PDA

View Full Version : ΑΓΟΡΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ BMW R51 - ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!


chestil
30-08-2009, 19:02
Επειδή δυστυχώς είμαι άσχετος στο επι μέρους θέμα , θα ήθελα τα φώτα σας και τις συμβουλές σας....
Θέλω να αγοράσω μια κλασσικλή BMW R51 , ΣΤΟ ΠΟΣΌ ΠΕΡΊΠΟΥ ΤΩΝ 5500 - 6000 ΕΥΡΏ .
Καταρχήν αυτό το πσό είναι εφικτό?
Σημειωταίων οτι αναφέρομαι για μια μηχανή σε αψογη κατάσταση χωρίς να χρειαστεί να ρίξω και άλλα χρήματα για μάζεμα , αλλιώς ξέρω οτι μπορώ να βρω και με 2500 χιλιάρικα αλλά σε προβληματική κατάσταση . Πολλοί που έχουν ασχοληθεί με αυτην την κατηγορία μηχανών με έχουν συμβουλέψει να πάρω απο μαγαζί που ανακατασκευάζει και όχι απο ιδιώτη αφού έτσι θα έχω μία πιο αξιόπιστη εγγύηση...
Τι θα με συμβουλεύατε λοιπόν και απο που θα μπορούσα να πάω να ρωτήσω για μια ενδεχόμενη αγορά αφου δεν έχω και ιδέα που βρίσκονται τέτοια μαγαζιά για να τα επισκεφτώ...
Ευχαριστώ

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
30-08-2009, 19:47
Για μια μοτοσυκλέτα στην κατάσταση που την θέλεις,

υπολόγισε άλλα τόσα χρήματα τουλάχιστον ....


Για περισσότερες πληροφορίες,

θα τις έχεις από τον συμφορουμίτη μας,

Γιώργο (Gemara) ....





.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
30-08-2009, 19:55
Υπάρχει ανάλογο θέμα ...ΕΔΩ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2714) !!!



http://inlinethumb48.webshots.com/41711/2498165990014047575S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2498165990014047575MMyXZo)





.

arisxios
30-08-2009, 20:08
Υπάρχει ανάλογο θέμα ...ΕΔΩ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=2714) !!!



http://inlinethumb48.webshots.com/41711/2498165990014047575S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2498165990014047575)





.




Πω πω για ακόμα μία φορά πανέμορφη είναι !!!:sm8::sm8:

BOXER
31-08-2009, 00:39
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!!!!
Οσο ποιο παλια τοσο ποιο ωραια.

gemara
31-08-2009, 00:48
Γεια σου φίλε μου,

Όπως διάβασες παραπάνω να υπολογίσεις στα διπλάσια λεφτά τουλάχιστον για μία R51 σε original κατάσταση.