PDA

View Full Version : ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ ΙΑΝ-ΙΟΥΛΙΟΥ 2009


ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
10-08-2009, 21:53
Σε 146.584 τμχ ανήλθαν οι πωλήσεις ΙΧ για το δίαστημα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ 2009,
καταγράφοντας φαινομενικές απώλειες 22 % ή 41.008 τμχ.(Οι αντίστοιχες πωλήσεις για το ίδιο διάστημα το 2008 , ήταν 187.592)

Και λέω φαινομικές απώλειες καθ'οτι στην "επίδοση" του Ιουλίου '09
περιλαμβάνονται και πλασματικές πωλήσεις που αφορούν ταξινομήσεις
αυτοκινήτων που έσπευσαν να κάνουν όσες εταιρείες είχαν απόθεμα
προκειμένου να επωφεληθούν το μειωμένο τέλος ταξινόμησης που
έπαυσε να ισχύει στις 7/8/09.Οι εν λόγω ταξινομήσεις ξεπερνούν
τις 10.000 αυτοκίνητα και έτσι η πραγματική αγορά του 2009 μέχρι
και τον Ιούλιο διαμορφώνεται στο -30 % σε σχέση με το 2009(όσο
δηλαδή έτρεχε και τον Μαιο και τον Ιούνιο).

essel
10-08-2009, 22:08
:sm8::sm8:

essel
10-08-2009, 22:26
Και λέω φαινομικές απώλειες καθ'οτι στην "επίδοση" του Ιουλίου '09
περιλαμβάνονται και πλασματικές πωλήσεις που αφορούν ταξινομήσεις
αυτοκινήτων που έσπευσαν να κάνουν όσες εταιρείες είχαν απόθεμα
προκειμένου να επωφεληθούν το μειωμένο τέλος ταξινόμησης που
έπαυσε να ισχύει στις 7/8/09.Οι εν λόγω ταξινομήσεις ξεπερνούν
τις 10.000 αυτοκίνητα και έτσι η πραγματική αγορά του 2009 μέχρι
και τον Ιούλιο διαμορφώνεται στο -30 % σε σχέση με το 2009(όσο
δηλαδή έτρεχε και τον Μαιο και τον Ιούνιο).

Τα ακριβά μοντέλα έχουν και το μεγαλύτερο κέρδος για όσους σκοπεύουν να αγοράσουν αυτοκίνητο το επόμενο δίμηνο

Τιμοκατάλογοι δύο ταχυτήτων

Έως και 4.000 Ι.Χ. το στοκ ορισμένων εταιρειών


http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=11952028&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=232&h=250 (http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=11952028&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h=)
Με διπλούς τιμοκαταλόγους θα κινηθούν στην αγορά αρκετές εταιρείες εισαγωγής αυτοκινήτων. Σε αυτούς θα αναφέρονται οι τιμές των ετοιμοπαράδοτων μοντέλων τους με το 50% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης και με το 100% του ΕΤΤ. Ορισμένοι εισαγωγείς δεν πρόκειται να αλλάξουν τιμοκαταλόγους μέχρι να εξαντληθεί το στοκ τους.

Αγορά αυτοκινήτου δύο ταχυτήτων θα έχουμε το επόμενο διάστημα στην Ελλάδα. Από τη μια πλευρά θα έχουμε έναν αρκετά μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων με χαμηλότερες τιμές, όπως έχουν διαμορφωθεί μετά τη μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης κατά 50% και από την άλλη θα υπάρξουν οι νέες παραγγελίες μετά την 7η Αυγούστου, στις οποίες το ΕΤΤ θα επανέλθει στο 100% και θα αυξήσει τις τελικές τιμές των Ι.Χ. Έτσι θα βρεθούμε αντιμέτωποι με το φαινόμενο διπλών τιμοκαταλόγων, το οποίο θα υιοθετήσουν αρκετοί εισαγωγείς, ενώ ορισμένοι δεν πρόκειται να αλλάξουν τιμές εφόσον διαθέτουν ακόμη ικανό στοκ ετοιμοπαράδοτων Ι.Χ. Όσοι δεν μπόρεσαν να εκτελωνίσουν αρκετά αυτοκίνητα έως τις 7 Αυγούστου, δεν πρόκειται να μείνουν με σταυρωμένα χέρια, αλλά θα απαντήσουν με δικές τους προσφορές, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Ας δούμε λοιπόν, πώς διαμορφώνεται το τοπίο στις σημαντικότερες εταιρείες εισαγωγής αυτοκινήτων.

Αlfa Romeo, Fiat, Lancia. Ο ιταλικός όμιλος έχει εκτελωνίσει γύρω στις 4.000 αυτοκίνητα με το 50% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, πράγμα αυτονόητο καθώς αποτελείται από τρεις διαφορετικές μάρκες. Η γκάμα περιλαμβάνει σχεδόν όλα τα μοντέλα με εμπορικό ενδιαφέρον από τις Αlfa Romeo ΜiΤo και 159, έως τα Fiat Βravo και Sedici και τη Lancia Delta.

Αudi. Η εταιρεία ανακοινώνει τιμοκαταλόγους με τις νέες τιμές, στις οποίες υπολογίζεται το 100% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, διαθέτει όμως ικανοποιητικό στοκ από όλη την γκάμα των μοντέλων της. Με βάση την πορεία των πωλήσεών της, υπολογίζει ότι το στοκ των ήδη εκτελωνισμένων και ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων με τις χαμηλότερες τιμές θα εξαντληθεί σε έναν έως ενάμιση μήνα.

ΒΜW. Η εταιρεία χρησιμοποιεί δύο τιμοκαταλόγους, έναν για το στοκ των 700 αυτοκινήτων που έχουν εκτελωνιστεί με το 50% του ΕΤΤ και έναν για τις νέες παραγγελίες στο εργοστάσιο. Η γκάμα του στοκ αποτελείται κυρίως από μοντέλα, όπως είναι η 316i, η 116i, η 520i, αρκετές Χ3 και λιγότερες Χ5, ενώ υπάρχουν και μερικά κομμάτια από τις ακριβότερες εκδόσεις Μ. Πρόκειται για ένα στοκ, το οποίο υπολογίζεται να έχει εξαντληθεί μέσα σε έναν ή το πολύ ενάμιση μήνα.

Chevrolet. Περίπου 1.000 μοντέλα με τις σημερινές τιμές περιμένουν τους πελάτες της εταιρείας, η οποία προς το παρόν δεν σκοπεύει να αλλάξει τους τιμοκαταλόγους της. Οι υπεύθυνοι πιστεύουν ότι με τον συγκεκριμένο αριθμό θα καλύψουν το διάστημα των επόμενων τριών μηνών, με εξαίρεση το τετρακίνητο Captiva, όπου τα διαθέσιμα αυτοκίνητα υπολογίζεται ότι θα εξαντληθούν πριν από τα τέλη Σεπτεμβρίου εξαιτίας του περιορισμένου αριθμού τους.

Citro n. Μεταξύ 2.500 και 3.000 αυτοκινήτων κυμαίνεται ο αριθμός των εκτελωνισμένων μοντέλων της Citro n με το καθεστώς του 50% του ΕΤΤ, οπότε παραμένει ο ίδιος τιμοκατάλογος χωρίς αυξήσεις. Το στοκ υπολογίζεται ότι θα εξαντληθεί σε περίπου ενάμιση μήνα, με το όφελος να είναι βεβαίως σημαντικότερο στο τετρακίνητο CCrosser, στη C5, στο C4 Grand Ρicasso και στις εκδόσεις του C4 με κινητήρες υψηλότερου κυβισμού.

Daihatsu. Προσφέρει περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, κυρίως Τerios, καθώς το εργοστάσιο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Πάντως η εισαγωγική εταιρεία θα διατηρήσει το πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, από το http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=11952015&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=200 (http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=11952015&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800)οποίο προκύπτει σημαντικό οικονομικό όφελος για την αγορά καινούργιου Ι.Χ.

Ford. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε ένα διαθέσιμο Fiesta, Κa ή Focus με τιμές διαμορφωμένες με βάση το 50% του ΕΤΤ. Αντίθετα υπάρχει περιορισμένο στοκ στα υπόλοιπα μοντέλα της και πιο συγκεκριμένα περίπου 100 Μondeo, 200 Κuga, 40 έως 45 SΜax, που φτάνουν σε σύνολο τα 500 μαζί με ορισμένα άλλα (π.χ. Fusion, CΜax, κ.λπ.).

Ηonda. Εδώ υπάρχει ένα στοκ γύρω στα 500 αυτοκίνητα, για τα οποία δεν πρόκειται να υπάρξουν αλλαγές τιμών, με τη μερίδα του λέοντος να ανήκει στα τετρακίνητα CR-V, στη λιμουζίνα Αccord και στο γρήγορο Civic Τype R. Ηyundai. Ο αριθμός των διαθέσιμων σε στοκ καινούργιων μοντέλων αγγίζει τις 4.000 και σε αυτόν περιλαμβάνονται τόσον τα τετρακίνητα Τucson και Santa Fe, όσο και οι σειρές i20 και i30, στις οποίες δίνει μεγάλη έμφαση η εταιρεία. Κia. Περίπου 4.000 αυτοκίνητα έχει εκτελωνίσει και η Κia, με το Cee d να αποτελεί το εμπορικότερο μοντέλο της, αλλά να παρουσιάζουν επίσης μεγάλο ενδιαφέρον το νέο Soul και τα τετρακίνητα Sportage και Sorento.

Land Rover. Δεν υπάρχει ούτε δείγμα ετοιμοπαράδοτου αυτοκινήτου για τους πελάτες της εταιρείας.

Μazda. Περιορισμένος αριθμός ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων, που αναμένεται να εξαντληθεί αμέσως. Μercedes. Τα εκτελωνισμένα αυτοκίνητα φτάνουν τα 800 με το βάρος να πέφτει κυρίως στη C-Class, στη νέα Ε-Class και στην τετρακίνητη ΜL-Class. Μini. Το στοκ της Μini αγγίζει τα 200 αυτοκίνητα και περιλαμβάνει όλες τις εκδόσεις, κλειστές και ανοιχτές Cabriolet.

Μitsubishi. Περίπου 400 αυτοκίνητα έχουν εκτελωνιστεί με το 50% του ΕΤΤ με το βάρος να έχει δοθεί στα τετρακίνητα Οutlander, Ρajero και Lancer Εvoloution.

Νissan. Ο εισαγωγέας της ιαπωνικής μάρκας έχει εκτελωνίσει περίπου 1.500 αυτοκίνητα με το προηγούμενο καθεστώς του μισού ΕΤΤ, η πλειοψηφία των οποίων αποτελείται από διάφορες εκδόσεις του Qashqai.

Οpel. Περίπου 3.000 Οpel θα διαθέσει στην αγορά το επόμενο διάστημα η εταιρεία στην ελληνική αγορά χωρίς να αυξήσει τις τιμές τους. Η εταιρεία θα εκδώσει βέβαια και διαφοροποιημένο τιμοκατάλογο για τις νέες παραγγελίες και υπολογίζει ότι το στοκ της θα έχει εξαντληθεί σε περίπου δύο μήνες, ενώ προβλέπει ότι τη μεγαλύτερη ζήτηση θα έχουν το Ιnsignia και το Corsa.

Ρeugeot. Γύρω στα 1.500 αυτοκίνητα περιλαμβάνει το στοκ του εισαγωγέα της γαλλικής μάρκας, που αναμένεται να εξαντληθεί σε ενάμιση έως δύο μήνες. Η σύνθεσή του περιλαμβάνει όλη τη γκάμα της Ρeugeot, όμως τα περισσότερα ετοιμοπαράδοτα Ι.Χ. είναι μοντέλα των σειρών 308, 407, 4007 και 207 με κινητήρες 1,6 λίτρων και άνω. Και εδώ δεν πρόκειται να αλλάξουν προς το παρόν οι τιμοκατάλογοι.

Ρorsche. Μετρημένα στα δάχτυλα τα εκτελωνισμένα μοντέλα με 50% του ΕΤΤ.

Renault. Το στοκ ξεπερνά τις 2.000

αυτοκίνητα και αποτελείται κυρίως από τα νέα Μegane, τη Laguna, αλλά και το τετρακίνητο Κoleos, από το οποίο προκύπτει και το σημαντικότερο όφελος για τον πελάτη.

Saab. Η εταιρεία διατηρεί στοκ 300 έως 350 αυτοκινήτων, το οποίο θεωρεί επαρκές για διάστημα δύο έως τριών μηνών. Το ένα τέταρτο του στοκ είναι εκδόσεις του νέου τετρακίνητου 9/3 Χ και τα υπόλοιπα μοντέλα καλύπτουν όλη την γκάμα της. Πάντως η εισαγωγική εταιρεία ανακοίνωσε ήδη νέο τιμοκατάλογο για τα μοντέλα που δεν είναι ετοιμοπαράδοτα και δεν υπάρχουν στο στοκ, αλλά πρέπει να παραγγελθούν στο εργοστάσιο.

Seat. Η εισαγωγική εταιρεία θα διατηρήσει τον τιμοκατάλογο με τις τιμές, όπως έχουν προκύψει με το μειωμένο ΕΤΤ. Το στοκ των ετοιμοπαράδοτων Seat ανέρχεται σε 2.000 αυτοκίνητα, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και 200 νέα Ιbiza FR και Cupra, αντίθετα δεν υπάρχουν τετρακίνητα Αltea Freetrack. Η εταιρεία εγγυάται τις ίδιες τιμές για παραγγελίες με παράδοση έως τα τέλη Οκτωβρίου, ενώ θα συνεχίσει να υφίσταται το πρόγραμμα προσφορών, το οποίο προβλέπει επιπρόσθετη έκπτωση 10%.

Skoda. Γύρω στα 1.000 αυτοκίνητα Skoda θα διατεθούν το επόμενο διάστημα με τιμές όπως ίσχυαν με το 50% του ΕΤΤ. Πρόκειται κυρίως για διάφορες εκδόσεις του Superb και του Οctavia, ενώ υπάρχουν λιγότερα Roomster και Fabia.

SsangΥong. Μικρό στοκ περίπου 100 αυτοκινήτων, όμως ο εισαγωγέας δεσμεύεται για τη διατήρηση των σημερινών τιμών τους επόμενους τρεις έως τέσσερις μήνες, ενώ θα παραμείνει σε ισχύ και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 30% προκαταβολή και 70 άτοκες δόσεις.

Suzuki. Μεταξύ 2.500 και 3.000 αυτοκινήτων κυμαίνεται το διαθέσιμο στοκ της Suzuki, το οποίο υπολογίζεται να έχει εξαντληθεί σε έναν έως ενάμιση μήνα. Κυρίως πρόκειται για μοντέλα Swift και Grand Vitara, ενώ υπάρχει και ένας μικρότερος αριθμός από τα υπόλοιπα.

Τoyota και Lexus. Δεν υπάρχει ούτε δείγμα σε στοκ από τα μοντέλα της Τoyota και της θυγατρικής της Lexus. Πάντως η Τoyota εφαρμόζει στο οποίο καλύπτει η ίδια τα δύο τρίτα από το 50% του ΕΤΤ και ο αγοραστής πληρώνει μόνον το υπόλοιπο ένα τρίτο. Για παράδειγμα στα 2.500 ευρώ, που αναλογούν στο 50% του ΕΤΤ για ένα RΑV4, πληρώνει η Τoyota περίπου 1.660 ευρώ και ο πελάτης 840.

Volkswagen. Δεν υπάρχει στοκ αυτοκινήτων με τιμές υπολογισμένες με βάση το 50% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, αφού το εργοστάσιο δεν προλαβαίνει να καλύψει καλά καλά την αυξημένη ζήτηση απ΄ όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου εφαρμόζονται διάφορα προγράμματα απόσυρσης.

Volvo. Στη διάθεση των υποψήφιων αγοραστών της σουηδικής μάρκας θα βρίσκεται ένα στοκ περίπου 1.000 αυτοκινήτων με μειωμένο ΕΤΤ. Ανάμεσά τους υπάρχουν αρκετά τετρακίνητα ΧC60 και ΧC90, όπως και μοντέλα των μικρότερων σειρών C30 και S40.


Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ

riko46
10-08-2009, 22:32
Ευχαριστουμε,
Τελικά αξίζει να επενδύεις ποσά για αυτοκίνητα στην Ελλάδα;;;;;;;
...............:cool:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-08-2009, 04:43
Ευχαριστούμε Mak & Essel .....;)

Μας βάλατε σε "σκέψεις" .....:D

Arkas
23-08-2009, 13:21
:sm8: