PDA

View Full Version : Πλευρικοι Ανεμοι


mjtir
30-07-2009, 12:35
Μικρου μηκους εξορμιση σε κυκλαδιτικο νησι αναβιωσε τον χρονιο εφιαλτη μου.

Με ανεμους 7-8 μποφορ σταθερα με ριπες απροβλεπτες ,δρομοι στενοι και με πολλα στροφιλικια , ηξερα οτι θα δυσκολευομουνα.

Πρωτο καλοκαιρι με το θηριο , δικαβαλος και με τις πλαινες (αδειες ) δεν θελησα να περορισω τις μετακινησεις μου παρα τον φοβο μου.

Η πτωση ηταν αναιμακτη για μενα και την συντροφο μου και με μικρα γδαρσιματα σε βαλιτσα και καγκελα.

Ευτυχως προλαβα να σταματησω το θηριο οταν σε δεξια διασταυρωση δεχτηκα απιστευτη ριπη απο τα αριστερα τετοια που παρολο που εγειρα την μηχανη απο την πλευρα που φυσαγε οσο μπορουσα, και παλεψα για καμια δεκαρα δευτερολεπτα η μηχανη σαν πουπουλο κατελειξε να πλαγιασει δεξια .

Για να σηκωθει χρειστηκε να εφαρμοσω το κολπο της ανηψωσης με την πλατη και με τη βοηθεια αλλων δυο περαστικων να την μεταφερω στην ακρη του δρομου και με φορα παραλληλη του ανεμου.

Μετα (αφου ηρεμησα) θυμηθηκα καποιο test του Νικου του Σπανου στο μαθημα που ειχα κανει για την θεση του τιμονιου οτα ασκειται δυναμη απο την μια πλευρα της μηχανης που αν το ειχα εφαρμοσει ισως να μην ειχα την πτωση.

Την βοηθεια σας τωρα .

Που πρεπει να βλεπει η μπροστινη ροδα (αρα και το τιμονι) οταν ας πουμε εφαρμοζεται δυναμη απο αριστερα ?

Επισεις απο δικια σας εμπειρια , σε αυτες τις περιπτωσεις τι κανετε ?

Για να δουμε ποιοι δεν εχουν φυγει ακομα για διακοπες :D:D:D

Arkas
30-07-2009, 12:54
Στην Τήνο ήσουν Γιάννη;

mjtir
30-07-2009, 13:04
Το gsforum παει παντου....:D:D

Ναι Δημητρη εκει ημουν . Να υποθεσω οτι ησουν το δευτερο θηριο πανω στο νησι που συναντησα ?

Arkas
30-07-2009, 13:17
Το gsforum παει παντου....:D:D

Ναι Δημητρη εκει ημουν . Να υποθεσω οτι ησουν το δευτερο θηριο πανω στο νησι που συναντησα ?
Γιάννη μου, αν ήμουν εγώ σίγουρα θα σου μιλούσα.
Απλώς θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια, ήμουν στην Τήνο με το Runnerάκι και σε ένα οροπέδιο, δεν θυμάμαι το όνομά του, όπου στην κορυφή είχε ανεμογεννήτριες, είχα βάλει τη γυναίκα μου να κρατάει το μηχανάκι στο κεντρικό stand, μην το πάρει ο αέρας, προκειμένου να βγάλω κάποιες φωτό.
Τελικά, δεν το γλυτώσαμε, το έριξε κάτω ο αέρας.
Βέβαια, να πω ότι μια εβδομάδα μας "ξεφτύλισε" ο αέρας. Την τελευταία ημέρα πριν φύγουμε σταμάτησε αλλά έκανε τόσο φρικτή ζέστη που παρακαλάγαμε να ξαναρχίσει!!!!

wolferin
30-07-2009, 13:18
Φιλε κ γειτονα Γιαννη εαν ειχες κανει αυτο που ειχε πει ο Σπανος δηλ.
απ οπου σε φυσαει πιεζεις κ οχι αντιθετα (κατι σαν το γυροσκοπικο) ισως και να την ειχες γλυτωσει την πτωση.
Εγω που το εχω εφαρμοσει με εχει βοηθησει πολυ

Υ.Γ δεν στριβεις τιμονι η ροδα καθολου ,ακολουθεις την πορεια σου και δεν κοβεις ταχυτητα.

