PDA

View Full Version : Δύο ερωτήσεις ?


eolos
21-08-2009, 23:47
Γειά χαρά κύριοι.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής και απαντάτε αν θέτε.

1) Στο πλάγιο στάντ πόσο συχνά την στήνετε και για πόση ώρα είναι καλά χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα ?

2) Τα 20-50 λάδια που βάζετε είναι αυτοκινήτου έτσι ? π.χ castrol GTX 20-50 κλπ ? ή καλύτερα, άν θέτε, ποιά λάδια χρησιμοποιήτε περισσότερο εσείς και θεωρούνται καλά ?

Έψαξα και δεν βρήκα παρόμοιο θέμα, γι' αυτό σας ρωτάω.
Ευχαριστώ.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-08-2009, 05:00
Για το πλαϊνό σταντ,

οι απόψεις διίστανται ...





Κάποιοι λένε,

αν δεν το "ήθελε" η "μαμά", δεν θα τόβαζε ....;)

Επίσης δεν γράφεται στο manual, η αποφυγή του πλαϊνού σταντ ...





Η άλλη "πλευρά" λέει ...

Επειδή ο Boxer, είναι κινητήρας αερόψυκτος - ΕΛΑΙΟΨΥΚΤΟΣ,

είναι προτιμότερη η χρήση του κεντρικού σταντ.

Και αυτό γιατί,

όταν μετά από χρήση, αφήσεις την μοτό στο "νύχι",

τα λάδια, στραγγίζουν απ' την αριστερή πλευρά του μοτέρ,

αφήνοντας τον δεξιό κύλινδρο, με λίγα λάδια,

με αποτέλεσμα την ελλιπή ψύξη του ....



Όταν πάλι ξεκινάς με παγωμένο το μοτέρ, κ την μοτό στο "νύχι"

πάλι υπάρχει ελλιπής ποσότητα λαδιού στον δεξί κύλινδρο,

μέχρι να στείλει η τρόμπα (σχεδόν άμεσα βέβαια) λάδι παντού ...



Και η τελευταία θεωρία είναι ότι,

όταν μένει για πολλές ώρες στο νύχι η μοτό,

αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού ...

Σ' αυτό δίνεται η εξήγηση:

Επειδή όπως είπαμε, η μοτό είναι αερόψυκτη - ελαιόψυκτη,

τα ελατήρια των εμβόλων, έχουν μεγαλύτερες "ανοχές" με το κύλινδρο,

για να "ανέχονται" τις μεγάλες αυξομειώσεις θερμοκρασίας ...

Όταν λοιπόν η μοτό γέρνει,

επειδή μαζεύεται αρκετό λάδι αριστερά,

μια μικρή ποσότητα, περνάει απ' τα ελατήρια

κι έτσι έχουμε την μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού ....




Και η προσωπική μου εμπειρία.

Όταν αγόρασα την μοτό,

ρώτησα τί πρέπει να προσέχω για να μην έχω/αποφύγω τα προβλήματα.

Η απάντηση που πήρα απ' τον αρχιμηχανικό του εξουσιοδοτημένου,

που μου παρέδιδε την μοτό ήταν:

Μην σε φοβίζει τίποτα.

Παίρνεις ένα πολύ καλό κ αξιόπιστο μηχανάκι.

Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι: ΠΑΝΤΑ στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ !!!

Και όπως καταλαβαίνεις,

σε μια GS και σε δύο Adventure,

ακολουθώ πιστά την συμβουλή !!!



Θα ακούσεις βέβαια, ότι πολλοί, δεν την έχουν βάλει ΠΟΤΕ

στο κεντρικό σταντ. Μόνο στο "νύχι" ..... :(



Τί να πω ;;;;

Η ιστορία θα δείξει ..... :D :D :D






.

riko46
22-08-2009, 07:20
Για το πλαϊνό σταντ,

οι απόψεις διίστανται ...





Κάποιοι λένε,

αν δεν το "ήθελε" η "μαμά", δεν θα τόβαζε ....;)

Επίσης δεν γράφεται στο manual, η αποφυγή του πλαϊνού σταντ ...





Η άλλη "πλευρά" λέει ...

Επειδή ο Boxer, είναι κινητήρας αερόψυκτος - ΕΛΑΙΟΨΥΚΤΟΣ,

είναι προτιμότερη η χρήση του κεντρικού σταντ.

Και αυτό γιατί,

όταν μετά από χρήση, αφήσεις την μοτό στο "νύχι",

τα λάδια, στραγγίζουν απ' την αριστερή πλευρά του μοτέρ,

αφήνοντας τον δεξιό κύλινδρο, με λίγα λάδια,

με αποτέλεσμα την ελλιπή ψύξη του ....



Όταν πάλι ξεκινάς με παγωμένο το μοτέρ, κ την μοτό στο "νύχι"

πάλι υπάρχει ελλιπής ποσότητα λαδιού στον δεξί κύλινδρο,

μέχρι να στείλει η τρόμπα (σχεδόν άμεσα βέβαια) λάδι παντού ...



Και η τελευταία θεωρία είναι ότι,

όταν μένει για πολλές ώρες στο νύχι η μοτό,

αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού ...

Σ' αυτό δίνεται η εξήγηση:

Επειδή όπως είπαμε, η μοτό είναι αερόψυκτη - ελαιόψυκτη,

τα ελατήρια των εμβόλων, έχουν μεγαλύτερες "ανοχές" με το κύλινδρο,

για να "ανέχονται" τις μεγάλες αυξομειώσεις θερμοκρασίας ...

Όταν λοιπόν η μοτό γέρνει,

επειδή μαζεύεται αρκετό λάδι αριστερά,

μια μικρή ποσότητα, περνάει απ' τα ελατήρια

κι έτσι έχουμε την μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού ....




Και η προσωπική μου εμπειρία.

Όταν αγόρασα την μοτό,

ρώτησα τί πρέπει να προσέχω για να μην έχω/αποφύγω τα προβλήματα.

Η απάντηση που πήρα απ' τον αρχιμηχανικό του εξουσιοδοτημένου,

που μου παρέδιδε την μοτό ήταν:

Μην σε φοβίζει τίποτα.

Παίρνεις ένα πολύ καλό κ αξιόπιστο μηχανάκι.

Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι: ΠΑΝΤΑ στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ !!!

Και όπως καταλαβαίνεις,

σε μια GS και σε δύο Adventure,

ακολουθώ πιστά την συμβουλή !!!



Θα ακούσεις βέβαια, ότι πολλοί, δεν την έχουν βάλει ΠΟΤΕ

στο κεντρικό σταντ. Μόνο στο "νύχι" ..... :(



Τί να πω ;;;;

Η ιστορία θα δείξει ..... :D :D :D






.


Συμφωνώ απόλυτα μα τον Νίκο...................:cool:

eolos
22-08-2009, 07:55
Μάλιστα.
Άραγε υπερασπιστές του νυχιού να υπάρχουν εδω μέσα ?
Πάντως, πάντα μου έκανε εντύπωση που έβλεπα όλες τις bmw στημένες στο διπλό και όλες τις άλλες μηχανές στο μονό.
Και νόμιζα οτι οι bmwδάκηδες το κάνουν για φιγούρα.
(Δεν είχα ποτέ bmw.Τώρα πήρα την πρώτη).
Ευχαριστώ παιδιά.
Και μένα, ο μηχανικός που την πήρα, μου είπε στο διπλό αλλά δεν ήξερα πόσο αναγκαίο είναι.

soter3gm
22-08-2009, 08:24
Για το πλαινό stand έτσι είναι όπως τα λέει ο Νικόλας (Λεοντόκαρδος) προσωπικά μία φορά το άφησα ζεστό στο πλαινό και μετά κουδούναγε (για λίγο) μέχρι να πάνε τα λάδια στη θέση τους και έτσι δεν το ξανά-έβαλα μόνο σαν είναι φορτωμένο μέχρι να κατέβω και να το βάλω στο κεντρικό.
Τα λάδια που βάζω προσωπικά είναι τα Arral 20-50 απλά αυτικηνιτάδικα λάδια και κάνω αλλαγή κάθε 5.000Κμ θεωρό πως είναι πεταμένα λευτά και υπερβολή(και θέμα marketing) για ένα κηνιτίρα που δεν είναι τόσο πολύστροφος (1100-1150) να βάλω λάδια εντελός συνθετικά όπου θα τα "κάψει" μια ώρα αρχίτερα λόγο της nicasil επήστροσης και να τα αλλάξω και αυτά στα 5.000Κμ
το μηχανάκι μέχρι τόρα δεν έχει κάνει το παραμικρό "τσικ" έτσι μπορώ να πω πως το λαδάκι του "δουλεύει μια χαρά ΓέλιοΓέλιο

eolos
22-08-2009, 09:20
Ευχαριστώ soter

eolos
22-08-2009, 09:58
Και κάτι άλλο βρε παιδιά, πώς μετριέται το λάδι ?
Όταν η μηχανή είναι στο διπλό ή όταν πατάει στις ρόδες της και την ισσοροπούμε ?

Και πάλι ευχαριστώ.

georgekostas
22-08-2009, 10:07
Και κάτι άλλο βρε παιδιά, πώς μετριέται το λάδι ?
Όταν η μηχανή είναι στο διπλό ή όταν πατάει στις ρόδες της και την ισσοροπούμε ?

