PDA

View Full Version : Πρόβλημα με το ABS


margot
14-09-2009, 17:46
Παιδιά θα ήθελα τη βοήθειά σας πριν καταφύγω στη λύση του :πήγαινε στο εξουσιοδοτημένο servis:sm7::sm7:
Προχθές μετά από πολλή βροχή και ενώ πάρκαρα τη μηχανή μου -μανούβρες μρος, πίσω με νεκρά, αναμένη τη μηχανή και με κίνηση σε ανώμαλες πλάκες - άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του ABS. Έκλεισα τον διακόπτη, έβαλα πάλι μπρος τρεμόπαιζε πάλι η ένδειξη του ABS, έσβησα και αποφάσισα να ασχοληθώ την επόμενη ημέρα. Σήμερα πήγαν όλα καλά μέχρι που κάποια στιγμή πάλι πρίν σβήσω και ενώ είχα παρκάρει σε κατηφορικό σημείο τρεμόσβησε πάλι η ένδειξη του ABS. Έχω την BMW GS 650.
Αν ξέρει κάποιος να μου πει πιθανές αιτίες:Απορία::Απορία:

kostas_366
14-09-2009, 17:50
Αιτία είναι, ότι το 650 σκέφτεται να πάρεις κάποιο πιο καινούργιο :sm7::sm7:.
Μάλλον πρέπει να πας σε συνεργείο Μαργαρίιτα.

margot
14-09-2009, 17:57
Αιτία είναι, ότι το 650 σκέφτεται να πάρεις κάποιο πιο καινούργιο :sm7::sm7:.
Μάλλον πρέπει να πας σε συνεργείο Μαργαρίιτα.

Έλα βρε Κώστα με απογοητεύεις με τη λύση σου......βρές και κάποια άλλη εναλλακτική:sm7::sm7::sm7:Θα πάω συνεργείο ΟΚ

skippybi
14-09-2009, 18:50
απλά υποθέσεις κάνουμε, μπορεί η μπαταρία να είναι στα τελευταία της...;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
14-09-2009, 19:54
Στο ίδιο κατηφορικό σημείο συνέβει ξανά ;;;; :confused:

danaos
14-09-2009, 20:01
Στο ίδιο κατηφορικό σημείο συνέβει ξανά ;;;; :confused:

Νικολα το ιδιο σκεφτομαι....δηλ μηπως ειναι κατηφόρα πέφτει η σταθμη των υγρων....και ξαφνικα σου αναβει το ABS....λεω εγω τωρα!!!!

soter3gm
14-09-2009, 20:05
μπορεί να τα "παίζει" το λαμπάκι και να μην είναι τίποτα η να έχουν κάνει βραχυκύκλωμα τα καλώδια του και να κάνει σώμα όποτε ακουμπάνε μεταξύ τους ...όπως και να έχει θα πρέπει να κάνεις μια επίσκεψη στο συνεργείο δεν είναι για να παίζεις με τη ζωή σου ;)
Άλλωστε νομίζω πως έχεις έναν φίλο μη εξουσιοδοτημένο που είναι εξηγημένο παλικάρι :D

soter3gm
14-09-2009, 20:06
Νικολα το ιδιο σκεφτομαι....δηλ μηπως ειναι κατηφόρα πέφτει η σταθμη των υγρων....και ξαφνικα σου αναβει το ABS....λεω εγω τωρα!!!!

Δεν έχει να κάνει με τα υγρά των φρένων αυτό είναι 100% ρεύματα :cool:

danaos
14-09-2009, 20:09
Δεν έχει να κάνει με τα υγρά των φρένων αυτό είναι 100% ρεύματα :cool:

στο 1200 adv που μου αναβε απλα μου συμπληρωσαν υγρα μπροστα μου δεν εκαναν τιποτα αλλο και το προβλημα εξεφανιστικε. Μου το εκανε σε εντονες ανηφόρες κατηφορες για αυτο το λεω αδελφε.

billy_bmw
14-09-2009, 20:15
Δοκίμασε σε ένα βενζινάδικο να ρίξεις αέρα στον αισθητήρα του ABS στη ρόδα για να καθαρίσει.Πολλές φορές όταν ο μαγνήτης μαζέψει βρομιές,ρινίσματα ή λάσπη δεν δίνει εντολή με αποτέλεσμα η μονάδα να μην μπορεί να λειτουργήσει σωστά διότι δεν διαβάζει τις εντολές.

GeorgeP
14-09-2009, 20:22
Παιδιά θα ήθελα τη βοήθειά σας πριν καταφύγω στη λύση του :πήγαινε στο εξουσιοδοτημένο servis:sm7::sm7:
Προχθές μετά από πολλή βροχή και ενώ πάρκαρα τη μηχανή μου -μανούβρες μρος, πίσω με νεκρά, αναμένη τη μηχανή και με κίνηση σε ανώμαλες πλάκες - άρχισε να αναβοσβήνει η ένδειξη του ABS. Έκλεισα τον διακόπτη, έβαλα πάλι μπρος τρεμόπαιζε πάλι η ένδειξη του ABS, έσβησα και αποφάσισα να ασχοληθώ την επόμενη ημέρα. Σήμερα πήγαν όλα καλά μέχρι που κάποια στιγμή πάλι πρίν σβήσω και ενώ είχα παρκάρει σε κατηφορικό σημείο τρεμόσβησε πάλι η ένδειξη του ABS. Έχω την BMW GS 650.
Αν ξέρει κάποιος να μου πει πιθανές αιτίες:Απορία::Απορία:


