PDA

View Full Version : F800GS η νέα ερωμένη;;


lleonidas
31-10-2013, 01:18
Καλησπέρα σε όλες/όλους!
Κάτοχος ενός Triumph Tiger 1050 εδώ και κάποια χρόνια και επειδή εδώ και λίγο καιρό μου τριβελίζει το μυαλό η σκέψη,τα ερωτήματα είναι δύο:1.αν τελικά θα αποφασίσω την αλλαγή και 2.αν ναι,ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης.
Έχοντας βαρεθεί την υπάρχουσα και έχοντας αποφασίσει πως δεν υπάρχει λόγος να κρατάω μια τόσο δυνατή μηχανή όσο αυτή και με τόσο λίγες(και ακριβές) επιλογές ως προς το θέμα του service,προσανατολίζομαι σε κάτι πιο ''γήινο''.Η χρήση του περιορίζεται κυρίως εντός Αττικής ως καθημερινό εργαλείο και σπανιότερα σε κοντινές βόλτες.
Στη ''λίστα'' βρίσκονται η F800GS και δευτερευόντως το vstrom 650,το Tiger 800 και το transalp 700 αλλά την μπέμπα και το tiger δεν τα έχω οδηγήσει.Outsiders το crossrunner που δύσκολα όμως βρίσκω σε μεταχειρισμένο και το TMAX!Να σημειώσω ότι παρόλο που δεν μπαίνω χώμα,θα προτιμήσω κάτι που θα έχει τροχό πάνω από 17'' γι'αυτό και το (ωραίο αλλά ακριβό σε όλα του)tmax είναι τελευταίο στη λίστα.
Πιο πολύ ανοίγω το θέμα για χαλαρή κουβεντούλα και ανταλλαγή απόψεων γιατί σε τέτοιες αποφάσεις μπορεί να γίνω αργός κ αναποφάσιστος αλλά δεν είναι και απίθανο την άλλη βδομάδα να κυκλοφορώ με νέα εργαλείο!Εννοείται ότι έχω αφιερώσει ήδη αρκετό χρόνο σε διάβασμα στο internet και η αφορμή που πήρα για να το σκεφτώ σοβαρότερα(πέρα από τη δεδομένη βαρεμάρα της συμβίωσης με το υπάρχον κορίτσι!) ήταν η 4ήμερη συμβίωση με ένα ωραίο vstrom '09.
Ως προς το F800GS,ποια είναι η γνώμη σας;Τι θα με συμβουλεύατε να προσέξω εκτός από φλάτζα και πηνία;
Οποιαδήποτε καλοπροαίρετη πρόταση,δεκτή :)

costas68gr
31-10-2013, 02:31
Μια και ειχα f800gs 2010 φλαντσα παιζει στα παλια μοντελα 2008-09 αλλα με την καινουργια βελτιωμενη φλατσα δεν υπαρχει θεμα
Τωρα οσο για τα πηνια ολλα εχουν προβλημα αλλα παρουσιαζεται μετα τα 50000+ ΧΛΜ και σε ορισμενα μοτο ειναι κακοσχεδιασμενο απο την μαμα!!!!
Και το αλλο ειναι οτι f800gs me vstorm και transalp ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ!!!
πρεπει να διαλεξεις αναλογα τη χρηση θες να κανεις με την καινουργια σου μοτο!!!!!!!!!
Ελπιζω να σε βοηθησα!!!!!!!!!

lleonidas
31-10-2013, 11:07
Καλημερα Κωστα, ευχαριστω για τις πληροφοριες!
Γνωριζω οτι υπαρχουν σημαντικες διαφορες αλλα δεν αποτελω το υποδειγμα του "λογικου" αναβατη :)
Δεν ειναι τυχαιο οτι παρολο που κινουμαι κυριως στην πολη,σκεφτομαι να δωσω ενα ψηλο street κ oχι μονο αυτο αλλα στις επιλογες δε συμπεριλαμβανω καν μηχανες οπως versys ή fazer.
Κρινοντας παντως απο τις τιμες μεταχειρισμενων, λογικα θα κινηθω σε μοντελο 08-09 και οχι '10 κ αυτο ειναι ενα θεμα..

gsela
31-10-2013, 11:18
Καλημέρα και από μένα.

Φίλε Λεωνίδα, επειδή ψάχνει ο κολλητός μου για να αγοράσει ένα tiger 1050, έχεις αποφασίσει τον τρόπο πώλησης αν τελικά θα το δώσεις?
Θα το βάλεις car ή θα παίξει καμιά ανταλλαγή με έμπορο?
Επίσης, αν δε σου κάνει κόπο, θα ήθελες να μας πεις κάποιες λεπρομέρειες για τη μηχανή? Χιλιόμετρα, μοντέλο, χρώμα, κατάσταση και άλλα? Ή και καμιά φωτογραφία αν είναι εφικτό.
Όλα αυτά βέβαια χωρίς πίεση αν δεν είσαι σίγουρος ως προς την πώληση, απλά από το ενδιαφέρον του φίλου που ψάχνει τη συγκεκριμένη μηχανή..

