Bolero
30-07-2009, 01:09
δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....


Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...;)



.



αμα ισχύει το κάθε psi = 0.07 bar, μιλάμε για ψίλους στ' άχυρα που λέει και ο φίλος πιο πάνω ....;)

Alext
30-07-2009, 01:31
αφου ψαχνουμε ψυλους στα αχυρα τοτε μην ξανα ελεγξετε τον αερα στα λαστιχα

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
30-07-2009, 01:58
αφου ψαχνουμε ψυλους στα αχυρα τοτε μην ξανα ελεγξετε τον αερα στα λαστιχα



Αν κατάλαβα καλά το πνεύμα των παιδιών περί "ψύλων" ...

είναι για την δική μου παρατήρηση περί 2 psi ή 0,07 bar/psi .....;)

Δεν είπε κανένας να μην ελέγχουμε τακτικά την πίεση των ελαστικών μας ... :)




.

zitsos
30-07-2009, 03:08
Mια που μιλάμε για ψήλους , για να αποφήγουμε τις διαφορέςτων ενδείξεων απο βενζινάδικο σε βενζινάδικο καλό θα ειναι να εχουμε αγωράρει και ενα μετρικη ακριβίας αέρος , αγωράζουμε που αγοράζουμε χιλιες δυος π...ριες πιστευω οτι ειναι ενα αξεσουαρ που σου ειναι απαρέτητω! τωρα για τις ακριβης πιέσης θα συμφωνήσω οτι δυνουνε τα στανταρ τους και η ετερια του λαστιχου και η μαμα ετερια της μοτο, βαση τα στανταρ και τις ρηθμησεις που εχουν κανει αυτοι και σου πουλανε το πρωιον , οπως γραφει και το μανουαλ αν εχεις βαλήτσες δεν πρέπει να πας πανω απο 120 χλμ ετσι πιστευω κατι τέτειο παίζει και με τις ακριβες μετρισεις του αερα αναλόγος τα κιλα σου την μηχανη σου τις κερικες σινθικες την συνθικες του δρομου-πιστα ,χωμα,ασφαλτος-ετσι θα πρεπει να υπάρχει καποιος τροπος να τα υπολογησεις και αναλογα της σημπερηφωρα τις μοτο κανεις τις αναλογες μετρησοις και αλαγες!!!!;)

NLS
30-07-2009, 13:12
2 PSI είναι 0,13 bar/atm όχι 0,07

το θέμα είναι ότι 0,13 όταν στα bar μιλάμε με νούμερ 2,κάτι κλπ. δεν είναι τόσο λίγο

4 PSI είναι μια διαφορά που ξεπερνά αρκετά το 10% του συνόλου (όταν μιλάμε για 32 με 36)

απλά παρατηρώ για τις κλίμακες

δεν είπε κανείς να ζει με το μανόμετρο στο χέρι, αφήνουμε τη ζωή μας πάνω σε κάτι που είναι πάνω σε δυο λάστιχα και εδώ μιλάμε για αυτά τα δυο λάστιχα - αν είναι "λεπτομέρεια" για εσάς, εμένα είναι λίγο παραπάνω από λεπτομέρεια

(btw δεν κατάλαβα και το post του Δαναού)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
30-07-2009, 14:49
Παρά το πολυάσχολο της σημερινής μέρας,

θα τα ξαναγράψω ......




2 PSI είναι 0,13 bar/atm όχι 0,07

Δέν είπε κανένας 2 psi = 0.07 bar

αλλά ........... 1 psi = 0.07 bar



δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....

.
.
.
.καθώς και το 34 με το 36, δεν "παίζουν" τόση μεγάλη σημασία ....

Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

.
















4 PSI είναι μια διαφορά που ξεπερνά αρκετά το 10% του συνόλου (όταν μιλάμε για 32 με 36)

Δεν γράφτηκε πουθενά 4 psi διαφορά είναι αμελητέα !!!!!!

