PDA

View Full Version : Αφήγηση και ευχαριστήριο....


grou
08-12-2013, 02:26
Αγαπητοί φίλοι...
Θελω να μοιραστώ τη σημερινή μου εμπειρία μαζί σας..
Προς γνώση και συμμόρφωση αν μου επιτρέπεται η έκφραση...,
Σήμερα το πρωί ενώ βρισκόμουν στη δουλειά έπρεπε να πεταχτω κάπου έξω...
Είπα να χρησιμοποιήσω το παπί της δουλειάς (crypton).
Φόρεσα το κράνος μου (bmw system 6) αγορασμένο απο το φίλο mark.
Ανεβαίνοντας την Αρδηττού στις 8:30 λοιπόν πήγα να βγω μπροστά στο φανάρι.πατησα τις γραμμές του τραμ που είχαν υγρασία και πριν το κατάλαβα έχασα τον έλεγχο.
Έπεσα με το δεξί μου γόνατο κάτω και πάλι πριν το καταλάβω έκανα μια περιστροφή και χτύπησα με το κεφάλι στον προφυλακτήρα ενός αυτοκινήτου που που περίμενε στο φανάρι...
Ευτυχώς το κράνος με προστάτεψε.
Μόνο ενθύμιο ενα λίγο σχισμένος γόνατο και ενα στραβό πατηρακι στο παπί.
Τόσο απλό ήταν τελικά να πέσεις...
Ήταν το πρώτο μου και ελπίζω τελευταίο ατύχημα...
Σημειώνω τέλος ότι αποφάσισα ότι δεν θα ξανά καβαλήσω άλλη μηχανή εκτός της bmw μου καθώς νοιωθω επάνω της ενα ωραίο αίσθημα ασφαλείας ρε παιδί μου...
Γιάννη (mark) ευχαριστώ φίλε!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
08-12-2013, 03:18
Ήταν το πρώτο μου και ελπίζω τελευταίο ατύχημα...


Μακάρι ... ας είναι το πρώτο κ το τελευταίο που σου συμβαίνει ... :o

christosg
08-12-2013, 10:17
Καλημέρα φιλαράκι, το καλό ειναι οτι σηκώθηκες κι οχι οτι έπεσες.crypton της δουλειας? Κρύφτο ρε φίλε ντροπή μπέμπα και ξερό ψωμί:re26:

Al Bandy
08-12-2013, 18:26
Παπιά και σκούτερ δεν τα συμπάθησα ποτέ μου και φυσικά δεν είχα ποτέ μου. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο ύπαρξής τους, ειδικά τού παπιού.

Το παπί βγήκε ως ένα φτηνό μέσο μεταφοράς για τις Ασιατικές χώρες τού 1950-70, φτηνό και απλό χωρίς πολλά-πολλά συστήματα. Χάρη στις εμπορικές ικανότητες τού Σοϊχίρο Χόντα, κατέκλυσε τον κόσμο.
Στην ουσία όμως δεν εξυπηρετεί τίποτα, δεν καλύπτει κανένα κενό κατηγορίας, είναι απλώς ένα επικίνδυνο εργαλείο.
Δεν έχει συστήματα, δεν έχει φρένα, δεν έχει σκελετό, δεν έχει αναρτήσεις, δεν έχει κρατήματα, δεν έχει λάστιχα, δεν έχει χώρους, δεν έχει ιπποδύναμη. Τι να το κάνω?

Εντάξει όταν βγήκε το καταλαβαίνω. Θέλανε ένα απλό και φτηνό μέσο, σιγά που τους ενδιέφεραν τα φρένα και τα συστήματα. Καλύτερα ήταν να πηγαίνουν με τα πόδια?
Σήμερα όμως, με τόση πληθώρα μοντέλων δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, μπορείς κάλλιστα να κάνεις την δουλειά με άλλα αληθινά μηχανάκια με ασφάλεια.
Ο μόνος λόγος ύπαρξής του είναι για τους πιτσιρικάδες που δεν έχουν λεφτά (ακόμα) να αγοράσουν αληθινή μοτοσυκλέτα.

Τριανταδύο χρόνια οδηγώ μηχανές, δυο φορές που έπεσα ήταν με παπί (το ένα δανεικό για να πεταχτώ κάπου, καλή ώρα, και το άλλο τής εταιρείας όταν, παλαιότερα, έκανα διανομές).
Προσπαθώ επίτηδες να "ταρακουνήσω" το RT κουνώντας δεξιά-αριστερά το τιμόνι για να δοκιμάσω το telelever κι αυτό ούτε που κουνιέται, πάει ίσια. Κάν' το με παπί αν τολμάς! Έχεις πέσει στην δεύτερη ταλάντωση!

Στα διάλα! Ούτε να τα βλέπω δεν θέλω! :u59:

DERTILAS
08-12-2013, 18:40
Σιδεροκέφαλος!!!! Εκει να παει ολο το κακο.....!

ortho
08-12-2013, 19:10
Ολα καλά! Μην ξεχνιόμαστε!

Υπάρχουν αναβάτες που έχουν πέσει κι αυτοί που θα πέσουν!:ye33:

Οπότε εξοπλισμό ασφαλείας πάντα!

f1shf1nder33
08-12-2013, 22:40
Κατ'αρχήν αφού όλα καλά ,εντάξει!!!

Κατά δεύτερον έχω δει φίλο με gs1200 που χρειάστηκε να πατήσει φρένο ενώ η

μία ρόδα πατούσε στη ράγα του τραμ και να ξαπλώνετε αρχοντικά και αυτός και

το μοτόρι!!!

Προσοχή γενικά και με όλα!!!

spyrakos35
08-12-2013, 23:35
..............

:wo20:

MARK
08-12-2013, 23:42
Ανδρέα ας είναι το τελευταίο που σου συμβαίνει φίλε.
Χαίρομαι όχι μόνο που σε προστάτεψε το κράνος αλλά κυρίως γιατί για μια κοντινή διαδρομή που έκανες το φόρεσες κάτι που πολλοί(συμπεριλαμβανομένου και εμένα :hmmm:)δεν το κάνουν για κοντινές αποστάσεις.
Και πάλι εύχομαι φίλε να είναι το πρώτο και το τελευταίο που σου συμβαίνει και να είσαι πάντα γερός και όρθιος ......

Ακιs
09-12-2013, 01:21
Ποτε ξανα και παντα ορθιος!!!

vaska
09-12-2013, 09:34
:wo20:

Να συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Εντός πόλης, παπί το απόλυτο εργαλείο, ειδικά ο κρύπτονας.