Ευχαριστώ.

lleonidas
31-10-2013, 17:23
Καλησπέρα..
Καμία πίεση,απλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα.Η δική μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση,μαύρη,μοντέλο '07 με abs και 35000 χλμ αλλά δεν την έχω βάλει(ακόμα) στο car.Θα το είχα κάνει ήδη αλλά είναι εργαλείο για'μένα και αν τη δώσω πριν βρω το διάδοχο,δε θα έχω μέσο να μετακινούμαι...το αμάξι μου είναι φαταούλας οπότε δεν το λογαριάζω καν!Αν είχα οδηγήσει την F800GS ίσως είχα ήδη κάνει την αλλαγή αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο άτομο στον κύκλο μου που να την έχει όπως έγινε με τo vstrom που το κράτησα αρκετά..

mAthosalas
31-10-2013, 21:46
Αν βαρεθηκες το Tiger ποιος ο λογος;...Θελεις κατι διαφορετικο ή κατι αλλο εχεις σκεφτει; ή απλα "παμε γι'αλλα;"
Γιατι ας πουμε το F8 ειναι πολυ διαφορετικο σε χρηση απο το Tiger σου...

χωμα πας;

lleonidas
31-10-2013, 21:56
Ο βασικός λόγος είναι αυτό περίπου που έγραψα στο πρώτο post...βαρέθηκα και θέλω αλλαγή!Δεν το ''έστυψα'' το tiger και ούτε πρόκειται να το κάνω.Όσο για τη χρήση,το γνωρίζω...άλλωστε το ανέφερα και πιο πριν.Δε συγκρίνω καν τις δύο μηχανές,ξέρω ότι αλλάζω εντελώς κατηγορία.
Χώμα όχι προς το παρόν τουλάχιστον αλλά αν προκύψει με τον 21'' τροχό,why not :)

ortho
31-10-2013, 22:42
Μα υπάρχει άνθρωπος που βαρέθηκε το 1050;!
Μιά βόλτα το είχα κάνει κάποτε και ξετρελλάθηκα, άλλο που δεν έχω τη δυνατότητα να το πάρω.:)

Πέρα από την πλάκα φίλε μου, είναι μεγάλη διαφορά ο 21" τροχός από τον 17" αλλά τελικά μαθαίνεις να ζεις με την ασάφεια. Οτι και να διαλέξεις τελικά το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι η "υποβάθμιση" της ιπποδύναμης κατά τη γνώμη μου.

lleonidas
31-10-2013, 23:09
Είναι απορίες που έχω βαρεθεί(με την καλή έννοια!)ν'ακούω...λογικές γιατί δεν καταλαβαίνει κανείς πώς ακριβώς το έχω στο νου μου αλλά έτσι είμαι γενικά κ με το αμάξι κ με τη μηχανή...ό,τι κι αν είχα θα το βαριόμουν!
Μακάρι να μπορούσα να έχω κάθε χρόνο(ή και πιο σύντομα) διαφορετικό όχημα :)
Το Tiger είναι ένα δίτροχο που ικανοποιεί κάθε αναβάτη.Η επιθυμία μου να το δώσω,δε σημαίνει ότι παύει να ισχύει αυτή η διαπίστωση!
Η ουσία είναι ότι θέλω να φύγω από τις 17''... και τα λιγότερα άλογα που ορθώς αναφέρεις,είναι κάτι που έχω σκεφτεί και που φυσικά δεν πρόκειται να με ενοχλήσει.Εδώ δε με ενόχλησε στο στρωματάκι!
Τι προτείνετε για να μπορέσω να κάνω ένα test ride στο f800;Οι έμποροι δύσκολα δίνουν τέτοια μεταχειρισμένα...

ortho
31-10-2013, 23:11
Να πας να κάνεις test ride το καινούριο, στα πλαστικά είναι μόνο οι διαφορές, μηχανολογικά δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει κάτι.

lleonidas
31-10-2013, 23:23
Αλήθεια,δίνουν το καινούριο;
Ξέρεις ποιος το δίνει σε Πειραιά/Αθήνα;Βαγιανέλης;

ortho
31-10-2013, 23:32
Εγώ είχα κάνει δοκιμη το πρώτο 800 στο Βαγιανελη στην ,Καλλιροης. Υποθέτω ότι θα δίνουν και το καινούριο. Ένα τηλέφωνο θα μας λύσει την απορία :)

Sent from my LG-E610v using Tapatalk

lleonidas
31-10-2013, 23:39
Orthο,σ'ευχαριστώ...δεν ήξερα ότι το δίνουν!Βέβαια κρατάω επιφυλάξεις γιατί εσύ μιλάς προφανώς για κάποια χρόνια πίσω,ίσως να μη διαθέτουν ακόμα όχημα για test από υποψήφιους πελάτες.
Μήπως θυμάσαι αν ήταν test ride του τύπου από το ένα φανάρι στο άλλο ή κάτι πιο normal;Ρωτάω γιατί έχω πετύχει διάφορα...μέχρι και να δέχονται να σε κάνουν βόλτα μόνο ως συνεπιβάτη οδηγώντας εκείνοι.

ortho
31-10-2013, 23:56
Μου το είχαν δώσει για 20 λεπτά κι η αλήθεια είναι ότι με είχε χαλάσει αυτό.
Αντίθετα όταν ζήτησα από την triumph το tiger 1050 μου είπαν να πάω μέχρι το αεροδρόμιο κι όπου θέλω για να την οδηγήσω σε διάφορα είδη δρόμου. Ήταν ,Φλεβάρης νομίζω κι είχε τρομερό αέρα και φοβήθηκα να την πάω πάνω από 180 γιατί με έπαιρνε και με σήκωνε. Αργότερα είχα ζητήσει να δοκιμάσω το bandit. 1250 κι ένας πωλητής μου έσπασε τα νεύρα λέγοντας ότι παλιά αγόραζαν μότο από φωτογραφίες. Ε λοιπόν διαμαρτυρήθηκαν κι εγώ στα κεντρικά της Suzuki και μου βρήκαν μηχανή δοκιμη.
Αντιλαμβάνεσαι ότι κάθε εταιρεία, ακόμη και κάθε έμπορος κάνει τα δικά του, αλλά αν επιμεινεις θα κάνεις τη δοκιμη. Πάρε σε όσους πωλούν BMW και θα βρεις κάτι να σου ταιριάζει

Sent from my LG-E610v using Tapatalk

lleonidas
01-11-2013, 00:02
Αναλυτικός και σαφής...ευχαριστώ θερμά για το χρόνο που διέθεσες!

mAthosalas
01-11-2013, 00:42
Σε βλεπω 800αρη λεμε...:cool2:

lleonidas
01-11-2013, 00:52
Σε βλεπω 800αρη λεμε...:cool2:
Και αν με ρωτούσε κανείς προ ενός-δύο ετών,θα στοιχημάτιζα ότι το επόμενό μου θα είναι japanese!
Για να δούμε,για να δούμε...:)

mAthosalas
01-11-2013, 01:04
Και αν με ρωτούσε κανείς προ ενός-δύο ετών,θα στοιχημάτιζα ότι το επόμενό μου θα είναι japanese!
Για να δούμε,για να δούμε...:)
καλα κι εγω για ανυπαντρος ελεγα να μεινω...:sm2:..αλλά η ζωη αλλιως τα φερνει :ye32:

δίας
03-11-2013, 21:20
να σου πω την γνώμη μου μιας και τα 3 από 4 μηχανάκια τα ψιλογνωρίζω.:)
αν θες σκούτερ πάρε το t max!
το έχει ο αδερφός μου (το έχει στο car κιόλας αν ενδιαφέρεσαι:p:p) και το μηχανάκι είναι απίστευτο. φρένα, καβάλα, κατανάλωση, χώρους κτλ αν ήθελα σκούτερ, αυτό θα διάλεγα.

v strom
4 παρα 3 μήνες απροβλημάτιστα χρόνια.
αξιόπιστο, κατανάλωση, φόρτωμα
στα - του φρένα-ανάρτηση.

f800gs
500 χλμ μόλις (15 μέρες στην κατοχή μου)
το μηχανάκι μόνο και μόνο για την ανάρτηση και τα φρένα του είναι φοβερό. μεγάλη αναβάθμιση από το vstrom.

tiger 800 απλά το οδήγησα
στα + το ότι είναι 3 κύλινδρο
στα - κατανάλωση

πιστεύω στο μηχανάκι που έχεις σαν δύναμη-κινητήρας πιο κοντά είναι το tiger 800 και ειδικά το ασφάλτινο.

f 800gs όμως είναι πιο εύκολο να βρεις μεταχειρισμένο-ευκαιρία και προσωπικά το προτιμώ από τον τίγρη. δεν έχω μετανιώσει μέχρι στιγμής για την αλλαγή μου (αν και είναι νωρίς) και είναι και ευκαιρία να αυξηθούν οι χωμάτινές σου-μου βλέψεις. αν διαθέτεις λίγο αυξημένο μπάτζετ σε σχέση με αυτά που θα έδινες για την αγορά ενός v strom (γιατί είναι και τα φράγκα στη μέση)

θα σου πρότεινα το f800.

είχα δει και την ερώτησή σου στο vstromhellasforum αλλά είχα παρόμοιους προβληματισμούς οπότε δεν ήμουν σε θέση να σου απαντήσω.:ye33:
ελπίζω να βοήθησα!:)

lleonidas
04-11-2013, 17:37
Καλή βδομάδα σε όλους!
Ζευ,ευχαριστώ για την απάντηση...με βοηθάς με όσα γράφεις!Τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι και τη λύση του f650gs twin(2008-2012) που φαίνεται εξίσου καλό ως προς τα specs.To tiger 800 ίσως να ήταν πρώτο στη λίστα αν δε μεσολαβούσε το θέμα με την Triumph και τις ελάχιστες επιλογές που έχω ως προς το θέμα των (καλών) συνεργείων για service,πράγμα που έχω βαρεθεί αυτά τα χρόνια.Επίσης,δε βρίσκω εύκολα μεταχειρισμένο με abs.
Αν έχεις χρόνο κ διάθεση για διαδικτυακή κουβεντα,γράψε λίγα περισσότερα πράγματα για το f800...κατανάλωση,συμπεριφορά στην πόλη και την άσφαλτο συνολικότερα,σύγκριση του 21'' τροχού με 19'' ή 17''...όσο είναι εφικτό βέβαια μετά από τόσα λίγα χλμ :)
Το tmax τόσο καλό ακόμα και στην κατανάλωση;;Έχεις προσωπική γνώμη ή από όσα ακούς από τον αδερφό σου;

basilis_sti
05-11-2013, 15:17
Σαν κατοχος F800GS 08' και ανθρωπος που επισης βαριεται γρηγορα τα οχηματα του εχω να σου πω:
Το 800 θα σε ικανοποιησει σε πολλους τομεις οπως, καταναλωση, ευχρηστια, χρηση στο χωμα, μεγαλη λιστα απο αξεσουαρ για καθε γουστο (ειπαμε βαριεσαι ευκολα), φρενα, καλη συνολικα οδικη συμπεριφορα, εμπειρα συνεργεια, δυνατο κινητηρα (που δειχνει "δρομικος") αξιοπιστια και σχετικα καλη μεταπωληση. Επισης κατι θετικο για μενα, ειναι μια μοτοσυκλετα που δεν σε "μπριζωνει" να πηγαινεις ταπα.

Αυτα που δεν θα σου αρεσουν θα ειναι η αισθηση του 21 τροχου μπροστα (μετα το tiger θα νομιζεις οτι πας να στριψεις με τροχο καρου:)), η ασυμφωνια μπροστινης και πισω αναρτησης (παντα σαν αισθηση) - μαλακο μπροστινο με καπως "ξερο" πισω μερος, το οτι θα μαυρισει το μπροστινο σου φαναρι (κλασσικο προβλημα), η σελλα που χρειαζεται αλλαγη ή μετατροπη για να μην κουρασει σε μεγαλα ταξιδια, η μικρη μαμα ζελατινα και την μη βελουδινη λειτουργια (ανεκτη μεν) κινητηρα-σασμαν.

Η λυση F650 δεν θα στην προτεινα γιατι θα εχεις υποδεεστερες αναρτησεις/φρενα και θα γκρινιαζεις γιατι δεν πηρες το 800 :D

Με αυτα που εγραψα θα νομιζεις οτι δεν μου αρεσει η μοτο μου. Οχι, γιατι το συνολικο "πακετο" με ικανοποιει - απλα θελει μερικες μετατροπουλες ακομα για να ερθει στα μετρα μου. Ατιμο tuning...:D

δίας
05-11-2013, 16:19
Το 800 δεν το έχω πολύ καιρό για να έχω εμπειρίες. Προσωπικά με ικανοποιεί όπως προείπα. Τώρα αν πάρεις το 800ρι για να πας τάπα σίγουρα θα υστερεί λόγω 21, όχι όμως ότι δεν πάει. Όλα είναι στο οδηγό! Τώρα για all around χαρακτήρα πιστεύω ότι θα σε ικανοποιήσει. Το t max το έχω οδηγήσει αρκετά χιλιόμετρα. Σε ταξίδι μου στο εξωτερικό με νορμάλ οδήγηση, να σου πω πως το vstrom έκαψε 4,6 λιτ/100 χλμ ενώ το t max 4,3 στα 2500 χλμ. Απόφαση δικιά σου:ye33:

yns
05-11-2013, 22:38
Αν δεν μπεις χώμα ΜΗΝ πάρεις το 800. Θα έχεις πάρει λάθος μηχανάκι. Εγώ μετά από 47+ χιλιάδες χιλιόμετρα (με αρκετές χιλιάδες από αυτά σε χωματο-πετρόδρομους) ακόμα είμαι ενθουσιασμένος σαν την πρώτη μέρα! :)