Αλοίμονο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είπαμε 2 psi (34-32 ή 34-36) 34 = η μέση τιμή


α) Η διαφορά - στο μέσο όρο μεταξύ "μαμάς" μοτό κ εταιρίας ελαστικού - είναι 2 Psi ....

.












δεν είπε κανείς να ζει με το μανόμετρο στο χέρι,


.... αυτό ακριβώς έγραψα ....

Όπως είχα γράψει κ παλαιότερα,

δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" με τις "ακριβείς" πιέσεις ...

.
.
.
.
.
.
Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...
.





..

NLS
30-07-2009, 15:22
οκ πάσο :)

vp_68
30-07-2009, 15:28
Εγώ πιστεύω οτι ακολουθούμε αυτο που γράφει το manual. Πιστεύω οτι κάτι ξέρουν.

ENtouristas
06-08-2009, 18:49
GIA XARA SE OLOUS , TIS IDIES ANISIXIES EXO KAI EGO , ASFALTO KAI XOMA , KAI EXO KATALIKSEI GIRO STA ORIA POU ORIZEI O KATASKEBASTEIS TOY ELASTIKOU KA8OS KSEREI PRAGMATA OPOS SIN8ESH GOMAS ,SKELETOS ELASTIKOU KLP, BRADAKI ,SOUNIO ,ME MANOMETRO THS MISELEN KAI KA8ARO MIALO TO MELETAO , PROS8AFERO PSI KAI TO DOKIMAZO MEXRI NA EXO AFTO POU 8ELW KA8OTI IME KAI 66 KILA KAI DEN DOULEBEI TO IDIO ME TA 85 POU INE OMESOS OROS TOY AN8ROPINOU PARAGONTA, KALO 8A HTAN NA EXOUME ENA ATOMIKO MANOMETRO GIA TA ELASTIKA MAS ,KAI OXI AFTA TON BENZINADIKON " 4 KAI 6 PSI + " DEN XRIAZETE NA ISE O ROSI GIA NA TA KITAS AFTA,

riko46
06-08-2009, 19:05
Αγαπητέ φίλε Νίκο καλώς ήρθες ,σε παρακαλώ αν θες γράφε ελληνικά .............:cool:

syan
06-08-2009, 23:41
Αγαπητέ φίλε Νίκο καλώς ήρθες ,σε παρακαλώ αν θες γράφε ελληνικά .............:cool:
Νίκο παράκληση για Ελληνικά για να μπορούν να σε παρακολουθούν όλοι και αν θέλεις πέρασε απο τα νέα μέλη για τα καλωσορίσματα!

ΙoannisPanagiotidis
07-08-2009, 00:35
....παιδες το θεμα δεν ειναι αν θα βαλεις 2,7 ή 2,9 η συμπεριφορα ειναι πανω κατω η ιδια για "επίγειους" οδηγους σαν και μας... αλλα οταν το λαστιχο ή βαλβιδα επιτρεψει να χασει τοση πιεση που χωρις να το ξερεις να κινήσε γρηγορα εχοντας 1,5 ή τελος παντων πολυ μικροτερη πιεση απ την προβλεπομενη!..μου χει συμβει το περιστατικο και μαλιστα μεσα σε λιγοτερο απο 3 εβδομαδες που το τσεκαρα !...ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι χανει το λαστιχο αερα ενω εχω ζαντα αλουμινιου και μιλαμε για ποιοτικη μοτοσυκλετα ..αλλα αυτο συμβαινει!....εχει να κανει με τη βαλβιδα ?...με τις θερμοκρασιες?...με την ακινησια ?...φευγει αερας μεσα απ το λαστιχο?...δεν ξερω !


...αλλα εγω σχεδον καθε Κυριακη με το που φουλαρω ...βενζινη τσεκαρω και τον αερα περιμενοντας τους αλλους για να μαι σιγουρος !...στατιστικα δεν μορω να βγαλω ... δεν εχω βρει κανόνα ακομα ....αλλοτε με παει ενα μηνα χωρις να χασει "ανασα"..και αλλες φορες απο τη προηγουμενη εβδομαδα χανει και 3 psi!...

...τι να πω!:Απορία:

..........τωρα οσο αναφορα το θεμα ποιες προδιαγραφες ακολουθω κατασκευαστης του λαστιχου ή της μοτοσυκλετας ...βγαζω ενα μεσο ορο και κλάιν-μάιν!...;)

vasmar
07-08-2009, 12:11
Όπως είχα γράψει κ παλαιότερα,

δεν πρέπει να "τρελαινόμαστε" με τις "ακριβείς" πιέσεις ...;)

Και εξηγούμαι ...

α) Η διαφορά - στο μέσο όρο μεταξύ "μαμάς" μοτό κ εταιρίας ελαστικού - είναι 2 Psi ....

β) Η εταιρία ελαστικών, κατασκευάζει το ελαστικό για διάφορες μοτό,

που μπορεί να έχουν διαφορά βάρους 20, 30 κιλά κ προτείνει μια μέση πίεση ...

γ) Την ίδιου τύπου μοτό καβαλάει αναβάτης 70 κιλών κ αναβάτης 100,110,120,130 ......κιλών.....

δ) Επειδή μετράμε την πίεση στα λάστιχα άλλος πρωί πρωί που φεύγει για τη δουλειά του

κ άλλος το μεσημέρι που γυρίζει (πάντα με λίγα χιλιόμετρα από το σημείο που ξεκίνησε),

η εξωτερική θερμοκρασία συμβάλει σε πλασματική πίεση (μικροπράγματα βέβαια)

ε) Επειδή από βενζινάδικο σε βενζινάδικο,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική μέτρηση μοτό,

από βενζινάδικο σε ηλεκτρονική ένδειξη μοτό κ με ψηφιακό όργανο χειρός,

δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ακρίβεια σε βαθμό 1 psi ή 0,07 bar.....

στ) Επειδή, κ να έχουμε βάλει τη σωστή πίεση (34 psi - την "μέση" τιμή),

ανάλογα με την χρήση που θα κάνουμε την συγκεκριμένη μέρα,

(πρωί ή μεσημέρι ή βράδυ - γρήγορη ή "χαλαρή" βόλτα)

οι αυξομειώσεις θα είναι διαφορετικές .....

Γι' αυτό, το 34 με το 32

καθώς και το 34 με το 36, δεν "παίζουν" τόση μεγάλη σημασία ....

Μιλάμε για 0,14 bar ...τιμή δηλαδή,

που πολύ δύσκολα την "πιάνει" σε ακρίβεια το όργανο του βενζινάδικου ...;)



.

....παιδες το θεμα δεν ειναι αν θα βαλεις 2,7 ή 2,9 η συμπεριφορα ειναι πανω κατω η ιδια για "επίγειους" οδηγους σαν και μας... αλλα οταν το λαστιχο ή βαλβιδα επιτρεψει να χασει τοση πιεση που χωρις να το ξερεις να κινήσε γρηγορα εχοντας 1,5 ή τελος παντων πολυ μικροτερη πιεση απ την προβλεπομενη!..μου χει συμβει το περιστατικο και μαλιστα μεσα σε λιγοτερο απο 3 εβδομαδες που το τσεκαρα !...ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι χανει το λαστιχο αερα ενω εχω ζαντα αλουμινιου και μιλαμε για ποιοτικη μοτοσυκλετα ..αλλα αυτο συμβαινει!....εχει να κανει με τη βαλβιδα ?...με τις θερμοκρασιες?...με την ακινησια ?...φευγει αερας μεσα απ το λαστιχο?...δεν ξερω !


...αλλα εγω σχεδον καθε Κυριακη με το που φουλαρω ...βενζινη τσεκαρω και τον αερα περιμενοντας τους αλλους για να μαι σιγουρος !...στατιστικα δεν μορω να βγαλω ... δεν εχω βρει κανόνα ακομα ....αλλοτε με παει ενα μηνα χωρις να χασει "ανασα"..και αλλες φορες απο τη προηγουμενη εβδομαδα χανει και 3 psi!...

...τι να πω!:Απορία:

..........τωρα οσο αναφορα το θεμα ποιες προδιαγραφες ακολουθω κατασκευαστης του λαστιχου ή της μοτοσυκλετας ...βγαζω ενα μεσο ορο και κλάιν-μάιν!...;)




συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω.τα είπανε ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sm8:

Arkas
11-08-2009, 11:47
συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω.τα είπανε ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sm8:
:sm8::sm8::sm8:

Jego
12-08-2009, 11:53
Εγώ έχω ένα μικρο ηλεκτρονικό στα εργαλεία μου και όποτε το θυμηθώ κανω ενα τσεκ.Νομίζω οτι 2.7 με το 2.6 είναι μικροδιαφορά χωρίς να μας ανυσηχεί.

Arkas
13-08-2009, 10:15
Εγώ έχω ένα μικρο ηλεκτρονικό στα εργαλεία μου και όποτε το θυμηθώ κανω ενα τσεκ.Νομίζω οτι 2.7 με το 2.6 είναι μικροδιαφορά χωρίς να μας ανυσηχεί.
Πολύ σωστός!
Αν θέλεις φίλε Ιάκωβε, πέρνα και από τα νέα μέλη να σε καλωσορίσουμε!;)

kostaspro
17-08-2009, 00:28
Εγώ έχω ένα μικρο ηλεκτρονικό στα εργαλεία μου και όποτε το θυμηθώ κανω ενα τσεκ.Νομίζω οτι 2.7 με το 2.6 είναι μικροδιαφορά χωρίς να μας ανυσηχεί.


και γω το ιδιο μπιχλιμπιδι χρησημοποιω απο παλια που ειχα μια kle500:cool:

daflos
03-09-2009, 02:17
εγώ μέσα στην πόλη κατεβάζω λίγο πίεση για να ζεστένονται τα λάστιχα λίγο γρηγορότερα .....:hmmm:

Arkas
03-09-2009, 14:16
εγώ μέσα στην πόλη κατεβάζω λίγο πίεση για να ζεστένονται τα λάστιχα λίγο γρηγορότερα .....:hmmm:
Και μετά από λίγο που ζεσταίνονται τί γίνεται;:Απορία:

predator1200
03-09-2009, 16:40
Ρε παιδιά, ξαφνικά το RDC μου έδειξε ένδειξη πίσω 1,8 και αναβοσβήνανε τα πάντα.
Σταματάω λοιπόν σε βενζινάδικο και σύμφωνα με την αντλία το πήγα στα 2,8 bar.
Ανεβαίνω πάνω και το RDC δείχνει 2,1!!!
Αν θυμάμαι καλά στο manual έγραφε ότι η ένδειξη του RDC είναι ανηγμένη στους 20 βαθμούς κελσίου, αλλά τέτοια διαφορά δε δικαιολογείται ακόμα και να τα είχα βάλει στο φούρνο.
Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κανέναν; Έχετε συγκρίνει την ένδειξη του RDC με την πραγματική; Νομίζω ότι το δικό μου τα επαιξε...

georgekostas
03-09-2009, 16:49
Σημερα που εβαλα αερα συμφωνουσαν απολυτα!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
03-09-2009, 20:35
Ρε παιδιά, ξαφνικά το RDC μου έδειξε ένδειξη πίσω 1,8 και αναβοσβήνανε τα πάντα.
Σταματάω λοιπόν σε βενζινάδικο και σύμφωνα με την αντλία το πήγα στα 2,8 bar.
Ανεβαίνω πάνω και το RDC δείχνει 2,1!!!
Αν θυμάμαι καλά στο manual έγραφε ότι η ένδειξη του RDC είναι ανηγμένη στους 20 βαθμούς κελσίου, αλλά τέτοια διαφορά δε δικαιολογείται ακόμα και να τα είχα βάλει στο φούρνο.
Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κανέναν; Έχετε συγκρίνει την ένδειξη του RDC με την πραγματική; Νομίζω ότι το δικό μου τα επαιξε...





Μετά από λίγη ώρα, δεν "έστρωσε" ;;;;




Αν όχι,

πήγες και σε άλλο βενζινάδικο,

να τσεκάρεις αν όντως το πιεσόμετρο του προηγουμένου,

δείχνει σωστά ;;;;


.

predator1200
04-09-2009, 23:36
Μετά από λίγη ώρα, δεν "έστρωσε" ;;;;




Αν όχι,

πήγες και σε άλλο βενζινάδικο,

να τσεκάρεις αν όντως το πιεσόμετρο του προηγουμένου,

δείχνει σωστά ;;;;


.

Τελικά εξιχνιάστηκε το μυστήριο!

Το κακόμοιρο το RDC έλεγε την αλήθεια και σήμερα χαρηκα που το επέλεξα τότε μαζί με όλα τα υπόλοιπα αξεσουάρ!

Δυστυχώς μετά την πίσω ένδειξη 1,3 (!) η οποία επαληθέυτηκε από πιεσόμετρο, ανακάλυψα μια πολύ καλά καρφωμένη βίδα πάνω στο 1 μηνός anakee2 λαστιχάκι μου!

Πάω αύριο σε έναν βουλκανιζατερά στην Αμφιθέας για εσωτερικό μπάλωμα, το είχα κάνει και στο vstrom που είχα παλιότερα και δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.

syan
05-09-2009, 08:27
Τελικά εξιχνιάστηκε το μυστήριο!


Τουλάχιστον εξιχνιάστηκε το μυστήριο...

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
05-09-2009, 10:03
Τελικά εξιχνιάστηκε το μυστήριο!

Το κακόμοιρο το RDC έλεγε την αλήθεια και σήμερα χαρηκα που το επέλεξα τότε μαζί με όλα τα υπόλοιπα αξεσουάρ!

Δυστυχώς μετά την πίσω ένδειξη 1,3 (!) η οποία επαληθέυτηκε από πιεσόμετρο, ανακάλυψα μια πολύ καλά καρφωμένη βίδα πάνω στο 1 μηνός anakee2 λαστιχάκι μου!

Πάω αύριο σε έναν βουλκανιζατερά στην Αμφιθέας για εσωτερικό μπάλωμα, το είχα κάνει και στο vstrom που είχα παλιότερα και δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.



Το κατάστημα που αναφέρεις,

έχει μετακομίσει, 500 μέτρα πιο πριν, δεξιά !!!!




.

Arkas
05-09-2009, 10:55
Τελικά εξιχνιάστηκε το μυστήριο!

Το κακόμοιρο το RDC έλεγε την αλήθεια και σήμερα χαρηκα που το επέλεξα τότε μαζί με όλα τα υπόλοιπα αξεσουάρ!

Δυστυχώς μετά την πίσω ένδειξη 1,3 (!) η οποία επαληθέυτηκε από πιεσόμετρο, ανακάλυψα μια πολύ καλά καρφωμένη βίδα πάνω στο 1 μηνός anakee2 λαστιχάκι μου!

Πάω αύριο σε έναν βουλκανιζατερά στην Αμφιθέας για εσωτερικό μπάλωμα, το είχα κάνει και στο vstrom που είχα παλιότερα και δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.
:sm8:

predator1200
05-09-2009, 12:40
Το κατάστημα που αναφέρεις,

έχει μετακομίσει, 500 μέτρα πιο πριν, δεξιά !!!!




.

I know....αυτό έπρεπε να μου το πεις πέρσι με το vstrom μου το έψαχνα πάνω κάτω σαν καθυστερημένος!!!:):):)

Thanks!