PDA

View Full Version : Μεταχειρισμένο GS


petkostas
10-09-2009, 22:43
Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας σε ένα ζήτημα που προέκυψε σε εμένα τον τελευταίο καιρό. Είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός supersport (CBR 1000RR) με το οποίο είμαι ερωτευμένος και έχω αφιερώσει χρόνο και χιλιόμετρα.
Πρόσφατα μπήκα στην σκέψη να αποκτήσω ένα On-Off για τήν άλλη μεγάλη μου αγάπη (φωτογραφία, και συγκεκριμένα τοπίου) και επειδή δεν θέλω επόυδενή να χωρίσω με το CBR αποφάσισα να ανοιχτώ και να αποκτήσω ένα On-Off με περίπου 6000 ευρώ.
Μετά απο έρευνα και αρκετό ψάξιμο κατέληξα στο GS γιατί απλούστατα το On-Off που ψάχνω θέλω να μπορώ να το φορτώσω με το «μισό μου σπίτι» (φωτογραφικά, τρίποδα, ρουχισμό, σκηνές, αξεσουάρ, πράγμα που φυσικά δεν μπορώ να κάνω με το CBR) να μπορώ να ταξιδέψω σαν βασιλίας και να γράψω πολλά χλμ σε μια μέρα (τα χλμ (ταχύτητα) δεν με απασχολούν ιδιαίτερα καθώς για αυτό τον λόγο έχω το CBR) με άνεση, ασφάλια και φυσικά να τα χαρώ!
Και αφού λοιπόν κατέληξα στο GS (που οφείλω να ομολογήσω σνόμπαρα τόσα χρόνια και το θεωρούσα την μηχανή του Κολωνακίου) θα ήθελα τα φώτα σας! 6000 μπορώ να διαθέσω και θα ήθελα να μάθω τι πρέπει να κοιτάξω στο συγκεκριμένο! Προβλήματα? Συγκεκριμένα μοντέλα που θα έπρεπε να αποφύγω? Αξιοπιστία? Ο κινητήρας πόσο αντέχει? Πόσα χλμ είναι σχετικά καλά για ένα GS? (Απο την άποψη οτι θα κάνει και κάμποσα κατα την διάρκεια του χρόνου μαζί μου).
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων

kostas_366
10-09-2009, 23:25
Νομίζω ότι θα βρεις κάτι σαν αυτό..
Eιδικά αν δεν έχεις ανταλλαγή...

http://img169.imageshack.us/img169/9615/dsc00055bc.jpg

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-09-2009, 23:27
Δυστυχώς,

όπως έχουν γίνει τα πράγματα,

6000 €, είναι λίγα για κάτι σαν αυτό που ζητάς ...

Και σχετικά πρόσφατο κ σε καλή κατάσταση,

αλλά κ με λίγα χιλιόμετρα για να μπορείς να το φορτώσεις κι εσύ ....




Αν έβαζες κάτι ακόμη,

θα μπορούσες να βρεις ένα καλοδιατηρημένο μηχανάκι,

ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ...;)



Όχι πάλι, πως είναι αδύνατον,

να βρεις "τεφαρίκι" με τα 6000,

αλλά θέλει κ πολύ ψάξιμο κ πολύ υπομονή εκ μέρους σου ......:)


.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-09-2009, 23:31
Οι φωτογραφίες σου ....πολύ ωραίες !!!!!!!! http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif






Αν θες,

πέρνα κι απ' τα νέα μέλη - Εδώ (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=4) - να σε καλωσορίσουμε ... ;)



.

petkostas
10-09-2009, 23:34
Σας ευχαριστώ!
Τα 6000 είναι πάνω κάτω αυτά που μπορώ να διαθέσω! Δεν ψάχνω για εξωτερική εμφάνιση, απλά θέλω να πάνω κάτω ενα GS που ο κινητήρας του να κρατήσει για κάμποσα ταξίδια (και με το service του φυσικά!).

Elov
11-09-2009, 00:10
Να σου πω εγώ θάδινα κάτι πιο πολύ για να πάρω κάτι που δεν θα μου ζητήσει αλλα τόσα σε 6 μήνες:Απορία::Απορία::Απορία:

petkostas
11-09-2009, 00:14
Να σου πω εγώ θάδινα κάτι πιο πολύ για να πάρω κάτι που δεν θα μου ζητήσει αλλα τόσα σε 6 μήνες:Απορία::Απορία::Απορία:

Εχω βρεί κάποια με 6500 ευρώ και περίπου απο 30000 μέχρι 40000 χλμ...να προσπεράσω?
Συγκεκριμένα:
http://www.mototriti.gr/usedbikes/pelates/aggelia.asp?pela_id=3097&carid=30970222

http://www.mototriti.gr/usedbikes/pelates/aggelia.asp?pela_id=8968&carid=89680034

http://www.mototriti.gr/usedbikes/pelates/aggelia.asp?pela_id=6947&carid=69470603

http://www.mototriti.gr/usedbikes/pelates/aggelia.asp?pela_id=7229&carid=72290854

boxer-1200
11-09-2009, 00:20
κάνε μια βόλτα να τα δεις από κοντά.αλλιώς φαίνονται στις φωτο και αλλιώς από κοντά.:D

petkostas
11-09-2009, 00:25
κάνε μια βόλτα να τα δεις από κοντά.αλλιώς φαίνονται στις φωτο και αλλιώς από κοντά.:D

Δεν αμφιβάλω φίλε μου, όπως είπα έχω αρκετά χρόνια με τις μηχανές, απλά δεν έχω καθόλου άποψη για τα BMW τουλάχιστο ώς προς τον κινητήρα...
Το GS μέχρι πόσα χλμ θα το θεωρούσατε αξιόπιστο???
Και όπως είπα παραπάνω ποίες είναι οι βλάβες που θα έπρεπε να ψάξω? Τι θα έπρεπε να κοιτάξω σε μια ενδεχόμενη επίσκεψη?

kostas_366
11-09-2009, 00:58
Αρχηγέ, δεν παίζουν ρόλο τα κλμ.
Οι 2 τελευταίες φωτό είναι αρκετά παλιές... του Σπαν....η το 1150 το είχα δει και εγώ, δεν υπάρχει τώρα.
Υπάρχει 1100 με πολλά κλμ και είναι πάρα μα πάρα πολύ καλό.
βέβαια μην περιμένεις να βρεις 1150 2001 ή 02 ή 03 και να έχει 10.000κλμ, είναι λίγο δύσκολο. Αν έχει γίνε συντήρηση και τα 100.000 δεν είναι πολλά, απλά όπως όλα τα μηχανήματα θα χρειάζεται κάποια ανταλακτικά.
Πρέπει να δεις, δίσκο-πλατό, πεταλούδες (κάνουν κάποιο θόρυβο και αργότερα χρειάζονται αλλαγή), δισκόπλακα πίσω, αμορτισέρ και διαφορικό.
Τα παραπάνω δείχνουν και τα κλμ. και όλα φαίνονται αν είναι οκ ή όχι.
Αν είναι 2002 και έπειτα, υπάρχει και ένα θέμα εκεί με το evo-ίντεγκραλ

petkostas
11-09-2009, 01:36
Αρχηγέ, δεν παίζουν ρόλο τα κλμ.
Οι 2 τελευταίες φωτό είναι αρκετά παλιές... του Σπαν....η το 1150 το είχα δει και εγώ, δεν υπάρχει τώρα.
Υπάρχει 1100 με πολλά κλμ και είναι πάρα μα πάρα πολύ καλό.
βέβαια μην περιμένεις να βρεις 1150 2001 ή 02 ή 03 και να έχει 10.000κλμ, είναι λίγο δύσκολο. Αν έχει γίνε συντήρηση και τα 100.000 δεν είναι πολλά, απλά όπως όλα τα μηχανήματα θα χρειάζεται κάποια ανταλακτικά.
Πρέπει να δεις, δίσκο-πλατό, πεταλούδες (κάνουν κάποιο θόρυβο και αργότερα χρειάζονται αλλαγή), δισκόπλακα πίσω, αμορτισέρ και διαφορικό.
Τα παραπάνω δείχνουν και τα κλμ. και όλα φαίνονται αν είναι οκ ή όχι.
Αν είναι 2002 και έπειτα, υπάρχει και ένα θέμα εκεί με το evo-ίντεγκραλ


Φίλε μου δεν περιμένω να βρώ με 10000 είναι κατανοητό οτι με 6000 ~ 7000 δεν βρίσκεις κάτι τέτοιο...
Ούτε υπολογίζω τα χλμ (απο την στιγμή που έχει γίνει το σωστό service) απλά αναζητώ κάτι που δεν θα με προβληματίσει στο κινητήρα, και επειδή όπως είπα απο BMW δεν ξέρω τίποτα (ρώτα απο Suzuki, Honda, Ducati ή και Aprilia να σου πω) ρωτάω εδώ να μάθω κάτι παραπάνω απο τους ιδιοκτήτες...
Απο ότι κατάλαβα...με τα λεφτά που διαθέτω...να μην το ψάχνω προς BMW? (κανα V-Strom δηλαδή?)

kostas_366
11-09-2009, 01:43
Νομίζω, στο είπα και παραπάνω, ότι με 6000ε για 1150 2001 με 2002 μοντέλο είναι κανονικά χρήματα. Ούτε ευκαιρία (υπάρχουν 1150 που πουλήθηκαν 5000ε) και ούτε πολλά.
Δεν θα σε προβληματίσει κάτι στον κινητήρα. Εκτός από (ίσως) έναν ας πούμε τεντοτήρα στα 100.000 με 120.000κλμ, που θα σου απαντήσει ο ALΧ σε αυτό...

TEOSS
11-09-2009, 03:21
Ριξε μια ματια στο jappa motto Πατρα.

vpentza
11-09-2009, 09:43
Ως πρωην κατοχος 1150 θεωρω οτι μπορεις να βρεις με 6.000 μοντελο 2003 με max 60.000 χλμ
Αν υπαρχει ιστορικο service θα πρεπει να δεις αν εχει αλλαξει δισκο-πλατω στα χλμ αυτα, αν οχι το κοστος ειναι 400-600 αν θυμαμαι καλα.
Να κοιταξεις τη πισω δισκοπλακα (200-300ευρω) που θα σου "πει" αν τα χλμ ειναι πραγματικα.
Ρωτα για τη μπαταρια γιατι κοστιζει περι των 100 ευρω.
Να τη βαλεις στο κεντρικο σταντ, να πιασεις τη πίσω ροδα και να τη ταρακουνησεις καθετα ως προς τη μοτο, αν παιζει πολύ σημαινει οτι εχει θεμα με τα πίσω ρουλεμαν (400-500).
Το καλυτερο βεβαια ειναι να τη πας σε ενα εξουσιοδοτημενο να τη κοιταξουν, να τους θυμησεις το check στα ρουλεμαν που γραφω...
Αν βεβαια δεις κατι που σου αρεσει και εχει τα αξεσσουαρ που σε ενδιαφερουν (προστατευτικα/βαλίτσες) αλλα δεν μπορει να αποδειχθει αν εχει κανει τα παραπάνω, προτεινω να του κατεβασεις τη τιμη και με τη διαφορα που θα κερδισεις να τα κανεις εσύ να εισαι σιγουρος και να ασχοληθεις μονο με τα λαδια της για τα επομενα 40-50 χιλιαδες χλμ...
Να σκεφτεσαι επισης οτι η μοτο θα ειναι 6-9 χρονων και δεν ειναι κατι καινουριο, όλο και κατι θα παρουσιαζει που ομως δεν θα ειναι σημαντικο.
Εγω προσωπικα με σπασμενο κυλινδρακι συμπλεκτη (χωρις λαδια συμπλεκτη και με καρφωμενη 3η) εκανα 45 χλμ.....Η συγκεκριμενη μοτο με σωστη συντηρηση παει ανετα μεχρι τα 250 χιλιαδες χλμ.
Αν ειναι κατι που σε ενδιαφερει δες και τον αρ πλαισιου ωστε να μαθεις την ημ παραγωγής.....
Προτεινω να μην πας σε έμπορο γιατι θα σου δωσει κατι 1000-2000 ευρω παραπανω από οτι θα το βρεις σε ιδιωτη. Να ξερεις οτι για να σου το πουλήσουν θα σου πουν τα ....απίστευτα

petkostas
11-09-2009, 10:32
Ως πρωην κατοχος 1150 θεωρω οτι μπορεις να βρεις με 6.000 μοντελο 2003 με max 60.000 χλμ
Αν υπαρχει ιστορικο service θα πρεπει να δεις αν εχει αλλαξει δισκο-πλατω στα χλμ αυτα, αν οχι το κοστος ειναι 400-600 αν θυμαμαι καλα.
Να κοιταξεις τη πισω δισκοπλακα (200-300ευρω) που θα σου "πει" αν τα χλμ ειναι πραγματικα.
Ρωτα για τη μπαταρια γιατι κοστιζει περι των 100 ευρω.
Να τη βαλεις στο κεντρικο σταντ, να πιασεις τη πίσω ροδα και να τη ταρακουνησεις καθετα ως προς τη μοτο, αν παιζει πολύ σημαινει οτι εχει θεμα με τα πίσω ρουλεμαν (400-500).
Το καλυτερο βεβαια ειναι να τη πας σε ενα εξουσιοδοτημενο να τη κοιταξουν, να τους θυμησεις το check στα ρουλεμαν που γραφω...
Αν βεβαια δεις κατι που σου αρεσει και εχει τα αξεσσουαρ που σε ενδιαφερουν (προστατευτικα/βαλίτσες) αλλα δεν μπορει να αποδειχθει αν εχει κανει τα παραπάνω, προτεινω να του κατεβασεις τη τιμη και με τη διαφορα που θα κερδισεις να τα κανεις εσύ να εισαι σιγουρος και να ασχοληθεις μονο με τα λαδια της για τα επομενα 40-50 χιλιαδες χλμ...
Να σκεφτεσαι επισης οτι η μοτο θα ειναι 6-9 χρονων και δεν ειναι κατι καινουριο, όλο και κατι θα παρουσιαζει που ομως δεν θα ειναι σημαντικο.
Εγω προσωπικα με σπασμενο κυλινδρακι συμπλεκτη (χωρις λαδια συμπλεκτη και με καρφωμενη 3η) εκανα 45 χλμ.....Η συγκεκριμενη μοτο με σωστη συντηρηση παει ανετα μεχρι τα 250 χιλιαδες χλμ.
Αν ειναι κατι που σε ενδιαφερει δες και τον αρ πλαισιου ωστε να μαθεις την ημ παραγωγής.....
Προτεινω να μην πας σε έμπορο γιατι θα σου δωσει κατι 1000-2000 ευρω παραπανω από οτι θα το βρεις σε ιδιωτη. Να ξερεις οτι για να σου το πουλήσουν θα σου πουν τα ....απίστευτα

Σε ευχαριστώ φίλε μου, ήσουνα πολύ κατατοπιστικός!
Έχω βρει 2-3 περιπτώσεις και θα κάνω την έρευνα μου! Περισσότερο περίμενα αυτά που γράφεις, τι θα πρέπει να κοιτάξω σε ένα μεταχειρισμένο GS! π.χ στο CBR μου ξέρω οτι έχουν πρόβλημα με τα πηνία (καλύπτει εγγύηση) οπότε αν κάποιος θέλει να αγοράσει μεταχειρισμένο θα του έλεγα να τσεκάρει αν έχουν αλλαχθεί τα πηνία.
Μια περίπτωση που μου έχει κάνει κλικ, είναι αυτή:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318899/

kostas_366
11-09-2009, 10:58
Ως πρωην κατοχος 1150 θεωρω οτι μπορεις να βρεις με 6.000 μοντελο 2003 με max 60.000 χλμ
Αν υπαρχει ιστορικο service θα πρεπει να δεις αν εχει αλλαξει δισκο-πλατω στα χλμ αυτα, αν οχι το κοστος ειναι 400-600 αν θυμαμαι καλα.
Να κοιταξεις τη πισω δισκοπλακα (200-300ευρω) που θα σου "πει" αν τα χλμ ειναι πραγματικα.
Ρωτα για τη μπαταρια γιατι κοστιζει περι των 100 ευρω.
Να τη βαλεις στο κεντρικο σταντ, να πιασεις τη πίσω ροδα και να τη ταρακουνησεις καθετα ως προς τη μοτο, αν παιζει πολύ σημαινει οτι εχει θεμα με τα πίσω ρουλεμαν (400-500).
Το καλυτερο βεβαια ειναι να τη πας σε ενα εξουσιοδοτημενο να τη κοιταξουν, να τους θυμησεις το check στα ρουλεμαν που γραφω...
Αν βεβαια δεις κατι που σου αρεσει και εχει τα αξεσσουαρ που σε ενδιαφερουν (προστατευτικα/βαλίτσες) αλλα δεν μπορει να αποδειχθει αν εχει κανει τα παραπάνω, προτεινω να του κατεβασεις τη τιμη και με τη διαφορα που θα κερδισεις να τα κανεις εσύ να εισαι σιγουρος και να ασχοληθεις μονο με τα λαδια της για τα επομενα 40-50 χιλιαδες χλμ...
Να σκεφτεσαι επισης οτι η μοτο θα ειναι 6-9 χρονων και δεν ειναι κατι καινουριο, όλο και κατι θα παρουσιαζει που ομως δεν θα ειναι σημαντικο.
Εγω προσωπικα με σπασμενο κυλινδρακι συμπλεκτη (χωρις λαδια συμπλεκτη και με καρφωμενη 3η) εκανα 45 χλμ.....Η συγκεκριμενη μοτο με σωστη συντηρηση παει ανετα μεχρι τα 250 χιλιαδες χλμ.
Αν ειναι κατι που σε ενδιαφερει δες και τον αρ πλαισιου ωστε να μαθεις την ημ παραγωγής.....
Προτεινω να μην πας σε έμπορο γιατι θα σου δωσει κατι 1000-2000 ευρω παραπανω από οτι θα το βρεις σε ιδιωτη. Να ξερεις οτι για να σου το πουλήσουν θα σου πουν τα ....απίστευτα
Συμφωνώ με τα παραπάνω. Η πίσω δισκόπλακα υπάρχει και με 90ε. Στην μαμά έχει 200-300.

manro
11-09-2009, 10:58
Να πω και εγώ τη γνώμη μου.Εγώ θα έδινα 1500-2000 Ε και θα αγόραζα ένα μηχανάκι πολύ πιο πρόσφατο και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.;)

aeriko
11-09-2009, 11:34
GS είναι μόνο τα 1200αρια;:yz

vpentza
11-09-2009, 13:48
Οσον αφορα στο ADV του 2003, να δεις ημ παραγωγης και book service, η μηχανη ειναι 6 ετων και 7000 ειναι σχετικα πολλά αν φανταστεις οτι ακομα και με 9.500 βρισκεις 3ετιας 1200GS

ALX
13-09-2009, 18:32
Ρίξε μια ματιά εδώ>>> http://www.gsforum.gr/showthread.php?p=69425#post69425

Η δισκόπλακα που αναφέρθηκε κοστίζει 90€ στον Τασούλη (ορίτζιναλ brembo) ή 180 στην BMW.
Ο δίσκος με το χτένι (το πλατό δεν το αλλάζεις) κοστίζουν 450€ το πολύ με την εργασία.

Ένας τεντωτήρας που αλλάχτηκε από μένα στις 110000χιλ περίπου κόστισε 68€. Μπήκε ένας νεώτερης τεχνολογίας (χωρίς ελατήριο) από αυτόν που είχε από μαμά

petkostas
14-09-2009, 14:30
Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση, έδω βρει κάποια μοντέλα 02 και 03 αλλά φυσικά οπτικά δεν μπορώ να δω ιδιαίτερες διαφορές ή αν δω διαφορές δεν ξέρω ποιες ανήκουν σε πιο μοντέλο, μπορώ να βρώ κάπου διαφορές μεταξύ των μοντέλων που κυκλοφόρησαν απο 1999 μέχρι 2003?
ALX θα με θυμάσαι είμαι ο Κώστας που κάποτε είχα το KTM Adventure απο το bikenet :) έχουμε βρεθεί 1-2 φορές! (είχες τον Πήγασο τότε)

kostas_366
14-09-2009, 18:18
01 Μοντέλο. λευκά-ασημί καλάμια και φρενα μπρέμπο, 02 μπλε καλάμι bmw φρένα, που όπως θα καταλαβαίνεις, η bmw δεν βγάζει φρένα.
02 και έπειτα μεγαλύτερα αυτοκόλητα, όχι πάντα βέβαια.
01 κανονικά φρένα
02 με κατανομή μπρος πίσω 70/30
03 κατανομή και έβο ίντεγκραλ
03 και έπειτα, 2 μπουζί στον κύλινδρο.
όταν έιμαι στον δικό μου υπολογιστή, θα σου στείλω και ένα σάιτ με διαφορές.

petkostas
15-09-2009, 00:04
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, θα βοηθήσει γιατί απο ότι είδα ο καθένας βαφτίζει όπως θέλει το μοντέλο του.
Βρήκα μια σελίδα αλλά απλά δίνει τα χρώματα και τις χρονολογίες για τα μοντέλα και όχι λεπτομέρειες ανα χρονιά!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-09-2009, 00:22
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, θα βοηθήσει γιατί απο ότι είδα ο καθένας βαφτίζει όπως θέλει το μοντέλο του.
Βρήκα μια σελίδα αλλά απλά δίνει τα χρώματα και τις χρονολογίες για τα μοντέλα και όχι λεπτομέρειες ανα χρονιά!


Αν θέλεις γράψε την σελίδα ....;)

petkostas
15-09-2009, 00:30
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_color.htm

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-09-2009, 00:57
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_color.htm



Ευχαριστούμε Κώστα ...

Έγινε νέο θέμα ΕΔΩ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=5527) !



.

siraxanz
15-09-2009, 21:18
Σε γενικές γραμμές το 1150 δεν σπάει δεν χαλάει, επίσης δεν έχει κάποιο κουσούρι, κάποια βλάβη που βγάζει συχνά και σε πολλές περιπτώσεις.
Προσεκτικός έλεγχος σύμφωνα με όσα αναφεραν οι παραπάνω και προτίμησε να αγοράσεις από ιδιώτη.
Αυτή την εποχή το 1150 από '99-'02-'03 σε ανταλλαγή και να είναι σε καλή κατάσταση οι έμποροι το κοστολογούν(όσοι το κρατάνε ε) γύρω στα 5500 εως 6200 οπότε υπολόγισε τις τιμές. Από ιδιώτη μπορεί να βρεις με 6000 που θες. Καλή αγορά σου εύχομαι:)

Arkas
27-09-2009, 23:25
Βρήκες τίποτα Κωστή;:Απορία: