PDA

View Full Version : ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ


vaggosgs1150
06-12-2013, 16:10
Γνωρίζει κανείς τι θα πρέπει να κάνουμε στην περίπτωση, που θα πρέπει να παρκάρουμε την μηχανή μας στο γκαράζ για διάστημα μεγαλύτερο του ενός χρόνου ?

Αυτό που κάνω εγώ είναι τα παρακάτω.

Αφού πλήθη και στεγνώσει καλά βάζω σπρέι σιλικόνης σε όλα τα πλαστικά
Ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία μια φορά την εβδομάδα για 15 λεπτά.
Η μπαταρία φορτίζεται μια φορά το μήνα
Το ντεπόζιτο μισογεμάτο
Σιλικόνη στα λάστιχα των τροχών και σε ορατά σωληνάκια .

Αν κάτι ξέχασα συμπληρώστε .
Πιθανότατα να βοηθήσουμε πολλούς τώρα που θα κληθούμε πληρώσουμε τα τέλοι του 2014.

klagenfurt
06-12-2013, 22:04
για την μπαταρια , ο συντηρητης νομιζω οτι ειναι καλυτερος
και οταν δουλευει , καθε βδομαδα,να μη δουλευει ρελαντι , να ανεβαζεις στροφες
σταθερα στις 2000-2500 σαν να κινειται...,
επισης η βενζινη καλο ειναι να ανανεωνεται,
εγω ετσι κανω στο RT 1150,
αλλα υπαρχουν εδω , πιο ειδικοι απο μενα, που πιστευω, οτι θα σου πουν τη γνωμη τους...

Gemat
06-12-2013, 22:06
Κανε μωρε καμια βολτιτσα καθε λιγες μερες, να χαρεις εσυ, η μηχανη και να αποφυγεις ολα τα παραπανω.....:ye33:

ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
06-12-2013, 23:43
καλό είναι να κινείται έστω και μερικά εκατοστά έτσι ώστε να μην παραμορφωθεί ο σκελετός των ελαστικών από το φορτίο που θα δεχεται για μεγάλο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ένα 'τρέμουλο' όταν θα κινηθεί και πάλι η μηχανή

staikosn1
09-12-2013, 17:46
Μηπως δεν θα επρεπε να παιρνει μπρος ακινητο καθε 15 20 μερες για ενα χρονο;;
Μιλαμε για ενα αεροψυκτο μοντελο με κατα τα αλλα πολλες ανοχες και ελαστικο μοτερ αλλα μεγαλη ιδιαιτεροτητα!
Μια βολτα μια στις 20 μερες ειναι οτι πρεπει!
Η ακινησια ειναι ο θανατος τους!

GregoryA
09-12-2013, 19:40
Μηπως δεν θα επρεπε να παιρνει μπρος ακινητο καθε 15 20 μερες για ενα χρονο;;
Μιλαμε για ενα αεροψυκτο μοντελο με κατα τα αλλα πολλες ανοχες και ελαστικο μοτερ αλλα μεγαλη ιδιαιτεροτητα!
Μια βολτα μια στις 20 μερες ειναι οτι πρεπει!
Η ακινησια ειναι ο θανατος τους!

+1000!!!!