Ionlab
30-07-2009, 13:27
Και ταυτόχρονα γκαζώνεις ελαφρά για να σταθεροποιηθεί η μοτοσυκλέτα.

mjtir
30-07-2009, 13:29
Γιάννη μου, αν ήμουν εγώ σίγουρα θα σου μιλούσα.
Απλώς θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια, ήμουν στην Τήνο με το Runnerάκι και σε ένα οροπέδιο, δεν θυμάμαι το όνομά του, όπου στην κορυφή είχε ανεμογεννήτριες, είχα βάλει τη γυναίκα μου να κρατάει το μηχανάκι στο κεντρικό stand, μην το πάρει ο αέρας, προκειμένου να βγάλω κάποιες φωτό.
Τελικά, δεν το γλυτώσαμε, το έριξε κάτω ο αέρας.
Βέβαια, να πω ότι μια εβδομάδα μας "ξεφτύλισε" ο αέρας. Την τελευταία ημέρα πριν φύγουμε σταμάτησε αλλά έκανε τόσο φρικτή ζέστη που παρακαλάγαμε να ξαναρχίσει!!!!


Αλλο ενα δυσκολο σημειο Δημητρη που πρεπει να περαστει με ταχυτητα (δεν τολμησα να σταματησω).

Δυστυχως σε εμενα ετυχε στην διασταυρωση του ορμου Ιστερνιων μετα την αναβαση και λιγο πριν βγω στον δρομο για την Χωρα. Μιλαμε για υψομετρο 350+ , με δρομο πλατους 4 μετρα και γκρεμο αστα να πανε .

Τελος καλο ολα καλα ...

mjtir
30-07-2009, 13:31
Φιλε κ γειτονα Γιαννη εαν ειχες κανει αυτο που ειχε πει ο Σπανος δηλ.
απ οπου σε φυσαει πιεζεις κ οχι αντιθετα (κατι σαν το γυροσκοπικο) ισως και να την ειχες γλυτωσει την πτωση.
Εγω που το εχω εφαρμοσει με εχει βοηθησει πολυ

Υ.Γ δεν στριβεις τιμονι η ροδα καθολου ,ακολουθεις την πορεια σου και δεν κοβεις ταχυτητα.

Παναγιωτη μου σαν να εχεις δικιο .
Δυστυχως κολλησε το μυαλο . Δεν περιμενα με τιποτα οτι θα μπορουσε το θηριο με τοσο βαρος να λυγισει.

wolferin
30-07-2009, 13:38
Παναγιωτη μου σαν να εχεις δικιο .
Δυστυχως κολλησε το μυαλο . Δεν περιμενα με τιποτα οτι θα μπορουσε το θηριο με τοσο βαρος να λυγισει.
εδω εχω δει λεωφορεια να αλλαζουν λωριδα,
τουλαχιστον Γιαννη την επομενη φορα που θα βρεις αερα θα εισαι "ψυλιασμενος"

aeriko
30-07-2009, 14:14
Σφιχτά οι μηροί στη μηχανή και πατάμε γκάζι. Από το μάθημα του Σπανού

gsmaniac
30-07-2009, 15:36
Στο συγκεκριμενο νησι ΟΡΤΣΑΡΕΙΣ οσο μπορεις στον καιρο,μουδαρεις οσο μπορεις την ΤΖΕΝΟΑ και σταυροκοπιεσαι στην ΧΑΡΗ της:sm7::sm7::sm7:sorry,μπερδευτηκα με την ιστιοπλοια...........................................

vp_68
30-07-2009, 16:21
Για καλό και για κακό την άλλη φορά φόρα και κανένα αλεξίπτωτο λόγω γκρεμού..!!:sm7::sm7:

gemara
30-07-2009, 17:14
Όσο μειώνεις ταχύτητα, χάνεις το γυροσκοπικό φαινόμενο των τροχών που σε σταθεροποιούν και η μηχανή δεν κρατιέται όρθια μόνη της, άρα θες μεγάλη μυική δύναμη και ακαριαία ανακλαστικά για να την κρατήσεις... (270kgr + 2 επιβαίνοντες = 400-450kgr?, πόσο να αντέξουν τα χέρια και τα πόδια σου;;;) )

Εξ' εμπειρίας και από άλλους τομείς, σου λέω ότι ο φόβος δεν ξεπερνιέται και η μηχανή δε μαθαίνεται με το να πιέζεις τα όρια σου, αλλά καθιστός στον καναπέ σου, στο γραφείο σου ή σε κάποια αίθουσα διδιασκαλίας, διαβάζοντας και ακούγοντας. Εμένα μου πήρε πολλάάά χρόνια για να το χωνέψω αυτό! :o


Είναι προς τιμή σου βέβαια που κοινοποιείς το περιστατικό και δίνεις την ευκαιρία και σε πολλούς άλλους να μάθουν.:)

http://www.youtube.com/watch?v=pF_SUvPAOSs

mjtir
30-07-2009, 17:42
Ευχαριστω τους φιλους τοσο για τις ευθυμες οσο και για τις κατατοπιστικες απαντησεις τους.

Και καθε παθημα γινεται μαθημα.

Καλα μας χιλιομετρα...:)

S.T
30-07-2009, 17:46
Αλλο ενα δυσκολο σημειο Δημητρη που πρεπει να περαστει με ταχυτητα (δεν τολμησα να σταματησω).

Δυστυχως σε εμενα ετυχε στην διασταυρωση του ορμου Ιστερνιων μετα την αναβαση και λιγο πριν βγω στον δρομο για την Χωρα. Μιλαμε για υψομετρο 350+ , με δρομο πλατους 4 μετρα και γκρεμο αστα να πανε .

Τελος καλο ολα καλα ...
Εχει μια πόρτα από peugeot 206 εκεί παρά δίπλα λόγω αέρα:yz.Την άφησα πέρσι μήπως ήταν ακόμη εκεί:D?

Kwstas_kef
22-08-2009, 14:41
Ειπα να μην ανοιξω καινουργιο ποστ μιας που υπαρχει ηδη το φαινομενο του αερα αλλα θελω καποιες διευκρινισεις και σε εθνικη οδο τι κανουμε με τον στρατηγο ανεμο οπως ειχε πει και ενας υπουργος καποτε...

Ερχομενος πριν 3 μερες απο Κεφαλονια και στο υψος της Μαγουλας οπου ειχε ηδη φωτια ο αερας ηταν τρομακτικα δυνατος οσες μηχανες συναντησα ειχαν σταματησει με αλαρμ στα δεξια και πηγαιναν με 40 αλλες βεβαια συνεχιζαν κανονικα με 120-130...

Εγω προσωπικα δικαβαλος,τριβαλιτσος και κουρασμενος ψιλοχεστηκα γιατι ειδα οτι το μηχανακη δεν αντιδρουσε σε τιποτα παρα μονο στον αερα και με μια λαθος κινηση με αλλαζε λωριδα και πηγαινα απευθειας στα διερχομενα αμαξια που ερχοταν απο πισω μου.

Ειπα να αντισταθω και να ανοιξω ταχυτητα μηπως και σταθεροπιοιθει αλλα ματαια ηταν πιο λιγος ο χρονος αντιδρασεις...
Ελαττωσα ταχυτητα και μπορουσα να κοντρολαρο την μηχανη αλλα κινδυνευα απο τα αμαξια γιατι αλλαζα κατευθηνση χωρις να το παρω χαμπαρι...

Σκατα και τα δυο δηλαδη.....:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

Οταν εννοω κοντρολαρο εννοω να την κρατησω ορθια και να μην πεσω...

Μου εσπρωχνε την μπροστινη ροδα λες και ηταν χαρτι...

Τελικα τι ειναι το σωστο να κανεις σε τετοια ποσοτητα αερα σε εθνικη οδο?
Μηπως κα κανεις δεξια και να σταματησεις?
Να εχεις σταθερα χιλιομετρα?
Να ελλατωσεις χιλιομετρα?

Θοηθεια για την επομενη φορα....;);););)

Arkas
22-08-2009, 15:26
Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!;)

Kwstas_kef
22-08-2009, 15:33
Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!;)
:sm8::sm8:
thanks.....

Major_Goose
22-08-2009, 16:09
Εγώ πάντως μετά απο 15 χρόνια σε Κυκλαδονήσι, η λύση που χω βρεί ειδικά σε μεγάλες ευθείες όταν με χτυπαει δυνατός πλευρικός μιλάμε για 8 Β και πάνω, είναι σταθερό γκάζι, γραμμή χωρίς τιμονιές και διάφορα, σταθερά ούτε πολυ γρήγορα ούτε πολύ αργά και προσοχή στις στροφές με μεγάλη κλίση ειδικά όταν αυτή είναι στην κόντρα με τον αέρα .

Παλιότερα με ενα TENERE 600 στην Αθηνών Κορίνθου, ξημερώματα , είχα μια τρομερά άσχημη εμπειρία απο ριπή πλάγιου ανέμου , εντελώς ξαφνική που με μετατόπισε 2 λωρίδες πάνω στο οδόστρωμα, ακούμπησα στον πίσω προφυλακτήρα ενός αγροτικού και δεν έπεσα - σκοτώθηκα μόνο απο τύχη... Κατέβηκα έκανα μισό πακέτο GITANES και μετά συνέχισα ...... απαπαπαπαπαπαπα:hmmm::hmmm:

aeriko
23-08-2009, 13:05
Σήμερα σε πρωινή βόλτα προς Βάρκιζα οι ριπές του αέρα ήταν άπαιχτες. Στις στροφές από Λίμνη Βουλιαγμένης προς Βάρκιζα άρχισε η μηχανή να ψαρεύει κυρίως το πίσω μέρος και πανω στις στροφές. Στην αρχή νόμιζα ότι είχε κλατάρει το λάστιχο, σταμάτησα έλεγξα αλλά όλα ήταν ok. Μετά συνειδητοποίησα ότι ήταν ο αέρας που με πήγαινε δεξιά αριστερά.

georgekostas
23-08-2009, 13:49
Οποιος θελει να κανει πρακτικη στους πλαγιους ανεμους ας περασει
απο Εγνατια οδο στο υψος της Ξανθης.Μιλαμε για πολυ αερα ολο
σχεδον το χρονο.Εχουν μπει και προειδοποιητηκες ταμπελες κατα
μηκος του δρομου για τους διερχομενους οδηγους.Με μηχανη θελει
προσοχη και ελαττωση ταχυτητας!

syan
23-08-2009, 16:23
Οποιος θελει να κανει πρακτικη στους πλαγιους ανεμους ας περασει
απο Εγνατια οδο στο υψος της Ξανθης.Μιλαμε για πολυ αερα ολο
σχεδον το χρονο.Εχουν μπει και προειδοποιητηκες ταμπελες κατα
μηκος του δρομου για τους διερχομενους οδηγους.Με μηχανη θελει
προσοχη και ελαττωση ταχυτητας!
:confused::confused::confused:

riko46
23-08-2009, 19:23
Τελικά οι πλευρικοί άνεμοι δεν είναι κάτι το όποιο το περιμένεις,
είναι εντελώς ξαφνικοί και αρκετά επικίνδυνοι,
το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι σταθερή ταχύτητα , και όσο γίνεται ψυχραιμία, κράτημα της μοτοσυκλέτας.

...............:cool:

skippybi
23-08-2009, 19:38
μεγάλη προσοχή λοιπόν και πάντα έτοιμος για όλα...;)

Gazi
24-08-2009, 14:16
Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!;)
:sm8::sm8::sm8:

γιαγια αρκουδα
25-08-2009, 12:18
κατα τον θαναση χουντρα απο τα μαθηματα ασφαλουσ οδηγηση. κηνουμααστε με χαμιλη ταχητητα και εχουμε το τιμονι χαλαρο. στην ριπι του αερα η μοτοσικλετα θα αλαξη κατευθηνση στιγμιεα και θα επανερθη στην αρχηκη τησ πορεια . καθε επεμβαση στο τιμονη εχει σαν αποτελεσμα την εκτροπι της μοτοσικλετας απο την πορεια τησ.
δοκιμεσ δικεσ μου.
με το zzr και με την κατερινα και τριβαλιτσο με πλαγιους ανεμους στο υψοσ τησ ευθειας των θηβων με 160 στο κοντερ.
η μοτοσικελτα επεζε κατο απο τα ποδια μου σαν τρελη αλλα δεν εχασε ουτε μια στιγμη την πορεια της.
δοκιμασα και με 50- 60 χιλομετρα μια αλλη φορα που ειχα αλλη μοτοσικλετα μαζι μου και αυτοσ φοβοτανε.
με χαλαρα τα χερια η μοτο επεζε απο κατο απο τα ποδια μας αλλα δεν αλλαζε πορεια του ελεγα να αφυση το τιμονι και του εδιχνα το τι γυνοταν οταν το εσφυγγε με τα χερια του που πιγενα βαρκα γυαλο και κυνδυνευα να πεσω, αποτελεσμα και ο φιλοσ σιγα σιγα να χαλαροση και να αφηση το τιμονι ελευθερο και με ταχητητα 50-60 χιλιομετρα να κανει μια διαδρομη αρκετα πιο ξεκουραστη και να εσθανετε πιο ασφαλεισ μετα απο λιγο.
οποτε ψιφιζω δαγκοτο χαλαρα χερια...
τοσα χρωνια αυτο κανω και ταξιδευο με ασφαλεια και ξεκουραστος και ασε την μοτο να χωρευει σταμικο κατο απο τα ποδια μου. απλα να εχετε ταχητητα που νε εχει ροπι σε περιπτοση που χριαστη και οχι 6 στο σασμαν και να πιγενετε με οσα χιλιομετρα σας κανει η μοτοσικλετα να εσθανεσται ασφαλεις .
αλωστε το τιμονι ειναι στην μοτοσικλετα για τους κατωθη λογους.
1) για να δινουμε εντολη στην μοτοσικλετα το ποτε θα στριψει.
2) για να εχει τα χειριστιρια κοντα στα χερια μας.
3) για να εχουμε τα χερια μας κοντα στα χιριστιρια

