PDA

View Full Version : Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.


Fuji
13-11-2013, 18:37
Παιδιά, άλλη μια βοήθεια θέλω.

Έπειτα από ακινησία 15 μηνών του Dakar, και ενώ έχω γεμάτο το ρεζερβουάρ με βενζίνη, σκέφτομαι πως ωφείλω πριν τη θέσω σε λειτουργία, να αδειάσω το υπάρχον καύσιμο.

Πως μπορώ να αφαιρέσω λοιπόν την παλιά βενζίνη, απ' το ρεζερβουάρ;

:Απορία:

PLOIGOS
13-11-2013, 18:43
Βγαζοντας το σωληνακι απο το ρουμπινετο της βενζινης αφου πρωτα το κλεισεις βεβαια!!

Fuji
13-11-2013, 19:24
Χρήστο, μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός; ρουμπινέτο εννοείς κάποιου είδους διακόπτη; Και στο 650άρι πως έχω πρόσβαση σ' αυτόν;

vpentza
13-11-2013, 19:36
Με τον γνωστό "κλέφτη" ή αλλιώς λάστιχο ποτίσματος, ρουφάς, γέρνεις το λάςτιχο σε χαμηλότερο επίπεδο ει δυνατόν σε δοχείο , πτύεις ό,τι υδρογονάνθρακες έμειναν στο στόμα σου και αναμένεις να αδειάσει....όσο αδειάζει κατευθύνεις το μέρος του λαστιχου εντός του τεπόζιτου να αναζητά το βαθύτερο μέρος του......ξαναγεμίζεις με "φρέσκια" βενζίνη από άλλο δοχείο ώστε να αναμειχθεί με τη παλιά...όσο μικρότερη η ποσόστοση της παλιάς, τόσο το καλύτερο.......
Τσεκάρεις φίλτρο αέρα μήπως έχει κάνει φωλιά κανά ζωντανό, τσεκάρεις μπουζί, νέα μπαταρία και βρουμμμμμμμμ :)

yns
13-11-2013, 19:38
Και σημαντικό: ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ κατά την παραπάνω διαδικασία! :p

vpentza
13-11-2013, 19:47
Και σημαντικό: ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ κατά την παραπάνω διαδικασία! :p

Το συνεχές πολύχρονο κάπνισμα αδυνατίζει την ικανότητα των πνευμόνων να μπορούν να ρουφούν σωστά κατά τη μετάγγιση της βενζίνης......:D

PLOIGOS
13-11-2013, 21:27
Χρήστο, μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός; ρουμπινέτο εννοείς κάποιου είδους διακόπτη; Και στο 650άρι πως έχω πρόσβαση σ' αυτόν;

Ρουμπινετο εννοω τον διακοπτη που φανταζομαι οτι εχει η μοτοσυκλετα σου,για να ανοιγεις-κλεινεις την ροη της βενζινης...Το που βρισκεται οπως καταλαβαινεις δεν το γνωριζω,αλλα πρεπει να ειναι προφανως κατω απο το τεποζιτο κ καπου κοντα στην αντλια βενζινης...

Βαζεις το ρουμπινετο στην θεση off,βγαζεις το σωληνακι που φευγει απο αυτο που λογικα εχει η ταχυσυνδεσμο η μια απλη ασφαλεια κ αναλογα την θεση του ρουμπινετου αν σε βολευει κ εχει χωρο βαζεις ενα δοχειο απο κατω κ ανοιγεις το ρουμπινετο...

Αν ειναι σε πιο δυσκολο σημειο κ δεν χωραει δοχειο,συνδεεις ενα κομματακι λαστιχο απο το ρουμπινετο στην θεση αυτου που εβγαλες μεχρι το δοχειο κ μετα το ανοιγεις!!

Οπως σου ειπαν κ τα παιδια πιο πανω ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ!!!Καλη επιτυχια!:)

PLOIGOS
13-11-2013, 21:30
Για να σε βοηθησω ψαχνεις αυτο...


http://mototrade.gr/osCommerce/images/Fuel_cock_Honda_CF_Chally.JPG

TEOSS
14-11-2013, 06:00
Για να σε βοηθησω ψαχνεις αυτο...


http://mototrade.gr/osCommerce/images/Fuel_cock_Honda_CF_Chally.JPG

Φίλε, για BMW μιλάμε ...όχι για Honda.:lo20:
Τέτοια μαραφέτια η μαμά τα έχει μόνο στο μουσείο!!!
:lo19::lo19::lo19:

Fuji
14-11-2013, 11:39
Με τον γνωστό "κλέφτη" ή αλλιώς λάστιχο ποτίσματος, ρουφάς, γέρνεις το λάςτιχο σε χαμηλότερο επίπεδο ει δυνατόν σε δοχείο , πτύεις ό,τι υδρογονάνθρακες έμειναν στο στόμα σου και αναμένεις να αδειάσει....όσο αδειάζει κατευθύνεις το μέρος του λαστιχου εντός του τεπόζιτου να αναζητά το βαθύτερο μέρος του......ξαναγεμίζεις με "φρέσκια" βενζίνη από άλλο δοχείο ώστε να αναμειχθεί με τη παλιά...όσο μικρότερη η ποσόστοση της παλιάς, τόσο το καλύτερο.......
Τσεκάρεις φίλτρο αέρα μήπως έχει κάνει φωλιά κανά ζωντανό, τσεκάρεις μπουζί, νέα μπαταρία και βρουμμμμμμμμ :)

Βασίλη, ομολογώ πως αυτός ήταν ο πρώτος τρόπος που σκέφθηκα. Απλά ήθελα κάτι να μου εξασφαλίση την απομάκρυνση όλης της παλιάς βενζίνης. Το άλλο που με φρέναρε, είναι μη τυχόν στο χώσιμο όλο και πιο βαθιά με το λαστιχάκι, κάνω καμμιά ζημιά στο φλοτεράκι. Αν δε βγάλω άκρη άλλη, εκεί θα καταλήξω.

Και σημαντικό: ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ κατά την παραπάνω διαδικασία! :p :sm7::sm7:

Ρουμπινετο εννοω τον διακοπτη που φανταζομαι οτι εχει η μοτοσυκλετα σου,για να ανοιγεις-κλεινεις την ροη της βενζινης...Το που βρισκεται οπως καταλαβαινεις δεν το γνωριζω,αλλα πρεπει να ειναι προφανως κατω απο το τεποζιτο κ καπου κοντα στην αντλια βενζινης...

Βαζεις το ρουμπινετο στην θεση off,βγαζεις το σωληνακι που φευγει απο αυτο που λογικα εχει η ταχυσυνδεσμο η μια απλη ασφαλεια κ αναλογα την θεση του ρουμπινετου αν σε βολευει κ εχει χωρο βαζεις ενα δοχειο απο κατω κ ανοιγεις το ρουμπινετο...

Αν ειναι σε πιο δυσκολο σημειο κ δεν χωραει δοχειο,συνδεεις ενα κομματακι λαστιχο απο το ρουμπινετο στην θεση αυτου που εβγαλες μεχρι το δοχειο κ μετα το ανοιγεις!!

Οπως σου ειπαν κ τα παιδια πιο πανω ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ!!!Καλη επιτυχια!:)

Χρήστο, τέτοιο διακοπτάκι δεν έχω. Τώρα, επειδή το ρεζερβουάρ είναι κάτω απ' τη σέλα, να δω τι φεύγει από κει. Αντλία βενζίνης ή φίλτρο (αν έχουμε). Παιδιά μη βαράτε, από μηχανολογικά είμαι άσχετος. Λαδάκι, φίλτρο, και μπουζί μόνο ξέρω ν' αλλάζω. Α! και λάμπες. :D
Φίλε, για BMW μιλάμε ...όχι για Honda.:lo20:
Τέτοια μαραφέτια η μαμά τα έχει μόνο στο μουσείο!!!
:lo19::lo19::lo19:

Θοδωρή, αν ξέρεις κάτι παραπάνω, ρίξε φως. Δεν έχω τη μηχανή μαζί για να τσεκάρω επιτόπου βέβαια, ούτε και το εγχειρίδιο της "μαμάς". ,

mikochem
14-11-2013, 13:28
Υπάρχει και άλλος τρόπος. Πας σε βενζινάδικο παίρνεις ένα redex, ενισχυτικό βενζίνης, δίνοντας μερικά ευρώ. Πρόσεχε λίγο στην αναλογία που πρέπει να το βάλεις. Κούνα λίγο την μηχανή να ανακατευτεί και ίσως γλυτώσεις την ταλαιπωρία.

Επειδή και εγώ δεν ξέρω πολλά από μηχανικά αλλά βάζω redex όταν μου βάζουν κακή βενζίνη οι ειδήμονες του forum θα μας πουν αν αυτό που σου λέω θα δουλέψει.

PLOIGOS
14-11-2013, 18:10
Φίλε, για BMW μιλάμε ...όχι για Honda.:lo20:
Τέτοια μαραφέτια η μαμά τα έχει μόνο στο μουσείο!!!
:lo19::lo19::lo19:

Σιγα φιλε μου μην χρησιμοποιει η BMW η οποιαδηποτε αλλη εταιρεια κ διαστημικη τεχνολογια,για να στειλει την βενζινη απο το ρεζερβουαρ στο θαλαμο καυσης!!Εκτος αν εχεις το....Εντερπραιζ!!:D:D:D

ortho
14-11-2013, 18:17
Νίκο δε θα βάλεις λάστιχο από την τάπα του ρεζερβουάρ.
Βγάλε τη σέλα, ξεβίδωσε το καπάκι αφού λύσεις τα κολλάρα, τράβα τη βενζίνη με ένα σωλήνα κι ότι περισσέψει σκούπισέ το με ένα πανί.

Και δεν είναι ανάγκη να ρουφήξεις με το στόμα, στα βενζινάδικα υπάρχουν έτοιμοι σωλήνες με φούσκα.

Fuji
15-11-2013, 11:25
Χμμμμ, ενδιαφέρον, θα συνεχίσουμε μάλλον δια ζώσης για λεπτομέρειες. :)

vpentza
15-11-2013, 11:38
Νίκο δε θα βάλεις λάστιχο από την τάπα του ρεζερβουάρ.
Βγάλε τη σέλα, ξεβίδωσε το καπάκι αφού λύσεις τα κολλάρα, τράβα τη βενζίνη με ένα σωλήνα κι ότι περισσέψει σκούπισέ το με ένα πανί.

Και δεν είναι ανάγκη να ρουφήξεις με το στόμα, στα βενζινάδικα υπάρχουν έτοιμοι σωλήνες με φούσκα.


εεεεεεε....έτσι χάνεται η μαγεία της κατ' οίκον παρέμβασης......!!!:lo19:
η διαδικασία θέλει φραπέ, βρώμικα χέρια, γαμwσταυρίδια, κατσαβίδια, πιτσιρίκια να φωνάζουν γύρω γύρω και βίδες που πάντα περισσεύουν....:lo20:

nivam
15-11-2013, 12:24
Σου είχα δώσει πριν 2 χρόνια και το repair manual της ΒΜW και το βιβλίο της ΗΑΥΝΕS.
Ρίξε τους μια ματιά.;):)

Apirathos
15-11-2013, 15:27
Πάρε από φαρμακείο μια μεγάλη σύριγγα των 100ml, κι ένα σωληνάκι για ορό με ακροφύσιο, ένωσέ τα και τράβα μέχρι να το αδειάσεις. Μετά, χύσε στο ντεπόζιτο 50 ml καθαρό άνυδρο ασετόν που θα πάρεις από ένα χρωματοπωλείο και φούλαρε με φρέσκια βενζίνη. Καθάρισες! Υπάρχει πάντως και ειδικό εργαλείο για "μετάγγιση", το πουλάν στα βενζινάδικα. Όπως σωστά αναφέρθηκε νωρίτερα, εμείς έχουμε αντλία και το δοχείο είναι ήδη χαμηλά οπότε, δεν παίζει ρομπινέτο...

Apirathos
15-11-2013, 15:33
Νίκο δε θα βάλεις λάστιχο από την τάπα του ρεζερβουάρ.
Βγάλε τη σέλα, ξεβίδωσε το καπάκι αφού λύσεις τα κολλάρα, τράβα τη βενζίνη με ένα σωλήνα κι ότι περισσέψει σκούπισέ το με ένα πανί.

Και δεν είναι ανάγκη να ρουφήξεις με το στόμα, στα βενζινάδικα υπάρχουν έτοιμοι σωλήνες με φούσκα.
Αααααααυτό!:ye33:

Fuji
15-11-2013, 20:30
Σου είχα δώσει πριν 2 χρόνια και το repair manual της ΒΜW και το βιβλίο της ΗΑΥΝΕS.
Ρίξε τους μια ματιά.;):)

Ναι Νικόλα, τα έχω φυλαγμένα ως κόρη οφθαλμού. Σκέφθηκα κι εγώ να ανατρέξω όταν με το καλό επιστρέψω Βόλο. ;)

εεεεεεε....έτσι χάνεται η μαγεία της κατ' οίκον παρέμβασης......!!!:lo19:
η διαδικασία θέλει φραπέ, βρώμικα χέρια, γαμwσταυρίδια, κατσαβίδια, πιτσιρίκια να φωνάζουν γύρω γύρω και βίδες που πάντα περισσεύουν....:lo20:
Σωστόςςς!

Πάρε από φαρμακείο μια μεγάλη σύριγγα των 100ml, κι ένα σωληνάκι για ορό με ακροφύσιο, ένωσέ τα και τράβα μέχρι να το αδειάσεις. Μετά, χύσε στο ντεπόζιτο 50 ml καθαρό άνυδρο ασετόν που θα πάρεις από ένα χρωματοπωλείο και φούλαρε με φρέσκια βενζίνη. Καθάρισες! Υπάρχει πάντως και ειδικό εργαλείο για "μετάγγιση", το πουλάν στα βενζινάδικα. Όπως σωστά αναφέρθηκε νωρίτερα, εμείς έχουμε αντλία και το δοχείο είναι ήδη χαμηλά οπότε, δεν παίζει ρομπινέτο...

Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;

ckk
15-11-2013, 20:49
Να ήμουν κοντά να ερχόμουνα να την πάρω... :( :(

Fuji
15-11-2013, 21:29
17 λίτρα ... άσε, κι εμένα με πονάει. :o

ckk
15-11-2013, 22:03
17 λίτρα ... άσε, κι εμένα με πονάει. :o

Καλέ μου Fuji εννοώ γιατί να την αδειάσεις... δεν έχει ημερομηνία λήξης η βενζίνη. :ye33:

ortho
15-11-2013, 22:05
Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;


δες εδώ Νίκο!

http://www.gsforum.gr/f25/%CE%92%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%83%CE%B5%CF%84%CF%8C%CE%BD-43530/

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
16-11-2013, 03:25
Νικόλα, υπάρχουν 2 μεταγγιστές βενζίνης - μικρός κ μεγάλος ...

Ο "μικρός" είναι με λεπτό σωληνάκι, έχει 8€ κ κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου ...

Κάνεις μια αναρρόφηση με τη φούσκα κ απλά περιμένεις 3,4 λεπτά μέχρι ν' αδειάσει όλο το τεπόζιτο ...

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIEKdJKF9VwvicP94z7aPatrkn5suT6vZNhAITGzgavXjKRTsPCw (http://www.google.gr/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=TkFd87uDo-oK2M&tbnid=uEoZ_Bys8tlOwM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.accessories-eshop.gr%2Findex.asp%3Fpage%3Dcategory%26id%3D115&ei=H7iGUpiaOsfX7AbXmIHQDA&psig=AFQjCNEmIqW0HRTuYA34wpxPktpnwFIwuA&ust=1384647072029354)



Το άλλο που με φρέναρε, είναι μη τυχόν στο χώσιμο όλο και πιο βαθιά με το λαστιχάκι, κάνω καμμιά ζημιά στο φλοτεράκι.

Για να μην κάνεις τη ζημιά που φοβάσαι, γύρε τη μηχανή στο πλάι, αφού αδειάσεις τα 3/4 του τεποζίτου ...

Θα πρότεινα, μιας κ δεν θα ξαναχρησιμοποιήσεις την ίδια βενζίνη,

να κούναγες τη μηχανή λίγο έντονα πριν την αναρρόφηση,

για να ρουφήξεις κ τα κάποια σκουπιδάκια που θα υπάρχουν στον πάτο

και που άμα την γύρεις, θα έρθουν στο πλάι, απ' όπου κ θα "τραβάει" το σωληνάκι ... :rolleyes:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
16-11-2013, 03:29
Καλέ μου Fuji εννοώ γιατί να την αδειάσεις... δεν έχει ημερομηνία λήξης η βενζίνη. :ye33:

Χρήστο, νομίζω πως δεν έχεις δίκιο ... :rolleyes:

Σε ενάμιση χρόνο, η βενζίνη χάνει τη "δύναμή" της (τα οκτάνιά της ίσως),

με αποτέλεσμα να μην δουλεύει καλά το μοτέρ ...

Συν του ότι ανεβάζει θερμοκρασίες ...

Δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει, γι' αυτό είμαι επιφυλακτικός στα αποτελέσματα ... :o

TEOSS
16-11-2013, 12:15
....
http://www.gsforum.gr/896031-post48.html
;)

ckk
16-11-2013, 14:01
Χρήστο, νομίζω πως δεν έχεις δίκιο ... :rolleyes:

Σε ενάμιση χρόνο, η βενζίνη χάνει τη "δύναμή" της (τα οκτάνιά της ίσως),

με αποτέλεσμα να μην δουλεύει καλά το μοτέρ ...

Συν του ότι ανεβάζει θερμοκρασίες ...

Δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει, γι' αυτό είμαι επιφυλακτικός στα αποτελέσματα ... :o

....
http://www.gsforum.gr/896031-post48.html
;)

Παιδιά πολύ σωστή η θεωρία... άνεργος μηχανολόγος είμαι και εγώ. :)

Από προσωπική εμπειρία όμως, μετά από διετή ακινησία σε βάρκα, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, έβαλα μπροστά και πήρε και σχεδόν άμεσα. Το καύσιμο βέβαια βενζίνη.

Δεν μπορούσα να την αδειάσω, ήταν 800 λίτρα.

Στην αρχή την πήγαινα διστακτικά και μετά μισή ώρα τα έχωσα.

Μια χαρά. Ούτε μειωμένη απόδοση δεν διέκρινα.

Βάσει προσωπικής εμπειρίας έγραψα.

Apirathos
16-11-2013, 14:43
Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;[/QUOTE]

Λοιπόν, νομίζω πως γίνεται όντως πολύ κακό για το τίποτα, δεν είναι σοβαρό πρόβλημα ο ένας χρόνος ακινησίας: Σκαραβαίος, πήρε μπρός μετά από ...τρία χρόνια!!! Βέβαια, μετά από δυό λεπτά, έσβησε καθώς ρούφηξε λάσπη.

Το ασετόν τώρα, "παντρεύει" το νερό με το καύσιμο και καίει σταδιακά το μίγμα, καθαρίζοντας το ντεπόζιτο. Κάνει ότι και το Fuel line cleaner της Protec αλλά κοστίζει πολύυυυυυ λιγότερο. Η αναλογία που συνίσταται είναι 3ml / lt. Δες κι εδώ: http://www.gsforum.gr/f25/Βενζίνη-και-ασετόν-43530/ με τραγουδιστό τρόπο!!

TEOSS
16-11-2013, 15:05
Παιδιά πολύ σωστή η θεωρία... άνεργος μηχανολόγος είμαι και εγώ. :)

Από προσωπική εμπειρία όμως, μετά από διετή ακινησία σε βάρκα, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, έβαλα μπροστά και πήρε και σχεδόν άμεσα. Το καύσιμο βέβαια βενζίνη.

Δεν μπορούσα να την αδειάσω, ήταν 800 λίτρα.

Στην αρχή την πήγαινα διστακτικά και μετά μισή ώρα τα έχωσα.

Μια χαρά. Ούτε μειωμένη απόδοση δεν διέκρινα.

Βάσει προσωπικής εμπειρίας έγραψα.

Δεν είναι μόνο θεωρία, πολλοί έχουν πάρει τον κινητήρα στο χέρι και ακόμα περισσότεροι έχουν πάθει φθορές που εξελίχθησαν σε βλάβες αργότερα και μη γνωρίζοντας μιλάνε για …<<αστοχία υλικού>> …<<ανακυκλωμένα μέταλλα>> κ.α.;)

Το εάν λειτούργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.;)

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….:cool2:


Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;

Λοιπόν, νομίζω πως γίνεται όντως πολύ κακό για το τίποτα, δεν είναι σοβαρό πρόβλημα ο ένας χρόνος ακινησίας: Σκαραβαίος, πήρε μπρός μετά από ...τρία χρόνια!!! Βέβαια, μετά από δυό λεπτά, έσβησε καθώς ρούφηξε λάσπη.
:lo19: Για τον σκαραβαίο ...και φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα ...και 10 ετών βενζίνη...:cool2:

Το ασετόν τώρα, "παντρεύει" το νερό με το καύσιμο και καίει σταδιακά το μίγμα, καθαρίζοντας το ντεπόζιτο. Κάνει ότι και το Fuel line cleaner της Protec αλλά κοστίζει πολύυυυυυ λιγότερο. Η αναλογία που συνίσταται είναι 3ml / lt. Δες κι εδώ: http://www.gsforum.gr/f25/Βενζίνη-και-ασετόν-43530/ με τραγουδιστό τρόπο!!
Το θέμα δεν είναι να ...κάψεις το νερό !!!:cool2:[/QUOTE]

TEOSS
16-11-2013, 21:50
...
Θοδωρή, αν ξέρεις κάτι παραπάνω, ρίξε φως. Δεν έχω τη μηχανή μαζί για να τσεκάρω επιτόπου βέβαια, ούτε και το εγχειρίδιο της "μαμάς". ,
Ο ποιο εύκολος τρόπος είναι με <<κλέφτη φενζίνης>>, δηλαδή το σωληνάκι με την φούσκα.
Ζημιά δεν κάνεις, απλά οι κινήσεις πρέπει να είναι απαλές.
Αλλιώς βγάζεις το ντεπόζιτο.
Ρουμπινέτο φυσικά δεν έχεις, όπως δεν έχει κανείς μας!


Τα ρουμπινέτα είναι εξαφανισμένα από όλες τις σύγχρονες μοτό, η BMW τα έχει εξαφανίσει εδώ και 20+ χρόνια!
Αφού ως γνωστόν η μαμά είναι ...20 χρόνια μπροστά !!!:cool2::cool2::cool2:

ckk
17-11-2013, 01:53
[QUOTE=TEOSS;974013]Δεν είναι μόνο θε......................................ύργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.;)

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….:cool2:

.................................................

Μα γιατί είναι άλλο θέμα, ενώ όπως παραδέχεσαι λειτουργεί σε άλλους παρόμοιους κινητήρες?

Και ειδικότερα στον δικό σου… :Απορία:

TEOSS
17-11-2013, 02:10
[QUOTE=TEOSS;974013]Δεν είναι μόνο θε......................................ύργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.;)

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….:cool2:

.................................................

Μα γιατί είναι άλλο θέμα, ενώ όπως παραδέχεσαι λειτουργεί σε άλλους παρόμοιους κινητήρες?

Και ειδικότερα στον δικό σου… :Απορία:

:lo19::lo19:παρόμοιους...:lo19::lo19::lo19: για ξεσκόνισε τα βιβλία μηχανολογίας σου...γιατί το μόνο <<παρόμοιο>> είναι η ονομασία ... ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ !!!

MOYTPO
17-11-2013, 12:14
Προσθεσε φρεσκια βενζινη με ενα μπετονι. Προσπαθησε να ανακινησεις την μηχανη ωστε να αναμιχθει το καυσιμο βαλε μπρος και κανε βολτα σε πολυ χαλαρο ρυθμο.;)

Μπορεις να προσθεσεις αμα θες και ασετον ή προσθετα απο το βενζιναδικο.
Κακο ΔΕΝ κανουν!!!!

Fuji
18-11-2013, 19:43
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Θα κάνω έναν συνδιασμό του "κλέφτη", με το άνοιγμα του ρεζερβουάρ από πάνω. Θα ρίξω πρώτα και μια ματιά στα "βοηθήματα" του συντοπίτη Νικόλα, για να μην κάνω καμμιά πατάτα και μου περισέψει καμμιά βίδα :D.

Θα γράψω αποτελέσματαμετά την αφαίμαξη.

Πάντως, στα περί ζωής της βενζίνης, ένας πωλητής - επισκευαστής γεωργικών μηχανημάτων, μου είπε να μην την αφήνω ποτέ πάνω από 2 μήνες.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
18-11-2013, 22:06
Περιμένουμε τ' αποτελέσματα ... ;)