στο 1200 adv που μου αναβε απλα μου συμπληρωσαν υγρα μπροστα μου δεν εκαναν τιποτα αλλο και το προβλημα εξεφανιστικε. Μου το εκανε σε εντονες ανηφόρες κατηφορες για αυτο το λεω αδελφε.
αν το λαμπακι του ABS ειναι κοινο προειδοποιητικό λαμπάκι με την φθορά των τακακιων (τοτε κατεβαινει η στάθμη αφου εχουν φαγωθει τα τακακια, και ΔΕΝ επιτρέπεται συμπληρωμα σε αυτη την φαση) τότε ναι συμβαινει αυτό που λες/λετε!! Ισχυει και για την Margot το ποστ αυτό!!

soter3gm
14-09-2009, 20:50
στο 1200 adv που μου αναβε απλα μου συμπληρωσαν υγρα μπροστα μου δεν εκαναν τιποτα αλλο και το προβλημα εξεφανιστικε. Μου το εκανε σε εντονες ανηφόρες κατηφορες για αυτο το λεω αδελφε.

Ουπς αυτό δεν το ήξερα, πραγματικά, στο δικό μου δεν κάνει έτσι :hmmm: και υπέθεσα πως έτσι είναι ακόμα :cool:

gemara
14-09-2009, 21:18
Κάποιο καλωδιάκι πρέπει να είναι. Θα στο κολλήσουν στο σέρβις...
Το νου σου, όταν ανάβει, δεν θα έχεις ABS.

margot
14-09-2009, 22:29
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους σας πάρα πολύ:)
'Ηδη απέκλεισα π.χ. μπαταρία γιατί έχω βάλει πριν 6 μήνες καινούργια:hmmm:
Την περασμένη Κυριακή πήγα λίμνη Τσιβλού και εκεί νομίζω ότι έπρεπε να βγάλω το ABS -στο χωματόδρομο- πράγμα που δεν έκανα και μπορεί πράγματι να έχει μαζέψει χώμα ή βρωμιές.....Θα πάω αύριο συνεργείο μου και θα σας ενημερώσω για τό τί ήταν τελικά.

Πάντως σας ευχαριστώ όλους σας για το ενδιαφέρον
:):):)

gemara
14-09-2009, 23:39
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους σας πάρα πολύ:)
'Ηδη απέκλεισα π.χ. μπαταρία γιατί έχω βάλει πριν 6 μήνες καινούργια:hmmm:
Την περασμένη Κυριακή πήγα λίμνη Τσιβλού και εκεί νομίζω ότι έπρεπε να βγάλω το ABS -στο χωματόδρομο- πράγμα που δεν έκανα και μπορεί πράγματι να έχει μαζέψει χώμα ή βρωμιές.....Θα πάω αύριο συνεργείο μου και θα σας ενημερώσω για τό τί ήταν τελικά.

Πάντως σας ευχαριστώ όλους σας για το ενδιαφέρον
:):):)

Ποτέ να μην το βγάζεις το ABS, ούτε στο χωματόδρομο! ;)

danaos
14-09-2009, 23:55
Ποτέ να μην το βγάζεις το ABS, ούτε στο χωματόδρομο! ;)

Σωστα!!!!!!

danaos
15-09-2009, 00:02
Σωστα!!!!!!

Ειναι εκτος θεματος απλα ετσι για να το θυμάσε...

http://www.youtube.com/watch?v=vfFq_auOwww

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-09-2009, 00:31
Ποτέ να μην το βγάζεις το ABS, ούτε στο χωματόδρομο! ;)

Ειναι εκτος θεματος απλα ετσι για να το θυμάσε...

http://www.youtube.com/watch?v=vfFq_auOwww



:sm8:

margot
15-09-2009, 08:35
Παιδιά πήρα τα μηνύματά σας;)

Ευχαριστώ και θα επανέλθω με τη λύση:sm7::sm7:

vp_68
15-09-2009, 09:58
Ποτέ να μην το βγάζεις το ABS, ούτε στο χωματόδρομο! ;)

:sm8::sm8:

NLS
15-09-2009, 11:02
και τέσπα αν το έβγαζες ή δεν το έβγαζες είναι άσχετο με το αν πήρε χώματα και πέτρες κλπ.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-09-2009, 11:20
Παιδιά πήρα τα μηνύματά σας;)

Ευχαριστώ και θα επανέλθω με τη λύση:sm7::sm7:


Με το καλό Μαργαρίτα,

η πιο "ανώδυνη" λύση .... ;)

BOXER
15-09-2009, 15:49
αν το λαμπακι του ABS ειναι κοινο προειδοποιητικό λαμπάκι με την φθορά των τακακιων (τοτε κατεβαινει η στάθμη αφου εχουν φαγωθει τα τακακια, και ΔΕΝ επιτρέπεται συμπληρωμα σε αυτη την φαση) τότε ναι συμβαινει αυτό που λες/λετε!! Ισχυει και για την Margot το ποστ αυτό!!

Σωστο Γιωργο! Αυτο μου συνεβηκε και εμενα πριν δυο χρονια περιπου οταν τα πισω τακακια ηταν ενα κλικ πριν ακουμπισουν τα μεταλα τους στην δισκοπλακα, φαγωμενα τελειως δηλαδη. Εν κινηση μου αναψε η ενδειξη απενεργοποιησης του ABS! Οταν εφτασα σπιτι τα αλλαξα αμεσως και ολα επανηλθαν στο κανονικο.

margot
15-09-2009, 22:03
μπορεί να τα "παίζει" το λαμπάκι και να μην είναι τίποτα η να έχουν κάνει βραχυκύκλωμα τα καλώδια του και να κάνει σώμα όποτε ακουμπάνε μεταξύ τους ...όπως και να έχει θα πρέπει να κάνεις μια επίσκεψη στο συνεργείο δεν είναι για να παίζεις με τη ζωή σου ;)
Άλλωστε νομίζω πως έχεις έναν φίλο μη εξουσιοδοτημένο που είναι εξηγημένο παλικάρι :D

Τελικά φίλε Soter3gm το πρόβλημα ήταν το καλώδιο του διακόπτη που κόπηκε και τα καλώδια βραχυκυκλώνανεΝεύρα.Μου τα μόνωσε ο συνεργειάς μου και σε επόμενο service θα βάλω καινούργιο διακόπτη. Το ABS είναι μόνιμα ΟΝ και λειτουργεί άψογα. Πάντως έμαθα αρκετά πράγματα και χαίρομαι πραγματικά όταν μαθαίνω να ψάχνω κάποια πράγματα (καθ΄ οτι είμαι η ήμουν και αρκετά ανήδεη:hmmm::hmmm:

Ευχαριστώ και πάλι:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
16-09-2009, 00:16
Μπράβο Μαργαρίτα ....

Καλά "καθάρισες" .....:D

soter3gm
16-09-2009, 10:18
Τελικά φίλε Soter3gm το πρόβλημα ήταν το καλώδιο του διακόπτη που κόπηκε και τα καλώδια βραχυκυκλώνανεΝεύρα.Μου τα μόνωσε ο συνεργειάς μου και σε επόμενο service θα βάλω καινούργιο διακόπτη. Το ABS είναι μόνιμα ΟΝ και λειτουργεί άψογα. Πάντως έμαθα αρκετά πράγματα και χαίρομαι πραγματικά όταν μαθαίνω να ψάχνω κάποια πράγματα (καθ΄ οτι είμαι η ήμουν και αρκετά ανήδεη:hmmm::hmmm:

Ευχαριστώ και πάλι:sm8:


Να σου βάλει ένα θερμό-συστελλόμενο και να μην σου αλλάξει τον διακόπτη
μια χαρά θα είναι, αν δεν έχει πάθει ζημιά.
:sm8:

margot
16-09-2009, 14:37
Να σου βάλει ένα θερμό-συστελλόμενο και να μην σου αλλάξει τον διακόπτη
μια χαρά θα είναι, αν δεν έχει πάθει ζημιά.
:sm8:
Ευχαριστώ για τη συμβουλή:sm8:

mariosich
16-09-2009, 16:22
Και μια που λύθηκε το θέμα: Ρε παιδιά τί εννοείτε όταν λέτε το abs και στο χώμα?
Θα τραβήξω τις τρίχες μου και θα χαλάσω τη καράφλα μου...
Υπάρχει κάποιος που πάει στο χώμα με abs και το προτίνει σε άλλους σαν ασφαλή λύση?
Τί κερδίζει όταν βάζει abs σε χώμα? Καλύτερο σταμάτημα? Πιο σταθερό τιμόνι?
:confused::confused::confused:

NLS
16-09-2009, 16:57
αν δεν το φοβηθείς και στο χώμα θα σε σταματήσει

το πρόβλημα με το ABS στο χώμα δεν είναι το ίδιο το ABS (λένε βέβαια ότι στο χώμα βοηθά να μπλοκάρει το λάστιχο ώστε να σχηματιστεί το "λοφάκι" μπροστά του και να σε σταματήσει) - είναι ότι ο αναβάτης δεν μπορεί να δράσει σωστά μαζί του... φαίνεται ότι πηγαίνεις χωρίς σταματημό κλπ.

το θέμα είναι ότι για "φιλικό χωματάκι" αλλά κατά πολλούς και για κατηφόρες (που εκεί θα έχω πολύ flaming - αλλά δεν τα λέω εγώ, δεν ξέρω, άλλοι μου τα είπαν) μπορείς να το αφήσεις ανοιχτό... στην κατηφόρα (ΛΕΝΕ - ξαναλέω) το ABS θα δημιουργήσει το effect του "ελεγχόμενου φρένου" οπότε θα κατέβεις σωστά

εγώ ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει

και ντρέπομαι να το πω αλλά η τελευταία κατηφόρα πολλών μοιρών που κατέβηκα με χώμα ήταν με το dakar

danaos
16-09-2009, 17:05
http://www.youtube.com/watch?v=vfFq_auOwww

αυτο εννουμε Abs στο χωμα οχι για σπορ οδηγηση φυσικα....

mariosich
16-09-2009, 17:18
Βρε Δαναέ, με συγχωρείς...
Οταν υπάρχει χώμα δεν βάζουμε ABS και είμαι σίγουρος για αυτό που σου λέω!
Οταν όμως σε ένα φόρουμ γράφει κάποιος να το βάζουν το abs σε χώμα φαντάσου
πως κάποιος αδαής θα το θεωρήσει δεδομένο μια που είναι γραμμένο και μπορεί
να φάει τα μούτρα του γιατί κάποιον άκουσε!

Οταν λέμε χώμα, εννοούμε χώμα και όχι πίστα που εκεί είναι ιδανικές συνθήκες
(που και εκεί πάλι βγάζουμε το abs) για να μη φάει κανένας χριστιανός τα μούτρα του,
και όταν βάζουμε βίντεο του Σπανού σαν δείγμα, άντε να βάλουμε και του wet που
ο τύπος είναι τρελός και σηκώνει τα πάντα άνετα, να το ξαναδεί ο τύπος που λέγαμε
και να φάει τα μούτρα του! Ο Σπανός δεν είναι ο συνηθησμένος οδηγός, ο μέσος
αλλά ούτε και αυτοί που διαβάζουν σε κάθε φόρουμ θα είναι και οι πιο έμπειροι όπως φαντάζομαι!

Διαβάζουν για να παίρνουν πληροφορίες, πόσο επικίνδυνο είναι μερικές φορές οι πληροφορίες,
είναι καλό να προσέχουμε τί γράφουμε γιατί ο αναγνώστης μπορεί να το πάρει της μετρητής
και να στεναχωριώμαστε άδικα...
Πολλοί μπαίνουν για πληροφορίες και ό,τι διαβάζεται είναι δεδομένο και παραδείγματα
τύπου Σπανού είναι για τύπους που από μικροί ήταν διάβολοι με δύο ρόδες και όχι
πουρέιντζερ που κάποια στιγμή καβάλησαν και τη μοτοσυκλέτα γιατί έχει κίνηση στους δρόμους...

Και προς θεού δεν στη λέω για κανένα λόγο, απλά έχω άλλη άποψη για γραφόμενα και διατυπώσεις
γιατί έχω καιρό σε φόρα και ξέρω πώς κάποιοι λαμβάνουν πληροφορίες
και πού και πού καβαλάω και εγώ μοτοσυκλέτα...
;););)

danaos
16-09-2009, 17:35
Εχεις κανει ενα μεγαλο λαθος.
Οταν εισαι εμπειρος τοτε ειναι ποιο ευκολο να μην εχεις το abs στο χωμα γιατι εχεις τον "τροπο" να σωσεις ενα λάθος.
ενας εμπειρος οδηγος οταν παει γρηγορα και θέλει να πλασαριστει σε μια τροφη θα χρειαστει να κανει break drift πραγμα αδυνατο με το abs.
Στην μεγάλη κατηφορα -ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΩΣ KAI ME ΔΙΡΚΕΙΑ- θελει προσοχη το abs γιατι αν μπει σε λειτουργια τοτε δεν σταματαει με τιποτα μια μοτο 230 κιλων...
ΑΛΛΑ
ενας αναβάτης με μικρη επειρια στο anduro που μπορει να φοβηθει και να τσεκουρώσει ο μπροστινο του φρένο θα πεσει συγουρα αν δε εχει το abs για να ον βοηθησει.
στο travel enduro που οι ταχυτητες ειναι χαμηλες δεν χρειαζετε να το βγάλεις εκτος και αν θέλεις να "παιξεις"
ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΚΟ ΑΠΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ
Εχω ταξιδεψει με παρα πολλα παιδια που εχουν abs στις μοτο τους και δεν το βγάζουν. Και εγω οταν ειχα το 1150adv δεν το εβγαζα εκτος και αν ηθελα να παιξω.
Βοηθαει στον ΠΑΝΙΚΟ!!!
Αυτο τιποτα αλλο αδελφε..

mariosich
16-09-2009, 17:39
Σε γνωρίζω και ξέρω πως έχεις εμπειρία και για αυτό θέλησα να σου πω
τη γνώμη μου μια που η μοτοσυκλετιστική σου ιστορία είναι "βαριά" και τη σέβομαι...
;););)

...στη διατύπωση των συνθηκών που πρωτοαναφέρατε κόλλησα και τα έγραψα αυτά!
:cool::cool::cool:

loulou1100gs
16-09-2009, 17:53
A.B.S και χώμα;:sm3:
Είτε βαρύς είτε λαφρύς, είτε έμπειρος είτε στραβάδι, είτε φλαταδούρα είτε κροκάλα, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ A.B.S. στο χώμα.Εδώ κοτζάμ βιομηχανίες ψαχνουν τρόπους απομόνωσής του σε τέτοιες συνθήκες, εμείς θα γράφουμε ανακρίβειες;Για σοβαρευτείτε παρακαλώ...

loulou1100gs
16-09-2009, 17:58
άντε να βάλουμε και του wet που
ο τύπος είναι τρελός και σηκώνει τα πάντα άνετα.... όχι
πουρέιντζερ που κάποια στιγμή καβάλησαν και τη μοτοσυκλέτα γιατί έχει κίνηση στους δρόμους...;););)

Του ποιανού;Αυτός δεν σκώνει ούτε Big με γεμάτο τεπόζιτο, πλάκα με κάνεις;Για το τελευταίο συμφωνώ, για σε παρακαλάω...:sm7:

danaos
16-09-2009, 18:07
A.B.S και χώμα;:sm3:
Είτε βαρύς είτε λαφρύς, είτε έμπειρος είτε στραβάδι, είτε φλαταδούρα είτε κροκάλα, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ A.B.S. στο χώμα.Εδώ κοτζάμ βιομηχανίες ψαχνουν τρόπους απομόνωσής του σε τέτοιες συνθήκες, εμείς θα γράφουμε ανακρίβειες;Για σοβαρευτείτε παρακαλώ...

Μπορεις σε παρακαλω πολυ να το τεκμηριώσεις αυτο που λες...?!?!
Γιατι λογικα θα πρεπει να εχεις τρομερη εμπειρια στο χωμα....

Anax
16-09-2009, 18:39
Θα συμφωνήσω σε όλα με των Δαναό σε ότι αφορά το ABS σε BMW GS1200.(για άλλες εταιρείες δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο. Δεν τις έχω οδηγήσει). Στο πρώτο χωμάτινο ταξίδι μου με το 12αρι (1200) δεν τόλμησα να βγάλω το ABS και όλα πήγαν μια χαρά. Μετά το δεύτερο σχολειό άρχισα να βγάζω το ABS για να παίζω λιγάκι. Πάντως για την αρχή είναι ότι καλύτερο. Όταν ο φόβος του μπλοκαρίσματος του πίσω αλλά πιο πολύ του εμπρός τροχού σε κάνει να φτερουγίζει η καρδία σου και η ανάσες σου διπλασιάζονται το ABS είναι η λύσει. Θα πρέπει να φρενάρεις πιο νωρίς αλλά δεν θα χάσεις ποτέ το μπροστινό.

loulou1100gs
16-09-2009, 19:01
Μπορεις σε παρακαλω πολυ να το τεκμηριώσεις αυτο που λες...?!?!
Γιατι λογικα θα πρεπει να εχεις τρομερη εμπειρια στο χωμα....

Καμμιά απολύτως εμπειρία, μονο κάτι ενασχολήσεις με αγροτικά κλπ οχήματα.Για ρίξτε μια ματιά στο επίσημο μάνιουαλ της εταιρίας.Α, ξέχασα: εγώ δεν οδηγώ 1200...Για την ιστορία: στο χώμα με το φρένο την πάμε την μοτό ή με τις ταχύτητες γιατί μετά από τόσα χρόνια δεν έχω ακόμη καταλάβει.Προτείνω λοιπόν το εξής:κατηφορίτσα αστική με φλαταδούρα, επιχειρήστε να την κατεβείτε με ABS/Φρένα και άνευ ABS με 1η στο κιβώτιο και τον πωπούλη λίγιο πιό πίσω και τα ξαναλέμε...

danaos
16-09-2009, 19:22
Καμμιά απολύτως εμπειρία, μονο κάτι ενασχολήσεις με αγροτικά κλπ οχήματα.Για ρίξτε μια ματιά στο επίσημο μάνιουαλ της εταιρίας.Α, ξέχασα: εγώ δεν οδηγώ 1200...Για την ιστορία: στο χώμα με το φρένο την πάμε την μοτό ή με τις ταχύτητες γιατί μετά από τόσα χρόνια δεν έχω ακόμη καταλάβει.Προτείνω λοιπόν το εξής:κατηφορίτσα αστική με φλαταδούρα, επιχειρήστε να την κατεβείτε με ABS/Φρένα και άνευ ABS με 1η στο κιβώτιο και τον πωπούλη λίγιο πιό πίσω και τα ξαναλέμε...

Ευχαριστουμε πολυ για το μαθημα....

gemara
16-09-2009, 19:50
Για έναν άπειρο οδηγό, που πηγαίνει στο χώμα, θα είναι κουταμάρα να έχει ABS και να μην το χρησιμοποιήσει.
Στο παρόν thread δίνουμε συμβουλές σε μια κοπελιά που πηγαίνει σε χώμα με τη μηχανή της και δε νομίζω να την απασχολούν τα drift και τα άλλα τα φιγουρατζίδικα που κάνουμε εμείς τ' αγοράκια για παιχνίδι. Όσοι έχουν μάθει πια να πηγαίνουν στο χώμα ας θυμηθούν την απογοήτευσή τους την πρώτη φορά που τους δίπλωσε το τιμόνι και ήταν μούσκεμα στον ιδρώτα.

Όσοι είναι "έμπειροι" πλέον, δεν χρειάζεται να παίρνουν τοις μετρητοίς τις συμβουλές από αυτό το thread, ξέρουν πολύ καλά τι να κάνουν.

aeriko
16-09-2009, 20:18
και όχι
πουρέιντζερ που κάποια στιγμή καβάλησαν και τη μοτοσυκλέτα γιατί έχει κίνηση στους δρόμους...

Αρχηγέ μου μας πληγώνεις ανεπανόρθωτα:yz

loulou1100gs
17-09-2009, 07:13
Ευχαριστουμε πολυ για το μαθημα....

Δεν με αντελήφθης επαρκώς:και γώ μόνιμα μαθητευόμενος είμαι

loulou1100gs
17-09-2009, 07:24
Για έναν άπειρο οδηγό, που πηγαίνει στο χώμα, θα είναι κουταμάρα να έχει ABS και να μην το χρησιμοποιήσει.
Στο παρόν thread δίνουμε συμβουλές σε μια κοπελιά που πηγαίνει σε χώμα με τη μηχανή της και δε νομίζω να την απασχολούν τα drift και τα άλλα τα φιγουρατζίδικα που κάνουμε εμείς τ' αγοράκια για παιχνίδι. Όσοι έχουν μάθει πια να πηγαίνουν στο χώμα ας θυμηθούν την απογοήτευσή τους την πρώτη φορά που τους δίπλωσε το τιμόνι και ήταν μούσκεμα στον ιδρώτα.

Όσοι είναι "έμπειροι" πλέον, δεν χρειάζεται να παίρνουν τοις μετρητοίς τις συμβουλές από αυτό το thread, ξέρουν πολύ καλά τι να κάνουν.
Εχεις δεί πολές κοπελιές με BMW να πηγαίνουν χώμα;Εγώ την Πολυτίμη ξέρω που πάει το HP2 "αέρα-πατέρα" στο πρωτάθλημα TrailRide.Τις άλλες ακόμα δεν τις έχω δεί.Το λοιπόν και για να μην ταλαιπωρείται το thread: ναι, το ABS θα βοηθήσει (και κυρίως ψυχολογικά) τον χρήστη στην πρώτη επαφή με το χώμα.Κυρίως στην "απαλότητα" των χειρισμών της μοτό.Αποκτώντας εμπειρία και φορτώνοντας χιλιόμετρα (χωρίς κατ' ανάγκη να ντριφτάρει/σουζάρει κλπ) και ο ίδιος θα καταλάβει ότι δεν του χρειάζεται.Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η εταιρία έδωσε την δυνατότητα διαζευτικής επιλογής.Πάντως στο 1100 κάθε φορά που μπαίνω χώμα, το τι κλώτσημα τρώω στη μανέτα δεν λέγεται.

mariosich
17-09-2009, 11:02
Μα αν κάποιος είναι έμπειρος έμπαινε και με τρακτέρ στις δύο ρόδες σε πάγο!
Ασε που σε όλα τα φόρα που ξέρω, όλοι έμπειροι είναι αλλά κανένας κουλάτζας!
Ολοι μάγκες είμαστε στα πληκρολόγια και ατρόμητοι μοτοσυκλετιστές και μετά
ρωτάμε πώς πλένουμε τη μοτοσυκλέτα, γιατί κάνει τσίκι-τσίκι το καπάκι κλπ...

Ρε παραμύθα είναι ό,τι διαβάζουμε στα ιντερνέτια, παραμύθα που οι περισσότεροι
ζουν τη ζωή που θα ήθελαν να ζήσουν αλλά δεν τη πρόλαβαν! Ξέρεις τί είναι
να πηγαίνεις βόλτα εκτός Αθήνας αργά και βασανιστικά και μετά να διαβάζεις
ιστορίες πως κάναμε τρέλες, οι χωρικοί μας χαιρετούσαν, μπήκαμε σε χώματα κλπ
και εγώ να μην έχω πάρει πρέφα? Για αυτό όταν διαβάζουμε κάτι ας κρατάμε και
μικρό καλάθι γιατί έξω στην ΕΟ λίγους βλέπω ενώ στα πληκρολόγια πολλούς...

Αρα καλό θα είναι να είμαστε προσεχτικοί για αυτά που γράφουμε γιατί πρώτον:
1) Μπορεί να μας δούνε στους δρόμους και να γελάει το παρδαλό κατσίκι.
2) Γιατί μπορεί κάποιος αδαής να μας πιστέψει αυτά που διαβάσαμε και γράψαμε
και να φάει χώμα άδικα γιατί το θεώρησε σωστό...
3) Γιατί εμείς σε καμία περίπτωση δεν είμαστε Σπανοί, απλά είμαστε τυχεροί που
όταν πέφταμε (αν πέσαμε ποτέ) δεν μας είδαν όσοι μας διαβάζουν (αν μας διαβάζουν)

;););)

gsmaniac
17-09-2009, 14:05
Μα αν κάποιος είναι έμπειρος έμπαινε και με τρακτέρ στις δύο ρόδες σε πάγο!
Ασε που σε όλα τα φόρα που ξέρω, όλοι έμπειροι είναι αλλά κανένας κουλάτζας!
Ολοι μάγκες είμαστε στα πληκρολόγια και ατρόμητοι μοτοσυκλετιστές και μετά
ρωτάμε πώς πλένουμε τη μοτοσυκλέτα, γιατί κάνει τσίκι-τσίκι το καπάκι κλπ...

Ρε παραμύθα είναι ό,τι διαβάζουμε στα ιντερνέτια, παραμύθα που οι περισσότεροι
ζουν τη ζωή που θα ήθελαν να ζήσουν αλλά δεν τη πρόλαβαν! Ξέρεις τί είναι
να πηγαίνεις βόλτα εκτός Αθήνας αργά και βασανιστικά και μετά να διαβάζεις
ιστορίες πως κάναμε τρέλες, οι χωρικοί μας χαιρετούσαν, μπήκαμε σε χώματα κλπ
και εγώ να μην έχω πάρει πρέφα? Για αυτό όταν διαβάζουμε κάτι ας κρατάμε και
μικρό καλάθι γιατί έξω στην ΕΟ λίγους βλέπω ενώ στα πληκρολόγια πολλούς...

Αρα καλό θα είναι να είμαστε προσεχτικοί για αυτά που γράφουμε γιατί πρώτον:
1) Μπορεί να μας δούνε στους δρόμους και να γελάει το παρδαλό κατσίκι.
2) Γιατί μπορεί κάποιος αδαής να μας πιστέψει αυτά που διαβάσαμε και γράψαμε
και να φάει χώμα άδικα γιατί το θεώρησε σωστό...
3) Γιατί εμείς σε καμία περίπτωση δεν είμαστε Σπανοί, απλά είμαστε τυχεροί που
όταν πέφταμε (αν πέσαμε ποτέ) δεν μας είδαν όσοι μας διαβάζουν (αν μας διαβάζουν)

;););)
+1200,φιλαρακι ειναι ετσι οπως τα ειπες παραπανω και λιγο ακομα,το ιδιο συμβαινει με τη θαλασσα.............κατι καπεταναιοι του γλυκου νερου που καταπινουν 7 και 8 μποφωρ (στην στερια βεβαια)οταν ο καιρος ειναι 5 κρυβονται;)ουφ.........ηθελα να τα πω και ξαλαφρωσα:sm7::sm7::sm7:

NLS
17-09-2009, 16:34
συμφωνώ και γω

πάντως η πρώτη χωμάτινη πτώση μου με 1200 ήταν μπροστά σε πολλά μάτια :P

αλλά ξέρεις τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις... δεν είναι ανάγκη να μιλάς όταν βλέπεις κάτι τέτοιο, γιατί θα στη φυλάει το ίδιο αυτός που διέδωσες τα... νέα του όταν έρθει η σειρά σου να νοικιάσεις (όχι αγοράσεις φτου φτου) το οικοπεδάκι

στην άσφαλτο όποιος δεν έχει πέσει, απλά κάποια στιγμή πρέπει να ξέρει ότι θα γίνει και να ελπίζει να γίνει αναίμακτα

στο χώμα όποιος δεν έχει πέσει, δεν υπάρχει

loulou1100gs
17-09-2009, 18:59
Σκέφτομαι ώρες-ώρες ν' ανοίξω μεσιτικό γραφείο από τα "οικοπεδάκια" που έχω αγοράσει σε άσφαλτο και χώμα:sm7:

GeorgeP
17-09-2009, 19:43
Θα ηθελα, παρακαλω, να ξερω αν οι φίλοι που πο΄σταρουν σε αυτο το νημα περι χρησης/απενεργοποιησης του ΑΒS στο χωμα γνωρίζουν την επακριβη λειτουργια του συστήματος γενικά και τι επιπτωσεις δυσάρεστες/ευχαριστες μπορει να εχει σε χρηση στο χωμα!!
Το βιντεάκι που ποστάρει φίλος σε αυτο το νημα ειναι διαφωτιστικότατο σε εδαφος με μικρη τριβή και σε ελεγχομενες καταστάσεις!
Αν ενας ''άπειρος'' αναβατης βρεθει σε ελαφρα κατηφόρα με γαρμπίλι, πετρα κ.λ.π. και οχι χωμα, σκετο χωμα, όπως στο βιντεάκι τότε αν επακολουθει στροφη, κι ανεξαρτητως ταχυτητας, θα βγει απο τον δρόμο χωρις δευτερη κουβέντα! Αν ο δρόμος ειναι φλαταδουρα με σκετο χωμα και 1-2 πετρες εδω κι εκει τοτε θα σταματησει όπως θα σταματαγε σε ασφαλτο ''γυαλι'' εν μεσω βροχης! Ελπιζω να γινεται κατανοητός ο παραλληλισμός!!!

Το GS ορθα εχει διακόπτη απενεργοποιησης του συστηματος διότι ειναι φτιαγμενο να πηγαινει σε σοβαρό χωμα!! Σε τέτοιες καταστασεις η χρηση του ABS ειναι προβληματικη εως καταστροφικη αναλογως των χρησιμοποιουμενων ελαστικών! Στο χωμα το μπλοκαρισμα του πισω τροχου χρειαζεται και ειναι απαραιτητο οχι μονον για πλασσαρισματα - πραγμα δυσκολο αλλα οχι αδυνατον με μοτο 250κ - αλλα και για να σταματάει!! Φανταστητε 250 κιλα+ αναβάτης να προσπαθουν να ακινητοποιηθουν ¨η εστω να μειωσουν δραστικα την ταχυτητα με τις ροδες να φρενάρουν-αμολανε-φρεναρουν-αμολανε 50 φορές το δευτερόλεπτο!!! Που θα σταματησει ο αμοιρος ο οδηγός? Και δεν εχει σημασια η ταχυτητα, διότι τα βουνα εχουν ανηφόρες, κατηφόρες, φλαταδουρες, στην φλαταδουρα εστω οτι καπου θα σταμτησει αν ομως ειναι κατηφόρα δεν θα σταματησει πουθενά παρα μονον στο πρωτο δεντρο/βραχο που θα βρει στην ευθεια που κυλαει η μοτο!

Αν συνηδητοποιησουμε οτι το ABS ΑΥΞΑΝΕΙ την αποσταση φρεναρισματος οταν μπλοκαρουν οι τροχοι (η γνωση της ''επακριβης λειτουργίας'' του συστηματος που ελεγα παραπανω) σε οποιαδηποτε συνθηκη αλλα ΟΜΩΣ δινει την δυνατότητα ΕΛΙΓΜΩΝ προς αποφυγη των όποιων εμποδίων που σε άλλη περιπτωση η πτωση θα ηταν σιγουρη τότε ευκολα θα καταλάβουμε οτι στο χωμα καλο θα ειναι να απενεργοποιειται!!!

Αν με ρωτησετε γιατι στο Βαραντερο δεν απενεργοποιειται το ΑΒS θα σας απαντησω οτι η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΧΩΜΑΤΟς ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 10%!!! Οσοι δε Βαραντεριδηδες εχουν δυσνοήσει τον προορισμο αυτης της μοτο και τα πανε ''αερα-πατερα'' στο χωμα το πρωτο πραγμα που κανουν, πριν μπουν σε αυτό, ειναι να βγάλουν την ασφάλεια του ABS για να το απενεργοποιησουν!!!!

soter3gm
17-09-2009, 21:30
Θα ηθελα, παρακαλω, να ξερω αν οι φίλοι που πο΄σταρουν σε αυτο το νημα περι χρησης/απενεργοποιησης του ΑΒS στο χωμα γνωρίζουν την επακριβη λειτουργια του συστήματος γενικά και τι επιπτωσεις δυσάρεστες/ευχαριστες μπορει να εχει σε χρηση στο χωμα!!
Το βιντεάκι που ποστάρει φίλος σε αυτο το νημα ειναι διαφωτιστικότατο σε εδαφος με μικρη τριβή και σε ελεγχομενες καταστάσεις!
Αν ενας ''άπειρος'' αναβατης βρεθει σε ελαφρα κατηφόρα με γαρμπίλι, πετρα κ.λ.π. και οχι χωμα, σκετο χωμα, όπως στο βιντεάκι τότε αν επακολουθει στροφη, κι ανεξαρτητως ταχυτητας, θα βγει απο τον δρόμο χωρις δευτερη κουβέντα! Αν ο δρόμος ειναι φλαταδουρα με σκετο χωμα και 1-2 πετρες εδω κι εκει τοτε θα σταματησει όπως θα σταματαγε σε ασφαλτο ''γυαλι'' εν μεσω βροχης! Ελπιζω να γινεται κατανοητός ο παραλληλισμός!!!

Το GS ορθα εχει διακόπτη απενεργοποιησης του συστηματος διότι ειναι φτιαγμενο να πηγαινει σε σοβαρό χωμα!! Σε τέτοιες καταστασεις η χρηση του ABS ειναι προβληματικη εως καταστροφικη αναλογως των χρησιμοποιουμενων ελαστικών! Στο χωμα το μπλοκαρισμα του πισω τροχου χρειαζεται και ειναι απαραιτητο οχι μονον για πλασσαρισματα - πραγμα δυσκολο αλλα οχι αδυνατον με μοτο 250κ - αλλα και για να σταματάει!! Φανταστητε 250 κιλα+ αναβάτης να προσπαθουν να ακινητοποιηθουν ¨η εστω να μειωσουν δραστικα την ταχυτητα με τις ροδες να φρενάρουν-αμολανε-φρεναρουν-αμολανε 50 φορές το δευτερόλεπτο!!! Που θα σταματησει ο αμοιρος ο οδηγός? Και δεν εχει σημασια η ταχυτητα, διότι τα βουνα εχουν ανηφόρες, κατηφόρες, φλαταδουρες, στην φλαταδουρα εστω οτι καπου θα σταμτησει αν ομως ειναι κατηφόρα δεν θα σταματησει πουθενά παρα μονον στο πρωτο δεντρο/βραχο που θα βρει στην ευθεια που κυλαει η μοτο!

Αν συνηδητοποιησουμε οτι το ABS ΑΥΞΑΝΕΙ την αποσταση φρεναρισματος οταν μπλοκαρουν οι τροχοι (η γνωση της ''επακριβης λειτουργίας'' του συστηματος που ελεγα παραπανω) σε οποιαδηποτε συνθηκη αλλα ΟΜΩΣ δινει την δυνατότητα ΕΛΙΓΜΩΝ προς αποφυγη των όποιων εμποδίων που σε άλλη περιπτωση η πτωση θα ηταν σιγουρη τότε ευκολα θα καταλάβουμε οτι στο χωμα καλο θα ειναι να απενεργοποιειται!!!

Αν με ρωτησετε γιατι στο Βαραντερο δεν απενεργοποιειται το ΑΒS θα σας απαντησω οτι η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΧΩΜΑΤΟς ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 10%!!! Οσοι δε Βαραντεριδηδες εχουν δυσνοήσει τον προορισμο αυτης της μοτο και τα πανε ''αερα-πατερα'' στο χωμα το πρωτο πραγμα που κανουν, πριν μπουν σε αυτό, ειναι να βγάλουν την ασφάλεια του ABS για να το απενεργοποιησουν!!!!


Έτσι !!!!!! έτσι είναι τα πράγματα επακριβώς :D:D
+1100...RT