PDA

View Full Version : sos ρουλεμαν?


BATALOS
13-08-2009, 20:38
κολλητοs μου με r 1200 gs 2007με 38000 χλμ με τα 98 hp ακουει ξαφνικα θορυβο στον πισω τροχο.βρισκομαστε στο καπακι για να το ακουσει ο παλιοs και καλα!!! (εγω ειμαι ο παλιοs,κλαιν-μαιν) λοιπον το κανω βολτα και οντωs ακουγεται εντονοs θορυβοs(κατι σαν ρουλεμαν)οταν κραταs πατημενο το συμπλεκτη και το αφηνειs να ρολαρει, ο θορυβοs ακουγεται πολυ λιγοτερο.πεταγομαστε στην μαμα αντιπροσωπεια( θεσσαλια) να μαs πουνε μια γνωμη.αφου το κανει βολτα και ο τεχνικοs ακουμε τα μαντατα.στην καλυτερη περιπτωση μονο ρουλεμαν(200-300 ευρω)στην χειροτερη και πιο πιθανη να εχουνε φαγωθει και τα καρε που σημαινει 1000 ευρω επισκευη 1300 καινουριο + εργασια φυσικα.εχει σαλταρει ο κολλητοs. η χρηση που κανει ειναι-100 χλμ ημερησιοs εκτοs ποληs σε εθνικη οδο λογω δουλειαs με ταχυτητα 120-140 χλμ.τα service πριν την ωρα τουs,καθε 4000 χλμ λαδια,καθε 8000 φιλτρο-μπουζι-βαλβιδεs!!! αλλα,αλλα λεω, δεν αλλαξε ποτε βαλβολινεs(του ειπανε καθε 60000 αλλαγη)(ουτε εγω τιs αλλαξα που εχω 32000).μεσα στην πολη μπαινει ελαχιστα,χωμα ποτε.ακουμε γνωμεs,προτασειs,παρομοιεs καταστασειs,να πωs το μηχανακι δεν το αφησε τελικα στο service για να παρει και μια δευτερη γνωμη απο αλλη γειτονικη μαμα αντιπροσοπεια.δετ το αφησε για τον λογο του οτι δεν μπορει να πιστεψει το γεγονοs πωs εβγαλε τετοια βλαβη σε αυτα τα χλμ και με τετοια χρηση.σαλτα λεμε!!!

GeorgeP
14-08-2009, 09:37
κολλητοs μου με r 1200 gs 2007με 38000 χλμ με τα 98 hp ακουει ξαφνικα θορυβο στον πισω τροχο.βρισκομαστε στο καπακι για να το ακουσει ο παλιοs και καλα!!! (εγω ειμαι ο παλιοs,κλαιν-μαιν) λοιπον το κανω βολτα και οντωs ακουγεται εντονοs θορυβοs(κατι σαν ρουλεμαν)οταν κραταs πατημενο το συμπλεκτη και το αφηνειs να ρολαρει, ο θορυβοs ακουγεται πολυ λιγοτερο.πεταγομαστε στην μαμα αντιπροσωπεια( θεσσαλια) να μαs πουνε μια γνωμη.αφου το κανει βολτα και ο τεχνικοs ακουμε τα μαντατα.στην καλυτερη περιπτωση μονο ρουλεμαν(200-300 ευρω)στην χειροτερη και πιο πιθανη να εχουνε φαγωθει και τα καρε που σημαινει 1000 ευρω επισκευη 1300 καινουριο + εργασια φυσικα.εχει σαλταρει ο κολλητοs. η χρηση που κανει ειναι-100 χλμ ημερησιοs εκτοs ποληs σε εθνικη οδο λογω δουλειαs με ταχυτητα 120-140 χλμ.τα service πριν την ωρα τουs,καθε 4000 χλμ λαδια,καθε 8000 φιλτρο-μπουζι-βαλβιδεs!!! αλλα,αλλα λεω, δεν αλλαξε ποτε βαλβολινεs(του ειπανε καθε 60000 αλλαγη)(ουτε εγω τιs αλλαξα που εχω 32000).μεσα στην πολη μπαινει ελαχιστα,χωμα ποτε.ακουμε γνωμεs,προτασειs,παρομοιεs καταστασειs,να πωs το μηχανακι δεν το αφησε τελικα στο service για να παρει και μια δευτερη γνωμη απο αλλη γειτονικη μαμα αντιπροσοπεια.δετ το αφησε για τον λογο του οτι δεν μπορει να πιστεψει το γεγονοs πωs εβγαλε τετοια βλαβη σε αυτα τα χλμ και με τετοια χρηση.σαλτα λεμε!!!

ναι πολλα εχουν βγάλει προβλημα και η αιτια ισως το λαθος της εταιρειας να συνιστά αλλαγη βαλβολινης στα 60000κμ!! Αλλ και πάλι ειναι μια εικασια αυτη!!

δες κι εδω http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=4614&highlight=%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B1
(http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=4614&highlight=%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B1)

Arkas
14-08-2009, 12:56
Έχουμε κανένα νεώτερο Κώστα;

BATALOS
14-08-2009, 13:48
οχι φιλε μου ακομη περιμενουμε,θα ενημερωσω αμεσωs.το απογευμα θα ξερουμε τα μαντατα.σημειωτεον ο κολλητοs αυριο εφευγε για διακοπεs!!!

kostasvar
14-08-2009, 17:17
Φίλε batalos αυτό το έπαθε φίλος με 1150.Άλλαξε ρουλεμάν και σταυρό(βρήκε μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση 150€).Ο μάστορας είπε ότι όταν λύσεις διαφορικό εκεί στο σταυρό υπάρχει μια ασφάλεια η οποία το κρατάει.Εάν δεν την κουμπώσεις σωστά τότε ξεκινάει να φθείρετε και καταλήγεις σε αυτό το αποτέλεσμα που περιγράφεις.Δυστηχώς δύσκολα βρίσκεις μάστορα σωστό σε όλα του.Έγω τουλάχιστον, ακόμα τον ψάχνω!!!

BOXER
14-08-2009, 17:19
κολλητοs μου με r 1200 gs 2007με 38000 χλμ με τα 98 hp ακουει ξαφνικα θορυβο στον πισω τροχο.βρισκομαστε στο καπακι για να το ακουσει ο παλιοs και καλα!!! (εγω ειμαι ο παλιοs,κλαιν-μαιν) λοιπον το κανω βολτα και οντωs ακουγεται εντονοs θορυβοs(κατι σαν ρουλεμαν)οταν κραταs πατημενο το συμπλεκτη και το αφηνειs να ρολαρει, ο θορυβοs ακουγεται πολυ λιγοτερο.πεταγομαστε στην μαμα αντιπροσωπεια( θεσσαλια) να μαs πουνε μια γνωμη.αφου το κανει βολτα και ο τεχνικοs ακουμε τα μαντατα.στην καλυτερη περιπτωση μονο ρουλεμαν(200-300 ευρω)στην χειροτερη και πιο πιθανη να εχουνε φαγωθει και τα καρε που σημαινει 1000 ευρω επισκευη 1300 καινουριο + εργασια φυσικα.εχει σαλταρει ο κολλητοs. η χρηση που κανει ειναι-100 χλμ ημερησιοs εκτοs ποληs σε εθνικη οδο λογω δουλειαs με ταχυτητα 120-140 χλμ.τα service πριν την ωρα τουs,καθε 4000 χλμ λαδια,καθε 8000 φιλτρο-μπουζι-βαλβιδεs!!! αλλα,αλλα λεω, δεν αλλαξε ποτε βαλβολινεs(του ειπανε καθε 60000 αλλαγη)(ουτε εγω τιs αλλαξα που εχω 32000).μεσα στην πολη μπαινει ελαχιστα,χωμα ποτε.ακουμε γνωμεs,προτασειs,παρομοιεs καταστασειs,να πωs το μηχανακι δεν το αφησε τελικα στο service για να παρει και μια δευτερη γνωμη απο αλλη γειτονικη μαμα αντιπροσοπεια.δετ το αφησε για τον λογο του οτι δεν μπορει να πιστεψει το γεγονοs πωs εβγαλε τετοια βλαβη σε αυτα τα χλμ και με τετοια χρηση.σαλτα λεμε!!!

Απο την στιγμη που ακουγετε θορυβος απο το πισω μερος (rear wheel drive) τα μαντατα ειναι ασχημα :(! Σε ποια περιπτωση απο αυτες που ανεφερες ανηκει ο φιλος σου μονο οταν λυθει θα φανει.
Οπως και να εχει ειναι μεγαλη πικρα για ολους τους κατοχους μοτοσυκλετων/αυτοκινητων κτλ, να καλουνται να πληρωσουν τα σπασμενα της καθε ΗΛΙΘΙΑΣ εταιρειας (που με τοσες δεκαετιες πειρας ειναι απαραδετο να συμβαινει) για τις λαθος "οδηγιες" που εχουν δωσει :mad::mad::mad:! Ποσο μαλλον οταν αναμεσα σε αυτους τους ιδιοκτητες υπαρχουν και ατομα, οπως ο φιλος σου που κανουν τα προβλεπομενα σε πολυ πιο τακτα διαστηματα! Φανταζομαι πως αισθανεται.......... ο φιλος σου αλλα και ολοι αυτοι!!
Αυτο που εχω να σου πω ειναι το εξης:
Για τον φιλο σου ο χρονος δεν γυρναει πισω, ΟΜΩΣ εσυ προλαβαινεις. Αλλαξε τα λαδια σου αμεσως, οχι σημερα, αλλα εχθες!!! Γιατι στο λεω αυτο;

Την Τεταρτη ειχα ανεβει στα Τρικαλα, σε φιλο μου γιατρο για βολτα. Ειναι κατοχος GS1200/2005 με περιπου 40000χλμ. Του αλλαξα τα λαδια πισω (για πρωτη φορα απο την ημερα που την αγορασε), οπως ειχα πριν λιγες μερες αλλαξει και στο δικο μου. Τα "λαδια" που του εβγαλα ηταν τραγικα:Απορία::(! Μαυρου χρωματος και χωρις υφη λαδιου, και με καποια ελαχιστα σημαδια απο ρινισματα. Τα σερβις του τα κανει κανονικα (οχι ο ιδιος γιατι δεν εχει ιδεα, γιατρος ειναι οπως ειπα οχι μηχανικος) αλλα στο συνεργειο. Ευτυχως δεν ειχε τζογο ουτε το bevel gear αλλα ουτε και η ροδα :)! Το προλαβαμε. Τωρα σε επομενη βολτα μου προς Τρικαλα του εχω υποσχεθει να του τα ξανα αλλαξω το συντομοτερο δυνατο, απλα για να φυγουν καλυτερα τα οποια ρινισματα εμειναν μεσα!
Εσυ εχεις 32000χλμ. Αλλαξε τα!
Προτεινω τον εξης τυπο λαδιου:
RED LINE synthetic oil SAE 75W-140 (for use in manual transmissions, transaxles, & special rear drive racing differentials).
Κοστος 17 ευρω το λιτρο (τοσο ειχε στις 06/02/09.Αγορασμενο απο τον Λαμπριανιδη). Ποσοτητα οπως εχουμε πει και γνωριζουμε πλεον ολοι 180ml.

BATALOS
14-08-2009, 17:27
ευχαριστω για τιs συμβουλεs,σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη το διαφορικο(φτου-φτου) εχουμε καμια ακρη για μεταχειρησμενο? οσον αφορα το δικο μου,δευτερα πρωι πρωι στην αντιπροσωπεια.δεν ειμαστε για τετοια

george81
14-08-2009, 23:01
Απο την στιγμη που ακουγετε θορυβος απο το πισω μερος (rear wheel drive) τα μαντατα ειναι ασχημα :(! Σε ποια περιπτωση απο αυτες που ανεφερες ανηκει ο φιλος σου μονο οταν λυθει θα φανει.
Οπως και να εχει ειναι μεγαλη πικρα για ολους τους κατοχους μοτοσυκλετων/αυτοκινητων κτλ, να καλουνται να πληρωσουν τα σπασμενα της καθε ΗΛΙΘΙΑΣ εταιρειας (που με τοσες δεκαετιες πειρας ειναι απαραδετο να συμβαινει) για τις λαθος "οδηγιες" που εχουν δωσει :mad::mad::mad:! Ποσο μαλλον οταν αναμεσα σε αυτους τους ιδιοκτητες υπαρχουν και ατομα, οπως ο φιλος σου που κανουν τα προβλεπομενα σε πολυ πιο τακτα διαστηματα! Φανταζομαι πως αισθανεται.......... ο φιλος σου αλλα και ολοι αυτοι!!
Αυτο που εχω να σου πω ειναι το εξης:
Για τον φιλο σου ο χρονος δεν γυρναει πισω, ΟΜΩΣ εσυ προλαβαινεις. Αλλαξε τα λαδια σου αμεσως, οχι σημερα, αλλα εχθες!!! Γιατι στο λεω αυτο;


Την Τεταρτη ειχα ανεβει στα Τρικαλα, σε φιλο μου γιατρο για βολτα. Ειναι κατοχος GS1200/2005 με περιπου 40000χλμ. Του αλλαξα τα λαδια πισω (για πρωτη φορα απο την ημερα που την αγορασε), οπως ειχα πριν λιγες μερες αλλαξει και στο δικο μου. Τα "λαδια" που του εβγαλα ηταν τραγικα:Απορία::(! Μαυρου χρωματος και χωρις υφη λαδιου, και με καποια ελαχιστα σημαδια απο ρινισματα. Τα σερβις του τα κανει κανονικα (οχι ο ιδιος γιατι δεν εχει ιδεα, γιατρος ειναι οπως ειπα οχι μηχανικος) αλλα στο συνεργειο. Ευτυχως δεν ειχε τζογο ουτε το bevel gear αλλα ουτε και η ροδα :)! Το προλαβαμε. Τωρα σε επομενη βολτα μου προς Τρικαλα του εχω υποσχεθει να του τα ξανα αλλαξω το συντομοτερο δυνατο, απλα για να φυγουν καλυτερα τα οποια ρινισματα εμειναν μεσα!
Εσυ εχεις 32000χλμ. Αλλαξε τα!
Προτεινω τον εξης τυπο λαδιου:
RED LINE synthetic oil SAE 75W-140 (for use in manual transmissions, transaxles, & special rear drive racing differentials).
Κοστος 17 ευρω το λιτρο (τοσο ειχε στις 06/02/09.Αγορασμενο απο τον Λαμπριανιδη). Ποσοτητα οπως εχουμε πει και γνωριζουμε πλεον ολοι 180ml.


Νικο σε βλεπω να αλλαζεις επαγγελμα :D !!! μηχανικος μοτοσυκλεττων και πιο συγκεκριμενα ΒΜW !!! Ακουει κανενας εκει στη Βαυαρια ??? Γιατι για τους "εδω"Νεύρα : στου κουφου την πορτα..............μπες απο το παραθυρο!!!

georgekostas
14-08-2009, 23:11
ναι πολλα εχουν βγάλει προβλημα και η αιτια ισως το λαθος της εταιρειας να συνιστά αλλαγη βαλβολινης στα 60000κμ!!



Εμενα παντως μου ειπαν στα 40.000 χλμ να τις αλλαξω...

ΙoannisPanagiotidis
14-08-2009, 23:40
..... ακουγεται εντονοs θορυβοs(κατι σαν ρουλεμαν)οταν κραταs πατημενο το συμπλεκτη και το αφηνειs να ρολαρει, ο θορυβοs ακουγεται πολυ λιγοτερο.πεταγομαστε στην μαμα αντιπροσωπεια( θεσσαλια) να μαs πουνε μια γνωμη.αφου το κανει βολτα και ο τεχνικοs ακουμε τα μαντατα.στην καλυτερη περιπτωση μονο ρουλεμαν(200-300 ευρω)στην χειροτερη


...ευχομαι φιλε μου να μην ειναι πολυ σοβαρο και αντιλαμβανομαι την πικρία σου !!!!...οντως ειναι να απορεις!....:cool:

....πάντως!...οταν το διορθωσουν φιλε μου αν εισαι κοντα ...ρωτα σε παρακαλω οταν μιλαμε για ρουλεμαν για πιο ακριβως μιλαμε?....σε πια θεση βρισκεται?...και στο τελος τι σχεση εχει βρε παιδια το ρουλεμαν με την αλλαγη της βαλβολινης?...ακομα και αν δεχτουμε οτι ειχαν χασει κατα πολυ τις λυπαντικες τους ιδιοτητες!


....θα μας τρελανουν!:confused:

george81
15-08-2009, 00:30
...ευχομαι φιλε μου να μην ειναι πολυ σοβαρο και αντιλαμβανομαι την πικρία σου !!!!...οντως ειναι να απορεις!....:cool:

....πάντως!...οταν το διορθωσουν φιλε μου αν εισαι κοντα ...ρωτα σε παρακαλω οταν μιλαμε για ρουλεμαν για πιο ακριβως μιλαμε?....σε πια θεση βρισκεται?...και στο τελος τι σχεση εχει βρε παιδια το ρουλεμαν με την αλλαγη της βαλβολινης?...ακομα και αν δεχτουμε οτι ειχαν χασει κατα πολυ τις λυπαντικες τους ιδιοτητες!


....θα μας τρελανουν!:confused:


Γιαννη καλησπερα, το διαφορικο του gs εχει τεσσερα ρουλεμαν. τα δυο περιστρεφουν την κορωνα και τα αλλα δυο το αξονακι (bevel gear). τα τρια απο αυτα λιπαινονται και ψυχονται με τη βαλβολινη που εχει το διαφορικο και το τεταρτο ειναι σφραγισμενο σε γρασσο εκτος της βαλβολινης. τωρα για τα χλμ για την αλλαγη της βαλβολινης πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο. φυσιολογικα μετα την πρωτη αλλαγη στα 1000 χλμ, θα επρεπε να αντεχουν τουλαχιστον 20-30000χλμ. καλο ομως ειναι να γινεται η αλλαγη καθε 10000 ωστε να εχουμε και συχνοτερο ελεγχο της καταστασης του εσωτερικου του διαφορικου και να μπορεσουμε να προλαβουμε καποια πιθανη μελλοντικη βλαβη.

kostasvar
15-08-2009, 00:39
Παιδιά η βαλβολίνη στο διαφορικό είναι ότι το αίμα στον άνθρωπο.Εδώ πετάμε τόσα λεφτά σε αξεσουάρ θα σκεφτούμε το κόστος της αλλαγής βαλβολίνης?Συμφωνώ με την αλλαγή κάθε 10000χλμ.;);)

Arkas
15-08-2009, 10:16
Παιδιά η βαλβολίνη στο διαφορικό είναι ότι το αίμα στον άνθρωπο.Εδώ πετάμε τόσα λεφτά σε αξεσουάρ θα σκεφτούμε το κόστος της αλλαγής βαλβολίνης?Συμφωνώ με την αλλαγή κάθε 10000χλμ.;);)
:sm8:

ΙoannisPanagiotidis
15-08-2009, 13:11
Γιαννη καλησπερα, το διαφορικο του gs εχει τεσσερα ρουλεμαν. τα δυο περιστρεφουν την κορωνα και τα αλλα δυο το αξονακι (bevel gear). τα τρια απο αυτα λιπαινονται και ψύχονται με τη βαλβολινη που εχει το διαφορικο και το τεταρτο ειναι σφραγισμενο σε γρασσο εκτος της βαλβολινης.


....ειλικρινά δεν μπορουσα να φανταστω οτι το ρουλεμαν λιπαίνετε απ τη βαλβολινη!... νομιζα οτι ειναι ολα σφραγισμενα και κινουνται απομονομενα!...χωρις να εχουν αμεση επαφη με την βαλβολινη!...

....οσο διαβαζω μαθαινω!:)...thanks man!


...τοτε ειναι τρελα να κυκλοφορεις με παλαιομενες βαλβολινες!...σχεδον βαλακωδες να μιλανε για διαφορικο wartungfrei!

arisxios
15-08-2009, 13:34
Παιδιά η βαλβολίνη στο διαφορικό είναι ότι το αίμα στον άνθρωπο.Εδώ πετάμε τόσα λεφτά σε αξεσουάρ θα σκεφτούμε το κόστος της αλλαγής βαλβολίνης?Συμφωνώ με την αλλαγή κάθε 10000χλμ.;);)


Και γιατί όχι κάθε 10.000 :sm8::sm8:

BOXER
16-08-2009, 15:02
Νικο σε βλεπω να αλλαζεις επαγγελμα :D !!! μηχανικος μοτοσυκλεττων και πιο συγκεκριμενα ΒΜW !!! Ακουει κανενας εκει στη Βαυαρια ??? Γιατι για τους "εδω"Νεύρα : στου κουφου την πορτα..............μπες απο το παραθυρο!!!

Τι να κανω ρε συ Γιωργο, οπου μπορω και οσο μπορω βοηθαω:sm8:!!! Να ειχα και τα ολα special tools, δεν σου λεω τιποτα....... :)

BOXER
16-08-2009, 15:13
ευχαριστω για τιs συμβουλεs,σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη το διαφορικο(φτου-φτου) εχουμε καμια ακρη για μεταχειρησμενο? οσον αφορα το δικο μου,δευτερα πρωι πρωι στην αντιπροσωπεια.δεν ειμαστε για τετοια

Δυστυχως φιλε μου δεν ξερω, ουτε εχω καμμια ακρη για μεταχειρισμενα :(. Οταν χρειαζομαι κατι, κανω την αγορα μου μεσω ιντερνετ απο το εξωτερικο. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ τα παντα (απο αναλωσιμα μεχρι εξαρτηματα)!!!

george81
16-08-2009, 16:47
Τι να κανω ρε συ Γιωργο, οπου μπορω και οσο μπορω βοηθαω:sm8:!!! Να ειχα και τα ολα special tools, δεν σου λεω τιποτα....... :)

ακομη τα περιμενωΝεύρατα ερργαλεια Νικο!!! μου ειπε τουλαχιστον οτι θα τα εχει τη βδομαδα που μας ερχεται, οποτε πιστευω σε δυο-τρεις βδομαδες να ξεκινησω την επισκευη του διαφορικου. η μηχανη δυστυχως καθεται γιατι και το ετερο διαφορικο που βρηκα εχει λιγο τζογο στο μικρο αξονα (bevel gear), οποτε δεν αξιζει η αγορα του.

BATALOS
19-08-2009, 23:39
ακουστε τα μαντατα...ενα ρουλεμαν,το μεγαλο διαλυμενο,ενα δευτερο καλο,κορωνα αρπαξε και αυτη,ενα μικρο αξονακι που ειναι αναμεσα σε δυο ρουλεμαν εχει πολυ τζογο(πηνιο νομιζω).ολα αυτα με καθε επιφυλλαξη,δεν τα ειδα,δεν ημουνα μπροστα,δεν ξερω αν οι οροι που χρησειμοποιω ειναι σωστοι.με λιγα λογια βγηκε οff.λοιπον για επισκευη το διαφορικο χρειαζεται,αλλαγη 4 ρουλεμαν,πηνιο,κορωνα,φλαντζεs,τσιμουχεs,δηλ να μεινει μονο το καβουκι και να αλλαχτουνε ολα τα εσωψυχα 900 ευρω.κομπλε διαφορικο στο κουτι του 1520 με μια μικρη εκπτωση 1350 ευρω.τελικα μετα απο πολυ μα πολυ ψαξιμο βρεθηκε μεταχειρισμενο απο 2008 μοντελο(τρακαρισμενο)(14000 χλμ) 400 ευρω.ολα καλα και οικονομικα.φευγονταs ομωs για το σπιτι του δεν δουλευε το κοντερ,πηγαινονταs με 140 περιπου,εδειχνε 80!!! τι σημαινει αυτο?

george81
20-08-2009, 03:16
ακουστε τα μαντατα...ενα ρουλεμαν,το μεγαλο διαλυμενο,ενα δευτερο καλο,κορωνα αρπαξε και αυτη,ενα μικρο αξονακι που ειναι αναμεσα σε δυο ρουλεμαν εχει πολυ τζογο(πηνιο νομιζω).ολα αυτα με καθε επιφυλλαξη,δεν τα ειδα,δεν ημουνα μπροστα,δεν ξερω αν οι οροι που χρησειμοποιω ειναι σωστοι.με λιγα λογια βγηκε οff.λοιπον για επισκευη το διαφορικο χρειαζεται,αλλαγη 4 ρουλεμαν,πηνιο,κορωνα,φλαντζεs,τσιμουχεs,δηλ να μεινει μονο το καβουκι και να αλλαχτουνε ολα τα εσωψυχα 900 ευρω.κομπλε διαφορικο στο κουτι του 1520 με μια μικρη εκπτωση 1350 ευρω.τελικα μετα απο πολυ μα πολυ ψαξιμο βρεθηκε μεταχειρισμενο απο 2008 μοντελο(τρακαρισμενο)(14000 χλμ) 400 ευρω.ολα καλα και οικονομικα.φευγονταs ομωs για το σπιτι του δεν δουλευε το κοντερ,πηγαινονταs με 140 περιπου,εδειχνε 80!!! τι σημαινει αυτο?




κωστα καλησπερα, οταν μιλησαμε στο τηλ σου ειχα πει οτι δε ταιριαζει το διαφορικο με την ταπα κατω.