PDA

View Full Version : Παρουσίαση της επαναστατικής Ducati GP9


riko46
15-01-2009, 19:14
http://engine.feed.gr/?catid=6573&imgid=1956456&srcid=741&type=11104
(http://www.gsforum.gr/newthread.php?do=newthread&f=31#)http://engine.feed.gr/?catid=6573&imgid=1956451&srcid=741&type=11436 (http://www.gsforum.gr/newthread.php?do=newthread&f=31#)http://engine.feed.gr/?catid=6573&imgid=1956455&srcid=741&type=11436 (http://www.gsforum.gr/newthread.php?do=newthread&f=31#)http://engine.feed.gr/?catid=6573&imgid=1956454&srcid=741&type=11436 (http://www.gsforum.gr/newthread.php?do=newthread&f=31#)
(http://www.gsforum.gr/newthread.php?do=newthread&f=31#)


http://engine.feed.gr/?catid=6573&imgid=1956453&srcid=741&type=11436




Παρουσίαση της επαναστατικής Ducati GP9




Για το 2009 η Ducati αλλάζει τακτική και αντικαθιστά το παραδοσιακό ατσάλινο χωροδικτύωμα με ένα πλαίσιο από κάρμπον το οποίο ναι μεν μπορεί να είναι δύσκολο στη ρύθμισή του, ωστόσο είναι πιο στιβαρό και βελτιώνει σημαντικά την ευστάθεια και την ακαμψία της μοτοσικλέτας.

«Για το 2009 έχουμε πολλά νέα πράγματα, αρχής γενομένης από τη μοτοσικλέτα. Η GP9 χαρακτηρίζεται από μια τεράστια αλλαγή στο πλαίσιο, με τη μετάβαση από το παραδοσιακό ατσάλινο χωροδικτύωμα της Ducati στο πλαίσιο από κάρμπον το οποίο φέρνει το πάνω μέρος του κινητήρα στο επίπεδο της κολώνας του τιμονιού. Είναι μια λύση που σκεφτήκαμε και δοκιμάσαμε για πολύ καιρό, πρώτα με τον Βιτοριάνο (Γκουαρέσκι, ο οποίος είναι αυτός που πάντα αποτελεί το σημείο αναφοράς. Μας έδωσε την έγκρισή του και έτσι η λύση δοκιμάστηκε και από τους οδηγούς. Με το ατσάλινο χωροδικτύωμα στεφθήκαμε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές και σίγουρα είναι ένα αποδοτικό σχέδιο, αλλά έπρεπε να προχωρήσουμε παρακάτω και να βρούμε μια λύση που θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε κάποια προβλήματα που αντιμετωπίσαμε», εξηγεί ο CEO της Ducati, Kλαούντιο Ντομενικάλι και προσθέτει: «Οι αλλαγές όμως δεν περιορίζονται μόνο στο πλαίσιο καθώς υπάρχει και ένα βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, με νέο φιλτροκούτι και χαρτογράφηση που θα βοηθήσουν στο να γίνει πιο επίπεδη η καμπύλη ροπή και θα βοηθήσει την οδηγησιμότητα. Η ιπποδύναμη είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με πέρσι».

To νέο πλαίσιο έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του Kέισι Στόνερ ο οποίος είχε την ευκαιρία να το δοκίμασει πριν μπει στο χειρουργείο για να διορθώσει το πρόβλημα στον αριστερό του καρπό.

«Αυτό το πλαίσιο κάνει πιο στιβαρή την αίσθηση της μοτοσικλέτας παντού. Όταν πλασάρεις τη GP9 στη στροφή δεν έχεις πια τόσο γλίστρημα του τροχού κατά το φρενάρισμα και η συμπεριφορά της είναι πιο θετική. Επιπλέον δεν κουνιέται νευρικά στην έξοδο των στροφών κατά τη διάρκεια της άγριας επιτάχυνσης. Είναι πιο ακριβής και σταθερή στην έξοδο των στροφών. Εκμεταλλεύεται καλύτερα τις αναρτήσεις σε σχέση με την GP8», λέει χαρακτηριστικά ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007.

Με την επιλογή του κάρμπον πλαισίου και τη βλετίωση της καμπύλης ροπής του V4 η Desmosedici δεν έγινε ξαφνικά εύκολη μοτοσικλέτα. Παραμένει μια δυσκολοδήγητη και ακραία κατασκευή που θέλει ή πιο σωστά απαιτεί ειδικό χειρισμό. Δεν είναι ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ τόσο φιλική όσο για παράδειγμα η RC212V την οποία όλοι οι αναβάτες μπορούν να οδηγήσουν.



Ducati Desmosedici GP9 - Τεχνικά χαρακτηριστικά


Κινητήρας: Υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος με διάταξη V 90 μοιρών και χωρητικότητα 799cc. Τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων

Μέγιστη απόδοση: Πάνω από 200 ίπποι

Μέγιστη ταχύτητα: Πάνω από 310km/

Μετάδοση: Εξατάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτας, με εναλλακτική κλιμάκωση ταχυτήτων. Ξηρός πολύδισκος συμπλέκτης. Τελική μετάδοση με αλυσίδα

Τροφοδοσία: Έμμεσο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού της Magneti Marelli, τέσσερα σώματα με μπεκ ψεκασμού πάνω από τις πεταλούδες. Σύστημα ελέγχου του γκαζιού της EVO TCF

Καύσιμo: Shell Racing V-Power

Λιπαντικό: Shell Advance Ultra 4

Aνάφλεξη: Magneti Marelli

Eξάτμιση: Termignoni

Πλαίσιο: κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ψαλίδι από πρεσαριστό αλουμίνιο

Ανάρτηση: Αντεστραμμένο πιρούνι 42mm της Ohlins και πίσω αμορτισέρ της Ohlins με ρυθμίσεις προφόρτισης, συμπίεσης και επαναφοράς

Λάστιχα: 16,5 ιντσών της Bidgestone εμπρός και πίσω

Φρένα: Βρεμβο, δύο δισκόπλακες από ανθρακονήματα 320mm μπροστά και με τεραπίστονες δαγκάνες. Ατσάλινος πίσω δίσκος με διπίστονη δαγκάνα

Βάρος: 148 κιλά στεγνή

Arkas
15-01-2009, 22:43
Εργαλείο!!!

droggitiszak
15-01-2009, 22:54
λέτε να δούμε και ανθρακονήματα στα πλαίσια τα δικά μας ? ενδιαφέρουσες τεχνολογικές εξελίξεις !

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-01-2009, 23:39
Κανονάκι .....

adventure
16-01-2009, 00:41
Πυραβλάκι ....


:Χαμόγελο: :Χαμόγελο: :Χαμόγελο:

.

Bmwnek
16-01-2009, 00:48
Πολύ καλή είναι,....για τους streetάδες!!!