PDA

View Full Version : Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!!


riko46
15-09-2009, 21:02
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0809097.jpg (javascript:;)Μια τεχνολογική εφαρμογή που συναντούσαμε μέχρι πρότινος στα πολυτελή αυτοκίνητα θα περάσει και στις μοτοσικλέτες και συγκεκριμένα στα νέα Honda του 2010. Το νέο VFR 1200 που θα παρουσιαστεί το 2010 θα αποτελέσει τη πρώτη μοτοσικλέτα που θα εξοπλίζεται με αυτό το πρωτοποριακό σύστημα. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0809098.jpg (javascript:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0809099.jpg (javascript:;)O διπλός συμπλέκτης ή DCT (Dual Clutch Transmission), λειτουργεί ως εξής: Ο ένας εκ των δύο συμπλεκτών αφορά στις «μονές» ταχύτητες, δηλαδή 1η, 3η και 5η, ενώ ο δεύτερος στις «ζυγές», δηλαδή 2α, 4η και 6η. Αμφότεροι οι συμπλέκτες ελέγχονται κατά την σύμπλεξη και τη αποσύμπλεξη τους από μια κεντρική υπολογιστική μονάδα. Όταν π.χ. ο οδηγός ανεβάσει από 1η σε 2α, αποσυμπλέκεται ο συμπλέκτης των «μονών» ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα και σταδιακά εμπλέκεται ο συμπλέκτης των «ζυγών» ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο οι αλλαγές γίνονται πολύ πιο γρήγορα και ο#### σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα, ενώ σύμφωνα με τη Honda, υπάρχει όφελος και στη κατανάλωση καυσίμου.

Το DCT της Honda δεν διαφέρει σε μέγεθος και βάρος σε σχέση με ένα συμβατικό κιβώτιο και λόγω του ότι η λειτουργία του ελέγχεται ηλεκτρονικά, ο χειριστής του θα έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών «modes». D-Mode (αυτόματο με όσο το δυνατόν ομαλότερη μετάβαση από ταχύτητα σε ταχύτητα), S-Mode (αυτόματο με πιο δυναμικές αλλαγές για sport οδήγηση) και τέλος Manual…κατ ευφημισμό, αφού το κιβώτιο θα παραμένει αυτόματο, αλλά η αίσθηση και η διαδικασία αλλαγής των ταχυτήτων, θα θυμίζει πολύ τα συμβατικά κιβώτια.

Για το DCT της Honda έχουν κατοχυρωθεί περισσότερες από 100 μηχανολογικές και σχεδιαστικές ευρεσιτεχνίες, ενώ πρόθεση του «big H» είναι το σύστημα να τοποθετηθεί και σε άλλες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού μελλοντικά.


μοτοτριτη.


...................:cool:

skippybi
15-09-2009, 21:22
εξέλιξη...;)

vtheo
16-09-2009, 00:03
Πολλά χρόνια μπροστά!!!

NLS
16-09-2009, 13:49
πάρα πολύ καλό

aeriko
16-09-2009, 14:05
Γκάπα-γκούπα θα έχει;:sm7:

Arkas
28-09-2009, 00:19
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0809097.jpg (http://javascript<b></b>:;)Μια τεχνολογική εφαρμογή που συναντούσαμε μέχρι πρότινος στα πολυτελή αυτοκίνητα θα περάσει και στις μοτοσικλέτες και συγκεκριμένα στα νέα Honda του 2010. Το νέο VFR 1200 που θα παρουσιαστεί το 2010 θα αποτελέσει τη πρώτη μοτοσικλέτα που θα εξοπλίζεται με αυτό το πρωτοποριακό σύστημα. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0809098.jpg (http://javascript<b></b>:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0809099.jpg (http://javascript<b></b>:;)O διπλός συμπλέκτης ή DCT (Dual Clutch Transmission), λειτουργεί ως εξής: Ο ένας εκ των δύο συμπλεκτών αφορά στις «μονές» ταχύτητες, δηλαδή 1η, 3η και 5η, ενώ ο δεύτερος στις «ζυγές», δηλαδή 2α, 4η και 6η. Αμφότεροι οι συμπλέκτες ελέγχονται κατά την σύμπλεξη και τη αποσύμπλεξη τους από μια κεντρική υπολογιστική μονάδα. Όταν π.χ. ο οδηγός ανεβάσει από 1η σε 2α, αποσυμπλέκεται ο συμπλέκτης των «μονών» ταχυτήτων, ενώ ταυτόχρονα και σταδιακά εμπλέκεται ο συμπλέκτης των «ζυγών» ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο οι αλλαγές γίνονται πολύ πιο γρήγορα και ο#### σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα, ενώ σύμφωνα με τη Honda, υπάρχει όφελος και στη κατανάλωση καυσίμου.

Το DCT της Honda δεν διαφέρει σε μέγεθος και βάρος σε σχέση με ένα συμβατικό κιβώτιο και λόγω του ότι η λειτουργία του ελέγχεται ηλεκτρονικά, ο χειριστής του θα έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών «modes». D-Mode (αυτόματο με όσο το δυνατόν ομαλότερη μετάβαση από ταχύτητα σε ταχύτητα), S-Mode (αυτόματο με πιο δυναμικές αλλαγές για sport οδήγηση) και τέλος Manual…κατ ευφημισμό, αφού το κιβώτιο θα παραμένει αυτόματο, αλλά η αίσθηση και η διαδικασία αλλαγής των ταχυτήτων, θα θυμίζει πολύ τα συμβατικά κιβώτια.

Για το DCT της Honda έχουν κατοχυρωθεί περισσότερες από 100 μηχανολογικές και σχεδιαστικές ευρεσιτεχνίες, ενώ πρόθεση του «big H» είναι το σύστημα να τοποθετηθεί και σε άλλες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού μελλοντικά.


μοτοτριτη.


...................:cool:
:sm8:

HAWK_46
28-09-2009, 13:18
Δείτε το βίντεο.

http://www.motomag.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2241&Itemid=35

Arkas
06-10-2009, 00:39
Δείτε το βίντεο.

http://www.motomag.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2241&Itemid=35
Σε ευχαριστούμε Λευτέρη!