PDA

View Full Version : HELP! ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΚΙΒ.ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ


TEO VAFEIADIS
08-09-2009, 20:56
Ξεκίνησα το ταξιδάκι μου με τη γυναίκα μου και ενα φιλίκο ζευγάρι για Κροατία μέσο Βουλγαρίας,Σερβίας όταν το μωρό μου (GS 1150R)με άφησε απο κιβ.ταχυτήτων.Το κατάλαβα έγκαιρα και σταμάτησα πριν τα σπάσει όλα μέσα στο κιβώτιο.Αφού τηλεφώνησα σε γνωστό μάστορα και επιβαιβέωσα τη βλάβη γύρισαμε Ελλάδα με οδική βοήθεια.Το GS έχει 75000km.Θα το ανοίξω μόνος μου να βγάλω το κιβ. και με την ευκαιρία να αλλάξω το δίσκο συμπλέκτη.Η βλάβη είναι 90% τα ρουλεμάν του κιβωτίου εντός.Ξέρετε που να βρω τα ανταλακτικά σε λογικές τιμές ή κάποιο συνεργείο να το επισκευάσει όπως πρέπει?Ειμαι στην επαρχία (Αλεξανδρούπολη)και το ποιό κοντινό εξουσ.συνεργείο ειναι στην Ξάνθη.:yz

soter3gm
08-09-2009, 21:06
Δίσκο θα σου έλεγα να φτιάξεις τον δικό σου (να καρφώσεις υλικό) 30€ και πιο ενισχυμένος
Χτένι θα βρεις στο http://www.motobins.co.uk/ τα υπόλοιπα που θα χρειαστείς θα τα βρεις εδώ http://www.beemerboneyard.com/index.html και εδώ http://www.motorworks.co.uk/
Από Ελλάδα εδώhttp://www.bmw-motoshop.gr/index.php να τους πεις πως θέλεις μεταχειρισμένα
Για συνεργείο προτιμώ αυτό στο Γέρακα αλλά και ένα άλλο μάστορα που είναι επιστήμονας αλλά θέλει το πάσο του
Καλή τύχη φίλε μας

TEO VAFEIADIS
08-09-2009, 21:15
ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.:Απορία:

arisxios
08-09-2009, 21:16
Φίλε μου σε ερώτηση που έκανα σε γνωστό μου μάστορα που είναι σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της bmw μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν σε συμφέρει και ότι αν χρειάζεται και κανένα γρανάζι μπορεί να φτάσει και τα 1500€, ενώ αν ταχτείς μέσο ίντερνετ μπορεί να το βρεις το κιβώτιο 1000€ ακόμα και 800€

Arkas
08-09-2009, 21:48
Καλή δύναμη Θοδωρή και περιμένουμε φωτορεπορτάζ!!!:D

xenos
08-09-2009, 22:20
καλη δυναμη κ καλο κουραγιο!!!!:cool::cool::D:D

Gazi
08-09-2009, 23:09
Καλή δύναμη Θοδωρή και περιμένουμε φωτορεπορτάζ!!!:D

+1200 ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ............

kostas-patra
09-09-2009, 09:51
αν δεν έχεις κουρέψει δόντια από τα γρανάζια και αν το πρόβλημά σου είναι τα ρουλεμάν όντως, συμφέρει να το κατεβάσεις και να το φτιάξεις

το σασμάν για να κατέβει, να ανοιχτεί και να ξαναδεθεί, υπολόγισε γύρω στα 150-200 ευρώ, τιμές πάτρας

η εργασία, αναλόγως τις εργατοώρες που θα χρειαστούν

γρανάζια, αναλόγως το γρανάζι, μέχρι και 300 ευρώ στην περίπτωσή μου, 1100gs

ρουλεμάν, αναλόγως το ρουλεμάν, γύρω στα 40-60-100 ευρώ

αν χρειαστείς γρανάζι δευτερεύοντος, το μάνιουαλ λέει πως καλό είναι να αλλάζει όλος ο άξονας με τα γρανάζια του δευτερεύοντος, χώρια που δεν πουλάνε ξεχωριστά τα γρανάζια του

στην περίπτωση αυτή σε συμφέρει να κοιτάξεις για κιβώτιο στα ιντερνέτια και να πάρεις ένα γουρούνι στο σακκί ή να δώσεις το δικό σου για φτιάξιμο, να πληρώσεις τα όσα παραπάνω σου ζητήσουν και να ξέρεις πως έγινε σωστά η δουλειά σου

μπορείς να στείλεις το κιβώτιο σε ένα παλικάρι από το advrider που αναλαμβάνει δύσκολες περιπτώσεις, αλλά θα σου στοιχίσει τα διπλά, αφού θα πρέπει να το λύσει κάποιος, να το ταχυδρομίσεις και να το δέσεις μόνος σου ή σε δικό σου συνεργείο

άνοιξες τις βαλβολίνες; είδες γρανάζια σαν ψιλοκομμένο τουμπεκί; ί χρώμα έχουν οι βαλβολίνες; ακούς θορύβους περιστασιακά ή κατσαρολικά να χτυπάνε εκεί μέσα;

από τη στιγμή που θα ανοιχτεί το κιβώτιο από έναν υπεύθυνο μάστορα θα δείς τι έχει μέινει εκεί μέσα, αν αξίζει να επιδιορθωθεί ή να αντικατασταθεί και τότε ξανακουβεντιάζουμε

απαξ και κατέβει ο άξονας του διαφορικού, έχε κατά νου να αλλάξεις χτένι και δίσκο όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω, να ζητήσεις να σου τσεκάρουν την βαλβίδα της νεκράς, εγώ έπρεπε να είχα επιμείνει να μου την αλλάξουν μιας και τώρα ανάβει πράσινη ένδειξη μέχρι και στην 5 και το σημαντικότερο για μένα, να αλλάξεις όλα τα τσιμουχάκια, μιας και τραυματίζονται εύκολα από το βγάλε βάλε και μετά σε δεμένο κιβώτιο μπορεί να παρατηρησεις διαρροές βαλβολίνης.

οι τιμές που ανέφερα είναι ενδεικτικές για να ξέρεις περίπου τι σε περιμένει

στο Motorworks πουλανε μεταχειρισμένα επισκευασμένα κιβώτια, που μπορέι να σου ζητήσουν το δικό σου για τράμπα, συν την διαφορά

αυτά τα ολιγα για την ώρα, οτι χρειαστείς ρώτα

soter3gm
09-09-2009, 10:11
αν δεν έχεις κουρέψει δόντια )......( οτι χρειαστείς ρώτα

Κώστα έχεις αλλάξει μόνος σου δίσκο χτένι κλπ κλπ ???

aeriko
09-09-2009, 11:33
Να ρωτήσω και γω σαν άσχετος: από τι μπορεί να προκλήθηκε η ζημιά;

vp_68
09-09-2009, 12:12
Αντε καλή επισκευή..

kostas-patra
09-09-2009, 13:13
φίλε σώτο

έχω ένα κιβώτιο σε ένα μπαούλο στο μπαλκόνι που προορίζεται για επισκευή καποια στιγμη και το δείχνω τρομάζοντας τους φίλους μοτοσυκλετιστές

δεν το άλλαξα μόνο μου το χτένι ή τον δίσκο, να πώ την αλήθεια δεν ήξερα τότε τίποτα από αυτά, αλλά η ανάγκη με έκανε να τα μάθω

το χτένι δεν χρειαζόταν αλλαγή, είχε ψωμί ακόμα, ο δίσκος επίσης, αλλά μιας και δεν έχω πολλά μαρουλόφυλλα για πέταμα, τον δίσκο τον αντικατέστησα με έναν αφτερμαρκετ lucas ενισχυμένο και έχω βρεί την υγειά μου

ο μάστορας επέμενε πως δεν έπαιρνε επισκευή, εγώ έχω την εντύπωση πως πλέον οι περισσότεροι μάστορες είναι μονταριστές , όπως έχει ειπωθεί από άλλους μοτοσυκλετιστές, παρά επισκευαστές, δηλ δεν είναι τοι δεν ξέρουν, που συμβαίνει και αυτό, απλά βαριούνται να μπαίνουν στην ταλαιπωρία, δαπανώντας εργατοώρες που φαίνονται πανάκριβες για να πληρωθούν

σε κανα μήνα πάντως έχουμε γλέντι στην πάτρα, θα ανοιχθεί το 1100 ενός φίλου από εμάς, για να φτιάξουμε και να χαλάσουμε ότι βρούμε και κάθε βοήθεια θα ναι ευπρόσδεκτη!!



εν προκειμένω
ζημιά στο κιβώτιο μπορεί να προκληθεί από τους εξής λόγους:

-διαζύγιο με την μανέτα του συμπλέκτη, του στύλ, αλλάζω σαν αυτόματο, εκτελώντας το κιβώτιο σαν με αυτόματο

-βαλβολίνες του παππου, τις βρήκες μέσα και ελπίζεις πως θα αντέξουν για μια ζωή, δεν τις αλλάζεις ακόμα και αν ακούγονται θόρυβοι σαν από νιόπαντρο ζευγάρι φεύγοντας με την λιμουζίνα

-δοκιμάζοντας μισές αντί για ολόκληρες, κάτι σαν να ψάχνεις με τον χάρυ ποττερ κρυμμένες ταχύτητες ανάμεσα στις αλλαγές, του στύλ δευτέρα και 1/2, όπως ψάχνοντας για τη νεκρά, καταλήγοντας σε φαφουτιασμένα γρανάζια

-νοοτροπία παπιού, από δευτέρα σπασμένη, αντί να ανεβάσεις το ξερό σου, ανεβάζοντας ταχύτητα, θυμάσαι τον παλιό καλό καιρό με το παπί και το πατάς προς τα κάτω, τα ρουλεμάν σε καταριούνται εκείνη τη στιγμή, τα γρανάζια θα θελαν να σε είχαν στα δόντια τους, ο πίσω οδηγός βλέπει την ανατριχίλα του σβέρκου σου και εσύ νιώθεις την δυνατότητα διαιώνισης του είδους σου στριμωγμένη επικινδύνως στο ρεβερβουάρ


για να προλάβετε όλα αυτά, καλόν είναι να ελέγχετε μόνοι σαν την μαγνητική τάπα του σασμάν για ρινίσματα και εν τη θεάση αυτών, αρχίστε να τρέμετε, οτι τα μαρουλοφυλλάκια σας θα κάνουν πτερά ως μεταναστευτικά ορνίθια

GeorgeP
09-09-2009, 13:24
αν δεν έχεις κουρέψει δόντια από τα γρανάζια και αν το πρόβλημά σου είναι τα ρουλεμάν όντως, συμφέρει να το κατεβάσεις και να το φτιάξεις

το σασμάν για να κατέβει, να ανοιχτεί και να ξαναδεθεί, υπολόγισε γύρω στα 150-200 ευρώ, τιμές πάτρας

η εργασία, αναλόγως τις εργατοώρες που θα χρειαστούν

γρανάζια, αναλόγως το γρανάζι, μέχρι και 300 ευρώ στην περίπτωσή μου, 1100gs

ρουλεμάν, αναλόγως το ρουλεμάν, γύρω στα 40-60-100 ευρώ

αν χρειαστείς γρανάζι δευτερεύοντος, το μάνιουαλ λέει πως καλό είναι να αλλάζει όλος ο άξονας με τα γρανάζια του δευτερεύοντος, χώρια που δεν πουλάνε ξεχωριστά τα γρανάζια του

στην περίπτωση αυτή σε συμφέρει να κοιτάξεις για κιβώτιο στα ιντερνέτια και να πάρεις ένα γουρούνι στο σακκί ή να δώσεις το δικό σου για φτιάξιμο, να πληρώσεις τα όσα παραπάνω σου ζητήσουν και να ξέρεις πως έγινε σωστά η δουλειά σου

μπορείς να στείλεις το κιβώτιο σε ένα παλικάρι από το advrider που αναλαμβάνει δύσκολες περιπτώσεις, αλλά θα σου στοιχίσει τα διπλά, αφού θα πρέπει να το λύσει κάποιος, να το ταχυδρομίσεις και να το δέσεις μόνος σου ή σε δικό σου συνεργείο

άνοιξες τις βαλβολίνες; είδες γρανάζια σαν ψιλοκομμένο τουμπεκί; ί χρώμα έχουν οι βαλβολίνες; ακούς θορύβους περιστασιακά ή κατσαρολικά να χτυπάνε εκεί μέσα;

από τη στιγμή που θα ανοιχτεί το κιβώτιο από έναν υπεύθυνο μάστορα θα δείς τι έχει μέινει εκεί μέσα, αν αξίζει να επιδιορθωθεί ή να αντικατασταθεί και τότε ξανακουβεντιάζουμε

απαξ και κατέβει ο άξονας του διαφορικού, έχε κατά νου να αλλάξεις χτένι και δίσκο όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω, να ζητήσεις να σου τσεκάρουν την βαλβίδα της νεκράς, εγώ έπρεπε να είχα επιμείνει να μου την αλλάξουν μιας και τώρα ανάβει πράσινη ένδειξη μέχρι και στην 5 και το σημαντικότερο για μένα, να αλλάξεις όλα τα τσιμουχάκια, μιας και τραυματίζονται εύκολα από το βγάλε βάλε και μετά σε δεμένο κιβώτιο μπορεί να παρατηρησεις διαρροές βαλβολίνης.

οι τιμές που ανέφερα είναι ενδεικτικές για να ξέρεις περίπου τι σε περιμένει

στο Motorworks πουλανε μεταχειρισμένα επισκευασμένα κιβώτια, που μπορέι να σου ζητήσουν το δικό σου για τράμπα, συν την διαφορά

αυτά τα ολιγα για την ώρα, οτι χρειαστείς ρώτα

Πανσωστος!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sm8:

soter3gm
09-09-2009, 13:25
φίλε σώτο

έχω ένα κιβώτιο σε ένα μπαούλο στο μπαλκόνι που προορίζεται για επισκευή καποια στιγμη και το δείχνω τρομάζοντας τους φίλους μοτοσυκλετιστές

δεν το άλλαξα μόνο μου το χτένι ή τον δίσκο, να πώ την αλήθεια δεν ήξερα τότε τίποτα από αυτά, αλλά η ανάγκη με έκανε να τα μάθω

το χτένι δεν χρειαζόταν αλλαγή, είχε ψωμί ακόμα, ο δίσκος επίσης, αλλά μιας και δεν έχω πολλά μαρουλόφυλλα για πέταμα, τον δίσκο τον αντικατέστησα με έναν αφτερμαρκετ lucas ενισχυμένο και έχω βρεί την υγειά μου

ο μάστορας επέμενε πως δεν έπαιρνε επισκευή, εγώ έχω την εντύπωση πως πλέον οι περισσότεροι μάστορες είναι μονταριστές , όπως έχει ειπωθεί από άλλους μοτοσυκλετιστές, παρά επισκευαστές, δηλ δεν είναι τοι δεν ξέρουν, που συμβαίνει και αυτό, απλά βαριούνται να μπαίνουν στην ταλαιπωρία, δαπανώντας εργατοώρες που φαίνονται πανάκριβες για να πληρωθούν

σε κανα μήνα πάντως έχουμε γλέντι στην πάτρα, θα ανοιχθεί το 1100 ενός φίλου από εμάς, για να φτιάξουμε και να χαλάσουμε ότι βρούμε και κάθε βοήθεια θα ναι ευπρόσδεκτη!!



εν προκειμένω
ζημιά στο κιβώτιο μπορεί να προκληθεί από τους εξής λόγους:

-διαζύγιο με την μανέτα του συμπλέκτη, του στύλ, αλλάζω σαν αυτόματο, εκτελώντας το κιβώτιο σαν με αυτόματο

-βαλβολίνες του παππου, τις βρήκες μέσα και ελπίζεις πως θα αντέξουν για μια ζωή, δεν τις αλλάζεις ακόμα και αν ακούγονται θόρυβοι σαν από νιόπαντρο ζευγάρι φεύγοντας με την λιμουζίνα

-δοκιμάζοντας μισές αντί για ολόκληρες, κάτι σαν να ψάχνεις με τον χάρυ ποττερ κρυμμένες ταχύτητες ανάμεσα στις αλλαγές, του στύλ δευτέρα και 1/2, όπως ψάχνοντας για τη νεκρά, καταλήγοντας σε φαφουτιασμένα γρανάζια

-νοοτροπία παπιού, από δευτέρα σπασμένη, αντί να ανεβάσεις το ξερό σου, ανεβάζοντας ταχύτητα, θυμάσαι τον παλιό καλό καιρό με το παπί και το πατάς προς τα κάτω, τα ρουλεμάν σε καταριούνται εκείνη τη στιγμή, τα γρανάζια θα θελαν να σε είχαν στα δόντια τους, ο πίσω οδηγός βλέπει την ανατριχίλα του σβέρκου σου και εσύ νιώθεις την δυνατότητα διαιώνισης του είδους σου στριμωγμένη επικινδύνως στο ρεβερβουάρ


για να προλάβετε όλα αυτά, καλόν είναι να ελέγχετε μόνοι σαν την μαγνητική τάπα του σασμάν για ρινίσματα και εν τη θεάση αυτών, αρχίστε να τρέμετε, οτι τα μαρουλοφυλλάκια σας θα κάνουν πτερά ως μεταναστευτικά ορνίθια

Με βρίσκεις να συμφωνώ απολύτως και να ταυτίζομαι με τα γραφόμενά σου
και επειδή και τα δικά μου μαρουλόφυλλα :p δεν είναι για πέταμα αλλά για φύτεμα :D για αυτόν τον λόγο και σε ρωτάω
Γιατί ? διότι τώρα τελευταία σε κάθε αλλαγή ακούω γκλάνγκ και γκλόνγκ
που σημαίνει δίσκος? η κάτι άλλο ? ..... :yz
(δίσκο - χτένι - βαλβίδα νεκράς τα έχω αγορασμένα ...το αξωνάκι του press direct θα πάρω σε λίγο )

GeorgeP
09-09-2009, 13:26
φίλε σώτο

έχω ένα κιβώτιο σε ένα μπαούλο στο μπαλκόνι που προορίζεται για επισκευή καποια στιγμη και το δείχνω τρομάζοντας τους φίλους μοτοσυκλετιστές

δεν το άλλαξα μόνο μου το χτένι ή τον δίσκο, να πώ την αλήθεια δεν ήξερα τότε τίποτα από αυτά, αλλά η ανάγκη με έκανε να τα μάθω

το χτένι δεν χρειαζόταν αλλαγή, είχε ψωμί ακόμα, ο δίσκος επίσης, αλλά μιας και δεν έχω πολλά μαρουλόφυλλα για πέταμα, τον δίσκο τον αντικατέστησα με έναν αφτερμαρκετ lucas ενισχυμένο και έχω βρεί την υγειά μου

ο μάστορας επέμενε πως δεν έπαιρνε επισκευή, εγώ έχω την εντύπωση πως πλέον οι περισσότεροι μάστορες είναι μονταριστές , όπως έχει ειπωθεί από άλλους μοτοσυκλετιστές, παρά επισκευαστές, δηλ δεν είναι τοι δεν ξέρουν, που συμβαίνει και αυτό, απλά βαριούνται να μπαίνουν στην ταλαιπωρία, δαπανώντας εργατοώρες που φαίνονται πανάκριβες για να πληρωθούν

σε κανα μήνα πάντως έχουμε γλέντι στην πάτρα, θα ανοιχθεί το 1100 ενός φίλου από εμάς, για να φτιάξουμε και να χαλάσουμε ότι βρούμε και κάθε βοήθεια θα ναι ευπρόσδεκτη!!



εν προκειμένω
ζημιά στο κιβώτιο μπορεί να προκληθεί από τους εξής λόγους:

-διαζύγιο με την μανέτα του συμπλέκτη, του στύλ, αλλάζω σαν αυτόματο, εκτελώντας το κιβώτιο σαν με αυτόματο

-βαλβολίνες του παππου, τις βρήκες μέσα και ελπίζεις πως θα αντέξουν για μια ζωή, δεν τις αλλάζεις ακόμα και αν ακούγονται θόρυβοι σαν από νιόπαντρο ζευγάρι φεύγοντας με την λιμουζίνα

-δοκιμάζοντας μισές αντί για ολόκληρες, κάτι σαν να ψάχνεις με τον χάρυ ποττερ κρυμμένες ταχύτητες ανάμεσα στις αλλαγές, του στύλ δευτέρα και 1/2, όπως ψάχνοντας για τη νεκρά, καταλήγοντας σε φαφουτιασμένα γρανάζια

-νοοτροπία παπιού, από δευτέρα σπασμένη, αντί να ανεβάσεις το ξερό σου, ανεβάζοντας ταχύτητα, θυμάσαι τον παλιό καλό καιρό με το παπί και το πατάς προς τα κάτω, τα ρουλεμάν σε καταριούνται εκείνη τη στιγμή, τα γρανάζια θα θελαν να σε είχαν στα δόντια τους, ο πίσω οδηγός βλέπει την ανατριχίλα του σβέρκου σου και εσύ νιώθεις την δυνατότητα διαιώνισης του είδους σου στριμωγμένη επικινδύνως στο ρεβερβουάρ


για να προλάβετε όλα αυτά, καλόν είναι να ελέγχετε μόνοι σαν την μαγνητική τάπα του σασμάν για ρινίσματα και εν τη θεάση αυτών, αρχίστε να τρέμετε, οτι τα μαρουλοφυλλάκια σας θα κάνουν πτερά ως μεταναστευτικά ορνίθια

Με τελείωσες!!! ευγε!!! :sm5:

kostas-patra
09-09-2009, 13:53
γιώργη
αν σε τελείωσα, η ευχαρίστησις ήτω όλη δική μου!!
χαίρομαι με τα παθηματά μου να σκορπώ γνώση και γέλωτα στους άλλους, αφού σε μένα δεν πιάνουν τόπο

σώτο

εάν δεν είσαι γείτονας με εποχιακά είδη που έχουν βγάλει χριστουγεννιάτικα, τα γκλίν γκλόνγκ δεν έχουν να κάνουν με τον δίσκο ή το χτένι ή το μαλλί της γριάς, μιας και το σύστημα της σύμπλεξης αποτελείται από δαχτυλίδια ομοαξονικά που πατάνε ή δεν πατάνε για μεταδώσουν την κίνηση από τον στρόφαλο της μηχανής στο σασμάν, που με την σειρά του συνδέεται με τον άξονα, αυτό με την κορώνα του διαφορικού, με τελικό παραλήπτη την ρόδα

τα γκούπ είναι 9/10 από το κιβώτιο και η μια περίπτωση που μου περνάει από το μυαλό είναι από το διαφορικό

δοκίμασε άλλες βαλβολίνες μέχρι να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα, αν κοιτάξεις προηγούμενα θέματα, ο georgep είχε σωστά συμβουλέψει τον γράφοντα πως ένα θορυβώδες κιβώτιο μπορεί να γλυκάνει λίγο έτσι, αλλά να εξαληφθεί το γκούπ δεν γίνεται, εκτός και αν ξεμονταριστεί και μπούν οι σωστοί αποστάτες μεταξύ των γραναζιών, που λόγω φθοράς έχουν ακούσει λίγο τζόγο, καθώς και τα ρουλεμάν

μην περιμένεις γκούπ από τον συμπλέκτη, μόνο πατινάρισμα, δηλ καθόλου δάγκωμα άμα έχει φάει τα ψωμιά του ή αν έχει γίνει σαν λαδοπόντικας, από διάρρηξη της έσω τσιμούχας , καθώς και βρώμα, καθώς θα πατινάρει, θα ανάβει και θα καίγεται

από την άλλη, όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται και όποιος έχει την αμφιβολία(Hess) χ@ζεται
έτσι, αν νομίζεις οτι το κιβώτιο σου χτυπάει, θα ακούς ακόμα και τον αχό των ηλεχτρονίων μέσα στα καλώδια, μαζί με τους φανταστικούς σου φίλους, προς ευχαρίστηση ενός μάστορα που μπορεί να σε μαδήσει ή όχι

το κιβώτιο που άλλαξα εγώ, άρχισε να ακούγεται κάποια στιγμή ή μάλλον ακουγόταν κανονικά,αλλά μιας και ο καμένος φυσάει και το γιαούρτι, το άκουσαν 4 μάστορες καικαμια δεκαριά φίλοι μέχρι να καταλήξω στον γερακινό, που μου πε πως όντως ακούγεται, αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα παρουσιασει βλάβη στατιστικά συχνότερα από κα΄ποιο άλλο κιβώτιο που δεν ακούγεται τόσο πολύ
πρόσεξε δηλαδή την αυθυποβολή, τα Bmw όπως και τα ducati ακούγονται έτσι και αλλιώς, σε όποιον αρέσει, αλλιώς είτε τουτού είτε γιαπωνέζο

aeriko
09-09-2009, 15:35
Αρα τα γκάπα-γκούπα σε καινούργιο 800αρι τα συνηθίζεις και ζείς με αυτά, αν κατάλαβα καλά;

GeorgeP
09-09-2009, 15:36
γιώργη
αν σε τελείωσα, η ευχαρίστησις ήτω όλη δική μου!!
χαίρομαι με τα παθηματά μου να σκορπώ γνώση και γέλωτα στους άλλους, ........................................................................................................
.......................................................................................................
πρόσεξε δηλαδή την αυθυποβολή, τα Bmw όπως και τα ducati ακούγονται έτσι και αλλιώς, σε όποιον αρέσει, αλλιώς είτε τουτού είτε γιαπωνέζο

respect!!!!!!!! μα τον Τουτάτη!!!!!!!

Υ.Γ. αυτο με τα κόκκινα πολυ μου άρεσε!!!

Kwstas_kef
09-09-2009, 15:42
Αρα τα γκάπα-γκούπα σε καινούργιο 800αρι τα συνηθίζεις και ζείς με αυτά, αν κατάλαβα καλά;
Δεν τα συνηθιζεις απλα...γινεσε ο καλυτερος τους φιλος...;)
Και αυτο γκαπ γκουπ εχει την γοητεια του...κατι ξερω και εγω..

aeriko
09-09-2009, 15:44
Ναι αλλά όταν βάζω πρώτη αισθάνομαι σαν πλοίο που σαλπάρει και έχει δεμένο ακόμη τον κάβο:sm7:

Kwstas_kef
09-09-2009, 15:47
Ναι αλλά όταν βάζω πρώτη αισθάνομαι σαν πλοίο που σαλπάρει και έχει δεμένο ακόμη τον κάβο:sm7:
Φαντασου τοτε οτι σαλπαρεις για μεροι κακρυνα και ονειρεμενα με καπετανιο την BMW..και ναυτες το σασμαν......:sm7::sm7::sm7:οπου κανουν ανταρσια..

TEO VAFEIADIS
15-09-2009, 20:26
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΗΝ ΕΝΧΕΙΡΙΣΗ.ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟ ΤΑ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΩ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΛ.:yz

george81
15-09-2009, 23:24
καλησπερα, για περισσοτερες πληροφοριες, αν θελεις ριξε και μια ματια στα:

α) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=502933

β)http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=381336&highlight=%221150+tranny%22

TEO VAFEIADIS
19-09-2009, 20:31
:sm8:ΦΟΒΕΡΟ.Ο ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ.ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΙΜΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΡΑΞΩ.