PDA

View Full Version : ΣΟΣ!!! παιδιά τα φώτα σας!!!


tzik1
27-08-2009, 01:16
καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός gs του 2007!Ξαφνικά πρίν απο δυο μέρες άρχισε να μην μου κρατάει ρελαντί και να σβήνει!Είπα μήπως είναι νοθευμένη η βενζίνη και ξαναγέμισα το ντεπόζιτο !!! με 100άρα που βάζω πάντα! Στις χαμηλές στροφές κλωτσάει !!ρετάρει κοινώς! Απλά σήμερα το βράδυ παρατήρησα πως όταν ανοίγω τον διακόπτη στο ΟΝ δεν ακούγετε το χαρακτιριστικό βούισμα που κάνει για λίγο πρίν κάνει τσέκ !! Έχει κανείς σας αντιμετωπίσει κάτι παραπλήσιο για να μου πεί τι να κάνω??Ευχαριστώ εκ των προτέρω για τις απαντήσεις σας που περιμένω αγωνιωδώς!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
27-08-2009, 01:58
Πόσα χιλιόμετρα έχεις ;;;;

Είσαι "μέσα" στην εγγύηση ;;;;

tzik1
27-08-2009, 06:50
εχω 28500 και η μηχανη αγοράσθηκε απο γερμανια !Αν η εγγυηση ειναι 2 χρονια τοτε πιθανως να εχω ακόμα ...γιατί σκεφτεσαι κάτι??

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
27-08-2009, 06:56
Εφόσον είσαι στην εγγύηση,

βουουουουυουρρρρρρρρρ για το εξουσιοδοτημένο ......;)



.

Gazi
27-08-2009, 09:51
Εφόσον είσαι στην εγγύηση,

βουουουουυουρρρρρρρρρ για το εξουσιοδοτημένο ......;)



.


+1200

vellos
27-08-2009, 10:25
και εγώ θα πήγαινα αμέσως στο σέρβις.

Arkas
27-08-2009, 14:09
Ακόμα δεν πήγες;:D

arisxios
27-08-2009, 14:18
Αυτό το βούισμα που ακούς προέρχεται από την μονάδα
Όσο για το ρετάρισμα που λες αν είναι από κακής ποιότητας βενζίνα την πρώτη που την ακούνε είναι τα μπουζί :hmmm:
Βουρ για το μάστορα !!!!

antonis1150GSA
27-08-2009, 16:41
Aκοοοοοομα δεν πηγες :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:...........Εφυγες... γιατι αλλιος η τσεπουλα σου θα :yz με μαυρο δακρυ...........Μην πανικοβαλεσε κανα 2000€ ζημια ειναι....πλακα κανω..το μονο που πρεπει να υπολογισεις ειναι τα επομενα χιλιομετρα σου να ειναι στην αντιπροσωπια και οταν με το καλο λυσεις το προβλημα, πες μας κι εμας τι ακριβος ητανε αυτο που εχεις παθει..

BATALOS
28-08-2009, 00:05
Ξαδερφε το εψαξα λιγο το θεμα,και πολυ πιθανον να ειναι ο αισθητηραs αντλιαs καυσιμου,ισωs καποιο βραχυκυκλωμα.βρισκεται στα αριστερα απο το ντεποζιτο.για να τον εντοπισειs πρεπει πρωτα να βγει το πλαινο καλλυμα(με προσοχη ομωs λογω hepco-becker) ξεκιναs με ενα απλο καθαρισμα,φυσιγμα και αν δεν τοτε αντικατασταση.λογικα δεν θα εμφανιστει σαν βλαβη ουτε καν στο διαγνωστικο απο την στιγμη που δεν σου αναψε λαμπακι.αυτα τα ολιγα,τα υπολοιπα αυριο απο κοντα.

tzik1
28-08-2009, 01:29
παιδια το πήγα το θηρίο στο μάστορα και μια πρόχειρη διάγνωση είναι ίσως βουλωμένα μπέκ ψεκασμού οπότε στην καλύτερη με ένα καθάρισμα θα λυθεί! ακκά την εντατική δεν την γλυτώνει (καλώδια, διαγνωστικά , και άλλα καλούδια περιποίησης της καλής μας!Όπως και να έχει θα σας ενημερώσω πρός κοινή μας γνώση και ελπίζω να μην μου κοστίσει ο κούκος αηδόνι !! η συνέχεια επι της οθόνης !Ευχαριστώ πάντως για την άμεση ανταπόκρισή σας αδέλφια!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-08-2009, 04:48
παιδια το πήγα το θηρίο στο μάστορα και μια πρόχειρη διάγνωση είναι ίσως βουλωμένα μπέκ ψεκασμού οπότε στην καλύτερη με ένα καθάρισμα θα λυθεί! ακκά την εντατική δεν την γλυτώνει (καλώδια, διαγνωστικά , και άλλα καλούδια περιποίησης της καλής μας!Όπως και να έχει θα σας ενημερώσω πρός κοινή μας γνώση και ελπίζω να μην μου κοστίσει ο κούκος αηδόνι !! η συνέχεια επι της οθόνης !Ευχαριστώ πάντως για την άμεση ανταπόκρισή σας αδέλφια!



Περιμένουμε νέα ....

Καλά αποτελέσματα .... (και φτηνά :D:D)





.

EOD-K9
28-08-2009, 08:36
:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

Για να δούμε τι έπαθες βρε φίλε .....

Arkas
28-08-2009, 11:59
Μάλλον φθηνά θα την γλυτώσεις...:sm2:

tzik1
28-08-2009, 18:45
παιδιά πρώτη εκτίμηση του μηχανικού!!!
ανοιξε το ντεπόζιτο και μου είπε πως μύριζε σαν κολώνια !!!!καθε άλλο δηλαδή εκτός βενζίνης!τα μπουζί που τα είχα αλλάξει πριν 3 μέρες εντελώς χάλια!!! είπε οτι έστειλε τα μπέκ για καθάρισμα και διάγνωση και βλεπουμε!ο θεός να βάλει το χέρι του!έβγαλε ντεπόζιτο και φίλτρο και αντλία βενζίνης για καθάρισμα και περιμένω νέα του προσεχ΄ψς για τα μπέκ που με καίνε!!! για οτοδήποτε άλλο φυσικά θα σας ενημερώσω!!!

arisxios
28-08-2009, 19:21
παιδιά πρώτη εκτίμηση του μηχανικού!!!
ανοιξε το ντεπόζιτο και μου είπε πως μύριζε σαν κολώνια !!!!καθε άλλο δηλαδή εκτός βενζίνης!τα μπουζί που τα είχα αλλάξει πριν 3 μέρες εντελώς χάλια!!! είπε οτι έστειλε τα μπέκ για καθάρισμα και διάγνωση και βλεπουμε!ο θεός να βάλει το χέρι του!έβγαλε ντεπόζιτο και φίλτρο και αντλία βενζίνης για καθάρισμα και περιμένω νέα του προσεχ΄ψς για τα μπέκ που με καίνε!!! για οτοδήποτε άλλο φυσικά θα σας ενημερώσω!!!



Λοιπόν φίλε μου μάθε ότι φίλτρο βενζίνης το εργαλείο δεν έχει παρά μόνο ένα μικρο σιτάκι , αν εννοεί αυτό ο μάστορας καλός !!
Η αντλία βενζίνης δεν καθαρίζεται :hmmm: ,αν έχει πρόβλημα αλλάζεται
Και κατά πάσα περίπτωση την ιστορία στην κάνει η αντίσταση της αντλίας που βρίσκεται στα αριστερά του ντεπόζιτου ,την βγάζεις την καθαρίζεις από τα άλατα και αν συνεχίζει τότε την αλλάζεις
Και κάτι ακόμα όλα αυτά αφού έχεις αλλάξεις τα μπουζί !!

tzik1
28-08-2009, 19:25
μήπως γνωρίζει κανείς για να είμαι έτοιμος για τα χειρότερα πόσο κοστολογούνται τα μπέκ??(για αλλαγη εννοώ και όχι για καθάρισμα!!) ευχαριστώ.:confused:

syan
28-08-2009, 19:35
μήπως γνωρίζει κανείς για να είμαι έτοιμος για τα χειρότερα πόσο κοστολογούνται τα μπέκ??(για αλλαγη εννοώ και όχι για καθάρισμα!!) ευχαριστώ.:confused:
Κώστα τα μπέκ καθαρίζονται μην ανησυχείς...αλλά έσο έτοιμος!

arisxios
28-08-2009, 19:36
μήπως γνωρίζει κανείς για να είμαι έτοιμος για τα χειρότερα πόσο κοστολογούνται τα μπέκ??(για αλλαγη εννοώ και όχι για καθάρισμα!!) ευχαριστώ.:confused:

Τα μπέκ είναι πολύ δύσκολο να πάθουν ζημία , υπολόγισε χωρείς να μαι βέβαιος 120 με 140 € τουλάχιστον το καθένα :hmmm:
Μετά τα μπουζί πας για πολλαπλασιαστή

tzik1
28-08-2009, 19:44
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας ,αλλά όπως καταλαβαίνετε τα 'χω παίξει! Την μηχανή την έχουμε πολλοί απο εμάς σαν τα μάτια μας και φρικάρουμε όταν συμβαίνει κάτι στα ξαφνικά και μάλιστα χωρίς να φταίμε οι ίδιοι!

tzik1
31-08-2009, 21:23
Παιδιά τελικά μετά απο καθαρισμα μπεκ έλεγχο αντλίας βενζίνης αλλαγή μπουζί καθάρισμα ντεπόζιτου το πρόβλημα έφυγε πλέον απο την νοθευμένη βενζίνη και εστιάστηκε στο ότι δίνει περισσότερη βενζίνη απο ότι χρειάζεται με αποτέλεσμα να την περνάει άκαφτη και να σακατεύει τα μπουζί και να μπουκώνει στο ρελαντί και να σβήνει!Ξέρει κανένας σας τι φταίει όταν δίνει παραπάνω βενζίνη απο το κανονικό??στον εγκέφαλο του διαγνωστικού δεν εμφανίζει καμία βλαβη αλλά ουτε και στην οθόνη της μηχανής !!!!Καμιά ιδέα αδέλφια????:hmmm:

tzik1
08-09-2009, 20:03
Παιδιά τέλος τα προβλήματα !!!Μετά απο μια βδομάδα της κούκλας μου στην εντατική επιτέλους μετά σπο αναβάθμιση που έκανε ο μάστοράς μου στο διαγνωστικό της BMW εμφανίστηκε το πρόβλημα στο TPS !!!!!!! το παρήγγειλε και περιμένω να έρθει το ανταλλακτικό ώστε να τελειώσουνε τα βάσανα !!!!:sm7:Σας ευχαριστώ όλουσ για το ενδιαφέρον σας αδέλφια !!Γι΄ακόμα μια φορά αποδείκτηκε πόσο ενωμένοι είμαστε μέσα στό forum και δεν αφήνουμε μόνο του κανένα αδελφό !!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ

tzik1 (Κώστας)

:sm8::sm2::sm4::sm5:

Arkas
08-09-2009, 20:15
Δεν λες καλά που βρέθηκε το πρόβλημα!

Περαστικά Κώστα και να είναι και το τελευταίο!!!:)

tzik1
09-09-2009, 21:54
Δεν λες καλά που βρέθηκε το πρόβλημα!

Περαστικά Κώστα και να είναι και το τελευταίο!!!:)
Ευχαριστώ φίλε μου μακάρι να είναι !!!:)

arisxios
09-09-2009, 22:12
Παιδιά τέλος τα προβλήματα !!!Μετά απο μια βδομάδα της κούκλας μου στην εντατική επιτέλους μετά σπο αναβάθμιση που έκανε ο μάστοράς μου στο διαγνωστικό της BMW εμφανίστηκε το πρόβλημα στο TPS !!!!!!! το παρήγγειλε και περιμένω να έρθει το ανταλλακτικό ώστε να τελειώσουνε τα βάσανα !!!!:sm7:Σας ευχαριστώ όλουσ για το ενδιαφέρον σας αδέλφια !!Γι΄ακόμα μια φορά αποδείκτηκε πόσο ενωμένοι είμαστε μέσα στό forum και δεν αφήνουμε μόνο του κανένα αδελφό !!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ

tzik1 (Κώστας)

:sm8::sm2::sm4::sm5:


Άντε άντε μεγιά και καλά ταξίδια !!!!!:sm8::sm8:

saitman
10-09-2009, 22:22
τι ειναι ρε παιδια το TPS?:D

soter3gm
11-09-2009, 08:30
TPS Throttle Position Sensor Ο αισθητήρας που βλέπει που βρίσκονται η "πεταλούδες" μέσα στους ψεκασμούς, όσο ανοίγεις το γκάζι σου. Από εκεί παίρνει αναφορά η ηλεκτρονική και αναλόγως "δίνει" περισσότερη η λιγότερη βενζίνη :D

GeorgeP
11-09-2009, 14:19
TPS Throttle Position Sensor Ο αισθητήρας που βλέπει που βρίσκονται η "πεταλούδες" μέσα στους ψεκασμούς, όσο ανοίγεις το γκάζι σου. Από εκεί παίρνει αναφορά η ηλεκτρονική και αναλόγως "δίνει" περισσότερη η λιγότερη βενζίνη :D
Σωτήριε


εισαι ελλιπής ελλιπέστατος θα έλεγα!!!:)





O αισθητήρας θέσης πεταλούδας γκαζιού (TPS) δίνει σήμα στην μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (ECU) για την θέση και την γωνιακή ταχύτητα της πεταλούδας. Η θέση της πεταλούδας είναι μια σημαντική τιμή εισόδου για την συνάρτηση εύρεσης του φορτίου αέρα, για τον υπολογισμό του χρόνου ψεκασμού και ως πληροφορία για την επιστροφή του ενεργοποιητή πεταλούδας στην αρχική του κλειστή θέση στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί ο διακόπτης του ρελαντί. Η γωνιακή ταχύτητα είναι αρχικά αναγκαία για την αντιστάθμιση των μεταβολών κατάστασης λειτουργίας. Η απαραίτητη ακριβής ανάλυση του σήματος καθορίζεται δια μέσου της εύρεσης του φορτίου αέρα. Για να επιτύχουμε λειτουργία του
κινητηρα και καυσαέρια χωρίς προβλήματα, η μεταβολή του φορτίου και επομένως ο χρόνος ψεκασμού, πρέπει να γίνεται με όσο το δυνατό συχνότερη ψηφιακή δειγματοληψία, με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμένει σταθερή η σχέση αέρα-καυσίμου με σφάλμα μικρότερο από 2%.
Η μεγαλύτερη μεταβολή του φορτίου αέρα στο χαρακτηριστικό διάγραμμα κινητήρα, γίνεται με μικρές γωνίες πεταλούδας σε ένα χαμηλό αριθμό στροφών, δηλ. στο ρελαντί. Οι μεταβολές της πεταλούδας κατά ±1,5ο δημιουργούν μια μεταβολή του φορτίου αέρα σχετική με την μεταβολή του συντελεστή λ κατά ±17%, ενώ η ίδια μεταβολή της γωνίας σε μεγαλύτερη γωνία πεταλούδας, έχει σχεδόν ασήμαντη επίδραση στο φορτίο αέρα. Αυτό σημαίνει ότι σε λειτουργία σε χαμηλό αριθμό στροφών, είναι απαραίτητη μια μεγαλύτερη δειγματοληψία του σήματος της γωνίας πεταλούδας.
Ο αισθητήρας αυτός είναι ένας συρόμενος βραχίονας που τοποθετείται πρεσσαριστός κατ΄ευθείαν στον άξονα της πεταλούδας γκαζιού. Οι αντιστάσεις του ποτενσιόμετρου και οι ηλεκτρικές συνδέσεις, βρίσκονται πάνω σε μια πλαστική πλακέτα βιδωμένη στο έξω μέρος του σώματος της πεταλούδας. Η τροφοδοσία γίνεται από μια σταθεροποιημένη πηγή τάσης στα 5V. Σε κάθε αύξηση της γωνίας, αντιστοιχεί μια πτώση τάσης.
Για να υπάρξει η αναγκαία υψηλή ανάλυση του σήματος, η περιοχή μεταξύ του ρελαντί και του πλήρους φορτίου διαχωρίζεται σε δυο αντιστάτες. Σε κάθε αντιστάτη μια παράλληλη συνεχής επαφή (συλλέκτης). Ο συρόμενος βραχίονας έχει 4 επαφές, μια για κάθε αντιστάτη και συλλέκτη του ποτενσιόμετρου. Η πρώτη ομάδα αντιστάτη-συλλέκτη χρησιμοποιείται για τις γωνίες μεταξύ 0ο και 24ο και η δεύτερη μεταξύ 18ο και 90ο. Στην ECU τα σήματα της γωνίας επεξεργάζονται από δυο ξεχωριστούς αναλογοψηφιακούς μετατροπείς.


Αυτα!!!!!!


πηγη: wikipedia (τι νομιζες οτι εχω χρόνο να κανω τέτοια συνταξη?):):D



Υ.Γ. αν χρειαζεσαι κατι άλλο εδω ειμαι!!

NLS
11-09-2009, 14:58
:sm5:

soter3gm
11-09-2009, 18:50
Σωτήριε


εισαι ελλιπής ελλιπέστατος θα έλεγα!!!:)





O αισθητήρας θέσης πεταλούδας γκαζιού (TPS) δίνει σήμα στην bla bla bla bla


πηγη: wikipedia (τι νομιζες οτι εχω χρόνο να κανω τέτοια συνταξη?):):D



Υ.Γ. αν χρειαζεσαι κατι άλλο εδω ειμαι!!

Ναι ρε μάστορα αλλά αν καθόμουν να κάνω τέτοια ανάλυση πρωινιάτικο το μεσημέρι τι θα έγραφα ?? εγκυκλοπαίδεια??
Άλλωστε τι καταλαβαίνει καλλίτερα ένας μέσος αναβάτης, το χονδρικά που έγραψα η την ανάλυση της βικιπεντια :p:p ??? ΑΑ??

GeorgeP
11-09-2009, 20:13
Ναι ρε μάστορα αλλά αν καθόμουν να κάνω τέτοια ανάλυση πρωινιάτικο το μεσημέρι τι θα έγραφα ?? εγκυκλοπαίδεια??
Άλλωστε τι καταλαβαίνει καλλίτερα ένας μέσος αναβάτης, το χονδρικά που έγραψα η την ανάλυση της βικιπεντια :p:p ??? ΑΑ??
Ετσι για να υπάρχει μια λεπτομερή ανάλυση Σωτηράκη!!!:):):)

Arkas
14-09-2009, 01:05
Ναι ρε μάστορα αλλά αν καθόμουν να κάνω τέτοια ανάλυση πρωινιάτικο το μεσημέρι τι θα έγραφα ?? εγκυκλοπαίδεια??
Άλλωστε τι καταλαβαίνει καλλίτερα ένας μέσος αναβάτης, το χονδρικά που έγραψα η την ανάλυση της βικιπεντια :p:p ??? ΑΑ??
:sm7: