PDA

View Full Version : Κόστος συντήρησης 1150gs


eolos
07-08-2009, 15:50
Γειά χαρά παιδιά.
Ψάχνοντας για 1150gs, θα ήθελα να ρωτήσω, πόσο περίπου είναι το κόστος συντήρησής του.
Δεν μιλάω για βλάβες, γιατί αυτό είναι θέμα μηχανής αλλά το κόστος προγραμματισμένης συντήρησης περίπου.
Και μιάς και πιάνουν λίγο τα χέρια μου, τί κάνετε εσείς που φτιάχνετε και μόνοι σας κάποια πράγματα στις μηχανές ?

Ευχαριστώ.

kostas_366
07-08-2009, 18:01
Το κόστος είναι μικρό και μεγάλο.
Ανάλογα, αν θα δουλέψει μάστορας πάνω, πολύ λογικά θα θέλει να πληρωθεί έπειτα ο άνθρωπος. Δεν τα βρίσκει και αυτός στο δρόμο.
Αν κάνεις πράγματα μόνος, δεν θα στοιχίσει κάτι πέρα από τα αναλώσιμα.
Αν τώρα πήρες το εργαλείο, κατά την γνώμη μου, καλό είναι να το πας σε κάποιο συνεργείο, να το δει λίγο, να σου πει 2-3 πράγματα που ίσως είναι σημαντικά και θέλουν ....αλλαγή (όμορφη λέξη, την είπε και ο Ομπάμα πριν βγει πρόεδρος :p:p). Άλλο το μάτι του μάστορα και άλλο το δικό μας. Όσο και αν λέμε για συνεργεία, πάντα ξέρουν περισσότερα από εμάς. Έπειτα κάνεις και εσύ πραγματάκια.
Λοιπόν, πάντα και αναλόγα τα κλμ
-Λαδάκια
-Φ. Λαδιού
-Βαλβολίνες (στα παραπάνω καλά είναι να δεις αν είναι οκ οι τάπες, αν έχουν φθορά λόγω αλουμινίου, τις αλλάζεις και να πάρεις καινούργιες ροδέλες. Καλό σε κάθε αλλαγή να γίνεται, εννοώ ροδέλες)
-Θα δεις και θα αλλάξεις το Φ. βενζίνης, σημαντικό, και τα λάστιχα που υπάρχουν στο ρεζερβουάρ, τα οποία ``μεταφέρουν`` το καύσιμο και στις εξαερώσεις.
-Υγρά φρένων και συμπλέκτη
-Φ. αέρος. Αυτό πίστεψέ με, είναι εύκολο :)
-Μπουζί
-Τον ιμάντα μπροστά στο δυναμό. Κάθε 40,000κλμ
-Βλέπεις τα τακάκια σου, τα πίσω ``φεύγουν`` πιο εύκολα
-Βαλβίδες, και έπειτα τσεκάρεις και τον συντονισμό των πεταλούδων. Αυτό καλό είναι να το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο.

Υστ.
.παραφλού δεν αλλάζουμε, είναι αερόψυκτο (σε πειράζω λίγο:sm7:)
.χτυπαματάκια σε 5η και 6η είναι πιράκια
.αν αναβοσβήνει το abs, σβήνεις και ξαναβάζεις σε λειτουργία το μοτέρ
.φώτα ρυθμίζουν αριστερά-δεξιά-πάνω-κάτω
.τώρα τελευταία και στις αντιπροσωπίες δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής στα αναλώσιμα.

Arkas
23-08-2009, 12:45
Το κόστος είναι μικρό και μεγάλο.
Ανάλογα, αν θα δουλέψει μάστορας πάνω, πολύ λογικά θα θέλει να πληρωθεί έπειτα ο άνθρωπος. Δεν τα βρίσκει και αυτός στο δρόμο.
Αν κάνεις πράγματα μόνος, δεν θα στοιχίσει κάτι πέρα από τα αναλώσιμα.
Αν τώρα πήρες το εργαλείο, κατά την γνώμη μου, καλό είναι να το πας σε κάποιο συνεργείο, να το δει λίγο, να σου πει 2-3 πράγματα που ίσως είναι σημαντικά και θέλουν ....αλλαγή (όμορφη λέξη, την είπε και ο Ομπάμα πριν βγει πρόεδρος :p:p). Άλλο το μάτι του μάστορα και άλλο το δικό μας. Όσο και αν λέμε για συνεργεία, πάντα ξέρουν περισσότερα από εμάς. Έπειτα κάνεις και εσύ πραγματάκια.
Λοιπόν, πάντα και αναλόγα τα κλμ
-Λαδάκια
-Φ. Λαδιού
-Βαλβολίνες (στα παραπάνω καλά είναι να δεις αν είναι οκ οι τάπες, αν έχουν φθορά λόγω αλουμινίου, τις αλλάζεις και να πάρεις καινούργιες ροδέλες. Καλό σε κάθε αλλαγή να γίνεται, εννοώ ροδέλες)
-Θα δεις και θα αλλάξεις το Φ. βενζίνης, σημαντικό, και τα λάστιχα που υπάρχουν στο ρεζερβουάρ, τα οποία ``μεταφέρουν`` το καύσιμο και στις εξαερώσεις.
-Υγρά φρένων και συμπλέκτη
-Φ. αέρος. Αυτό πίστεψέ με, είναι εύκολο :)
-Μπουζί
-Τον ιμάντα μπροστά στο δυναμό. Κάθε 40,000κλμ
-Βλέπεις τα τακάκια σου, τα πίσω ``φεύγουν`` πιο εύκολα
-Βαλβίδες, και έπειτα τσεκάρεις και τον συντονισμό των πεταλούδων. Αυτό καλό είναι να το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο.

Υστ.
.παραφλού δεν αλλάζουμε, είναι αερόψυκτο (σε πειράζω λίγο:sm7:)
.χτυπαματάκια σε 5η και 6η είναι πιράκια
.αν αναβοσβήνει το abs, σβήνεις και ξαναβάζεις σε λειτουργία το μοτέρ
.φώτα ρυθμίζουν αριστερά-δεξιά-πάνω-κάτω
.τώρα τελευταία και στις αντιπροσωπίες δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής στα αναλώσιμα.
:sm8:

soter3gm
23-08-2009, 14:05
Αυτά που μπορείς να κάνεις μόνος σου κοστίζουν
Λάδια Arral SAE 20-50 4L....20€
Βαλβολίνες διαφορικού-σασμάν SAE 70-90 2L....18
φίλτρο λαδιού .....10€
φίλτρο αέρος ....12€
φίλτρο καυσίμου (αν μπορείς)..12€
ροδέλες αλουμινένιες (για της τάπες) ....5€ οι 20?? 30??

ALX
25-08-2009, 17:27
Aν πας συνεργείο... για τα μεγάλα σέρβις των 20000χιλ θες γύρω στα 180€
Για τα μικρά των 10000χιλ γύρω στα 120-130€

Αν δεν πας και τα κάνεις μόνος σου... για το μεγάλο κάνα 90άρι€
Για το μικρό κάνα 40άρι