PDA

View Full Version : R 1100 gs vs R 1150 gs


zissimo
15-11-2013, 15:19
Γεια χαρα σ`ολους .

Θα μπορουσατε σας παρακαλω να μου πειτε τις βασικες διαφορες αυτων των μοτο ?
Κυριως με ενδιαφερει η ασφαλεια ,η αντοχη , ζημιες , και η οδηγικη συμπεριφορα τους και λιγοτερο ως καθολου οι επιδοσεις τους .

περιμενοντας τα φωτα σας

ευχαριστω

Ζησιμος

ortho
15-11-2013, 15:24
Υπάρχει ένα τέτοιο συγκριτικό εδώ από τον Κώστα366. Λίγο ψάξιμο θέλει!:)


εδώ είσαι...

http://www.gsforum.gr/f24/bmw-r1100gs-vs-r1150gs-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CE%BC%CE%B7-3102/

zissimo
15-11-2013, 15:32
Υπάρχει ένα τέτοιο συγκριτικό εδώ από τον Κώστα366. Λίγο ψάξιμο θέλει!:)

:th11: θα προσπαθησω να το βρω .

zissimo
15-11-2013, 15:33
:ye02:

Gasgs
15-11-2013, 16:24
1100 !!!!! ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΖΗΣΗ ;)

zissimo
15-11-2013, 17:06
1100 !!!!! ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΖΗΣΗ ;)
:ye30: :th11: εχεις π.μ.

Gasgs
15-11-2013, 17:08
Δεν εχω

zissimo
15-11-2013, 17:26
:ye07:

Δεν εχω

stavrouliasp
15-11-2013, 20:05
Πήγαινε στο 1150 απλά και μόνο επειδή ειναι πιο καινούριο. Τα χρόνια κάνουν τη διαφορά. Κατα τα αλλα οι διάφορες μικρές. Εγώ που έχω πχ 1100, το μόνο που ζηλεύω, είναι η 6η για το ταξίδι.

Capitain
15-11-2013, 22:45
Παιδια το 1150 ειναι και πολυ πιο ομορφο, ας μην το βαλουμε στην μπαντα αυτο, ειναι κακο μηχανακι λεμε το 1150.. Σαν δυναμη, κανενα δεν σκαβει, αλλα με το 11 συνεχεια περιμενεις να εχεις κι αλλη ταχυτητα στο σασμαν και μενεις στην πεμπτη...

TEOSS
16-11-2013, 10:44
Γεια χαρα σ`ολους .

Θα μπορουσατε σας παρακαλω να μου πειτε τις βασικες διαφορες αυτων των μοτο ?
Κυριως με ενδιαφερει η ασφαλεια ,η αντοχη , ζημιες , και η οδηγικη συμπεριφορα τους και λιγοτερο ως καθολου οι επιδοσεις τους .

περιμενοντας τα φωτα σας

ευχαριστω

Ζησιμος
Διάβασε εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html (http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html)
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm (http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm)

Για όσα αναφέρεις : << ασφάλεια ,η αντοχή , ζημιές , και η οδηγικη συμπεριφορά>>, έχουν σχεδόν ίδια χαρακτηριστικά, με ελαφρά υπεροχή του 1150.
Η οδική συμπεριφορά και η αντοχή (μηχανικά μέρη) είναι … καρμπόν!!! ...αλλά και οι επιδόσεις είναι ίδιες.

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι η μοτό να είναι προσεγμένη ασχέτως χιλιομέτρων στο κοντέρ.;)
Δηλαδή σου προτείνω να κάνεις έναν κατάλογο από αγγελίες και με 1100 και με 1150(με τιμές γύρω στα χρήματα που διαθέτεις) και να πάρεις όποια είναι σε καλύτερη κατάσταση.!;)

xntinou
16-11-2013, 11:39
Έχω το 1200 αλλά νομίζω ότι πολύ άνετα θα μπορούσα να καβαλάω το 1100 ή το 1150.
Μάλλον σε τέτοιου είδους μηχανές πρώτα μπαίνει το συναίσθημα και μετά τα νούμερα .. :)
Βέβαια είναι εντελώς υποκειμενικό το αισθητικό κομμάτι

Όταν μετά 3 μήνες από την απόκτηση της 1200 έμαθα για φίλο ότι πουλάει το 1150 του (ποίημα η μηχανή) χτυπούσα το κεφάλι μου :D

vaggosgs1150
16-11-2013, 13:41
Zissimo εγώ πουλάω το 1150 μου. Αν τελικά θελήσεις να αγοράσεις υπάρχουν φωτογραφίες και αγγελία στο forum

ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
16-11-2013, 21:11
Εγώ που έχω πχ 1100, το μόνο που ζηλεύω, είναι η 6η για το ταξίδι.
και γω
:ye02:

kostas_366
16-11-2013, 21:28
Πήγαινε στο 1150 απλά και μόνο επειδή ειναι πιο καινούριο. Τα χρόνια κάνουν τη διαφορά. Κατα τα αλλα οι διάφορες μικρές. Εγώ που έχω πχ 1100, το μόνο που ζηλεύω, είναι η 6η για το ταξίδι.

Διάβασε εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html (http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html)
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm (http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm)

Για όσα αναφέρεις : << ασφάλεια ,η αντοχή , ζημιές , και η οδηγικη συμπεριφορά>>, έχουν σχεδόν ίδια χαρακτηριστικά, με ελαφρά υπεροχή του 1150.
Η οδική συμπεριφορά και η αντοχή (μηχανικά μέρη) είναι … καρμπόν!!! ...αλλά και οι επιδόσεις είναι ίδιες.

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι η μοτό να είναι προσεγμένη ασχέτως χιλιομέτρων στο κοντέρ.;)
Δηλαδή σου προτείνω να κάνεις έναν κατάλογο από αγγελίες και με 1100 και με 1150(με τιμές γύρω στα χρήματα που διαθέτεις) και να πάρεις όποια είναι σε καλύτερη κατάσταση.!;)
Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω σχόλια. Κοίταξε να είναι κάτι καλό, και μην σκας αν είναι 1100 ή 1150.
Σίγουρα το 1150 είναι νεότερο, και δουλεύει περισσότερο ήρεμα. Και οικονομικότερο.

phoenix
16-11-2013, 21:36
Για μένα το 1150 ηταν μια μεσοβέζικη κατάσταση της BMW γιατι το μυαλο της το είχε στο 1200 που υπήρχε στα σχέδια απο το 2000
Απλα έπρεπε να δοκιμάσουν οριζόμενα συστηματα (δυο μπουζι φρένα κλπ καθώς να φύγει και το Στόκ )
Μην ξεχνάτε οτι επι της ουσίας αλαζει μοντέλο κάθε 10 χρόνια
Για μένα η θα πάρεις ένα απο τα τελευταία μοντέλα 1100 (98·99)που είχαν βελτιώσει όλα τα μικροπροβλήματα (σαζμαν κλπ) η θα πάρεις 1200
Αυτα(είχα 1150)

staikosn1
16-11-2013, 22:50
Υπερευχαριστημενος με το 1100 γιατι δεν με εχει προδωσει!!
Αν θα το αλλαζα θα επαιρνα το 1150 adventure και μετα θα το σκεφτομουν!!

TEOSS
17-11-2013, 00:26
Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω σχόλια. Κοίταξε να είναι κάτι καλό, και μην σκας αν είναι 1100 ή 1150.
Σίγουρα το 1150 είναι νεότερο, και δουλεύει περισσότερο ήρεμα. Και οικονομικότερο.
Κώστα το δούλεμα δεν είναι ποιο ήρεμο, είναι ακριβώς ίδιο όταν οι κινητήρες λειτουργούν σωστά.
Στο θέμα οικονομίας η διαφορά (εάν υπάρχει) είναι ουσιαστικά μη αξιόπιστα μετρήσημη, δηλαδή της τάξης του 0,1l/100km μικτής χρήσης.
Ακόμα και η διαφορά από το 1100 στο 1200 είναι πολύ μικρή, στα 0,3l/100km.

Να σημειώσω ότι τα νούμερα στις σχέσεις του κιβωτίου του 1150 που αναγράφονται στην ιστιοσελίδα The BMW R GS motorcycles - The BMW R1150GS (http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm) είναι λάθος !!! οι πραγματικές τιμές είναι 1η=3,86:1 - 2α=3,02:1 - 3η=2,39:1 - 4η=1,96:1 - 5η=1,70:1 - 6η=1,51:1
...αλλά με το διαφορικό στο 2,82 έχουμε συνολικά 1η=10,88:1 - 2α=8,51:1 - 3η=6,73:1 - 4η=5,52:1 - 5η=4,79:1 - 6η=4,25:1 .
Τα αντίστοιχα νούμερα στο 1100 είναι 1η=12,48:1 - 2α=8,73:1 - 3η=6,39:1 - 4η=5,22:1 - 5η=4,35:1

Όσο για off road και ξεκινημα σε δυσκολες συνθήκες (ανηφόρα, φορτωμένο, κ.α)..στο 1150adv διορθώνεται η πρώτη όπου έχει 4,48:1και συνολικά 12,63 ...δηλαδή πολύ κοντά στο 12,48 του 1100!!!
Αυτά ...;)

kostas_366
17-11-2013, 12:47
Κώστα το δούλεμα δεν είναι ποιο ήρεμο, είναι ακριβώς ίδιο όταν οι κινητήρες λειτουργούν σωστά.
Στο θέμα οικονομίας η διαφορά (εάν υπάρχει) είναι ουσιαστικά μη αξιόπιστα μετρήσημη, δηλαδή της τάξης του 0,1l/100km μικτής χρήσης.
Ακόμα και η διαφορά από το 1100 στο 1200 είναι πολύ μικρή, στα 0,3l/100km.

Να σημειώσω ότι τα νούμερα στις σχέσεις του κιβωτίου του 1150 που αναγράφονται στην ιστιοσελίδα The BMW R GS motorcycles - The BMW R1150GS (http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm) είναι λάθος !!! οι πραγματικές τιμές είναι 1η=3,86:1 - 2α=3,02:1 - 3η=2,39:1 - 4η=1,96:1 - 5η=1,70:1 - 6η=1,51:1
...αλλά με το διαφορικό στο 2,82 έχουμε συνολικά 1η=10,88:1 - 2α=8,51:1 - 3η=6,73:1 - 4η=5,52:1 - 5η=4,79:1 - 6η=4,25:1 .
Τα αντίστοιχα νούμερα στο 1100 είναι 1η=12,48:1 - 2α=8,73:1 - 3η=6,39:1 - 4η=5,22:1 - 5η=4,35:1

Όσο για off road και ξεκινημα σε δυσκολες συνθήκες (ανηφόρα, φορτωμένο, κ.α)..στο 1150adv διορθώνεται η πρώτη όπου έχει 4,48:1και συνολικά 12,63 ...δηλαδή πολύ κοντά στο 12,48 του 1100!!!
Αυτά ...;)
Τεό, ήρεμο, λόγω σασμάν, αυτό θέλω να πω. Όχι από τον κινητήρα. Ειδικά ψηλά όπου η 6η ρίχνει τις στροφές.
Η διαφορά στο καύσιμο, ναι είναι μικρή, αλλά υπάρχει. Αυτό είχα καταλάβει. Φυσικά παίζει ρόλο και πως το πας και τι συνθήκες υπάρχουν π.χ. πολύς αέρας. Αλλά σε πορεία, εθνική, η 6η έκανε το 1150 οικονομικό. Όχι φυσικά 4λιτρ/100 διαφορά, αλλά μια μικρή διαφορά ίσως και όσο γρ'αφεις.

jim1100gs
17-11-2013, 15:44
Νομιζω τα τελευταια μοντελα μιας "αλλης'' πιο γνησιας μοτοσυκλετιστικης εποχης
Μου αρεσουν και τα δυο αν και νομιζω πως το 1150 ειναι λιγο πιο εξεληγμενο
Για το 1100 που εχω με 135.000 στα χερια μου εδω και 15 χρονια το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι οταν το συντηρεις σωστα και το δουλευεις σωστα ειναι αθανατο.
Η δυναμη ειναι κατι σχετικο εμενα μου φτανει και μου περισσευει,ενω η οδικη του συμπεριφορα ειναι ειναι πολυ καλη για το ειδος της και τα κιλα της μηχανης.
Γενικα ειναι αξιολογες μηχανες που δεν ζητανε πολλα και κανουν τα παντα με σιγουρια και ασφαλεια:ye33:

Papadopaidi
17-11-2013, 21:18
Γεια χαρα σ`ολους .

Θα μπορουσατε σας παρακαλω να μου πειτε τις βασικες διαφορες αυτων των μοτο ?
Κυριως με ενδιαφερει η ασφαλεια ,η αντοχη , ζημιες , και η οδηγικη συμπεριφορα τους και λιγοτερο ως καθολου οι επιδοσεις τους .

περιμενοντας τα φωτα σας

ευχαριστω

Ζησιμος

Καλά άσε τι λένε τα παιδιά (κ τα 2 είναι κορυφή) να σου δώσω
ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
να το βολτάρεις κ μετά αφού δοκιμάσεις κ το 1100
θα βγάλεις μόνος σου τα συμπεράσματα.
Ο Θεός μαζί σου. ;)

zissimo
17-11-2013, 23:33
Σας ευχαριστω πολυ ολους σας .
Πληρεστερο συγκριτικο δεν θα μπορουσα να βρω .
Σας ευχομαι καλα και ασφαλη ταξιδια .
Ευχαριστω
Ζησιμος

staikosn1
18-11-2013, 00:53
Ενα τελευταιο να προσθεσο στο παρων νημα.
Το 1100 το αγαπησα απο την πρωτη στιγμη που το πηρα.
Ηθελα καινουριο μετα χωρις λογο....
Περυσι την ανανεωσα, βαψιματα αυτοκολλητα καινουρια, rebuild τα injection, καινουρια τρομπα καυσιμου, ταχυσυνδεσμους, και παλι ομως καπως ηταν, δεν το αισθανομουν τελειο, ηταν ενα σκαλοπατι πιο κατω.
Φετος ηρθε το κερασακι στην τουρτα με τις ολοκαινουριες αναρτησεις Hyperpo με παραγγελια στο βαρος μου και ολα τα συναφη.
Απο τοτε που μπηκαν, ειναι σαν να πηρα μηχανη κουτιου, και στο ταξιδι μας το καλοκαιρι οι δυο μας στην Πελλοπονησο, καταλαβα οτι τωρα ειναι στα μετρα μου πλεον και την ερωτευτηκα ακομα πιο πολυ!!
Οποια και να θελησω να παρω στο μελλον θα ειναι η μαχανη που θα κρατησω για παντα! Αυτα!