PDA

View Full Version : Ρελέ Βενζίνης


Mits70
27-08-2009, 23:29
Δεν ξέρω αν έχει ξαναειπωθεί αλλά το αναφέρω.
Σήμερα στα καλά καθούμενα και χωρίς καμία άλλη προειδοποίση και ενώ ήμουν στην Λ.Ποσειδώνος μου έσβησε η γαϊδουρίτσα μου (R1200 GS ADV).Πάω με την φορα που είχα στην άκρη...μιζάρω και έδινε κανονικά αλλά δεν έλεγε να πάρει μπρός.Για να μην τα πολυλογό και αφού κόντεψα να ξελιγώσω την μπαταρία , παίρνω το service και μου λένε ότι είναι ο ρελέ της βενζίνης.Έκανε ένα σκασιματάκι στην φλαντζα με αποτέλεσμα να πάρει λέει υγρασία.Κόστος επισκευής 130,00.Αντε να σου τύχη σε κανενα νησί (για να μην σου πω σε κανά βουνό)και να τρέχεις.

Kwstas_kef
27-08-2009, 23:34
Δεν λες τιποτα.....
Και τωρα σπροξιμο μεχρι το συνεργειο?
Ξαναπειρε μπροστα?
Εγγυηση δεν παιζει φανταζομαι!

Αντε περαστικα και παμε για αλλα καλυτερα.;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-08-2009, 04:04
Στο άλλαξαν επί τόπου το ρελλαί,

ή σε μετέφεραν σε συνεργείο ;;;;





.

EOD-K9
28-08-2009, 08:48
130 ????

νόμιζα ότι είχε 80-90

Το πρόβλημα αυτό το έμαθα και εγώ λίγο πριν φύγω για εκδρομή
και το άλλαξα προληπτικά με καινούριο μοντέλο που έχει σιλικόνη

δυστυχώς δεν πρόλαβα να το ποσταρω :(

bmwgogagis
28-08-2009, 09:42
το εχω παθει και εγω συχνω προβλημα και φοβαμαι μηπως μου ξανασυμβει. περνα λιγο απο εδω (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2957) αν θες να ξερουμε στατιστικα τι γινεται.

Mits70
28-08-2009, 16:41
Πήρα την οδική βοήθεια και το πήγε στο συνεργείο στον Πειραιά και μετά από μία ώρα ήταν έτοιμο το μοτόρι.Αλλά έτυχε και είχαν ανταλλακτικό.Εγγύηση δεν παίζει γιατί είναι ηλεκτρονικό λέει.

Major_Goose
28-08-2009, 19:18
Πάλι καλά που σουνα εντός ζώνης sevice, αν μου τύχει κανα τέτοιο εμένα πάνω στα βουνά του νησιού ..θα με φάνε οι ...γλάροι:sm7::sm7::sm7:

Arkas
29-08-2009, 02:07
Ρελέ βενζίνης, από υγρασία στο Adve!!!!:hmmm::mad::mad::mad::mad:

BOXER
29-08-2009, 03:06
Παιδες μια συμβουλη:
Σε οποιον τυχει αυτο το προβλημα με το ρελε της αντλιας βενζινης να ζητησει απο το συνεργειο να του δωσουν το παλιο πισω. Γιατι;
Για να αφαιρεσετε σπιτι σας με ενα κοφτακι την "μπλε φυσα" την οποια θα την προσαρμοσετε σε ενα καλωδιο μηκους περιπου 80 ποντων που στην αλλη ακρη του θα εχετε προσαρμοσει ακροδεκτες για να πιανει πανω στην μπαταρια.
Ετσι σε περιπτωση που σας κατσει ξανα η ζημια αυτη και εισαστε ειτε ταξιδι ειτε σε βουνο ειτε σε νησι να μπορειτε να δουλευετε τη μηχανη μεχρι να φτασετε στον προορισμο σας.
Προσοχη ομως γιατι σε αυτην την περιπτωση η αντλια θα δουλευει συνεχεια, ακομα και με σβηστο τον κεντρικο διακοπτη. Για αυτον τον λογο και για να μην χρειαζεται καθε φορα που θα σβηνετε την μηχανη (πχ για ανεφοδιασμο βενζινης ή ξεμουδιασμα κτλ) να βγαζετε τις σελες και να αποσυνδεετε το καλωδιο, καλο και πολυ χρησιμο ειναι, περιπου στη μεση του καλωδιου να συνδεσετε ή ενα διακοπτη ή ενα μικρο φυσακι για το ενα καλωδιο (κατα προτιμιση του -), ετσι ωστε οταν σβηνετε τον κινητηρα αποσυνδεοντας το ενα καλωδιο ή πατωντας τον διακοπτη να σταματα και η αντλια.
Απλο και ενδεχομενος σωτηριο! :)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-08-2009, 04:29
Παιδες μια συμβουλη:
Σε οποιον τυχει αυτο το προβλημα με το ρελε της αντλιας βενζινης να ζητησει απο το συνεργειο να του δωσουν το παλιο πισω. Γιατι;
Για να αφαιρεσετε σπιτι σας με ενα κοφτακι την "μπλε φυσα" την οποια θα την προσαρμοσετε σε ενα καλωδιο μηκους περιπου 80 ποντων που στην αλλη ακρη του θα εχετε προσαρμοσει ακροδεκτες για να πιανει πανω στην μπαταρια.
Ετσι σε περιπτωση που σας κατσει ξανα η ζημια αυτη και εισαστε ειτε ταξιδι ειτε σε βουνο ειτε σε νησι να μπορειτε να δουλευετε τη μηχανη μεχρι να φτασετε στον προορισμο σας.
Προσοχη ομως γιατι σε αυτην την περιπτωση η αντλια θα δουλευει συνεχεια, ακομα και με σβηστο τον κεντρικο διακοπτη. Για αυτον τον λογο και για να μην χρειαζεται καθε φορα που θα σβηνετε την μηχανη (πχ για ανεφοδιασμο βενζινης ή ξεμουδιασμα κτλ) να βγαζετε τις σελες και να αποσυνδεετε το καλωδιο, καλο και πολυ χρησιμο ειναι, περιπου στη μεση του καλωδιου να συνδεσετε ή ενα διακοπτη ή ενα μικρο φυσακι για το ενα καλωδιο (κατα προτιμιση του -), ετσι ωστε οταν σβηνετε τον κινητηρα αποσυνδεοντας το ενα καλωδιο ή πατωντας τον διακοπτη να σταματα και η αντλια.
Απλο και ενδεχομενος σωτηριο! :)



....τί είπες ρε άνθρωπε ;;;;;

ΠΟΛΥ καλή πατέντα !!!!!!!!!!! http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

Να μην σου πω ότι,

αν ξέρουμε το είδος της φύσας,

να φτιάξουμε από τώρα την πατέντα,

για να έχουμε το καλώδιο μαζί μας,

ΠΡΙΝ μας συμβεί η "στραβή" .......




.

BOXER
29-08-2009, 05:52
....τί είπες ρε άνθρωπε ;;;;;

ΠΟΛΥ καλή πατέντα !!!!!!!!!!! http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

Να μην σου πω ότι,

αν ξέρουμε το είδος της φύσας,

να φτιάξουμε από τώρα την πατέντα,

για να έχουμε το καλώδιο μαζί μας,

ΠΡΙΝ μας συμβεί η "στραβή" .......




.

Εχω ηδη φτιαξει δυο τετοια, ενα για εμενα και ενα για τον αδελφο μου, με την μονη διαφορα οτι δεν εχω σε κανενα καλωδιο την μπλε φυσα και αυτο γιατι δεν μας εχει χαλασει σε κανεναν μας (και μακαρι να παραμεινει ετσι :)). Η απουσια της φυσας δεν αποτελει ομως προβλημα, γιατι στην αναγκη, αφαιροντας την μονωση των δυο καλωδιων ενα ποντο πριν το τελος τους (οχι φυσικα απο την πλευρα των ακροδεκτων της μπαταριας) τα συνδεεις απευθειας στα αντιστοιχα καλωδια που ηδη υπαρχουν στην μπλε φυσα.
Δηλ το καλωδιο να υπαρχει ετοιμο και χωρις την φυσα και εισαι καλυμενος για την... στραβη. Ε, και οταν (μακρια απο εμας :D) συμβει, τοτε απο την δευτερη και μετα φορα, θα υπαρχει τελειως ετοιμοπολεμο το καλωδιο :)!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-08-2009, 06:09
Παιδες μια συμβουλη:
Σε οποιον τυχει αυτο το προβλημα με το ρελε της αντλιας βενζινης να ζητησει απο το συνεργειο να του δωσουν το παλιο πισω. Γιατι;
Για να αφαιρεσετε σπιτι σας με ενα κοφτακι την "μπλε φυσα" την οποια θα την προσαρμοσετε σε ενα καλωδιο μηκους περιπου 80 ποντων που στην αλλη ακρη του θα εχετε προσαρμοσει ακροδεκτες για να πιανει πανω στην μπαταρια.
Ετσι σε περιπτωση που σας κατσει ξανα η ζημια αυτη και εισαστε ειτε ταξιδι ειτε σε βουνο ειτε σε νησι να μπορειτε να δουλευετε τη μηχανη μεχρι να φτασετε στον προορισμο σας.
Προσοχη ομως γιατι σε αυτην την περιπτωση η αντλια θα δουλευει συνεχεια, ακομα και με σβηστο τον κεντρικο διακοπτη. Για αυτον τον λογο και για να μην χρειαζεται καθε φορα που θα σβηνετε την μηχανη (πχ για ανεφοδιασμο βενζινης ή ξεμουδιασμα κτλ) να βγαζετε τις σελες και να αποσυνδεετε το καλωδιο, καλο και πολυ χρησιμο ειναι, περιπου στη μεση του καλωδιου να συνδεσετε ή ενα διακοπτη ή ενα μικρο φυσακι για το ενα καλωδιο (κατα προτιμιση του -), ετσι ωστε οταν σβηνετε τον κινητηρα αποσυνδεοντας το ενα καλωδιο ή πατωντας τον διακοπτη να σταματα και η αντλια.
Απλο και ενδεχομενος σωτηριο! :)

....τί είπες ρε άνθρωπε ;;;;;

ΠΟΛΥ καλή πατέντα !!!!!!!!!!! http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

Να μην σου πω ότι,

αν ξέρουμε το είδος της φύσας,

να φτιάξουμε από τώρα την πατέντα,

για να έχουμε το καλώδιο μαζί μας,

ΠΡΙΝ μας συμβεί η "στραβή" .......




.

Εχω ηδη φτιαξει δυο τετοια, ενα για εμενα και ενα για τον αδελφο μου, με την μονη διαφορα οτι δεν εχω σε κανενα καλωδιο την μπλε φυσα και αυτο γιατι δεν μας εχει χαλασει σε κανεναν μας (και μακαρι να παραμεινει ετσι :)). Η απουσια της φυσας δεν αποτελει ομως προβλημα, γιατι στην αναγκη, αφαιροντας την μονωση των δυο καλωδιων ενα ποντο πριν το τελος τους (οχι φυσικα απο την πλευρα των ακροδεκτων της μπαταριας) τα συνδεεις απευθειας στα αντιστοιχα καλωδια που ηδη υπαρχουν στην μπλε φυσα.
Δηλ το καλωδιο να υπαρχει ετοιμο και χωρις την φυσα και εισαι καλυμενος για την... στραβη. Ε, και οταν (μακρια απο εμας :D) συμβει, τοτε απο την δευτερη και μετα φορα, θα υπαρχει τελειως ετοιμοπολεμο το καλωδιο :)!



Η φύσα που "έρχεται" απ' την αντλία,

είναι αρσενική ή θηλυκή ;;;;;

Γιατί, αν είναι θηλυκή,

μπορείς μ' ένα καλώδιο, με δύο κοσάκια στην μία άκρη

και δυό κροκοδειλάκια στην άλλη,

να κάνεις την δουλειά σου .... (μέχρι να βρεις αρσενική φύσα ...)



.

xenos
29-08-2009, 07:43
μπραβο boxer!!!..εξυπνο κ απλο!!!!:D:D:D:D

gemara
29-08-2009, 11:26
Μήπως την είχες πλύνει πρόσφατα;

Corsair
29-08-2009, 22:24
Παιδες μια συμβουλη:
Σε οποιον τυχει αυτο το προβλημα με το ρελε της αντλιας βενζινης να ζητησει απο το συνεργειο να του δωσουν το παλιο πισω. Γιατι;
Για να αφαιρεσετε σπιτι σας με ενα κοφτακι την "μπλε φυσα" την οποια θα την προσαρμοσετε σε ενα καλωδιο μηκους περιπου 80 ποντων που στην αλλη ακρη του θα εχετε προσαρμοσει ακροδεκτες για να πιανει πανω στην μπαταρια.
Ετσι σε περιπτωση που σας κατσει ξανα η ζημια αυτη και εισαστε ειτε ταξιδι ειτε σε βουνο ειτε σε νησι να μπορειτε να δουλευετε τη μηχανη μεχρι να φτασετε στον προορισμο σας.
Προσοχη ομως γιατι σε αυτην την περιπτωση η αντλια θα δουλευει συνεχεια, ακομα και με σβηστο τον κεντρικο διακοπτη. Για αυτον τον λογο και για να μην χρειαζεται καθε φορα που θα σβηνετε την μηχανη (πχ για ανεφοδιασμο βενζινης ή ξεμουδιασμα κτλ) να βγαζετε τις σελες και να αποσυνδεετε το καλωδιο, καλο και πολυ χρησιμο ειναι, περιπου στη μεση του καλωδιου να συνδεσετε ή ενα διακοπτη ή ενα μικρο φυσακι για το ενα καλωδιο (κατα προτιμιση του -), ετσι ωστε οταν σβηνετε τον κινητηρα αποσυνδεοντας το ενα καλωδιο ή πατωντας τον διακοπτη να σταματα και η αντλια.
Απλο και ενδεχομενος σωτηριο! :)

:sm8::sm8::sm8:

Gazi
29-08-2009, 22:48
Μπράβο ρε παιδιά....
Πολύ χρήσιμο...Τελικά το GSforum, είναι μεγάλος δάσκαλος σε τεχνικά και πάνω απ'όλα θέματα ΠΑΤΕΝΤΑΣ για τα μοτέρ μας...Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ.!

xvitos
30-08-2009, 01:48
:sm8:

Arkas
30-08-2009, 13:05
Μπράβο ρε παιδιά....
Πολύ χρήσιμο...Τελικά το GSforum, είναι μεγάλος δάσκαλος σε τεχνικά και πάνω απ'όλα θέματα ΠΑΤΕΝΤΑΣ για τα μοτέρ μας...Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ.!
:sm8:

arisxios
30-08-2009, 21:31
Παιδες μια συμβουλη:
Σε οποιον τυχει αυτο το προβλημα με το ρελε της αντλιας βενζινης να ζητησει απο το συνεργειο να του δωσουν το παλιο πισω. Γιατι;
Για να αφαιρεσετε σπιτι σας με ενα κοφτακι την "μπλε φυσα" την οποια θα την προσαρμοσετε σε ενα καλωδιο μηκους περιπου 80 ποντων που στην αλλη ακρη του θα εχετε προσαρμοσει ακροδεκτες για να πιανει πανω στην μπαταρια.
Ετσι σε περιπτωση που σας κατσει ξανα η ζημια αυτη και εισαστε ειτε ταξιδι ειτε σε βουνο ειτε σε νησι να μπορειτε να δουλευετε τη μηχανη μεχρι να φτασετε στον προορισμο σας.
Προσοχη ομως γιατι σε αυτην την περιπτωση η αντλια θα δουλευει συνεχεια, ακομα και με σβηστο τον κεντρικο διακοπτη. Για αυτον τον λογο και για να μην χρειαζεται καθε φορα που θα σβηνετε την μηχανη (πχ για ανεφοδιασμο βενζινης ή ξεμουδιασμα κτλ) να βγαζετε τις σελες και να αποσυνδεετε το καλωδιο, καλο και πολυ χρησιμο ειναι, περιπου στη μεση του καλωδιου να συνδεσετε ή ενα διακοπτη ή ενα μικρο φυσακι για το ενα καλωδιο (κατα προτιμιση του -), ετσι ωστε οταν σβηνετε τον κινητηρα αποσυνδεοντας το ενα καλωδιο ή πατωντας τον διακοπτη να σταματα και η αντλια.
Απλο και ενδεχομενος σωτηριο! :)

Πολύ έξυπνο!!!:sm5:

BOXER
31-08-2009, 01:58
Η φύσα που "έρχεται" απ' την αντλία,

είναι αρσενική ή θηλυκή ;;;;;

Γιατί, αν είναι θηλυκή,

μπορείς μ' ένα καλώδιο, με δύο κοσάκια στην μία άκρη

και δυό κροκοδειλάκια στην άλλη,

να κάνεις την δουλειά σου .... (μέχρι να βρεις αρσενική φύσα ...)



.

Η φυσα που "ερχεται" απο την αντλια ειναι θηλυκη (δηλ το αρσενικο τμημα της φυσας ειναι αυτο που αποσυνδεοντας το, σου "μενει στο χερι"!!).
Τωρα οσο αφορα τα κοσακια :Απορία:, δεν ξερω τι ειναι αυτα για να σου πω! Θα τα ξερω λογικα σιγουρα,αλλα ισως με αλλη ονομασια, ποιο "βαπορισια" :)!
Μερικες αλλες δουλιτσες που θελω να κανω στην μηχανη μου, αλλα και στου αδελφου μου ειναι οι εξης:

1. Λυσιμο του κεντρικου και πλαίνου stand, καθαρισμα των μερων τους, γρασσαρισμα στις "μπουσες" τους που μπαινουν στο frame της μηχανης, χρηση Locktite thred στα σπειρωματα τους και τελος σφιξιμο στα 40 και 60 nm (για το διπλο και μονο stand αντιστοιχα).
Την κολλα Locktite thread θα την βαλω για να σταματησουν να ξεβιδωνονται οι βιδες του διπλου stand με την χρηση (εμενα μου λασκαρει συνηθως η δεξια βιδα, και οποτε συμβαινει αυτο ακουγετε ο σπαστικος μεταλλικος θορυβος οταν την σηκωνω, σαν να σπαει!!!), και

2. Θα περασω μια μικρη στρωση σιλικονης (θα την μονωσω δηλ) την περιοχη που βρισκεται το ρελε της αντλιας (αφου καθαρισω την περιοχη καλα απο τυχον σκονες, υγρασιες και σκουριες) με σκοπο να την προστατεψω απο την υγρασια και τα νερα, κυριως!
Την στρωση αυτη της σιλικονης θα την κανω οσο ποιο "ψιλη" μπορω, και αυτο για να αποφυγω την τυχον αυξηση θερμοκρασιας της αντλιας κατα την λειτουργια της.
Η σιλικονη απλωνεται καλυτερα, και χωρις να κολλαει πολυ στο δακτυλο, αν βουταμε το δακτυλο μας σε νερο.

Θελει την δουλιτσα της η ατιμη :D και την φροντιδα της, αλλα μετα το περας της οποιαδηποτε εργασιας εμενα μου "σκαει χαμογελο" :rolleyes: :D :rolleyes: και με αποζημιωνει με την επομενη κιολας βολτα!!!!!!!!!!! (σε αλλους μιλαει, αλλοι της μιλανε κτλ, αλλα αυτο ειναι θεμα του αλλου thread :sm7::sm7:)
Παιδια, χωρις παρεξηγηση, αλλα εχουμε σοβαρο προβλημα με τις μηχανες μας ετσι;;; Την εχουμε μια δοση "χαζομαρας" ε; :D:D:D:D:sm7::sm7:.
Πουτ....α BMW τι μας εκανες!!!!!!!

Arkas
31-08-2009, 12:09
Ωραίες δουλίτσες Νικόλα!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
31-08-2009, 12:52
Η φυσα που "ερχεται" απο την αντλια ειναι θηλυκη (δηλ το αρσενικο τμημα της φυσας ειναι αυτο που αποσυνδεοντας το, σου "μενει στο χερι"!!).


http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif










Τωρα οσο αφορα τα

κοσακια , δεν ξερω τι ειναι αυτα για να σου πω! Θα τα ξερω λογικα σιγουρα,αλλα ισως με αλλη ονομασια, ποιο "βαπορισια" :)!




http://www.imageshack.gr/files/kgpoce6xl3x2cbu7pmbj.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=kgpoce6xl3x2cbu7pmbj.jpg)





Θα περασω μια μικρη στρωση σιλικονης
.
.
.
με σκοπο να την προστατεψω απο την υγρασια και τα νερα, κυριως!





Για την αδιαβροχοποίηση,

μπορείς να χρησΙμοποιήσεις,

κερί σε σπρέι της Quicksilver,

αυτό για τις εξωλέμβιες ....


Το έχω χρησιμοποιήσει σε πολλές εφαρμογές

και είναι ΑΨΟΓΟ !!!!!




.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
31-08-2009, 12:56
Θελει την δουλιτσα της η ατιμη :D και την φροντιδα της, αλλα μετα το περας της οποιαδηποτε εργασιας εμενα μου "σκαει χαμογελο" :rolleyes: :D :rolleyes: και με αποζημιωνει με την επομενη κιολας βολτα!!!!!!!!!!!



.....όσο γι' αυτό ....

δεν τίθεται θέμα ......:sm7:

pkar
31-08-2009, 15:03
Μπορεί κάποιος απο τους γνώστες να βάλει και κάποια φωτό ???
Για να καταλάβουμε και οι αδαείς που βρίσκεται και ποιό είναι αυτό το ρελε΄...

Arkas
31-08-2009, 21:04
Μπορεί κάποιος απο τους γνώστες να βάλει και κάποια φωτό ???
Για να καταλάβουμε και οι αδαείς που βρίσκεται και ποιό είναι αυτό το ρελε΄...
:sm8:

BOXER
31-08-2009, 21:33
http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif















http://www.imageshack.gr/files/kgpoce6xl3x2cbu7pmbj.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=kgpoce6xl3x2cbu7pmbj.jpg)









Για την αδιαβροχοποίηση,

μπορείς να χρησΙμοποιήσεις,

κερί σε σπρέι της Quicksilver,

αυτό για τις εξωλέμβιες ....


Το έχω χρησιμοποιήσει σε πολλές εφαρμογές

και είναι ΑΨΟΓΟ !!!!!




.

Αυτα ακριβως τα ακροδεκτακια εχω βαλει και εγω στο ενα καλωδιο απο τα δυο (-). Αυτα ειναι λοιπον τα κοσακια ε; Ωραια, οσο ασχολειται καποιος τοσο μαθαινει, μπραβο αρχηγε.
Γηρασκω αει διδασκομενος! :sm8:
Για φωτογραφιες pkar θα ποσταρω μολις παρω και το ωραιο κερακι που αναφερθηκε ποιο πανω, ετσι ωστε να μην κανω την δουλεια δυο φορες (γλυτωσα και την φασαρια της σιλικονης :D, πολυ καλο αυτο, και θα γινει και καλυτερη και ποιο γρηγορα η δουλεια).
Αν ομως καποιος τυχαινει να εχει ευκαιρες τετοιες φωτο ας τις ποσταρει για να λυθουν οι αποριες ποιο γρηγορα :)!
Πληροφοριακα αναφερω τα εξης:
Βγαζοντας το αριστερο καπακι της μηχανης (αυτο με το σημα της BMW) κοιτοντας στο επανω μερος και λογο μπροστα θα δεις ενα μαυρο πλαστικο καπακι με σχισμες (χρησιμευουν για τον αερισμο/ψυξη του χωρου που αναφερομαστε). Μολις αφαιρεσεις αυτο το καπακι ακριβως απο κατω υπαρχει το ρελε της αντλιας βενζινης.
Αυτο το ρελε αφαιρειται ξεβιδονοντας δυο τορτς βιδακια (με σπειρωμα σαν τις λαμαρινοβιδες). Το ενα φαινεται μπροστα σου και το αλλο ειναι λιγο "κρυμμενο" απο πισω. Το τραβας προσεκτικα προς τα επανω προσεχοντας το o'ring που εχει για στεγανοποιηση. Μπορεις να το σηκωσεις λιγους ποντους μονο, γιατι απο κατω ειναι το καλωδιο του ρελε που το ενωνει με την αντλια βενζινης (την κυριως αντλια δηλ, γιατι η δεξια ειναι βοηθητικη αυτης, κατι σαν main και auxiliary pumps φαντασου αυτες).
Η ενωση αυτων των δυο γινεται με την φυσα που συζηταμε! ;)

saitman
31-08-2009, 21:54
καλα που το είπατε να το ελεγξω!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
31-08-2009, 22:36
Αυτα ακριβως τα ακροδεκτακια εχω βαλει και εγω στο ενα καλωδιο απο τα δυο (-). Αυτα ειναι λοιπον τα κοσακια ε; Ωραια, οσο ασχολειται καποιος τοσο μαθαινει, μπραβο αρχηγε.
Γηρασκω αει διδασκομενος! :sm8:
Για φωτογραφιες pkar θα ποσταρω μολις παρω και το ωραιο κερακι που αναφερθηκε ποιο πανω, ετσι ωστε να μην κανω την δουλεια δυο φορες (γλυτωσα και την φασαρια της σιλικονης :D, πολυ καλο αυτο, και θα γινει και καλυτερη και ποιο γρηγορα η δουλεια).
Αν ομως καποιος τυχαινει να εχει ευκαιρες τετοιες φωτο ας τις ποσταρει για να λυθουν οι αποριες ποιο γρηγορα :)!
Πληροφοριακα αναφερω τα εξης:
Βγαζοντας το αριστερο καπακι της μηχανης (αυτο με το σημα της BMW) κοιτοντας στο επανω μερος και λογο μπροστα θα δεις ενα μαυρο πλαστικο καπακι με σχισμες (χρησιμευουν για τον αερισμο/ψυξη του χωρου που αναφερομαστε). Μολις αφαιρεσεις αυτο το καπακι ακριβως απο κατω υπαρχει το ρελε της αντλιας βενζινης.
Αυτο το ρελε αφαιρειται ξεβιδονοντας δυο τορτς βιδακια (με σπειρωμα σαν τις λαμαρινοβιδες). Το ενα φαινεται μπροστα σου και το αλλο ειναι λιγο "κρυμμενο" απο πισω. Το τραβας προσεκτικα προς τα επανω προσεχοντας το o'ring που εχει για στεγανοποιηση. Μπορεις να το σηκωσεις λιγους ποντους μονο, γιατι απο κατω ειναι το καλωδιο του ρελε που το ενωνει με την αντλια βενζινης (την κυριως αντλια δηλ, γιατι η δεξια ειναι βοηθητικη αυτης, κατι σαν main και auxiliary pumps φαντασου αυτες).
Η ενωση αυτων των δυο γινεται με την φυσα που συζηταμε!




.....θα σε μετονομάσουμε σαν ....Mr. manual ..... ;) :D




.

BOXER
01-09-2009, 03:39
.....θα σε μετονομάσουμε σαν ....Mr. manual ..... ;) :D




.

Τωρα που το λες......:rolleyes:,

και το σκεφτομαι,
θα μου πηγαινε..........:D:sm3: :D:sm7:!!!!!!!!!!!!

Mits70
01-09-2009, 22:22
Πολύ καλά όλα αυτά που γράφονται παραπάνω.Ευτυχώς και χωρίς να το ξέρω πήρα το ανταλλακτικό.Να είστε καλά παιδιά.Θα προσπαθήσω να το κάνω.:Απορία:

BOXER
02-09-2009, 01:47
Πολύ καλά όλα αυτά που γράφονται παραπάνω.Ευτυχώς και χωρίς να το ξέρω πήρα το ανταλλακτικό.Να είστε καλά παιδιά.Θα προσπαθήσω να το κάνω.:Απορία:

Οταν λες οτι πηρες το ανταλακτικο τι εννοεις;
Πηρες καινουργιο ρελε της αντλιας ή καλωδιο με ακροδεκτακια κτλ για να το φτιαξεις και να το εχεις παντα μαζι σου st/by στην μηχανη;

Mits70
02-09-2009, 21:46
Οταν λες οτι πηρες το ανταλακτικο τι εννοεις;
Πηρες καινουργιο ρελε της αντλιας ή καλωδιο με ακροδεκτακια κτλ για να το φτιαξεις και να το εχεις παντα μαζι σου st/by στην μηχανη;
Έβαλα καινούργιο ρελέ και μου δώσανε τον χαλασμένο.

BOXER
03-09-2009, 01:28
Έβαλα καινούργιο ρελέ και μου δώσανε τον χαλασμένο.

Ωραιος! Αρα εισαι ετοιμος να φτιαξεις το καλωδιο σου... και αχρειαστο να'ναι :)!

EOD-K9
12-09-2009, 11:02
Να και μια φώτο από κοντά
http://photos1.blogger.com/hello/231/10679/1024/IMG_7196.jpg

Που βρίσκετε

http://www.youtube.com/watch?v=2Un1MBRmC4w

http://www.largiader.com/electric/fueljumper.jpg http://wapping.smugmug.com/photos/282269321_RuBEk-M.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=7c_30Nn0BWE&eurl=http%3A%2F%2Fwww.hexcode.co.za%2Fvideo&feature=player_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=7c_30Nn0BWE&eurl=http%3A%2F%2Fwww.hexcode.co.za%2Fvideo&feature=player_embedded)

EOD-K9
12-09-2009, 11:23
Και όποιος έχει όρεξη να παίξει

http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_17.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_01.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_02.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_03.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_04.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_05.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_06.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_07.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_08.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_09.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_10.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_11.JPG

http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_12a.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_13.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_14.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_15.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_16.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_17.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_18.JPG
http://www.motorcycleinfo.co.uk/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/fuel_pump/FPC/r1200gs_fuel_pump_controller_19.JPG

ΚΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
12-09-2009, 14:38
Κυριάκο ....... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/RESP-04.gif



.

arisxios
12-09-2009, 15:06
Και πολύ πρώτη πατέντα :sm8::sm8:

pkar
13-09-2009, 14:59
Πολύ καλός ...
Μπράβο !!!
:sm5::sm4:

BOXER
14-09-2009, 00:31
Οχι απλα σωστος και ωραιος, αλλα
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ και ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ
:sm8::sm4:

ramiod
15-09-2009, 17:24
Εμενα σημερα μου ηρθε απο Αμερικη αυτο που ειχα βαλει στην αρχη της ενοτητας ,1) σε 4 μερεσ απο την παραγγελια ηταν στην Κρητη
2)ειναι πολυ καλη κατασκευη α,αρκετα χοντρο καλωδιο καλη μπριζα το φισ ειναι ενα απλο.
Πιστευω πως ενας ηλεκτρολογος το φτιαχνει ανετα και σε πολυ καλη τιμη,αν θελει καποιος ασ μαζεψει συμμετοχες να το δωσουμε σε καποιον να το φτιαξει μαζικα .:)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-09-2009, 19:26
Εμενα σημερα μου ηρθε απο Αμερικη αυτο που ειχα βαλει στην αρχη της ενοτητας ,1) σε 4 μερεσ απο την παραγγελια ηταν στην Κρητη
2)ειναι πολυ καλη κατασκευη α,αρκετα χοντρο καλωδιο καλη μπριζα το φισ ειναι ενα απλο.
Πιστευω πως ενας ηλεκτρολογος το φτιαχνει ανετα και σε πολυ καλη τιμη,αν θελει καποιος ασ μαζεψει συμμετοχες να το δωσουμε σε καποιον να το φτιαξει μαζικα .:)


Περιμένουμε ακόμη κάποιες φωτό,

που μας είχες "υποσχεθεί" στην Motoadventure ..... :D:D:D

ramiod
15-09-2009, 20:38
φιλε ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΕ τις φωτο δεν τις εβαλα γιατι οταν κατεβηκα στην Κρητη ηδη το θεμα το ειχατε εξαντλησει και καποιος ειχε βαλει αυτεσ που θα εβαζα εγω. το να γραφουμε τα ιδια πιστευω πωσ ειναι χαζο.αφου ειχε κλεισει τομ θεμα.

gormns
27-02-2010, 21:03
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ(ΩΝΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ Κ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟ 1200GS ΜΟΥ ΜΟΝΤ.2007 ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΣΤΗ MOTOGENESIS ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΙΑ!!!

allen
27-02-2010, 22:58
Και πως σας φαινεται να βγαλουμε τον ρελε (διαδικασια 5 λεπτα το πολυ)
να βαλουμε λεπτο στρωμα σιλικονης (διαφανες) και να το κουμποσουμε παλι ,με το δαχτυλο μια γυρα και ετοιμο! θα ξανα παρει υγρασια?
το εκανα στο μοτο μου;)

ThanDim
08-03-2010, 00:55
Μια ερώτηση..... από τα δυο καλωδιάκια - μπλε και κίτρινο - ποιο είναι το συν (+) και ποιο το πλην (-) ;;;

GeorgeP
08-03-2010, 11:01
Να κανω κι εγω την ερωτηση μου?????:D

Ο ρελες ειναι ενας διακοπτης που ανοιγει και κλεινει κατω απο ορισμενες συνθηκες επιτρεποντας ρευμα να περασει!! Ετσι ρελεδες εχουμε στα φωτα μας, στις τρομπες μας κ.λ.π.!!!
Αν ο συγκεκριμενος που χαλασε αντικαθιστατο με εναν bosch του εμποριου, οπου ο ακριβοτερος και αριστης ποιοτητας εχει 10-15ε, δεν θα κανατε δουλεια??? Ακολουθωντας το πολυ καλο φωτογραφικο ρεπορταζ πιο πανω νομιζω οτι δεν θα υπηρχε προβλημα!!!

Αν και δεν ειμαι οπαδος της πατεντας, αν γινοταν αυτη η αντικατασταση που λεω τοτε τα 15 με τα 130 ειναι μια τεραστια διαφορα την οποια (αν και εχθρος της πατεντας ξαναλεω) δεν νομιζω εγω προσωπικα να κατέβαλα στην μαμα!!!!

GeorgeP
08-03-2010, 11:04
Ρελέ βενζίνης, από υγρασία στο Adve!!!!:hmmm::mad::mad::mad::mad:

Ελα μου ντε!!!!!!:D

Unstoppable!!!!!!!!!:p

egine1
09-03-2010, 17:38
Ρε παιδία να κάνω μια ερωτιση..το ρελε βενζίνης σε πιό μοντέλο εχει γίνει ανάκλιση γιατι στο σινεργίο στο γερακα μου ειπαν οτι τα μοντελα του 2006 εχουν ανακλιση.ιςχύει;

GeorgeP
10-03-2010, 11:48
Ρε παιδία να κάνω μια ερωτιση..το ρελε βενζίνης σε πιό μοντέλο εχει γίνει ανάκλιση γιατι στο σινεργίο στο γερακα μου ειπαν οτι τα μοντελα του 2006 εχουν ανακλιση.ιςχύει;

Για την Ευρωπη δεν υπαρχει ανακληση γιαυτο το πραγμα! δες εδω: VOSA - Vehicle Recalls (http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp?tx=)

Για την αμερικη ομως υπηρξε μια ανακληση το 2009 που αφορουσε μοντελα του 2006 αλλα για την αντλια της βενζινης η οποια μπορει να δημιουργησει προβλημα και στο ηλετρικο κυκλωμα της!! Δες επισυναπτομενο κι αν δεν ανοιγει δες εδω ODI - Office of Defects Investigation (http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/recallsearch.cfm) κι εδω Bmw Motorcycle Recalls | View Bmw Motorcycle Safety Problems & Recall Lists at Motorcyclist Magazine (http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/01/bmw/index.html) (κι εντω μεταξυ ας το περιποιηθει ο αντμιν το επισυναπτομενο!) Μηπως εννουσε αυτη το συνεργειο στο Γερακα?

BOXER
10-03-2010, 16:07
Να κανω κι εγω την ερωτηση μου?????:D

Ο ρελες ειναι ενας διακοπτης που ανοιγει και κλεινει κατω απο ορισμενες συνθηκες επιτρεποντας ρευμα να περασει!! Ετσι ρελεδες εχουμε στα φωτα μας, στις τρομπες μας κ.λ.π.!!!
Αν ο συγκεκριμενος που χαλασε αντικαθιστατο με εναν bosch του εμποριου, οπου ο ακριβοτερος και αριστης ποιοτητας εχει 10-15ε, δεν θα κανατε δουλεια??? Ακολουθωντας το πολυ καλο φωτογραφικο ρεπορταζ πιο πανω νομιζω οτι δεν θα υπηρχε προβλημα!!!

Αν και δεν ειμαι οπαδος της πατεντας, αν γινοταν αυτη η αντικατασταση που λεω τοτε τα 15 με τα 130 ειναι μια τεραστια διαφορα την οποια (αν και εχθρος της πατεντας ξαναλεω) δεν νομιζω εγω προσωπικα να κατέβαλα στην μαμα!!!!


Σαφως και γινεται δουλεια Γιωργο.
Εν το μεταξυ, απο κατασκευης, το σημειο που ειναι τοποθετημενο το ρελε, ειναι καλα "κρυμενο" με αποτελεσμα, ακομα και μερακλης ή ψειρας να μην ειναι καποιος το οπτικο-αισθητικο αποτελεσμα ειναι... ανυπαρκτο!!!

GeorgeP
10-03-2010, 16:25
Σαφως και γινεται δουλεια Γιωργο.
Εν το μεταξυ, απο κατασκευης, το σημειο που ειναι τοποθετημενο το ρελε, ειναι καλα "κρυμενο" με αποτελεσμα, ακομα και μερακλης ή ψειρας να μην ειναι καποιος το οπτικο-αισθητικο αποτελεσμα ειναι... ανυπαρκτο!!!

και γιατι πληρωνουν οι συναδελφοι 130ε για τον ''μαμα''ρελε?:confused::confused::confused:

ThanDim
10-03-2010, 21:51
Πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς το γιατί, ή είναι ακαδημαϊκή ερώτηση;;;; :confused:

kostas-patra
10-03-2010, 22:11
από τα πολύ ωραία και χρήσιμα άρθρα που έχουν ανέβει εδώ μέσα
μπράβο σε όλους για τη συμμετοχή τους και ειδικά στο φωτογραφικό υλικό του eod, μιας και βοηθά ακόμα και άσχετους στο να πάρουν μιαν ιδέα και να τους λύσει τα χέρια να τα απλώσουν στο εργαλείο

GeorgeP
11-03-2010, 13:18
Πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς το γιατί, ή είναι ακαδημαϊκή ερώτηση;;;; :confused:

Απλα δεν μπορω να δεχθω οτι ειναι αυτος ο λογος που φανταζομαι!!!;)

BOXER
12-03-2010, 02:26
και γιατι πληρωνουν οι συναδελφοι 130ε για τον ''μαμα''ρελε?:confused::confused::confused:


Και μην ξεχνας Γιωργο:
130 εν Ελλαδι :mad:, 65 απο εξωτερικο (για της μαμας μιλαω παντα ετσι;), και οποιος δεν εχει κανενα προβλημα με την αξιοπιστη λυση που αναφερθηκε, μολις 15 ευρω το πολυ (και εν Ελλαδι παλι ;)).

victorakos
21-03-2010, 20:51
Πάντως στο σέρβις που έκανα αρχές Μαρτίου σε GS 08, μια από τις τρεις ανακλήσεις ήταν "ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ" με κωδικό 16147720776.

BOXER
22-03-2010, 00:44
Πάντως στο σέρβις που έκανα αρχές Μαρτίου σε GS 08, μια από τις τρεις ανακλήσεις ήταν "ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ" με κωδικό 16147720776.


Δηλαδη :Απορία:;;;;;;;

victorakos
22-03-2010, 12:15
Δηλαδη :Απορία:;;;;;;;

Διατηρώντας κάποιες επιφυλάξεις, πιστεύω ότι άλλαξαν το ρελεδάκιον περί ου τόσος λόγος γίνεται. Είναι ανάκληση κύριοι...

Ας μας το επιβεβαιώσει,όμως, κάποιος περισσότερο γνώστης.

BOXER
23-03-2010, 01:36
Διατηρώντας κάποιες επιφυλάξεις, πιστεύω ότι άλλαξαν το ρελεδάκιον περί ου τόσος λόγος γίνεται. Είναι ανάκληση κύριοι...

Ας μας το επιβεβαιώσει,όμως, κάποιος περισσότερο γνώστης.


Λογικα αυτο θα σου αλλαξαν, τωρα αν στις αντιπροσωπειες το ονομαζουν πλεον.... εγκεφαλο το ρελε :sm7:, τι να πω!

Πρεπει με καποιο τροπο να δικαιολογησουν το 130αρι που ζητουν :D :rolleyes:!!!

vtheo
23-03-2010, 10:34
Για τον ρελέ βενζίνης υπάρχει ανάκληση.Αν ο αριθμός πλαισίου σου είναι μέσα σ'αυτούς που θέλουν αντικατάσταση θα στο αλλάξουν δωρεάν ακόμα και αν η μηχανή σου έχει βγει από εγγύηση.

kostas-patra
29-03-2010, 14:11
ψάχνοντας βρήκα αυτό,
BurnsMoto - BMW Motorcycle Fuel Pump Bypass Cable (http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php)

που λύνει τα χέρια σε όσους έχουν δύο αριστερά χέρια