ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-10-2013, 22:30
....και αν οδηγειτε πρωτη φορα bmw κολληστε αυτοκολλητα με περιγραφη στους διακοπτες. Η Γερμανικη εταιρεια εχει εντελως δικη της αποψη για την εργονομια τους....
4 χρονια συμβιωσης με bmw και ακομα πατουσα κορνα αντι να αναψω φλας
........και αν φοράς γάντια είναι άστα να πάνε.
ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΡΝΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ.
... για τους παραπάνω λόγους
κι επειδή μ' αρέσει να σκαλίζω κ να φέρνω τα πράγματα στα δικά μου γούστα,
το έκανα στην πρώτη μου BMW ... αλλά επειδή με βόλεψε, το έκανα και στις επόμενες ...
Έτσι, οι δύο μεσαίοι διακόπτες - αριστερά δεξιά είναι τα φλας
και οι δύο κάτω είναι ... ο αριστερός η κόρνα κ ο δεξιός το cancel των φλας ...
Οπότε, μ' αυτή την απλή αλλαγή, μπορείς κ καβαλάς κ τα άλλα μηχανάκια σου χωρίς πρόβλημα,
και χωρίς να σκέφτεσαι ... πού είναι η κόρνα ή το αριστερό φλας τώρα ... το από πάνω ή το από κάτω κουμπί ???
Αν δε, ενδιάμεσα καβαλάς και VESPA ... εεεεε ... τότε είναι να ψάχνεσαι ... http://www.sherv.net/cm/emo/angry/pulling-hair-out.gif (http://www.sherv.net/pulling.hair-emoticon-711.html)
Ένα ακόμη πλεονέκτημα με την "αλλαγή" είναι ότι,
μπορείς κ κορνάρεις "διακριτικά" ... ένα "τσικ" ... ακόμη κ με χειμωνιάτικα γάντια πανεύκολα ...
Αρχικά ... έλεγα ότι θα μπορώ ν'άλλαξω τους διακόπτες μεταξύ τους ... αυτό όμως δεν γίνεται, γιατί οι διακόπτες είναι "διαφορετικοί" ...
Μετά ... σκέφτηκα ν' αλλάξω τα καλώδια μέσα απ' τους διακόπτες - να τα ξεκουμπώσω απ' τον ένα κ να τα κουμπώσω στον άλλον ...
Αλλά κι αυτό δεν γίνεται, γιατί οι διακόπτες είναι φιξ - μέσα σε σιλικόνη ...http://www.displayus.com/emoticons/iconos2/msngifsdotcom_2067_icons.gif (http://www.displayus.com/emoticons)
Άρα, η μόνη λύση ήταν, η "ανταλλαγή" μεταξύ τους των καλωδίων που πηγαίνουν στους διακόπτες ...
Την παρακάτω μοντιφιά την έκανα εγώ ... στη δική μου μηχανή
και ΔΕΝ την συστήνω να την κάνει κάποιος, αν δεν είναι σίγουρος ότι ξέρει τί κάνει ...
Υ.Γ. Με τις παρακάτω φωτογραφίες σαν οδηγό μιας κ δεν χρειάζεται να ψάχνεις για "λεπτομέρειες" κ τα χρώματα των καλωδίων,
η δουλειά δεν είναι πάνω από μια ωρίτσα ... κ όταν πουλήσεις την μηχανή σου, ξανακάνεις την ίδια δουλειά ανάποδα ...
Ξεκινώντας απ' την αριστερή πλευρά ...
Βγάζουμε την χούφτα ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c04.jpg
Λύνουμε την βίδα της φωτό ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c05.jpg
... και ακόμη 2 βίδες
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c06.jpg
... ξεκουμπώνουμε τις 2 φίσσες ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c07.jpg
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c08.jpg
... και παίρνουμε τον διακόπτη στο χέρι ...
Ξεβιδώνουμε τις 3 βίδες ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c09.jpg
... και "αλλάζουμε" τα 2 καλώδια μεταξύ τους ...
Το σιέλ/καφέ με το καφέ/κίτρινο ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c10.jpg
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c11.jpg
... τα κολλάμε και τα καλύπτουμε με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι ...
Και η μονωτική ταινία κάνει, καθώς και η λαστιχοταινία, αλλά με το θερμοσυστελλόμενο,
η ένωση είναι σίγουρη, αλλά το κυριότερο λεπτή ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c12.jpg
... περνάμε ξανά τα καλώδια απ' τον "οδηγό" τους κ ξανασυναρμολογούμε τον διακόπτη ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c13.jpg
... η θέση των διακοπτών για την επανασυναρμολόγηση, είναι η παρακάτω ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c14.jpg
... και πάμε στον δεξιό διακόπτη ...
Πάλι ξεκουμπώνουμε τις 2 φίσσες ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c15.jpg
... και ξεβιδώνουμε τη βίδα, για να πάρουμε τον διακόπτη στον πάγκο, για τα περαιτέρω ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c16.jpg
... εδώ τα χρώματα που θ' "ανταλλάξουμε" είναι τα: σιελ/κίτρινο με το σιελ/άσπρο ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c17.jpg
... πάλι κόλληση, πάλι θερμοσυστελόμενο
και τα καλώδια οδηγούνται στην παλιά τους "πορεία"
για να μην εξέχουν κ ενοχλούν όταν ξανακουμπώσουμε τον διακόπτη ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c18.jpg
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c19.jpg
Βάζουμε τις φίσσες, βιδώνουμε το καπάκι του διακόπτη,
κάνοντας τις κινήσεις αντίστροφα κ είμαστε έτοιμοι ...
... Καλή επιτυχία κ καλές βόλτες ...
.
4 χρονια συμβιωσης με bmw και ακομα πατουσα κορνα αντι να αναψω φλας
........και αν φοράς γάντια είναι άστα να πάνε.
ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΡΝΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ.
... για τους παραπάνω λόγους
κι επειδή μ' αρέσει να σκαλίζω κ να φέρνω τα πράγματα στα δικά μου γούστα,
το έκανα στην πρώτη μου BMW ... αλλά επειδή με βόλεψε, το έκανα και στις επόμενες ...
Έτσι, οι δύο μεσαίοι διακόπτες - αριστερά δεξιά είναι τα φλας
και οι δύο κάτω είναι ... ο αριστερός η κόρνα κ ο δεξιός το cancel των φλας ...
Οπότε, μ' αυτή την απλή αλλαγή, μπορείς κ καβαλάς κ τα άλλα μηχανάκια σου χωρίς πρόβλημα,
και χωρίς να σκέφτεσαι ... πού είναι η κόρνα ή το αριστερό φλας τώρα ... το από πάνω ή το από κάτω κουμπί ???
Αν δε, ενδιάμεσα καβαλάς και VESPA ... εεεεε ... τότε είναι να ψάχνεσαι ... http://www.sherv.net/cm/emo/angry/pulling-hair-out.gif (http://www.sherv.net/pulling.hair-emoticon-711.html)
Ένα ακόμη πλεονέκτημα με την "αλλαγή" είναι ότι,
μπορείς κ κορνάρεις "διακριτικά" ... ένα "τσικ" ... ακόμη κ με χειμωνιάτικα γάντια πανεύκολα ...
Αρχικά ... έλεγα ότι θα μπορώ ν'άλλαξω τους διακόπτες μεταξύ τους ... αυτό όμως δεν γίνεται, γιατί οι διακόπτες είναι "διαφορετικοί" ...
Μετά ... σκέφτηκα ν' αλλάξω τα καλώδια μέσα απ' τους διακόπτες - να τα ξεκουμπώσω απ' τον ένα κ να τα κουμπώσω στον άλλον ...
Αλλά κι αυτό δεν γίνεται, γιατί οι διακόπτες είναι φιξ - μέσα σε σιλικόνη ...http://www.displayus.com/emoticons/iconos2/msngifsdotcom_2067_icons.gif (http://www.displayus.com/emoticons)
Άρα, η μόνη λύση ήταν, η "ανταλλαγή" μεταξύ τους των καλωδίων που πηγαίνουν στους διακόπτες ...
Την παρακάτω μοντιφιά την έκανα εγώ ... στη δική μου μηχανή
και ΔΕΝ την συστήνω να την κάνει κάποιος, αν δεν είναι σίγουρος ότι ξέρει τί κάνει ...
Υ.Γ. Με τις παρακάτω φωτογραφίες σαν οδηγό μιας κ δεν χρειάζεται να ψάχνεις για "λεπτομέρειες" κ τα χρώματα των καλωδίων,
η δουλειά δεν είναι πάνω από μια ωρίτσα ... κ όταν πουλήσεις την μηχανή σου, ξανακάνεις την ίδια δουλειά ανάποδα ...
Ξεκινώντας απ' την αριστερή πλευρά ...
Βγάζουμε την χούφτα ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c04.jpg
Λύνουμε την βίδα της φωτό ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c05.jpg
... και ακόμη 2 βίδες
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c06.jpg
... ξεκουμπώνουμε τις 2 φίσσες ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c07.jpg
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c08.jpg
... και παίρνουμε τον διακόπτη στο χέρι ...
Ξεβιδώνουμε τις 3 βίδες ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c09.jpg
... και "αλλάζουμε" τα 2 καλώδια μεταξύ τους ...
Το σιέλ/καφέ με το καφέ/κίτρινο ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c10.jpg
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c11.jpg
... τα κολλάμε και τα καλύπτουμε με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι ...
Και η μονωτική ταινία κάνει, καθώς και η λαστιχοταινία, αλλά με το θερμοσυστελλόμενο,
η ένωση είναι σίγουρη, αλλά το κυριότερο λεπτή ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c12.jpg
... περνάμε ξανά τα καλώδια απ' τον "οδηγό" τους κ ξανασυναρμολογούμε τον διακόπτη ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c13.jpg
... η θέση των διακοπτών για την επανασυναρμολόγηση, είναι η παρακάτω ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c14.jpg
... και πάμε στον δεξιό διακόπτη ...
Πάλι ξεκουμπώνουμε τις 2 φίσσες ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c15.jpg
... και ξεβιδώνουμε τη βίδα, για να πάρουμε τον διακόπτη στον πάγκο, για τα περαιτέρω ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c16.jpg
... εδώ τα χρώματα που θ' "ανταλλάξουμε" είναι τα: σιελ/κίτρινο με το σιελ/άσπρο ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c17.jpg
... πάλι κόλληση, πάλι θερμοσυστελόμενο
και τα καλώδια οδηγούνται στην παλιά τους "πορεία"
για να μην εξέχουν κ ενοχλούν όταν ξανακουμπώσουμε τον διακόπτη ...
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c18.jpg
http://i928.photobucket.com/albums/ad126/gsforum2/AA-DIAFORA/KORNES%20-%20FLAS/c19.jpg
Βάζουμε τις φίσσες, βιδώνουμε το καπάκι του διακόπτη,
κάνοντας τις κινήσεις αντίστροφα κ είμαστε έτοιμοι ...
... Καλή επιτυχία κ καλές βόλτες ...
.