γιατι ΔΕΝ ειναι το τιμονη.
1) ΔΕΝ ειναι για να στιριζομαστε η να κρεμομαστε απο αυτο, αν θελουμε να κημιθουμε παμε στο κρεβατι μας.
2) ΔΕΝ ειναι η μοτοσικλετα ταυρος για να τον πιασουμε απο τα κερατα (τιμονι)

θα θελατε να ξαναβρεθουμε να σας πω αυτα που εμαθα στο css?
εντωμεταξη οποιος θελει μπορω να βρω καποια βιβλιαρακια που μιραζαν στην αττικη οδο που ειχε κανει σε συνεργασια με τον θαναση χουντρα στο θεμα << ασφαλεισ οδηγηση μεσα στην πολη>>. οποιοσ θελει ας μου στηλη μινημα να δω ποσα χριαζωνται να παω να μου δοσουν.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
25-08-2009, 12:26
κατα τον θαναση χουντρα απο τα μαθηματα ασφαλουσ οδηγηση. κηνουμααστε με χαμιλη ταχητητα και εχουμε το τιμονι χαλαρο. στην ριπι του αερα η μοτοσικλετα θα αλαξη κατευθηνση στιγμιεα και θα επανερθη στην αρχηκη τησ πορεια . καθε επεμβαση στο τιμονη εχει σαν αποτελεσμα την εκτροπι της μοτοσικλετας απο την πορεια τησ.
δοκιμεσ δικεσ μου.
με το zzr και με την κατερινα και τριβαλιτσο με πλαγιους ανεμους στο υψοσ τησ ευθειας των θηβων με 160 στο κοντερ.
η μοτοσικελτα επεζε κατο απο τα ποδια μου σαν τρελη αλλα δεν εχασε ουτε μια στιγμη την πορεια της.
δοκιμασα και με 50- 60 χιλομετρα μια αλλη φορα που ειχα αλλη μοτοσικλετα μαζι μου και αυτοσ φοβοτανε.
με χαλαρα τα χερια η μοτο επεζε απο κατο απο τα ποδια μας αλλα δεν αλλαζε πορεια του ελεγα να αφυση το τιμονι και του εδιχνα το τι γυνοταν οταν το εσφυγγε με τα χερια του που πιγενα βαρκα γυαλο και κυνδυνευα να πεσω, αποτελεσμα και ο φιλοσ σιγα σιγα να χαλαροση και να αφηση το τιμονι ελευθερο και με ταχητητα 50-60 χιλιομετρα να κανει μια διαδρομη αρκετα πιο ξεκουραστη και να εσθανετε πιο ασφαλεισ μετα απο λιγο.
οποτε ψιφιζω δαγκοτο χαλαρα χερια...
τοσα χρωνια αυτο κανω και ταξιδευο με ασφαλεια και ξεκουραστος και ασε την μοτο να χωρευει σταμικο κατο απο τα ποδια μου. απλα να εχετε ταχητητα που νε εχει ροπι σε περιπτοση που χριαστη και οχι 6 στο σασμαν και να πιγενετε με οσα χιλιομετρα σας κανει η μοτοσικλετα να εσθανεσται ασφαλεις .
αλωστε το τιμονι ειναι στην μοτοσικλετα για τους κατωθη λογους.
1) για να δινουμε εντολη στην μοτοσικλετα το ποτε θα στριψει.
2) για να εχει τα χειριστιρια κοντα στα χερια μας.
3) για να εχουμε τα χερια μας κοντα στα χιριστιρια

γιατι ΔΕΝ ειναι το τιμονη.
1) ΔΕΝ ειναι για να στιριζομαστε η να κρεμομαστε απο αυτο, αν θελουμε να κημιθουμε παμε στο κρεβατι μας.
2) ΔΕΝ ειναι η μοτοσικλετα ταυρος για να τον πιασουμε απο τα κερατα (τιμονι)

θα θελατε να ξαναβρεθουμε να σας πω αυτα που εμαθα στο css?
εντωμεταξη οποιος θελει μπορω να βρω καποια βιβλιαρακια που μιραζαν στην αττικη οδο που ειχε κανει σε συνεργασια με τον θαναση χουντρα στο θεμα << ασφαλεισ οδηγηση μεσα στην πολη>>. οποιοσ θελει ας μου στηλη μινημα να δω ποσα χριαζωνται να παω να μου δοσουν.




Φίλε Γιώργο,

κατ' αρχάς ευχαριστούμε για τις συμβουλές από τις εμπειρίες σου ...;)

Όσο για τα βιβλιαράκια,

και βέβαια είναι χρήσιμα κ τα θέλουμε ...

Θα μπορέσουμε να τα μοιράσουμε σε κάποια απ' τις μελλοντικές μας συναντήσεις ...:D



.

Arkas
25-08-2009, 14:02
Σε ευχαριστούμε Γιώργο και για τις συμβουλές και για τα βιβλιαράκια!

george1968
25-08-2009, 16:10
Το gsforum παει παντου....:D:D

Ναι Δημητρη εκει ημουν . Να υποθεσω οτι ησουν το δευτερο θηριο πανω στο νησι που συναντησα ?

χμμμ, αν ήσουν πριν το 15αύγουστο μπορεί να ήμουν κι εγώ... χιχιχι
είχε αέρα? τι λές γιατί δεν το πήρα χαμπάρι... :cool::cool::p

mariosich
26-08-2009, 01:21
Ημουν και εγώ στη Τήνο για αρκετές ημέρες του Αυγούστου και συνάντησα το ίδιο πρόβλημα...
Πράγματι και το "παιδί" συνάντησε ό,τι είπατε πιο πάνω, η λύση που βρήκα εγώ ήταν απλή...
Εκανα για χρόνια serf στη θάλασσα, ακολούθησα χαλαρά το όποιο πλάγιο άνεμο,
διόρθωνα πορεία με χαμηλή ταχύτητα (αυτή που εγώ έννιωθα εγώ ικανός να οδηγώ)
και προσπαθούσα να είμαι όσο γίνεται πιο χαλαρά για να διορθώσω όποτε χρειαστεί...

Κάπως έτσι κάνουν και στο χώμα, και αφήστε το Σπανό που το κάνει από παιδί
και μη νομίζετε πως επειδή το είπε τόσο απλά... είναι και για όλους το ίδιο απλό!
Θέλει χρόνια εμπειρίας, έστω στο χώμα και χαλαρώτητα... Ο Τάκης είμαι σίγουρος
πως ξέρει πολύ καλά τί λέω, γιατί ξέρω πώς το πάει το κτήνος του...
;););)

zortal
01-11-2009, 16:02
Στο συγκεκριμενο νησι ΟΡΤΣΑΡΕΙΣ οσο μπορεις στον καιρο,μουδαρεις οσο μπορεις την ΤΖΕΝΟΑ και σταυροκοπιεσαι στην ΧΑΡΗ της:sm7::sm7:sorry,μπερδευτηκα με την ιστιοπλοια...........................................


μόνο με φλόκο θυέλης ....:sm7:

Albatros
02-11-2009, 13:34
Το καλοκαίρι βρέθηκα στο Κουρταλιώτικο φαράγγι στη Κρήτη με ανεμοστροβίλους 10 μποφώρ, 225Κιλά η μηχανή και 100 εγώ χορεύαμε σαν άλογο σε ροντέο σε δρόμο 4 μέτρων και με σντίθετη κίνηση, μέχρι να βγώ τα είδα όλα και είχα ακριβώς τη θέση και συμπεριφορά του αναβάτη σε ροντέο.
:hmmm::yzΝεύρα