PDA

View Full Version : POWER COMMANDER !!!!!!!!!!!!!!


riko46
01-09-2009, 19:51
Κάποια λόγια για αυτό το μικρό <<άγνωστο>> μαύρο κουτάκι που βγάζει άλογα και βελτιώνει την απόκριση γκαζιού.
Η μήπως όχι………
Η μοτοσυκλέτα σου το χρειάζεται……………

Οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό ψεκασμό καύσιμου (EFI)
Δουλεύει ως εξής:
Ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής (κεντρική μονάδα έλεγχου, η ECU) συγκεντρώνει πληροφορίες από μια σειρά αισθητήρων που ελέγχουν παραμέτρους όπως η θέση του γκαζιού, του στροφάλου και του εκκεντροφόρου, η θερμοκρασία περιβάλλοντος και η
ατμοσφαιρική πίεση.
Στη συνεχεία, η ECU ανατρέχει σε έναν πινάκα προγραμματισμένων ρυθμίσεων για τον ψεκασμό που βρίσκεται στη μνήμη της, το ''χάρτη'', και στέλνει ένα σήμα στην ομάδα των ψεκαστήρων υποδεικνύοντας τους ακριβώς πόσο καύσιμο να ψεκάσουν στους άυλους εισαγωγής, όπου θα αναμιχτεί με αέρα πριν εισέρθει στον κύλινδρο.
Το μείγμα καυσίμου και αέρα καθορίζει πόσο σωστά δουλεύει ο κινητήρας.
Ένα πλούσιο μείγμα, δηλαδή με βενζίνη, σημαίνει ότι μαζί με τα καυσαέρια θα βγει από την εξάτμιση άκαυτο μείγμα, ενώ ένα φτωχό μείγμα σημαίνει υπερθέρμανση του κινητήρα, απώλεια ισχύος και ενδεχομένως λιωμένα και φθαρμένα εσωτερικά,
καθώς το καύσιμο βοήθα και στην ψύξη των βαλβίδων, κυλίνδρων και πιστονιών.

Για ιδανική καύση το μείγμα πρέπει να έχει μια αναλόγια βενζίνης προς αέρα
περίπου 14,7:1 δηλαδή 14,7 μέρη αέρα για ένα μέρος βενζίνης. Αλλά ιδανική δεν
σημαίνει απαραίτητα και καλύτερη , η βέλτιστη καύση παράγει τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη και επιτυγχάνεται με ελαφρώς πλούσιο μείγμα (με περίπου 10% λιγότερο αέρα από το θεωρητικό), ενώ ένα ελαφρώς φτωχό μείγμα (με 10% περισσότερο αέρα)
θα δώσει την οικονομικότερη λειτουργία.
Η βέλτιστη αναλόγια μείγματος βρίσκεται μεταξύ 12,8:1 και 13,2:1 αλλά οι κατασκευαστές πρέπει να λάβουν υπ'οψιν διάφορες παραμέτρους.

Ένας στάνταρ χάρτης τροφοδοσίας θα πρέπει να λειτούργει εντός των πλαισίων
που θέτει ο νόμος. Δεδομένου ότι το πλούσιο μείγμα έχει ως αποτέλεσμα να χαμηλώνει η ένταση του ήχου της εξάτμισης,
Πολλές μοτοσυκλέτες δουλεύουν πλούσια στην περιοχή που γίνονται οι ηχομετρήσεις.
Αυτό σημαίνει ότι πολλές μοτοσυκλέτες με ψεκασμό θα έχουν επίτηδες ένα "ελάττωμα'' πλούσιου μείγματος γύρω στις 5.500 στροφές.

Οι αυθεντικοί χάρτες πρέπει ακόμα να λαμβάνουν υπ'οψιν
τις διάφορες σε κατασκευαστικές ανοχές, ώστε η τροφοδοσία να δουλεύει το ίδιο σωστά στον καλύτερο η τον χειρότερο δυνατό κινητήρα.
Πρέπει επίσης να συνυπολογίζουν και το χρόνο ζωής του κινητήρα, ο όποιος ενδεχομένως να μειώνεται αν αυξηθεί η ιπποδύναμη και η πίεση
μέσα στον κύλινδρο, καθώς και τα χειρότερης ποιότητας καύσιμα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν.

Το Power commander είναι μια τέτοια συσκευή που παρακάμπτει τον αυθεντικό χάρτη είτε για να εκτελέσει συγκεκριμένες αλλαγές η απλά για να τον βελτιώσει - συνήθως αυτή η βελτίωση γίνεται ακόμη κι αν δεν κάνεις καμία αλλαγή, δεδομένου ότι οι κατασκευαστές αναγκάζονται να συμμορφωθούν με πολλούς περιορισμούς λόγο νομοθεσίας.

Η δημιουργία ενός νέου χάρτη είναι μια επώδυνη άσκηση που περιλαμβάνει πολλές ώρες στο δυναμόμετρο και άφθονη δουλεία αυξάνοντας σταδιακά της στροφές του κινητήρα και το άνοιγμα του γκαζιού, ρυθμίζοντας την τροφοδοσία πρώτα στις
κανονικές συνθήκες ατμοσφαιρικής θερμοκρασίας και πίεσης.
Διάφοροι αλγόριθμοι (θυμάσαι τότε στο σχολειό εκείνους τους
μεγάλους πινάκες με αριθμούς που μεταφράζονταν σε διαγράμματα και προγράμματα υπολογιστών επίσης χρησιμοποιούνται για να αλλάξουν την τροφοδοσία όταν ο
κινητήρας επιταχύνει αντί να δουλεύει σε σταθερές στροφές, για να αντιμετωπίσουν το σύνηθες ''κλότσημα'' του ψεκασμού όταν ανοίγεις το γκάζι από τελείως κλειστό και να γλυκάνουν την απόδοση της δύναμης καθώς ανοίγεις το γκάζι, ώστε να έχεις καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Μια μοτοσυκλέτα με σωστή τροφοδοσία καυσίμου είναι απόλαυση να την οδηγείς και η διάφορα από τη στάνταρ ρύθμιση μπορεί να είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Αλλά να έχεις πάντα υπ'οψιν οτι οι βελτιώσεις σε μια μοτοσυκλέτα με αλλαγμένο χάρτη μπορεί να μην ικανοποιούν όλα τα γούστα.
Η ακριβέστερη και ακαριαία απόκριση του γκαζιού που θα σου προσφέρει ένα σωστά ρυθμισμένο Power comander ενδεχομένως να είναι το άκρο αντίθετο από τη συνήθως
νωχελική απόκριση της στάνταρ ρύθμισης. Ιδανικά, η όλη δουλεία οφείλει να γίνει πάνω σε ένα δυναμόμετρο, από ένα ειδικευμένο τεχνίτη και ξεχωριστά σε κάθε μοτοσυκλέτα,
αν και εξειδικευμένοι χάρτες για κάθε μοντέλο και σε ανάλογους συνδυασμούς τους με διάφορες εξατμίσεις υπάρχουν διαθέσιμοι στο internet για ''κατέβασμα''.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Τα αποτελέσματα εξαρτώνται από την εργοστασιακή ρύθμιση της μοτοσυκλέτας. Οι βελτιώσεις ενδέχεται να είναι από θεαματικές έως μετά βίας αντιληπτές, γι'αυτο ανέβασε τη μοτοσυκλέτα σου σε ένα δυναμόμετρο και ψάξε για σημεία που χρειάζονται βελτίωση πριν ξοδέψεις τα λεφτά σου.


VILLASG
................................................:cool:

soter3gm
01-09-2009, 20:09
ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Τα αποτελέσματα εξαρτώνται από την εργοστασιακή ρύθμιση της μοτοσυκλέτας. Οι βελτιώσεις ενδέχεται να είναι από θεαματικές έως μετά βίας αντιληπτές, γι'αυτο ανέβασε τη μοτοσυκλέτα σου σε ένα δυναμόμετρο και ψάξε για σημεία που χρειάζονται βελτίωση πριν ξοδέψεις τα λεφτά σου.


