View Full Version : ATS και τέρμα τα «καπάκια»!!!!!!!!!!
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2207099.jpg (http://javascript<b></b>:;)«Καπάκι»…ο φόβος και ο τρόμος για τους μύστες που έχουν εντρυφήσει στη τέχνη της σούζας. Επώδυνη πτώση τόσο σωματικά όσο και…οικονομικά, αφού οι ζημιές στη μοτοσικλέτα είναι κατά κανόνα πολύ μεγάλες. Όλα αυτά φαίνεται να αποτελούν μακρινό παρελθόν όμως με το σύστημα ATS! http://www.mototriti.gr/images/TR.gifΟ κατασκευαστής του συγκεκριμένου gadget δεν είχε κατά νου τους απανταχού επιδειξίες, αλλά τους νομοταγείς αναβάτες που μπορεί να ανοίξουν κάπως άτσαλα το γκάζι σε ισχυρές μοτοσικλέτες και να κάνουν σούζα…άθελα τους. H Romanelli Technologies λοιπόν, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα του αρχάριου αναβάτη στις supersport, hyper GT και supermotard μοτοσικλέτες, παρουσίασε το ATS. Όπου ATS, προκύπτει από τα αρχικά του Anti Turnover System ,που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «Αντί Καπακικό Σύστημα». Η λειτουργία του εν λόγω συστήματος βασίζεται στα δεδομένα που συλλέγουν τρεις αισθητήρες κλίσης που είναι τοποθετημένοι πάνω στη μοτοσικλέτα. Μόλις η κλίση ως προς τον κάθετο άξονα ξεπεράσει κάποια συγκεκριμένη τιμή, το σύστημα διακόπτει στιγμιαία την ανάφλεξη στο κινητήρα, αποτρέποντας έτσι το «καπάκι». Το ATS καταλαμβάνει πολύ λίγο χώρο και σύμφωνα με την Romnanelli Technologies, μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσικλέτα.
ntinopoulos
31-07-2009, 21:20
καλο!;)
ntinopoulos
31-07-2009, 21:24
wet-ακη!!!:sm7:
Αυτό δεν το έχει και η BMW ? ESP και μόλις πάει να σηκωθεί η ρόδα(και όχι μόνο) κόβει ισχύ από τον κινητήρα?έτσι νομίζω το ψάχνω για 100%.
Αυτό δεν το έχει και η BMW ? ESP και μόλις πάει να σηκωθεί η ρόδα(και όχι μόνο) κόβει ισχύ από τον κινητήρα?έτσι νομίζω το ψάχνω για 100%.
Όχι, άλλο είναι το ESP... Κόβει την ισχύ, αλλά η αρχή λειτουργίας είναι διαφορετική.
Hondakias
31-07-2009, 22:08
Ωραίο φιλέ Μιχάλη. Αλλά δεν είναι για μας αυτά τα μαραφέτια. Η μηχανή είναι η χαρά του παιδιού με σεβασμό πάντα προς αυτήν :cool:
η BMW έχει το ASC και αν και δεν έχει σχέση με κλήση, στην πράξη επιτυγχάνει το ίδιο (δεν μπορείς να σηκώσεις σούζα) και περισσότερα (μια και αποτρέπει γενικώς τις ατυχείς "κωλιές" ... όποιος θέλει να κάνει βέβαια κωλιές ή σούζες, το κλείνει ή το μειώνει)
η BMW έχει το ASC και αν και δεν έχει σχέση με κλήση, στην πράξη επιτυγχάνει το ίδιο (δεν μπορείς να σηκώσεις σούζα) και περισσότερα (μια και αποτρέπει γενικώς τις ατυχείς "κωλιές" ... όποιος θέλει να κάνει βέβαια κωλιές ή σούζες, το κλείνει ή το μειώνει)
Λάθος δικό μου ASC,ASC......θα το γράψω εκατό φορές για τιμωρία!!!Δίκιο έχεις αυτό εννοούσα και για την λειτουργία του συστήματος.
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-08-2009, 00:28
Λάθος δικό μου ASC,ASC......θα το γράψω εκατό φορές για τιμωρία!!!Δίκιο έχεις αυτό εννοούσα και για την λειτουργία του συστήματος.
Το ASC (Automatic Stability Control), δουλεύει σαν "αντισπίν",
"κόβει" δηλαδή την ανάφλεξη, όταν αρχίσει να σπινάρει ο πίσω τροχός....;)
.
Το ASC (Automatic Stability Control), δουλεύει σαν "αντισπίν",
"κόβει" δηλαδή την ανάφλεξη, όταν αρχίσει να σπινάρει ο πίσω τροχός....;)
.
Ακριβώς. Μετράει ανά πάσα στιγμή την ταχύτητα περιστροφής των τροχών και μόλις ο πίσω αρχίσει να κινείται γρηγορότερα από τον μπροστά, κόβει την ανάφλεξη. Άρα στη σούζα, τη στιγμή που σηκώνεται στον αέρα ο μπροστά και μειώνονται οι στροφές του, το μηχάνημα "καταλαβαίνει" ότι παίρνει περισσότερες ο πίσω και πάει να τους εξισώσει κόβοντας τον πίσω.
Το ίδιο και όταν πχ περνάμε κάποιο σαμαράκι, την ώρα που είναι στον αέρα ο πίσω, υπερταχύνει και κόβεται πάλι. Την ένδειξη στο πορτοκαλί λαμπάκι δεν την βλέπουμε αμέσως, γιατί ο κατασκευαστής το έχει φτιάξει ώστε να ανάβει με ένα δευτερόλεπτο καθυστέρηση...
Πατώντας τον ASC διακόπτη όμως, ακόμη και εν κινήσει, βγάζουμε το σύστημα εκτός...;)
πρώτα το βάζουμε στο χωμάτινο (πιο "αναίσθητο") mode και μετά εκτός
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
Το ASC (Automatic Stability Control), δουλεύει σαν "αντισπίν",
"κόβει" δηλαδή την ανάφλεξη, όταν αρχίσει να σπινάρει ο πίσω τροχός....
Ακριβώς. Μετράει ανά πάσα στιγμή την ταχύτητα περιστροφής των τροχών και μόλις ο πίσω αρχίσει να κινείται γρηγορότερα από τον μπροστά, κόβει την ανάφλεξη. Άρα στη σούζα, τη στιγμή που σηκώνεται στον αέρα ο μπροστά και μειώνονται οι στροφές του, το μηχάνημα "καταλαβαίνει" ότι παίρνει περισσότερες ο πίσω και πάει να τους εξισώσει κόβοντας τον πίσω.
Το ίδιο και όταν πχ περνάμε κάποιο σαμαράκι, την ώρα που είναι στον αέρα ο πίσω, υπερταχύνει και κόβεται πάλι. Την ένδειξη στο πορτοκαλί λαμπάκι δεν την βλέπουμε αμέσως, γιατί ο κατασκευαστής το έχει φτιάξει ώστε να ανάβει με ένα δευτερόλεπτο καθυστέρηση...
Πατώντας τον ASC διακόπτη όμως, ακόμη και εν κινήσει, βγάζουμε το σύστημα εκτός...;).
Χρησιμο για μερικους που..;)
arisxios
01-08-2009, 18:15
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2207099.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;)«Καπάκι»…ο φόβος και ο τρόμος για τους μύστες που έχουν εντρυφήσει στη τέχνη της σούζας. Επώδυνη πτώση τόσο σωματικά όσο και…οικονομικά, αφού οι ζημιές στη μοτοσικλέτα είναι κατά κανόνα πολύ μεγάλες. Όλα αυτά φαίνεται να αποτελούν μακρινό παρελθόν όμως με το σύστημα ATS! http://www.mototriti.gr/images/TR.gifΟ κατασκευαστής του συγκεκριμένου gadget δεν είχε κατά νου τους απανταχού επιδειξίες, αλλά τους νομοταγείς αναβάτες που μπορεί να ανοίξουν κάπως άτσαλα το γκάζι σε ισχυρές μοτοσικλέτες και να κάνουν σούζα…άθελα τους. H Romanelli Technologies λοιπόν, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα του αρχάριου αναβάτη στις supersport, hyper GT και supermotard μοτοσικλέτες, παρουσίασε το ATS. Όπου ATS, προκύπτει από τα αρχικά του Anti Turnover System ,που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «Αντί Καπακικό Σύστημα». Η λειτουργία του εν λόγω συστήματος βασίζεται στα δεδομένα που συλλέγουν τρεις αισθητήρες κλίσης που είναι τοποθετημένοι πάνω στη μοτοσικλέτα. Μόλις η κλίση ως προς τον κάθετο άξονα ξεπεράσει κάποια συγκεκριμένη τιμή, το σύστημα διακόπτει στιγμιαία την ανάφλεξη στο κινητήρα, αποτρέποντας έτσι το «καπάκι». Το ATS καταλαμβάνει πολύ λίγο χώρο και σύμφωνα με την Romnanelli Technologies, μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσικλέτα.
Καλό !!!!!!
ntinopoulos
01-08-2009, 18:19
Καλό !!!!!!
γεια σου ρε αρη σουζακια!;)
arisxios
01-08-2009, 18:25
γεια σου ρε αρη σουζακια!;)
Γεια σου και σε εσένα :sm7::sm7:
gsmaniac
01-08-2009, 19:55
η BMW έχει το ASC και αν και δεν έχει σχέση με κλήση, στην πράξη επιτυγχάνει το ίδιο (δεν μπορείς να σηκώσεις σούζα) και περισσότερα (μια και αποτρέπει γενικώς τις ατυχείς "κωλιές" ... όποιος θέλει να κάνει βέβαια κωλιές ή σούζες, το κλείνει ή το μειώνει)
Και εγω νομιζα οτι ηταν πεθαμενο το εργαλειο,2.5 χρονια προσπαθω για σουζα και αυτο τιποτα:sm7::sm7::sm7:
ntinopoulos
02-08-2009, 00:08
Και εγω νομιζα οτι ηταν πεθαμενο το εργαλειο,2.5 χρονια προσπαθω για σουζα και αυτο τιποτα:sm7::sm7::sm7:
:sm7::sm7::sm7:μην ανησυχεις! ισχυει ακομη η εγγυηση!
Και εγω νομιζα οτι ηταν πεθαμενο το εργαλειο,2.5 χρονια προσπαθω για σουζα και αυτο τιποτα:sm7::sm7::sm7:
έχει πρόβλημα - ειδικά με τρίτη δεν σηκώνεται εύκολα...
Και εγω νομιζα οτι ηταν πεθαμενο το εργαλειο,2.5 χρονια προσπαθω για σουζα και αυτο τιποτα:sm7::sm7::sm7:
Δεν είναι τίποτα!
Πολλοί μπερδεύουν την δουλειά με την διασκέδαση!!!:sm7:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.