Και πάλι ευχαριστώ.

Aφου εχει ζεσταθει καλα η μηχανη την αφηνουμε σβηστη 5 λεπτα στο πλαινο σταντ μετα τη βαζουμε στο διπλο κα βλεπουμε που ειναι η σταθμη των λαδιων μας...

arisxios
22-08-2009, 10:22
Aφου εχει ζεσταθει καλα η μηχανη την αφηνουμε σβηστη 5 λεπτα στο πλαινο σταντ μετα τη βαζουμε στο διπλο κα βλεπουμε που ειναι η σταθμη των λαδιων μας...


Έχω την εντύπωση ότι την αφήνουμε από την αρχή στο διπλό και την μετράμε μετά από 5 λεπτά !!!!

georgekostas
22-08-2009, 10:36
Έχω την εντύπωση ότι την αφήνουμε από την αρχή στο διπλό και την μετράμε μετά από 5 λεπτά !!!!



Γινεται και με τους δυο τροπους Αρη.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-08-2009, 11:13
Και κάτι άλλο βρε παιδιά, πώς μετριέται το λάδι ?
Όταν η μηχανή είναι στο διπλό ή όταν πατάει στις ρόδες της και την ισσοροπούμε ?

Και πάλι ευχαριστώ.

Aφου εχει ζεσταθει καλα η μηχανη την αφηνουμε σβηστη 5 λεπτα στο πλαινο σταντ μετα τη βαζουμε στο διπλο κα βλεπουμε που ειναι η σταθμη των λαδιων μας...



Έχω την εντύπωση ότι την αφήνουμε από την αρχή στο διπλό και την μετράμε μετά από 5 λεπτά !!!!




Γινεται και με τους δυο τροπους Αρη.




Γιατί να μην τα "τσεκάρουμε" το πρωί πριν φύγουμε (υποτίθεται ότι είναι στο κεντρικό όλη τη νύχτα .....;))


και να πρέπει να κάνουμε όλη την διαδικασία ζεστάματος-πεντάλεπτη αναμονή κ.λ.π ;;;;;;;;

Λέω τώρα ..........:sm7:




.

georgekostas
22-08-2009, 11:18
Γιατί να μην τα "τσεκάρουμε" το πρωί πριν φύγουμε (υποτίθεται ότι είναι στο κεντρικό όλη τη νύχτα .....;))


και να πρέπει να κάνουμε όλη την διαδικασία ζεστάματος-πεντάλεπτη αναμονή κ.λ.π ;;;;;;;;

Λέω τώρα ..........:sm7:



.



Θα πρεπει να ζεσταθει Νικο για να κατεβουν τα λαδια απο το ψυγειο λαδιου.Αν ειναι κρυα δεν θα εχουμε σωστη ενδειξη!!!

mentorasou
22-08-2009, 11:34
Νίκο!!!! συμφωνώ με τον Prison Break.:):):)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-08-2009, 11:41
Θα πρεπει να ζεσταθει Νικο για να κατεβουν τα λαδια απο το ψυγειο λαδιου.Αν ειναι κρυα δεν θα εχουμε σωστη ενδειξη!!!

Νίκο!!!! συμφωνώ με τον Prison Break.:):):)


Κάνω μια ερώτηση κρίσεως ....

Όλη την νύχτα, δεν στράγγιζαν τα λάδια ;;;;;;

Γιατί πρέπει να την ζεστάνω,

να ξανανέβουν στο ψυγείο

κ να ξαναπεριμένω να ξανακατέβουν ;;;;

Γιααααααα ...... ξανασκεφτείτε το ..... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF57.gif




.

eolos
22-08-2009, 13:51
Εγώ πάντως, την απάντησή μου την πήρα.

Σας ευχαριστώ όλους.

Υ/Γ Και βάσει λογικής, συμφωνώ με τον ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟ.
Δηλαδή το βράδυ ξανανεβαίνουν τα λάδια ?

syan
22-08-2009, 14:15
Aφου εχει ζεσταθει καλα η μηχανη την αφηνουμε σβηστη 5 λεπτα στο πλαινο σταντ μετα τη βαζουμε στο διπλο κα βλεπουμε που ειναι η σταθμη των λαδιων μας...
Σωστός...:sm8::sm8:
Γιατί να μην τα "τσεκάρουμε" το πρωί πριν φύγουμε (υποτίθεται ότι είναι στο κεντρικό όλη τη νύχτα .....;))


και να πρέπει να κάνουμε όλη την διαδικασία ζεστάματος-πεντάλεπτη αναμονή κ.λ.π ;;;;;;;;

Λέω τώρα ..........:sm7:




.
Πρέπει το λάδι να μην παγώσει..αλλάζει η ρευστότητα!

xenos
22-08-2009, 14:36
εγω παλι προτιμάω την σιγουριά απο το νύχι...οι ελλ. δρομοι δεν ειναι κ οι καλυτεροι πρεπει να βρω 100% καλη επίπεδη ασφαλτο για να την βαλω στο διπλο....κ απο διαφορες συζητήσεις εχω ακουσει οτι το ελατηριο του διπλου χαλαρωνη πολυ ευκολα με αποτελεσμα με ενα πολυ μικρο κουνημα να φευγει απο την θεση της.....μιλαω παντα για το πως αισθάνομαι εγω πιο σίγουρος οταν παρκαρω την μηχανη μου!!!:D:D:D:D

georgekostas
22-08-2009, 14:42
εγω παλι προτιμάω την σιγουριά απο το νύχι...οι ελλ. δρομοι δεν ειναι κ οι καλυτεροι πρεπει να βρω 100% καλη επίπεδη ασφαλτο για να την βαλω στο διπλο....κ απο διαφορες συζητήσεις εχω ακουσει οτι το ελατηριο του διπλου χαλαρωνη πολυ ευκολα με αποτελεσμα με ενα πολυ μικρο κουνημα να φευγει απο την θεση της.....μιλαω παντα για το πως αισθάνομαι εγω πιο σίγουρος οταν παρκαρω την μηχανη μου!!!:D:D:D:D

Συμφωνω στο διπλο ειναι πιο σιγουρη η μηχανη!!

eolos
22-08-2009, 15:00
Συμφωνω στο διπλο ειναι πιο σιγουρη η μηχανη!!

Εννοεί οτι στο νύχι νοιώθει πιό σίγουρος, νομίζω.

georgekostas
22-08-2009, 15:02
Εννοεί οτι στο νύχι νοιώθει πιό σίγουρος, νομίζω.

Εχεις δικιο εγω δεν καταλαβα καλα...

soter3gm
22-08-2009, 15:17
Κάθε 5 ντεπόζιτα κοιτάω τα λαδάκια της στο κεντρικό σταντ, το πρωί με την αυγουλά, και κρύο.
Γιατί δεν έχουμε θερμοκρασίες Γερμανίας ώστε να δούμε το μηχανάκι μας ζεστό και τα λάδια σε θερμοκρασία λειτουργίας,http://planetsmilies.net/cool-smiley-8933.gif (http://planetsmilies.net) ζεστό είναι ούτως η άλλος στη χώρα που ζούμε :D

Arkas
22-08-2009, 15:23
Παρκάρισμα στο διπλό και έλεγχος λαδιών στο διπλό, λίγο μετά από μια βόλτα.
Συγκερασμός των παραπάνω απόψεων και σύμφωνος με το αξίωμα του "το εκ του περισσού δεν βλάπτει"!;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-08-2009, 15:45
Σωστός...:sm8::sm8:

Πρέπει το λάδι να μην παγώσει..αλλάζει η ρευστότητα!



Για να καταλάβω .....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF57.gif

Η ρευστότητα παίζει ρόλο για το ύψος της στάθμης που βλέπουμε στο τζαμάκι ;;;; :Απορία::Απορία::Απορία:

Αν ναι,

εγώ δεν υπολογίζω καλά μέχρι σήμερα ....:o




.

soter3gm
22-08-2009, 16:32
Τα πουλάκια κελαηδούν στο δάσος με τα έλατα τα συννεφάκια τρέχουν στο καταγάλανο ουρανό ο δρόμος φιδίσιος με το ποταμάκι να τρέχει δίπλα και ο beemer αναρωτιέται με το δεξί φρύδι σηκωμένο για το αν τα λάδια του είναι σωστά


συγνώμη για το Of topic απλά είμαι ευδιάθετος και είπα να αστειευτώ λίγο :sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-08-2009, 19:30
Τα πουλάκια κελαηδούν στο δάσος με τα έλατα τα συννεφάκια τρέχουν στο καταγάλανο ουρανό ο δρόμος φιδίσιος με το ποταμάκι να τρέχει δίπλα και ο beemer αναρωτιέται με το δεξί φρύδι σηκωμένο για το αν τα λάδια του είναι σωστά


συγνώμη για το Of topic απλά είμαι ευδιάθετος και είπα να αστειευτώ λίγο :sm7:


...κεφάκια-κεφάκια Σωτηράκο ;;;;;;:D

Πάντα τέτοια φίλε μου ....;)

Nikolas
22-08-2009, 20:33
Ο ειδικός όγκος του ζεστούς λαδιού είναι μεγαλύτερος, άρα ακριβεστερη μέτρηση κάνω με τη θερμοκρασία του λαδιού όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτή της λειτουργίας. Έτσι καταλαβαίνω ...

syan
22-08-2009, 20:45
Παρκάρισμα στο διπλό και έλεγχος λαδιών στο διπλό, λίγο μετά από μια βόλτα.
Συγκερασμός των παραπάνω απόψεων και σύμφωνος με το αξίωμα του "το εκ του περισσού δεν βλάπτει"!;)
Δημήτρη χρειάζεται 3 μπάρες στο θερμόμετρο για να θεωρηθεί ζέσταμα λένε οι ειδικότεροι...
Για να καταλάβω .....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF57.gif

Η ρευστότητα παίζει ρόλο για το ύψος της στάθμης που βλέπουμε στο τζαμάκι ;;;; :Απορία::Απορία::Απορία:

Αν ναι,

εγώ δεν υπολογίζω καλά μέχρι σήμερα ....:o




.
Νίκο sorry άλλο κατάλαβα και έγραψα για ρευστότητα...

eolos
22-08-2009, 21:03
Άν μου επιτρέπετε, στο μάνουαλ λέει οτι η μηχανή θα πρέπει να είναι κρύα οταν μετριέται το λάδι. (Φώτο)

Το ερώτημά μου είναι οτι ενώ στην φώτο το max το έχει στο πάνω μέρος απ' το τζαμάκι, στην μηχανή μου, πέρίπου στα 3/4 πρίν το τέλος έχει μία γραμμή-εξώγγομα. Τελικά μέχρι εκεί είναι ή μέχρι πάνω ωστε να μήν φαίνεται κενό καθόλου ?

soter3gm
22-08-2009, 23:13
Παίδες χρόνια τώρα κοιτάω το λάδι το πρωί και κρύο το μοτέρ Ποτέ μα ποτέ δεν μου έδειξε λάθος στάθμη, πιο πολλές φορές μου έδειξε λάθος όταν ήταν ζεστό που περίμενα να κάτσει το λάδι,
Δεν έχετε παρά να το δοκιμάσετε
Όσο για το ύψος της στάθμης αν έχετε πληρώσει τα 3/4 του γυαλιού είσαστε μια χαρά

georgekostas
22-08-2009, 23:30
Βλεπω τελικα οτι οι αποψεις διηστανται σχετικα με το ποτε κοιταμε τα λαδια:
α) κοιταμε τα λαδια 5-10 λεπτα αφου γυρισουμε απο τη βολτα;
β)ή τα κοιταμε το πρωι που ειναι εντελως κρυα η μηχανη;

Το συμπερασμα ειναι οτι καποιοι τα παρακολουθουνε με λαθος τροπο.
Τωρα ποιοι ειναι αυτοι δεν ξερω.Εγω παντως προσωπικα με οσους
κατοχους BMW εχω μιλησει τα κοιτανε με τον πρωτο τροπο και ενας απ'αυτους ειμαι κι εγω.

eolos
22-08-2009, 23:59
Κι άλλο τεχνικό πρόβλημα παιδιά, ςος.
Έβγαλα την πίσω θέση με το κλειδί κανονικά και προσπαθώ να βγάλω την μπροστά και δεν βρίσκω άκρη.(Για να αλλάξω λάδια με μαμά κάγκελα)
Κάπου είναι πιασμένη αλλά δεν βρίσκω πού.
Βοήθεια παιδιά. :yz

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-08-2009, 00:23
Βλεπω τελικα οτι οι αποψεις διηστανται σχετικα με το ποτε κοιταμε τα λαδια:
α) κοιταμε τα λαδια 5-10 λεπτα αφου γυρισουμε απο τη βολτα;
β)ή τα κοιταμε το πρωι που ειναι εντελως κρυα η μηχανη;

Το συμπερασμα ειναι οτι καποιοι τα παρακολουθουνε με λαθος τροπο.
Τωρα ποιοι ειναι αυτοι δεν ξερω.Εγω παντως προσωπικα με οσους
κατοχους BMW εχω μιλησει τα κοιτανε με τον πρωτο τροπο και ενας απ'αυτους ειμαι κι εγω.



Γιώργο, δεν βλέπω διαφορά στις δύο περιπτώσεις ...

Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο ...

Άπαξ και έχουν κατασταλάξει τα λάδια,

η ένδειξη θα είναι η ίδια ....

Η διαφωνία μου ήταν

στο ότι πρέπει να ζεστάνουμε πρώτα υποχρεωτικά την μηχανή

κ μετά να περιμένουμε να κατέβουν τα λάδια ...

Αφού πριν ξεκινήσουμε το πρωί,

έχουν κατέβει ήδη τα λάδια,

γιατί να μπούμε στην διαδικασία "νέου κύκλου",

ζέσταμα - αναμονή - τσεκάρισμα ;;;;:D





.

georgekostas
23-08-2009, 00:40
Γιώργο, δεν βλέπω διαφορά στις δύο περιπτώσεις ...

Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο ...

Άπαξ και έχουν κατασταλάξει τα λάδια,

η ένδειξη θα είναι η ίδια ....

Η διαφωνία μου ήταν

στο ότι πρέπει να ζεστάνουμε πρώτα υποχρεωτικά την μηχανή

κ μετά να περιμένουμε να κατέβουν τα λάδια ...

Αφού πριν ξεκινήσουμε το πρωί,

έχουν κατέβει ήδη τα λάδια,

γιατί να μπούμε στην διαδικασία "νέου κύκλου",

ζέσταμα - αναμονή - τσεκάρισμα ;;;;:D





.

Υπαρχει διαφορα για μενα Νικο.Και θα σου εξηγησω τι εννοω.Ενα πρωι πριν παρω τη μηχανη κοιταξα τα λαδια κρυα οπως ηταν
και στο τζαμακι δεν φαινοταν τιποτα.Πηγα μια μικρη βολτα για να ζεσταθει και μετα τα κοιταξα με
τον πρωτο τροπο οπως ειπα παραπανω.Τα λαδια ηταν στα 3/4 στο τζαμακι.
Σ'αυτη την περιπτωση ποια ηταν η σωστη ενδειξη;Εγω πιστευω η δευτερη.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-08-2009, 01:46
Υπαρχει διαφορα για μενα Νικο.Και θα σου εξηγησω τι εννοω.Ενα πρωι πριν παρω τη μηχανη κοιταξα τα λαδια κρυα οπως ηταν
και στο τζαμακι δεν φαινοταν τιποτα.Πηγα μια μικρη βολτα για να ζεσταθει και μετα τα κοιταξα με
τον πρωτο τροπο οπως ειπα παραπανω.Τα λαδια ηταν στα 3/4 στο τζαμακι.
Σ'αυτη την περιπτωση ποια ηταν η σωστη ενδειξη;Εγω πιστευω η δευτερη.


Πολύ δύσκολο αυτό που μου λες ......

Να πω ότι έγερνε πριν φύγεις ;;;;:confused:





Δηλαδή Γιώργο,

όταν γύρισες κ η στάθμη ήταν στα 3/4 ...

και άφηνες την μοτοσικλέτα ακίνητη,

την άλλη μέρα το πρωί θα ξαναγύριζε η στάθμη στο μηδέν ;;;;

Δηλαδή την νύχτα που παγώνουν τα λάδια ξαναρουφιούνται μέσα ;;;

Γιατί η αυξομείωση του όγκου των λαδιών, ανάλογα με την θερμοκρασία,

είναι από ασήμαντη έως ανύπαρκτη ....




.

Grego
23-08-2009, 03:26
Κι άλλο τεχνικό πρόβλημα παιδιά, ςος.
Έβγαλα την πίσω θέση με το κλειδί κανονικά και προσπαθώ να βγάλω την μπροστά και δεν βρίσκω άκρη.(Για να αλλάξω λάδια με μαμά κάγκελα)
Κάπου είναι πιασμένη αλλά δεν βρίσκω πού.
Βοήθεια παιδιά. :yz

Γυρνώντας το κλειδί δεξιά βγαίνει η πίσω σέλα, γυρνώντας το αριστερά βγαίνει η μπροστά σέλα ;)

syan
23-08-2009, 05:49
Υπαρχει διαφορα για μενα Νικο.Και θα σου εξηγησω τι εννοω.Ενα πρωι πριν παρω τη μηχανη κοιταξα τα λαδια κρυα οπως ηταν
και στο τζαμακι δεν φαινοταν τιποτα.Πηγα μια μικρη βολτα για να ζεσταθει και μετα τα κοιταξα με
τον πρωτο τροπο οπως ειπα παραπανω.Τα λαδια ηταν στα 3/4 στο τζαμακι.
Σ'αυτη την περιπτωση ποια ηταν η σωστη ενδειξη;Εγω πιστευω η δευτερη.
Γιώργο θα σου πω τι συνέβη. Το προηγούμενο βράδυ οταν πάρκαρες η μηχανή θα ήταν σχετικά κρύα (μετά απο μικρη βόλτα) κι έτσι τα λάδια δεν είχαν καθίσει και το ψυγείο λαδιου γεμάτο..οπότε και το βράδυ να τά βλεπες πάλι αδειο θάταν το τζαμάκι..και σε μένα εχει συμβεί!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-08-2009, 05:51
Γιώργο θα σου πω τι συνέβη. Το προηγούμενο βράδυ οταν πάρκαρες η μηχανή θα ήταν σχετικά κρύα (μετά απο μικρη βόλτα) κι έτσι τα λάδια δεν είχαν καθίσει και το ψυγείο λαδιου γεμάτο..οπότε και το βράδυ να τά βλεπες πάλι αδειο θάταν το τζαμάκι..και σε μένα εχει συμβεί!


...ίσως να ήταν αυτό ......;)

(σήριαλ το κάναμε ....:D)

syan
23-08-2009, 06:08
Καλημέρα Νίκο...πραγματικά σήριαλ!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-08-2009, 06:16
Καλημέρα Νίκο...πραγματικά σήριαλ!



:D......:D.......:D

georgekostas
23-08-2009, 10:20
Πολύ δύσκολο αυτό που μου λες ......

Να πω ότι έγερνε πριν φύγεις ;;;;:confused:





Δηλαδή Γιώργο,

όταν γύρισες κ η στάθμη ήταν στα 3/4 ...

και άφηνες την μοτοσικλέτα ακίνητη,

την άλλη μέρα το πρωί θα ξαναγύριζε η στάθμη στο μηδέν ;;;;

Δηλαδή την νύχτα που παγώνουν τα λάδια ξαναρουφιούνται μέσα ;;;

Γιατί η αυξομείωση του όγκου των λαδιών, ανάλογα με την θερμοκρασία,

είναι από ασήμαντη έως ανύπαρκτη ....




.


Γιώργο θα σου πω τι συνέβη. Το προηγούμενο βράδυ οταν πάρκαρες η μηχανή θα ήταν σχετικά κρύα (μετά απο μικρη βόλτα) κι έτσι τα λάδια δεν είχαν καθίσει και το ψυγείο λαδιου γεμάτο..οπότε και το βράδυ να τά βλεπες πάλι αδειο θάταν το τζαμάκι..και σε μένα εχει συμβεί!



Ισως τελικα να ειναι αυτο που λεει ο Στρατος.Παντως θα το ξανατσεκαρω στο μελλον για να δω τι ακριβως παιζει...

riko46
23-08-2009, 10:38
Φίλε Παναγιώτη,
γυρνώντας το κλειδί δεξιά βγαίνει η πίσω σέλα, γυρνώντας το αριστερά βγαίνει η μπροστά σέλα,
ίσως χρειάζεται λίγο πίεση η μπροστινή στο πίσω μέρος την στιγμή που γυρνάς το κλειδί...........

.....................:cool:

eolos
23-08-2009, 11:01
Γυρνώντας το κλειδί δεξιά βγαίνει η πίσω σέλα, γυρνώντας το αριστερά βγαίνει η μπροστά σέλα ;)

Γκέγκο γειά.
Δεξιά πράγματι ξεκουμπώνει η πίσω σέλα.
Αριστερά όμως, κόντεψα να σπάσω το κλειδί και δεν ξεκουμπώνει.Δέν κάνει τίποτα.
Είσαι σίγουρος οτι ανοίγει έτσι ?
Μήπως σε κάποια μοντέλα λειτουργεί διαφορετικά ? το δικό μου είναι 01μοντ
Κανένας άλλος γνώστης ?

eolos
23-08-2009, 11:03
Φίλε Παναγιώτη,
γυρνώντας το κλειδί δεξιά βγαίνει η πίσω σέλα, γυρνώντας το αριστερά βγαίνει η μπροστά σέλα,
ίσως χρειάζεται λίγο πίεση η μπροστινή στο πίσω μέρος την στιγμή που γυρνάς το κλειδί...........

.....................:cool:


Thanks riko. Θά το δοκιμάσω ξανά και γράφω.

eolos
23-08-2009, 11:16
Παιδιά τίποτα.
Γυρνάω το κλειδί, την χτυπάω με το άλλο χέρι μπάς και βοηθήσει, αλλά τίποτα.
Τά χω παίξει.Δεν ξέρω τι να κάνω και χρειάζεται επειγόντως να ανοιχτεί γιατί είναι και ακινητοποιημένη γιατί δεν θέλω να ξανασυμπληρώσω 10-40 λάδια.
Άσε που υποψιάζομαι οτι ο έμπορος που την πήρα δεν άλλαξε λάδια όπως μου είπε.(Δεν βλέπω σημάδια ανοίγματος τελευταία).
Και δεν υπάρχει άνθρωπος εδώ, (Μήλο) να με βοηθήσει σ' αυτό.
Να λύσω την βάση της πίσω θέσης ?
Θα μπορέσω έτσι να φτάσω να ξεκολλήσω άραγε τον γάντζο απο την μπροστά ?
Πάντως ο μηχανικός που την πήγα για έλεγχο πρίν την πάρω, 15 μέρες πρίν) την άνοιξε αμέσως, με ένα απλό τσάκ. Δεν είχα δεί όμως τι έκανε και ρώτησα.


Φεύγω για λίγο και ξαναγυρνάω.

aeriko
23-08-2009, 12:40
Ακούω συνέχεια για ένα τζαμάκι (μιλάω για σας τους μποξεράκηδες), μα καλά δείκτη κλασσικό δεν έχει η μηχανή για να ελεγχθεί η στάθμη του λαδιού.:)
Προσωπικά μετράω την στάθμη με τους παρακάτω δύο τρόπους και πάντα στο κεντρικό στάντ:
α) Κινητήρας ζεστός μετά από ταξίδι. Περιμένω κανά 10λεπτο να καθίσουν τα λάδια και μετά παίρνω ένδειξη.
β) Κινητήρας κρύος το πρωί. Παίρνω ένδειξη κατευθείαν.

soter3gm
23-08-2009, 15:38
Παναγιώτη τα boxer δεν έχουν βελόνα γιατί απλά το μοτέρ τους είναι έτσι χωροταξικά που δεν την χρειάζεται

Να ξεκινήσουμε από την αρχή για τα λάδια του κινητήρα και το τρόπο λειτουργίας ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Ξεκινάμε χωροταξικά πως είναι δομημένο ένα μοτέρ είτε είναι τετρακύλινδρο εν σειρά είτε είναι δυκύλινδρο boxer, είτε V2 είτε V4. από πάνω προς τα κάτω.
Στην αρχή είναι η κεφαλή η με τους εκκεντροφόρους επικεφαλής η με κοκοράκια, έπειτα έρχεται ο κύλινδρος με το πιστόνι και από κάτω η μπιέλα που πιάνει στον στροφαλοφόρο άξονα όπου αυτός εδράζεται στο μοτέρ με το κάρτερ από κάτω και το λάδι μέσα του (όπου υπάρχει ένωση μπιέλα-πιστόνι, μπιέλα-στρόφαλο,στρόφαλο-καρτερ εκεί ενώνονται με κάτι ημικυκλικά μέταλλα)
Μέσα στο κάρτερ υπάρχει κάπου η αντλία λαδιού οπού στέλνει λάδι για να λιπαίνεται η κεφαλή με ότι έχει μέσα.
Το υπόλοιπο μοτέρ όμως ? πως λιπαίνεται? εδώ έρχεται να κάνει τι δουλειά αυτή ο στρόφαλος, πως? μα με την κίνηση θα μου πείτε !! ναι αλλά έτσι απλά ? εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του το καρτερ με ένα πολύ απλό κόλπο στη βάση του υπάρχουν κάτι ματαλλακια ,σαν τρίγωνα, είναι όπου λέγονται στη καθομιλουμένη σκαστρες και βρίσκονται ανάποδα με τη φορά του στροφάλου για το λόγο ότι γυρνώντας ο στρόφαλος δεξιόστροφα αυτές οι σκάστρες κοιτάνε ανάποδα για να δημιουργήσουν από το λάδι αφρό και να τον "πάρουν" τα μάγουλα του στροφάλου να το κάνουν νέφος και να το στείλουν για να λιπανθούν στα υπόλοιπα κινούμενα μέρη μπιέλες πιστόνια κύλινδρα ελατήρια πιστονιών Κ.Α.
Όλος αυτός ο "χαμός" που γήνετε μέσα στο μοτέρ για να κρυόσουν τα μέταλλα όστε να αποβάλουν το λάδι που έχουν πάνω τους και να καταλαγιάσει ο "αφρός" θέλει παραπάνω από ένα 30λεπτο στα θερμά κλήματα που ζούμε εμείς Στον Κύριο Παναγιωτήδη θέλει σαφός λιγότερη ώρα

Γνωρίζοντας τώρα χονδρικά το πως λειτουργεί ένας κινητήρα ς θα πρέπει να έχετε καταλάβει γιατί πρέπει κοιτάμε τα λάδια σε πλήρη ηρεμία η το μοτέρ κρύο το πρωί
Φαντάζομαι πως καταλάβατε ότι το 10λεπτο είναι λίγο μετά από βόλτα για να δείτε τα λάδια από το τζαμάκι του κάρτερ και φαντάζομαι να να έγεινε κατανοητό γιατί κοιτάμε πάντα κρύα τα λαδάκια μας :D

georgekostas
23-08-2009, 15:46
Οταν λες
... να καταλαγιάσει ο "αφρός"...


εννοεις να καθησουν τα λαδια;

soter3gm
23-08-2009, 15:51
Να κάτσει ο αφρός ώστε το λάδι που έχουμε να δείξει σωστά στο τζαμάκι

soter3gm
23-08-2009, 16:06
Να το κάνω λίγο πιο κατανοητό όταν "βουτάνε" τα μάγουλα του στροφάλου μέσα στο κάρτερ δημιουργείται ένα πράγμα σαν αφρός από το "χτύπημα" η ανακάτεμα, και μετά το παίρνουν τα μάγουλα και το στέλνουν σε μορφή νέφους όπου είναι κινούμενα μέρη
αυτός ο αφρός πρέπει να κάτσει ούτως ώστε να δούμε τα λάδια μας σωστά από το τζαμάκι

georgekostas
23-08-2009, 16:10
Να το κάνω λίγο πιο κατανοητό όταν "βουτάνε" τα μάγουλα του στροφάλου μέσα στο κάρτερ δημιουργείται ένα πράγμα σαν αφρός από το "χτύπημα" η ανακάτεμα, και μετά το παίρνουν τα μάγουλα και το στέλνουν σε μορφή νέφους όπου είναι κινούμενα μέρη
αυτός ο αφρός πρέπει να κάτσει ούτως ώστε να δούμε τα λάδια μας σωστά από το τζαμάκι

Ok κατανοητος...

eolos
23-08-2009, 16:41
Παιδιά τίποτα.
Γυρνάω το κλειδί, την χτυπάω με το άλλο χέρι μπάς και βοηθήσει, αλλά τίποτα.
Τά χω παίξει.Δεν ξέρω τι να κάνω και χρειάζεται επειγόντως να ανοιχτεί γιατί είναι και ακινητοποιημένη γιατί δεν θέλω να ξανασυμπληρώσω 10-40 λάδια.
Άσε που υποψιάζομαι οτι ο έμπορος που την πήρα δεν άλλαξε λάδια όπως μου είπε.(Δεν βλέπω σημάδια ανοίγματος τελευταία).
Και δεν υπάρχει άνθρωπος εδώ, (Μήλο) να με βοηθήσει σ' αυτό.
Να λύσω την βάση της πίσω θέσης ?
Θα μπορέσω έτσι να φτάσω να ξεκολλήσω άραγε τον γάντζο απο την μπροστά ?
Πάντως ο μηχανικός που την πήγα για έλεγχο πρίν την πάρω, 15 μέρες πρίν) την άνοιξε αμέσως, με ένα απλό τσάκ. Δεν είχα δεί όμως τι έκανε και ρώτησα.


Φεύγω για λίγο και ξαναγυρνάω.

Καμμιά ιδέα κανένας ρε παιδιά ?

soter3gm
23-08-2009, 16:51
πίεσε το κλειδί και στρίψε το από την ανάποδη φορά από αυτή της πίσω σέλας ίσος ξεκολλήσει.....:rolleyes:

Arkas
23-08-2009, 20:19
Παναγιώτη τα boxer δεν έχουν βελόνα γιατί απλά το μοτέρ τους είναι έτσι χωροταξικά που δεν την χρειάζεται

Να ξεκινήσουμε από την αρχή για τα λάδια του κινητήρα και το τρόπο λειτουργίας ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Ξεκινάμε χωροταξικά πως είναι δομημένο ένα μοτέρ είτε είναι τετρακύλινδρο εν σειρά είτε είναι δυκύλινδρο boxer, είτε V2 είτε V4. από πάνω προς τα κάτω.
Στην αρχή είναι η κεφαλή η με τους εκκεντροφόρους επικεφαλής η με κοκοράκια, έπειτα έρχεται ο κύλινδρος με το πιστόνι και από κάτω η μπιέλα που πιάνει στον στροφαλοφόρο άξονα όπου αυτός εδράζεται στο μοτέρ με το κάρτερ από κάτω και το λάδι μέσα του (όπου υπάρχει ένωση μπιέλα-πιστόνι, μπιέλα-στρόφαλο,στρόφαλο-καρτερ εκεί ενώνονται με κάτι ημικυκλικά μέταλλα)
Μέσα στο κάρτερ υπάρχει κάπου η αντλία λαδιού οπού στέλνει λάδι για να λιπαίνεται η κεφαλή με ότι έχει μέσα.
Το υπόλοιπο μοτέρ όμως ? πως λιπαίνεται? εδώ έρχεται να κάνει τι δουλειά αυτή ο στρόφαλος, πως? μα με την κίνηση θα μου πείτε !! ναι αλλά έτσι απλά ? εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του το καρτερ με ένα πολύ απλό κόλπο στη βάση του υπάρχουν κάτι ματαλλακια ,σαν τρίγωνα, είναι όπου λέγονται στη καθομιλουμένη σκαστρες και βρίσκονται ανάποδα με τη φορά του στροφάλου για το λόγο ότι γυρνώντας ο στρόφαλος δεξιόστροφα αυτές οι σκάστρες κοιτάνε ανάποδα για να δημιουργήσουν από το λάδι αφρό και να τον "πάρουν" τα μάγουλα του στροφάλου να το κάνουν νέφος και να το στείλουν για να λιπανθούν στα υπόλοιπα κινούμενα μέρη μπιέλες πιστόνια κύλινδρα ελατήρια πιστονιών Κ.Α.
Όλος αυτός ο "χαμός" που γήνετε μέσα στο μοτέρ για να κρυόσουν τα μέταλλα όστε να αποβάλουν το λάδι που έχουν πάνω τους και να καταλαγιάσει ο "αφρός" θέλει παραπάνω από ένα 30λεπτο στα θερμά κλήματα που ζούμε εμείς Στον Κύριο Παναγιωτήδη θέλει σαφός λιγότερη ώρα

Γνωρίζοντας τώρα χονδρικά το πως λειτουργεί ένας κινητήρα ς θα πρέπει να έχετε καταλάβει γιατί πρέπει κοιτάμε τα λάδια σε πλήρη ηρεμία η το μοτέρ κρύο το πρωί
Φαντάζομαι πως καταλάβατε ότι το 10λεπτο είναι λίγο μετά από βόλτα για να δείτε τα λάδια από το τζαμάκι του κάρτερ και φαντάζομαι να να έγεινε κατανοητό γιατί κοιτάμε πάντα κρύα τα λαδάκια μας :D




Στον επόμενο καφέ να έχεις μαζί σου projectorα και διαφάνειες!!!:p:p:p

georgekostas
23-08-2009, 20:27
Στον επόμενο καφέ να έχεις μαζί σου projectorα και διαφάνειες!!!:p:p:p

:D:D:D:D:D:D

GeorgeP
26-08-2009, 19:24
Να το κάνω λίγο πιο κατανοητό όταν "βουτάνε" τα μάγουλα του στροφάλου μέσα στο κάρτερ δημιουργείται ένα πράγμα σαν αφρός από το "χτύπημα" η ανακάτεμα, και μετά το παίρνουν τα μάγουλα και το στέλνουν σε μορφή νέφους όπου είναι κινούμενα μέρη
αυτός ο αφρός πρέπει να κάτσει ούτως ώστε να δούμε τα λάδια μας σωστά από το τζαμάκι

Ο Σωτηρης τα λεει μια χαρά και σε αυτο αλλα και στο πιο πανω ποστάρισμα του με τα μπλέ!!!!! (γενικα το μελος τα λεει ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!)



Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!
ΠΑΝΤΑ με κρυο τον κινητρα διότι τα λαδια - όπου και να βρισκονται π.χ. ψυγειο λαδιου - παντα στραγγιζουν στο καρτερ ανεξαρτητως θερμοκρασιας τους!! Απλως οταν ειναι κρυα (αρα ''παχια'') και σβησουμε το μοτερ στραγγιζουν αργοτερα (και η ενδειξη θα ειναι ακριβης....του χρονου),ενω οταν ειναι ζεστα (αρα ρευστα σαν νερό) σχεδόν αμεσως, με εξαιρεση τα στενα και αποκρυφα σημεια (στα οποια περνει λιγο περισσότερη ωρα) τα οποια και κανουν την διιαφορα στο ματακι όπου και φαινεται μια ελαχιστη ελλειψη μετα παρέλευσης του 10λέπτου που αναφερετε!!
ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
Σε μερικες μοτοσυκλέτες π.χ. της Χοντα αλλα και αυτοκινητων ο κατασκευαστης λεει οτι ''βάλτε μπροστά αφησετε να δουλεψει ο κινητρας επι 10λέπτου και μετα ελεξτε την στάθμη των λαδιων η οποια πρέπει να ειναι στην μεση του Ε (empty) & F (full)'', ναι σωστα τα λεει ο κατασκευαστης οσον αφορα την κατα προσεγγισει διαγνωσης της ποσοτητας λαδιου μεσα στο καρτερ!! Δηλαδη, ''αφου ειανι στην μεση υπάρχει ικανη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ!!!'' και ειναι φυσικο αυτο αφου το F απο το E απεχει 500ml τοτε αν τα λαδια, μετα απο αυτην την διαδυκασια, ειναι στην μεση δεν μπορει να ειναι λιγοτερο απο 300ml της αποστασης αρα ειμαστε OK!! Αν θελουμε όμως την ακριβεια τοτε η μοτο κρυα (πρωι) και στημενη στις ροδες της!!!

eolos
26-08-2009, 20:55
Ο Σωτηρης τα λεει μια χαρά και σε αυτο αλλα και στο πιο πανω ποστάρισμα του με τα μπλέ!!!!! (γενικα το μελος τα λεει ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!)



Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!

ΠΑΝΤΑ με κρυο τον κινητρα διότι τα λαδια - όπου και να βρισκονται π.χ. ψυγειο λαδιου - παντα στραγγιζουν στο καρτερ ανεξαρτητως θερμοκρασιας τους!! Απλως οταν ειναι κρυα (αρα ''παχια'') και σβησουμε το μοτερ στραγγιζουν αργοτερα (και η ενδειξη θα ειναι ακριβης....του χρονου),ενω οταν ειναι ζεστα (αρα ρευστα σαν νερό) σχεδόν αμεσως, με εξαιρεση τα στενα και αποκρυφα σημεια (στα οποια περνει λιγο περισσότερη ωρα) τα οποια και κανουν την διιαφορα στο ματακι όπου και φαινεται μια ελαχιστη ελλειψη μετα παρέλευσης του 10λέπτου που αναφερετε!!
ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
Σε μερικες μοτοσυκλέτες π.χ. της Χοντα αλλα και αυτοκινητων ο κατασκευαστης λεει οτι ''βάλτε μπροστά αφησετε να δουλεψει ο κινητρας επι 10λέπτου και μετα ελεξτε την στάθμη των λαδιων η οποια πρέπει να ειναι στην μεση του Ε (empty) & F (full)'', ναι σωστα τα λεει ο κατασκευαστης οσον αφορα την κατα προσεγγισει διαγνωσης της ποσοτητας λαδιου μεσα στο καρτερ!! Δηλαδη, ''αφου ειανι στην μεση υπάρχει ικανη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ!!!'' και ειναι φυσικο αυτο αφου το F απο το E απεχει 500ml τοτε αν τα λαδια, μετα απο αυτην την διαδυκασια, ειναι στην μεση δεν μπορει να ειναι λιγοτερο απο 300ml της αποστασης αρα ειμαστε OK!! Αν θελουμε όμως την ακριβεια τοτε η μοτο κρυα (πρωι) και στημενη στις ροδες της!!!



εεεεε ???

georgekostas
26-08-2009, 21:02
...ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!

ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!



Δηλαδη θελουμε αλλο ενα ατομο να την κραταει,αφου δεν πρεπει να την βαζουμε στο κεντρικο σταντ.:Απορία::Απορία:
Τι να πω δεν ξερω.Οσους ξερω ολοι στο σταντ τα κοιτανε τα λαδια.

TEOSS
27-08-2009, 03:29
1) Δεν υπάρχει πρόβλημα με λίπανση ψύξη στο πλάγιο σταντ.
2) Καλό είναι τα λαδιά να είναι για μότο
3) Έλεγχος λαδιών όπως γράφει georgeP ,στο κεντρικό είναι εύκολο και συνίσταται από μαμά αλλά εάν ακουμπά έδαφος μπροστά δείχνει λίγο περισσότερο εάν πίσω λίγο λιγότερο εάν τραμπαλιζει στον αέρα … Ο.Κ. η διάφορα είναι ελάχιστη και πρακτικά δεν παίζει ρόλο (βασικό : το έδαφος να μην έχει κλίση) .Τα 10 λεπτά είναι ο ελάχιστος χρόνος ηρεμίας για να πάρουμε ένδειξη (όχι ακρίβειας )
4) Το τζαμακι είναι ευκολία και … πρόοδος .Όλα τα 2βαλβιδα είχαν κλασική βέργα ,άρα άσχετη η χωροταξία .
5) soter3gm κάνεις μια χοντρική περιγραφή του συστήματος λίπανσης κινητήρα υγρού κάρτερ .Για να καταλάβω καλλίτερα μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ; Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ; Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ;

soter3gm
27-08-2009, 10:50
1) Δεν υπάρχει πρόβλημα με λίπανση ψύξη στο πλάγιο σταντ.
2) Καλό είναι τα λαδιά να είναι για μότο
3) Έλεγχος λαδιών όπως γράφει georgeP ,στο κεντρικό είναι εύκολο και συνίσταται από μαμά αλλά εάν ακουμπά έδαφος μπροστά δείχνει λίγο περισσότερο εάν πίσω λίγο λιγότερο εάν τραμπαλιζει στον αέρα … Ο.Κ. η διάφορα είναι ελάχιστη και πρακτικά δεν παίζει ρόλο (βασικό : το έδαφος να μην έχει κλίση) .Τα 10 λεπτά είναι ο ελάχιστος χρόνος ηρεμίας για να πάρουμε ένδειξη (όχι ακρίβειας )
4) Το τζαμακι είναι ευκολία και … πρόοδος .Όλα τα 2βαλβιδα είχαν κλασική βέργα ,άρα άσχετη η χωροταξία .
5) soter3gm κάνεις μια χοντρική περιγραφή του συστήματος λίπανσης κινητήρα υγρού κάρτερ .Για να καταλάβω καλλίτερα μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ; Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ; Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ;

μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ;Ακριβός αυτό εννοώ μάγουλα, Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Είπα πως είναι στο πάτο του κάρτερ μεταλλάκια (και αλλού) που δημιουργούν το "ανακάτεμα" του λαδιού ούτως ώστε να το "αρπάξουν" τα αντίβαρα και να το στείλουν στα ψιλότερα σημεία ,Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ;Οχι νέφος λαδιού εννοώ λάδι σε πολλύ πιο λεπτή μορφή για να μπωρεί να λιπάνει όλλα η τα σημεία που είναι "δήσκολα", γιατί άλλο να ρίχνεις λάδι με το λαδικό και άλλο να ρίχνεις λάδι με "σπρέι" Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ; το άφρισμα που γίνεται από τα πρόσθετα του λαδιού αέρας σιμαίνει οξίδοση που εκεί μέσα δεν τον θέλουμε

vpentza
27-08-2009, 14:16
Να κανω μια σφηνα.
Ποιος μας λέει οτι το τζαμακι αριστερα φτιαχτηκε για να δειχνει ποσοστοση της ποσοτητας που εχει το καρτερ ? Θέλω να πω οτι αφου οι ιδιοι προτεινουν 20 λεπτα μετα απο βολτα για να κοιταξεις το τζαμακι στο κεντρικο σταντ, θεωρω οτι σε βαζουν να δεις τη ποσοστοση της ποσοτητας που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να λειτουργησει η μηχανη εντός προδιαγραφων.

Για να γινω πιο κατανοητός. Ας πουμε οτι η μηχανη για να δουλεψει σωστα θελει min 3λτ απο τα 4 που παιρνει. Το τζαμακι λοιπον θα εχει ενδειξη min στα 3 και max στα 3,5λτ (τοση ειναι η διαφορα απο min σε max στο τζαμακι). Εφόσον ειναι σχετικα ζεστη και σβηστη έχει κρατησει λαδια και μεσα στα κινουμενα μερη και εχει επισης τα υπόλοιπα στο καρτερ, δειχνει λοιπόν ΑΚΡΙΒΩΣ οσο χρειαζεται για να δουλευει εντος προδιαγραφων.

Αν κοιτας λαδια με κρυα μηχανη, όλα τα λάδια πρεπει να εχουν γυρισει στην αντλια και το καρτερ και θεωρω οτι δεν βλεπεις αυτο που ο κατασκευαστης σκεφτηκε με την ιδεα για το τζαμακι.

Αν ηθελε απλα να μας δειχνει πόσο εχει απο τα 4λτ που βαζουμε, θα ειχε κατι με κλιμακα απο 0,5 έως 4λτ.....

Τα boxer στο κεντρικο, οχι για ομορφια αλλα για λόγους που εχουν ήδη περιγραφει..... Αν το κρατατε στο πλαινο θα βλεπετε ασπρο καπνο στην εκκινηση. Οποιος εχει εμπειρια απο παλια δικυλινδρα με δυο εξατμισεις και τα παρκαρε στο πλαινο θυμαται τον λευκο καπνο απο...την αριστερη εξατμιση αφου το λαδι λογω βαρυτητας εμπαινε στον αριστερο κυλινδρο και απο τα ελατηρια των πιστονιων περναγε στο θαλαμο καυσης....

Αν εχετε μονο/δικυλινδρο τυπου 650 μην ασχολειστε..... οι κυλινδροι σας ειναι ...ορθιοι

georgekostas
27-08-2009, 14:25
Μηπως να κανουμε μια δημοσκοπηση ποσοι τα κοιτανε κρυα
και ποσοι ζεστα μετα απο 5-10 λεπτα;:Απορία:

eolos
28-08-2009, 12:47
Κι άλλο τεχνικό πρόβλημα παιδιά, ςος.
Έβγαλα την πίσω θέση με το κλειδί κανονικά και προσπαθώ να βγάλω την μπροστά και δεν βρίσκω άκρη.(Για να αλλάξω λάδια με μαμά κάγκελα)
Κάπου είναι πιασμένη αλλά δεν βρίσκω πού.
Βοήθεια παιδιά. :yz

Τελικά το θρίλερ με το ξεκούμπωμα της σέλας τακτοποιήθηκε επιτυχώς, με μία απλή ερώτηση σε έναν απλό μάστορα.

ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΙΣΩ ΣΕΛΑ.
ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, ρε παιδιά, τι συμβουλεύετε χωρίς να ξέρετε ?

Μπορεί ο άλλος να κάνει ζημιά, μ' αυτές τις συμβουλές.

syan
28-08-2009, 13:31
Τελικά το θρίλερ με το ξεκούμπωμα της σέλας τακτοποιήθηκε επιτυχώς, με μία απλή ερώτηση σε έναν απλό μάστορα.

ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΙΣΩ ΣΕΛΑ.
ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, ρε παιδιά, τι συμβουλεύετε χωρίς να ξέρετε ?
Μπορεί ο άλλος να κάνει ζημιά, μ' αυτές τις συμβουλές.
Τίς συμβουλές αγαπητέ μου (πιθανές λύσεις), τις δίνουν κάποιοι όταν ερωτηθούν με σκοπό να βοηθήσουν στην προσπάθεια..Αυτές τις συμβουλές λοιπόν καλό είναι πάντα να τις επεξεργαζόμαστε όταν τις δοκιμάζουμε. Δέν πλακώνουμε το κλειδί βούρ αριστερά ούτε βαράμε τίς σέλες μέχρι να πετύχει η συμβουλή...σκεφτόμαστε ή ρωτάμε και κάποιον άλλον για πιθανή λύση ή τηλεφωνούμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να μας πεί..Ο καθένας είναι υπεύθυνος για ότι κάνει έστω και για ότι του λένε να κάνει.!

Φιλικά

Στράτος

georgekostas
28-08-2009, 13:36
Τίς συμβουλές αγαπητέ μου (πιθανές λύσεις), τις δίνουν κάποιοι όταν ερωτηθούν με σκοπό να βοηθήσουν στην προσπάθεια..Αυτές τις συμβουλές λοιπόν καλό είναι πάντα να τις επεξεργαζόμαστε όταν τις δοκιμάζουμε. Δέν πλακώνουμε το κλειδί βούρ αριστερά ούτε βαράμε τίς σέλες μέχρι να πετύχει η συμβουλή...σκεφτόμαστε ή ρωτάμε και κάποιον άλλον για πιθανή λύση ή τηλεφωνούμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να μας πεί..Ο καθένας είναι υπεύθυνος για ότι κάνει έστω και για ότι του λένε να κάνει.!

Φιλικά

Στράτος

:sm8:

GeorgeP
28-08-2009, 14:09
1) Δεν υπάρχει πρόβλημα με λίπανση ψύξη στο πλάγιο σταντ.;
Αυτο το ξερετε καλλυτερα εσεις οι κατοχοι GS, πάντως στην δικια μου 1150 πριν 10 χρόνια δεν συνιστουσαν τίποτε απο οσα γραφονται εδω!!


2) Καλό είναι τα λαδιά να είναι για μότο
Δεν ειναι απαραιτητο (τσαμπα χρηματα), διότι η GS εχει ξηρό καρτερ αρα οι εξτρα ιδιοτητες των μοτοσυκλετιστικων λαδιων που σκοπο εχουν την σωστη λειτουργια ΚΑΙ του συμπλέκτη δεν βρισκουν εφαρμογη σε αυτην την μοτοσυκλέτα!!! Ο κινητηρας της GS ειναι σαν του αυτοκινητου, καρτερ και μπλοκ κινητηρα ξεχωριστά!!!



3) Έλεγχος λαδιών όπως γράφει georgeP ,στο κεντρικό είναι εύκολο και συνίσταται από μαμά αλλά εάν ακουμπά έδαφος μπροστά δείχνει λίγο περισσότερο εάν πίσω λίγο λιγότερο εάν τραμπαλιζει στον αέρα … Ο.Κ. η διάφορα είναι ελάχιστη και πρακτικά δεν παίζει ρόλο (βασικό : το έδαφος να μην έχει κλίση) .Τα 10 λεπτά είναι ο ελάχιστος χρόνος ηρεμίας για να πάρουμε ένδειξη (όχι ακρίβειας )
Αν η ''μαμα'' συνιστα ελεγχος λαδιου στο κεντρικο σταντ τοτε ετσι πρέπει να κανετε διότι εχει προβλεφθει η οποια κλιση της μοτο που οφειλεται στο σταντ!!! (εγω γιατι δεν θυμαμαι να ελεγε το βιβλιαρακι της 1150 μου τετοιο πράγμα?)

kostas_366
28-08-2009, 14:30
Υπαρχει διαφορα για μενα Νικο.Και θα σου εξηγησω τι εννοω.Ενα πρωι πριν παρω τη μηχανη κοιταξα τα λαδια κρυα οπως ηταν
και στο τζαμακι δεν φαινοταν τιποτα.Πηγα μια μικρη βολτα για να ζεσταθει και μετα τα κοιταξα με
τον πρωτο τροπο οπως ειπα παραπανω.Τα λαδια ηταν στα 3/4 στο τζαμακι.
Σ'αυτη την περιπτωση ποια ηταν η σωστη ενδειξη;Εγω πιστευω η δευτερη.
Είχες κάνει λίγα κλμ και την είχες αφήσει στην ουσία κρύα.

georgekostas
28-08-2009, 14:38
Είχες κάνει λίγα κλμ και την είχες αφήσει στην ουσία κρύα.

Δηλαδη αν ειχε ζεσταθει καλα θα εξακολουθουσε να μη δειχνει τιποτα στο τζαμακι;

syan
28-08-2009, 15:22
Γιώργο θα σου πω τι συνέβη. Το προηγούμενο βράδυ οταν πάρκαρες η μηχανή θα ήταν σχετικά κρύα (μετά απο μικρη βόλτα) κι έτσι τα λάδια δεν είχαν καθίσει και το ψυγείο λαδιου γεμάτο..οπότε και το βράδυ να τά βλεπες πάλι αδειο θάταν το τζαμάκι..και σε μένα εχει συμβεί!

Δηλαδη αν ειχε ζεσταθει καλα θα εξακολουθουσε να μη δειχνει τιποτα στο τζαμακι;

Γιώργη κάτι δεν κατάλαβες... αν την μηχανή δεν την ζεστάνεις καλά καί πάς μόνον μέχρι τον φούρνο θα την παρκάρεις κρύα...(το λάδι έχει κινηθεί αλλά η μηχανή κρύα)..Το τζαμάκι τότε μπορει να δείχνει άδειο και όταν πάρκαρες αλλά και το πρωί!

eolos
28-08-2009, 17:06
Τίς συμβουλές αγαπητέ μου (πιθανές λύσεις), τις δίνουν κάποιοι όταν ερωτηθούν με σκοπό να βοηθήσουν στην προσπάθεια..Αυτές τις συμβουλές λοιπόν καλό είναι πάντα να τις επεξεργαζόμαστε όταν τις δοκιμάζουμε. Δέν πλακώνουμε το κλειδί βούρ αριστερά ούτε βαράμε τίς σέλες μέχρι να πετύχει η συμβουλή...σκεφτόμαστε ή ρωτάμε και κάποιον άλλον για πιθανή λύση ή τηλεφωνούμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να μας πεί..Ο καθένας είναι υπεύθυνος για ότι κάνει έστω και για ότι του λένε να κάνει.!

Φιλικά

Στράτος

Δεν συμφωνώ μαζί σου Στράτο.
Επίσης, μία καλοπροαίρετη παρατήρηση, βοηθάει και μόνον στην υγειή επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, νομίζω.

Παναγιώτης.

syan
28-08-2009, 17:54
Τελικά το θρίλερ με το ξεκούμπωμα της σέλας τακτοποιήθηκε επιτυχώς, με μία απλή ερώτηση σε έναν απλό μάστορα.

ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΠΙΣΩ ΣΕΛΑ.
ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, ρε παιδιά, τι συμβουλεύετε χωρίς να ξέρετε ?
Μπορεί ο άλλος να κάνει ζημιά, μ' αυτές τις συμβουλές.

Δεν συμφωνώ μαζί σου Στράτο.
Επίσης, μία καλοπροαίρετη παρατήρηση, βοηθάει και μόνον στην υγειή επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, νομίζω.

Παναγιώτης.
Παναγιώτη, έχεις όλο το δικαίωμα να μην συμφωνείς μαζί μου, αλλά..., ο τρόπος που απευθύνεσαι δεν δείχνει μία καλοπροαίρετη παρατήρηση αλλά ένα αίσθημα αγανάκτησης ίσως και θυμού. Πάντα προσέχουμε την υγιή επικοινωνία μεταξύ των μελών, οπότε άν η γραφή σου δεν συμφωνεί με τα εννοούμενά σου ζητώ συγγνώμη για την "καλοπροαίρετη" δική μου παρατήρηση.
Πάντως σίγουρα να θυμάσαι πάντα οτι "Ο καθένας είναι υπεύθυνος για ότι κάνει έστω και για ότι του λένε να κάνει.!"

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-08-2009, 22:48
Μέχρι στιγμής,

τα μέλη του GS Forum,

απαντάνε με καλοπροαίρετο τρόπο,

σε όλες τις ερωτήσεις που γίνονται από συμφορουμίτες μας,

και αυτό θα συνεχίσει να γίνεται στο μέλλον ....

Τ' αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας,

μέχρι στιγμής, είναι εντυπωσιακά !!!!



Και ΕΝΑ από τα πολλά παραδείγματα .....

Στις Άλπεις, Σάββατο απόγευμα .....






Εχω μείνει από εχθές Σάββατο απόγευμα .....

με δεδομενο οτι ολα αυτα συμβαίνουν στην Αυστρια κάτω από τις Αλπεις .....

Λοιπόν παιδιά βοήθεια ........

Να αρχισω να λύνω η ειναι κολαση εκει μέσα???

:yz




Αισθάνομαι μεγάλη συγκίνηση για την όλη εξέλιξη, να μεγάλο ευχαριστώ στους Arkas, soter3gm, geoski αλλά και σε όλους εσάς που με τα γραφτα σας αλλά και οχι μονο ησασταν διπλα στο προβλημα μου!

Οι πιο πανω με πήραν τηλεφωνο και ο soter3gm ........


σε λίγοτερο από 1 ωρα που ποσταρησα ειχα τηλεφωνημα




Εχει ανοιχτει ενα thread με θεμα "Τι ειναι forum;"
Δεν υπαρχει καλυτερη απαντηση για το τι ειναι φορουμ απο αυτο το προβλημα που δημιουργηθηκε και επιλυθηκε μ αυτον τον τροπο.

Αυτο ειναι φορουμ. Πολυ απλα.

Και γω οταν ανεβαινα μονος Σουηδια ενοιωθα οτι δεν ημουν μονος στην πραγματικοτητα. Ειχα ολα εσας τα παιδια διπλα και ηξερα οτι ο,τι και να γινει καποια βοηθεια θα υπαρξει.

Αυτο ειναι φορουμ λοιπον.




................
Και οχι γιατι με βοηθησε να τον βοηθησω αλλα γιατι αυτο εστι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ φιλια

και μαλλον με αλλα λογια GSFORUM........


Πολυ χαιρομαι που σας γνωρισα γιατι απεκτησα και αλλους φιλους...;););)

eolos
28-08-2009, 23:38
ok ρε παιδιά, κοντεύω να δακρύσω.
Συγνώμη για την απότομη και ίσως εριστική στάση μου.

Ionlab
28-08-2009, 23:54
Κι άλλο τεχνικό πρόβλημα παιδιά, ςος.
Έβγαλα την πίσω θέση με το κλειδί κανονικά και προσπαθώ να βγάλω την μπροστά και δεν βρίσκω άκρη.(Για να αλλάξω λάδια με μαμά κάγκελα)
Κάπου είναι πιασμένη αλλά δεν βρίσκω πού.
Βοήθεια παιδιά. :yz

Απλώς βοηθάει να λες και ποιό μηχανάκι έχεις γιατί η απάντηση που δέχθηκες είναι για 1200 ενώ εσύ έχεις 1150. Επομένως αν προσπαθείς να στρίψεις το κλειδί αριστερά το πιο πιθανό είναι αν το ζορίσεις το πράγμα να πάρεις τον μηχανισμό στο χέρι. Επομένως όσο πιο σαφείς είμαστε σε αυτό που ρωτάμε τόσο πιο σαφείς απαντήσεις θα πάρουμε.

Τελικά την άνοιξες την σέλα;
Αν όχι δοκίμασε να ακουμπήσεις με το μηρό σου πάνω στην σέλα του οδηγού στα 3/4 της από εμπρός με τέτοιο τρόπο ώστε να την σπρώχνεις ΕΛΑΦΡΑ ΠΑΝΩ ΠΛΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ και γύρισε το κλειδί δεξιά όσο πάει χωρίς να το καργάρεις άλλο.

georgekostas
28-08-2009, 23:55
ok ρε παιδιά, κοντεύω να δακρύσω.
Συγνώμη για την απότομη και ίσως εριστική στάση μου.
:sm8:

Ionlab
28-08-2009, 23:56
Σορρυ δεν είδα ότι το πρόβλημά σου λύθηκε. Οπως επίσης και θεώρησα δεδομένο ότι είχες βγάλει το σελλάκι του συνοδηγού...

TEOSS
31-08-2009, 22:54
GeorgeP. Δεν κάνω ερώτηση. ΔΕΝ δημιουργεί μηχανολογικό πρόβλημα η στάθμευση και λειτουργία στο πλάγιο σταντ (η μικρή κατανάλωση λαδιού δεν είναι πρόβλημα.). Δεν γράφω απαραίτητο αλλά καλό. Σοβαρά λες ότι οι κινητήρες σειράς R όπως των GS είναι …ξηρού Κάρτερ (όλη η παράγραφος είναι κάπως…). Soter3gm σωστές όλες οι διευκρινήσεις …ωραίοςςς

soter3gm
01-09-2009, 09:26
Απλώς βοηθάει να λες και ποιό μηχανάκι έχεις γιατί η απάντηση που δέχθηκες είναι για 1200 ενώ εσύ έχεις 1150. Επομένως αν προσπαθείς να στρίψεις το κλειδί αριστερά το πιο πιθανό είναι αν το ζορίσεις το πράγμα να πάρεις τον μηχανισμό στο χέρι. Επομένως όσο πιο σαφείς είμαστε σε αυτό που ρωτάμε τόσο πιο σαφείς απαντήσεις θα πάρουμε.


Με έναυσμα το ποιο μηχανάκι έχει ο κάθε ένας μας και για να μην δίνουμε λάθος απαντήσεις Μήπως θα πρέπει να έχουμε δεξιά στης πληροφορίες εκτός από το ημερομηνία εγγραφής το τόπος και μνμ και το ενδεικτικό Π.Χ. μοτοσυκλέτα: R1100RT που νομίζω πως βοηθάει αρκετά :D

Arkas
01-09-2009, 10:07
Με έναυσμα το ποιο μηχανάκι έχει ο κάθε ένας μας και για να μην δίνουμε λάθος απαντήσεις Μήπως θα πρέπει να έχουμε δεξιά στης πληροφορίες εκτός από το ημερομηνία εγγραφής το τόπος και μνμ και το ενδεικτικό Π.Χ. μοτοσυκλέτα: R1100RT που νομίζω πως βοηθάει αρκετά :D
Ρατσιστή!!!:p:D

GeorgeP
01-09-2009, 11:05
GeorgeP. Δεν κάνω ερώτηση. ΔΕΝ δημιουργεί μηχανολογικό πρόβλημα η στάθμευση και λειτουργία στο πλάγιο σταντ (η μικρή κατανάλωση λαδιού δεν είναι πρόβλημα.). Δεν γράφω απαραίτητο αλλά καλό. Σοβαρά λες ότι οι κινητήρες σειράς R όπως των GS είναι …ξηρού Κάρτερ (όλη η παράγραφος είναι κάπως…). Soter3gm σωστές όλες οι διευκρινήσεις …ωραίοςςς

ΛΑΘΟΣ, ΛΑΘΟς, ΛΑΘΟΣΝεύρα ΒΑΡΑΤΕ PLEASE ALL TOGETHER!!!!
Ξηρου συμπλέκτη εννοω, αλλα δεν ξερω σε ποιο ποστ μου αναφερεσαι!!
Σε καθε περιπτωση ξηρο καρτερ δεν υφισταται, ξηρός συμπλέκτης ναι!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-09-2009, 11:09
ΛΑΘΟΣ, ΛΑΘΟς, ΛΑΘΟΣΝεύρα



ΒΑΡΑΤΕ PLEASE ALL TOGETHER!!!!



Γιώργο, ξεκίνα μόνος σου .....:sm7:



http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/NEYR-46.gif

soter3gm
01-09-2009, 11:17
Ρατσιστή!!!:p:D

Εγώ Ρατσιστής ??? εσύ έχεις GS :p:p
:D:D

ALX
01-09-2009, 12:29
Πολύ την ψειρίζετε την μαϊμού ρε παιδιά! Εγώ τόσα χρόνια απλά σκύβω και κοιτάζω το τζαμάκι όταν η μοτό είναι σβηστή (και εννοείται έχει περάσει τουλάχιστον ένα 5λεπτο να γυρίσουν πίσω τα λάδια)

Βλέπω λάδι? Μια χαρά είμαι. Το βλέπω κοντεύει να πιάσει το κάτω μέρος του τζαμιού? Συμπληρώνω. That's it!

Tι κεντρικά σταντ, τι πάτημα και οι δύο ρόδες στο έδαφος, τι παγωμένοι και καυτοί κινητήρες??? Υπάρχει ποτέ περίπτωση να μετρήσετε σωστά το λάδι που έχετε μέσα και ασχολείστε τόσο πολύ με το θέμα ? :confused:

ΑΑΑ και κάτι ακόμα. Οι κλειδαριές ΟΛΕΣ θέλουν που και που ψέκασμα με WD40 εσωτερικά (κι ειδικά μετά από πλύσιμο η βροχή) Επίσης ο μηχανισμός ασφάλισης/απασφάλισης της σέλας (πέραν της κλειδαριάς ) έχει κινούμενα μέρη και πρέπει να λιπαίνονται που και που... έτσι?!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-09-2009, 12:45
ΑΑΑ και κάτι ακόμα. Οι κλειδαριές ΟΛΕΣ θέλουν που και που ψέκασμα με WD40 εσωτερικά (κι ειδικά μετά από πλύσιμο η βροχή) Επίσης ο μηχανισμός ασφάλισης/απασφάλισης της σέλας (πέραν της κλειδαριάς ) έχει κινούμενα μέρη και πρέπει να λιπαίνονται που και που... έτσι?!




http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF66.gif