VILLASG
................................................:cool:

Πολλές φορές Μάικ δεν κάνουν τίποτα απολύτως και τα Power comander για ένα απλούστατο λόγο (θα στον πω με ένα διαφορετικό τρόπο ποιο λαϊκό)

Φαντάσου πως έχεις ένα μπουκάλι γεμάτο νερό και το γυρίζεις "τούμπα" για να πιεις
Όσο και να θέλεις δεν βγάζει παραπάνω νερό από ότι μπορεί το στόμιο του και όσο και να θέλεις δεν μπορείς να πιεις παραπάνω από ότι μπορεί ο οισοφάγος σου και ας θέλει το μυαλό σου

Έτσι και στης μοτοσυκλέτες όσο και να χτυπιόμαστε αν δεν έχουμε περισσότερα κυβικά, μεγαλύτερα μπέκ και μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής παραπάνω καύσιμο δεν παίρνει όσο και να θέλει η ηλεκτρονική μας
Στα παλιά με τα καρμπιρατέρ κάτι γινόταν όχι τόσο μεγάλο αλλά κάτι....
Αν ήθελες παραπάνω τότε έπαιζες με μηχανικό ψεκασμό κυβικά ρεύματα και στο τέλος με power pack και βέβαια με εξάτμιση ολόκληρη από λαιμούς :D εκεί έβλεπες Άρτο και θέαμα :p

vp_68
01-09-2009, 20:11
Μπράβο πολύ καλό post, που ξεμπερδεύει εμάς τους ανίδεους με κάτι τέτοια θέματα. Πάντως πιστεύω ότι εάν θέλεις να χαρείς το εργαλείο σου απροβλημάτιστα, το αφήνεις όπως είναι απο την μαμά του, λόγω οτι η τεχνογνωσία των περισσότερων ελλήνων τεχνικών είναι άστα να πάνε......

arisxios
01-09-2009, 20:12
Κάποια λόγια για αυτό το μικρό <<άγνωστο>> μαύρο κουτάκι που βγάζει άλογα και βελτιώνει την απόκριση γκαζιού.
Η μήπως όχι………
Η μοτοσυκλέτα σου το χρειάζεται……………

Οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό ψεκασμό καύσιμου (EFI)
Δουλεύει ως εξής:
Ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής (κεντρική μονάδα έλεγχου, η ECU) συγκεντρώνει πληροφορίες από μια σειρά αισθητήρων που ελέγχουν παραμέτρους όπως η θέση του γκαζιού, του στροφάλου και του εκκεντροφόρου, η θερμοκρασία περιβάλλοντος και η
ατμοσφαιρική πίεση.
Στη συνεχεία, η ECU ανατρέχει σε έναν πινάκα προγραμματισμένων ρυθμίσεων για τον ψεκασμό που βρίσκεται στη μνήμη της, το ''χάρτη'', και στέλνει ένα σήμα στην ομάδα των ψεκαστήρων υποδεικνύοντας τους ακριβώς πόσο καύσιμο να ψεκάσουν στους άυλους εισαγωγής, όπου θα αναμιχτεί με αέρα πριν εισέρθει στον κύλινδρο.
Το μείγμα καυσίμου και αέρα καθορίζει πόσο σωστά δουλεύει ο κινητήρας.
Ένα πλούσιο μείγμα, δηλαδή με βενζίνη, σημαίνει ότι μαζί με τα καυσαέρια θα βγει από την εξάτμιση άκαυτο μείγμα, ενώ ένα φτωχό μείγμα σημαίνει υπερθέρμανση του κινητήρα, απώλεια ισχύος και ενδεχομένως λιωμένα και φθαρμένα εσωτερικά,
καθώς το καύσιμο βοήθα και στην ψύξη των βαλβίδων, κυλίνδρων και πιστονιών.

Για ιδανική καύση το μείγμα πρέπει να έχει μια αναλόγια βενζίνης προς αέρα
περίπου 14,7:1 δηλαδή 14,7 μέρη αέρα για ένα μέρος βενζίνης. Αλλά ιδανική δεν
σημαίνει απαραίτητα και καλύτερη , η βέλτιστη καύση παράγει τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη και επιτυγχάνεται με ελαφρώς πλούσιο μείγμα (με περίπου 10% λιγότερο αέρα από το θεωρητικό), ενώ ένα ελαφρώς φτωχό μείγμα (με 10% περισσότερο αέρα)
θα δώσει την οικονομικότερη λειτουργία.
Η βέλτιστη αναλόγια μείγματος βρίσκεται μεταξύ 12,8:1 και 13,2:1 αλλά οι κατασκευαστές πρέπει να λάβουν υπ'οψιν διάφορες παραμέτρους.

Ένας στάνταρ χάρτης τροφοδοσίας θα πρέπει να λειτούργει εντός των πλαισίων
που θέτει ο νόμος. Δεδομένου ότι το πλούσιο μείγμα έχει ως αποτέλεσμα να χαμηλώνει η ένταση του ήχου της εξάτμισης,
Πολλές μοτοσυκλέτες δουλεύουν πλούσια στην περιοχή που γίνονται οι ηχομετρήσεις.
Αυτό σημαίνει ότι πολλές μοτοσυκλέτες με ψεκασμό θα έχουν επίτηδες ένα "ελάττωμα'' πλούσιου μείγματος γύρω στις 5.500 στροφές.

Οι αυθεντικοί χάρτες πρέπει ακόμα να λαμβάνουν υπ'οψιν
τις διάφορες σε κατασκευαστικές ανοχές, ώστε η τροφοδοσία να δουλεύει το ίδιο σωστά στον καλύτερο η τον χειρότερο δυνατό κινητήρα.
Πρέπει επίσης να συνυπολογίζουν και το χρόνο ζωής του κινητήρα, ο όποιος ενδεχομένως να μειώνεται αν αυξηθεί η ιπποδύναμη και η πίεση
μέσα στον κύλινδρο, καθώς και τα χειρότερης ποιότητας καύσιμα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν.

Το Power commander είναι μια τέτοια συσκευή που παρακάμπτει τον αυθεντικό χάρτη είτε για να εκτελέσει συγκεκριμένες αλλαγές η απλά για να τον βελτιώσει - συνήθως αυτή η βελτίωση γίνεται ακόμη κι αν δεν κάνεις καμία αλλαγή, δεδομένου ότι οι κατασκευαστές αναγκάζονται να συμμορφωθούν με πολλούς περιορισμούς λόγο νομοθεσίας.

Η δημιουργία ενός νέου χάρτη είναι μια επώδυνη άσκηση που περιλαμβάνει πολλές ώρες στο δυναμόμετρο και άφθονη δουλεία αυξάνοντας σταδιακά της στροφές του κινητήρα και το άνοιγμα του γκαζιού, ρυθμίζοντας την τροφοδοσία πρώτα στις
κανονικές συνθήκες ατμοσφαιρικής θερμοκρασίας και πίεσης.
Διάφοροι αλγόριθμοι (θυμάσαι τότε στο σχολειό εκείνους τους
μεγάλους πινάκες με αριθμούς που μεταφράζονταν σε διαγράμματα και προγράμματα υπολογιστών επίσης χρησιμοποιούνται για να αλλάξουν την τροφοδοσία όταν ο
κινητήρας επιταχύνει αντί να δουλεύει σε σταθερές στροφές, για να αντιμετωπίσουν το σύνηθες ''κλότσημα'' του ψεκασμού όταν ανοίγεις το γκάζι από τελείως κλειστό και να γλυκάνουν την απόδοση της δύναμης καθώς ανοίγεις το γκάζι, ώστε να έχεις καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Μια μοτοσυκλέτα με σωστή τροφοδοσία καυσίμου είναι απόλαυση να την οδηγείς και η διάφορα από τη στάνταρ ρύθμιση μπορεί να είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Αλλά να έχεις πάντα υπ'οψιν οτι οι βελτιώσεις σε μια μοτοσυκλέτα με αλλαγμένο χάρτη μπορεί να μην ικανοποιούν όλα τα γούστα.
Η ακριβέστερη και ακαριαία απόκριση του γκαζιού που θα σου προσφέρει ένα σωστά ρυθμισμένο Power comander ενδεχομένως να είναι το άκρο αντίθετο από τη συνήθως
νωχελική απόκριση της στάνταρ ρύθμισης. Ιδανικά, η όλη δουλεία οφείλει να γίνει πάνω σε ένα δυναμόμετρο, από ένα ειδικευμένο τεχνίτη και ξεχωριστά σε κάθε μοτοσυκλέτα,
αν και εξειδικευμένοι χάρτες για κάθε μοντέλο και σε ανάλογους συνδυασμούς τους με διάφορες εξατμίσεις υπάρχουν διαθέσιμοι στο internet για ''κατέβασμα''.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Τα αποτελέσματα εξαρτώνται από την εργοστασιακή ρύθμιση της μοτοσυκλέτας. Οι βελτιώσεις ενδέχεται να είναι από θεαματικές έως μετά βίας αντιληπτές, γι'αυτο ανέβασε τη μοτοσυκλέτα σου σε ένα δυναμόμετρο και ψάξε για σημεία που χρειάζονται βελτίωση πριν ξοδέψεις τα λεφτά σου.


VILLASG
................................................:cool:




Έσκισες !!!!!!!:sm5::sm5:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-09-2009, 20:15
Σε ένα test που είχαμε κάνει με άλλο Forum (αυτοκινήτων),

προκειμένου να κάνουμε ομαδική αγορά,

δεν είδαμε κάτι συνταρακτικό ....:(

Οπότε, η άποψη του Σωτήρη,

είναι μάλλον (όχι ότι αμφέβαλα) σωστή ....;)



.

SenseiG
01-09-2009, 20:40
[QUOTE=soter3gm;63967]Πολλές φορές Μάικ δεν κάνουν τίποτα απολύτως και τα Power comander για ένα απλούστατο λόγο (θα στον πω με ένα διαφορετικό τρόπο ποιο λαϊκό)

Φαντάσου πως έχεις ένα μπουκάλι γεμάτο νερό και το γυρίζεις "τούμπα" για να πιεις
Όσο και να θέλεις δεν βγάζει παραπάνω νερό από ότι μπορεί το στόμιο του και όσο και να θέλεις δεν μπορείς να πιεις παραπάνω από ότι μπορεί ο οισοφάγος σου και ας θέλει το μυαλό σου

Έτσι και στης μοτοσυκλέτες όσο και να χτυπιόμαστε αν δεν έχουμε περισσότερα κυβικά, μεγαλύτερα μπέκ και μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής παραπάνω καύσιμο δεν παίρνει όσο και να θέλει η ηλεκτρονική μας
Στα παλιά με τα καρμπιρατέρ κάτι γινόταν όχι τόσο μεγάλο αλλά κάτι....
Αν ήθελες παραπάνω τότε έπαιζες με μηχανικό ψεκασμό κυβικά ρεύματα και στο τέλος με power pack και βέβαια με εξάτμιση ολόκληρη από λαιμούς :D εκεί έβλεπες Άρτο και θέαμα :p[/QUOTΕ:sm8:

GeorgeP
01-09-2009, 21:00
Πολλές φορές Μάικ δεν κάνουν τίποτα απολύτως και τα Power comander για ένα απλούστατο λόγο (θα στον πω με ένα διαφορετικό τρόπο ποιο λαϊκό)

Φαντάσου πως έχεις ένα μπουκάλι γεμάτο νερό και το γυρίζεις "τούμπα" για να πιεις
Όσο και να θέλεις δεν βγάζει παραπάνω νερό από ότι μπορεί το στόμιο του και όσο και να θέλεις δεν μπορείς να πιεις παραπάνω από ότι μπορεί ο οισοφάγος σου και ας θέλει το μυαλό σου

Έτσι και στης μοτοσυκλέτες όσο και να χτυπιόμαστε αν δεν έχουμε περισσότερα κυβικά, μεγαλύτερα μπέκ και μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής παραπάνω καύσιμο δεν παίρνει όσο και να θέλει η ηλεκτρονική μας
Στα παλιά με τα καρμπιρατέρ κάτι γινόταν όχι τόσο μεγάλο αλλά κάτι....
Αν ήθελες παραπάνω τότε έπαιζες με μηχανικό ψεκασμό κυβικά ρεύματα και στο τέλος με power pack και βέβαια με εξάτμιση ολόκληρη από λαιμούς :D εκεί έβλεπες Άρτο και θέαμα :p

ΑΨΟΓΟΣ!!!!!!!!:sm5: Τα ειπες ολα, οπως πρέπει, σε δυό παραγράφους!!!

Kwstas_kef
01-09-2009, 21:19
Εγω σου λεω οτι βαζεις και ηλεκτρονικη και προγραμμα και τα παντα ολα...
Αξιζει κατι τετοιο για λιγα αλογα παραπανω με αντιτιμο να χασεις την μιση ζωη απο το μηχανακι σου?
Προσωπικα νομιζω οχι..;)

skippybi
01-09-2009, 22:01
η ετυμηγορία βγήκε...

απορίπτεται!!!;)

ALX
02-09-2009, 08:29
Κι όμως!!!

Τα Power Commander λειτουργούν και μάλιστα πολύ καλά αν ξέρεις να τα ρυθμίσεις.
Μην μπερδεύεστε ότι το Power Commander το βάζεις για να αυξήσεις την ιπποδύναμη της μοτοσυκλέτας σου. ΔΕΝ το βάζεις γι' αυτό το λόγο κι αν το έβαλες γι' αυτόν, πέταξες τα λεφτά σου.

Το power commander τι κάνει ρε παίδες? Το λέει κι η ίδια η ονομασία του. Διαχειρίζεται την ισχύ του κινητήρα. Και την διαχειρίζεται όπως περίπου εσύ θες.

Όλοι κάνατε το ίδιο λάθος στις απαντήσεις σας. Θεωρήσατε δεδομένο ότι το power commander ανεβάζει την ιπποδύναμη. ΔΕΝ κάνει αυτό το πράγμα.

Το power commander, απλά, παίζει με τις ρυθμίσεις (τους χάρτες) και αλλάζει τα διαγράμματα ισχύος και ροπής κατά βούληση.

Με απλά λόγια.

Κάποιος ενδιαφέρεται να βγάζει το μηχανάκι του μεγαλύτερη ιπποδύναμη στις μεσαίες. Το ρυθμίζεις έτσι.
Κάποιος ενδιαφέρεται να βγάζει το μηχανάκι του μεγαλύτερη ιπποδύναμη ψηλά. Το ρυθμίζεις έτσι.

Αυτό κάνει το power commander. Δεν σου δίνει άλογα. Αν είχες 100, 100 θα έχεις και μετά, απλά σου βγάζει περισσότερα (απ' όσο με την στάνταρ χαρτογράφιση) σε χαμηλότερες στροφές. Δεν θα σου βγάλει 100 στις 5000 (εφόσον τα 100 τα βγάζει πχ στις 7000σαλ) αλλά θα σου βγάλει περισσότερα απ' όσα θα σου έβγαζε η στάνταρ ρύθμιση. Αν ας πούμε στις 5000σαλ το μοτέρ με την στάνταρ χαρτογράφισης σου έβγαζε 70 άλογα, με το power commander κι ανάλογα την ρύθμιση, θα σου βγάλει 80.
Και πως το κάνει αυτό? Το κάνει αλλάζοντας το μείγμα, το αβάνς κτλ.

Βέβαια πρέπει να επισημάνω πως αλλού κερδίζεις κι αλλού χάνεις. Έτσι φροντίζεις να χάνεις εκεί που δεν είναι σημαντικό για σένα, και να κερδίζεις εκεί που σε ενδιαφέρει.

Αν δεν δούλευε, δεν θα το είχαν στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες!!! ;)

ALX
02-09-2009, 08:41
Και να συμπληρώσω πως τέλος, η χρήση του Power Commander δεν έχει επίπτωση στην μακροζωία του κινητήρα. Δεν τον καταστρέφει. Δεν του ζητάει να κάνει τίποτα το περίεργο. Δεν του ζητάει να κάνει κάτι πέρα από τις δυνατότητές του. Εκτός αυτού, οι κινητήρες έχουν μεγάλες ανοχές. Μονο και μόνο τους περιορισμούς που έχουν λόγω νομοθεσίας, εκπομπής καυσαερίων κτλ, φτάνει να καταλάβει κανείς, πόσο "φιμωμένοι" είναι και πόσα περιθώρια έχουν ακόμα!

Όσο για το παράδειγμα με το μπουκάλι και το νερό, πρέπει να πω πως είναι αποτυχημένο διότι ακόμα και με το ίδιο στόμιο και με τον ίδιο οισοφάγο, μπορείς να πιεις περισσότερο νερό αν την ώρα που πίνεις ρουφάς, ή εφαρμόσεις ένα σωληνάκι στο πίσω μέρος του μπουκαλιού που πιέζει αέρα μέσα στο μπουκάλι. Με λίγα λόγια, αν θέλεις να βγάλεις άλογα, τα βγάζεις και χωρίς να αυξήσεις τον κυβισμό κτλ. Φτάνει να αυξήσεις ας πούμε την πίεση στην εισαγωγή του καυσίμου. (ένας από τους πολλούς τρόπους ας πούμε)

loulou1100gs
02-09-2009, 08:53
Κι όμως!!!

Τα Power Commander λειτουργούν και μάλιστα πολύ καλά αν ξέρεις να τα ρυθμίσεις.
Μην μπερδεύεστε ότι το Power Commander το βάζεις για να αυξήσεις την ιπποδύναμη της μοτοσυκλέτας σου. ΔΕΝ το βάζεις γι' αυτό το λόγο κι αν το έβαλες γι' αυτόν, πέταξες τα λεφτά σου.

Το power commander τι κάνει ρε παίδες? Το λέει κι η ίδια η ονομασία του. Διαχειρίζεται την ισχύ του κινητήρα. Και την διαχειρίζεται όπως περίπου εσύ θες.

Όλοι κάνατε το ίδιο λάθος στις απαντήσεις σας. Θεωρήσατε δεδομένο ότι το power commander ανεβάζει την ιπποδύναμη. ΔΕΝ κάνει αυτό το πράγμα.

Το power commander, απλά, παίζει με τις ρυθμίσεις (τους χάρτες) και αλλάζει τα διαγράμματα ισχύος και ροπής κατά βούληση.

Με απλά λόγια.

Κάποιος ενδιαφέρεται να βγάζει το μηχανάκι του μεγαλύτερη ιπποδύναμη στις μεσαίες. Το ρυθμίζεις έτσι.
Κάποιος ενδιαφέρεται να βγάζει το μηχανάκι του μεγαλύτερη ιπποδύναμη ψηλά. Το ρυθμίζεις έτσι.

Αυτό κάνει το power commander. Δεν σου δίνει άλογα. Αν είχες 100, 100 θα έχεις και μετά, απλά σου βγάζει περισσότερα (απ' όσο με την στάνταρ χαρτογράφιση) σε χαμηλότερες στροφές. Δεν θα σου βγάλει 100 στις 5000 (εφόσον τα 100 τα βγάζει πχ στις 7000σαλ) αλλά θα σου βγάλει περισσότερα απ' όσα θα σου έβγαζε η στάνταρ ρύθμιση. Αν ας πούμε στις 5000σαλ το μοτέρ με την στάνταρ χαρτογράφισης σου έβγαζε 70 άλογα, με το power commander κι ανάλογα την ρύθμιση, θα σου βγάλει 80.
Και πως το κάνει αυτό? Το κάνει αλλάζοντας το μείγμα, το αβάνς κτλ.

Βέβαια πρέπει να επισημάνω πως αλλού κερδίζεις κι αλλού χάνεις. Έτσι φροντίζεις να χάνεις εκεί που δεν είναι σημαντικό για σένα, και να κερδίζεις εκεί που σε ενδιαφέρει.

Αν δεν δούλευε, δεν θα το είχαν στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες!!! ;)

Αυτό είναι κύριοι το σύστημα= σύστημα διαχείρισης της υπάρχουσας ιπποδύναμης του κινητήρα και επιβοήθησης ορθότερης διαχείρισης της παροχής καυσίμου.Γι' αυτό άλλωστε στην συσκευασία πωλείται με τα μπέκ του ψεκασμού.Το σύστημα ΔΕΝ υπόσχεται αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα.Η διαδικασία αυτή προαπαιτεί και άλλα πράγματα.Βοηθά τον κινητήρα να δουλεύει καλύτερα σε επιλεγμένο φάσμα στροφών λειτουργίας αναλόγως των πεδίων χρήσης.Ο ιδανικός συνδυασμός για την προσδοκώμενη αύξηση θα ήταν = ροϊκή εξέλιξη+ελάφρωμα μετάλλων+ελευθέρωμα αναπνοής - εκπνοής+power commander.Και για όσους βιάζονται να το απορρίψουν: στις Η.Π.Α. κάνει θραύση στις πωλήσεις για B.M.W.

ALX
02-09-2009, 08:57
Ο ιδανικός συνδυασμός για την προσδοκώμενη αύξηση θα ήταν = ροϊκή εξέλιξη+ελάφρωμα μετάλλων+ελευθέρωμα αναπνοής - εκπνοής+power commander.Και για όσους βιάζονται να το απορρίψουν: στις Η.Π.Α. κάνει θραύση στις πωλήσεις για B.M.W.

Μόνο τα δύο μπλε μου λείπουν από αυτά που έιπες :D

GeorgeP
02-09-2009, 09:31
.....................................................................
................................................................................................
Όσο για το παράδειγμα με το μπουκάλι και το νερό, πρέπει να πω πως είναι αποτυχημένο διότι ακόμα και με το ίδιο στόμιο και με τον ίδιο οισοφάγο, μπορείς να πιεις περισσότερο νερό αν την ώρα που πίνεις ρουφάς, ή εφαρμόσεις ένα σωληνάκι στο πίσω μέρος του μπουκαλιού που πιέζει αέρα μέσα στο μπουκάλι. Με λίγα λόγια, αν θέλεις να βγάλεις άλογα, τα βγάζεις και χωρίς να αυξήσεις τον κυβισμό κτλ. Φτάνει να αυξήσεις ας πούμε την πίεση στην εισαγωγή του καυσίμου. (ένας από τους πολλούς τρόπους ας πούμε)

σε αυτην την περιπτωση πνιγεσαι Αλεξανδρε!!!!!;) Το παραδειγμα με το μπουκάλι ειναι επιτυχημενο!!!

ALX
02-09-2009, 09:44
σε αυτην την περιπτωση πνιγεσαι Αλεξανδρε!!!!!;) Το παραδειγμα με το μπουκάλι ειναι επιτυχημενο!!!

Το θέμα δεν ήταν αν θα πνιγείς, το θέμα ήταν αν μπορεί να περάσει περισσότερο νερό απ' όσο κατάλαβα. ;)
Με την ίδια λογική, υποθέτουμε πως δεν χύνεις το νερό σε λαιμό ανθρώπου, αλλά το εφαρμόζεις σε σωλήνα αποχέτευσης ιδίας διαμέτρου με τον οισοφάγο που δεν πνίγεται.

GeorgeP
02-09-2009, 09:50
Το θέμα δεν ήταν αν θα πνιγείς, το θέμα ήταν αν μπορεί να περάσει περισσότερο νερό απ' όσο κατάλαβα. ;)
Με την ίδια λογική, υποθέτουμε πως δεν χύνεις το νερό σε λαιμό ανθρώπου, αλλά το εφαρμόζεις σε σωλήνα αποχέτευσης ιδίας διαμέτρου με τον οισοφάγο που δεν πνίγεται.

το ιδιο λεμε βρε!!;)

GeorgeP
02-09-2009, 09:53
Αυτό είναι κύριοι το σύστημα= σύστημα διαχείρισης της υπάρχουσας ιπποδύναμης του κινητήρα και επιβοήθησης ορθότερης διαχείρισης της παροχής καυσίμου.Γι' αυτό άλλωστε στην συσκευασία πωλείται με τα μπέκ του ψεκασμού.Το σύστημα ΔΕΝ υπόσχεται αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα.Η διαδικασία αυτή προαπαιτεί και άλλα πράγματα.Βοηθά τον κινητήρα να δουλεύει καλύτερα σε επιλεγμένο φάσμα στροφών λειτουργίας αναλόγως των πεδίων χρήσης.Ο ιδανικός συνδυασμός για την προσδοκώμενη αύξηση θα ήταν = ροϊκή εξέλιξη+ελάφρωμα μετάλλων+ελευθέρωμα αναπνοής - εκπνοής+power commander.Και για όσους βιάζονται να το απορρίψουν: στις Η.Π.Α. κάνει θραύση στις πωλήσεις για B.M.W.

Σωστα, σωστότατα κι επιπλέον ενας κινητηρας ο οποιος ειναι φτιαγμενος να αποδιδει 160 ιππους π.χ GSXR 1100 K9 με συμπιεση 13:1 μπορει καλιστα να κατεβει στους 110 ίππους (με κοψιμο της αναφλεξης όπως και γινεται με τον χαρτη Β στην ECM του που διαθετει απο την μαμα!!!) Δεν μπορει να ανεβει ομως στα 200 άλογα με κανενα τροπο ετσι και μονον με ενα PC! ετσι και τα δικά μας με 95 και 105 ονομαστικους ίππους το καθενα αντε να βγάλει 5-10 αλογα παραπανω (με επιπτωση στην καταναλωση φυσικα) και αφου εχει προχωρησει ο ιδιοκτητς του και σε αλλαγη φιλτρου, εξατμισης και ΜΕΤΑ να τοποθετησει το PC. Απο μονο του δεν θα κανει τιποτε!! Μετα απο ολα αυτα θα χασουμε στις μεσαιες και θα κερδισουμε στις υψηλες ¨η και το αντιθετο!!

Πολυ κακο για το τιποτα!!!!

Υ.Γ. 1- το PC στην αμερικη κανει θραυση σε ολες τις μοτοσυκλετες και οχι μονο στα GS, αλλα οσον αφορα τα GS κυρίως χρησιμοποιειται για αυξηση της δυναμης στις μεσαίες κι οχι στις υψηλες!!
2- το ειχα τοποθετησει δοκιμαστικα στο Βαραντερο μου αλλα δεν προσεξα τιποτε το ιδιαιτερο, ισως μια πιο στρωτη λειτουργια αλλα τιποτε παραπανω!! Βεβαια ουτε φιλτρο ουτε εξατμιση ειχα!!

soter3gm
02-09-2009, 10:59
Παίδες οι Αμερικάνοι που κάνουν διάφορα για τη πλάκα τους δεν είναι κορόιδα (τουλάχιστον στα μηχανολογικά) και στους αγώνες πρωτότυπων.

Ένα ψώνιο που έχουν ονομάζετε BIG PAPPA τι είναι αυτό?? παίρνουν μοτοσυκλέτες κυρίως τετρακύλινδρες-ελαιόψυκτες και της υπερκυβίζουν μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, με άλλη κεφαλή με μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής από ότι ποιο πριν και άλλα "άντερα" μέσα της.
Εκεί βάζουν power pack (για όσους το θυμούνται) που κάνει την ήδια δουλειά με το power comander αλλά με άλλο σύστημα, μηχανικό ψεκασμό Keihin 36+ εξατμίσεις φτιαχτές ΚΟΝΤΕΣ, πολλαπλασιαστές axel κόκκινους για φίλτρο αέρος κοτετσόσυρμα !!! και πολλά άλλα πραγματάκια
Γιατί ?? Για να έχουν άλογα, και να μπορεί το μοτέρ να "καταπίνει" τη βενζίνη που πραγματικά όχι πέφτει σαν βροχή αλλά σαν καταρράκτης μέσα στους ανοιγμένους αυλούς εισαγωγής και της ξεχειλωμένες βαλβίδες.
Αυτό είναι το παράδειγμα του μπουκαλιού στη πράξη
Και επειδή ρώτησα και μου το είπαν αυτό για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα όποιος ΝΟΜΙΖΕΙ πως έχει σωστό μηχανάκι τέλεια ρυθμισμένο με τα λίγα καλούδια που έχει πάνω και νομίζει πως έχει αλογάκια το δυναμόμετρο είναι στη θέση του και περιμένει (για να γελάσουμε εμείς καλά) και να δούμε τι ψάρια πιάνει ο κάθε ένας

ALX
02-09-2009, 12:42
Οπότε με άλλα λόγια, αν πειράξει κάτι κάποιος στη χαρτογράφιση, δεν αλλάζει η συμπεριφορά του κινητήρα, δεν αυξάνονται τα άλογα σε άλλες στροφές, ή δεν μειώνονται κάπου αλλού! Το ίδιο είναι το πλούσιο μείγμα, το ίδιο και το φτωχό.Ότι κι αν κάνεις δηλαδή, το μηχανάκι θα συνεχίσει να δουλεύει όπως από το εργοστάσιο! :rolleyes:

Είπαμε... το power commander ΔΕΝ δίνει περισσότερα άλογα σαν απόλυτη τιμή δύναμης κινητήρα, απλά αλλάζει κατά βούληση το που θα εμφανιστούν περισσότερα αυτά, σε ποιες στροφές κτλ.

Τα υπόλοιπα δεν έχουν να κάνουν με το power commander. Τα υπόλοιπα είναι για αύξηση ιπποδύναμης την οποία θα την πάρεις είτε χρησιμοποιήσεις power commander ή όχι. Το θέμα είναι ΤΙ δουλειά κάνει το power commander.

GeorgeP
02-09-2009, 14:49
Παίδες οι Αμερικάνοι που κάνουν διάφορα για τη πλάκα τους δεν είναι κορόιδα (τουλάχιστον στα μηχανολογικά) και στους αγώνες πρωτότυπων.

Ένα ψώνιο που έχουν ονομάζετε BIG PAPPA τι είναι αυτό?? παίρνουν μοτοσυκλέτες κυρίως τετρακύλινδρες-ελαιόψυκτες και της υπερκυβίζουν μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, με άλλη κεφαλή με μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής από ότι ποιο πριν και άλλα "άντερα" μέσα της.
Εκεί βάζουν power pack (για όσους το θυμούνται) που κάνει την ήδια δουλειά με το power comander αλλά με άλλο σύστημα, μηχανικό ψεκασμό Keihin 36+ εξατμίσεις φτιαχτές ΚΟΝΤΕΣ, πολλαπλασιαστές axel κόκκινους για φίλτρο αέρος κοτετσόσυρμα !!! και πολλά άλλα πραγματάκια
Γιατί ?? Για να έχουν άλογα, και να μπορεί το μοτέρ να "καταπίνει" τη βενζίνη που πραγματικά όχι πέφτει σαν βροχή αλλά σαν καταρράκτης μέσα στους ανοιγμένους αυλούς εισαγωγής και της ξεχειλωμένες βαλβίδες.
Αυτό είναι το παράδειγμα του μπουκαλιού στη πράξη
Και επειδή ρώτησα και μου το είπαν αυτό για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα όποιος ΝΟΜΙΖΕΙ πως έχει σωστό μηχανάκι τέλεια ρυθμισμένο με τα λίγα καλούδια που έχει πάνω και νομίζει πως έχει αλογάκια το δυναμόμετρο είναι στη θέση του και περιμένει (για να γελάσουμε εμείς καλά) και να δούμε τι ψάρια πιάνει ο κάθε ένας

Ρε συ που τα θυμηθηκες ολα αυτα? αυτα συνεβαιναν απο το 1950 μεχρι προσφατως, κι ακομα συμβαινουν δηλαδη στις ΗΠΑ και σε καποιες Πολιτείες, αλλα τα πραγματα άλλαξαν σχετικα προσφατα με τις προδιαγραφες ρυπων και τους εξελιγμενους ψεκασμους!!

Ακου......''κοτετσόσυρμα''!!!! Απο το '80 εχω να το ακουσω αυτό!!:)

GeorgeP
02-09-2009, 16:41
Οπότε με άλλα λόγια, αν πειράξει κάτι κάποιος στη χαρτογράφιση, δεν αλλάζει η συμπεριφορά του κινητήρα, δεν αυξάνονται τα άλογα σε άλλες στροφές, ή δεν μειώνονται κάπου αλλού! .
ΟΧΙ!!!ουτε αλλαζει συμπεριφορα ο κινητηρας, ουτε άλογα αυξανονται/μειωνονται σε διαφορετικες της μαμας στροφες!!!! ΟΛΑ τα παραπανω όμως αλλαζουν τελικά,ως κι εσυ λες, ΜΟΝΟΝ αν συντρέχουν κι άλλα πραγματα όπως λεει ο Σωτηρης!! Δηλαδη σε ενα νορμαλ κινητηρα, σαν τους δικους μας, και βαζοντας ενα σκετο PC δεν θα παρεις ουτε 1 ιππο, ουτε 0,1 κιλο ροπης!! Αλλα θα παρεις πιο πλουσιο (ελαχιστα ¨η φτωχό (πάλι ελαχιστα) μειγμα εκει που κατα τον κατασκευαστη τπου συστηματος υστερει η δικαι σου μοτο!! Αν μαζι με το PC αλλαξεις εν πρωτοις φιλτρο αερα κι εξατμισεις τοτε θα παρεις απο 1-5 ιππους. Αν θέλεις κι αλλους τοτε θα πας εκει που λεει ο Σωτηρης με πάντα συν το PC!! Διοτι η βελτιωμενη διαχειρηση καυσιμου/αβανς που προσφερει το PC και καθε τετοιο προιον δεν δουλευει απο μονη της! Πρωτα ξεκινας απο τα άλλα τα οποια και τοποθετεις ¨η βελτιωνεις (ροϊκες βελτιωσεις π.χ.) και μετα καταληγεις και στο PC!! Οταν ειχα βαλει PC στο Βαραντερο μου, αν οι γραμμες του διαγραμματος στο δυναμομετρο δεν ηταν διαφορετικου χρωματος δεν θα διεκρινα την ‘’βελτιωμενη’’ απο την νορμαλ!! Ηταν και οι δυο η μια ΑΚΡΙΒΩς πανω στη άλλη!



Το ίδιο είναι το πλούσιο μείγμα, το ίδιο και το φτωχό.Ότι κι αν κάνεις δηλαδή, το μηχανάκι θα συνεχίσει να δουλεύει όπως από το εργοστάσιο! file:///C:/DOCUME%7E1/pantelis/LOCALS%7E1/Temp/msoclip1/01/clip_image001.gif.
Το PC σε νορμαλ χαρτη (σταδιο 0) δεν μεταβάλει την ποσοτητα/ποιοητα του μειγματος τοσο ωστε να εχουμε μεταβολη της δυναμης του κινητηρα!! Αυτο που μεταβάλεται ειναι η στιγμη του ψεκασμού, σαν πρωτη ενεργεια του συστηματος για να δικαιολογηση τα 300 τοσα ευρο, ουτως ωστε να ειναι ετοιμο για περαιτερω βελτιωση!! Ετσι με αυτον τον ‘’μηδενικό’’ χαρτη ο αναβατης εχει την εντυπωση της πιο ομαλης λειτουργιας του κινητηρα! Ακομα στα βαραντερο με τα υπερβολικα φτωχα μειγματα μεταξυ 1500-3000 στρ με χαρακτηριστικες διακοπες οταν κρατας το γκαζι σταθερο με 2α, εξαφανιζει αυτες τις διακοπές!! Κι αυτο διότι ο ‘’μηδενικός’’ χαρτης στην συγκεκριμενη μοτοσυκλετα εχει προβλέψει στις στροφες αυτές να ριχνει μια στάλα βενζινης παραπανω!! Ειναι αυτο που ειπα παραπανω ‘’........... δεν μεταβάλει την ποσοτητα/ποιοητα του μειγματος τοσο ωστε...........’’

Είπαμε... το power commander ΔΕΝ δίνει περισσότερα άλογα σαν απόλυτη τιμή δύναμης κινητήρα, απλά αλλάζει κατά βούληση το που θα εμφανιστούν περισσότερα αυτά, σε ποιες στροφές κτλ.
Αλεξη μου......χιλια συγνωμη αλλα διαφωνω φίλε και συνοδοιπόρε μου!! Η ιπποδυναμη ειναι συναρτηση των στροφων ενος κινητηρα!! Αν το μεγιστο των στροφων δεν μεταβληθει οι καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης, με χρηση PC, θα ειναι ιδιες ακριβως με του νορμαλ με μικρη διαφοροποιηση στα απόλυτα νουμερα αναλογως φιλτρουβ αερα & εξατμισεων!
Για να αυξηθούν οι οι στροφες και να μεταβληθουν οι καμπύλες ιπποδυναμης/ροπης πρέπει αλλαξουμε εκκεντροφορους, ελατηρια βαλβιδων κ.α., δηλαδη παμε πάλι στο κατα Σωτηρη (soter3gm) ευαγγέλιο!!! Και πάλι δεν θα γινει κατα βούληση εκτος κι αν χρησιμοποιησεις ειδικους χαρτες που παρεχει μετα απο παραγγελια η dyno ¨η αναπτυξεις δικους σου!!
Σχετικα με το τελευταίο μιλαμε για εβδομαδες στο Δυναμομετρο Αλέξη!!

Τα υπόλοιπα δεν έχουν να κάνουν με το power commander. Τα υπόλοιπα είναι για αύξηση ιπποδύναμης την οποία θα την πάρεις είτε χρησιμοποιήσεις power commander ή όχι.
Ωπα, ναι μεν αλλα........ΟΧΙ στα ψεκαστά!! Αυτο που λες οτι ‘’...... Τα υπόλοιπα είναι για αύξηση ιπποδύναμης την οποία θα την πάρεις είτε χρησιμοποιήσεις power commander ή όχι’’ ειναι σωστο αν προκειται για καρμπυρατερατα όπου ετσι ¨η αλλιως δεν εχει εφαρμογη συστημα τυπου power commander αλλα τελείως λαθος αν προκειται για ψεκαστό διότι ο ψεκασμος γιαυτον τον λογο βγηκε, για να μπορει ο κατασκευαστης του οχηματος να διαχειριζεται το καυσιμο όπως εκεινος θέλει αναλογα με τις προδιαγραφες που θελει να προσδωσει στον κινητηρα του!. Τα καρμπυρατερ ηταν απόλυτα σε αυτο τον τομεα, και οι κινητηρες εξελισσονταν βασει των υπαρχοντων καρμπυρατερ ¨η αν μια εταιρεια καρμπυρατερ μπορυσε να παραξει το ν τυπο καρμπυρατερ που ηθελε ο κατασκευαστης του οχηματος. Αν η εταιρεια μπορουσε ο κινητηρας παράγόταν, αν οχι τον εκλεγε ο σχεδιαστης του!! Δηλαδη τα 40αρια καρμπυρατερ ηταν για κινητρες με 2000κ.ε αντε μεχρι 2300!! Τωρα λεμε τα 40αρια σωματα ιντξεκσιον ταιριαζουν απο 1300κυβικα μεχρι 3000κ.ε. με περιορισμο στην ιπποδυναμη βεβαια σε ενα αυτοκινητο 3000κ.ε. Ενω πρωτα αν εβαζες 40αρι καρμπυρατερ σε 1300 απλα δεν ξεκινουσε απο το μπουκωμα!! Εξάλλου βελτιωση ψεκαστου κινητρα χωρις βελτιωση της χαρτογραφησης, τροφοδοσιας/αβανς δεν γινεται!!

Το θέμα είναι ΤΙ δουλειά κάνει το power commander.

το επισυναπτομενο email απο τον δ/ντη Τεχνικου τμηματος της Dyno (κατασκευαστρια εταιρεία του powercommander) σε μεταξυ μας αλληλογραφια του 2004 ειναι χαρακτηριστικό!

xenos
02-09-2009, 17:11
βρε παιδια!!!!...τι εγινε παλι??....ξεκινησα να διαβαζω το θεμα κ ξαφνικα χαθηκα!!!:confused::Απορία::confused:...δεν ειμαστε ολοι του πανεπιστήμιου!!!...βρε george p λυπησου με!!!...εχεις αποδείξει επανειλημμένα οτι εισαι ψαγμενο ατομο κ διαβασμένο πανω στις μηχανες κ οχι μονο..(εχουμε γνωριστεί κ σε καφε-συνάντηση)..αλλα πολυ μπλα μπλα βρε φιλε...γραφεις λες κ ολοι ειμαστε στο ιδιο μηκος κυματος ενω δεν ειμαστε!!!..αρκετες φορες ενω διαβαζω θεμα κ σε βρίσκω σε προσπερνάω γιατι ξερω οτι ειμαι αδιάβαστος!!!...μια απλη κατασταση ειναι το power comander κ στο τελος νομιζα οτι πρεπει να αλλαξη μοτερ η" κατι τετοιο αν ειναι να το βαλει καπιος!!!....σε παρακαλώ μη το εκλαβεις σαν επιθεση....απλα λυπήσουμε!!!!!:D:D:D:D:D

soter3gm
02-09-2009, 17:48
βρε παιδια!!!!...τι εγινε παλι??....ξεκινησα να διαβαζω το θεμα κ ξαφνικα χαθηκα!!!:confused::Απορία::confused:...δεν ειμαστε ολοι του πανεπιστήμιου!!!...βρε george p λυπησου με!!!...εχεις αποδείξει επανειλημμένα οτι εισαι ψαγμενο ατομο κ διαβασμένο πανω στις μηχανες κ οχι μονο..(εχουμε γνωριστεί κ σε καφε-συνάντηση)..αλλα πολυ μπλα μπλα βρε φιλε...γραφεις λες κ ολοι ειμαστε στο ιδιο μηκος κυματος ενω δεν ειμαστε!!!..αρκετες φορες ενω διαβαζω θεμα κ σε βρίσκω σε προσπερνάω γιατι ξερω οτι ειμαι αδιάβαστος!!!...μια απλη κατασταση ειναι το power comander κ στο τελος νομιζα οτι πρεπει να αλλαξη μοτερ η" κατι τετοιο αν ειναι να το βαλει καπιος!!!....σε παρακαλώ μη το εκλαβεις σαν επιθεση....απλα λυπήσουμε!!!!!:D:D:D:D:D

Σχεδόν :p:sm7::sm7::sm7:

loulou1100gs
02-09-2009, 18:27
Πολυ κακο για το τιποτα!!!!

Υ.Γ. 1- το PC στην αμερικη κανει θραυση σε ολες τις μοτοσυκλετες και οχι μονο στα GS, αλλα οσον αφορα τα GS κυρίως χρησιμοποιειται για αυξηση της δυναμης στις μεσαίες κι οχι στις υψηλες!!
2- το ειχα τοποθετησει δοκιμαστικα στο Βαραντερο μου αλλα δεν προσεξα τιποτε το ιδιαιτερο, ισως μια πιο στρωτη λειτουργια αλλα τιποτε παραπανω!! Βεβαια ουτε φιλτρο ουτε εξατμιση ειχα!!

Δεν γνωρίζω για τα καινούργια GS πάντως ο r259 είχε κατασκευαστικό όριο μέγιστης ιπποδύναμης τα 160 αλογάκια. Να υπενθυμίσω και κάτι άλλο εξαιρετικά σημαντικό: πρέπει αυτός που θα ασχοληθεί να είναι επαγγελματίας με εμπειρία και πολλά χρόνια στην πλάτη, αλλιώς τσάμπα κόπος

antonis1150GSA
02-09-2009, 20:32
:sm5::sm8:

GeorgeP
02-09-2009, 23:15
βρε παιδια!!!!...τι εγινε παλι??....ξεκινησα να διαβαζω το θεμα κ ξαφνικα χαθηκα!!!:confused::Απορία::confused:...δεν ειμαστε ολοι του πανεπιστήμιου!!!...βρε george p λυπησου με!!!...εχεις αποδείξει επανειλημμένα οτι εισαι ψαγμενο ατομο κ διαβασμένο πανω στις μηχανες κ οχι μονο..(εχουμε γνωριστεί κ σε καφε-συνάντηση)..αλλα πολυ μπλα μπλα βρε φιλε...γραφεις λες κ ολοι ειμαστε στο ιδιο μηκος κυματος ενω δεν ειμαστε!!!..αρκετες φορες ενω διαβαζω θεμα κ σε βρίσκω σε προσπερνάω γιατι ξερω οτι ειμαι αδιάβαστος!!!...μια απλη κατασταση ειναι το power comander κ στο τελος νομιζα οτι πρεπει να αλλαξη μοτερ η" κατι τετοιο αν ειναι να το βαλει καπιος!!!....σε παρακαλώ μη το εκλαβεις σαν επιθεση....απλα λυπήσουμε!!!!!:D:D:D:D:D
ουτε κι εγω ειμαι του Πανεπιστημίου αλλα νοιωθω οτι πρέπει να ειμαστε ενημερωμενοι ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ για καθε τι που πανε να μας πουλησουνε οι εμποροι για να μην το μετανοιωνουμε μετα!! Ειμαι οπαδος του ''δεν ηξερες δεν ρωταγες?''Κι ετσι για να γινουν ολα κατανοητα κι επειδη δεν μπορουμε να συναντηθουμε ολοι μαζι κατ'ιδιαν γραφω με λεπτομερειες πανω σε δικες σας απορίες!!

Ελπιζω να μην γινομαι κουραστικός ρε παιδια αλλα κι αν γινομαι καποιες φορές μην με παρεξηγειτε!! για καλο τα γράφω!!:)

GeorgeP
02-09-2009, 23:16
βρε παιδια!!!!...τι εγινε παλι??....ξεκινησα να διαβαζω το θεμα κ ξαφνικα χαθηκα!!!:confused::Απορία::confused:...δεν ειμαστε ολοι του πανεπιστήμιου!!!...βρε george p λυπησου με!!!...εχεις αποδείξει επανειλημμένα οτι εισαι ψαγμενο ατομο κ διαβασμένο πανω στις μηχανες κ οχι μονο..(εχουμε γνωριστεί κ σε καφε-συνάντηση)..αλλα πολυ μπλα μπλα βρε φιλε...γραφεις λες κ ολοι ειμαστε στο ιδιο μηκος κυματος ενω δεν ειμαστε!!!..αρκετες φορες ενω διαβαζω θεμα κ σε βρίσκω σε προσπερνάω γιατι ξερω οτι ειμαι αδιάβαστος!!!...μια απλη κατασταση ειναι το power comander κ στο τελος νομιζα οτι πρεπει να αλλαξη μοτερ η" κατι τετοιο αν ειναι να το βαλει καπιος!!!....σε παρακαλώ μη το εκλαβεις σαν επιθεση....απλα λυπήσουμε!!!!!:D:D:D:D:D
ουτε κι εγω ειμαι του Πανεπιστημίου αλλα νοιωθω οτι πρέπει να ειμαστε ενημερωμενοι ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ για καθε τι που πανε να μας πουλησουνε οι εμποροι "η επειδη ''ακουσαμε οτι αυτο το γκατζετάκι ειναι καλο'' για να μην το μετανοιωνουμε μετα!! Ειμαι οπαδος του ''δεν ηξερες δεν ρωταγες?''Κι ετσι για να γινουν ολα κατανοητα κι επειδη δεν μπορουμε να συναντηθουμε ολοι μαζι κατ'ιδιαν γραφω με λεπτομερειες πανω σε δικες σας απορίες!!

Ελπιζω να μην γινομαι κουραστικός ρε παιδια αλλα κι αν γινομαι καποιες φορές μην με παρεξηγειτε!! για καλο τα γράφω!!:)

Υ.Γ. αν αντιμετωπισεις το PC σαν μια απλη κατασταση τότε ειναι πολυ πιθανόν να το τοποθετησεις (εσυ και άλλοι) να μην εχεις τα αναμενομενα αποτελεσματα και να αναρωτιεσαι γιατι το εβαλες θρηνοντας τους 300 του Λεωνιδα (ευροπουλα)

georgekostas
02-09-2009, 23:17
Ελπιζω να μην γινομαι κουραστικός ρε παιδια αλλα κι αν γινομαι καποιες φορές μην με παρεξηγειτε!! για καλο τα γράφω!!:)

:sm8:

Arkas
03-09-2009, 14:00
Καλά τα λέτε, αλλά το παράδειγμα του Σωτήρη με το μπουκάλι, ήταν όλα τα λεφτά!!!:sm7:

Για να σοβαρευτώ όμως, αυτό που αποκόμισα από τους ειδήμονες :p της παρέας σχετικά με το PC, είναι ότι:

1) Πρέπει να ξέρεις ότι "πονάει" η μηχανή σου.

2) Πρέπει να ξέρεις πού "πονάει" η μηχανή σου.

3) Να πειραματιστείς αρκετά.

4) Να ξοδέψεις αρκετά.

5) Τα αποτελέσματα στο δυναμόμετρο θα είναι τα ίδια.

6) Θα αυξηθεί (μαζί με τα υπόλοιπα καλούδια) η κατανάλωση.

7) Οι προδιαγραφές του κατασκευαστή θα έχουν πάει σύννεφο.

8) Όταν θα πας να πουλήσεις το μηχανάκι σου, ο υποψήφιος (μέσος) αγοραστής θα "τρομάξει" και θα το βάλει στα πόδια!

Προσωπικά, θα ήθελα να πειραματιστώ, αλλά σε μηχανάκι άλλου!!!:sm7:

GeorgeP
03-09-2009, 15:46
.....................................................
..................................................................................
1) Πρέπει να ξέρεις ότι "πονάει" η μηχανή σου.
Σωστός!!! αν και δεν ειναι αναγκη να ''πονεί'' για να εκπονησεις σχεδιο ''αναβαθμισης/αναδομησης'' κινητηρα (παντα συμφωνα με αυτα που εχουν γραφτει σε προηγουμενα ποστ αυτου του thread!

2) Πρέπει να ξέρεις πού "πονάει" η μηχανή σου.
Πάλι σωστός!


3) Να πειραματιστείς αρκετά.

ουουουουου!!!!! το ''αρκετα'' ειναι πολυ λιγο!!! Γιατι ο πειραματισμος αυτος θα κρατησει για εβδομαδες μεχρι να βρεις το σωστο σεταρισμα!!!!

4) Να ξοδέψεις αρκετά.
Περίπου το 1/4 της αξιας της καινουριας μοτο αν θελεις πραγματικη βελτιωση!

5) Τα αποτελέσματα στο δυναμόμετρο θα είναι τα ίδια.
Ως προς τις καμπυλες ναι! κι αν πας σε νορμαλ κατασταση δηλαδη χαρτη ''0'', ''1'' και ''2'' θα ειναι ακριβως τα ιδια με την μαμα κατασταση! Στο ''1'' και ''2'' θα εχεις 1-3 ιππους αλλα στο ιδιο ευρος στροφων!! αρα κερδος μηδαμινο για να ειναι τοοοοοσο ακριβο!!

6) Θα αυξηθεί (μαζί με τα υπόλοιπα καλούδια) η κατανάλωση.
Πάλι σωστός!!!! (τι θα γινει θα κανεις κανα λαθος?):p

7) Οι προδιαγραφές του κατασκευαστή θα έχουν πάει σύννεφο.
Μεχρι τον χαρτη ''2'' οχι, οι προδιαγραφες παραμενουν ως εχουν!! Τα 1-3 άλογα πανω - κατω δεν μεταβάλλουν τις υπαρχουσες προδιαγραφες! Οι αντιπροσωπειες βεβαια και τα εξουσιοδοτημενα θα εχουν βρει ΤΟ πατημα για να διαγραψουν εγγυησεις!!

8) Όταν θα πας να πουλήσεις το μηχανάκι σου, ο υποψήφιος (μέσος) αγοραστής θα "τρομάξει" και θα το βάλει στα πόδια!
Αν και το λες εν ειδη χιουμορ εχεις πολυ δίκιο!! Αν π.χ. ειμουν εγω ο υποψηφιος αγοραστης και μονο στο ακουσμα ''εχει και power commander'' θα σου έλεγα ''ευχαριστω δεν θα παρω!!''

Προσωπικά, θα ήθελα να πειραματιστώ, αλλά σε μηχανάκι άλλου!!!:sm7:

Ωπ, εδω σε πιανω ΛΑΘΟΣ!!!!:p Τι σου φταιει βρε το μηχανακι του συναδέλφου σου?:p:)

Arkas
03-09-2009, 22:05
Ωπ, εδω σε πιανω ΛΑΘΟΣ!!!!:p Τι σου φταιει βρε το μηχανακι του συναδέλφου σου?:p:)

Α, ρε Γιώργη!
Αν δεν διαφωνήσεις κάπου, θα αρρωστήσεις αδερφέ μου!!!:D:D:D:p

GeorgeP
03-09-2009, 23:47
Α, ρε Γιώργη!
Αν δεν διαφωνήσεις κάπου, θα αρρωστήσεις αδερφέ μου!!!:D:D:D:p
μου αρεσουν τα σωστα πράγματα! ειμαι τελειομανης δυστυχως!! Εξάλλου συμφωνησα σε ολα σχεδόν οσα ειπες, και σε συμπληρωσα απλώς!!:)

mastorakos
10-09-2009, 01:48
Από οτι καταλαβα, πρέπει να το χρησημοποιούμε ....:cool:

Arkas
13-09-2009, 02:09
Από οτι καταλαβα, πρέπει να το χρησημοποιούμε ....:cool:
Τώρα πάλι, από πού το κατάλαβες αυτό Σπυράκο;:D