KostasGS
14-01-2009, 03:34
ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Μοτοσικλέτα Ferrari
23-12-2008
http://www.imageshack.gr/files/lpfg9nkjer9r7z9yrzin.jpg (http://www.imageshack.gr/files/lpfg9nkjer9r7z9yrzin.jpg)
http://www.imageshack.gr/files/y7pegzmqfgjzq6brkhiu_thumb.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=y7pegzmqfgjzq6brkhiu.jpg)
Όχι, η ιταλική εταιρεία δεν αποφάσισε να εισέλθει στο χώρο της μοτοσικλέτας και να βγάλει στην παραγωγή το εν λόγω μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για ένα concept bike που εμπνεύστηκε ο Ισραηλινός φοιτητής ενός τμήματος σχεδίασης, Amir Glinik. Πήρε τον V12 κινητήρα της Ferrari Enzo, αφαίρεσε τους 8 κυλίνδρους και απέμεινε ένας V4 με χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. με σκοπό να κινήσει αυτή την πρωτότυπη μοτοσικλέτα. Ο μεγάλος όγκος του όμως είχε σαν αποτέλεσμα να μακρύνει αισθητά και το μεταξόνιο.
Χωρίς να έχουμε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορούμε να σχολιάσουμε κοιτώντας τις φωτογραφίες ότι η Ferrari δύσκολα θα έβγαζε στην παραγωγή τέτοια μοτοσικλέτα. Είναι ξεκάθαρο ότι με τη συγκεκριμένη σχεδίαση δεν θα μπορούσε να ακολουθήσει την σπορ φιλοσοφία της εταιρείας. Ο κινητήρας είναι υπέρ το δέον μεγάλος σε διαστάσεις και βάρος για οποιαδήποτε μοτοσικλέτα (εκτός μοντέλων cruiser) και το μεταξόνιο υπόσχεται οδική συμπεριφορά “χελώνας”.
Σίγουρα η Ferrari αν αποφάσιζε κάποια στιγμή να πειραματιστεί με τις μοτοσικλέτες θα ακολουθούσε διαφορετικό δρόμο, όπως έκανε για παράδειγμα η BMW με το καινούριο supersport μοντέλο της S1000RR.
Κείμενο: Χρήστος Σώκος
Μοτοσικλέτα Ferrari
23-12-2008
http://www.imageshack.gr/files/lpfg9nkjer9r7z9yrzin.jpg (http://www.imageshack.gr/files/lpfg9nkjer9r7z9yrzin.jpg)
http://www.imageshack.gr/files/y7pegzmqfgjzq6brkhiu_thumb.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=y7pegzmqfgjzq6brkhiu.jpg)
Όχι, η ιταλική εταιρεία δεν αποφάσισε να εισέλθει στο χώρο της μοτοσικλέτας και να βγάλει στην παραγωγή το εν λόγω μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για ένα concept bike που εμπνεύστηκε ο Ισραηλινός φοιτητής ενός τμήματος σχεδίασης, Amir Glinik. Πήρε τον V12 κινητήρα της Ferrari Enzo, αφαίρεσε τους 8 κυλίνδρους και απέμεινε ένας V4 με χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. με σκοπό να κινήσει αυτή την πρωτότυπη μοτοσικλέτα. Ο μεγάλος όγκος του όμως είχε σαν αποτέλεσμα να μακρύνει αισθητά και το μεταξόνιο.
Χωρίς να έχουμε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, μπορούμε να σχολιάσουμε κοιτώντας τις φωτογραφίες ότι η Ferrari δύσκολα θα έβγαζε στην παραγωγή τέτοια μοτοσικλέτα. Είναι ξεκάθαρο ότι με τη συγκεκριμένη σχεδίαση δεν θα μπορούσε να ακολουθήσει την σπορ φιλοσοφία της εταιρείας. Ο κινητήρας είναι υπέρ το δέον μεγάλος σε διαστάσεις και βάρος για οποιαδήποτε μοτοσικλέτα (εκτός μοντέλων cruiser) και το μεταξόνιο υπόσχεται οδική συμπεριφορά “χελώνας”.
Σίγουρα η Ferrari αν αποφάσιζε κάποια στιγμή να πειραματιστεί με τις μοτοσικλέτες θα ακολουθούσε διαφορετικό δρόμο, όπως έκανε για παράδειγμα η BMW με το καινούριο supersport μοντέλο της S1000RR.
Κείμενο: Χρήστος Σώκος