PDA

View Full Version : BMW S1000RR


Alext
14-09-2009, 14:22
το πολυαναμενομενο BMW S1000RR πηρε τιμη για την Ευρωπη(δεν ξερουμε για Ελλαδα............... Ευρωπη ειπαμε) 15800$


δηλ περιπου 10800 ευρω

οταν στην Αμερικη εχει παρει τιμη 14500$ δηλ φθηνοτερα απο Ευρωπη(μ΄αρεσει που τους λεμε Αμερικανακια)

επισης οι χρεωσεις ειναι
-BMW Race ABS system €950=650euro
-Race ABS with Dynamic Traction Control (DTC)for
total €1,250=850euro
-electric shifter for €370=250euro
-Συναγερμος €220=150euro

πολυ ανταγωνιστικες εναντι του Ιαπωνεζικου ανταγωνισμου

αλλα εγω γιατι αισθανομαι λιγο Μακακας εχοντας πληρωσει 16000 για ενα μηχανακι με εναν απαρχαιωμενο σαν φιλοσοφια κινητηρα (οσο και αν εχει εξελιχθει δεν παυει να ειναι παμαπαλαιος)
και τωρα μου πουλανε την τελευταια λεξη της τεχνολογιας πολυ πιο φθηνα
(καιδεν τολμω να το συγκρινω(S1000RR)με την τιμη 20+ που κανει η HP2Sport)









BMW S1000RR priced (MSRP) €15,800 in Europe (http://www.cexut.com/bmw-s1000rr-priced-msrp-e15800-in-europe)




BMW S1000RR 2010 is priced starting at €15,800 in Europe as the German Motorcycle maker has announced. It is more expensive than the America’s that priced at about $14,500. It looks the price for the European is too high. Previously BMW said that its sportbike will be priced as low as possible to be able to compete with the Japanese sportbike such as Yamaha ̵, Honda CB󈜈RR and Kawasaki ZX6. BMW S1000RR is equipped with BMW Race ABS system for €950, Race ABS with Dynamic Traction Control (DTC) for total €1,250, an electric shifter for €370 and an alarm system for €220.
The buyers can choose four color options including Thunder grey, Mineral Silver and Lupin blue-Magma Red-Acid green Alpinewhite (BMW Motorrad Red, White, &amp Blue) for extra €600.
http://www.cexut.com/wp-content/uploads/bmw_s1000rr_press_7.jpg
http://www.cexut.com/wp-content/uploads/bmw_s1000rr_press_9.jpg
http://www.cexut.com/wp-content/uploads/bmw-s1000r-street-jerez-161.jpg
http://www.cexut.com/wp-content/uploads/bmw-motorrad-wsbk-photoshoot-6.jpg
http://www.cexut.com/wp-content/uploads/big_bmw_s_1000_rr_11.jpg
http://www.cexut.com/wp-content/uploads/bmw_s_1000_rr_6.jpg

NLS
14-09-2009, 15:44
τα boxer παίζουν διαφορετικό παιχνίδι
όποιου του αρέσει και μπορεί να το παίξει, το παίζει

στο παιχνίδι όμως του RR, παίζεις με τους κανόνες του Ιάπωνα

απλό

από εκεί και πέρα για τους λάτρεις του είδους το S1000RR είναι γ*μ*το... όπως διαβάζω έχει σχεδόν 200 άλογα, αλλά είναι πανάλαφρο (πάνε για 1:1 αναλογία που σημαίνει ότι θα πετάει) και άνετα μπαίνει δίπλα σε (και μπροστά από) "ιερά τέρατα" (που για μένα δεν έχουν σχέση με τον δημόσιο δρόμο αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση)

Alext
14-09-2009, 21:52
τα boxer παίζουν διαφορετικό παιχνίδι
όποιου του αρέσει και μπορεί να το παίξει, το παίζει

στο παιχνίδι όμως του RR, παίζεις με τους κανόνες του Ιάπωνα

απλό

από εκεί και πέρα για τους λάτρεις του είδους το S1000RR είναι γ*μ*το... όπως διαβάζω έχει σχεδόν 200 άλογα, αλλά είναι πανάλαφρο (πάνε για 1:1 αναλογία που σημαίνει ότι θα πετάει) και άνετα μπαίνει δίπλα σε (και μπροστά από) "ιερά τέρατα" (που για μένα δεν έχουν σχέση με τον δημόσιο δρόμο αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση)

φιλε μου δεν ειναι ετσι ακριβως
σιγουρα τα boxer ειναι διαφορετικη φιλοσοφια και οποιου του αρεσει
να το παρει
εκεινο που με χαλαει ειναι αυτο το ελιτιστικο " και οποιος μπορει"
παντα και για ολα τα πραγματα πρεπει να υπαρχει μια ισορροπια
εδω ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ που εχει κανει μοδα το ολο ζητημα
και μερος του life style ειδικα με το GS
εχω δει αμετρητους που παιρνουν GS για να βγαλουν γκομενα
αν εσενα σε ευχαριστει να πληρωνεις υπεραξιες ετσι..... παω πασο

NLS
15-09-2009, 11:39
υπεραξία πληρώνεις στα πάντα στη ζωή

το "ελιτίστικο" δεν χαλάει την BMW (σε κάποια μοντέλα), ούτε την Porsche (κλπ.)... όταν βγει η 503η "νέα" 911, δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωτικά καλύτερη από το τελευταίο Impreza (σχεδόν τυχαίο παράδειγμα) αλλά κάνει δυο φορές όσο αυτό

(συνειδητοποίησα ότι μιλάω συνεχώς για boxer;... ουψ τυχαίο)

κάθε τι που αγοράζεται και θέλει να πλασάρει ένα (αληθινό ή σχεδόν αληθινό ή παραμύθι) μύθο, κοστίζει γεωμετρικά παραπάνω, όχι αριθμητικά... και ναι ΕΠΙΤΗΔΕΣ έχει και το "όποιος μπορεί"

ακόμα και η S1000RR έχει "όποιος μπορεί" μέσα και το Hayabusha και το ZXR13-14 (πόσα κ.ε. έχει φτάσει αυτό) κλπ. γιατί πολύ απλά ικανοποιεί ΠΡΩΤΑ την κάλυψη καταναλωτικής δίψας και ΠΟΛΥ μετά κάτι άλλο (δηλ. ΠΟΣΟΙ με busha ξέρουν να την πάνε, κάθε πότε την πάνε όσο πάει, πόσοι το κάνουν στην πίστα ...ΕΛΑΧΙΣΤΟ ποσοστό)

δυστυχώς ή ευτυχώς ο πρώτος παράγοντας για το αν θα αγοράσεις κάτι είναι αν έχεις τα χρήματα να το κάνεις... δεν υπάρχει ούτε ειδικό ψυχολογικό τεστ αν σου αξίζει, ούτε σετ ερωτήσεων αν το παίρνεις για το σκοπό που φτιάχτηκε, ούτε ειδικές δοκιμές αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως του αρμόζει... επίσης από την άλλη δεν υπάρχει κανένα άλλο "θύμα" για το αν πιστεύεις ή όχι τον κάθε Χ μύθο από εσένα τον ίδιο... το θύμα σε εισαγωγικά γιατί κανείς μας δεν είναι, όποιος παραμυθιάζεται, θέλει και το κάνει

και τελικά την ισορροπία που λες ποιος σου είπε ότι δεν την έχει βρει η BMW; (και η Honda και όλοι) ...φυσικά την έχουν βρει, έχουν κάνει πολύ περισσότερες μελέτες από τα σχόλια δυο τύπων σε ένα φόρουμ... για να κάνει πχ. το GS όσο κάνει, το Vara όσο κάνει, το GSXR όσο κάνει και το S1000RR όσο κάνει, ΠΡΩΤΑ αυτή η ισορροπία μπήκε και μετά τα πραγματικά κόστη (γιατί πόση διαφορά κόστους κατασκευής έχει ένα 600άρι SS από ένα 1000+ SS;... ίσως και καμία) ...έχουν μετρήσει λοιπόν ότι τόσο ποσοστό θα γκρινιάξει (αλλά θα πάρει), τόσο θα γκρινιάξει και δεν μπορεί να πάρει (να κρατάμε και το μύθο), τόσο θα αλλάξει χωρίς να πει τίποτα, τόσο θα αγνοήσει το όλο θέμα κλπ. και τα νούμερα τους άρεσαν

antonis1150GSA
15-09-2009, 16:49
Οπως και να'χει το θεμα , το μηχανακι ειναι απιστευτο...σιγουρα θα πουλησει αρκετα...και σιγουρα θα το δουμε και σε καφετεριες απο παλικαρακια που πληρωνουν για εφε...

Alext
16-09-2009, 00:28
(δηλ. ΠΟΣΟΙ με busha ξέρουν να την πάνε, κάθε πότε την πάνε όσο πάει, πόσοι το κάνουν στην πίστα ...ΕΛΑΧΙΣΤΟ ποσοστό)



κατ΄αρχην το busha δεν ειναι μηχανακι πιστας και σε μια πιστα το ''παταει'' και ενα καλο 600αρι

κατα δευτερον και τελικο διαφωνω οριζοντιως και καθετως αλλα βαριεμαι να γραφω και να εξηγω τις αποψεις μου αν τυχον βρεθουμε πουθενα το συζηταμε

και εννοειτε οτι ο καθενας μας ξερει να οδηγει και τα παει ολα ''ταπα'' και οι αλλοι δεν ξερουν ή δεν το πανε και λοιπα καφενειακα

αποδεδειγμενα και σε auto και σε moto παραγωγης ενα 10 % ειναι αυτο που μπορει να πλησιασει οδηγικα τα ορια του οχηματος του τα λοιπα ειναι για να κανουμε κουλτουρα και να λεμε και καμμια λαλακια να περναει η ωρα σε καμμια καφετερια

NLS
16-09-2009, 13:50
οκ από κοντά :)

Arkas
28-09-2009, 00:23
Οπως και να'χει το θεμα , το μηχανακι ειναι απιστευτο...σιγουρα θα πουλησει αρκετα...και σιγουρα θα το δουμε και σε καφετεριες απο παλικαρακια που πληρωνουν για εφε...
:sm8:

italos
29-09-2009, 10:17
Εγώ κρατάω μια "πισινή" για το αν η τιμή του είναι τόσο χαμηλή!

Πέρα απο αυτό καθήστε να έρθει σε μια αντιπροσωπία..να το δούμε..να το οδηγήσουμε....να δούμε τις επιδόσεις ...τα φρένα.....το στήσιμο...δεν είναι μόνο τα άλογα το θέμα....θα στρίβει??? θα σταματάει?? κτλ κτλ!!

Πανέμορφο πάντως---γιαπωνεζίζει όμως σε αντίθεση με τα ducati που κανουν τη διαφορά στη κατηγορία και έχουν δικό τους χαρακτήρα!

essel
29-09-2009, 10:49
Εγώ κρατάω μια "πισινή" για το αν η τιμή του είναι τόσο χαμηλή!

Πέρα απο αυτό καθήστε να έρθει σε μια αντιπροσωπία..να το δούμε..να το οδηγήσουμε....να δούμε τις επιδόσεις ...τα φρένα.....το στήσιμο...δεν είναι μόνο τα άλογα το θέμα....θα στρίβει??? θα σταματάει?? κτλ κτλ!!

Πανέμορφο πάντως---γιαπωνεζίζει όμως σε αντίθεση με τα ducati που κανουν τη διαφορά στη κατηγορία και έχουν δικό τους χαρακτήρα!

:sm8::sm8::sm8: