ortho
27-11-2013, 02:25
Μέχρι και… ρεκλάμα έγινε η Ελλάδα σε ότι αφορά την ελκυστικότητα, πλέον, της οικονομίας της για επενδύσεις. Μάλιστα, έχει και τζάμπα διαφήμιση από μεγάλο επενδυτικό fund το οποίο με ανοικτή επιστολή στηνInternational New York Times αναφέρει ότι η Ελλάδα βαθμολογείται με Α+ και καλεί τους επενδυτές να σπεύσουν.
Η εταιρεία Japonica Partners πλήρωσε διαφημιστική καταχώρηση προκειμένου να επαινέσει την ελληνική οικονομία αναφέροντας: «Ανοικτή επιστολή και έκκληση για ανάληψη δράσης, προς τους υπεύθυνους χάραξης των δημόσιων πολιτικών, σε Αθήνα, Βρυξέλλες, Φρανκφούρτη και Ουάσιγκτον».
Και συνεχίζει: «Είναι αδιάσειστο γεγονός ότι η Ελλάδα έχει επιτελέσει μια από τις πιο εκπληκτικές προσαρμογές των δημόσιων οικονομικών στην ιστορία, που συνιστά επίδοση Α+. Αυτή είναι η στιγμή να ξεπεράσουμε την παρούσα, οικονομικά παράλογη και αναχρονιστική λογιστική που δεν αφήνει να φανεί ότι η Ελλάδα αξίζει μια αξιολόγηση Α+ και τα κρατικά της ομόλογα να έχουν επιτόκια κάτω από 5%. Αυτή είναι η στιγμή να αναγνωριστεί ότι αυτή η λογιστική είναι το μόνο μεγάλο και πολύ εύκολο να παραμεριστεί εμπόδιο, σε μια απαράμιλλη ανάπτυξη στην Ελλάδα. Και, τώρα είναι η στιγμή για τα κέντρα αποφάσεων να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τη λογιστική και την παρουσίαση που αντανακλά την οικονομική πραγματικότητα, που βελτιώνει τη λήψη αποφάσεων και αυξάνει την υπευθυνότητα».
Όπως σημειώνεται στην ίδια καταχώρηση, «η Ελλάδα έχει κατακτήσει την πρώτη θέση, ενώ βρίσκονταν στην τελευταία πριν πέντε χρόνια, στους δύο πιο σημαντικούς δείκτες οικονομικών επιδόσεων, ένα κατόρθωμα που πολλοί θεωρούσαν αδύνατο. Η Ελλάδα είναι έτοιμη τώρα να επαναλάβει αυτή την καταπληκτική επίδοση με μια καταπληκτική ανάπτυξη.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε ό,τι αφορά το διαρθρωτικό ισοζύγιο ως ποσοστό του ΑΕΠ για το 2013, ενώ βρίσκονταν στην τελευταία το 2009. Για να γίνει αυτό κατανοητό, η Ελλάδα έχει ξεπεράσει την παγκόσμια πρωταθλήτρια Σουηδία με ένα διαρθρωτικό πλεόνασμα της τάξης του 1,2% του ΑΕΠ σε σύγκριση με αυτό της Σουηδίας που είναι 0,5% του ΑΕΠ.
Η Ελλάδα είναι επίσης πρώτη στην κατάταξη μεταξύ των 30 πιο ανεπτυγμένων οικονομιών, σύμφωνα με το ΔΝΤ, όσον αφορά το πρωτογενές ισοζύγιο (κυκλικά προσαρμοσμένο) ως ποσοστό του ΑΕΠ για το 2014, ενώ βρίσκονταν στην τελευταία θέση το 2009.
Μεγάλο επενδυτικό fund καλεί με διαφήμιση τους επενδυτές να σπεύσουν στην Ελλάδα | ANTINEWS (http://www.antinews.gr/2013/11/26/235931/)
JAPONICA kicks-off "Greece is A+" Campaign
Εκτύπωση σελίδαςΑποθήκευση σελίδαςΑποστολή με e-mailΜέγεθος κειμένου
Japonica Partners kicks-off “Greece is A+” campaign with a full-page open letter and call-to-action in major publications worldwide to public policy makers in Athens, Brussels, Frankfurt, and Washington, D.C.
The open letter states that it is an irrefutable fact that Greece has accomplished one of history΄s most extraordinary sovereign fiscal rejuvenations, an A+ performance. Now is the time to progress beyond the current economically irrational and anachronistic accounting that obfuscates that Greece merits an A+ credit rating and government bond interest costs below 5%. Now is the time to recognize that this accounting is the single biggest and most easily removed obstacle to extraordinary growth in Greece. And, now is the time for public policy makers to expeditiously advocate accounting as well as presentation that reflects economic reality, improves decision-making, and increases accountability.
Japonica emphasizes:
“Now is the time to progress beyond the current economically irrational and anachronistic accounting that obfuscates that Greece merits an A+ credit rating and government bond interest costs below 5%.”
Japonica concludes:
“Now is the time for public policy makers to expeditiously advocate accounting as well as presentation that reflects economic reality, improves decision-making, and increases accountability.”
Greece has advanced to 1st place from last place in only five years on two of the most important fiscal performance indicators, an accomplishment that most believed was impossible. Greece is now ready to repeat its extraordinary performance with extraordinary growth.
Greece is ranked 1st place among the European Union΄s 27 reporting members on the European Commission structural balance as a percent of GDP for 2013 from last place in 2009. To put this in perspective, Greece is moving ahead of world-class Sweden with a 2013 structural surplus of 1.2% of GDP compared to Sweden΄s 0.5% of GDP.
Greece is also ranked 1st place among the world΄s 30 advanced economies on the International Monetary Fund primary balance (cyclically adjusted) as a percent of GDP for 2014 from last place in 2009. To put this in perspective, Greece is moving ahead of world-class Singapore with a 2014 primary surplus (cyclically adjusted) of 5.4% of GDP compared to Singapore’s 3.3% of GDP.
Japonica stated:
“We will contribute the resources necessary to change this unacceptable accounting status quo, now.”
Open letters will be published globally including in the New York Times, Financial Times, International New York Times, and Wall Street Journal.
JAPONICA kicks-off "Greece is A+" Campaign- Capital.gr (http://english.capital.gr/News.asp?id=1914858)
Ετοιμαστείτε για μεγάλα σεντόνια!:D:D:D
Εγώ θα πω μόνο ότι όπως μας έριξαν στον Καιάδα μέσα σε τρεις μήνες με συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα συν την απίστευτη "βλακεία" ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου, άλλο τόσο γρήγορα μπορούν να κάνουν την Ελλάδα να μοιάζει το Ελντοράντο των επενδύσεων. Ποιά είναι τελικά η στόχευση είναι μάλλον ασαφές ακόμα. Υπάρχει και το παρακάτω από την Καθημερινή...
Ως έδρα του νέου Citizen Interaction Center (Κέντρο Διαδραστικής Επικοινωνίας Πολιτών) για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη επελέγη από την μητρική εταιρία της Coca Cola η Αθήνα.
Την απόφαση αυτή, που αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, γνωστοποίησαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της παγκόσμιας «The Coca Cola Company», Muhtar Kent και ο πρόεδρος της επιχειρησιακής μονάδας Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης Νίκος Κουμέττης με επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι η απόφαση ελήφθη σε συνέχεια της συνάντησης με τον Πρωθυπουργό που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης που διοργάνωσε το The Hellenic Initiative.
Τονίζεται ακόμη ότι η εγκατάσταση του Κέντρου στην Αθήνα «αντικατοπτρίζει την πίστη μας στις δυνατότητες της Ελλάδας να επανέλθει σε τροχιά ανάπτυξης και στην προστιθέμενη αξία των ιδιαίτερων ικανοτήτων των Ελλήνων» και προστίθεται:
«Η απόφαση αυτή ελήφθη βάσει της τεχνογνωσίας και της γλωσσικής κατάρτισης που διαθέτουν οι Έλληνες, αλλά και της δυνατότητάς μας να συνεισφέρουμε στην κοινωνία προσφέροντας ελκυστικές και υψηλού επιπέδου θέσεις απασχόλησης σε νέους ταλαντούχους Έλληνες στον αναπτυσσόμενο τομέα της κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας».
Η Coca Cola δηλώνει επίσης τη δέσμευσή της να επενδύσει και να ενισχύσει την παρουσία της στη χώρα μας. Το Citizen Interaction Center θα είναι το διοικητικό και επιχειρησιακό κέντρο για τις δραστηριότητες διαδικτυακής και κοινωνικής δικτύωσης της Coca Cola στην περιοχή. Η λειτουργία του προβλέπεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2014 και με την πλήρη ανάπτυξή του το 2015 θα καλύπτει 23 χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης.
Ξαφνικά πάλι οι Ελληνες διαθέτουμε τεχνογνωσία και γλωσσική κατάρτηση! Πάψαμε να είμαστε οι τεμπέληδες της ηλιόλουστης παραλίας! Και φυσικά πλέον με μικρές απαιτήσεις σε μισθούς και σχεδόν εκμηδενισμένη εργασιακή προστασία.
Τα καλύτερα έρχονται!!!!:sm3::sm3::sm3::sm3::sm3:
Η εταιρεία Japonica Partners πλήρωσε διαφημιστική καταχώρηση προκειμένου να επαινέσει την ελληνική οικονομία αναφέροντας: «Ανοικτή επιστολή και έκκληση για ανάληψη δράσης, προς τους υπεύθυνους χάραξης των δημόσιων πολιτικών, σε Αθήνα, Βρυξέλλες, Φρανκφούρτη και Ουάσιγκτον».
Και συνεχίζει: «Είναι αδιάσειστο γεγονός ότι η Ελλάδα έχει επιτελέσει μια από τις πιο εκπληκτικές προσαρμογές των δημόσιων οικονομικών στην ιστορία, που συνιστά επίδοση Α+. Αυτή είναι η στιγμή να ξεπεράσουμε την παρούσα, οικονομικά παράλογη και αναχρονιστική λογιστική που δεν αφήνει να φανεί ότι η Ελλάδα αξίζει μια αξιολόγηση Α+ και τα κρατικά της ομόλογα να έχουν επιτόκια κάτω από 5%. Αυτή είναι η στιγμή να αναγνωριστεί ότι αυτή η λογιστική είναι το μόνο μεγάλο και πολύ εύκολο να παραμεριστεί εμπόδιο, σε μια απαράμιλλη ανάπτυξη στην Ελλάδα. Και, τώρα είναι η στιγμή για τα κέντρα αποφάσεων να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τη λογιστική και την παρουσίαση που αντανακλά την οικονομική πραγματικότητα, που βελτιώνει τη λήψη αποφάσεων και αυξάνει την υπευθυνότητα».
Όπως σημειώνεται στην ίδια καταχώρηση, «η Ελλάδα έχει κατακτήσει την πρώτη θέση, ενώ βρίσκονταν στην τελευταία πριν πέντε χρόνια, στους δύο πιο σημαντικούς δείκτες οικονομικών επιδόσεων, ένα κατόρθωμα που πολλοί θεωρούσαν αδύνατο. Η Ελλάδα είναι έτοιμη τώρα να επαναλάβει αυτή την καταπληκτική επίδοση με μια καταπληκτική ανάπτυξη.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε ό,τι αφορά το διαρθρωτικό ισοζύγιο ως ποσοστό του ΑΕΠ για το 2013, ενώ βρίσκονταν στην τελευταία το 2009. Για να γίνει αυτό κατανοητό, η Ελλάδα έχει ξεπεράσει την παγκόσμια πρωταθλήτρια Σουηδία με ένα διαρθρωτικό πλεόνασμα της τάξης του 1,2% του ΑΕΠ σε σύγκριση με αυτό της Σουηδίας που είναι 0,5% του ΑΕΠ.
Η Ελλάδα είναι επίσης πρώτη στην κατάταξη μεταξύ των 30 πιο ανεπτυγμένων οικονομιών, σύμφωνα με το ΔΝΤ, όσον αφορά το πρωτογενές ισοζύγιο (κυκλικά προσαρμοσμένο) ως ποσοστό του ΑΕΠ για το 2014, ενώ βρίσκονταν στην τελευταία θέση το 2009.
Μεγάλο επενδυτικό fund καλεί με διαφήμιση τους επενδυτές να σπεύσουν στην Ελλάδα | ANTINEWS (http://www.antinews.gr/2013/11/26/235931/)
JAPONICA kicks-off "Greece is A+" Campaign
Εκτύπωση σελίδαςΑποθήκευση σελίδαςΑποστολή με e-mailΜέγεθος κειμένου
Japonica Partners kicks-off “Greece is A+” campaign with a full-page open letter and call-to-action in major publications worldwide to public policy makers in Athens, Brussels, Frankfurt, and Washington, D.C.
The open letter states that it is an irrefutable fact that Greece has accomplished one of history΄s most extraordinary sovereign fiscal rejuvenations, an A+ performance. Now is the time to progress beyond the current economically irrational and anachronistic accounting that obfuscates that Greece merits an A+ credit rating and government bond interest costs below 5%. Now is the time to recognize that this accounting is the single biggest and most easily removed obstacle to extraordinary growth in Greece. And, now is the time for public policy makers to expeditiously advocate accounting as well as presentation that reflects economic reality, improves decision-making, and increases accountability.
Japonica emphasizes:
“Now is the time to progress beyond the current economically irrational and anachronistic accounting that obfuscates that Greece merits an A+ credit rating and government bond interest costs below 5%.”
Japonica concludes:
“Now is the time for public policy makers to expeditiously advocate accounting as well as presentation that reflects economic reality, improves decision-making, and increases accountability.”
Greece has advanced to 1st place from last place in only five years on two of the most important fiscal performance indicators, an accomplishment that most believed was impossible. Greece is now ready to repeat its extraordinary performance with extraordinary growth.
Greece is ranked 1st place among the European Union΄s 27 reporting members on the European Commission structural balance as a percent of GDP for 2013 from last place in 2009. To put this in perspective, Greece is moving ahead of world-class Sweden with a 2013 structural surplus of 1.2% of GDP compared to Sweden΄s 0.5% of GDP.
Greece is also ranked 1st place among the world΄s 30 advanced economies on the International Monetary Fund primary balance (cyclically adjusted) as a percent of GDP for 2014 from last place in 2009. To put this in perspective, Greece is moving ahead of world-class Singapore with a 2014 primary surplus (cyclically adjusted) of 5.4% of GDP compared to Singapore’s 3.3% of GDP.
Japonica stated:
“We will contribute the resources necessary to change this unacceptable accounting status quo, now.”
Open letters will be published globally including in the New York Times, Financial Times, International New York Times, and Wall Street Journal.
JAPONICA kicks-off "Greece is A+" Campaign- Capital.gr (http://english.capital.gr/News.asp?id=1914858)
Ετοιμαστείτε για μεγάλα σεντόνια!:D:D:D
Εγώ θα πω μόνο ότι όπως μας έριξαν στον Καιάδα μέσα σε τρεις μήνες με συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα συν την απίστευτη "βλακεία" ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου, άλλο τόσο γρήγορα μπορούν να κάνουν την Ελλάδα να μοιάζει το Ελντοράντο των επενδύσεων. Ποιά είναι τελικά η στόχευση είναι μάλλον ασαφές ακόμα. Υπάρχει και το παρακάτω από την Καθημερινή...
Ως έδρα του νέου Citizen Interaction Center (Κέντρο Διαδραστικής Επικοινωνίας Πολιτών) για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη επελέγη από την μητρική εταιρία της Coca Cola η Αθήνα.
Την απόφαση αυτή, που αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, γνωστοποίησαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της παγκόσμιας «The Coca Cola Company», Muhtar Kent και ο πρόεδρος της επιχειρησιακής μονάδας Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης Νίκος Κουμέττης με επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι η απόφαση ελήφθη σε συνέχεια της συνάντησης με τον Πρωθυπουργό που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης που διοργάνωσε το The Hellenic Initiative.
Τονίζεται ακόμη ότι η εγκατάσταση του Κέντρου στην Αθήνα «αντικατοπτρίζει την πίστη μας στις δυνατότητες της Ελλάδας να επανέλθει σε τροχιά ανάπτυξης και στην προστιθέμενη αξία των ιδιαίτερων ικανοτήτων των Ελλήνων» και προστίθεται:
«Η απόφαση αυτή ελήφθη βάσει της τεχνογνωσίας και της γλωσσικής κατάρτισης που διαθέτουν οι Έλληνες, αλλά και της δυνατότητάς μας να συνεισφέρουμε στην κοινωνία προσφέροντας ελκυστικές και υψηλού επιπέδου θέσεις απασχόλησης σε νέους ταλαντούχους Έλληνες στον αναπτυσσόμενο τομέα της κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας».
Η Coca Cola δηλώνει επίσης τη δέσμευσή της να επενδύσει και να ενισχύσει την παρουσία της στη χώρα μας. Το Citizen Interaction Center θα είναι το διοικητικό και επιχειρησιακό κέντρο για τις δραστηριότητες διαδικτυακής και κοινωνικής δικτύωσης της Coca Cola στην περιοχή. Η λειτουργία του προβλέπεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2014 και με την πλήρη ανάπτυξή του το 2015 θα καλύπτει 23 χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης.
Ξαφνικά πάλι οι Ελληνες διαθέτουμε τεχνογνωσία και γλωσσική κατάρτηση! Πάψαμε να είμαστε οι τεμπέληδες της ηλιόλουστης παραλίας! Και φυσικά πλέον με μικρές απαιτήσεις σε μισθούς και σχεδόν εκμηδενισμένη εργασιακή προστασία.
Τα καλύτερα έρχονται!!!!:sm3::sm3::sm3::sm3::sm3: