PDA

View Full Version : αυξησεις στα διοδια-το χουν χασει


intruder
30-11-2013, 11:38
Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κοστίζει πάνω από 56 ευρώ

Νέες αυξήσεις «φωτιά» έρχονται από το 2014, με τα νέα τιμολόγια που θα ισχύουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Ενδεικτικό είναι ότι τα διόδια στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με Ι.Χ. θα κοστίζουν πάνω από 56 ευρώ μετ’ επιστροφής.

Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία», η μεγαλύτερη αύξηση θα ισχύσει και στη βασική διαδρομή Αθήνα-Σκάρφεια, λίγο πριν τη Λαμία, όπου η διαδρομή θα φτάσει τα 23 ευρώ.

Η επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις μεγάλους άξονες της χώρας από τις αρχές του νέου έτους συνδυάζεται με μεγάλες αυξήσεις στις τιμές διοδίων, που κυμαίνονται κατά περίπτωση έως και 60% για όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Οι νέες αναθεωρημένες συμβάσεις, που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, οι οποίες προγραμματίζεται να ψηφιστούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, προβλέπουν ότι για να πάρουν μπροστά σταδιακά μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο τα «παγωμένα» από το 2010 έργα, αφ’ ενός το ελληνικό Δημόσιο επιβαρύνεται άμεσα ή έμμεσα συνολικά 2,2 δισ. ευρώ, τα οποία θα προέλθουν από κοινοτικούς πόρους και δανεισμό, και αφετέρου έρχεται νέος λογαριασμός και για τους χρήστες των δρόμων με τις αυξήσεις των διοδίων.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική διοδίων που θα επιβληθεί από το νέο χρόνο, διαμορφώνεται με τιμή βάσης 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο διανυόμενης απόστασης (με τιμές 1.1.2003 χωρίς ΦΠΑ). Η τιμή βάσης των σαράντα σεντς ανά χιλιόμετρο, η οποία υπόκειται τιμαριθμική αναπροσαρμογή, οδηγώντας σε νέες αυξήσεις διοδίων στο μέλλον, είναι το ανώτατο όριο χρέωσης στην ολοκλήρωση των έργων.

πηγηNewsbeast.gr | ΕΛΛΑΔΑ : Έρχονται αυξήσεις ως 60% στα διόδια (http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/615034/erhodai-auxiseis-os-60-sta-diodia/)

siraxanz
30-11-2013, 11:46
Ε ρε δόξες η αγαπημένη μου διαδρομή! !!!!!! Μπράλε περίμενε μας: ))

R1200GlamorusSpecial

aeriko
30-11-2013, 11:47
Ανεγκέφαλα και ανάλγητα πιόνια των δανειστών και των μεγαλοεργολάβων, εκτελούν κατά γράμμα τις εντολές τους.:(

MOYTPO
30-11-2013, 12:37
Και που ειστε ακομα. Απο Αττικη οδο μεχρι Αφιδνες θα κατασκευαστουν αλλα δυο νεα διοδια!!!!
Θα παιξει πολυ παλαια εθνικη οδο!!!

Thodoras
30-11-2013, 12:45
Ενταξει ρε παιδια ας μην το κανουμε και θεμα...
Και στην Ιταλια τοσο κοστιζουν τα διοδια, 4 ευρω τα 100 χλμ....εξαλου και εδω autostrada εχουμε...

ilias vara
30-11-2013, 13:07
Ενταξει ρε παιδια ας μην το κανουμε και θεμα...
Και στην Ιταλια τοσο κοστιζουν τα διοδια, 4 ευρω τα 100 χλμ....εξαλου και εδω autostrada εχουμε...
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ τοσο εχουν οι τελειωμενοι δρομοι.... εδω απλα τους πληρωνουμε αλλα .,.,.θα τους εχουμε καποια στιγμη:D

και οπως σωστα λες ειναι autostrada......kai oxi motostrada!!!!!!!!!!!:):):)

GeorgeP
30-11-2013, 13:17
Ηθελα να ηξερα γιατι δεν διαβαζετε ολο το Νομοσχεδιο αλλα μονον τα αποκομενα κομματια του καθε τυχαρπαστου δημοσιογραφου που θελει να κανει ντορο και νουμερα........

Για πρωτη φορα στα διοδια εφαρμοζονται εκπτωσεις που φτανουν και το 60% για τους συχνους χρηστες.........
Για πρωτη φορα εφαρμοζεται η ''υβριδικο συστημα χρεωσης'' δλδ για αναλογική χιλιομετρική χρέωση (με βάση τη διανυόμενη απόσταση) σε ηλεκτρονικούς χρήστες για οχήματα όλων των κατηγοριών (μοτο, Ι.Χ.Ε. και φορτηγά ή λεωφορεία). δλδ οπως γινεται και στην Ιταλια............

Τιποτε απο ολα αυτα δεν αναφερεται στο αρθρο του δημοσιογραφισκου......οχι για τιποτε αλλο, απλως για να ειναι πληρης η εικονα.

Ολες οι λεπτομερειες καθως και οι νεες τιμες αναλυτικα:

http://www.zougla.gr/automoto/article/pou-afksanonte-ke-pou-miononte-ta-diodia

Lepanto ii
30-11-2013, 13:34
Οι μηχανές περνάνε ελεύθερα για να μην καθυστερούν τα αυτοκίνητα που πρεπει να πληρώνουν :sm2:

Al Bandy
30-11-2013, 15:25
Πόσο, λέει, κοστίζει το Αθήνα_Θεσσαλονίκηηηηηηηηη? 208,5 ευρώ? :eek:

Πόσο κοστίζει το «Αθήνα-Θεσσαλονίκη» με ΙΧ; Πόσοοο;;;; :: fpress (http://www.fpress.gr/aytokinhto/item/13024-poso-kostizei-to-athina-thessaloniki-me-ih-posooo)

diomiles
30-11-2013, 16:02
Για πρωτη φορα στα διοδια εφαρμοζονται εκπτωσεις που φτανουν και το 60% για τους συχνους χρηστες.........
Για πρωτη φορα εφαρμοζεται η ''υβριδικο συστημα χρεωσης'' δλδ για αναλογική χιλιομετρική χρέωση (με βάση τη διανυόμενη απόσταση) σε ηλεκτρονικούς χρήστες για οχήματα όλων των κατηγοριών (μοτο, Ι.Χ.Ε. και φορτηγά ή λεωφορεία). δλδ οπως γινεται και στην Ιταλια............




Οσοι λοιπόν δεν είναι συχνοί και ηλεκτρονικοί χρήστες θα πληρωσουν αυξήσεις εως 60%.

Με λίγα λόγια αν το καταλαβα καλα....
Ο συχνός και ο ηλεκτρονικός χρήστης αφου υποστεί αυξηση 60% θα μπορει να εχει εκκπτωση 60% άρα γυρναει στην προηγούμενη κατασταση.
Ολοι οι υπόλοιποι που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία απλά τον ήπιαν...

PACO
30-11-2013, 16:05
Οι μηχανές περνάνε ελεύθερα για να μην καθυστερούν τα αυτοκίνητα που πρεπει να πληρώνουν :sm2:


εεεετττσσσσσιιιιιιιιι:cool:.............

GeorgeP
30-11-2013, 16:17
Οσοι λοιπόν δεν είναι συχνοί και ηλεκτρονικοί χρήστες θα πληρωσουν αυξήσεις εως 60%.

Φυσικα, παντου ετσι συμβαινει......ο συχνος χρηστης, του οτιδηποτε, τυγχανει εκπτωσης...ο περιστασιακος οχι....και γιατι αλλωστε?
Ηλεκτρονικος χρηστης μπορει να γινει ο οποιοσδηποτε, δεν ειναι αναγκαιο για τους περιστασιακους χρηστες των Ε.Ο. αλλα απαραιτητο για τους συχνους αφου μονον ετσι μονον μπορει να διασφαλισθει η συχνοτητα διελευσης.....
Ομως δεν προσεξες τα λεγομενα μου για το ''υβριδικο συστημα χρεωσης'' το οποιο επιτρεπει ακομα και στον περιστασιακο αλαλ ηλεκτρονικο χρηστη να πληρωσει συμφωνα με την αποσταση που διανυει κι οχι πλπκληρο το ποσο.......οπως στην Ιταλια δλδ.
Παρεπιπτοντως το συστημα αυτο θα εφαρμοστει σε ολα τα διοδια ολης της χωρας...και στην Αττικη οδο.......τωρα με ηλεκτρονικο τροπο με τα γνωστα μηχανακια που μπαινουν στο παρμπριζ κι αργοτερα με τις καρτες διελευσης που θα τις προμηθευομαστε κατα την εισοδο μας στον αυτοκινητοδρομο.

Οσο για το +60% οχι δεν συμφωνω, οπως δεν συμφωνω και με τις αυξησεις στα ειδη πρωτης αναγκης οι οποιες γινονται καθ ολη την διαρκεια της κρισης και δεν ομιλει κανεις μας. Δλδ δεν ενδιαφερει το ρευμα που εχει αυξηθει 10 φορες και το πληρωνεται καθε 2μηνο και ενοχλει το διοδιο που θα πληρωθει αν και οταν......χωρια που μπορει να μην πληρωθει αν χρησιμοποιηθουν αλλοι δρομοι.

Ειναι λογικη αυτη?

AKIS_21
30-11-2013, 20:03
Για πρώτη φορά θα βγάλω την πινακίδα απο την μηχανη μου πλέον στην εθνικη τα λαμόγια επειδη δε είχαν λεφτα να δανείσουν οι τράπεζες τις εταιρείες το κράτος πληρώνει ρήτρες και απουσία που θα τα βγάλει?..

ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
30-11-2013, 20:06
ας το δούμε σαν μια ευκαιρία να απολαύσουμε τις απίστευτες ομορφιές της χώρας μας μέσω του επαρχιακού οδικού δυκτίου απόλαμβάνοντας τον ελληνικό μας στα κατα τόπους καφενεία....

SenseiG
30-11-2013, 21:04
http://www.fpress.gr/media/k2/items/cache/b8481c15a18d81a6d9913c8306965c55_L.jpg (http://www.fpress.gr/media/k2/items/cache/b8481c15a18d81a6d9913c8306965c55_XL.jpg)

Ξεκινάς από το Χαλάνδρι όλο όρεξη να φτάσεις στο Αριστοτέλειο για μια δουλειά. Το ρεζερβουάρ είναι άδειο. Πρέπει να φουλάρεις γιατί θα διανύσεις 503 χιλιόμετρα όπως λέει το GPS. Έμαθες ότι τα διόδια ακρίβυναν. Πόσα χρήματα πρέπει να έχεις μαζί σου;



Το «φουλάρισμα» σου κόστισε περίπου 75 ευρώ. Εκτιμάς ότι με ένα γέμισμα θα διανύσεις την απόσταση μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Λαμβάνεις φυσικά υπόψη ότι θα πρέπει να επιστρέψεις οπότε μόνο το κόστος του καυσίμου εκτινάσσεται στα 150 ευρώ. Το GPS σου λέει να μπεις Αττική Οδό για να βγεις γρηγορότερα στην Αθηνών-Λαμίας. Το κάνεις. Άλλα 2,8 ευρώ. Και μετά αρχίζει ο εφιάλτης ο οποίος πολύ σύντομα θα γίνει μεγαλύτερος λόγω των επικείμενων ανατιμήσεων:
1. Διόδια Αφιδνών: Από 2,1 ευρώ η τιμή ανεβαίνει στα 3,35 ευρώ
2. Διόδια Θηβών: Από 2,55 ευρώ, η τιμή ανεβαίνει στα 4,05 ευρώ
3. Διόδια Τραγάνας: Από 2,45 ευρώ, η τιμή ανεβαίνει στα 3,95 ευρώ
4. Διόδια Πελασγίας: Η τιμή ανεβαίνει από τα 2,7 στα 3,5 ευρώ
5. Διόδια Μοσχοχωρίου: Η τιμή ανεβαίνει από 3,1 σε 4 ευρώ
6. Διόδια Μακρυχωρίου: Η τιμή παραμένει αμετάβλητη στα 1,4 ευρώ
7. Διόδια Πυργετού: Η τιμή αμετάβλητη στα δύο ευρώ
8. Διόδια Λεπτοκαρυάς: Η τιμή αμετάβλητη στα 2 ευρώ
9. Διόδια Κλειδίου: Η τιμή αμετάβλητη στα 2,2 ευρώ
Το συνολικό κόστος εκτοξεύεται στα 26,45 ευρώ για μια κατεύθυνση. Βάλε και την Αττική οδό, ανεβαίνει το κόστος στα 29,25 ευρώ. Επί δύο; 58,5 ευρώ και 150 ευρώ η βενζίνη;
208,5 ευρώ…
Κάντε καλύτερα μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΟΣΕ. Θα διαπιστώσετε ότι αν ταξιδέψετε πρώτη θέση η τιμή διαμορφώνεται στα 47,1 ευρώ ή στα 42,4 ευρώ αν κλείσετε τα εισιτήρια μέσω internet. Μάλιστα, θα φτάσετε και …χορτάτοι καθώς ο ΟΣΕ διαφημίζει ότι για το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στην πρώτη θέση σας κάνει και το γεύμα δωρεάν. Θες ακόμη φθηνότερα; Παίρνεις το ΚΤΕΛ και τρως στη διαδρομή από το τάπερ. Το κόστος «πήγαινε-έλα» φτάνει στα 78 ευρώ ενώ αν αγοράσεις από κάποια πλατφόρμα ηλεκτρονικών κρατήσεων, θα πληρώσεις 59 ευρώ.

vaska
30-11-2013, 22:27
Ε ρε δόξες η αγαπημένη μου διαδρομή! !!!!!! Μπράλε περίμενε μας: ))

R1200GlamorusSpecial

ας το δούμε σαν μια ευκαιρία να απολαύσουμε τις απίστευτες ομορφιές της χώρας μας μέσω του επαρχιακού οδικού δυκτίου απόλαμβάνοντας τον ελληνικό μας στα κατα τόπους καφενεία....

Σωστοί και οι δύο, περιφεριακές οδοί με μπόλικο στρίψιμο, αλλά σε λίγο βλέπω να βάζουν διόδια και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.

PLOIGOS
30-11-2013, 22:50
Σωστοί και οι δύο, περιφεριακές οδοί με μπόλικο στρίψιμο, αλλά σε λίγο βλέπω να βάζουν διόδια και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.

Eυτυχως αυτο δεν εχουν το δικαιωμα να το κανουν....Πρεπει υποχρεωτικα να υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη για να πας οπουδηποτε ΧΩΡΙΣ διοδια...

ortho
30-11-2013, 23:20
Eυτυχως αυτο δεν εχουν το δικαιωμα να το κανουν....Πρεπει υποχρεωτικα να υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη για να πας οπουδηποτε ΧΩΡΙΣ διοδια...

Αυτοί οι φορομπήχτες ανεγκέφαλοι είναι ικανοί να απαγορέψουν τη λειτουργία βενζινάδικου σε δρόμο με πλάτος μικρότερο των 10 μέτρων πχ, κι άντε πήγαινε εσύ μετά από Μπράλο.:D:D

PLOIGOS
30-11-2013, 23:27
Αυτοί οι φορομπήχτες ανεγκέφαλοι είναι ικανοί να απαγορέψουν τη λειτουργία βενζινάδικου σε δρόμο με πλάτος μικρότερο των 10 μέτρων πχ, κι άντε πήγαινε εσύ μετά από Μπράλο.:D:D


Ρε συ με τα μηχανακια που εχουμε,ευτυχως υπαρχει καλη αυτονομια!!Αρκει να τα γεμισεις πρωτα ε?:D:D:D


ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ - WATCH MY GAS ( Pws na gemiseis to Rezervouar ) - Eurovision 2011 - YouTube

ortho
30-11-2013, 23:36
Ρε συ με τα μηχανακια που εχουμε,ευτυχως υπαρχει καλη αυτονομια!!Αρκει να τα γεμισεις πρωτα ε?:D:D:D





Καλά σε είχα καταλάβει ότι είσαι μεγάλος χιουμορίστας! :ye32:

jarhead
30-11-2013, 23:41
Ε ρε δόξες η αγαπημένη μου διαδρομή! !!!!!! Μπράλε περίμενε μας: ))

R1200GlamorusSpecial


Kρατα λογια γιατι αυτοι ειναι ικανοι να βαλουν και διοδια εκει πανωΝεύραΝεύραΝεύρα

xenos
01-12-2013, 01:23
ξεκαβαλίκεμα το μοτο-σηκωμα μπάρας-χαμόγελο κ γεια σας!!!!!!!

spy89
01-12-2013, 01:33
Πινακίδα στο σάκο και βίδωμα στον προορισμό ειναι η λύση!

gandreas
01-12-2013, 10:56
Εγω για να παω και να ρθω μετα τη Λαμία θα θελω 40€ διόδια που σημαίνει οτι πρέπει να δώσεις 2 μεροκαματα άσε και την βενζίνη, ποια είναι η λογική εδώ να μένουν ολοι στα σπίτια τους;

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 4

PACO
01-12-2013, 11:11
Πινακίδα στο σάκο και βίδωμα στον προορισμό ειναι η λύση!
εδώ και πολύ καιρό. ......:ye02:

Al Bandy
01-12-2013, 13:12
εδώ και πολύ καιρό. ......:ye02:

Μπαααα! Γιατί να κάθεσαι να ξεβιδώνεις? Υπάρχει πιο απλή λύση: βάση πινακίδας που ανεβοκατεβαίνει με ντίζα από το τιμόνι. Την ανεβάζεις στα διόδια και την ξανακατεβάζεις αφού περάσεις. ;)

PACO
01-12-2013, 13:33
Ειχα σκουρα ζελατινα πανω απο τη πινακιδα.
δεν λεω καντε το διοτι υπαρχει και η κληση βαση νομου...
αλλα να πληρωνω μπομπολα και σια επειδη επεσε σε μια αλλη επιχειρηση του εκτος(mega)και το "κρατος" να τον επιδοτει και να του λεει αυξησε τα και οοοοτανννν παραδοσεις εθνικο δικτυο βλεπουμε(με τιμες στα σημερινα δεδομενα εξωπραγματικες)...ε τοτε οχι... ξερογκαζια και γεια,,,
και ιταλια που αναφερουν καποιοι ναι να πληρωσω πολυ παραπανω....αλλλαα εχω δρομους,παραδρομους ασφαλεια, ποιοτητα ασφαλτου και παρα πολλα αλλα που καθιστουν ενα σωστο ευρωπαικο οργανωμενο κρατος!!!

PACO
01-12-2013, 13:34
Μπαααα! Γιατί να κάθεσαι να ξεβιδώνεις? Υπάρχει πιο απλή λύση: βάση πινακίδας που ανεβοκατεβαίνει με ντίζα από το τιμόνι. Την ανεβάζεις στα διόδια και την ξανακατεβάζεις αφού περάσεις. ;)
την εχω δει και ειναι ακριβη:rolleyes:

aeriko
01-12-2013, 14:01
Εχω δεί κουρτινάκι μαύρο που κατεβαίνει και σκεπάζει τον αριθμό κυκλοφορίας. Λειτουργεί με διακόπτη από το τιμόνι.

intruder
01-12-2013, 14:29
Eυτυχως αυτο δεν εχουν το δικαιωμα να το κανουν....Πρεπει υποχρεωτικα να υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη για να πας οπουδηποτε ΧΩΡΙΣ διοδια...

ενα παραδειγμα που το δικαιωμα το χουν δεν το χουν,αυτοι το κανουν
εδω κ ενα χρονο κ παραπανω η δρομος μετσοβο-καλαμπακα (καταρα pass) ειναι νομικα κλειστος ,δηλαδη εχει το απαγορευτικο για διελευση σημα,κ ταμπελα οτι εαν μπεις στο δρομο ,ειναι με δικια σου ευθυνη(λες κ για τις ζημιες κ τα ατυχυματα που προκληθεικαν απο κακοτεχνιες των δρομων τις ανελαβε ποτε το κρατος).εγω που τον περναω σε μερικα σημεια ειναι παρα πολυ χαλια κ επικυνδυνα απο καθιζισεις.

η μονη εναλακτηκη λυση ειναι η εγνατια οδος με τα διοδια πριν την εξοδο του ανηλιου.αρα θες δεν θες ,με το ζορι διοδια:u60::u57:


περα απο αυτο εαν γεμισει ο ''παλιος ''δρομος κινηση ,πολυ λυπαμαι οτι θα εχουμε κ ατυχηματα λογω της κινησης που ενας τετοιος παλιος δρομος δεν μπορει να ανταπεξελθει.
φανταστητε νταλικες,datsun,κ καθε λογης οχημα συντυρημενα ή οχι ,ολα μαζι απο επαρχιακο στενο γλυστερο δρομο.καταστασεις πολλα χρονια πριν με 4πλασια+ οχηματα:hmmm:

PLOIGOS
01-12-2013, 15:15
ενα παραδειγμα που το δικαιωμα το χουν δεν το χουν,αυτοι το κανουν
εδω κ ενα χρονο κ παραπανω η δρομος μετσοβο-καλαμπακα (καταρα pass) ειναι νομικα κλειστος ,δηλαδη εχει το απαγορευτικο για διελευση σημα,κ ταμπελα οτι εαν μπεις στο δρομο ,ειναι με δικια σου ευθυνη(λες κ για τις ζημιες κ τα ατυχυματα που προκληθεικαν απο κακοτεχνιες των δρομων τις ανελαβε ποτε το κρατος).εγω που τον περναω σε μερικα σημεια ειναι παρα πολυ χαλια κ επικυνδυνα απο καθιζισεις.

η μονη εναλακτηκη λυση ειναι η εγνατια οδος με τα διοδια πριν την εξοδο του ανηλιου.αρα θες δεν θες ,με το ζορι διοδια:u60::u57:


περα απο αυτο εαν γεμισει ο ''παλιος ''δρομος κινηση ,πολυ λυπαμαι οτι θα εχουμε κ ατυχηματα λογω της κινησης που ενας τετοιος παλιος δρομος δεν μπορει να ανταπεξελθει.
φανταστητε νταλικες,datsun,κ καθε λογης οχημα συντυρημενα ή οχι ,ολα μαζι απο επαρχιακο στενο γλυστερο δρομο.καταστασεις πολλα χρονια πριν με 4πλασια+ οχηματα:hmmm:


Απλα να σε ενημερωσω,οτι σε περιπτωση που το αυτοκινητο σου υποστει ζημια,αν γινει καταγραφη του ατυχηματος κ κινηθεις νομικα,θα αποζημιωθεις!Μην με ρωτησεις το ποτε βεβαια,θελει υπομονη κ επιμονη!!Σε αναλογη περιπτωση κερδισε κουμπαρος μου αποζημιωση για ζημια στο αυτοκινητο του,κ μαλιστα το ποσο το πηρε κ εντοκως γιατι περασαν 4 χρονια για να γινει το δικαστηριο!!

Μαλιστα στο ιδιο σημειο που εσπασε ζαντα κ ψαλιδι ο κουμπαρος μου,ξαναεγινε ατυχημα προσφατα κ η εταιρεια "προσφερθηκε" απο μονη της να αποζημιωσει τον παθοντα!!Το παθημα, της εγινε μαθημα!!

GeorgeP
01-12-2013, 15:41
ας το δούμε σαν μια ευκαιρία να απολαύσουμε τις απίστευτες ομορφιές της χώρας μας μέσω του επαρχιακού οδικού δυκτίου απόλαμβάνοντας τον ελληνικό μας στα κατα τόπους καφενεία....

Μιλας σοφα.......ειμαι μαζι σου, κι οχι μονον εγω,:)

GeorgeP
01-12-2013, 16:06
...........................................................
Κάντε καλύτερα μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ΟΣΕ. Θα διαπιστώσετε ότι αν ταξιδέψετε πρώτη θέση η τιμή διαμορφώνεται στα 47,1 ευρώ ή στα 42,4 ευρώ αν κλείσετε τα εισιτήρια μέσω internet. Μάλιστα, θα φτάσετε και …χορτάτοι καθώς ο ΟΣΕ διαφημίζει ότι για το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στην πρώτη θέση σας κάνει και το γεύμα δωρεάν. Θες ακόμη φθηνότερα; Παίρνεις το ΚΤΕΛ και τρως στη διαδρομή από το τάπερ. Το κόστος «πήγαινε-έλα» φτάνει στα 78 ευρώ ενώ αν αγοράσεις από κάποια πλατφόρμα ηλεκτρονικών κρατήσεων, θα πληρώσεις 59 ευρώ.

Mηπως τελικα ειναι αυτος ο σκοπος?

Παντως για 500κμ ο ΟΣΕ χρεωνει κοντα στα 45ε την μονη διαδρομη, στην Γερμανια τα 200κμ χρεωνονται απο 35 εως και 50ε αναλογως την ωρα.....παντα με το απλο τρενο κι οχι με το speedy gonzales των 200κμ την ωρα......

Al Bandy
01-12-2013, 18:03
την εχω δει και ειναι ακριβη:rolleyes:

Είναι σίγουρα φτηνότερη από το ποσό τών διοδίων και από το πρόστιμο ;)

tolhs
01-12-2013, 19:24
Ετοιμαζονται διοδια και απο τη παλια εθνικη...
Θα μαα "δεσουν" κανονικα....

PLOIGOS
01-12-2013, 22:42
Ετοιμαζονται διοδια και απο τη παλια εθνικη...
Θα μαα "δεσουν" κανονικα....

Σε ποια παλια εθνικη αναφερεσαι?Καποια πηγη γιαυτο που λες υπαρχει?

GeorgeP
05-12-2013, 15:43
Για να δουμε ποιος τελικα εχει δικιο ο Υπουργος ¨η τα διαφορα μπλοκς και φυλλαδες........

Μ. Χρυσοχοΐδης: Καμία αύξηση στις τιμές των διοδίων εκτός από μία περίπτωση

«Δεν υπάρχει καμία καινούργια πρόβλεψη για αύξηση των διοδίων. Καμία απολύτως», είναι η απάντηση που έδωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης απέναντι στα δημοσιεύματα των ημερών για επικείμενες αυξήσεις. Όπως διευκρίνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης η μόνη νέα πρόβλεψη που περιελήφθη στη συμφωνία για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων είναι αυτή η οποία με διάταξη υποχρεώνει τον παραχωρησιούχο να φέρει σχέδιο εγκεκριμένο και από τις τράπεζες για την εφαρμογή αναλογικών υβριδικών διοδίων, «διότι είναι άδικο να μην υπάρχει τέτοιο σύστημα».

«Και όπου ακόμα δεν υπάρχουν αναλογικά διόδια, θα λειτουργήσουν εκπτώσεις της τάξεως του 50%, ενώ θα προχωρήσει και το θέμα της διαλειτουργικότητας», είπε ο υπουργός Υποδομών.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης διαβεβαίωσε τους βουλευτές ότι δεν αυξάνονται τα διόδια:
- στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα, «δεν θα γίνει καμία αύξηση ούτε τώρα ούτε ποτέ»,
- στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός- Κλειδί,
- Καμένα Βούρλα- Ράχες και
- στον Ε65 γιατί υπάρχει ένα διόδιο στις Θερμοπύλες.

«Η μόνη αύξηση διοδίων», είπε ο υπουργός «και αυτό διότι έχει προβλεφθεί στην αρχική σύμβαση, είναι στο τμήμα από Αφίδνες- Καμένα Βούρλα. Όμως, επειδή το πρόβλημα έχει να κάνει με τους κατοίκους της Ανατολικής Αττικής, θα διασφαλιστεί ότι ο συχνός χρήστης θα έχει έκπτωση 50%. Επίσης η έκπτωση στο Αιγίνιο θα φθάνει το 80% για τους συχνούς χρήστες».

Ο υπουργός Υποδομών είπε ακόμα ότι στον δρόμο Κόρινθος- Πάτρα θα υπάρξουν άμεσα μειώσεις 20% στα διόδια και για τους αναλογικούς χρήστες η έκπτωση θα είναι επιπλέον 10%.

«Άφησα όλη αυτήν τη σπέκουλα που έγινε όλες αυτές τις μέρες για τις αυξήσεις στα διόδια για να φανεί πού πάει το πράγμα. Σας άφησα να κάνετε λαϊκισμό, αλλά το ψέμα έχει κοντά πόδια», είπε ο υπουργός για το ζήτημα που κυριαρχεί στη δημόσια συζήτηση.
Αναφερόμενος στη συμφωνία για την επανεκκίνηση των έργων, ο υπουργός ενημέρωσε τους βουλευτές ότι την έχει στείλει παντού, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τον OLAF, στον οικονομικό εισαγγελέα, στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στον εισαγγελέα κατά της διαφθοράς, «γιατί χρειάζεται πλέον να δείξουμε στους πολίτες ότι βάζουμε τον εαυτό μας κάτω από τον προληπτικό και κατασταλτικό έλεγχο των οργάνων».

Στην καταγγελία βουλευτών ότι οι παραχωρησιούχοι εισέπρατταν τα διόδια αν και τα έργα είχαν «παγώσει», ο κ. Χρυσοχοΐδης εξήγησε ότι υπήρχε απόφαση του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο μπορεί να εκχωρεί το δικαίωμα είσπραξης σε ιδιώτη και επισήμανε ότι η σύμβαση ήταν σε ισχύ, δεν την κατήγγειλε το Δημόσιο, «όλοι αυτοί συντηρούσαν δρόμους, και κάποιοι κατασκεύαζαν δρόμους έστω και με αργούς ρυθμούς» και «παύση της είσπραξης θα οδηγούσε σε καταγγελία της σύμβασης από την άλλη μεριά». Είπε επίσης ότι όλα τα έσοδα πήγαν σε δαπάνες και όχι στην τσέπη κάποιου παραχωρησιούχου. Σε δαπάνες κατασκευής, αποπληρωμής δανείων και δαπάνες συντήρησης των δρόμων. Άρα δεν υπάρχει διαφυγή χρημάτων σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος.

Για το τμήμα Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι θα είναι δημόσιο έργο και πως «το υπουργείο περιμένει ακόμη κάποιες μελέτες». Το έργο θα χρηματοδοτηθεί με 390 εκατομμύρια ευρώ, θα προχωρήσει η κατασκευή του και στόχος είναι το καλοκαίρι να αρχίσουν να δουλεύουν οι εργολάβοι. Επειδή μάλιστα τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν σοβαρές ενστάσεις από βουλευτές για το ενδεχόμενο να μην προχωρήσει το έργο, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι το Τμήμα Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα είναι ένα βασανισμένο έργο που εξαιρείται από τη διαπραγμάτευση, αλλά πρέπει να κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και είναι εξασφαλισμένες οι πιστώσεις. Γι’ αυτό κάλεσε τους βουλευτές να καταθέσουν νομοτεχνικές βελτιώσεις, ώστε να γίνει περισσότερο σαφές στον κυρωτικό νόμο που υποχρεώνει το δημόσιο να προκηρύξει το έργο άμεσα.

Επίσης, ο υπουργός ανέφερε ότι ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα πρέπει να «κουμπώσει» με τη Δυτική Ελλάδα. Για την κατασκευή του έργου ΠΑΘΕ- Καρπενήσι, είπε ότι θα είναι σε θέση να πει περισσότερα πράγματα κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την επανεκκίνηση των έργων στην Ολομέλεια.

Το νομοσχέδιο για την επανεκκίνηση των έργων ψηφίστηκε επί της αρχής κατά πλειοψηφία στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή και αναμένεται να ψηφιστεί στην Ολομέλεια έως τις 15 Δεκεμβρίου.

ΠΗΓΗ (http://www.e-typos.com/Post.aspx?id=44503&title=%25CE%259C.%2520%25CE%25A7%25CF%2581%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25BF%25CF%2587%25CE%25BF%25CE%2590%25CE%25B4%25CE%25B7%25CF%2582%253A%2520%25CE%259A%25CE%25B1%25CE%25BC%25CE%25AF%25CE%25B1%2520%25CE%25B1%25CF%258D%25CE%25BE%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25B7%2520%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B9%25CF%2582%2520%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BC%25CE%25AD%25CF%2582%2520%25CF%2584%25CF%2589%25CE%25BD%2520%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25BF%25CE%25B4%25CE%25AF%25CF%2589%25CE%25BD%2520%25CE%25B5%25CE%25BA%25CF%2584%25CF%258C%25CF%2582%2520%25CE%25B1%25CF%2580%25CF%258C%2520%25CE%25BC%25CE%25AF%25CE%25B1%2520%25CF%2580%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25AF%25CF%2580%25CF%2584%25CF%2589%25CF%2583%25CE%25B7)

PLOIGOS
05-12-2013, 17:45
Η Ιστορια εχει διδαξει οτι οταν ενας υπουργος διαψευδει ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ κατι,τοτε ειναι θεμα χρονου ποτε θα εφαρμοστει αυτο που διαψευδει!!;)

Θες Γιωργο να αρχισω να απαριθμω περιπτωσεις?:)

GeorgeP
05-12-2013, 18:37
Η Ιστορια εχει διδαξει οτι οταν ενας υπουργος διαψευδει ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ κατι,τοτε ειναι θεμα χρονου ποτε θα εφαρμοστει αυτο που διαψευδει!!;)

Θες Γιωργο να αρχισω να απαριθμω περιπτωσεις?:)

Οχι, θελω να περιμενεις για να δεις ποιος θα δκαιωθει στο τελος.......θα ταξιδεψουμε το 2014 και θα το δουμε με τα ματια μας.

PLOIGOS
05-12-2013, 18:46
Οχι, θελω να περιμενεις για να δεις ποιος θα δκαιωθει στο τελος.......θα ταξιδεψουμε το 2014 και θα το δουμε με τα ματια μας.

Εμενα δεν με αφορα ειτε γινει ειτε δεν γινει!!!:u58:

Μεχρι να με πιασουν,δηλαδη ΠΟΤΕ!!:ha16::ha16::ha16:

spyrakos35
07-12-2013, 07:24
για ποιες παλιες εθνικές μιλάτε ωρέ παιδιά?

πήγα πρόσφατα μέχρι την κορινθο από την παλιά (μετά από χροοοοοοοοόνια)....
εκτός του επιπλέον χρόνου, τέτοιο σπαστήρι δεν το ξανακάνω....... δυστυχώς...

να μην μιλήσουμε για μεγαλύτερες διαδρομές..... και εντάξει να είναι οκ ο δρόμος.... αμα μέχρι την λαμία από την εθνική είναι 1.5 - 2 ώρες, γιατί να κάνω 3+, για να γλυτώσω 5 ευρώ? (αν είναι και τόσα).... θα τα φάω σε βενζίνες και κούραση.... μία η άλλη είναι.....

το θέμα είναι οτι δεν υπάρχουν (έτσι κι αλλιώς) λ7 για μακρυνές διαδρομές..... δεν ισχύει για όλους βέβαια (ευτυχώς, ακόμα) αλλά για παρα πολλούς που γνωρίζω ισχύει....
και δεν το βλέπω να αλλάζει και σύντομα αυτό...... :(

ortho
07-12-2013, 16:09
Εγώ πάλι θα έλεγα ότι πάμε να φτιάξουμε δρόμους που δεν τους χρειαζόμαστε. Και για να εξηγήσω, δε χρειαζόμαστε εθνικές οδούς 4 λωρίδων, λες και είμαστε χώρα transit διέλευσης....Απλά ταϊζουμε Μπόμπολα και τους ομοίους.....Φυσικά έπρεπε οι δρόμοι να γίνουν πιό ασφαλείς, αλλά όλα αυτά με τα τούνελ και τους high class αυτοκινητόδρομους.....

panagiotis.farmer
07-12-2013, 20:29
Εγώ πάλι θα έλεγα ότι πάμε να φτιάξουμε δρόμους που δεν τους χρειαζόμαστε. Και για να εξηγήσω, δε χρειαζόμαστε εθνικές οδούς 4 λωρίδων, λες και είμαστε χώρα transit διέλευσης....Απλά ταϊζουμε Μπόμπολα και τους ομοίους.....Φυσικά έπρεπε οι δρόμοι να γίνουν πιό ασφαλείς, αλλά όλα αυτά με τα τούνελ και τους high class αυτοκινητόδρομους.....

Και αν δε γινουν τουνελ πως θα φτιαξουμε τους δρομους? Εχουμε την τυχη να εχουμε πολλα
και ομορφα βουνα και μου αρεσει πολυ.

lepanto
07-12-2013, 20:52
Και αν δε γινουν τουνελ πως θα φτιαξουμε τους δρομους? Εχουμε την τυχη να εχουμε πολλα
και ομορφα βουνα και μου αρεσει πολυ.

Εσυ βρε εισαι τυχερός ,τα μοτο άνω των είκοσι ετών δεν θα πληρώνουν,τυχερουλη:lo20:
:lo19::lo19::ye28:

panagiotis.farmer
07-12-2013, 21:28
Εσυ βρε εισαι τυχερός ,τα μοτο άνω των είκοσι ετών δεν θα πληρώνουν,τυχερουλη:lo20:
:lo19::lo19::ye28:
Ειμαι τυχερος που εχω 1150 :u58: :ha16:

spyrakos35
07-12-2013, 22:22
Εγώ πάλι θα έλεγα ότι πάμε να φτιάξουμε δρόμους που δεν τους χρειαζόμαστε. Και για να εξηγήσω, δε χρειαζόμαστε εθνικές οδούς 4 λωρίδων, λες και είμαστε χώρα transit διέλευσης....Απλά ταϊζουμε Μπόμπολα και τους ομοίους.....Φυσικά έπρεπε οι δρόμοι να γίνουν πιό ασφαλείς, αλλά όλα αυτά με τα τούνελ και τους high class αυτοκινητόδρομους.....

και πως θα γίνουν όλα αυτα τα κόλπα με την ασφάλεια που λες αν δεν γίνουν τα τουνελ (όπου χρειάζονται)????

στα τέμπη ας πούμε πως θα το κάνουμε??? (τα οποία τα αναθεματίζουμε με την πρώτη ευκαιρία γιατί "αυτοκινητόδρομος είναι αυτός?")

είμαστε λίγο περίεργοι.... αν δεν έχουμε δρόμους (π.χ. κορίνθου - πατρών) βρίζουμε, αν γίνουν αναθεματίζουμε ("τον Μπούστη τον Μπόμπολα πάλι τα πήρε)...

δεν μας πιάνουν πουθενά τελικά :sm7:

panagiotis.farmer
07-12-2013, 22:49
και πως θα γίνουν όλα αυτα τα κόλπα με την ασφάλεια που λες αν δεν γίνουν τα τουνελ (όπου χρειάζονται)????

στα τέμπη ας πούμε πως θα το κάνουμε??? (τα οποία τα αναθεματίζουμε με την πρώτη ευκαιρία γιατί "αυτοκινητόδρομος είναι αυτός?")

είμαστε λίγο περίεργοι.... αν δεν έχουμε δρόμους (π.χ. κορίνθου - πατρών) βρίζουμε, αν γίνουν αναθεματίζουμε ("τον Μπούστη τον Μπόμπολα πάλι τα πήρε)...

δεν μας πιάνουν πουθενά τελικά :sm7:
Αμφιλοχια Μενιδι Στυλιδα Καραβομυλος και αλλα πολλα....:cool:

ortho
08-12-2013, 17:19
Πριν 20+ χρόνια έκανα διεθνή ταξίδια 4 με 5 φορές το χρόνο,μιά φορά κινδύνεψα από καθαρά δική μου μακακία, δε λέω ότι οι δρόμοι ήταν ασφαλείς, μην πιάνεστε όμως από τα τούνελ, ας πούμε ότι αυτά είναι αναγκαία, σίγουρα όμως δεν είναι οι εθνικές των 3+1 λωρίδων. Αυτό είπα.

panagiotis.farmer
08-12-2013, 17:54
Πριν 20+ χρόνια έκανα διεθνή ταξίδια 4 με 5 φορές το χρόνο,μιά φορά κινδύνεψα από καθαρά δική μου μακακία, δε λέω ότι οι δρόμοι ήταν ασφαλείς, μην πιάνεστε όμως από τα τούνελ, ας πούμε ότι αυτά είναι αναγκαία, σίγουρα όμως δεν είναι οι εθνικές των 3+1 λωρίδων. Αυτό είπα.
Φαντασου εξοδο Πασχα με 2 λουριδες χωρις την ΛΕΑ γιατι αυτη
δεν ειναι λουριδα κυκλοφοριας και μετα τα λεμε.
Αν δεν ηταν τα τουνελ πως η Εγνατια θα εφτανε Ηγουμενιτσα απο τις
κορυφογραμες??

ortho
08-12-2013, 19:04
Εχεις βρεθεί στη Γερμανία σε autobahn σε ώρα αιχμής; και δεν εννοώ έξοδο διακοπών, εκεί δε μπορείς να φανταστείς καν τι γίνεται!

Η Εγνατία μάλιστα, είναι transit δρόμος....σε κουβέντα να βρισκόμαστε μου φαίνεται, είναι σαφές τι εννοώ.

panagiotis.farmer
08-12-2013, 19:11
Oλοι οι δρομοι τις Ελλαδας ειναι transit.
Θες να μου πεις οτι στην Γερμανια πατουν στη ΛΕΑ??
Και οτι στην Ελλαδα εχουμε την οδηγικη παιδεια των Γερμανων??

ortho
08-12-2013, 19:14
Οκ, καθένας όπως το βλέπει. :)

panagiotis.farmer
08-12-2013, 19:17
Δουλευω πολλα χρονια φορτηγο και οντως εχω αλλη αποψη
απο σενα που βγαινεις στο δρομο πολυ σπανια.
Εκαστος στο ειδος του

ortho
08-12-2013, 19:40
Δουλευω πολλα χρονια φορτηγο και οντως εχω αλλη αποψη
απο σενα που βγαινεις στο δρομο πολυ σπανια.
Εκαστος στο ειδος του


Αν πρόσεχες περισσότερο τον τόνο σου θα μου έκανες μεγάλη χάρη! Ούτε ξέρεις κάθε πότε βγαίνω, ούτε πόσο έχω ταξιδέψει, που, και με τι. Δικαιούσαι να έχεις την άποψη σου και να τη λες, να την τεκμηριώσεις, αλλά μέχρι εκεί. :)

panagiotis.farmer
08-12-2013, 19:44
Αν πρόσεχες περισσότερο τον τόνο σου θα μου έκανες μεγάλη χάρη! Ούτε ξέρεις κάθε πότε βγαίνω, ούτε πόσο έχω ταξιδέψει, που, και με τι. Δικαιούσαι να έχεις την άποψη σου και να τη λες, να την τεκμηριώσεις, αλλά μέχρι εκεί. :)
Δεν σου κανω την χαρη γιατι εσυ εισαι ξερωλας και γω γνωστης
και τα ορια τα βαζω εγω

ortho
08-12-2013, 20:00
Δεν σου κανω την χαρη γιατι εσυ εισαι ξερωλας και γω γνωστης
και τα ορια τα βαζω εγω


...............Πολύ τεστοστερόνη κυκλοφορεί τελευταία!


Βαρετό έχει καταντήσει.....Αντε γειά!

PLOIGOS
08-12-2013, 20:33
Δεν σου κανω την χαρη γιατι εσυ εισαι ξερωλας και γω γνωστης
και τα ορια τα βαζω εγω

Ρε συ γειτονα,γιατι τοσος "τσαμπουκας" χωρις λογο?Μια χαρα τεκμηριωσες την γνωμη σου,ομως αλλο πραγμα γραφει ο ortho κ σε αλλο πραγμα του απαντας εσυ!

Στην εξοδο του Πασχα αφου εχεις δει τι γινεται εκει στο ζευγολατιο...Το προβλημα μας ομως εκτος απο τους δρομους,που οντως ειναι μεγαλο κ σημαντικο ειναι κ η οδηγικη ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ που εχουν οι περισσοτεροι που κυκλοφορουν εκεινες τις μερες...Επιθετικη οδηγηση χωρις να τηρειται ο ΚΟΚ ουτε κατ ελαχιστο!!

Ομως αληθεια τι οδηγους περιμενουμε να βγουν στις "εθνικες οδους",οταν εξεταζονται στο..παρκαρισμα κ μετα βγαινουν στους δρομους χωρις να εχουν την εμπειρια να αντιδρασουν σε ταχυτητες ανω των 80 χλμ...

Ιδια δουλεια κανω κ γω με σενα κ καθε φορα που ανεβαινω Αθηνα,βλεπω τουλαχιστον 3-5 ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχηματα εν δυναμη,που δεν γινονται απο καθαρη τυχη...Δυστυχως καποιες φορες η τυχη εγκαταλειπει καποιους απο αυτους....

Τελος κ με πολυ φιλικη διαθεση στο λεω,οτι τα ορια τα βαζουν παντα η ευγενεια κ κυριως ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ...;)

gandreas
15-12-2013, 10:49
Η Ιστορια εχει διδαξει οτι οταν ενας υπουργος διαψευδει ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ κατι,τοτε ειναι θεμα χρονου ποτε θα εφαρμοστει αυτο που διαψευδει!!;)

Θες Γιωργο να αρχισω να απαριθμω περιπτωσεις?:)

Δυστυχώς ετσι ειναι, μας φτάσανε στο σημείο να μην πιστεύουμε σε τιποτα ποια

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk